podobny problemik

Znaleziono około 384 wyników dla: podobny problemik
  • VDP 3108A na VDP 3108APPA1

    Podepne sie do temaciku bo mam podobny problemik:(( Wymieniłem VDP3108APA1 na VDP3108A nie miałem zaprogramowanego Epromu a na starym brak było synchro V i koloru. Ponieważ scalaczek miałem z wylutu spróbowałem przełozyć Eprom w modułu. Telewizorek wystrtował daj sie zestroić obraz OK tylko przy jasnych...

    TV Serwis zorbek   27 Lip 2005 05:46 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1529
  • SONY J5 problem

    Mam problemik z SONY J5 a mianowicie nie ma w nim dzwonków. Miał może ktoś z Was podobny problemik? Szukałem schemtu, ale nie mogę znaleźć. byłbym bardzo dzwięczny gdyby ktoś mi go podesłał. Z góry BIg Thx za pomoc. Pozdro

    GSM Serwis MILO   21 Kwi 2004 09:43 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 627
  • Sprawdzanie tranzystorów-jak to zrobić ?

    Mam problemik jako początkujący elektronik nie wiem jak sprawdzić sprawność tranzystora. Posiadam miernik z funkcją hFE i odpowienimi wejściami EBCE i rodzajami PNP NPN. Nie wiem jak rozróżnić rodzaj czy jest PNP czy NPN a także po umieszczeniu tranzystora nie wiem jaką wartość pokzauje miernik...

    Początkujący Serwisanci cezar80   08 Sty 2005 22:39 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 9297
  • Alarm a Radiopowiadomienie

    Cześć wszystkim! Mam problemik z radiopowiadomieniem LCA2200. Otóż wszystko działało ok gdyż jednego dnia po otwarciu auta peger zaczoł piszczeć! Chodzi o to iz po otwarciu auta pilotem od alarmu radiopowiadomienie rozbraja sie a następnie po rozbrojeniu zaczyna alarmować (na wyświetlaczu pegera...

    Samochody Zabezpieczenia ic3ek   09 Mar 2006 01:24 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1509
  • jeszcze się z takim problemem nie spotkałem!! - komputer

    Miałem podobny problemik swego czasu na Abicie kt7A ale tu pomogła jedynie aktualizacja biosu do wersji najświeższej. Tak przy oakzji to żeby nie było trzasków jedynym wyjściem czasem jest obciążenie ma maksa kompa a dokłdaniej proca. Jeżeli to nic nie da, to wyjściem z sytuacji jest wymiana płyty głównej...

    Komputery Hardware speedy9   28 Mar 2004 12:58 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 1626
  • Problem z dyskiem

    Witam !! Jak czytam twój problem przypomniał mi się podobny mój problem z kieszeniami Hot-swap z serwera. Po przeinstalowaniu systemu jak go dostałem, dyski po wyłożeniu i włożeniu system nie widział a sys to XP. Po aktualizacji sterów było OK. CO prawda to trochę podobny problemik, ale może pomoże....

    Komputery Hardware wicia23   14 Lis 2005 12:09 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 1140
  • TV Telestar 8137 ULTRA - CIEMNOŚĆ TYLKO LED

    WITAM WSZYSTKICH - CZY KTOŚ BYŁBY MI W STANIE PODSUNĄĆ MYŚL CO MOGŁO ULEC USZKODZENIU W MOIM TV 14' Telestar 8137 ULTRA , ŚWIECI TYLKO DIODA I NIC - BRAK REAKCJI - ZERO NA PILOTA I PRZYCISKI ? PRZY WYŁĄCZENIU "TWARDYM" Z SIECI SŁYCHAĆ PYK W GŁOŚNIKU.MOŻE TAK MA BYĆ ALE WCZEŚNIEJ NIE ZWRACAŁEM NA TO...

    Początkujący Serwisanci bossjaro   14 Lip 2006 07:53 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 888
  • Problem z ustawienie cyfrowego Polsatu. ( hotrbird ?)

    mam tez podobny problemik, ustawienia Hotbirda i astry zeby byly po dwa paski sygnalow nie jest takie proste mam monoblok i 70cm talerz, chwytam tylko albo raz Hotbird albo Astre sygnaly po dwa ale nigdy obie satelitki za jednym razem moze ktos mial podobny probliemik-co mam zrobic w takim przypadku...

    SAT Serwis andyko555   26 Mar 2008 10:35 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 29160
  • Ford Galaxy 96 TDI - problem z elektrycznymi szybami

    Ford Galaxy 96 TDI - problem dotyczy działania elektrycznych szyb. Otóż ogólnie rzecz biorąc działają, ale od czasu do czasu lewa szyba (od kierowcy) zacina się i przestaje reagować na przycisk. Uruchomienie prawej uaktywnia przycisk lewej szyby, ale nie zawsze zamyka się ona do końca. Po kilkukrotnych...

    Samochody Początkujący Chris1000   29 Kwi 2009 20:09 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 2855
  • V50 - Nie ładuje........

    mam podobny problemik i szykam scheamciku V50. Moze mi ktoś pomóc? Dzieki z góry..... Pozdrawiam Cober

    GSM Serwis piotrek_piotrek   23 Paź 2006 23:03 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1289
  • Brudna szyba skanera

    Witam. Niedawno zakupiłem skaner Microtec ScanMaker 5600 i po ok miesiecznym użytkowaniu przyglądając się jego szybie zauważyłem że jest ona od wewnatrz brudna( wygląda to jak tłuste plamy). Czy jest możliwe aby wyczyścić to samemu czy lepiej skorzystać z gwarancji? Proszę również odpowiedzieć czy szybę...

