Podgrzej palnikiem i szczypce zaciskowe typu Morsa.
możliwe ze to jest skręcane na kleju który trzeba podgrzać ze by odkręcić śrubę spróbuj to podgrzać palnikiem i w tedy odkręcaj
Podgrzej palnikiem aż kropelka zmięknie. Wykręcenie samej śruby w zależności od tego ile wystaje lub przewiercenie i nagwintowanie na m-8 jeśli jest miejsce. Można spróbować wywiercić mniejszy otwór w śrubie i użyć wykrętaków ale to średnio wychodzi.
Jak wyszedł pierścień segera to całość wychodzi do góry, Te nacięcia są po to żeby łożysko ślizgowe tulei się nie obracało w korpusie. Złap za tuleję w imadło i podgrzej palnikiem lup opalarką korpus aluminiowy i wtedy ciągnij.
Te rurki pękały na zgięciu ? Tak mi się wydawało, że może być lekko przetarta. Czy takie ciśnienie zostawić ? Olej oczywiście jest. Jeszcze słyszałem, że da się gdzieś na rozdzielaczu podkręcić czy to prawda ? Trzeba było wymienić albo podgrzać palnikiem i by pokazało, można twardym lutem pospawać. Zawór na hydraulice jest przy pompie. Nie podkręcaj...
Witam! Jeżeli to jednostkowe sztuki to myślę, że można podgrzać palnikiem gazowym, pokryć topnikiem a potem lutować tą małą kolbą. Co do większej ilości to Lutpol produkuje kolby 300 i 450W - te powinny wystarczyć (chyba że te blachy miedziane mają dużą masę wtedy również palnik może pomóc) Sam mam starszą polską (chyba z Będzina) 250W i do takich robót...
Próbowałeś podgrzać palnikiem i potem punktak jak najbliżej obwodu i delikatnie wykręcić na tyle by dało się złapać i odkręcić?
jak bedziesz wymieniał sonde to lepiej jechac do tłumikarza bo bedzie ja ciezko odkrecić Dostęp jest wręcz idealny, nie ma nic trudnego w jej odkręceniu, w najgorszym razie wystarczy drewniany młotek do puknięcia w klucz... próbowałem odkręcić u siebie i poddałem się śruba jest zapieczona więc przydałoby się podgrzać palnikiem :|
Można próbować na dwa sposoby: podgrzać palnikiem miejsce połączenia i dopiero kluczem, albo przeciąć piłką łącznik (żeby nie uszkodzić płaskich powierzchni, ząbki piłki zeszlifować).
Najpierw wezwij serwisanta do urządzenia. Sądząc po twoich opisach tematu zwróć uwagę na to, czy ten "ktosiek" ma uprawnienia gazowe, elektryczne i jest np. z rekomendacjami. Tego problemu nie rozwiążesz na forum, bo większość tu piszących nie wezmą odpowiedzialności za twoje życie. Jak już się dowiesz co i jak napisz jak naprawiono usterkę. Dodano...
Pomagało mi w takich przypadkach podgrzanie palnikiem propan-butan blachy dookoła osi silnika.
Namocz to w czymś dobrze penetrującym (nafata,ON) i niech się pomoczy z dzień.Potem można podgrzać palnikiem i dobry ściągacz i niema mowy żeby nie zeszło,chyba że wał jest zaklepany z przodu,wtedy to prasa hydrauliczna i wycisnąć.Kadży mechanik samochodowy teraz ma,podjedź i za dobre piwo ci ściągnie.
Podgrzanie palnikiem ( ale nie do czerwoności ) też nie pomogło Musi być do początku koloru widzialnego - taki wiśniowy i polanie wodą gwałtowne. Pozdrawiam.
Rozumiem że chodzi o wymianę łożysk jeśli tak to faktycznie jest problem i najlepiej zrobić to tak potrzebny ściągacz i najlepiej jest podgrzać palnikiem koło i dopiero ściągać jeśli będziesz ściągać bez podgrzania to może się rozlecieć koło a ono nie istnieje jako część zamienna podgrzać ,ściągnąć,rozebrać silnik jeśli jest nitowany to nic roznitować...
Zapewne wklejona na klej podgrzej opalarką albo palnikiem i powinna puścić.
