Podparte zawory lub jeden z nich.
Podparte zawory lub zdarte krzywki - jak zwykle.
Luz zaworowy za mały / podparte zawory ? Tam zdajesię nie ma kompensacji hydraulicznej..
instrukcje serwisowe nie przewidują napraw z głową, tylko wymiany Jesli chcesz "naprawiac z glowa", to zastanow sie nad dzialaniem popychacza hydraulicznego. Mysle, ze przestaniesz "wyciskac olej". Ciepłe powietrze zawsze pomaga na podparte zawory do rozruchu Chcialbym uslyszec wyjasnienie tego fenomenu.
Jeśli autko przejechało już na LPG ładnych pare kkm a ciśnienie sprężania niskie na dwóch cyl. to w pierwszym rzędzie trzeba sprawdzić co z głowicą. Ja obstawiam podparte zawory i/lub wypalone zawory i gniazda. Przy tak niskim ciśnieniu sprężania to nie ma co patrzeć czy świece się zalewają.
Sprawdź luz zaworowy, może zawory są podparte? Czy te anomalie dzieją się po rozgrzaniu silnika? czy nie zależnie od jego temperatury? Pamiętam podobny przypadek w Hondzie Accord, wypadanie zapłonów na pierwszym cylindrze, okazało się, że zawory były podparte
Zapłonu we współczesnych motocyklach się nie reguluje. Jest on fabrycznie dobrany i niema możliwości jego zmian. To nie zapłon z przerywaczem. Dla tego osoby nie mające pojęcia o technice motocyklowej lepiej niech nie piszą bzdur. Jeśli zawory nie były już dawno sprawdzane to pierwszą rzeczą w tym wypadku jest sprawdzenie luzu zaworowego i ewentualna...
po prawej stronie gaźnika masz taką pokrywę przykręconą dwoma nakrętkami (jak mnie pamięć nie myli to M8 ) dźwigasz pokrywę może schodzić ciężko pod spodem będziesz miał klawiaturę tj takie dźwigienki z jednej strony podparte o zawory a z drugiej o popychacze sprawdź luzy na zaworach (potrzebny szczelinomierz)zewnętrzne powinny mieć koło 0.24mm a wewnętrzne...
sprawdz szczelinomierzem czy zawory nie sa podparte w jezdzie nie czuc zadnych tylko odpalanie jest ciezkie (przerabialem to juz na paru peugotach)
wujmij wtryskiwacze, podłącz pod wężyki z pompy i kręć powoli wałem obserwując kiedy masz początek tłoczenia np na pierwszym garze i luknij wtedy czy masz tam wtedy koniec suwu sprężania... Dla porządku dla pozostałych cylindrów też. Powinno się conieco rozjaśnić. A kompresje masz? może zawory podparte alboco?
Albo pomyliłeś miejsca popychaczy i na początku niektóre zawory były podparte i dlatego kręcił jałowo, a inne popychacze są zapieczone i się nie podniosły, a wraz ze wzrostem temp. luz maleje i jest ciszej.
Szklanka oleju na 5000 km to jest nic wieckiego bo to stara jednostka, olej zawsze weżmie albo wycieknie jak napisałeś. Może nie pracuje wentylator i silnik się przegrzewa? ale wtedy wywalało by płyn, naprawdę za dużo niewiadomych , żeby coś sensownego doradzić. Pozdrawiam Dodano po 2 Mogą być zawory podparte i mędzie taki sam efekt
Popychacze takie same, przy ABT mogą być inne niż seria.
Kiedy ostatnio kontrolowałeś luzy zaworowe? W chińskich silnikach OHV luzy zaworowe zwiększają się w miarę rozgrzewania się silnika. Także może dochodzić do sytuacji, że gdy silnik jest zimny, zawory będą lekko podparte - silnik będzie wtedy palił, ale ciśnienie w kolektorze będzie zbyt niskie do prawidłowego funkcjonowania gaźnika i otwarcie przepustnicy...
albo głowica ma wypalone i podparte zawory wydechowe na środkowym cylindrze sprawdź napięcie lądowania
Wpierw poszukalbym lepszego warsztatu z komputerem, gazownika tez bym zmienil. Znaczne wachania napiecia sondy lambda na biegu jalowym przy zasilaniu gazowym oznaczaja niestabilny i nie prawidlowy sklad mieszaniki, czyli komputer i uklad zasilania gazem nie radza sobie z ustawieniem prawidlowego stosunku LPG / powietrze. Patrzac na to z innej strony...
