To będzie chyba to 1260845 Niebieski - plus po zapłonie Cienki brązowy - masa kontrolki włączenia i podświetlenia włącznika Cienki szaro niebieski - z regulatora podświetlenia Gruby czarny - do podgrzewania szyby tylnej oraz do podgrzewania lusterek . Rozgałęzienie gdzieś tam jest w wiązce . Kolor czarny zmienia się na biały w kostce przyłączeniowej...
Bezpiecznik 10 A wystarczy a podłączyć pod zasilanie po zapłonie (+15).Na desce rozdzielczej (bezpiecznikowej) pod spodem jest przyłącze śrubowe nr.94 a 92 to masa .Tam możesz się podłączyć.
A jaka jest cena takiej folii do lusterek i jak wiesz to jakie sa jej wymiary??? Dzieki za odpowiedz!! Pozdrawiam!!! Jestes z Krakowa jak ja. Przejedz sie do sklepu Monster-elektronik na Wadowickiej 8 ;) Maja takie cos (rozne wymiary) ok. 8-12zl Przynajmniej kosztow wysylki nie zaplacisz, a przy okazji czesci kupisz ;)
http://autokacik.pl/showflat.php?Cat=0&N...
w a3 8l fl jest tak że nie ma żadnego przełącznika w środku. Do lusterek dochodzą kabelki w których jest zasilanie po zapłonie a we wkładzie jest termowłącznik i to on włącza grzanie gdy jest zimno. Pewnie masz tak samo. Możesz też sprawdzić wyposażenie auta biorąc kody z naklejki w kole zapasowym i wpisując w internetowy dekoder
Odświeżę trochę temat. Mam podobny problem z lusterkami. Partner 1.6 HDI furgon 2014. Z fabryki wyjechał bez podgrzewanych lusterek i pełnymi drzwiami z tyłu. Po sprawdzeniu lusterek okazało się że mają maty i są podpięte pod wiązkę, bezpiecznik 17 też jest i ma napięcie. Na panelu brak przyciski podgrzewania tylnej szyby bo jej nie ma. Zakupiłem panel...
Wymień przycisk.
Do słupka A wiązkę na pewno masz. W samych drzwiach już to bywa różnie... W C4, jak kojarzę to niestety, by się o tym przekonać trzeba zdjąć boczek. Chyba że jest jakaś inna możliwość dostania się do kostki łączącej lusterko z drzwiami. Prawdopodobnie też trzeba by przekodować BSI. Bo kable nawet jak są, to mogą nie być aktywne.
A sprawdź czy na bezpieczniku f52 masz zasilanie 24v on odpowiada za puszczenie sterowania na 1 stopniu stacyjki na przekaźnik.
Działa po ustawieniu pokrętła na podgrzewanie,tylna szyba nie musi być włączona ale jest jeden warunek musi być zimniej jak 5 stopni. Przy wyższej temperaturze nie grzeją.
podłącz w miejsce lusterka żarówkę 10w
No bo właśnie w twoim modelu tak jest. Potem pojawiły się podobno czujniki temperatury zainstalowane w lusterkach. Tutaj znajdziesz jak wyglądają takie lusterka i schemat przedstawiający propozycje przeróbki : http://forums.audiworld.com/showthread.p... Za całe szkła podgrzewane zapłaciłem 30zł za sztukę.
Tylna szyba +grzanie lusterek.
Podgrzewanie lusterek włącza się jednocześnie włącznikiem podgrzewaniem tylnej szyby.
Pochylasz zwierciadło maksymalnie w dół, w powstałą na górze szczelinę wkładasz na głębokośc 2-3 cm dwa śrubokręty (lepiej coś płaskiego) i jednocześnie próbujesz podważyć aż dwa zatrzaski puszczą. Następnie lusterko do góry i tak samo robisz z dołem - podważasz. Napewno wyskoczy. Ja to robiłem kilka razy, więc śrubokrętem podważałem miejsce, gdzie...
