http://obrazki.elektroda.pl/7817687500_1... Opisany poniżej chwytak próżniowy jest głównym elementem składowym automatu do układania elementów na płytce drukowanej. W ciągu ostatniego roku powstało kilka tego rodzaju otwartych projektów maszyn tego rodzaju, zatem autor także podjął próbę stworzenia swojego własnego rozwiązania. Tego...
Temat silnika z gifu był już przerabiany wielokrotnie. Mogę powiedzieć z własnego doświadczenia, że taki silnik to porażka. Zrobiłem wszystko tak jak na animacji: jeden cylinder, konstrukcja przelotowa, zawór wlotowy - kulka. Testy przeprowadzałem na sprężonym powietrzu o ciśnieniu około 5 atmosfer. Do tego jeszcze ogromne kolo zamachowe. Niestety silnik...
Wkręć śruby H i L do oporu, następnie wykręć H jeden obrót a L o 3/4 obrotu. Śrubę T ustaw tak, gdy zacznie podnosić przepustnicę, wkręć ją o jeden obrót. Odpal i rozgrzej silnik, dodaj gazu. Gdy silnik nie będzie wchodził łatwo na obroty, to odkręć minimalnie śrubę L i znowu dodaj gazu. Postępuj tak aż silnik będzie łatwo przyspieszał. Śrubę H zostaw...
ale nie wiem gdzie podłączyć pin 2 2 to masa, kluczowa dla działania modułu, więc dość gruby kabel (2,5²) najlepiej bezpośrednio do klemy - akumulatora
Witam serdecznie! Pewnie uznacie, że jestem leniem i nie chce mi się opuszczać i podnosić rolet, ale tu nie chodzi o sam fakt lenistwa a o to, że chcę zrobić coś "nowego" czego jeszcze nie robiłem tanim kosztem :) Koszt rolety która podnosi się na pilota/sterowanej przewodowo to około 900zł. Jako, że roletę już mam to nie mam zamiaru kupować nowej,...
Tam alternator jest sterowany sygnałem LIN, jeśli sterownik uzna, że nie potrzeba obciążać alternatora to zmniejsza napięcie ładowania. W silnikach zasilanych wtryskiem nie ma żadnego ssania, sterownik silnika dobiera parametry pracy odpowiednie to temperatury silnika, zewnętrznej, ciśnienia atm. itd,itd Jeśli sterownik uzna, że potrzeba więcej prądu,...
Szkoda, że coraz mniej spotyka się silników bezkolizyjnych (jeden z ostatnich to chyba 8-zaworowy 1,6 OPLA ASTRY), a szkoda bo to zawsze mniejsze ryzyko (niestety fabryki szukają oszczędności i nie są zainteresowane tym czy silnik jest bezkolizyjny czy też nie). Wiadomo dlaczego są coraz częściej silniki kolizyjne, chociaż mogłyby być bezkolizyjne....
Podłączyłem ją do ECU pod piny 33 i 35 i działają ( podnoszą obroty silnika po włączeniu klimy) Używaj opcji "pomógł"
Masz trzy przewody czyli kontrolkę , do ECU jest to kontrola procentowego obciążenia alternatora dlatego przy zwiększanym poborze następuje podnoszenie obrotów silnika w celu zwiększenia mocy i zasilanie kontrolne akumulatora.P
Normalne, system podnosi obroty silnika żeby moment zasprzęglenia był łagodniejszy
Regulator obrotów jest sprawny? Chyba nie, ponieważ silnik nie podnosi automatycznie obrotów wraz ze wzrostem obciążenia. Jaki to silnik?
Wydajność pompy jest ściśle powiązana z ilością wtryskiwaczy!! Znaczy że jak jest więcej wtryskiwaczy to więcej pali i musi więcej pompować? - zwieram styki, uruchamiam silnik, obroty jałowe, mruganie 2x na 1 sek. - podnoszę obroty silnika, mruganie 1x na 1 sek., po chwili mruganie zaczyna zachowywać się wręcz losowo, świeci przez 1-3 sek., nie świeci...
Można, będzie jednak problem po wjechaniu w wyższą trawę. Normalnie, przy wzroście obciążenia silnika, regulator podnosi samoczynnie obroty aby zapobiec zgaśnięciu silnika.
A ja dodam do tego tematu jeszcze jeden wątek. Sam jestem posiadaczem Omegi B silnik X20SE rocznik 99' inslacja LPG i też miałem takie pływające obroty, migająca kontrolke CHECK, problemy z rozruchem polegające na tym że silnik zapalał i gasł a jak już zaskoczył to nie miał siły (dusił się). Okazało się że mam rożnice potencjałów na minusie, silnika...
