Z tego co pamiętam ze szkoły to powinno być tak: Jeżeli cięzarek waży X to naciska na podłoże z jakąś siłą Fx żeby go podnieść trzeba tą siłę conajmniej zrównoważyć. O ile dobrze pamiętam to to będzie: Fx=masa*przyspieszenie_ziemskie i wyjdzie w niutonach. Teraz należało by policzyć jaką siłę rozwija silnik przy takiej średnicy kółka: 500mNm=0,5Nm....
Witam wtrącę się ale silnik w euro 3 waży ok. 1080 a skrzynia bez retardera ok. 420 z retarderem ok. 470 kg Pozdrawiam.
potter192 w a4 masz jeszcze z przodu (od rozrzadu) dodatkowa podpore. Należy po rozkręcać ją i swobodnie bedziesz mógł unieść silnik.
Podniesienie mocy w tym silniku to nie problem , bardziej bym się martwił o skrzynię - jak długo wytrzyma , tym bardziej że multitroniki nie są mocnymi skrzyniami. Podniesiesz moc ale też moment i przez to możesz przyśpieszyć jej koniec. Gdybyś miał tiptronika to inna sprawa , bez problemu.
SB4 bezpiecznik 5A w komorze silnika
Prawdopodobnie "zgubiła się" gumowa rolka (tulejka), która była na wałku silnika i stąd nieco inne przełożenie. Mogła też zesztywnieć i masz poślizg. Dobierz coś pasującego na wałek.
Załóż ściągacz, dokręć śrubę, podgrzej koło w okół osi, oczywiście z umiarem, i uderz młotkiem w śrubę ściągacza. Najlepiej, gdyby ktoś wtedy próbował podnieść silnik, trzymając za ściągacz. Koło jest na stożku, więc powinno zejść. Jeżeli ktoś wbił tam śrubę, to prawdopodobnie i tak są uszkodzone gniazda na klin,
Podnieś lewarkiem silnik od strony rozrządu - odprężysz poduszkę i jak to ta to drgania ustaną. Najczęściej siada ta od rozrządu.
Uruchom silnik podnieś maskę i na jałowym powinieneś słyszeć syczenie w okolicy serwa jeśli dziurawe.
Ja u siebie mam ramę 21" i silnik mieści się bez problemu. Nawet miejsca jest sporo na gaźnik lub mogę bez problemu podnieść silnik do góry.
no tak są dwa wyjścia albo podnieść silnik albo sanki w dół silnik musiał by pójść sporo do góry aby mieć podejście do tej śruby nie wiem czy da się tyle podnieść
Witam ,a sprawdziłeś poduszkę silnika która jest na prawym nadkolu ? może jak zmieniali rozrząd podnieśli silnik w górę prawą stroną żeby dostać się do rozrządu i gdzieś przegięli itp wydech który teraz rezonuje /sprawdź wieszaki tłumika/ Dodano po 17 Wydaje mi się że nie jest w 100% dobrze ustawiony rozrząd bo otwór blokowania ma tworzyć kąt 70 stopni...
Vectra B 1.6 16V, do wymiany paska wieloklinowego trzeba odkręcić silnik od nadwozia. Wyjęcie sprężarki klimy=demontaż połowy wydechu, wykręcenie i podniesienie silnika, opuszczenie sanek.
Silnik musi wytworzyć moment aby podnieść jakiś ciężar. O jakim śmigle mówisz?? O ramieniu podnoszenia ciężaru??
Pierwsza ton dziesiątki druga jedności zresztą na tej stronie jest dobrze wytłumaczone.... Mam się czym martwić czy olać to Podnieś maskę silnika i zajrzyj... czy wtyczka spadła, kabel przetarty lub wymień na dobry...coś zrób...
