Przełącznik podciśnieniowy wyboru kąta wyprzedzenia zapłonu jak i przewody podciśnieniowe sprawne?
Sprawdź dokładnie przewody podciśnieniowe, lubią się przecierać. Pozdrawiam.
Ten czy ten to wsio ryba. Wąż do przełącznika podciśnieniowego podpięty?
Do sprawdzenia sonda lambda i regulator podciśnieniowy wyprzedzenia zapłonu.
Dokładnie, miałem podobny przypadek. Przewody podciśnieniowe ocierają się o siebie, często występują przetarcia. Przejrzyj wszystkie przewody podciśnieniowe.
Pod gaźnikiem był króciec , którego nie widziałem. Po podłączeniu przewodu podciśnieniowego wszystko śmiga aż miło.
Albo uszczelka pod głowicą, albo bezpiecznik(nie pamiętam od czego, ale chyba jedyny który znajduje się pod maską). Gaźnik, jeśli działał, sam się nie przestawi - jedyne co, to trzeba pilnować, żeby nie pospadały wężyki podciśnieniowe.
sprawdź bardzo dokładnie kabelki idace do elektrozaworu iglicowego, przy wymianie przewodów podciśnieniowych na pewno coś urwałeś.
Termostat, wężyki podciśnieniowe sprawdzone? Ssanie działa?
Przyciskając pedał gazu i puszczając go obroty silnika nie spadają dopiero po chwili.Gaźnik był czyszczony.Przewody podciśnieniowe wymienione.
Z którego roku ten Cinquecento i z jakim gaźnikiem? Zwykły czy aisan? Poniżej dla pomocy obrazki http://obrazki.elektroda.pl/9714603800_1... Aisan (wymysł Szatana :) ) http://obrazki.elektroda.pl/6398364300_1... Fos lub Weber Jeśli masz ten pierwszy to może niechcący naruszyłeś któryś z wężyków podciśnieniowych...
Jeżeli jeszcze nie kręciłeś śrubami regulacyjnymi to (nie rób tego) a sprawdz przewody podciśnieniowe czy dobrze podłączone
Masz możliwość podmiany cewki WN ? Może to być też jej wina. Jeśli łapie lewe powietrze to jedynie przez przepustnice. Termostat nie ma tu nic do rzeczy. Skoro gaźnik wykluczyłeś, to trzeba szukać w instalacji el. lub podciśnieniowej.
Cześć. Sprawdź przewody podciśnieniowe, które idą do gaźnika...
Z gory dziekuje brak juz sil do tego auta Czy znasz się na tym układzie wtryskowym, aby sprawdzic cokolwiek pod maską silnika, nie wspomnę już o podłączeniu pod tester lub oddaniu do fachowca Np. źle podłączone wężyki podciśnieniowe, nieszczelności itp?!
Jeżeli chodzi o automat rozruchowy, to myślę, że naprawa nie pomoże, bo on się w środku wyciera i zacina się, nie dociskając styków. Jeżeli chodzi o gaśnięcie, to miałem taki przypadek, że urwany był przewód w aparacie zapłonowym, który podłączony jest do ruchomej płytki przy regulatorze podciśnieniowym, i jak się dodawało lub ujmowało gazu, to przerywał....
Musisz sprawdzić tzw. PULDOWN Czy to jest siłownik podciśnieniowy? Jak to działa - możesz więcej?
Sprawdź wężyk podciśnieniowy od kolektora ssącego do MAP-sensora.
Jeśli chodzi o Aisan sprawdź czujnik położenia przepustnicy zwany też czujnikiem biegu jałowego. Jest on z tyłu gaźnika-wciska go śruba regulacyjna znajdująca się przy uchwycie linki gazu.Złączka od tego czujnika znajduje się po prawej stronie gaźnika na wysokości dolotu powietrza. Na biegu jałowym na środkowym kablu masz mieć 12V, przy dodaniu gazu...