    Komputery Hardware Keny   11 Mar 2003 20:10 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 3956
  • 3310 po fleszu chodzi i za chwile martwa

    Mam podobny problemik. Fleszowałem nokie KNOK95 jak również DEJAN v1.5 przed fleszowaniem nokusia się wieszała przy otrzymywaniu smsa nie za każdym razem a teraz jak ją włącze znajdzie sieć zaraz ją gubi w tym czasie traca się dzwięki klawiatury, sama się wyłancza i włancza po czym wyskakuje komunikat...

    GSM Serwis dziur   02 Cze 2003 21:09 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 1260
  • Problemy operowe

    Mam podobny problemik- IE6.0 chodzi bez problemu , a zainstalowana swiezo Opera 7.23pl ani razu niepolaczyla sie ze stronami i monit "polaczenie ze zdalnym serwerem niepowiodlo sie" zna ktos rozwiazanie na ten problem? posiadam XPprof.

    Software serwis dziuchu   02 Sie 2004 16:28 Odpowiedzi: 23    Wyświetleń: 1377
  • Alcatel ot302 nie moge nigdzie zadzwonic ani odebrac polacze

    dostalem do naprawy Alcatela ot302 mial odgryziona antenke i peknieta obudowe. posklejalem ja naprawilem antenke, wlaczylem no i nieco dziwnie sie zachowuje. czasem gdy kilkam "ok" komorka odbiera jako "c" dzwonic sie nigdzie nie da choc zasieg jest nieco slaby bo 1 do 2 kresek ale jest. gdy chce sie...

    GSM Serwis BONO   13 Kwi 2004 16:50 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 935
  • wieża aiwa - brak jakiejkolwiek reakcji

    MAM PODOBNY PROBLEMIK W WIEZY AIWA CX-ZR770EZ PONOC SZAMANI OD TEGO SPRZETU TWIERDZA ZE TO WINA ZASIALANIA KONCÓWEK!!!! NIESTETY NIE POSIADAM ZADNEGO SCHEMATU NA KTORYM BYM SIE MÓGŁ OPRZEC!!!!

    Audio Serwis knocon   10 Maj 2004 16:41 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 2605
  • Komunikat o błedzie c:/windows/sys.reg

    kumpel mial podobny problemik, ale on pokasowal pliki systemowe.hehe mysląc że to viry najpierw sprawdź w rejestrze czy masz taki plik

    Software serwis undying18   14 Maj 2004 13:46 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1114
  • SEG 7800 II

    Witam serdecznie. TV jak w tyt. ch. 11AK19-8A, procek SDA 5252 A015, pamieć 24LC08, po burzy, zasilacz zrobiony, procesor wymieniony,objawy brak możliwości zapamiętania nastaw, nie można wejść w tryb serwisowy, czy jeszcze jest uszkodzona pamięć? może ktoś miał podobny problemik, czy za 24LC08 można...

    TV Serwis Prezesjm   01 Cze 2004 13:47 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 939
  • 3310 i 8210 - taki sam problem

    miałem podobny problemik, tylko ze jak wchodziłem w wiadomości graficzne (nk3310) znikało mi wszystko z ekranu i sie kom wieszał:] pomogł reset całkowity knockiem pozdr

    GSM Serwis pro100   20 Maj 2004 22:10 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 801
  • Proview TA-986 19"

    Witam mam podobny problemik tylko tyle ze moj startuje ale tylko jak odepne irf630 do podbijania napiecia w przeciwnym razie wysokie wchodzi na 1-2 sekundy i momentalnie sie wylacza. jezeli odepne bramke tego tranzystora to na mam tam sygnal 34 kHz.

    Monitory Serwis PESYMISTA   03 Lip 2004 15:56 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1198
  • CURTIS 2802 szaleje!!!

    Siema Miałem kiedyś doś podobny problemik (co prawda nie w CURTISIE) i okazało się winny PR w przetwornicy, przerywajać puszczał wyższe napięcie :!: :!: :sm24:

    TV Serwis El Procek   17 Lip 2004 12:19 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1025
  • Piski (kolejny bezsensowny temat)

    mialem podobny problemik:)) piskal mi glosniczek sporadycznie:)) Mam zainstalowany program do monitoringu płyty ABIT NF7-S v2.0. Okazał sie ze przy obciazeniu pływało napiecie -5V. i czasami przekraczalo dopuszczalne progi, co powodowało wspomniane piski. Ponieważ zasilacz to był CODOGEN wymienilem go...

    Komputery Hardware Lukasz1986   02 Sie 2004 22:28 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1061
  • Alcatel OT311 - wyłącza się sam

    Ja mam podobny problemik, co Adam, jednak mój tel, jak na razie to tylko migocze podswietleniem, też kiedyś myślałem, ze to wina baterii, ale po jej wymianie sytuacja nadal taka sama :cry: Więc to pewno ten ukaldzik kontroli baterii...a jesli mozna zapuytac, to czy t jakis niweilki "scalaczek", czy...

    GSM Serwis Mon   16 Paź 2004 10:58 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 2949
  • Programy do nauki jazdy...

    Jeżeli ktoś miał podobny problemik to gorąco polecam płytkę zamieszczoną w "auto moto" przy współpracy z Winfor'em. Częśto płytka ta jest wykorzystywana na kursach prawa jazdy. Znajdują się tam liczne filmiki (wszystkie manewry itd...), animacje, kodeks drogowy, informacje o innych krajach unijnych no...

    Software serwis mmgryc   19 Lut 2005 09:47 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1862
  • Problemy z pilotami w autoalarmie Skorpion.

    Chcialbym sie dowiedziec czy ktorys z kolegow tak jak ja ostatnio ma problemy z powracajacymi klijentami z niesprawnymi pilotami od Skorpionow ? Otoz trafily mi sie 2 centrale ktore po zamontowaniu mialy problemy z komunikowaniem sie z pilotami. Po wymianie i reklamacji u mojego dostawcy jest juz ok. Kilka...