Możesz wykorzystać te co są opisane jako"single-phase input 220V / single-phase output 220V" Ale najpierw sprawdź czy oby na pewno Twój falownik ma możliwość takiej pracy i jak go sparametryzować do takiej pracy. Inna kwestia co czemu chcesz sterować tymi wentylatorami z falownika? Jak bardzo obniżasz/podnosisz obroty? To są silniki jednofazowe z kondensatorem...
Toyoty nie dodają automatycznie "gazu" przy wychyleniu dźwigni funkcji hydraulicznej. Aby zwiększyć prędkość podnoszenia należy dodać "gazu" ręcznie, a raczej nożnie. Przy mniejszych ciężarach poradzi sobie na wolnych obrotach, ale przy większych trzeba wyższych obrotów silnika.
Dzieje się to na zimnym czy ciepłym silniku? Wyłącz wiatrak nawiewu kabiny i zobacz czy objawy znikną. W silnikach diesla po włączeniu nawiewu ecu podnosi obroty żeby szybciej nagrzać silnik gdy jest zimny.
Chyba jedyne wyjście to konwersja na mechaniczną, ćwiczyłem to u siebie w samuraju z oryginalnym silnikiem renaulta. Problemem może być automatyka podnoszenia obrotów przy zmiennym obciążeniu silnika (szczególnie przy klimatyzacji). Luknij sobie: http://jarekstryszawa14.w.interiowo.pl/s...
Sprawdź mocowania silnika oraz tłumików. Podnoszenie obrotów to kiepskie rozwiązanie.
Prawdopodobnie Bingo nie radzi sobie z szybką regulacją mieszanki przez attuator, na co komp od silnika reaguje podnosząc obroty. Komp od silnika nie wie jaka jest mioeszanka, bo jest trtaktowany emulatorem sondy. Komp od gazu wie jaka jest mieszanka, ale dopiero po czasie może reagować i tylko w zakresach ustalonych przez zaprogramowanie. Poproś uprzejmie...
Wózek jeździ panowie. Teraz drugi problem w podobnym wózku. Wózek nie podnosi, nie jeździ, nie ma tak jakby hydrauliki na te funkcje. Wózek reaguje na dodawanie gazu czy yoistiki, podnosi obroty silnika ale nic poza tym. Dodam że orbitrol działa, koła skręcają ale reszta hydrauliki nie dziala
Hamulec któryś nie trzyma?? Dodano po 42 Pisk narasta w miarę podnoszenia obrotów silnika czy prędkości quada??
zastanawia mnie co wspólnego ma wzrost obrotów ze spadkiem ładowania? Przy niskim napięciu ładowania sterownik silnika podnosi jego obroty żeby np. zwiększyć wydajność alternatora która zależy od obrotów.
Silnik musi wytworzyć moment aby podnieść jakiś ciężar. O jakim śmigle mówisz?? O ramieniu podnoszenia ciężaru??
Witam chciałem się dowiedzieć czy mogę w silniku jednofazowym zmienić kierunek obrotów załączam zdjęcie proszę o podpowiedzi
Jest to podnośnik dwu kolumnowy z jedną śrubą i silnikiem.Padła orginalna śruba i dałem do dorobienia ale niestety o innym skoku gwintu, i nie podnosi auta o masie 1 tony poza tym jeżdzi ze zbyt dużą prędkością, w teori problem prosty do rozwiązania wymienić silnik na większej mocy i o niższych obrotach ale korpus silnika w tym wypadku stanowi podstawe...
Witam, posiadam silnik od wirówki polskiej produkcji który chcę wykorzystać. Problem w tym, że obraca się w złą stronę. Próbowałem zamienić przewody według http://obrazki.elektroda.pl/4595838700_1... Dodano po 1 zapomniałem dodać, między [2] a [3] jest 0.5 ohm a między resztą są już jakieś opory.
Jak zmienić kierunek obrotów w takim silniku ? http://obrazki.elektroda.pl/1381536500_1...
Witam. Mam problem z silnikiem. Mianowicie: mam silnik z przełącznikiem 0-1-2. Kupiłem maszynę,załączam,a silnik kręci się w lewo...zamienilem więc fazy na silniku z 1 na 3,przestał działac stycznik. Prawdopodobnie się spalił...jak zamienić w silniku trójfazowym z regulacją obrotów jego wirowanie z lewych na prawe ?