Faktycznie, jak mogłem zapomnieć o odśrodkowym i podciśnieniowym regulatorze. Czy ktoś może zwymiarować koło od Cinquecento ( średnica na której są mocowane zęby, odległości między ich osiami ) ? U mnie w okolicy nie mają koła od Cinquecento.
Witam mam takie problem zdarza sie bardzo rzadko ale ostatnio musialem go pchać przez to po mieście,samochód normalnie odpala jezdzi,ale przeważnie w upały jak pojade do miasta (ok 20 km) postawie go na 10-20 min odpalam go przejade 100-200metrów dojade do jakiegoś skrzyżowania i jak daje gazu to on sie dusi i w koncu gaśnie po minucie odpalania odpali,dostanie...
To pewnie spadł, lub przerwał się jeden z przewodów podcisnieniowych idących do pokrywy gaxnika, lub podciśnieniowy sterownik zapłonu szwankuje. Sprawdź te przewody najpierw
Kup sobie 4mb przewodu gumowego 3,2mm ( bodajże) i wymień wszystkie przewody podciśnieniowe. Potem reszta sprawdzania i regulacje.
Witam Bardzo proszę jeżeli posiadacie o przesłanie schematu połączeń podciśnieniowych wężyków do gażnika Aisan . Podaje adres emailowy ; marekpuzniecki(at)neostrada.pl
Wężykiem go wężykiem ,a poważnie sprawdź czy weżyki podciśnieniowe nie są przerwane ,szczególnie od zaworu powietrza dodatkowego.
Jeśli masz gaźnik japoński to sprawdź przewody podciśnieniowe czasem ze starości któryś pęknie i wtedy są szopki.
Sprawdzić czujnik pełnego obciążenia ,przełącznik podciśnieniowy układu zapłonowego i jeśli jest możliwość podmienić na próbę układ zapłonowy Nanoplex.
Skoro masz pstryczek do wzbogacania mieszanki przy uruchamianiu silnika to masz reduktor podciśnieniowy,sprawdz cienki przewód idący od reduktora do kolektora ssącego.
Gaźnik do wyczyszczenia, pompka paliwa, sprawdź dokładnie przewody podciśnieniowe i elektryczne wokół gaźnika jeśli to słynny "Aisan" .
A ja walczę nadal.Teraz jak mi bez problemu odpala rano to w zamian mam wysokie obroty nawet po wyłączeniu ssania.Utrzymują się do momentu osiągnięcia temperatury 55 stopni kiedy włącza się podciśnienie i dwustopniowy korektor podciśnieniowy biegu jałowego domyka przepustnicę i zmniejsza obroty.
Jeżeli moduł był podstawiany to jeszcze dwa zabiegi można zrobić , a nawet trzy 1. kup jakiś preparat w stylu "ELEKTROSOL" do czyszczenia styków no i rozpinaj wszystkie kostki i czyść dokładnie 2.spróbuj podsyawić cewkę zapłonową i przewody 3 sprawdź przerwę między czujnikiem obrotów a kołem powinna mieć 0,8-1mm (ewentualnie wymień podstaw drugi czujnik)...
Na początku polecam sprawdzić węże podciśnieniowe. Może jakiś spadł, co się bardzo często zdarza. Jak miałem CC700 to zawsze w zapasie woziłem 1m wężyka :)
Posprawdzaj dobrze przewody podciśnieniowe i przewód gruby gumowy który dochodzi do kolektora z lewej strony. Pozdrawiam.
Sprawdź sobie wężyk od przełącznika podciśnieniowego od odpowiada za zmienny kąt zapłonu. Co do grzania to znaczy zaczyna łapac ponad 100*?
Witam, swego czasu też cuda miałem z pracą silnika. Wymieniłem wszystkie(!) przewody podciśnieniowe i nic. Przełamany przewód czujnika zapłonu...(ten nad kółkiem pasowym) Pozdrawiam
Miałem kiedyś Cieniasa z Aisanem. Jedyne usterki jakie miałem w tym gaźniku to przewody podciśnieniowe. Też miałem taką usterkę. Nawet nieszczelność wielkości ostrza igły ma znaczenie. Jak wężyki popękane (nawet trochę) to wymień je.