    Samochody Elektryka i elektronika Stefanek1   26 Mar 2005 09:15 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 2103
  • Problem z instalacja hp 3550 pod winXP

    Ja mialem podobny problemik ale z HP 1215 to jest taki kombajn +druk-skaner-kopiarka zainstalowalem poprawnie wszystko dzialalo... ale tylko pare dni. bo potem przestal dzialac skaner :) wiec odinstalowalem wszystko i ponownie zainstalowalem i tez nic:( wywalilem spowrotem wszystko najpierw odinstalowalem...

    Software serwis Talibanczyk   20 Gru 2004 01:34 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 2785
  • Grzejący się BLAUPUNKT DAYTONA MP53

    mam podobny problemik co wy, radio po godzinie odczytywania plyt jest tak gorace ze paży, nie mozna nic sluchac zwlaszcza mp3 gdyz przeskakuje co pare sekund. Czy moze byc to spowodowane zlym podlaczeniem radia? Mialbym jeszcze pytanie może jest ktoś z Wrocławia gdzie polecacie zglosic sie azeby ktos...

    Radia Samochodowe Serwis waldi58   20 Paź 2006 22:34 Odpowiedzi: 24    Wyświetleń: 7743
  • poszukuję "mostka mocy" do sterowania silnikiem pr

    ja mam podobny problemik tygo ze potrzebuje takiego drivera do 1A i jak najmniejszego gabarytowo znalazlem so-8 jakis uklad firmy vishay ale nie do dostania u nas :/

    Mikrokontrolery kozak_sc   18 Lut 2005 17:55 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1071
  • Prosze o pomoc na temat USB!

    Witam! Ja mam podobny problemik. Na starej płycie od PII mam ok 10 pinów i nie wiem jak podłaczyć do tego USB...

    Komputery Hardware przemo.t   30 Sty 2005 10:48 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 1347
  • Elemis 5550 tm -ząbkowanie obrazu

    WITAM Miałem podobny problemik z TV (nie pamiętam modelu ale całkiem możliwe że taki sam). Po wymianie trafa (wsadziłem zamiennik bo nie mogłem dostać org.) było ząbkowanie i pomogła regulacja CEWKĄ przy trafie. Czeba uważać żeby nie przesadzić i sprawdzić czy czasem TRAN się nie będzie grzał!!!! ...

    TV Serwis witt69   14 Wrz 2005 17:29 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1488
  • Problem z ustawieniami skanera. HELP...

    Witam-miałem podobny problemik co Ty,co prawda mam inny skaner (epson perfection 660)ale sytuacja była niemal identyczna...także po kupieniu skanera (nowego!) otrzmałem dwie płytki ze sterownikami i walczyłem z nimi kilka dni-przecież producent nie mógłby dać złych sterowników-i tu się zdziwiłem:) ściągnąłem...

    Software serwis Yanush   15 Lut 2005 00:04 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 910
  • MAM PROBLEMY Z WINDOWSEM 98

    Mam podobny problemik podczas gdy mam włączonego neta wyskakują mi stronki erotyczne a na dodatek dodają się do Ulubionych :( zauważyłem że ładuje mam w autostarcie taką aplikacje SPRMOVER.EXE jeżeli tego nie wyłacze to stronki wyskakują co minute a dalej uruchamiają się Smbdins Ipconfig Sethcd...

    Software serwis simpo   18 Lut 2005 19:34 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 1347
  • AOC 7glr - wąski obraz. Długość jest dobra.

    Witam W posiadanym monitorku mam zwezony obraz - po dlugosci dobry, natomiast na szerokosc(wysokosc) ma z 5 cm. Moze ktos mial podobny problemik i go rozwiazal.... Z gory dziekuje i pozdrawiam

    Monitory Serwis zero_cool   25 Lut 2005 21:36 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 623
  • Kopiowanie karty sim -> programatorem

    I jak ?? Poszło ?? Bo mam podobny problemik, ale nie aż tak pilny. Aha i czy już jest opcja emulowania tych nowych kart (Plus Mega, Heyah, Nowy Pop) ???

    GSM Serwis Lonek   01 Mar 2005 05:57 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 4499
  • Komputery z Win 95 i Xp brak wspólpracy po sieci

    kiedys mialem podobny problemik - okazalo sie ze nie mialem wlaczonego udostepniania plikow :D

    Sieci, Internet aren   29 Mar 2005 11:57 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 654
  • Centralny zamek - Citroen C15

    Bardzo dobrze to zrobiles < ja bym na to nie wpadl > a mialem podobny problemik z cytrusem i tez niegdzie nie moglem znalesc schematu tego ukladu.... pozdrawiam

    Samochody Zabezpieczenia guzik's   02 Kwi 2005 18:18 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1374
  • Płytka do kitu NE135-K

    Od pewnego czasu składam całość do kupy...czyli w obudowe k-135 + 4ampy na mosfetach :). Masy wydaje mi sie ze mam połączone oki ( 1 punkt masy),0 petelek masy..chyba.. No i problem w koncowka słychac lekkie buuuczenie. Na poczatek stawialem na filtracje.. kncowki pognałem z oddzielnego zasilacza..dalej...

    Artykuły gregzen   03 Paź 2010 16:51 Odpowiedzi: 77    Wyświetleń: 18977
  • Problem z podłączeniem wejścia do Tunera Unitra Amator 2b

    Posiadam rozpiskę pinów do wtyczki DIN5 i niestety gdy mam podpięte w ten sposób jak tam piszą to słysze tylko grający prawy kanał. Chciałbym podłączyć sygnał z zewnątrz do Tunera Unitra Amator 2b. Jest tam z tyłu wejście "kasetowe". Zna może ktoś sposób rozwiązania tego problemu? Także mam radioamatora...

