podlaczyc schemat peugeot

Znaleziono około 24 wyników dla: podlaczyc schemat peugeot
  • Zamiast zmieniarki, MP3 w Peugeot'owskim Clarionie...

    witam! mam problem a zarazem zapytanie. otóż mam Peugeota 206 z radiem fabrycznym ( z MUXem czyli po 2002 roku) radyjko jest Clariona takie jak na tej aukcji radio ma podejscie pod pilot z kierownicy i zmieniarke. i teraz oto pytanie chcialem podlaczyc mp3 pod radio ale bez transmitterow czyli...

    Radia Samochodowe Serwis   29 Cze 2007 11:33 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 2682
  • Peugeot 307 2,0 16V RFN - poszukuję schematu instalacji silnika

    Witam, czy dla silnika 2.0 RFN do peugeot 407 z 2005 bedzie ten sam sterownik, u mnie niby ma byc magneti marelli 6lp2. Potrzebuje podpisc pod ten kompueter czujnik cisnienia wspomagania , poniewaz jestem po zmianie silnika z 1.8 na 2.0. Zostawilem sobie pompe mechaniczna i chcialbym podlaczyc ten czujnik...

    Samochody Szukam   07 Sty 2020 18:14 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 3792
  • Peugeot 205 podłączenie obrotomierza elektronicznego. Alternator.

    pod ten zacisk można,ale po co jak obrotomierz nic nie pokaże,bo to nie zacisk z sygnałem tacho? a gdzie proponujesz go podlaczyc, bo zego co pamietam na schemacie tego obrotomierza jest pokazane zeby go podlaczyc miedzy diody, a to sie wiaze z rozbiorka alternatora, musze to sprawdzic i moze jutro...

    Samochody Elektryka i elektronika   19 Kwi 2005 07:15 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 4263
  • Peugeot 407 - 1.6 , 2.7 HDI itp DPF / FAP Emulator -schemat

    ..tyle jezdzilem i nic sie nie dzialo, tylko ktos chcial kupic furke i przywiosl swoj diagnoskop i od tej pory zaczely sie blendy ...a czym wyciagnac wsad to jest peugeot 407coupe 2.7hdi ...i czym obrobic wsad ...troche wiecej potrzeba mi informacji bo nie jestem na biezaco....diagnoskop do peugota...

    Samochody Elektryka i elektronika   07 Maj 2014 17:06 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 12144
  • Peugeot 206 DW8B - Po wymianie pompy nie startuje

    Witam, rozumiem ze Y12 to zawor stop. Mam pytanie czy ktos moze mi powiedziec jak to na krotko spiac? Problem polega na tym ze pompa byla wymieniana. Na chwile obecna przy probie uruchomienia pojawia sie paliwo na powrocie nie podaje natomiast na wtryski. Po rozpieciu kostki po stronie...

    Samochody Początkujący   01 Lip 2015 18:31 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2718
  • Peugeot 206 GLX 2002 1.4 - Uszkodzona wiązka do panelu automatycznej klimatyzac

    VIN: VF32CKFWF 42503943 VIS wydaje mi sie ze to ostatnie 8 cyfr, ale popraw mnie prosze jesli sie myle. Dodano po 1 Ale ten schemat masz do auta z 2008r . I w peugeotach nie możesz patrzeć na kolory przewodów bo każdy egzemplarz może mieć inne. Schemat kostki który ci podałem jest...

    Samochody Początkujący   20 Kwi 2018 18:52 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1398
  • Szukam schematu do Peugeot 307 silni 1,6 Hdi rok produkcji listopad 2005

    To jest 307 serii II. Schemat wiazki przyczepy nie jest opublikowany. Przynajmniej ja go nie znam. Musisz kupic wiazka przeznaczona do tego auta oraz BSR. Potrzebna bedzie konfiguracja auta przy pomocy PP2000. Radio jest podlaczone wg normy DIN, plus dodatki zwiazane z siecia CAN. Jesli chcesz zmienic...