W x250 często jest zintegrowany z głównym modułem sterującym. Nie występuje osobno.
Gniją grzałki w lusterkach - wymienia się wkład.
Nie ma tam czasami podgrzewanego lusterka kierowcy?
Dzięki za pomoc, nigdy bym tego nie znalazł po temacie wskazanego posta! A czy te podgrzewanie ma jakiś wyłącznik czy włącza się po przekręceniu stacyjki? Ten czujnik jest tylko jeden (w którym lusterku) czy każde lusterko ma osobny? Pozdrawiam
Chyba znalazłem potrzebny schemat. Na wtyczce X1 panelu sterującego szybami (piętnastopinowa) na pinach 13 i 15 (przewody czarno-niebieskie) masz mieć zasilanie "15R". Na pinie 14 (przewód czarny) ma być zasilanie "15" Brązowe (na 1, 3, i 12 pinie) to masa.
Dzięki za odpowiedź. Z przednim zderzaku nie ma. Biorąc na logikę nam właśnie spodziewałem się go znaleźć. Ale nie ma. Inna sprawa, że auto miało wymieniany zderzak ( po stłuczce) i może przy okazji majster odłącząlył czujnik i zapomniał go zamontować. Jesli chodzi o lusterko - też chyba nie. Autko ma podgrzewane lusterka i jeśli w pobliżu byłby czujnik,...
R120 Silnik wycieraczki, tył Z tym, że jednego przekaźnika tam brakuje, więc raczej to:R121 Podgrzewane lusterko(a)
Nie tak szybko, poczekaj parę minut i zobacz czy lusterko jest ciepławe. Jeżeli wymiana to raczej całe szkło, to są tanie rzeczy.
Cześć, czy takie podłączenie bezpiecznika w samochodzie Opel Insignia 2011 diesel 2.0 jest poprawny? Numery 60 i 61, więcej info: https://schematy24.pl/opel-insignia-a-20... Nie działa mi podgrzewanie obu lusterek. Jeśli taki układ jest poprawny, to co jeszcze powinienem sprawdzić?
Coraz więcej życzeń. 1. 12V czerwony 2. 0V (minus) brązowy 12. 12V do przycisków. 16,17. przycisk do przesuwania szyb (góra,dół) 23. sterownik centralnego zamykania czerwono-żółty 20,22 . głośnik 19. podgrzewanie lusterka
Oryginalnie podgrzewane lusterka działają razem podgrzewaniem tylnej szyby, a przynajmniej miałem tak kiedyś w Bravie i mam tak teraz w Octavii. 20W dwóch mat przy napięciu w instalacji przy pracującym silniku ok.14V daje obciążenie prądowe około 1.5 A, więc można sobie darować przekaźniki i spokojnie podpiąć się pod przewód ogrzewania szyby.
Potrzebne są te, od elementów wyposażenia które masz. Masz elektrycznie składane i podgrzewane lusterka (11 i 8)? Masz fabryczny alarm i elektryczne szyby z tyłu (33, 38, 53)? Masz światła przeciwmgielne z przodu (44)? Masz grzane fotele (32)? Masz elektrycznie sterowany obieg zamknięty wentylacji (35)?
Witam mam schemat podłączenia elektrycznych lusterek z podgrzewaniem.Podgrzewanie działa na stałe jeśli ktoś potrzebuje mogę podrzucić na skrzynke
witam czy udało się rozwiązać problem, mam podobny, lusterka i sterowanie w drzwiach sprawne pozdrawiam B.S.
Dokładnie. Ogrzewanie tylnej szyby i lusterka są razem.
Wszystko zależy jakie to jest lustro. W SC montowane sš 2 rodzaje. Jedno lakierowane, drugie bez lakieru. Na lakerowane jest kilka sposobów. Jeden to podgrzewać szkło suszarkš i powoli je podważać. Lustro mocowane jest na tamę dwustronnš. Drugi to odcišć tamę za pomocš żyłki wsuniętej pod szkło. Trzeci to zbić szkło, ale to chyba wariant ostateczny....