Proszę o pomoc. Maluch ELX ma zapłon elektroniczny. Czasami przy zimnym silniku mocno strzeli przy zapalaniu. Strzela chyba w tłumik. Jak zapali pracuje prawidłowo z małym wyjątkiem. Sporadycznie jak jadę na wysokich obrotach i zdejmę nogę z gazu a potem dodam gazu to strzela w tłumik. Jaka diagnoza? Myślę że trzeba skorygować zapłon gdyż coś się rozstroiło....
Podparte zawory trzeba jechać na regulacje luzu zaworowego
Ale problem jest na ciepłym wg autora plus słychać strzały w dolot. Książkowy za mały luz zaworowy i przez to podparte zawory dolotowe.
głowice pewnie że da się zrobić pytanie ile kasy wtopisz eee z złych wiadomości LPG to luzy powinieneś sprawdzać chyba co 20 tysiecy max lub w okolicy dosyć często musisz kontrolować :((( Objawy raczej wskazuja że masz za duże luzy TO dobrze jakby były podparte to taki klekot charakterystyczny silnik wydaję samo sprawdzenie głowicy szczelność gniazda...
Dla mnie ten temat jest z dooopy, co to ma za znaczenie gdzie idzie cisnienie i tak trzeba sciagnac glowice zakladam ze zawory nie sa podparte bo to pierwsze co jest sprawdzane. Nie rozumiem tego tematow niby ze co magicznie jak wywrozymy to sie naprawi samo czy co ? Przeciez po sciagnieciu czapki i tak widac so sie skonczylo.
Ale jak wypnę sondę przed kat to jest ok, czy to znaczy że wtryski są uszkodzone czy sonda ? W tym silniku jest regulacja luzu zaworowego ale chyba niemożliwe że zawory są podparte bo nie ma gazu.
Dziękuję za pomoc. Wtryskiwacze zostały ustawione na 250 bar. Silnik wolnossący. Początek wtrysku próbowałem przestawiać. Natomiast w sobotę zauważyłem, że jakoś dziwnie zachowuje się pokrywa filtra powietrza. Wkład filtra powietrza wymieniony na nowy - dobrany po numerze wózka. Przy poluzowaniu pokrywy filtra powietrza na pracującym silniku pokrywa...
To jest pełny wtrysk, a nie gaźnik sterowany? Przydałoby się podłączyć pod tester diagnostyczny i sprawdzić czy ECU nie widzi jakiegoś błędu, czy sterowanie wtryskiwacza nie jest z tego powodu przerywane. Może też być jakiś problem niezwiązany z elektroniką, np. przytkanie wtryskiwacza z powodu długotrwałego postoju, jakiegoś zatoru w układzie paliwowym,...
Czyli można przypuszczać że głowica ogarnięta. Albo podparte zawory albo już pokrzywione.
Kolego mozliwe delikatnie lepsza jakość niz zwykły chinol ale zawory tak samo lubia szybko kasowac luz zwłaszcza na ssacym A to już ciekawostka, bo teoria mówi że ssące zawory są odrobinę wystudzane mieszanką i szybciej się skracają a następnie podpierają wydechowe. Nie mniej dane mi było widzieć tą wspaniałą konstrukcję z za wielkiego muru która to...
Witam .W aucie z którym miałem doczynienia okazało się że falowanie i brak mocy oraz liczne błędy komputera które mogły wskazywać na uszkodzony komputer okazało się że w tym silniku istnieje regulacja zaworów manualna, były podparte zawory i to było przyczyną MERIVA A 1,6 105 koni 77kw 2006r OPEL, MERIVA 1.6, 2006.01->2010.05 1598 ccm, 105 KM, 77 kW...