Witam mam pytanie jak zmienić obrony w silniku jednofazowym przewody jak w zdjęciu: https://obrazki.elektroda.pl/6246993000_...
Płyta 3A2 (skrajna po prawej z przodu wózka) i napięcia na jej złączu do przejrzenia. Potencjometr 2R2 przy dźwigni podnoszenia również. W razie problemów z płytą daj znać, mogę naprawić.
Witam, chciałbym uzyskać następujący ruch silnika elektrycznego 12 V. Ruch jak na zdjęciu po naciśnięciu przycisku silnik wykonuje obrót o 180 stopni, następnie cofa się na pozycje zerową i kończy cykl. http://obrazki.elektroda.pl/7991452000_1...
Witam wszystkich Mam nadzieję, że mi pomożecie. Mam małą tokarkę stołową, której silnik był uszkodzony. Kupiłem nowy silnik (silnik od maszyny do szycia z wałem 6 mm i małym kołem pasowym). Ale silnik obraca się w prawą stronę. Czy jest jakiś sposób, aby silnik obracał się w lewo? Na silniku jest napisane 220V, 180Watt, 0,9 A & 100000 obrotów. Oto...
Witam, mam pewien problem dotyczący zmiany kierunków obrotu silnika zrobionego z rozrusznika. Silnik został przerobiony z rozrusznika bosch o mocy 3 KW zamiast tulejek wmontowane są łożyska. Silnik służy do napędzania wyciągarki samochodowej, problem tkwi w tym że pracuje w jedną stronę a siłą rzeczy potrzebne są prawe i lewe obroty. Rozrusznik posiada...
Witam Mam taki problem . Posiadam silnik trzy fazowy w samochodowym podnośniku kolumnowym, niestety nie posiadam sieci trzy fazowej, wiec muszę silnik przerobić na jedna fazę i tu znalazłem interesujące mnie tematy: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic54... http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic88... Z tym sobie może jakoś poradzę,ale jest...
Witam, kupiłem silnik 2.2 k W jednofazowy do sprężarki powietrza, lecz mam problem gdyż silnik kręci się w prawo a ja potrzebuję by kręcił się w lewo (chłodzenie sprężarki kołem) i tutaj moje pytanie - czy da się zmienić kierunek obrotów w tym silniku?
Witam, jak znacznie podnieść maksymalne obroty silnika dwusuwowego, co trzeba przerobić oraz jak, znalazłem jedynie takie informacje jak kąty otwarcia okienek, trzymanie się tej reguły da rezultat? Rozrząd dla osiągów sportowych 2T dostrojony do obrotów: rpm-wydech/płuki/ssący 6000-171-174/105-108/135-140 7000-175-178/109-112/141-146 8000-179-182/113-116/147-152...
jak w temacie nabyłem wciągarkę po cenie złomu na tabliczce silnika oznaczenie y/y 430/1370 obr/min .Jak wykombinować sterowanie tego silnika lewo-prawo,i mieć wybór prędkości obrotowej.
Cześć. Mam silnik 30kW który się spalił i poszedł do przezwojenia. Po przezwojeniu wrócił ale wygląda na to, że zamienili wyprowadzenie jednego uzwojenia z innym bo kręci się w złą stronę. Czy żeby zmienić kierunek wirowania to muszę zamienić np. U1 z V1 i tyle czy na wyjściu też trzeba tą zamianę zrobić? Gwiazda - Trójkąt jak było dotychczas: https://obrazki.elektroda.pl/1411141500_...
Sprawa wygląda tak.. Mam piłę stołową do cięcia drzewa, spalił się w niej silnik i dałem gościowi do przewinięcia.. Przewinał i jak zamontowałem to się okazało że silnik chodzi nie w tę stronę co wcześniej :cry: Można w jakiś prosty sposób odwrócić obroty silnika ? Czy tylko ponowne przewinięcie może pomóc ? Do tego wcześniej z silnika wychodziły 3...
Witam,proszę o pomoc.Mianowicie potrzebuje zmienić kierunek pracy silnika-jednofazowego Silnik posiada 3 uzwojenia zakończone 3 stykami,najprawdopodobniej jest to silnik z pralki. W załączniku są zdj. Mogę przesłać zdj. na podany adres e-mail. Dzięki za pomoc i pozdrawiam serdecznie. Tomek
Proszę o pomoc .Chcę aby silnik trójfazowy 11 Kw podłączony w gwiazdę przy przeciążeniu zatrzymał się a następnie zmienił obroty na przeciwne /kilka sekund/ . Włączenie silnika następuje z ręcznego startu .Pozdrawiam.
jak w silniku jednofazowym zmienić obroty ?