Przede wszystkim, co dolega systemowi AISAN? Bo prawdą jest, ze trzeba w nim dbać o wszystkie te przewody ciśnieniowe i podciśnieniowe. Są one dość tragicznie rozmieszczone, bo krzyżują się, ocierają i uderzają o siebie, co powoduje ich przetarcia. Lubią też pospadać z króćców. Przede wszystkim należało by zrobić im przegląd, najlepiej wymienić na zbrojone...
Najpierw zainwestuj w przewody podciśnieniowe była tu już na forum dyskusja o tym http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic44...
Obejrzyj przewód podciśnieniowy z przepustnicy do czujnika MAP przy sterowniku silnika. Nie może mieć nieszczelności, pęknięć itp. Kontrolka wtrysku nie sygnalizuje awarii w czasie występowania usterki?
Z tym gaźnikiem Aisanem zawsze były problemy. Najpierw posprawdzaj wszystkie wężyki podciśnieniowe co idą do gażnika. Może coś z modyłem zapłonowym znajomy miał tak kiedyś w Fiacie Uno
Morze to być podciśnieniowy regulator wyprzedzenia zapłonu tzw. "UFO" miałem coś podobnego w swoim uniaku ale wównie dobrze może to być coś innego ale rade sprawdzić to ufo Pozdrawiam
Sprawdz wszystkie przewody od podciśnienia, bo tam będzie tkwił problem. Miałem w swoim autku ten sam kłpot. Był pęknięty przewód podciśnieniowy od MAP sensora. Podobne problemy moga się pojawiać przy uszkodzdzeniu serwa. Dodano po 2 Sprawdz wszystkie przewody od podciśnienia, bo tam będzie tkwił problem. Miałem w swoim autku ten sam kłpot. Był pęknięty...
Cinquecento 700 z gaźnikiem Aisan japońskim jest trudne w ustawieniu regulacji, po za tym jest bardzo skomplikowany . Nie wiem czy sobie sam poradzisz bez fachowca . W tych gaźnikach jak coś nawali , a jest szereg czujników podciśnieniowych , to sterownik przestawia go w tryb awaryjny tak żeby można było kontynuować jazdę do najbliższego serwisu czy...
A jak się upierasz przy elektronice, to moduł GL100 (choć te się palą akurat), Gl200, czy zrobić sobie dowolny inny przystosowany do pracy z przerywaczem. Albo zrobić hard core i zaadoptować wnętrze aparatu z poloneza lub czujnik z malucha le/elx/cinquecento i założyć jakiś moduł. Albo moduł od forda ze sterowaniem podciśnieniowym (a nawet z podwójną...
Mogło także polecieć radio jeśli na stałe było podłączone pod plus (pamięć), jeśli masz jakąś elektronikę np do LPG (ale myślę że masz na śrubę - gaźnik) wszystko mogło się posypać co jest na stałe podpięte pod akumulator (poza stacyjką) Moduł nanoplex nie jest na stałe podpięty do akumulatora , jedynie przez stacyjkę więc nie powinien się upalić chyba...
Stary jak mamy ci pomóc, jak sam nie do końca opisujesz problem. Sprawdź rurki podciśnieniowe i wogóle zrób oględziny. Zapoznaj się trrochę z literaturą a jak jesteś zielony całkiem to jedź do mechanika i się nie męcz :!:
Witam wszystkich. Mam problem z moim cieniasem 704 cm3 z gaźnikiem............. Aisan. A mianowicie: Cieknący olej z silnika zmusił mnie do wyciągnięcia motoru razem ze skrzynia, zlokalizowałem miejsce wycieku, zrobiłem wszystko jak książka pisze. Po naprawie przyszedł czas na włożenie silnika ze skrzynią tam gdzie ich miejsce i tu też wszystko ok....
