Podparte zawory lub jeden z nich.
Podparte zawory lub zdarte krzywki - jak zwykle.
Luz zaworowy za mały / podparte zawory ? Tam zdajesię nie ma kompensacji hydraulicznej..
instrukcje serwisowe nie przewidują napraw z głową, tylko wymiany Jesli chcesz "naprawiac z glowa", to zastanow sie nad dzialaniem popychacza hydraulicznego. Mysle, ze przestaniesz "wyciskac olej". Ciepłe powietrze zawsze pomaga na podparte zawory do rozruchu Chcialbym uslyszec wyjasnienie tego fenomenu.
Jeśli autko przejechało już na LPG ładnych pare kkm a ciśnienie sprężania niskie na dwóch cyl. to w pierwszym rzędzie trzeba sprawdzić co z głowicą. Ja obstawiam podparte zawory i/lub wypalone zawory i gniazda. Przy tak niskim ciśnieniu sprężania to nie ma co patrzeć czy świece się zalewają.
Sprawdź luz zaworowy, może zawory są podparte? Czy te anomalie dzieją się po rozgrzaniu silnika? czy nie zależnie od jego temperatury? Pamiętam podobny przypadek w Hondzie Accord, wypadanie zapłonów na pierwszym cylindrze, okazało się, że zawory były podparte
Zapłonu we współczesnych motocyklach się nie reguluje. Jest on fabrycznie dobrany i niema możliwości jego zmian. To nie zapłon z przerywaczem. Dla tego osoby nie mające pojęcia o technice motocyklowej lepiej niech nie piszą bzdur. Jeśli zawory nie były już dawno sprawdzane to pierwszą rzeczą w tym wypadku jest sprawdzenie luzu zaworowego i ewentualna...
po prawej stronie gaźnika masz taką pokrywę przykręconą dwoma nakrętkami (jak mnie pamięć nie myli to M8 ) dźwigasz pokrywę może schodzić ciężko pod spodem będziesz miał klawiaturę tj takie dźwigienki z jednej strony podparte o zawory a z drugiej o popychacze sprawdź luzy na zaworach (potrzebny szczelinomierz)zewnętrzne powinny mieć koło 0.24mm a wewnętrzne...
sprawdz szczelinomierzem czy zawory nie sa podparte w jezdzie nie czuc zadnych tylko odpalanie jest ciezkie (przerabialem to juz na paru peugotach)
wujmij wtryskiwacze, podłącz pod wężyki z pompy i kręć powoli wałem obserwując kiedy masz początek tłoczenia np na pierwszym garze i luknij wtedy czy masz tam wtedy koniec suwu sprężania... Dla porządku dla pozostałych cylindrów też. Powinno się conieco rozjaśnić. A kompresje masz? może zawory podparte alboco?
Albo pomyliłeś miejsca popychaczy i na początku niektóre zawory były podparte i dlatego kręcił jałowo, a inne popychacze są zapieczone i się nie podniosły, a wraz ze wzrostem temp. luz maleje i jest ciszej.
Szklanka oleju na 5000 km to jest nic wieckiego bo to stara jednostka, olej zawsze weżmie albo wycieknie jak napisałeś. Może nie pracuje wentylator i silnik się przegrzewa? ale wtedy wywalało by płyn, naprawdę za dużo niewiadomych , żeby coś sensownego doradzić. Pozdrawiam Dodano po 2 Mogą być zawory podparte i mędzie taki sam efekt
Popychacze takie same, przy ABT mogą być inne niż seria.
Kiedy ostatnio kontrolowałeś luzy zaworowe? W chińskich silnikach OHV luzy zaworowe zwiększają się w miarę rozgrzewania się silnika. Także może dochodzić do sytuacji, że gdy silnik jest zimny, zawory będą lekko podparte - silnik będzie wtedy palił, ale ciśnienie w kolektorze będzie zbyt niskie do prawidłowego funkcjonowania gaźnika i otwarcie przepustnicy...
albo głowica ma wypalone i podparte zawory wydechowe na środkowym cylindrze sprawdź napięcie lądowania
Wpierw poszukalbym lepszego warsztatu z komputerem, gazownika tez bym zmienil. Znaczne wachania napiecia sondy lambda na biegu jalowym przy zasilaniu gazowym oznaczaja niestabilny i nie prawidlowy sklad mieszaniki, czyli komputer i uklad zasilania gazem nie radza sobie z ustawieniem prawidlowego stosunku LPG / powietrze. Patrzac na to z innej strony...