Witam, nie mogę sobie poradzić z wysterowaniem silnika dwubiegowego, trójfazowego. W puszce silnika mam wyprowadzenia uzwojeń A1 B1 C1 to pierwszy bieg, A2 B2 C2 drugi bieg, poza zmianą biegów silnik ma zmieniać kierunek obrotów. Do dyspozycji mam włącznik z dwoma zaciskami, gdzie po pierwszym naciśnięciu pojawia się napięcie na jednym zacisku, a po...
Witam, Chciałbym zaadaptować ten silnik do overloka jednak muszę zmienić obroty. Inny sposób zamocowania nie wchodzi w grę tak samo jak i skrzyżowanie paska napędowego. Co i gdzie trzeba przelutować? Jak ktoś wie to proszę o pomoc. http://obrazki.elektroda.pl/9486552700_1...
PO prostu obroty silnika podnosimy do 3-4tys/min puszczamy przepustnicę jeżeli zadziała "cut off" i potem obroty są około 750obr/min to TPS jest dobrze ustawiony.Z reguły to napięcie wynosi 0,5 do 0,7V. TPS daje info do komp. że kierowca zdjął nogę z gazu.
Np na pracującym silniku prysnąć delikatnie zmywaczem, czy nie podnosi wtedy obrotów, lub oglądnąć dokładnie wszystkie podciśnienia.
Nie było klimy. Problem według mnie jest w podnoszeniu obrotów silnika przy zmianie obciążenia. W oryginalnym sterowaniu pompą ECU zwiększało dawkę paliwa.
To jest termik podgrzewany elektrycznie służący do podnoszenia obrotów przy rozruchu zimnego silnika. Jeżeli diagnoza jest dobra i to on powoduje palenie bezpiecznika od świec żarowych to jest źle podłaczony. Do niego ma być plus po stacyjce.
Pompa hydrauliczna powinna mieć tylko jeden kierunek obrotów a podnoszenie i opuszczanie robisz na rozdzielaczu.Sprawdź ile przewodów dochodzi do zasilania
p0501 "czujnik prędkości pojazdu" Nie wiem jak tutaj, ale w Tigrze sterownik podnosił obroty jałowe silnika do 1000 w trakcie jazdy. Dopiero po zatrzymaniu spadały do 800. Może tu jest problem.
Nie działa miedzy innymi automatyczne dogrzewanie świec po uruchomieniu silnika- do tego będzie problematyczne podnoszenie wolnych obrotów po zmianie obciążenia (np. przy włączeniu klimatyzacji). Ja robiłem swap w suzuki samurai, to akurat nie stanowiło dla mnie problemu.
To prawda.Za mało danych.Koledzy!Podawajcie typ silnika!!To ułatwi pomoc.Jedną z przyczyn może być zabrudzona przepustnica.Nie napisałeś jak zachowuje się silnik kiedy jest zimny.Czy podnosi obroty?Być może też czujnik temperatury wskazuje złą temperaturę i podaje złe informacje do sterownika silnika
Witam Mam Vectre B na gazie ale nie problem z gazem bo chodzi mi o jazde na benzynie. Na zimnym silniku (temperatura taka jak teraz to jest około 5 st.C.) silnik zapala bez problemu, ale obroty około 800-900 i wtedy gdy zaczynam jechać zaczyna szarpać (na niskich obrotach, na wysokich OK). Czasami zdarza mi się że po zapaleniu wchodzi na wyższe obroty...
Wczoraj wymieniłem czujnik położenia wału i czujnik położenia wałka rozrządu na oryginały Bosch. Niestety problem aktualny. Zimny silnik odpala, jeździ, tym razem przy około 70C zgasł i nie da się odpalić. Obrotomierz podnosi się, więc silnik obroty widzi. Zdjalem przewód z 1 świecy i iskra jest w momencie gdy silnik nie odpala. To sprawdź sterownik...
Może, tylko że nie zawsze podnoszą się obroty silnika. Czasem jest "normalnie" czyli po włączeniu dmuchawy obroty silnika pozostają bez zmian.
Masz te podciśnienia źle podłączone. Z wakupompy wężyk do trójnika pomiędzy zaworem termicznym, a mechanicznym przy dźwigni nastawnika, z zaworu termicznego do siłownika na pompie (podnosi obroty biegu jałowego na zimnym silniku), a z zaworu mechanicznego do egr
(at)Józek 40 Jak masz starą to zobacz może zimering był walnięty i nie trzymała ciśnienia oleju ponieważ olej uciekał przez niego, weż seger wyjmij i zobacz co i jak .
tpolo ja przy odpowietrzaniu t-3 podnoszę obroty silnika do 2000.