Samochód wróci na weekend, moduł na podmianę już mam , schemat od dafa xf106.
Na pewno będzie to jeden z grubszych w wiązce. Nie możesz podejrzeć jaki ma kolor przy szybie?
Np. citroen Xsara przekaźnik ogrzewania tylnej szyby.
Hej, Podepne sie pod temat bo mam problem z tym o czym piszecie. Mianowicie nie dziala mi regulacja prawego lusterka (str pasazera) Kiedy przelaczam opcje regulacji na panelu na lusterko pasazera i probuje regulowac przyciskiem kierunkowym slysze tylko dzwiek lapiacego i puszczajacego stycznika i nic sie nie dzieje. (lusterko kierowcy da sie reulowac...
jest na elektrodzie poszukaj
zobacz przekaźnik w skrzynce bezpieczników - chyba oznaczony 13
Skrzynka bezpieczników wymień przekaźnik RP3 (zasilanie 61). Nic poza tym.
Bedzie,robilem take manewry w modelu bora,golf,passat.Joystick jest w takim miejscu,ze latwo go ulamac kolanem.W wersji z grzaniem dochodza tylko dodatkowe2styki,ktore nie sa uzywane w wersji bez grzania
W drzwiach kierowcy jest moduł komfortu odpowiedzialny za drzwi i lusterka. Jest on o tyle niefortunnie umieszczony,że we wtyczce zbiera się woda, gniją piny i dzieją się cuda. Świadczy o tym komunikat o braku podgrzewania lusterka i to że raz coś działa a raz nie. W trzech autach z vaga już to znalazłem.
http://www.bmw-planet.net/diagrams/relea...
Raczej nie ma takiego,VW zawsze miał to sterowane z modułu w drzwiach.Jak nie grzeje to zobacz czy dostaje napięcie oraz czy lusterko ma rezystancję.
Sprawdź ile masz kabli dochodzących do lusterka. Powinno być 7 chyba.
mam napięcie bo sam je doprowadziłem poprzez włącznik z lampką która świeci jak załączam go.
No ale po co Ci osobno? Będziesz musiał zbudować osobny układ pod lusterka. Dołożyć przekaźnik, sterowanie - bez sensu.
Tak, jest również przekaźnikiem. W środku jest prosty układ elektroniczny i przekaźnik. Podpinasz podgrzewanie lusterek?
W drzwiach chyba nigdzie. Tam nigdzie nie ma stałego +24V. Szukaj w skrzynce bezpieczników
Opinie mogą być mylne, wg mnie rozmiar ten sam ale napewno grzanie w nołnejmach będzie słabsze bo zwykle nie jest naklejone na całość jak w oryginałach. Też do merivy mierzyłem kiedyś wyszło od 0,5A, 0,9A i najlepsze 1,5A przy 12V. Więc widać różnice.
Lusterka są sterowane z modułu komfortu. Wystarczy podpiąć interfejs diagnostyczny i pokaże w błędach jak nie będzie widział mat. W blokach będzie też widać czy grzanie jest włączone. Grzanie powinno być włączane przez włącznik od regulacji lusterek jak mnie pamięć nie myli.
Podgrzewanie działa super ale termik może działać i godzinę a i tak nie rozłączy obwodu tak więc mam w planie zastosować przekaźnik na same lustra.Tylna szyba trochę wolniej się nagrzewa niż same lustra.
lusterko podgrzewać lusterko podgrzewać citroen podgrzewać lusterko bezpiecznik
brotje energy błędy monitoring mieszkania budowa drukarka atramentowy
zmywarka whirpool mruga start interfejs diagbox
Magnat Tempus Sub 300A (1457061) – schemat, dokumentacja, zamienniki Sony KDL-40R450C 1-894-095-21 – uruchomienie maina z zasilacza, brak poboru prądu, 19.5V DC