Dobrze podgrzać, ale palnikiem gazowym bardziej korpus niż głowicę. Może powinno puścić.
kwasiaków Kwasiaki jak nie są za stare działają w temp. poniżej minus 20 °C. Łatwiej jest podgrzać palnikiem silnik spalinowy aby ojej "odgęstnić" i silnik odpali. Nic nie wiem o litowych. Oczywiście można wozić ze sobą mały agregat ale jak dla mnie to nie bardzo się ma do kultury technicznej.
Palnikiem delikatnie podgrzej a potem ściągacz do skutku.
Też podnosiłem belkę lewarkiem i nic , pewnie są zapieczone , nie wiem czy można trochę podgrzać palnikiem ?
Spróbuj ściągaczem do łożysk. Ew. jak dalej opornie będzie szło to podgrzej delikatnie jakimś palnikiem. Musi w końcu zejść;)
Podgrzej palnikiem i sama wyskoczy
Oczywiście , że "się da " , skoro zębatka jest nasadzona . Jeżeli nie zależy Ci na starym silniku (wirniku) to: 1. Silnik w imadło i dwa śrubokręty "na wagę" pod zębatkę 2. Dwa płaskowniki pod zębatkę , opieramy o szczęki imadła i z góry wybijamy wybijakiem . 3. J/w z podgrzaniem zębatki palnikiem gazowym (może być mocowana na kleju)
Rozebrałem, udało się zdjąć ten przeklęty kosz. Musiałem kupić specjalny ściągacz, separator łożysk żeby puścił i podgrzałem palnikiem mimo to szło opornie. Panowie, co dobrze jest wymienić jak już robię remont, jest tam taki Brok - zaślepka pod tym koszem. Na nim jest uszczelniacz, dostępne to będzie, są uszczelki do tej skrzyni, u mnie nie było a...
Kolejność załączania osprzętu palnika.. Nie zatankuje - nie podgrzeje. Taka logika..
Jeśli drut oporowy jest twardy, to można go podgrzać palnikiem podczas nawijania. Nie mam zbytnio doświadczenia z nawijaniem grzałek. Co o tym pomyśle myślicie ? Pozdrawiam
Śruby podgrzej palnikiem później polej woda tak aby można dotknąć śruby wtedy idzie lekko.
U mnie elektroda, zapewne z powodu temperatury, uległa odkształceniu, "zwisła" grawitacyjnie wskutek czego powiększyła się odległość pomiędzy końcówkami - skutek: brak iskry. Pomogło dogięcie elektrod, co ważne trzeba to robić na gorąco, po podgrzaniu palnikiem, inaczej jest ryzyko pokruszenia ceramicznej izolacji. Po ustawieniu odległości ok. 4,5...
Mam pytanie. Chce poczernić rurki miedziane poprzez podgrzanie ich palnikiem i zamoczenie ich w oleju. Czy w sposób ten osiągnę zadowalającą czerń miedzi?
Można też rozciąć ostrożnie szlifierką kątową albo podgrzać palnikiem .
Palnik w imadło podgrzej nakrętki musi pójść.
Czyli był za duży i klapka pewnie klapała Był dopasowany do średnicy rur, miał działać na przepływie grawitacyjnym i blokować przepływ wsteczny, by wygaszony kocioł nie wychładzał bufora. Że się klapka tłukła, to zanim go wywaliłem (sporo roboty...), chciałem odkręcić pokrywkę rewizyjną i dociążyć klapkę jakimś ciężarkiem- sześciokant obrobił się w...
Jeśli nie ma między zębami sworznia to jedynie co mi przychodzi do głowy to ją podgrzać. Jeśli zębatka będzie do wyrzucenia to można się nie certolić i ją podgrzać do czerwoności. Dać osłonę termiczną pomiędzy silnik a zębatkę i szybko podgrzać palnikiem acetylenowo-tlenowym.
Witam ja pospawałem blok elektrodą żeliwną na zimno oczywiście podgrzałem palnikiem i odtłuściłem i silikon szary na zewnątrz i spokój już 10 lat
Problemem jest to że stojan jest nitowany oraz sposób montażu koła prasowego Nity się rozwierca i zastępuje śrubami. Koło pasowe jest wciskane metal na metal, więc potrzebna jest prasa hydrauliczna i nie zaszkodzi też podgrzać koło pasowe palnikiem.
Najlepiej podgrzać palnikiem.
Tak tez regenerowałem u mnie tzn. podgrzałem palnikiem na kolor wiśniowy i przekułem okolice kulki, jest lepiej.