W korku są dwa zaworki. Jeden ciśnieniowy - jego zadaniem jest upuszczać powietrze lub płyn (jeżeli do niego dosięgnie) na zewnątrz w przypadku nadmiernego wzrostu ciśnienia w układzie (aby węży nie porozrywało). Drugi podciśnieniowy - jego zadaniem jest zrównanie z ciśnieniem atmosferycznym, podciśnienia jakie się wytwarza w układzie podczas stygnięcia...
700tka to silnik 2 cylindrowy, od malucha BISa, w CC700 występowały 3 gaźniki: 2 przelotowe: Weber, Fos i 1 przelotowy Aisin elektronicznie i podciśnieniowo sterowany wszystko da się urzeźbić ale trzeba sporo zabawy jak bardzo chcesz to do Seicento łatwo można założyć gaźnik z Cinquecento 900, TYLKO ŻE RAZEM Z POKRYWKĄ ZAWORÓW bo ona jest przy okazji...
Zaznaczony element to zawór elektromagnetyczny odcinający układ biegu jałowego (Cut-off). Pozatym jek pisał poprzednik bardzo ważne są przewody podciśnieniowe i ich prawidłowe zamontowanie i jeszcze nie bierz się za kręcenie śrubami regulacyjnymi jak nie masz wiedzy na ten temat a zaślepki plastikowe są po to żeby tego nie robić.
Ostatnio w seicento 900 miałem przypadek szarpania przy obciążeniu i falowania obrotów, pisałem o tym na forum, otrzymałem poradę aby sprawdzić przewody podciśnieniowe. Posprawdzałem przewody, znalazłem cienki gumowy zbrojony wężyk wychodzący z tego samego rozdzielacza co plastikowy wężyk podciśnieniowy (ten był chyba ciśnieniowy skoro gumowy) z zaworkiem...
Jeśli pompa paliwa jest sprawna i podaje odpowiednią ilość paliwa ,w gażniku jest drożna dysza paliwa oraz prawidłowy poziom paliwa, to pozostaje przełącznik podciśnieniowy i jego połączenia z kolektorem ssącym (drożność ,szczelność) oraz połączenia elektryczne przełącznika z modułem zapłonowym. Ostateczność to uszkodzony moduł ,co objawia się brakiem...
zatankować i tak trzeba... przynajmniej 10l 700tka z gaźnikiem FOS czy Aisin? (2 przelotowy czy jednoprzelotowy?) w 700tkach bardzo często wyciera się popychacz pompki paliwa - taki drut. po odkręceniu pompki paliwa od silnika (na górze jest) widać ten drut, jak się go da normalnie wyjąć i jest ładny na drugim końcu to powinien być ok, a jak się go...
Gabik- przeczytałem wszystko co było. Co do ostatniego kłopotu to okazały sie nim jakieś "paprochy" które weszły do gaźnika - tak mi wytłumaczył mechanik. Nadal mam problem z tymi dziwnymi obrotami. Byłem i z tą sprawą u mechanika. Powiedział mi, że problem tkwi w siłowniku podciśnieniowym. Ale stwierdził, że najlepszym pomysłem byłaby wymiana gaźnika....
Wymienię te kable. Ale auto zimne pali dobrze i chodzi na wolnych obrotach ok, tylko po kilku kilometrach jak się zagrzeje to nie chce jechać i w końcu gaśnie. Mam kilka podejrzeń: kable od czujnika temperatury wody mi się urwały. A on chyba załącza podciśnieniowe sterowanie gaźnika jak się silnik zagrzeje, dobrze myślę? I tutaj pytanie czy czujnik...
Poszukan ja allegro popmy paliwa do cinquecento. W 700 były podobne jak w maluchach ale w 900 i 1.1 są elektryczne cena kolo 50 zł za używke gotowa do montażu w baku.
może śrubka od wolnych obrotów się poluzowała i wykręciła? ta którą podpiera się przepustnicę w gaźniku przy puszczonym pedale gazu, i trzeba ją trochę dokręcić. Sprawdź też wszelkie wężyki podciśnieniowe czy gdzieś nie poparciałę i ssie lewe powietrze (chociaż przy FOSie to chyba żadnych podciśnień niema). Może też serwo puszczać i jak się hamuje to...