Zdarzało się zielone pod skrzynką bezpieczników pod maska - trzeba podnieść. Daj kod silnika lub moc to mam gdzieś kawałek schematu. Masa z ECU (86/85) plus po zapłonie na przekaźniku pompy.
co do benzyny to sonda lambda steruje mieszanka paliwa i w przypadku gdy jest uszkodzona może podnieść obroty silnika. A co do gazu jeśli nie trzyma obrotów to najprawdopodobniej padł parownik i zalecał bym jego wymianę
Kolego, zadałeś zbyt ogólne pytanie. Bo od rodzaju paliwa, przez kształt tłoka, po masę koła zamachowego, punkt zapłonu - zależne są maksymalne obroty. Kształt i rodzaj wydechu też jest bardzo istotny Czyli sama zmiana czasu otwarcia okien nie spowoduje zmiany maksymalnych obrotów i mam rozumieć ze jeśli okienkami nastroje cylinder jak podaje to książka...
impulsator znajduje się w skrzyni od strony układu kierowniczego wymiana trochę trudna trzeba zdemontować jedną poduszkę silnika od strony układu kierowniczego następnie podnieść silnik wraz z skrzynią do góry i przeciągnąć całość do przodu inaczej nie ma możliwości całkowitego wykręcenia impulsatora do wymiany
To twoja wiedza na temat tuningu jest cienka,nikt nie uzyska tyle mocy bez ingerencji w mechanikę silnika,a Tobie się wydaje że soft załatwi sprawę. :not: :crazyeyes:
kolego chcesz podnieść obroty silnika na biegu jałowym czy podnieść moc silnika ?
Zamontuj silniki do kosiarki. Załóż filtr powietrza, zamontuj nóż, podnieś obroty i sprawdź jak pracuje.
Zmiana parametrów przełącznika.Modyfikację progu przełącznika można zawsze wykonać postępując w następujący sposób: Włączyć zapłon bez uruchamiania silnika i odczekać 5 sekund. Wyłączyć zapłon. Włączyć zapłon i uruchomić silnik przytrzymując przełącznik. Czerwona dioda pulsuje kolorem czerwonym. Uwolnić przełącznik i podnieść obroty silnika do żądanego...
Witam, mam pytanie czy można podnieść obroty silnika 2,5 crd Voyager przy pompie wtryskowej, czy to można zrobić tylko przez komputer?
Voltomierzem podczas pracy silnika. Po lekkim podniesieniu obrotów silnika napięcie na akumulatorze powinno ustabilizować się na 14,1-14,5V
CAN jest na pewno(diagnoza modułu drzwi, moduł na silniku szyby)
Pojeździ jak najbardziej. Po prostu potrzebujesz pakiet o większej pojemności. Prąd oddawany przez akumulator zależy także od pojemności. Zatem przy słabszym pakiecie wystarczy podnieść pojemność.
Witam. Nie tak dawno robiłem SWAP w CC700 na 1,1 od SCS także postaram się pomóc ;) 2. Wybierak pasuje, po odkręceniu starego w karoserii masz cztery plastikowe kołki, które należy wyjąc aby przykręcić nowy wybierak. Jedynie co nie pasuje te ten fartuch ochrony w kabinie, tutaj albo przykręcić wkrętami albo kombinować. 3. Zmierz kompresje. 4. Sam silnik...
Sprawdź jaki wpływ ma wilgoć na przewody. Odpal silnik, podnieś maskę i spryskiwacz do kwiatków w dłoń i sprawdź czy jak psikasz po przewodach WN to zaczyna przerywać.
i jeszcze jedno.. iglicę może założyłeś na ostatni rowek, ewentualnie możesz spróbować ją podnieść
Wlej troszkę oleju silnikowego do każdego cylindra. Przerwy na świecach można zmniejszyć na 0,6 mm. Sprawdź czy się olej w silniku nie podniósł.
Pompa jak nie wyrabia z uzyskaniem ciśnienia, powinna po zwiększeniu obrotów silnika działać już normalnie. Czy podniesienie obrotów silnika powoduje przywrócenie działania układu kierowniczego ??