Proszę o pomoc. Maluch ELX ma zapłon elektroniczny. Czasami przy zimnym silniku mocno strzeli przy zapalaniu. Strzela chyba w tłumik. Jak zapali pracuje prawidłowo z małym wyjątkiem. Sporadycznie jak jadę na wysokich obrotach i zdejmę nogę z gazu a potem dodam gazu to strzela w tłumik. Jaka diagnoza? Myślę że trzeba skorygować zapłon gdyż coś się rozstroiło....
Podparte zawory trzeba jechać na regulacje luzu zaworowego
głowice pewnie że da się zrobić pytanie ile kasy wtopisz eee z złych wiadomości LPG to luzy powinieneś sprawdzać chyba co 20 tysiecy max lub w okolicy dosyć często musisz kontrolować :((( Objawy raczej wskazuja że masz za duże luzy TO dobrze jakby były podparte to taki klekot charakterystyczny silnik wydaję samo sprawdzenie głowicy szczelność gniazda...
Ale problem jest na ciepłym wg autora plus słychać strzały w dolot. Książkowy za mały luz zaworowy i przez to podparte zawory dolotowe.
Dla mnie ten temat jest z dooopy, co to ma za znaczenie gdzie idzie cisnienie i tak trzeba sciagnac glowice zakladam ze zawory nie sa podparte bo to pierwsze co jest sprawdzane. Nie rozumiem tego tematow niby ze co magicznie jak wywrozymy to sie naprawi samo czy co ? Przeciez po sciagnieciu czapki i tak widac so sie skonczylo.
Ale jak wypnę sondę przed kat to jest ok, czy to znaczy że wtryski są uszkodzone czy sonda ? W tym silniku jest regulacja luzu zaworowego ale chyba niemożliwe że zawory są podparte bo nie ma gazu.
Dziękuję za pomoc. Wtryskiwacze zostały ustawione na 250 bar. Silnik wolnossący. Początek wtrysku próbowałem przestawiać. Natomiast w sobotę zauważyłem, że jakoś dziwnie zachowuje się pokrywa filtra powietrza. Wkład filtra powietrza wymieniony na nowy - dobrany po numerze wózka. Przy poluzowaniu pokrywy filtra powietrza na pracującym silniku pokrywa...
To jest pełny wtrysk, a nie gaźnik sterowany? Przydałoby się podłączyć pod tester diagnostyczny i sprawdzić czy ECU nie widzi jakiegoś błędu, czy sterowanie wtryskiwacza nie jest z tego powodu przerywane. Może też być jakiś problem niezwiązany z elektroniką, np. przytkanie wtryskiwacza z powodu długotrwałego postoju, jakiegoś zatoru w układzie paliwowym,...
Czyli można przypuszczać że głowica ogarnięta. Albo podparte zawory albo już pokrzywione.
Kolego mozliwe delikatnie lepsza jakość niz zwykły chinol ale zawory tak samo lubia szybko kasowac luz zwłaszcza na ssacym A to już ciekawostka, bo teoria mówi że ssące zawory są odrobinę wystudzane mieszanką i szybciej się skracają a następnie podpierają wydechowe. Nie mniej dane mi było widzieć tą wspaniałą konstrukcję z za wielkiego muru która to...
Witam .W aucie z którym miałem doczynienia okazało się że falowanie i brak mocy oraz liczne błędy komputera które mogły wskazywać na uszkodzony komputer okazało się że w tym silniku istnieje regulacja zaworów manualna, były podparte zawory i to było przyczyną MERIVA A 1,6 105 koni 77kw 2006r OPEL, MERIVA 1.6, 2006.01->2010.05 1598 ccm, 105 KM, 77 kW...
Jeżeli faktycznie podpiera zawory (rozrusznik kręci jakby nie było kompresji) to przyczyna leży w zablokowanym zaworze przelewowym pompy oleju
Podparte zawory tzn brak luzu zaworowego, podczas ustawiania zaworów silnik nie był zimny, lub luzy były zamałe. Podczas pracy silnik się nagrzewa wiadomo popychacze zaworów, szkłanki i inne elementy metalowe ulegają rozszerzaniu i wynikiem tego są podparte zawory , inaczej zawory się niedomykają, najczęściej ssące.
Toyota Auris 1.6 VVTI 124KM 2008r silnik 1ZR E12U przebieg 238kkm Mam problem z mocno falującymi obrotami na rozgrzanym silniku , jak włączę sam nawiew auto potrafi zgasnąć i mam problem z odpaleniem. Problem występuje tak samo na PB i LPG. Auto pokazuje tylko jeden błąd i to na sterowniku gazowym " zapetlenie wtrysków benzyny "Auto zaczęło dużo palić...
usterka została usunięta a przyczyną jej występowania były podparte zawory
Podparte zawory wydechowe, sprawa rozwiązana.
oba zawory powinny być zamknięte a tak nie jest i z pozostałymi jest ten sam problem z góry dzięki za pomoc Masz podparte zawory najprawdopodobniej lub przestawiony rozrząd. W pierwszym momencie czytaj o poprawności wykonania tej procedury. Po drugie jeśli na 4 masz mijanie się zaworów to na pierwszym obydwa powinny być luźne, jeśli tak nie jest to...