...widać nikt nie umie mi pomóc :/ ale chyba coś zadziałałem :) wkręciłem spowrotem dyszę paliwa [wcześniej pomyliłem że powietrza] i patrzyłem co sie bedzie działo. Mianowicie, obroty zaczeły natychmiast skakać. Patrzę na ten nieszczęsny gaźnik i stwierdziłem, że ten regulator podciśnieniowy wsuwa i wysuwa sie dotykając dźwignię sterowania przepustnicą....
Witam , chciałbym podłączyć się do tematu , również mam cc700 z weberem , problem dotyczy gaśnięcia na postoju , Śrubkę zwiększającą otwarcie przepustnicy(to jakby młoteczek i kowadełko) mam już na max wykręconą i dalej gaśnie nawet po 10km po mieście , termostat jest do wymiany bo rury od chłodnicy nawet po 20 km są koło 40-50 stopni.Tylko martwi mnie...
Jak już zdjąłeś tą głowicę to i tak splanować musisz. Olej w obudowie filtra powietrza jest normą, ale jego zużycie jest za duże, z drugiej strony norma dla tego silnika to chyba 0,3l/1000km (a widziałem instrukcję w której było 0,8, ale to raczej błąd drukarski). Kategorycznie natomiast nie powinno ubywać płynu. Biały nalot na świecach i zaworach wydechowych...
Zdjąć chwyt powietrza do gaźnika . Widać przepustnice ssania .Włączyć ssanie ,przepustnica powinna całkowicie zamknąć przelot gaźnika.Uruchomić silnik,przepustnica powinna lekko się uchylić .Po osiągnięciu przez silnik temperatury + 15°C następuje dalsze uchylenie przepustnicy.Przy temperaturze silnika +55°C następuje całkowite otwarcie przepustnicy...
Panowie jeszcze jedna sprawa. Czy przy module Nanoplex MagnetiMarelli jest końeczne podłączenie zaworu podciśnieniowego, czy można go pominąć? Steruje on czymś czy tylko ,,zmniejsza spalanie"? Może wpływać na ,,rozjechanie map zapłonu"? Z góry serdeczne dzięki Wszystkim zainteresowanym. 🍻 Dodano po 6 Kolego abart64 odnośnie wcześniejszych postów,...
witam Jestem w trakcie wymiany termostatu w Cinquecento 900, gaźnik. Robiłem wszystko jak manual nakazywał tzn. spuściłem płyn, odczepiłem wszystkie przewody gumowe, odczepiłem przewody podciśnieniowe od gaźnika, odkręciłem czujnik od ssania, w końcu odkreciłem 2 nakretki trzymające termostat na głowicy i gdy chce wyjąc termostat ze szpilek natrafiam...
Mam problem z moim cientkiem, otóż auto zapala na cacy ale jak pochodiz chwile to przy wchodzeniu na wyższe dostaje wystrzału z tłumika i nie wiem co mam juz robić. Wymieniłem czujnik prędkości wału korbowego, przełącznik podciśnieniowy, cewka . kable WN , świece są ok gażnik przeczyszczony , moduł sprawdzony i nie mam już pomysłu co jest grane Auto...
Witam. To mój pierwszy post na tym forum i mam nadzieję, że w dobrym miejscu piszę. Szukałem rozwiązania mojego problemu ale w sumie nie znalazłem więc zaczynam nowy temat. Tak więc problem polega na tym, że mój cienias 900 na gaźniku(tyou Weber) przerywa podczas jazdy (jakby silnik zgasić), następnie walnie w rurze i jedzie dalej. Czasami jest to pojedyńczy...