Moment możesz też policzyć z takiej zależności. Podniesienie 300 kg na wysokość 0,1 m w czasie 1 sekundy wymaga 300 W mocy. Moc na wale silnika to iloczyn momentu obrotowego i prędkości obrotowej silnika: P=Mxn Skoro wiesz jaką prędkość obrotową musi mieć silnik aby uzyskać wymaganą szybkość podnoszenia i znasz też wymaganą jego moc to łatwo możesz...
Zgaś silnik , podnieś przód i kręć kierownicą aż będzie skręcało bez uruchomionego silnika.
Witam. Potrzebuje schemat układu, którego działanie polegało by na regulacji napięnia poprzez podniesienie obrotów silnika. A dokładnie układ działał by tak: Jeżeli napięcie w instalacji samochodu spadnie poniżej zadanej wartości np. 12V układ poda na wyjściu napiecie (czyli to, poniżej zadanej wartości) przez żądany czas np. 30s bez względu na napiecie...
W jakim niby celu? Chcesz podnieść temperaturę silnika?
Ścieżka diagnozy dla P0304 mówi o sprawdzeniu czujnika wałka rozrządu , czujnika wału korbowego , wtryskiwacza 4 cylindra , moduł zapłonu . Na twoim miejscu postarałbym się na próbę o cewkę zapłonową to czasem się wymienia. Po za tym oględziny świec i gum cewki czy nie mają przebicia ( najlepiej podmienić). Impuls sterowania wtryskiwaczem może zanikać...
Sterowane unipolarnie, na wyjściu podłączonego toroida daje coś sinusoidopodobnego, gdzieś tak od 20 Hz Unipolarne? Transformator sieciowy żeby dobrze działał powinien mieć składową stałą równą zeru, transformatory do pracy ze składową stałą mają szczelinę w rdzeniu. Ciekawe, czy dałoby się zejść niżej? Ze spadkiem częstotliwości proporcjonalnie musi...
Ruch tej dżwigni powinien załączyć i rozłaczyć silnik. Jeśli tego nie wykona cisnienie ze zbiornika to może znaczyć że 5 bar nie wystarczy by podnieść tą dzwignię i rozłączyc silnik przy minimalnym ustawieniu prestostatu .
Sprawdź poduszki silnika i skrzyni , ale nie wzrokowo tylko odkręć śruby od np. silnika i podnieś lekko silnik i dopiero ręką sprawdzisz poduszkę.
Może był jaki Motodoktor wlany i było dobrze... na wolnych obrotach masz mieć ok 0.8-1Bar na rozgrzanym silniku a na podniesionych obrotach >2000 ciśnienie powinno być ponad 2bar. Zresztą znajdziesz te dane na necie.
muszę podnieść silnik i trzeba korygować to ręcznie. I tu problem
Odpowietrzanie układu wykonuje się za pomocą programu diagnostycznego w funkcjach "regulacje" Co do problemów jakie opisane są w pierwszym poście to przyczyny są różne. Pierwsza z nich to źle ustawione potencjometry na osi tylnej oraz na przekładni kierowniczej. W parametrach trzeb zobaczyć jakie są ich odczyty a następnie wyregulować w taki sposób...
Czujnik temperatury chłodziwa jest /patrząc na silnik po podniesieniu maski/ po lewej stronie silnika od strony grodziowej .
Frajlauf szajbe alternatora ktoś ci "zaspawał" na stałe i stąd twoje problemy. Podnieś maskę kiedy silnik pracuje i obserwuj co się dzieje z paskiem kiedy silnik przegazowany schodzi z obrotów. Lub co mniej prawdopodobne jajowate jedno z kół pasowych. Auto po "dzwonach" w prawy przód ?
Olejowe poduszki z przodu? A kiedy VW takie produkował? Z tego co wiem nigdy. Trzeba podnieść silnik?