Jeżeli faktycznie podpiera zawory (rozrusznik kręci jakby nie było kompresji) to przyczyna leży w zablokowanym zaworze przelewowym pompy oleju
Podparte zawory tzn brak luzu zaworowego, podczas ustawiania zaworów silnik nie był zimny, lub luzy były zamałe. Podczas pracy silnik się nagrzewa wiadomo popychacze zaworów, szkłanki i inne elementy metalowe ulegają rozszerzaniu i wynikiem tego są podparte zawory , inaczej zawory się niedomykają, najczęściej ssące.
Toyota Auris 1.6 VVTI 124KM 2008r silnik 1ZR E12U przebieg 238kkm Mam problem z mocno falującymi obrotami na rozgrzanym silniku , jak włączę sam nawiew auto potrafi zgasnąć i mam problem z odpaleniem. Problem występuje tak samo na PB i LPG. Auto pokazuje tylko jeden błąd i to na sterowniku gazowym " zapetlenie wtrysków benzyny "Auto zaczęło dużo palić...
usterka została usunięta a przyczyną jej występowania były podparte zawory
Podparte zawory wydechowe, sprawa rozwiązana.
oba zawory powinny być zamknięte a tak nie jest i z pozostałymi jest ten sam problem z góry dzięki za pomoc Masz podparte zawory najprawdopodobniej lub przestawiony rozrząd. W pierwszym momencie czytaj o poprawności wykonania tej procedury. Po drugie jeśli na 4 masz mijanie się zaworów to na pierwszym obydwa powinny być luźne, jeśli tak nie jest to...
Odnośnie skrętów to mogą być 2 przyczyny zapieczone zwrotnice lub zwrotnica jak terz krzyżak na kolumnie. Co do sprężarki to co Ci cyka to podparte zawory w sprężarce lub nie do końca możesz mieć problem z podstawą osuszacza
... U mnie w Opel Zafira B 1.6 A16XER - wymienione: 2 koła KZFR, elektrozawór, nastawnik wałka dolotowego, wszsytko pięknie wyczyszczone, przedmuchane i lipa. Samochód ładnie jeździ tylko na zimnym silniku do pierwszego wyłączenia. Po ponownym uruchomieniu brak mocy i czaami zapala się pomarańczowa kontrolka z kluczykiem. Komputer pokazuje błąd 0011....
Cewki w tych silnikach potrafiły być różne nawet na przestrzeni lat tego samego modelu. Trzeba by lampę do ustawiania zapłonu i określić realny kąt zapłonu. Czasem koło zamachowe/magneto potrafiło ściąć klin i przestawić się co skutkowało przestawieniem zapłonu. Ja wszystkie Brigsy testuje podając gaz z palnika na propan butan (oczywiście nie zapalając...
Po pierwsze czy widziś ciśnienie kolektora ssącego? powinno być ok. 340, po drugie czas wtrysku powinien wynosić ok 3,4 a nie 7. po trzecie ciśnienie za małe , stawiam na podparte zawory co jest nagminne w tych silnikach szczególnie przy gazie. ( a tak nawiasem uwielbiasz renault espace). Pozdrawiam
Dopiero kupiłem jazda próbna wszystko ok było wracać do domu i zonk, gasła co 15km. Rozbierałem gaźniki ale w chwili jak normalnie paliła, więc paliwo w nich było. Chciałby wyeliminować głowicę na podparte zawory. Jeśli podczas jazdy zdechła i nie pali, mierząc ciśnienie sprężania było po około 11 bar to podparte zawory mogę wykluczyć.
Pierwsze zawory czy nie podparte dobrze wyregulowane (Uwaga na odprężnik ,lepiej dać większy luz i potem jak popracuje trochę skorygować). Dwa ustawienie rozrządu czyli GMP wyznaczone np śrubokrętem przez otwór świecy że tłok jest w GMP i sprawdzenie czy zawory są uchylone równo w GMP (na tzw mijance ,występuje co dwa obroty na końcu suwu wydechu i...