    Początkujący Serwisanci andrzej.ek   12 Maj 2005 22:33 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 819
  • 6010 - problem z komunikacją z dsxflash

    tak jak kolega automatyk stwierdził wymien maxy w tunerku miałem podobny problemik ale z 3010 i wymianka pomogła

    SAT Serwis Lidzia   21 Mar 2008 14:17 Odpowiedzi: 24    Wyświetleń: 4322
  • Grundig T-70-540 DS Poblem z EURO

    Podłanczam video lub komupter te same objawy. Kiedys mialem podobny problemik z tym telewizorem ale to byla wina samego gniazda EURO lecz wumienilem ja na nowe i bylo wszystko ok. Lecz jakies z 2 miesiace pozniej tez obraz skakal az ujzalem ciemnosc, wiedz zanioslem go do serwisu i zaplacilem...

    TV Serwis wujo_w   30 Paź 2005 23:00 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1011
  • siemens s25 bateria?

    witam miałem kiedyś podobny problemik na oryginalną baterię było mi szkoda kasy - kosztuje fortunę a na zamiennikach niestety nie chciał działać, potem znalazłem jakąś z która współpracował ale po drodze wymienilem ich kilka. przejdź się po komisach i sprawdź na kilku z którąś w końcu zadziała no...

    GSM Serwis andrekk25   01 Mar 2006 20:04 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 756
  • BETA4

    Mam podobny problemik - wprowadziłem zły kod i teraz na wyświetlaczu pojawia się tylko : SAFE a obok znajduje się cyferka 2. Co to oznacza ?? po wciśnięciu równocześnie TP i TA do zdjęcia kodu nie pojawia się już 1000 poprostu nic się nie dzieje - totalnie zablokowałem radio?? Jak to obejść?? NAdmienię...

    Radia Samochodowe Serwis waldek41   08 Gru 2005 09:35 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2292
  • Dell D1025HE tryb serwisowy

    Witam koledzy. Mam chyba podobny problemik: 19 Gru 2005 14:54 Dell p790 (trinitron)- niestabilny obraz/Pomocy ------------------------------------... Chłopaki a może cośbedziecie wiedzieli w mojeje sprawie? Mam super monitorek - Dell P1130...

    Monitory Serwis elvis_zyje   19 Gru 2005 16:15 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 2177
  • CTX VL550 (A1570NSL) Jakie ma być napięcie +B ?

    Witam! Ja mam troszke :) podobny problemik: 19 Gru 2005 14:54 Dell p790 (trinitron)- niestabilny obraz/Pomocy ------------------------------------... Chłopaki a może cośbedziecie wiedzieli w mojeje sprawie? Mam super monitorek - Dell...

    Monitory Serwis elvis_zyje   19 Gru 2005 16:27 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1821
  • problemy ze wzmacniaczem

    Mam podobny problemik. A mianowicie po wlaczeniu wzmacniacza czasami odrazu czasami po jakiejs godzince zaczyna trzeszczec. Po kilku minutach trzeszczenia zaczyna buczec. Problem dotyczy lewego kanału, z prawym wszystko jest ok. Co to moze byc? Mój wzmacniacz to strary Schneider Team 200R (tak pisze...

    Audio Serwis Jacuś   17 Mar 2006 08:11 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1031
  • Windows XP SP2 - wyłączanie powiadomień systemowych

    Witam. Miałem podobny problemik... Pozdrawiam

    Software serwis siudii   18 Mar 2006 17:46 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 711
  • Router D-Link Dl-624 - przekierowanie DC++

    Chłopaki co to jest ten DMZ ? Mam podobny problemik na Livebox-sie od Tepsy

    Sieci, Internet Ficek007   11 Kwi 2006 13:54 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 3049
  • TV MAGNUM DTV 85-101 Pali J6920

    Witam.Jak w temacie uszkadza mi tranzystor J6920,czy orginalnie taki tam siedzial nie wiem,widzialem ze ktos probowal go juz naprawiac i dolozyl niezly kawalek radiatora,zalozylem Bu2530 TV pogral moze 30 minut radiator goracy,przelutowalem ,wymienilem stale kondziolki w odchylaniu,moze ktos mial podobny...

    TV Serwis Hammer111   24 Maj 2006 04:42 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1201
  • Zakłócenia w radiotelefonach po włączeniu silnika itp...

    Witam :) mam podobny problemik.... zamontowałem radio Uniden 520 i antene Magnum na uchwycie bagażnika. Po włączeniu silnika słysze świst..;/ gdy skręce radio SQLem to znika ale ... wolał bym sie pozbyc tego i nie skręcać SQLem. Gdy odłącze antene od radia to świst znika... co mam zrobić aby sie...

    CB Radio Lukas32   25 Lut 2018 20:04 Odpowiedzi: 1517    Wyświetleń: 133161
  • T630 po serwisie.... pali się tylko podświetlenie.

    witam mama podobny problemik t630 Czy ktos moze mi powiedziec tak łopatologicznie o metodologii napraw? cały czas słysze o " stawianiu kulek" kąpaniu, grzaniu..no i troche sie gubie Jak rozwiązujecie pozycjonowanie układów?? lutujecie to na paste do lutowania na maszynach SMD "ss4-M953i" ?? czy jak?/

    GSM Serwis Kyrzan   03 Sie 2006 08:25 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 977
  • Duży problem z DS18B20 i Atmega 8535

    witam przylacze sie do tematu tez mam podobny problemik z ds18b20 a mianowicie nie odczytuje z ukladu chyba go zle nie podlaczylem jeszcze na wszeli wypadek dalem warunek aby sprawdzic czy uklad dziala ....... if Err=1 then cls lcd "brak ds" do ...

    Mikrokontrolery alnus   19 Sie 2006 08:09 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1720
  • KiCad. Opinie użytkowników. Tworzenie bibliotek.