Chciałbym się dopytać. Olej z turbiny dostawał się do silnika z powietrzem i to podniosło obroty silnika. Podniesione obroty - większa dawka paliwa z pompy. Jak się odetnie wąż powietrza z turbo (tym samym olej) to obroty spadną? I dlaczego nie można go było wyłączyć z poziomu stacyjki?
tak wyciąłem nożem na gorąco Ja zeszlifowałem małą szlifierką. Kielich wału dałem do przetoczenia. Ty masz średnicę silnika troszkę większą. Dużo by dało powiększenie kanałków pod śruby mocujące silnik, dało by się wtedy podnieść silnik trochę wyżej. http://obrazki.elektroda.pl/7009898300_1... Jakie odczucia na nowym zestawie, lądowałeś...
Trop był dobry, ale w tym silniku (D3) nie widzę tej rurki. Znalazłem jeszcze, taki objaw, że jak ścisnę rurę łączącą intercooler z silnikiem i podniosę obroty silnika na ok. 3tys, to bez problemu mogę ją utrzymać ściśniętą. Porównałem z drugim takim samym silnikiem i tam już nie mogę jej utrzymać.
Było już gdzieś na forum. Być może jako ford seria 70. Jeśli nie znajdziesz to jutro wrzucę.
A czy mógłbym wiedzieć, w jaki sposób podnieść maksymalne obroty?
Napięcia się zgadzają więc rezystor nie jest potrzebny. W instalacji samochodowej 24V po odpaleniu silnika napięcie się podniesie do 28V ale to chyba przewidział producent LED-ów.
Silnik klapy?Na pewno?-Wystarczy podnieść maskę i włączyć zapłon-silnik powinien zamknąć i otworzyć klapę(jest sprawny)W tych autach kolektory padają(wycierają się tulejki). Silnik w serwisie polskim-ok.980zl.Kolektor-1800zł. Kolektor z silnikiem w serwisie niemieckim-ok 1300zł jak dobrze pamiętam. (Jakby kolega potrzebował to mam jeden jeden nowy i...
Niestety tak się nie da. jeżeli chcesz zwiększyć ilość obrotów musisz zastosować przekładnię. Oczywiście przy założeniu, że napięcia już się nie da podnieść
To dla mnie jest jedyne wytłumaczenie wzrostu mocy. Woda w komorze spalania. Wytłumaczenie prawidłowe ale wzrostowi mocy towarzyszy wzrost zużycia paliwa a o tym kolega dyskretnie przemilcza. Dodając wodę do paliwa można podnieść moc silnika ale nie jego sprawność.
Wyjąć silnik to nie problem bo parę węży klima parę kabli i cały zespół wchodzi na dół. Tylko na kanale to raczej niema szans musiał byś auto podnieść tak żeby silnik z saniami wyjechał.
Tylko, ze podniesienie obrotów silnika wcale nie niweluje tego efektu "stroboskopu". Bo nawet i na podniesionych obrotach silnika żarówka miga. Dopiero jak obciąże agregat tymi 600W, to dopiero wtedy nic nie mruży, albo mruży w taki sposob, ze az to tak nie denerwuję oka.
Sporo chcesz splanować. Rozumiem,że chcesz podnieść moc silnika przez to? Dobrze kombinujesz,bo moc da się podnieść tylko przez trzy rzeczy : zwiększenie pojemności, zwiększenie stopnia sprężania, zwiększenie współczynnika napełnienia. Uderzasz zatem w drugą metodę. Polonezem akurat nigdy się nie bawiłem,ale z doświadczenia wiem,że mocno wyciągnięta...
spróbować podnieść silnik trochę do góry ale i tak niema pewności że wyjdzie Nie ma co próbować tylko wyjdzie.
Witam. Czy jest możliwość podniesienia obrotów VCDS w silniku BDK Golf SDI. Opisane sposoby nie działają VCDS nie przyjmuje loginu 12233. Pozdrawiam Grzesiek
chwilowe zwarcie ramion w pozycji górnej to super, Czyli ramiona w górę, zapala się napis i przy podniesionych ramionach uruchamiamy silnik który wykonuje pełen obrót i wyłącza się?.