Dzięki problemem były podparte zawory
Jakby przedmuch był między cylindrami, to na obu by ciśnienie było równe zeru. Na moje to jak dmuchałeś w trzeci cylinder to akurat krzywki wałka były ustawione tak, że przez kolektor i uchylone( podparte brakiem luzu) zawory powietrze pojawiło się w drugim cylindrze. Jeśli na trzecim cylindrze jest zero barów, to albo wypaliło zawór, albo coś się stało...
Nie moge znalezc oznaczenia silnika , tam sygnał czujnika położenia wałka jest z krzywki wałka a nie z koła. Widac ze wałki były wyjmowane bo pełno silikonu wszedzie... Stawiałem tez na podparte zawory ale cisnienie jest ok. Bede krecił silnikiem i zobacze przez otwor na czujnik jak ta krzywka wyglada. Dam znac
Sprawdz przede wszystkim luzy zaworowe.Przy autach z gazem czesto sie kasuja na zimnym prawie do zera.Masz wtedy podparte zawory i nie chodzi na wszystkie cyl lub nierowno.Mialem pelno takich przypadkow.
Witam mieliSmy taki sam problem i winowajca byly podparte zawory wydechowe walkiem rozrzadu i na zimnym silniku nie chcial zapalic a przy -2 to juz kaplica dodam ze swiece nowe wyciagniete i grzaly sterownik dzialal a nie odpalal
Ostatnio robilem 2 starsze korolki i byl podobny objaw-byly podparte zawory wydechowe-auta zagazowane od dawna . Naszczescie dla klijenta pomogla regulacja zaworów. Który rok auta bo moze u ciebie terz sa zawory regulowane plytkowo.
Podparte zawory albo wypalone już gniazda.
Zrobione, dziwne, że nikt z elki nie pomógł. Były podparte zawory ssące.
Kolego masz podparte zawory dolotowe.
...albo skrajnie rozregulowane/podparte zawory.
No właśnie to długa histioria. Samochód używany przez córkę z dala od domu, uległ awarii. W czasie powrotu z pracy do domu wystąpiły objawy przegrzania silnika, pomimo pracującego wentylatora. Mechanik w tamtym mieście stwierdził podparte zawory (?). Regulacja nie pomogła. Kolejna diagnoza to uszkodzony sterownik silnika. Próbowali zamontować używkę...
Na początku proponuje wyczyßcić gaźnik u skontrolować luz zaworowy. Być może zawory są podparte
problem rozwiązany podparte zawory naszczęście udało sie bez ściągania głowicy
załóż nowa świece a potem sprawdź czy zawór czy zawory nie są podparte - czy maja minimalny luz ssący ustaw na 0,20 a wydechowy na 0,25
Skończony wałek / podparte zawory / popychacz padł.
Najpierw zacznij od ściągnięcia tej aluminiowej pokrywy klawiatury i sprawdzenia czy zawory nie są po podpierane, domyślam się że odprężnik masz wyłączony jeśli zawory nie będą podparte to zdjęcie głowicy i oględziny co z pierścieniami oraz samą tuleją.
Możliwe, że popychcze po prostu już kończą żywot. Nic nie jest niezniszczalne. Zmierz dla świętego spokoju ciśnienie na wysokich obrotach, ale tak jak pisałem - nie wierzę w problem tutaj, miałbyś podparte zawory i utratę kompresji a nie klepanie, jeśli problem byłby związany ze zbyt wysokim ciśnieniem. Można znaleźć opisy takich przypadków - podparło...
...a luzy zaworowe? Przecież to 4-ro suw, od tego się zaczyna. Pewnie podparte zawory albo wypalone gniazda.
A jakie masz luzy? Już są zawory podparte? Jak sa podparte to sugeruje zwalenie glowicy, zrobienie zaworów i zrobienie luzów w górnych granicach. Przy dobrej instalacji będzie spokój na jakieś 100tys km. A jak są tylko zmiejszone, to zgodnie ze sztuką wymiana szklanek, albo podszlifowanie szklanek od dołu, albo zeszlifowanie trzonków zaworow. Może się...
Zawory i tyle. Jak słyszę "ustawiłem podparte zawory" to mnie trzepie. Zrobione za ciasno i poszły w dym.