    Witam To pewnie wyjątkowo lamerskie pytanie dla ludzi mocno w temacie. Niestety mój zakres wiedzy jest zdeczka ograniczony i prosiłbym o radęw jaki sposób do schematu w kicad wstawić procesorek NE555, za cholewcie nie wiem czym to ruszyć, podobny problemik mam z przekaźnikami relpol. Podrawiam...

    Projektowanie PCB fantom   14 Paź 2008 08:16 Odpowiedzi: 76    Wyświetleń: 29461
  • 6260 problem z uruchomieniem biały ekran

    Mialem podobny problemik w 3650. Tez nie chcialo robic User Arena Format. Trzeba bylo sie pobawic z oprogramowaniem. Najlepiej taka sama wersja oprogramowania jaka byla i wtedy pojdzie. Wtedy wszystkie resety. i User Arena format i powinno dzialac. Pozdrawiam tjk

    GSM Serwis lisuu   10 Sie 2007 13:09 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1953
  • Problem z kamera samsung - SCD23

    No mialem podobny problemik z samsungiem tylko w moim przypadku to oprogramowanie troszke zawiodlo i procesor .

    Początkujący Serwisanci Robert 1960   30 Lis 2006 17:56 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 864
  • nokia 6610 i przypomnienie...

    Witam, odswieze troche temat bo mam podobny problemik. Poszukuje przypomnienia albo organizera w javie ktory by wlasnie mial opcje codziennego przypominania o ustalonej godzinie. Najlepiej jakby aplikacja dzialala z SE K300 ale inne tez moga byc.

    GSM Serwis Yca   07 Lut 2007 22:48 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 651
  • Siec LAN śmiga a WWW brak dostępu

    Witam mam podobny problemik i instalacja drugiego systemu nic nie daje Komunikatory łączą się tylko nie aktualizuje się antywirus ani nie otwierają się żadne stronki w przeglądarce Ruter DLink 604 widzi oba kompy i tylko na jednym jest taki problem Co z tym można zrobić ?

    Sieci, Internet marvit   03 Mar 2007 18:06 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 1405
  • Laguna - problem z uruchomieniem ciepłego silnika

    miałem podobny problemik w swoim dieselku weź filtr powietrza wyciąg i wyczyść go sprężonym powietrzem może to coś pomoże u mnie wymiana filtra na nowy rozwiązała problem

    Samochody Elektryka i elektronika mateo027   18 Kwi 2007 20:45 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1342
  • Pralka Polar 663 S Bio - bez opamiętania nabiera wodę.

    Ja miałem podobny problemik i był to właśnie elektrozawór Pzdr.

    AGD Początkujący pbor2   08 Lip 2007 15:52 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 2816
  • dziwny problem z IE6 oraz Mozzilla

    Miałem parę razy podobny problemik, z koniecznościa wpisywania http przed www, po pierwsze to ze nod32 nic nie znalazł nie znaczy że coś 'nie siedzi' z doświadczenia wiem, że nod jest dobry ale nie ma programów doskonałych, sprawdz sobie moze jeszcze innym programem moze skaner online mks-a? Taki...

    Sieci, Internet pol102   19 Lis 2007 00:11 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 852
  • problemy z uruchomieniem Daewoo Nubira 2

    Witam mam podobny problemik, nubirka 2,0 lpg czasami odpala na benzynie (jak zimna) lekko się rozgrzeje i gaśnie jakby coś odcinało paliwo. Na gazie czy zimny (awaryjnie) czy ciepły normalnie odpala i jeździ. Sprawdzone zmienione filtry (paliwa i powietrza, świece), wymieniona pompa paliwa a usterka...

    Samochody Elektryka i elektronika sioma   18 Lut 2008 08:52 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 5325
  • Onwa mk3 wejscie mikrofonu urwane

    Mam podobny problemik jak w temacie tylko ze u mnie urwały sie wszystkie kabelki od wtyczki gruszki i mam pytanko gdzie idzie jaki kabelek są 4 piny kolory kabli to czarny czerwony zielony i ekran wiem ze ekran idzie na pin nr 1 ale nie wiem gdzie reszta proszę o pomoc i z góry dziekuję.

    Radiotechnika Serwis geronimmo.80   18 Kwi 2008 20:28 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2122
  • Nie działa recyrkulacja w Chrysler Gand Voyager 00r.

    Witam. Żeby nie zakładać nowego tematu to podłączę się tutaj. Mam podobny problemik. Jak wcisnę przycisk klimy, to zapala się, ale w ogóle jej nie załączy. Sprawdziłem przekaźnik i bezpiecznik jest OK. Wywaliłem przekaźnik i na krótko spiąłem. Klima zaskoczyła, ale nie "mrozi". Czy powodem może być...

    Samochody Elektryka i elektronika Dulan   31 Mar 2011 20:33 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 5470
  • VPN w kilku lokalizacjach

    OK jeszcze raz: potrzebuję spiąć 4 lokalizacje ze sobą. W każdej z nich jest Neostrada. W każdej z lokalizacji są 2 urządzenia o nadanym adresie IP. Potrzebuję zestawić VPN sprzętowego pomiędzy tymi lokalizacjami (jedna jest centralna, 3 wyniesione- ale to umowne oznaczenie), w taki sposób, aby urządzenia...

    Zabezpieczenia Stacjonarne cwcc   09 Lis 2008 17:20 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1540
  • Ford 6000CD czy włączy się bez 70055AB?

    czesc mam podobny problemik kupiłem ten scalak czyli TDA8587J w Poltronicu do radia 6000CD sprawdzilem ze specyfikacją i nóżki wydały mi się wygięte inaczej pomyślałem ze to nie możliwe.Oczywiście radio dałem do w naprawy.Stary scalak wylutowany naszczęsie nowy nie wlutowany bo nie pasuje.Dzwoniłem do...