Witam! Mam pewien problem. Otóż mój samochód przy dodawaniu gazu strzela w kolektor ssący. Gdy przykładam dłoń przy wlocie i zwiększę obroty słychać "strzał" i czuć uderzenie powietrza bądź innego gazu (nie jestem w stanie powiedzieć jakiego). Wymieniłem przewody podciśnieniowe około 600km temu. Uszczelkę pod głowicą 1500km temu. Dodam jeszcze, że stało...
Witam. Niedawno stałem się posiadaczem cinquecento 700 rocznik 97 z gaźnikiem Aisan. Jestem zrozpaczony. Auto na zimnym silniku sprawuje się tragicznie. Przy temperaturze otoczenia 35 stopni musze przejechać na ssaniu okolo 3km bo inaczej każde zatrzymanie sie i spowolnienie pedału gazu to zgaśnięcie silnika. Dopóki silnik się solidnie nie rozgrzeje-...
Przeglądałem schematy twojego gaźnika jest trochę skomplikowany z uwagi na siłowniki podciśnieniowe i pompki wspomagające pracę silnika. Za mało danych przedstawiłeś mianowicie czy. przy próbie zapalenia silnika czy sprawdzałeś iskrę. Czy elektrozawory z gazu trzymają ciśnienie jak będą puszczały silnik będzie zalany paliwem i będzie miał kłopot zapalić....
Zaraz pod maską masz silniczek krokowy zobacz czy nie spadły z niego przewody podciśnieniowe (2 wejściowe z nadgaźnika i 2 wyjściowe do układów samego Aisana) lub są przetarte. Do regulacji "falowania" obrotów na biegu jałowym służy śruba reg. za gaźnikiem a przed wentylatorem (oczywiście przy gaźniku, po osiągnięciu temperatury około 30*C i jeszcze...
Załączam zdjęcia. Koło magnesowe - średnica zewnętrzna -185 mm, wysokość ( razem z żebrami ) - 70 mm, pozostałe wymiary na zdjęciach. Stożek koła - średnice 18,5 / 14,5 na długości 23 mm. Zaświtał mi pomysł, może niedorzeczny ale spytać można. Skoro dopasowanie charakterystyki zapłonu będzie kwestią przypadku, to może spróbować przeszczepić zapłon od...
Cześć 2 dni temu mój cc jeździł normalnie. Po 2 dniach nie dało się go odpalić, siadł akumulator. Naładowałem akumulator, podłączyłem i jak chciałem odpalić silnik całkowicie odmówił. Kiedy go trochę gazuję delikatnie "bulgocze" może na jednym cylindrze, kiedy puszczę gaz od razu gaśnie (zauważyłem tez że dymi przy tym całkiem pokaźnie). Wymienione...
Witam wszystkich!!! Z powodu że ostatnio walnął mi silnik muszę wymienić go na drugi (nie było co w nim naprawiać). Jak się domyślacie silniczek cc700! A więc do rzeczy mój poprzedni silnik miał japoński gaźnik aisan ten natomiast jest z gaźnikiem europejskim ( nie jestem pewny czy to Fos czy weber a jest dość pózno żeby sprawdzac jeśli zajdzie taka...
nierówna praca silnika w cc704aisan to mantra użykownika (znowu szarpie, znowu szarpie, znowu szarpie); przyczyn może być wiele: - wspomniane przewody podciśnieniowe (dobrze wymienić co jakieś 50k km) - filtry: paliwa (co 20k km), powietrza (co 5k km, ale to tylko 10 zł) i oleju (co jakieś 25k km); silniczek jest mały, więc są to dla niego b. ważne...
https://obrazki.elektroda.pl/7949272800_... https://obrazki.elektroda.pl/4648442800_... Dzień Dobry Wieczór, Temat wraca niczym bumerang, a ja znalazłem chwilę żeby przedstawić kolegom dalszy ciąg. Niniejszym również informuję że nie padłem ofiarą pewnej choroby o której teraz głośno (jak na razie :D). W tym odcinku...