Dospawać nakrętkę, (trzeba umieć) podgrzać palnikiem muszlę i wyjdzie.
Witam, Mam problem z palnikiem Giersch gu 100 ponieważ cofa mi powietrze robocze do zbiornika z paliwem i mam bulgotanie. Dysze są czyste i maja pelny przelot, powietrze robocze mam ustawione na 0,3 bara ale nie chce rozpylac ropy przez dysze. Jak podgrzałem palnikiem flance z dyszami to pojawia się płomień przez 2-3 minuty , a następnie zaczyna pulsować...
Jeśli dobrze widzę, to cieknie na uszczelce. Chyba nie obejdzie się bez zdjęcia grzejnika. Oczkowy klucz bodajże 32 mm, dobrze podgrzać palnikiem. Po odkręceniu wyczyścić i dać nową uszczelkę.
A jak by tam przyspawał śrubę, dorobił jakieś podpory obok, płaskownik i wyciągnął to na zasadzie wkręcania nakrętki. Coś jak ściągacz, tylko taki solidny. Podgrzał lekko palnikiem i powinno iść.
Spróbuj jeszcze namoczyć ropą, odczekaj jakiś czas, i wtedy spróbuj ponownie. Bo jak i to nie pomoże, to tylko pozostanie podgrzanie palnikiem lub nagrzewnicą indukcyjną, jeśli masz dostęp.
Nie wiem, czy ktoś miał taki problem i może pomóc. Składałem silnik po wymianie wału i nie mogę złożyć kartera. Zatrzymuje się jak zostaje jakiś 1 cm do złożenia. Stukałem gumowym młotkiem, ale nie wchodzi, jakby coś blokowało przy skrzyni. Karter najpierw podgrzałem palnikiem, żeby dobrze wszedł wał z łożyskiem, ale wydaje mi się, że z drugiej strony...
Podgrzej palnikiem.
A czy rotor bo chyba tak nazywa się wirnik w silnikach bezszczotkowych można bezpiecznie podgrzać palnikiem aby go nie uszkodzić?
Nareszcie - puściła dopiero po podgrzaniu palnikiem. Dziękuje za podpowiedzi.
Witam, Przytrzymać bęben od środka pralki i kręcić śrubę w lewą stronę. Dodatkowo podgrzej łeb śruby palnikiem gazowym (śruba przed odkręcaniem zabezpieczona jest specjalnym klejem - Loctite). Są teraz w sprzedaży takie palniki w kształcie walca o długości kilku centymetrów.
Dajcie jeszcze inne coraz to lepsze teorie Wina Tuska ? ;-) A może z rana jak nie pali podgrzej ECU palnikiem lub zalej do pełna gorącą wodą :-) A tak na serio zbyt duża przestrzeń wypełniona powietrzem między czujnikiem a kołem zębatym. Próbowałeś ją zmniejszyć ?
Z pierwszego zdjęcia można wyczytać że wałek w silniku jest mniejszej średnicy niż sam ślimak. Najprościej to podgrzać małym palnikiem/opslarką wtedy łatwiej powinno zejść. Złapać za ślimak w imadle ale przez drewniane listewki, wtedy się nie uszkodzi ślimak. Podgrzać jak najszybciej i po prostu ciągnąć silnik. Bądź druga opcja z odklejaczami (taki...
Można też podgrzać palnikiem + ściągacz.
Dzięki za odpowiedż podgrzałem palnikiem gazowym procek i chodzi. Temat zamykam.
Nie ma sposobu, jak siłowe odkręcenie. Żadne WD, czy inne spryskiwacze nie pomogą. Niestety zdarza się, że krzywka się urwie i wtedy pozostaje wycięcie pozostałości wąskim brzeszczotem(samym) bez ramki, albo rozwiercanie pozostałości krzywki i gwintowanie.Jeśli nie ma płytek na ścianie, można podgrzać palnikiem gazowym.
Witaj, podgrzej to porządnie opalarką elektryczną lub delikatnie palnikiem gazowym.
Wściekniesz się, jak będziesz musiał coś w drzwiach pogrzebać. Wprawdzie nie robi się tego co tydzień i byle zdarzało się jak najrzadziej. I wtedy i dopiero wtedy będzie, wprawdzie mało poważny, ale problem, bo szkoda użytych materiałów. Jak chcesz to zrobić dobrze, a będziesz musiał ruszyć, to co masz zrobione, to kup sobie arkusz ryflowanej blachy...