    Radia Samochodowe Początkujący TOMASZLOPEZ   05 Gru 2008 23:10 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2667
  • Nokia 6300 wyłącza się.

    Witam. A czy przypadkiem ten fonik nie jest bądź nie był w sieci era ? miałem podobny problemik z tym typem nokii, powodem restartów jak dobrze pamiętam było jakieś logo bądź temat właśnie ery. P.

    GSM Początkujący gregor_009   26 Lip 2009 15:03 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 9115
  • AMD 4200 i chłodzenie wodne ?

    mam podobny problemik ,z tym że mój komputerek wyłącza się przy 70 stopniach . płyta to geforce6100sm-m proc. 4200+box Typ BIOS'u Award (05/31/07) DMI: numer wersji BIOS'u 6.00 PG. dodam że wymieniłe pastę termoprzewodzącą na taką z drobinami srebra podobno ona lepiej przewodzi. zjawisko występuje...

    Komputery Modding & OC IzzyMan!   26 Maj 2009 20:43 Odpowiedzi: 29    Wyświetleń: 2633
  • Jak oglądać filmy z laptopa na TV ?

    witam! mam podobny problemik, prubowalem powyzszych sposobow,ale zaden nie dziala w dalszym ciagu nie mam sygnau z lap. moze ktos zna nazwe jakiegos programu ktory do tego sluzy?? z gory dziekuje:!:

    Początkujący Elektronicy bastardo   06 Gru 2009 23:07 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 42650
  • Opel Astra 1.7tds isuzu z 97r akumulator sie rozladowuje

    kolego mialem podobny problemik kupilem centre future nowa i po zalozeniu do auta zrobilem 10 km zostawilem go na noc rano chcialem odpalic i lipa okazalo sie ze alternator mial zwarcie i mi go rozladowal na maxa az zielone oczko zrobilo sie czarne w bateryjce...

    Samochody Elektryka i elektronika szun   23 Sie 2010 16:51 Odpowiedzi: 28    Wyświetleń: 11722
  • centralny zamek ford galaxy

    witam was mam podobny problemik z rocznika 99 z tym że niewiem czy w czasach wielkich mrozów nieprzegwałciłem wkładki przez przypadek bo niemoge zamknąć drzwi żadnych drzwi do strony kierowcy a jak otwieram drzwi z bagażnika albo prawych to otwierają sie okna same . zauważyłem że wkładka od lewych drzwi...

    Samochody Elektryka i elektronika bodzmin   19 Lut 2018 00:36 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 10252
  • Renault Scenic 1,6 16v 2001r.żle odpala na ciepłym silniku.

    Witam.Mam problem z scenikiem 1,616v 2001r. Rano na zimnym silniku odpala bardzo szybko ,krótko kręci i zaskakuje.Po rozgrzaniu silnika długo kręci nie może zaskoczyć , po uruchomieniu nie może wejść na obroty , jakby był zalany. Po podłączeniu do komputera pokazuje błąd sondy lambdy. Może ktoś miał...

    Samochody Początkujący marcin.forti   14 Sie 2016 22:07 Odpowiedzi: 20    Wyświetleń: 13609
  • Ford Escort MK 6 1993 1.4 F6F EEC IV

    witam. miałem podobny problemik, z tym że samochód gasł po przejechaniu jakich 2 kilometrów. Co się okazało moduł blokował wtrysk paliwa ( robił gdzieś zwarcie i odcinał paliwo). dopiero po resecie można było odpalić na nowo. nie cudowałem za wiele tylko wymieniłem na inny i było ok. :D

    Samochody Elektryka i elektronika kinio61   14 Lip 2010 19:46 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 5964
  • TomTom GO720 brak połączenia z komputerem

    Wiam. Mam podobny problemik z GO 720. Generalnie dostalem "trupka" z wyrwanym gniazdem. Standardowo Upalona D8, i gniazdo "wyrwane". D8 - Usunieta ;-) Gniazdo wymienione. Oczywiscie takze 3455 .... Tomtom działa, ładuje baterie itp. Teraz mam problem - nie łaczy sie z PC. Rezystory...

    Nawigacje Hardware Freddy   03 Lis 2010 22:04 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 7100
  • Ford Galaxy 96 TDI - problem z podgrzewaną przednią szybą

    Ford Galaxy 96 TDI - problem dotyczy przedniej podgrzewanej elektrycznie szyby. Gdy zakupiłem auto szyba działała bezproblemowo. Co prawda czas jej działania nie wystarczał na rozmrożenie całościowe i trzeba było pilnować by włączyć ponownie, ale w chwili obecnej nie widać efektów grzania po włączeniu...

    Samochody Początkujący fiszi   26 Lut 2014 08:22 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 4179
  • VW transporter T4 trudności z odpalaniem.

    Miałem podobny problemik z rozpalaniem,żółta kontrolka świeciła a świece choć nowe nie grzały,doszedłem do tego że gniazdo przekażnika świec było wypalone.Teraz świece uruchamiam przez dociśnięcie przekażnika.Słychać i czuję kliknięcie w reku.Pozdrawiam.

    Samochody Początkujący bator90   21 Maj 2013 21:00 Odpowiedzi: 21    Wyświetleń: 21056
  • Laptop FS Amilo Pro EF6 i nie startuje płyta główna

    Witam. Mam podobny problemik. Otóż płyta dość często startuje (obraz itd. jest) ale nie zawsze, aktualnie oporowo. Ale jak ktoś pisał jak się lekko wygnie to czasem zadziała. Laptopik zawsze zareaguje na ON/OFF ale nie zawsze jest obraz. Lapsik naprawiałem 2 miesiace temu bo był zalany piwem (wtedy...