Możesz je oglądnąć czy nie siedzą , lub podnieść silnik brechą lub lewarkiem i zobaczysz czy trzymają ( może jeszcze ktoś Ci doradzi inny sposób )
Raczej ten 2800 obr/min. Nie wdając się w szczegóły silniki raczej powinno się zwalniać a nie przyspieszać. Co prawda falownik zazwyczaj pozwala na podniesienie silnikowi obrotów ponad znamionowe ale to tylko o 10-20% .
Być może puchnie tłok. Tuningowy wariator lub rolki także będą winowajcą gdyż silnik na dotarciu ma znacznie mniej mocy. Bez obciążenia z podniesionym tylnym kołem silnik wchodzi na wyższe obroty czy także jest zdławiony?
Generator wczoraj przeszedł próby tzw polowe. Zasilał betoniarkę 120l, oświetlenie 500W ( halogen ), czajnik elektryczny 1000 W. Uruchomienie betoniarki wiazało się z podniesieniem obrotów silnika, a co za tym idzie napięcia. Czuć obciążenie silnika spalinowego po obciążeniu 3 faz. W przypadku podłączenia migomatu silnik padał. Za mało mocy silnika...
To nie była wina jednak sprzęgła , silnik opadł po stronie poduszki silnika, tj. wyrwało mocowanie łapy z korpusu silnika. Jutro zdemontuje osłonę dolną i podniosę silnik lewarkiem i zobaczę, bo łapa jest oddzielona od korpusu silnika.
Nie kombinuj z tymi durnymi pomysłami bo nic to ci nie da . Autko na komputer i zerknąć w parametry jak pracuje EGR i czy wskazania przepływki przy różnym stopniu otwarcia zaworu sie zmieniają. Przy tym motorze świeca też może mieć winę ze względu na to że podczas dopalania FAP-a swiece śię rozgrzewają żeby podnieść temperaturę spalania w komorze silnika...
A z drugim silnikiem do hamowania to odpuść. W falowniku jak ustawiasz hamowanie DC? Od 25 Hz zaczynasz hamowanie DC? Ja zawsze ustawiałem od 5-10Hz hamowanie DC, nigdy z pełnej prędkości. Bo hamowanie DC grzeje silnik. Zawsze można silnik z hamulcem mechanicznym zastosować. Zainteresuj się jak działa hamulec górski (retarder) w autobusach, jak masz...
Co da zdjęcie koła pasowego? Jak włoży nowa pompę? Koło pompy przecież jest na wcisk. Wyjmij filtr powietrza, odkrec ta łapę co blokuje i podnieś na tyle silnik żeby wyjąć pompę. Albo wykręć szpilki. Wał przejdzie nad przeszkodą. Nową można wstawić tak samo i niech kolega nie opowiada głupot - koło nie jest na wcisk, tylko skontrowane i osadzone na...
Raczej poduszki pod silnikiem ta pod turbina sie szybko rozpada niedwano to wymieniałem wystarczy delikatnie lewarkiem podnieść silnik i na masce zawieśić cokolwiek na sznurku 3cm nad silnikiem wtedy widać co i jak więcej jak 3 nie może się podnieść .
łatwiej jest podnieść silnik do góry niż odkręcać sanki zawieszenie - po odkręceniu geometra do ponownego ustawiania... nie zdziw się jak koła będą stały koślawo
Policz, musisz mieć turbo, zmiana stopnia sprężania, smarowanie turbo, intercooler plus węże, sterownik. Nie wiadomo czy wystarczy wydajności wtrysków lub pompy. Wydasz kupę kasy i dalej będziesz miał rzeźbę w brązowym materiale plastycznym. Generalnie da się, ale taniej będzie kupić silnik+sterownik. Pomyśl o zawieszeniu i hamulcach
Witam wszystkich. Mam problem, gdyż łapa oderwała się od silnika i teraz jestem w czarnej d...Może ktoś pomoże, musiałbym podnieść silnik od strony łapy silnika i zdemontowac poduszkę, wtedy będzie dostęp do łapy. Obawiam sie tylko czy odkręce te śruby mocujące łape od silnika... już gorzej byc nie mogło. Moge zrobić zdjęcia? Bardzo proszę o pomoc....