https://obrazki.elektroda.pl/5544033600_... https://obrazki.elektroda.pl/2010211500_... https://obrazki.elektroda.pl/7671572300_... https://obrazki.elektroda.pl/6226525300_... Dzień Dobry Wieczór, Chciałbym kolegom zaprezentować mój projekt. Opis podzieliłem na kilka części, także...
jakiś czas temy znikneły wolne obrotki w moim cieniasie więc udałem się do mechaniora przeczyścił mi gaźnik i wszystko grało potem wziol w swoje ręce lampę strososkopową i sprawdzał kont wyprzedzenia zapłonu od razu stwierdził ze modu uszkodzony i pracuje w trybie awaryjnym zaznaczyl ze przełącznik podcisnieniowy działa prawidlowo czyżby chciał byciągnąć...
Masz Cinquecento 700 Young, za mało sfotografowałeś, ale ono fabrycznie miało skomplikowany, japoński gaźnik Aisan, przy którym jest dużo elektroniki i wężyków z podciśnieniem. Gaziniki te są bardzo skomplikowane, w razie awarii nie są lubiane przez mechaników. Ktoś w Twoim aucie nie mógł dojść z tym do ładu i pozbył się gaźnika Aisan (również zmienił...
Ja jeszcze dodam, że niedawno spotkalem się z uszkodzonym zaworem trójdrożnymi źle sterował podciśnieniem. Piszesz, że dopiero kupiłeś, sprawdź też czy przewody podcisnieniowe nie są gdzieś pozamieniane
Nie o to chodzi. Jeśli fabrycznie był katalizator współpracujący z sondą lambda, a Ty założysz gażnik zwykły podciśnieniwy do CC to katalizator nie będzie dzialał i auto straci homologację, i nie przejdzie przeglądu. chyba że masz układy na SKP, ale w to niw wnikam.
Witam. CCek to wdzięczne autko ale wymaga należytego traktowania. Proponuję zacząć wszelkie naprawy od zdemontowania instalacji LPG. Sprawdź czy w gaźniku siłowniki chodzą bez zacięć, w razie czego przesmaruj delikatnie, oczywiście rurki podciśnieniiowe muszą być idealne, bez pęknięc. Gdy wszystko w gaźniku sprawdzisz, to kolej na przewody WN, cewkę...
Dokładnie, później miał 90 stopni. Dzisiaj zlałem stary płyn, wypłukałem układ dwukrotnie wodą, raz dodałem do niej pół szklanki octu i trochę kwasku cytrynowego, dałem silnikowi popracować jakieś 30minut... Potem całość spuściłem, zalałem płynem i jak narazie temperatura silnika utrzymuje się w granicach 90/100 stopni. Rośnie do 100 stopni, włącza...
Witam. Mam silnik z CC 700. Muszę jeszcze dokupić moduł zapłonu. Jest tu ktoś zorientowany czy zadziała moduł zapłonu z citroena albo volkswagena? Z tego co zdążyłem wyczytać, to w tych układach różnice są w parametrach cewek i kątach wyprzedzenia zapłonu. Ale niektóre różnice są minimalne. Czy jeszcze coś je różni? Na razie mam gaźnik z podciśnieniem,...
Witam. Mam ogromny problem z moim cienkusem. Na początek kilka danych: - pojemność 700 cm - gaźnik prosty (są dwa rodzaje, z podciśnieniem i bez) - 97 rocznik - 4 biegowa skrzynia - jeżeli coś jeszcze jest potrzebne to piszcie Dobra teraz opisze problem: Odpalam samochód i mało wiele równo pracuje. Wrzucam bieg (obojętnie jaki) dodaję gazu i jest taki...
regulator podciśnieniowy wąż podciśnieniowy rurka podciśnieniowy
sharp odblokować rozdzielczość multimetru schemat ideowy falownik
Gilera 50 – liczba przewodów czujnika temperatury cylindra, typy instalacji Volkswagen Passat B7 2.0 TDI 2013 – ograniczenie obrotów silnika do 2500 rpm na postoju