Musi zejść dekiel, pewnie trzyma go łożysko. Podgrzej dekiel przy łożysku palnikiem do lutowania i potem szybko postaraj się ściągnąć dekiel wkładając w szczelnie miedzy dekiel na korpusem 2 wkrętaki płaskie
Podgrzać z wyczuciem za pomocą palnika.
Witam. Podgrzej palnikiem.
W uchwycie nie ma żadnej śruby. Próbowałem go zbić ale siedzi bardzo ciasno.. Można go bez obaw podgrzać palnikiem? Możesz zbić. Podaję dwa sposoby. Obydwa za pomocą młotka; uchwyt siedzi na stożku Morse'a, - to stożek o właściwościach samohamownych. Im większy moment obrotowy i siła wzdłużna, tym mocniejsze tarcie. Jedynym sposobem pokonania tej piekielnej...
Najpierw WD-40 potem jeśli jest możliwość to podgrzać palnikiem i się siłować.
Próbowałem już tych metod ale bez rezultatu. Zastanawiam się czy nie podgrzać palnikiem
Raczej klin na stożku ;) Podgrzać palnikiem i ściągacz w łapki :)
Prubowałem ją podgrzać palnikiem ale to samo, też niewiadomo jak poprzednio mechanik dokręcił. W mojej drugiej hondzie civic 96 wystarczyło zrobić podobnie i nie było kłopotów.
Wyluyój procesor podgrzej palnikiem i od razu potraktój go zmrażaczem
Podgrzej palnikiem głowiczkę, jak troszkę ostygnie to odkręcaj. Z braku palnika podgrzewaj świeczką lub czymś podobnym.
Można to spryskać WD (lub innym penetratorem) i pozostawić do jutra, potem znów spryskać i po godzinie/dwóch próbować odkręcać. Lub podgrzać palnikiem. Palnik jest zazwyczaj bezkonkurencyjny, ale trzeba to robić umiejętnie, tym bardziej przy metalach miękkich.
Spróbuj podgrzać palnikiem, tylko ostrożnie na przewody gumowe. Wtedy dobry młotek i pobijak, tak jak pisze Dabu.
Śruba pewnie po podgrzaniu palnikiem puści, ale trzeba wiedzieć w którą stronę kręcić. Kręcić aby odkręcić to trzeba zgodnie z kierunkiem obrotów silnika, to najbardziej prawdopodobna opcja.
Możesz podgrzać palnikiem punktowo śrubę,może poprzedni mechanior dał klej do gwintów. Miałem już takie przypadki .
Telefon naprawiony - podgrzanie "palnikiem" pomogło - 1 scalaczek nie byl dobrze dolutowany.
możesz podgrzać - nie palnikiem ale indukcją. I przy okazji stopi zbiornik który jest z tworzywa i nie będzie miał na co już założyć nowego łożyska.
Ja w swojej sam wyprostowałem. Zdemontowałem wał. Silnik jest dość prosty, tyko śruby są niestety calowe i nie wszystkie da się odkręcić zwykłymi kluczami. Wał zamontowałem w tokarce, podgrzałem palnikiem, podparłem imakiem i wyprostowałem rurą.
Jeśli robiłbyś miedzią to możesz rurę w danym miejscu podgrzać palnikiem i gwałtownie schłodzić. Rura robi się miękka i możesz ją bez problemu giąć. Trzeba mocno podgrzać. Nie możesz tego robić w miejscu gdzie będzie złączka zaprasowana. Rurek stalowych nie giąłem, miedziane tak.
Nowe tuleje czy stare?? Jak wlozysz tuleje to ja podgrzej palnikiem zobacz co sie bedzie dzialo.
Z chloranem pojutrze Dodano po 20 Teraz wiekszy słoik. Materia podgrzana palnikiem z deka. Jestem w szoku.Olej juz bez wody i wiekszy słoik.
Jak jest zdemontowany zderzak i masz dostęp - podgrzej palnikiem hak w miejscach gdzie są śruby umiejętnie i wtedy wybijaj.
Próbowałem do tego użyć kwasu lutowniczego ale nie daje rady. Powinno dać rady po dobrym oczyszczeniu i "pobieleniu" przy użyciu dużej koby lutowniczej. Miejsce pobielenia cyną musi być dobrze rozgrzane co w przypadku profilu grubości 3 mm oraz wymiarach 40 x 40 mm nie jest sprawą prostą. Można podgrzać palnikiem od przeciwnej strony i dopiero nanieść...