    Laptopy Hardware Pocinas   14 Kwi 2011 08:49 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 2149
  • Scenic, Komputer, a palenie z rana i kopcenie

    Czyli jednak komp. Zapytaj koniecznie kolegi co było z twoim nie tak, to że przelutował układy to może immo przelutował. Z tego co pamiętam to u teścia w tym scenicu co nie chciał palić padła na sam koniec kontrolka check i nie była to wina żarówki bo tą na sprawdziłem, coś padło w kompie, ale samochód...

    Samochody Mechanika Pawel wawa   13 Gru 2011 00:06 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 3072
  • Li-Po zamiast Li-Ion w baterii laptopa

    hm, pomysł dobry, lecz czy spodoba się elektronice baterii? Jeśli nie będziesz miał problemów z zaprogramowaniem nowych wartości (pojemność, cykle rozł./ład) i kalibracją to chyba nie ma przeszkód by zastąpić Li-JON polimerówką. Mam podobny problemik w HP 6510b. U Mnie bateria zaraz powie "trzymaj się!"...

    Komputery Regeneracja Baterii oki188   25 Sty 2013 09:07 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 5223
  • Wzmacniacz z radia - Zostały 2 przewody gdzie je podłączyć?

    Witam postanowiłem uruchomić stare małe kolumienki od gramofonu (adaptera na płyty winylowe) podłączając je pod kompa. Niestety mają one zupełnie inne wtyczki takie dwa bolce i brakowało wzmacniacza. Postanowiłem zrobić go sam wykorzystując stare radio. Rozkręciłem radyjko wyciągnąłem płytkę usunąłem...

    Początkujący Naprawy jarek665141   11 Kwi 2013 17:26 Odpowiedzi: 39    Wyświetleń: 4482
  • American Legend Cs9218. Jak wyłączyć funkcję?

    Akurat dzisiaj miałem podobny problemik. Również posiadam wersję wyłącznie z jednym przyciskiem. Pomogło wyłączenie stacyjki i ponowne jej włączenie po kilkusekundowym równoczesnym wciśnięciu przycisku pilota. Pozdrawiam.

    Samochody Zabezpieczenia pzygma   22 Maj 2013 21:49 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 3329
  • Epson XP 205 ciss, odpadła mała część, ciągły komunikat o niskim poziomie tuszu

    Temat ogarnięty ... info dla innych którym się przydarzy podobny problemik :D a więc: Po odjechaniu karetką na jej dolnej części widoczna jest mała śrubka. Jej poluzowanie powoduje wysunięcie się małego elementu który powoduje opisane powyżej problemy. Element należy wsunąć w szczelinę pod gniazdem...

    Drukarki, ksero Początkujący fx77customs   24 Maj 2016 09:27 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1425
  • Problemik ABIT KT7-RAID

    Witam! Miałem kiedyś problem z BIOS-em tego typu, że po chwili przebywania w setupie zawieszał się komp. Poskutkowało po jego zresetowaniu. Czy jak go zresetujesz to masz podobny efekt jak przy zapisaniu ustawień. Ja podejrzewam, że problem jest z zasilaniem CMOS czyli albo akumulatorek (bateryjka)...

    Komputery Hardware Kordziu   22 Lip 2003 20:40 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1416
  • Mam problemik z UNIWERSUM FT7188 Bestell Nr.019.426.6

    Mój problemik to śnieg przy odbiorze tv .Tzn. z generatorka obraz jest oki a z anteny lub z magnetowidu strasznie sieży tak jak by nie było AGC ale nie wiem gdzie szukać :( wizork ma głowice wlutowaną z czesci na płycie podobna widziałem kiedyś w starym METZU i nie mam pojęcia jakie napiećia gdzie maja...

    TV Serwis DWAserwis   22 Wrz 2002 03:45 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 2050
  • s-video > euro - maly problemik

    Witam Spotkalem kiedys podobny problem. Nie pamietam czy mielismy taki efekt jak piszesz ale pomoglo nalozenie na siebie sygnalow luminancji i chrominancji. Robi sie to poprzez dolozenie malego kondensatora (uzylismy chyba 1nF) pomiedzy wyjscia lum. i chrom. Wiem, ze nie wszystkie TV chca pracowac...

    Komputery Hardware oliwa   18 Mar 2004 23:33 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1753
  • 6210 spory problemik cs

    wymień pamięć flash i wrzuć nowy soft miałem coś podobnego w 5310

    GSM Serwis siewa26   23 Gru 2003 08:13 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 1310
  • mam problemik z centralnym w felci.

    Witam! Centralny zamek jest orginalny (logo skody na obudowie sterownika), poza tym na sterowniku jest numer: 6VO 962 258C VD8 vea 4012. Nie jestem właścicielem, a tylko usuwałem podobną usterkę. Pozdro

    Samochody Elektryka i elektronika M_oe   19 Kwi 2004 08:03 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1574
  • Problemik ze wzmacniaczem na TDA 7294

    Towazyszyły tym uszkodzenią jakies efekty wizualne, ogień albo coś podobnego, czy poprostu wzmacniacz przestawał działac i potem juz nic nie było słychac. U mnie to sie roznie obijawiało najpierw jak nie działał to w głosniku membrana sie zaopadała potem strasznie trzaskało jeszcze pozniej szumiało,...

    Technika Sceniczna i Studyjna kosmaty   25 Kwi 2004 00:37 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 1592
  • Problemik z przetwornicą w RC4021 (Recor)

    Witaj tran bc 369 możesz zastąpić bezwątpienia bc 640 !! Miałem podobny problem i po wymianie tranów w zasilaczu i kondensatorów + potencjometru 1kom w zasilaczu - TV ruszył!! Dodatkowo miałem wylany kondensator filtrujący +B po stronie wturnej (100mikro/160V)!! NARA I POWODZENIA

    TV Serwis jaco-83   26 Kwi 2004 16:18 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 1413
  • T28s problemik

    Witam. Ja mam podobny problem, z tym że telefon padł podczas ładowania, w pewnym momencie zaczął migać wyświetlacz, jak wyłączyłem to już się nie włączył... bateria jest naładowana, końcówka nie robi zwarcia..