Kolego rolls Zdejmij pokrywę zaworów i sprawdż luzy zaworowe. Być może masz podparte zawory dolotowe.
Witam. Auto tak jak w temacie. Silnik 899SPI na wtrysku. Niestety pali olej. Około 0,9l/1000km. Kompresja wręcz książkowa. Moc w normie. Kopci na wysokich obrotach oraz z samego rana chwilę po odpaleniu na siwo. Podczas jazdy nie kopci. Gdy postoi 20minut i go odpalę też wyprodukuje małą chmurkę. Diagnoza- Uszczelniacze zaworowe. Chcę je wymienić. Chcę...
Witam.Robokop chyba nie.Jak masz podparte zawory to nie masz ciśnienia w cylindrach
Jak ustawisz za mały luz to na pracującym silniku usłyszysz, że jest on nieprawidłowy - występuje wtedy klasyczny odgłos "klekotania". I ta sytuacja jest bardziej bezpieczna, niż jeżeli podeprzesz na stałe zawory. Właśnie przy zbyt małym luzie zawory będą podparte co będzie powodować ich wypalanie.
Masz 3 opcje: - brudny gaźnik, - nieszczelność między gaźnikiem a cylindrem, - słaba kompresja (podparty zawór albo uszkodzony silnik).
Uważam, że zawory z tego względu, że po ich regulacji była cisza. Za pierwszym razem był 1 podparty i dokładnie był ten sam objaw, więc sądzę, że na 90% to zawór. A w późniejszym okresie latał cały silnik i nie miał mocy - ale podpartych były 4 zawory. Więc mechanicy chyba mówili prawdę. Ewentualnie co by musieli zrobić mechanicy, aby nie było spalania...
zawory podparte i tyle, bardzo częsta przypadłość hondy
Mam problem z Briggsem 31A507 1391 B1. Otóż postanowiłem wyregulować zawory na 0,1 mm dolot i wydech na 0,15 mm. Zawory były podparte - brak luzu w GMP suwu sprężania. Po wyregulowaniu rozrusznik nie ma mocy by przełamać kompresję. Rozrusznik sprawdzony/nasmarowany. Dodatkowy akumulator samochodowy podłączony bezpośrednio też nic nowego nie wnosi. Generalnie...
Cały czas mówimy o benzynie a te 3,5 jest ok( paliwa) Zbyt wysokie ciśnienie w cylindrach to nie jest problem, chyba że podparte są zawory na wydechu, nagar i pierścienie nie mają wpływu, czyba że silnik się kończy, ale wtedy nie ma ciśnienia, pompa musi mieć wydajność ale nie potafię opisać jaką szczególnie teraz ba idę spać, w pprzybliżeniu ok 200...
Luzy zaworowe ktoś kiedyś sprawdzał? Może zawory masz podparte i stąd ten ból a jak zapali to jakoś zakopci czy nic?
podparte zawory zrób tak jak napisał kolega kwok,spróbuj podmienić hydrozy zobaczysz czy nastąpiła zmiana np z 4 cylindra daj na 1,
Kolego-masz podparte zawory (pewnie zatarte koniki na osi), albo wypalone gniazdo. Ten problem NIE JEST na to forum, w związku z tym nie widzę sensu kontynuowania go.
Jak zawory są podparte to nie będzie ciśnienia :/
Witam.Jeśli masz 2 podwójne cewki,to zamień je miejscami.Będziesz wiedział czy kończy się cewka.Zawsze możesz podmienić cały cewkomoduł.Mogą jeszcze być podparte zawory na 1i4,ale obstawiam zapłon.
Jak będę w GMP na 1 cylindrze to na kole będę miał TDC? GMP na 1 cylindrze będę miał wtedy, gdy oba zawory na tym cylindrze będą podparte i na równej wysokości? Nie ma tam znaku TDC na kole? Chce dokładnie te GMP wyznaczyć. Przed edycją postu nie wiedziałem, co to zawory "JAK". Jest hamulec dekompresyjny i nie występuje u każdego z tym silnikiem.