    Samochody Szukam   08 Maj 2013 19:50 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 5145
  • Rozpis gniazda wzmacniacza JBL-Peugeot

    WITAM! Z jaiego PEUGOTA pochodzi ten wzmacniacz?? Może uda mi sie odszukać schemat rozpiske 'od strony auta' Jest to z Peugeota 607 dane ze wzmaka: JBL 96 516 905 80 EQ DEZ03 RD3/RT3 HS 6409 Do tego sa glosniki JBL dwucewkowe jednodrozne, nie wiadomo jakiej mocy bo nic na nich nie pisze,...

    CarAudio   18 Wrz 2011 11:49 Odpowiedzi: 26    Wyświetleń: 22529
  • Schemat kostki radia samochodowego Peugeot 308sw

    standardowe radio. Co to znaczy? RD4, NG4, RT4, RNEG czy cos z supermarketu? W ostatnim przypadku dodatkowe wejscie mozesz podlaczyc do radia, ale nie przez wtyczke, w pozostalych - dodatkowe wejscie jest juz w samochodzie.

    Samochody Szukam   05 Cze 2015 20:01 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 5514
  • Peugeot 206 alarm Vertex -

    Witam, jestem nowym uzytkownikiem forum Elektroda.pl ale zdazylem juz przeszukac chyba cale forum na temat mojego problemu i skasujcie mi konto jesli cos takiego jednak bylo... ;) Zakupilem alarm firmy vertex. chce go zainstalowac w moim Peugeocie 206 1,1 2000r. z komputerem BSI. doczytalem ze wychodzi...

    Samochody Zabezpieczenia   06 Cze 2016 10:59 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 3102
  • Peugeot 206 polaczenie radia z zewnetrznym wyswietlaczem?

    chodzi mi o oryginalne radio, a zalezy mi na schemacie, zebym mogl podlaczyc w warsztacie na stole do probowania radia

    Radia Samochodowe Serwis   18 Wrz 2003 10:46 Odpowiedzi: 33    Wyświetleń: 14448
  • obrotosciomierz w peugeot 405

    wlasnie wstawilem zegary z obrotosciomierzem i nie wiem jak do cholery to podlaczyc! Prosze o pomoc, fajnie jak byscie mieli jakis schemat instalacji

    Samochody Szukam   05 Mar 2007 01:42 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1504
  • Poduszka powietrzna w peugeot 106

    chetnie bym sie podpial do testra i wreszcie zakonczyl ten problem tylko nie mam takiego urzadzenia, a z tego co wiem to w serwisie za samo podlaczenie sie do komputera to juz sporo sobie za to zycza. Sprawdzalem polaczenie pod siedzeniem kierowcy ale nic nie pomoglo. To jest tylko jedno polaczenie...

    Samochody Elektryka i elektronika   27 Lut 2006 00:56 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1556
  • Peugeot 306 -> alarm. Pare warunków..

    Witam. Dokupilem sterownik centralnego Mikro-ster. Ma dwa wyjscia do centralnego (zamykanie/otwieranie) oraz kanal podajacy mase na 1 sek. Chcialbym go podlaczyc do sterowania centralnym, a kanal do sterowania centralnym klapy tylniej. Czyli z glownego cent klapa tylnia nie bedzie sterowana, tylko z...

    Samochody Zabezpieczenia   26 Maj 2007 14:22 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 3041
  • Kostka do radia Peugeota 205

    No i tu pies pogrzebany. Kupiłem autko i taka właśnie byla tam kostka :) gdy sie do tego dobrałem zauważyłem że kolory się różnią od tych ktre są zazwyczaj czyli: czarny , czerwony, niebieski, zółty. Jak podepne zasilanie juz to z głośnikami sobie poradze :) Tylko które te kable są od zasilania? Wydaje...

    Radia Samochodowe Początkujący   23 Kwi 2022 10:58 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 3145
  • Peugeot 406 2003 hdi pilot zamka

    Witam, Bez diagnostyki komputerowej sie nie obejdzie. Jesli z klucza dziala, to BSI i cala czesc elektryczna sa w porzadku. Sygnal pilota jest odbierany przez COM2000 i przekazywany przez szyne VAN do BSI. Przekaznik w BSI to zapewne zasilanie (+)VAN (budzenie sieci i BSI). Jestem przekonany, ze jest...