Zbiornik trzeba rozpołowić uprzednio wyciągając go z pralki żeby się dostać do łożysk. Śruba jest wkręcona na klej, dlatego najlepiej ją podgrzać palnikiem. Pozdrawiam
Udało się, wymieniłem przekażnik od popsutej lodówki wziąłem bo tamten miał pęknięty rdzeń od cewki. Uderzyłem młotkiem w obudowę agregatu i podgrzałem palnikiem, a najpierw na krótko podłączyłem i ruszył, nawet ładnie mrozi po godzinie ściany były oszroniałe lekko. Pozdrawiam
Chyba bez tego nie da rady wyjąć łożyska?? To prawda.Najlepiej koło pasowe podgrzać palnikiem na ściągaczu.
Silnik nowy ma być na "zapas". Jak na zapas, jeśli ma być umieszczony tam, gdzie ten poprzedni, więc raczej nie będzie większy(mocowo). W obecnym gdyby przyszło wymienić łożyska będzie to niemożliwe. Dlaczego nie? Jeśli nie poradzi ściągacz, to pozostaje jeszcze palnik, by podgrzać, albo w ostateczności można przeciąć koło pasowe i zrobić nowe. Myślę,...
Jak bedziesz mial wymontowany ta dwururke to miejsce usytuowania sondy podgrzej palnikiem oczywiscie nie acetylenowym , napewno ja odkrecisz.
Wiem co chcesz wymienić, ale czasami bywa tak zakamieniony ten gwint, że trzeba użyć sporej siły i bywa, że ten gwint się urwie. Lub też trzeba delikatnie podgrzać jakimś palnikiem propanowym, aby puścił. Dlatego najpierw sprawdź czy te gwiny się odkręcają. Jak się odkręcają to kup same te elementy.
Z tego co widziałem na zdjęciach takich zaworków, to gwint jest prawy. Dobrze by było to podgrzać przed próbą wykręcania jakimś małym palnikiem, lub w ostateczności opalarką, bo widać że na klej wkręcone.
Wymiana bipolarnych kondensatorów na foliowe na pewno nie zaszkodzi, a może poprawić brzmienie w zakresie wysokich częstotliwości. Co do kabli - wymiana nawet na 4mm2 niewiele zmieni - ostatecznie to zaledwie kilkadziesiąt centymetrów więc oporność niewiele się zmieni, ale też i nie zaszkodzi. Nalepki wszelkiego rodzaju odklejają się bardzo fajnie po...
musisz podgrzać-palnikiem lub lut lampą ew opalarką -pomoże na 1000%Fabryka nakłada tam specjalny klej dlatego ciężko to odkręcić.
Ok rozprowadziłem paste pod tymi układami podgrzałem palnikiem i narazie działa jak powinien zobaczymy jak długo teraz go troche potestuje serdeczne dzieki wszystkim za pomoc pozdrowienia cfo
Już wiem że nie będzie łatwo i najlepiej wymieniać wszystko na nowe (cały zawór) bo tu część zaworów a dokładnie 3 mają zamontowane zawory termostatyczne ale są tak starego typu że tak jak na zdjęciu potrzebny jest adapter. Także oczyszczę to z farby może WD40 pomoże ;-) trochę podgrzeje palnikiem gazowym i zobaczę co z tego wyjdzie. Zakładam że będę...
Duży zbiornik, to zasobnik CWU, na nim płaski cienki to naczynie przeponowe CWU. na dole mały okrągły zbiorniczek to naczynie przeponowe CO i to on jest do wymiany. Woda z niego będzie lecieć pomimo zakręcenia zaworów. Może do odkręcenia spróbować go podgrzać palnikiem na propan.
Zrobiłem to samo co na filmiku - rura z rynny + siatka umocowana dwoma pierścieniami z drutu(pod i nad siatką) w ok. 1/4 wysokości rury. Po podgrzaniu palnikiem nie ma dzwieku... tzn. jest słaby w mom. podgrzewania ALE już PO zdjęciu rury znad palnika nie ma żądanego efektu akustycznego. Może siatka za szybko oddaje ciepło, a może sposób mocowania siatki...
Podgrzej palnikiem ale nie za mocno. Zajmuje się rowerami wiele lat ale nie wiem o co ci chodzi wymiana felgi? Może obręczy? ale bez odkręcania koła zmiana obręczy. Może jeszcze bez odkręcania szprych jesteś magikiem?