    GSM Serwis majer0   17 Maj 2004 10:45 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 861
  • Problemik z płytą ECS P6BAP-Me

    Tez mialem podobny problem z ECS, u mnie nawet update bosu nic nie dal... chyba taka trefna seria byla... nie mam pojecia ale sprzedalem ja na allegro i kupilem nowa. Pozdrawiam

    Komputery Hardware guspol   23 Lip 2004 13:57 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1947
  • problemik z DTK m1448p

    cześć czy ktos wie co może być spalone bo wywala mi bespiecznik przy załączeniu zasialnia. Uszkodzonych elementów nie widać na płycie. Może ktoś ma schemat tego modelu lub podobnego monitora bo bez schematu ciężko tam coś pogrzebać. z góry dzieki

    Monitory Serwis Dexter23pl   30 Lip 2004 12:14 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 605
  • Problemik z Opel Car 300

    Witam, mam podobny problem, za diabla nie chca siepokazac kreski do wpisania kodu, czy ktos wie jak wpisac kod ? info mozna poslac na maila dom(at)lubsko.pl pozdrawiam Seb

    Radia Samochodowe Serwis oorobert   09 Sie 2004 21:34 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1949
  • Problemik z miernikiem cyfrowym

    Miałem podobne objawy w swoim mierniku(wskazanie się ciągle zmieniało), po tym jak do jednej końcówki pomiarowej miernika przeskoczyła "iskierka" z przetwornicy 20kV. Uszkodził się ICL7106.

    Warsztat elektronika Hydralisk   14 Sie 2004 22:24 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1044
  • AIVA NSX-V800 problemik z CD

    v800 jest starsza zasilanie waska tasma na lewym koncu plyty ok 9v i zalaczanie podobnie

    Audio Serwis radiogaga   21 Sie 2004 13:18 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1144
  • Płyta główna - mały problemik

    :arrow: ghost666 Przeciez podal do tego nawet model plyty jest ;-) :arrow: Kony123 Tu jest wszystko do tej plyty: Z tego co widze bios masz prawie najnowszy i watpie zeby cos dal upgrade. A co do procesora to z opowiednia przejsciowka ze slot1 na socket370 powinny dzialac wszystkie procesory...

    Komputery Hardware Damnian   30 Paź 2004 11:11 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 969
  • Neostrada 128 - mały uciążliwy problemik

    Też jestem użytkownikiem tej usługi mam z nią podobny problem,początkowo myślałęm że te rozłączenia to jakieś przypadki,później tylko restart kompa pomagał bo oprogramowanie twierdziło że "modem wykonał za duzo połączeń" czy coś jakoś tak.Ale zauważyłem kiedyś że neostrada rozłącza siew ten sposób tylko...

    Sieci, Internet bob12   29 Gru 2004 15:17 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 1733
  • problemik z zalorzeniem centralnego zamka

    Witam.Mam chyba podobny problem z alarmem Cheeteh.Zalozylem cantralny zamek,wszystko jest OK jak otwieram z kluczyka.Ale nie mam sterowania z alarmu.Alarm podaje tylko na jednym wyjściu jak załączam alarm "-".Ale na pozostalych nie podaje podczas wylanczania alarmu sygnalu"-".Tak wiec nie wiem jak to...

    Samochody Elektryka i elektronika reada   26 Lut 2005 17:31 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 4130
  • problemik ze wzmacniaczem Fisher ca-276

    Witam. Mam podobny problem amplifier FISHER CA-1863 jeden kanał padniędy drugi chodzi . W uszkodzonym kanale przemiezyłem wszystko tranzystory, kondensatory , rezystory.Włoże nowe tranzystory A1265 i C3182 i odrazu je pali po załączeniu wzm. Szukam schematu ? dołączam zdjęcie wzm.

    Audio Serwis adass   02 Mar 2005 20:16 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1209
  • Windows XP, 4 partycje. Ograniczenie dostępu do partycji.

    Ale gdzie mam to poustawiać ???? Był kiedyś podobny temat na forum tylko że teraz nie mogę go znaleźć. Ale o ile dobrze pamiętam nie trzeba było nic konwertować. A zresztą komputer na NTFS chodzi wolniej niż na FAT 32

    Software serwis piotrd90   24 Mar 2005 18:16 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1058
  • WS-504 Maly problemik

    hmmm... mam podobny problemik... wzmacniacz grzeje się nawet jesli nic nie wzmacnia - tj pokrętło siły głosu jest na min. Pracuje na 4 kach ale to nie jest problem gdyz deklarowane impendancje to od 4 do 16 ohm. hmmm :/ Kenwood KA-8100

    Audio Serwis renfilt   12 Lis 2005 22:25 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 939
  • Hamachi :) problemik :P

    ludzie to działa ,co prawda na win Xp . Czy jest cos podobnego na win 95, 98 ME ?? bardzo by mnie to interesowało . Dzieki za pomoc

    Sieci, Internet nowyalfik   20 Paź 2005 20:09 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 903
  • Problemik z glosnikami

    Witam jestm wlascicielem 2 kolumn na glosnikach ticoon 12MA300-C8HW i chcialbym zrobic jeszcze dwie takie same a nigdzie nie moge dostac tych glosnikow! A jak wiadomo alphard wypuscil podrubke (podobno udana) tych ticoonow i nie wiem czy jak wsadze do takiego pudla te alphardy(HWC8-12MA300 ) to bedzie...

    Technika Sceniczna i Studyjna Arek10_1985   24 Sty 2006 13:41 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 447