Ten przycisk to jest ssanie i ma się podnieść i tak zostać po dodaniu gazu.
trzeba sprawdzić co jest przyczyną takiego zachowania. Podnieś maskę silnika-co widzisz?
Witam, po pierwsze - czy wiadomo, na jaka benzynę był fabrycznie Komar o stopniu sprężania silnika 6,5:1? Bo z tego, co pamiętam - to na paliwo 72/75 oktan (dlatego miał tak niski stopień sprężania - bo benzyny 72/75 okt. były bardzo eksplozyjne, kaloryczne). Czy może w tym silniku została już splanowana głowica i cylinder i podniesiony tym samym stopień...
Witamy- mam w firmie nieco inny problem ,widlak nie odpala jak dłużej postoi 2-3 h.Po kilkakrotnym naciśnięciu przycisku na mieszalniku odpala i jest ok.Problem z tym że za każdym razem trzeba podnieść (maskę silnika) i powtórzyć czynność odpalania widlaka .Proszę o pomoc -Dzięki
... Co do silnika - nie sądzę by podniesienie mocy o te 100 W jakoś drastycznie go mordowało ... Muszę to sprawdzić organoleptycznie ile można podnieść mocy aby bezpiecznie jeździć. Mam taki jeden silnik na testy który mogę nawet spalić :). Zwykłe silniki są w miarę tanie więc mała strata :D. Mam też obecnie dwie hulajki klientowskie M365 z małym przebiegiem...
Czy silnik po podniesieniu koła ma takie same objawy czy tylko pod obciążeniem? Wchodzi ładnie na obroty? czy ma to miejsce na ciepłym silniku czy nie ma to znaczenia?
Dalej kolega nie rozumie. Tu nie chodzi o podniesienie napięcia z 220 na 230V. Ten silnik jest przystosowany do zasilania w trójkącie napięciem międzyfazowym 220V, a w naszej sieci jest 400V!! To tak, jakby podłączył kolega do 400V czajnik elektryczny albo żelazko.
Układ nie ma wzmocnienia napęciowego, tylko pradowe, więc jeśli źródłem sygnału miała by być logika 5V to trzeba jescze podnieść napięcie.
Na zapłonie nie działa? Tam jest chyba taki sam system jak VW pompa od zawieszenia jest elektryczna to po co odpalać.
pod warunkiem podwyższenia sprawności spalania mieszanki paliwowo-powietrznej, ale po co sprawdzać, projektować, konstruować i testować, skoro na propagandzie klimatycznej można więcej zarobić. Zapewniam Cię że (jeśli to takie proste) wymyślisz jak podnieść sprawność silników spalinowych o 5-10 punktów procentowych to zarobisz jeszcze więcej niż na...
Nie zauważyłem żadnych niepokojących dźwięków z silnika. Zarówno moc jak i przyspieszenie jest OK. Jedynie, tak jak pisałem to słychać delikatne piszczenie z okolic poduszki nad skrzynia. Jeszcze jedno, przypomniałem sobie, że na chwilę podniosłem silnik go góry aby wyjąć łapę silnika od strony rozrządu. Może to jest przyczyna?
I tu masz problem. Silnik nie dogrzany i dlatego trochę spalanie podniesione.
witaj żeby wymienić skrzynię nie musisz wyjmować silnika niedawno w takiej zmieniałem sprzęgło potrzebujesz albo łańcuch żeby podwiesić silnik albo podnośnik żeby podnieść silnik do góry i to wystarczy, musisz także całkiem wyciągnąć belkę wtedy masz dużo miejsca mi taka wymiana za pierwszym razem zajęła około 6godzin.
Sprawdź czy olej się nie podniósł w silniku i czy turbina nie puszcza oleju.