To ,ze silnik nie równo pracuje na wolnych to nie musi być nie pracujący cylinder! ale jeśli tak jest ; podparte zawory na tym cylindrze, iskra gubi się po drodze do świecy.
Powodów może być kilka - podparte zanieczyszczeniami zawory - uszkodzony zawór regulacyjny - pęknięta głowica to tak na początek
oderwany od rzeczywistości Dlaczego uważasz że pomiar ciśnienia nie jest prawdziwy? Może faktycznie tak słabo ssie przez przestawiony rozrząd, podparte zawory itp. Pomiar zwykłym wakuometrem dał by pewność.
z doswiadczenia wiem ze podparte zawory w tym aucie maja wplyw na ssanie, wolne obroty i moc, szczegolnie jesli ma instalecje gazowa trzeba je ustawiac co 15-20 tys km, na bezynie co 30- 40 tys.
pompa została sprawdzona No to sprawdź jeszcze wtryski, no próbuj plakiem pomóc. Zawory może podparte ?
Silnik 1.8 8V? Jeżeli tak to zajrzyj do zaworów. Luz reguluje się za pomocą płytek zaworowych. Kupujesz cieńsze płytki bądź szlifujesz stare. Obstawiam na podparte zawory bądź na za mały luz zaworowy. Jak dobrze pamiętam 0,2 mm ssący, 0,4 mm wydechowy. Płytki zaworowe wyjmiesz bez ruszania wałka rozrządu
zawory podparte .ustawić luz zaworów
A co powoduje że sie nie domykają?? temperatura, na ciepłym ma podparte zawory trzeba wyregulować ssący 0,18-0,22 wydech 0,23-0,27 na zimnym ale to jest: usterka mechaniczna!
a ja uwazam ze masz lekko podparte zawory , to znaczy ze trzeba je wyregulowac pozatym zdaje sie ze jezdzisz na gazie to lepiej odpalac na bezynie odpalanie na gazie szczegulnie w zimie daje takie efekty ze trzeba zaworki cwiczyc . pozdrawiam
co oznacza, podparte ?? sprawdzali mi zawory (nie wspomniałem) i gość mi powiedział że to są zawory których się nie reguluje, że są jakieś podkładki prosze o jakies szczegóły
Przyczyną złego palenia tego silnika mogą być także podparte zawory (regulacja na płytkach). Pod lewą podłużnicą jest regulator w mk1 podciśnieniowy, a w mk2 elektryczny. Powinien on podciągać cięgno na pompie poprzez linkę. Jeżeli on nie działa będziesz też miał problem z uruchamianiem. Do tego mogą dojść niesprawne świece żarowe.
Kolego a przy składaniu głowicy opróżniłeś hydraulikę z oleju bo jak nie to nie uzyskasz ciśnienia na cylindrach, zawory będą podparte i klapa.
widzisz elektryk jeżeli bedą minimalnie podparte zawory to na paliwie nie odpali a na gaźie wystartuje odrazu czemu gaz lepiej miesza się z powietrzem zasysanym i nie przylewa świec a apropo świec masz rację bosch w poldku na gaźie jest do niczego najleprze były by NGK.pozdrawiam
Po 1 ten silnik to dosłowny złom i coś co nie powinno zostać wypuszczone z fabryki. Ciśnienie w kolektorze na jałowych obrotach po nagrzaniu silnika powinno wynosić mniej więcej 280mbar. Jeśli na rozgrzanym ma te 420mbar to ciągnie lewe powietrze albo ma podparte zawory przez co też wypadają zapłony. Silnik nie chodzi przypadkiem nadzwyczaj głośno?...
Masz podparte albo powypalane zawory od nędznej gazowni-najprędzej głowica do roboty.
Witam mam takie pytanie chodzi mi o mojego opla astre zrobiłem remont silnika tzn szlif wału nowe pierścienie itp. bez remontu głowicy jest to silnik C18XE 1,8 16v i problem polega na tym iż nie chce auto zapalić kręci bardzo ładnie iskra, paliwo jest ciśnienie w cylindrach również. Co może być tego przyczyna ?? podparte zawory? coś z rozrządem a może...