New Holland 8340 - problem z podnoszeniem pługa, otwiera się zawór przelewowy. Posiadam od niedawna New Holland 8340, 1997 r., z pompą hydrauliczną tandem, zębatą i tłoczkową. Od samego początku problemy z hydrauliką. Na chwilę obecną mam problem z podnośnikiem. Problem z podniesieniem pługa 4-skibowego, obrotowego. Na wolnych obrotach podnosi tylko...
Problem polega na tym że tempomat nie zawsze działa poprawnie i wyświetla się kontrolka EDC. Manetka jest wymieniona, sprawdzone są czujniki układu hamulcowego i czujnik pedału hamulca. Wygląda to tak - manetka tempomatu reaguje na przycisk reset i wtedy podnosi obroty silnika, ale na manualne zwiększanie czyli unoszenie manetki nie zawsze reaguje i...
Może to być czujnik który podnosi obroty silnika kiedy pompa pracuje ,,pod ciśnieniem''.
Sprawdź czy nie masz przypadkiem elektrycznego dogrzewania wnętrza, podczas pracy grzejnika silnik podnosi obroty żeby było stabilniejsze ładowanie
Podaj dokładne odczyty z analizatora, CO CO2 HC O2 i lambdę jeśli twój wylicza. Duże KWZ to znaczy, że sterownik podnosi obroty do nominalnych, czyli silnik trochę słabnie. Na przykład zawory są trochę nieszczelne. Spadek na mocy nie odczuwalny, a na gazie lepsze spaliny. Do prawidłowej pracy potrzebna szczelność skrzyni korbowej. E30 gasła na wolnych...
Zmniejszając obroty falownikiem zmniejszasz jednocześnie dopuszczalną moc silnika a moment silnika pozostaje na stałym poziomie, tak więc w tym przypadku musisz zastosować odpowiednio silnik i falownik o większej mocy. Jeśli chcesz obniżyć obroty nie tracąc na mocy (czyli podnosząc moment, P=m*n) to musisz zastosować przekładnię mechaniczną.
Prawidłowe obroty jałowe na zagrzanym silniku to właśnie ok 780obr/min, prawidłowym jest też objaw, że gdy auto się toczy sterownik nieco podnosi obroty silnika.
Witam, zrobiłem prosty układ, który miał podnosić obroty silnika krokowego w zależności od temepratury otoczenia. Układ robiłem w oparciu o filmy na youtube. Problem który mam to fakt iż silnik krokowy nie przyspiesza kiedy podgrzeje czujnik. A nawet po odłączeniu czujnika działa dalej.. jednym słowem nie reaguje na zmianę temperatury Co robię źle?...
Uszczelki w dolocie zmieniane? Tak samo pod wtryskiwaczami? Ten silnik ma dość niskie wolne obroty i strasznie przez to wrażliwy na lewe powietrze na wolnych obrotach. Jak załączysz klimę (zwiększa obciążenie silnika i podnosi obroty ) wtedy też jest wypadanie zapłonu?
Bo to UPC jak nie uzyska wymaganego napięcia max wzbudzeniem altka to podnosi obroty silnika. Teraz wyobraź sobie jak może wyglądać taka regulacja dwoma rzeczami prawie jednocześnie, przy czym jedna regulowana jest bardzo bezwładna. Myślę że z tego powodu masz DFM od prawie zera do 100%. Obroty niskie DFM 100% nie daje rady z napięciem to podniesie...
Odepnij od wałka wieszaki łączące go z pancerzem i uruchom silnik z wałkiem w kierunku opuszczania. Jeżeli silnik się po kilunastu czy trochę więcej (max chyba ok 40) obrotów się wyłączy to krańcówka jest ok. Wtedy włącz silnik w kierunku podnoszenia, zatrzymaj i przekręcaj białą krańcówkę w kierunku "-". Sprawdź czy skok (liczba obrotów ) w kierunku...
podnosić obrót silnik renault czujnik podnosić obrót silnik krokowy podnosić
połączenie mikrofon funkcje prania candy podstawy sztucznej inteligencji
schemat światowid schemat światowid
Drukarka HP, Canon, Brother nie widoczna na liście instalacyjnej Windows 10/11 – brak sterownika, ręczne dodawanie SHARP LC-43CFE5222E TP.MS6308.PB711 Firmware Search, Panel Code Matching, USB/NAND Flash