RitterX napisał: Silnik elektryczny podobnie jak generator może spokojnie podnieść dorosły mężczyzna. Ta, jasne piątek ci się przedłużył, nie wywietrzało ci jeszcze? To zapraszam do siebie akurat będę demontować silnik od sprężarki. To mała sprężarka w asortymencie tego producenta. Więc i silnik waży zaledwie 265kg. Elektryczny silnik. Podniesiesz...
Może najprościej będzie podnieść talerzyk na ośce silnika...
trzeba wejść w tryb nastaw podstawowych ( silnik ponad 80 st,zapalony,kanał 001) silnik wtedy sobie podniesie wolne obroty do wartości około 1450 obr\min,i lampa z opóźniaczem błysku ustawić zapłon zgodnie ze specyfikacją
Ale przypuszczam, że nie był to rower z silnikiem włączanym w momencie rozpoczęcia ruchu korby pedałów. Uruchamianie silnika było w czasie jazdy, od koła roweru. Przy każdym zatrzymaniu roweru wcześniej trzeba było podnieść silnik z nad koła i zahaczyć (zawiesić) na zaczepie i wtedy (nie pamiętam szczegółów) chyba silnik gasł.
Obroty spadają, bo wzrasta obciążenie alternatora po uruchomieniu świateł, który pobiera większą moc z silnika. To normalne, ale sterownik silnika powinien podnieść obroty. Problem w tym przypadku dotyczy prawdopodobnie układu regulacji prędkości biegu jałowego. W tym aucie obroty są regulowane silnikiem krokowym. Zacząć należy od odczytania błędów...
Idź do tokarza niech dorobi. Dodano po 1 Po drugie i tak będziesz musiał podnieść silnik bo jak zmienisz średnice koła to zmienią się obroty miksera.
No, ale jak padł moduł, lub silniczek, to jak podniesiesz szybę ? Przewody w środku, to trzeba się do nich dobrać i posprawdzać czy silnik dostaje zasilanie. Napięcia dochodzące do modułu sprawdziłeś ? Moduł z silniczkiem może podmienisz z drugich drzwi, pewnie trzeba tylko uważać żeby się nie rozwinęła linka z rolki, szczotki, i magnes halotronu ??...
Demontaż miski olejowej, w silniku 2,7 CDI Mercedes W211. Czy robił ktoś tę operację na tym silniku ? Zastanawia mnie to, czy trzeba podnosić silnik do tej czynności. Dodano po 8 Tak trzeba podnieść silnik, oraz poluzować ławę:) temat uważam za zamknięty
Nie reaguje na śrubkę od wolnych obrotów i nie ma się co dziwić.... To jest jednopunktowy wtrysk. Silnik sam reguluje sobie krokowcem wolne obroty. Jak podniesiesz na reduktorze, to silnik sam sobie zmniejszy do właściwych. Włącz benzyne, odłącz krokowca, przełacz na gaz i ustaw wolne obroty. Potem podłącz krokowca i sprawdź jak sie będzie zachowywał....
Witam! W mojej skodzie nawaliła pompa wody. Kupiłem już nową, ale mam problem z wymontowaniem starej. Jak to zrobić? Odkręciłem od niej wszystko, ale wydaje mi się, że trzeba wyciągnąć (podnieść) silnik, aby ją wymienić. Proszę o jakieś dokładne wskazówki. Pozdrawiam.
Są przecież metalowe osłony silnika - trzeba zamontować. Co do podniesienia, to są tuleje dystansowe, dla skody mają numer 1J0412311/O.
Jak podniesiesz maskę to po prawej stronie silnika zaraz przy miarce oleju masz EGR. Wracając do krokowego to tam jest nastawnik przepustnicy a nie krokowy. Co do tej usterki skłaniam się tak jak powiedział kolega wojtekryba
Chcesz obniżyć obroty czy podnieść?
podniesienie napięcia silnik podniesienie ciśnienie podniesienie sluchawki
bluepill arduino płytki drukowane produkcja arduino joystick
subaru tribeca bluetooth bootowanie
Schemat elektryczny gilotyny Wohlenberg 115 - dostępność i porady Xerox WC6605 - Niebieski toner nie drukuje po czyszczeniu