Tak myślę,że chyba podgrzeję palnikiem na gaz,zreszto nie mam innego chyba wyjścia. Folia jest wyjątkowo twarda, żelazko elektr.-nawet nie reaguję na nią ,bo za niska temperatura.Dziękuję za dobre rady.
Kurde kiepsko będzie u mnie z takim serwisem :D totalna dziura ale coś będzie trzeba ogarnąć . A jeżeli przyłącza np do sprężarki są w odwrotną stronę ugięte niż potrzebuje . Mogę podgrzać palnikiem i je delikatnie przekrzywic ? Tzn rurki tak żeby ich nie załamać
Jak przetopic pyl zlota, by nie powstal z niego szarobrazowy popiol, tylko brylka metalicznego zlota? Dodam ze chodzi o odpady listkow czystego zlota do zlocen. Skrzetnie zmiatalem pedzelkiem luzne fragmenty listkow zlota i nazbieralo sie tego ok. 1 cm3 zbitej masy, ktora tak naprawde jest-byla ubita masa pylu zlota. Po podgrzaniu palnikiem na gaz MAP...
Weź kombinerki i zegnij promiennik pod kątem 45 stopni do tyłu na 15 cm od góry i OK. Możesz przed zgięciem podgrzać palnikiem trochę promiennik w miejscu giecia, aby go nie złamać. Jack
Masz miernik? Potrafisz wykonać pomiary na płycie? Na googlach czytałem że ktoś podgrzał palnikiem procesor od grafiki i niby działało. Palnikiem to sobie można rury podgrzewać.
Do dj_janek: Proponowałbym dobrze to połączyć i zastosować specjalne koszulki termokurczliwe , najlepiej takie jak od muf do 1kv musisz dobrać tylko srednice .Dodatkowo koszulki takie posiadają mase uszczelniająco w srodku .Dobrze podgrzać palnikiem zakurczyć i po kłopocie :) Z różnicówką nie ma żartów na pewno masz przeciwporażeniową 30 mA :) Pozdrawiam...
Witaj miałem taki przypadek gdzie na gwincie takiej śruby był coś w rodzaju silikonu taki czerwony ,uderz w śrubę raz a dosyć mocno poprzez inny metal i uważaj aby nie zaklepać wgłębienia do klucza polecam sworzeń ok 20mm albo krótkotrwale podgrzej palnikiem takim zakręcanym na butlę gazową tylko nie wolno podgrzewać długo!! też tak robiłem i poskutkowało......
ale lepiej teflonowe bo to połączenie jest suche. Widzisz " jalopie " , że Autor nie radzi z taśmą teflonową ! Może nić teflonowa ? Pozdrawiam . Loctite 577 , nie mówiąc o 638 - który " przyspawa " korek do hydroforu .577 daję się rozmontować , 638 trzeba podgrzać palnikiem!
Dzięki za cenne rady, na razie z braku czasu nie będę się za to brał ale myślę ze w lipcu ruszę, oczywiście wrzucę fotki, schematy i wszytko do tematu. A czy mogę na przykład uzwojenie podgrzać palnikiem?
Dwa razy udało mi się rozebrać taki silnik, za każdym w inny sposób: 1. Oprzeć kierownicę powietrza turbiną do góry, wirnikiem w dół na dwóch klockach drewnianych tak, żeby była możliwość wybicia wirnika. Zapunktować oś centrycznie, przygotować duży młotek i pobijak. Podgrzać palnikiem aluminiową tuleję mocno ale szybko, żeby nie nagrzać osi i nie spowodować...
wskazówka się nie przyblokowała ponieważ komputerowo była sprawdzana prędkość i pokazuje tak samo. A co do piast, tak, są z abs i na każdej jest tak samo niska prędkość wskazywana sprzwdzając po podłączeniu pod komuter, więc gdyby było to podgrzane palnikiem to by na każdym z kół było inaczej
palnikiem retortowym palnikiem śruby ciecie palnikiem
czujki zewnętrzne czujnik ciśnienie ibiza wymieniać rozrząd vectra
zatrzymanie wodomierza szukam schematu subwoofera
SafeLock, SaferLock, soferlock – funkcja blokady drzwi w Volkswagen, Ford, Toyota, AGD – opis działania i odniesienie do instrukcji Schemat wzmacniacza Elektronika WM-5121 – gdzie znaleźć dokumentację?