Witam miałem kolizje tłoki zaworami w opel vectra a 1992r 17 D silnik ohc. Postrzelały cztery krzywki zaworów ssących a wydechowe ocalały i rozebrałem głowice sprawdziłem szczelność zaworów, zawory delikatnie sie pocą mechanik twierdzi ze to jest w normie mianowicie wymieniłem pasek rozrządu rolki napinająca i stałą i po złożeniu w całość okazało sie...
Zastanawia mnie tylko, co gdy tam nie ma luzów nawet 0,02 i zawory są wręcz podparte i aby uzyskać wynik 0,15 (+-0,7) trzeba będzie zmniejszyć podkładkę o nie 0,15, a nawet 0,30 No bez jaj. Przypuszczam, że przy zaworze podpartym szklanka nie dałaby się lekko obrócić wokół swojej osi. To jedno, a przy podpartym zaworze bardzo szybko dochodzi do wypalenia...
Za gorąco i ubogo na gazie i podparło zawory. Zrzucać pokrywę wałków, szczelinomierz w dłoń i do sprawdzenia luzy zaworowe.
O jakim luzie piszesz? Luzie zaworu w prowadnicy czy luzie zaworowym. Mi chodzi o luz zaworowy, to luz miedzy dźwignią zaworową a czołem trzonka zaworu. Luz musi być bo zawory będą podparte i kompresja ucieknie. Dlaczego nie opisałeś wszystkiego o co prosiłem? Czym mniej będziesz dokładny w opisie tym dłużej to wszystko trwa. Najlepiej przydało by się...
To ty też... :-) Nooooo :D Ja 3 dni temu musiałem wymienić pompę główną. Pękła na bloku. Wy... ło mi chyba z połowę oleju w pole. Mnie nie przebijesz, w moim jak zjeżdżałem z lawety zaraz po zakupie rozsypało się sprzęgło i otworzyła puszka pandory. Planowałem tym ostrówkiem porobić u siebie ze 200 godzin a porobiłem może z 10 a ze 300 już przy nim...
Wreszcie znalazłem czas na naprawę Reni. Poszła do mechanika. Tam wymienili jej pompę paliwa, wyregulowali zawory i wymienili olej. Okazało się że dwa wydechowe zawory były podparte i z tego powodu od czasu do czasu jeden garnek nie palił. Teraz wszystko OK. przejechałem trasę około 500km i wygląda dobrze. mechanik mówił,że jak jest gaz to co 20-30tkm...
Zależy w jakich jednostkach tam jest ale od około 25-30 mbar a przy podpartych zaworach lub nieszczelnym dolocie ponad 30 mbar.
Witam ponownie. Skumajcie motyw. Sprawdzony został ten rozrząd i jest wszystko ok. Ale najlepsze jest to że podczas dodawania gazu z wtrysku chlapie paliwo do filtra.. a z tego co mi wiadomo to powinno raczej gdzieś tam w tłoki i podejrzewam że właśnie coś z tym układem wtryskowym jest nie tak.. albo z komputerkiem.. jak myślcie?? P.S jeżeli napisałem...
sprawdz luzy zaworowe.czasem jest tak,że zawory nie są podparte ale luz jest rzędu 5setek i wtedy pojawia się wypadanie zapłonow ,bo podczas pracy wydechowe sie rozgrzewają przez co wydłużają i podpierają popychacze.
jezeli na benzynie w mrozy tobie nie odpala to sprawdz ustawienie zaplonu.najlepiej troche opoznij.sprawdz takze gaznik ii luzy zaworowe.jak zawory beda podparte to zimego tez nie zapalisz Dodano po 2 a co najwazniejsz to wymien pomke paliwa ,ona tez moze byc przyczyna ciezkiego odpalania.
zawory andoria pogięte zawory toyota zawory
msata mpcie uklad paliwa cisnienie paliwa spalony akumulator
kabina prysznicowa kabel fredo
Krótkoterminowy zespół rozrządu paliwa1 - czujnik 2: diagnostyka i rozwiązania Słabe ciśnienie spryskiwacza tylnej szyby w Passacie B5 1.9 TDI kombi