    Samochody Początkujący   06 Gru 2008 08:26 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 6407
  • Peugeot 406 2000 1.8 - podłączenie taksometru - impulsy

    Witam Chce podlaczyc taxometr w 406 rok 2000 silnik 1.8 benz I mam pytanie czy impulsy wysylane do licznika są analogowe czy czyfrowe??? Na ktorym pinie przy liczniku jest sygnal predkosci ? w ktorej kostce? Ma ktos moze ten fragment ze schematem na ktorym znajde odpowiedz na moje pytania? Dziekuje...

    Samochody Elektryka i elektronika   18 Sty 2009 14:32 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 2252
  • peugeot speedfight - brak iskry, miga kontrolka na liczniku

    wlasnie nie posiadam czerwonego klucza. a macie jakis schemat jak podlaczyc ten nowy modul z ominieciem immo? Dodano po 35 znalazlem takie ogloszenie. niby pasuje i nie bedzie imobilaisera co myslicie o tym?

    Motocykle, Motorowery   05 Lis 2015 15:28 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 5751
  • Paugeot 206 1.1 - Peugeot 206 1.1 nie odpala, brak pompy paliwa, brak iskry

    Eco Mode nie zniknie, dopuki nie uruchomisz silnika. Reszta - trzeba podlaczyc PP2000, DIAG200 lub DiagBox i zobaczyc, czego mu brakuje. Jesli,, jak piszesz, nie a kounikacji z ECU, to trzeba ja przywrocic (brak zasilania, skretki CAN, linia K). Bez schematu, diagnoskopu i wiedzy niczego nie zwojujesz.

    Samochody Początkujący   17 Kwi 2018 14:12 Odpowiedzi: 20    Wyświetleń: 7563
  • Peugeot 208 - Montaż fabrycznych czujników parkowania tył oraz kodowanie BSI

    2012 takie właśnie są schematy w opisie Pokazuje samochodzik miałem auto 2013 i pokazywało 2014 tez pokazywało A to modele przed liftem masz zrobić przód i tył czy tylko tył ? mam instalacje zderzaka z parkami kompletną od c4 picasso II - to to samo - moduł chyba tez mam ale tylko z obsługa tyłu...

    Samochody Technika   26 Wrz 2022 20:50 Odpowiedzi: 47    Wyświetleń: 17091
  • Schemat podlaczenia radia...

    Chce podlaczyc radio SONY do peugeota 405 mamy. Podlaczylem juz zasilanie i sie elegancko wlacza ale nie moge rozkminic glosnikow, w kostce mam 2 szare, 2 zielone, 2 fioletowe, 2 niebieskie a w kablach od auta sa 3lub 4 pomaranczowe,2fioletowe, 1 szary, 1 brazowy

    Radia Samochodowe Serwis   03 Lut 2007 17:53 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1977
  • Szukam schematu z wsadami do zrobienia euroscana?

    Chodzi o peugeota 206, dość nowego ale ktoś poskąpił komputera, oczywiscie wystarczy podlaczyc sam wyswietlacz i pogrzebac w bsi ale ja bym wolal zrobic komputer sam ;)

    Samochody Szukam   26 Lip 2007 12:10 Odpowiedzi: 1543    Wyświetleń: 566501
  • Peugeou - oryginalny autoalarm

    potwierdzam to co napisales na obudowie jest naklejka z napisem TEXALARM i jest dniazdo 4 pinowe peugeot 306 XN z 98 roku ale nie mialem oryginalnie zamontowanego alarmu, dostalem to "cos" :) i chcialem sobie podlaczyc w swoiej 306-tce mam centralny zamek, a to co dostalem to tylko jedno "czarne...

    Samochody Elektryka i elektronika   06 Maj 2004 06:45 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 5415
  • podlaczenie centralnego zamka do alarmu cobra 3195

    Witam, mam problem. W samochodzie peugeot 206 1,9diesel 2002r mam alarm cobra 3195, nigdzie nie moge znalezc ani schematu ani instrukcji to dego alarmu. Zalozylem centralny zamek noxon ze sterowaniem masami. Nie moge znalezc przewodow, ktore dadza mase po zamknieciu i po otwarciu alarmu. Znalazlem...

    Samochody Zabezpieczenia   14 Cze 2011 21:48 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 5068