Odnośnie skrętów to mogą być 2 przyczyny zapieczone zwrotnice lub zwrotnica jak terz krzyżak na kolumnie. Co do sprężarki to co Ci cyka to podparte zawory w sprężarce lub nie do końca możesz mieć problem z podstawą osuszacza
... U mnie w Opel Zafira B 1.6 A16XER - wymienione: 2 koła KZFR, elektrozawór, nastawnik wałka dolotowego, wszsytko pięknie wyczyszczone, przedmuchane i lipa. Samochód ładnie jeździ tylko na zimnym silniku do pierwszego wyłączenia. Po ponownym uruchomieniu brak mocy i czaami zapala się pomarańczowa kontrolka z kluczykiem. Komputer pokazuje błąd 0011....
Po pierwsze czy widziś ciśnienie kolektora ssącego? powinno być ok. 340, po drugie czas wtrysku powinien wynosić ok 3,4 a nie 7. po trzecie ciśnienie za małe , stawiam na podparte zawory co jest nagminne w tych silnikach szczególnie przy gazie. ( a tak nawiasem uwielbiasz renault espace). Pozdrawiam
Dopiero kupiłem jazda próbna wszystko ok było wracać do domu i zonk, gasła co 15km. Rozbierałem gaźniki ale w chwili jak normalnie paliła, więc paliwo w nich było. Chciałby wyeliminować głowicę na podparte zawory. Jeśli podczas jazdy zdechła i nie pali, mierząc ciśnienie sprężania było po około 11 bar to podparte zawory mogę wykluczyć.
Cewki w tych silnikach potrafiły być różne nawet na przestrzeni lat tego samego modelu. Trzeba by lampę do ustawiania zapłonu i określić realny kąt zapłonu. Czasem koło zamachowe/magneto potrafiło ściąć klin i przestawić się co skutkowało przestawieniem zapłonu. Ja wszystkie Brigsy testuje podając gaz z palnika na propan butan (oczywiście nie zapalając...
Pierwsze zawory czy nie podparte dobrze wyregulowane (Uwaga na odprężnik ,lepiej dać większy luz i potem jak popracuje trochę skorygować). Dwa ustawienie rozrządu czyli GMP wyznaczone np śrubokrętem przez otwór świecy że tłok jest w GMP i sprawdzenie czy zawory są uchylone równo w GMP (na tzw mijance ,występuje co dwa obroty na końcu suwu wydechu i...
Dzięki problemem były podparte zawory
Jakby przedmuch był między cylindrami, to na obu by ciśnienie było równe zeru. Na moje to jak dmuchałeś w trzeci cylinder to akurat krzywki wałka były ustawione tak, że przez kolektor i uchylone( podparte brakiem luzu) zawory powietrze pojawiło się w drugim cylindrze. Jeśli na trzecim cylindrze jest zero barów, to albo wypaliło zawór, albo coś się stało...
Sprawdz przede wszystkim luzy zaworowe.Przy autach z gazem czesto sie kasuja na zimnym prawie do zera.Masz wtedy podparte zawory i nie chodzi na wszystkie cyl lub nierowno.Mialem pelno takich przypadkow.
Nie moge znalezc oznaczenia silnika , tam sygnał czujnika położenia wałka jest z krzywki wałka a nie z koła. Widac ze wałki były wyjmowane bo pełno silikonu wszedzie... Stawiałem tez na podparte zawory ale cisnienie jest ok. Bede krecił silnikiem i zobacze przez otwor na czujnik jak ta krzywka wyglada. Dam znac
Witam mieliSmy taki sam problem i winowajca byly podparte zawory wydechowe walkiem rozrzadu i na zimnym silniku nie chcial zapalic a przy -2 to juz kaplica dodam ze swiece nowe wyciagniete i grzaly sterownik dzialal a nie odpalal
Ostatnio robilem 2 starsze korolki i byl podobny objaw-byly podparte zawory wydechowe-auta zagazowane od dawna . Naszczescie dla klijenta pomogla regulacja zaworów. Który rok auta bo moze u ciebie terz sa zawory regulowane plytkowo.
Podparte zawory albo wypalone już gniazda.
Kolego masz podparte zawory dolotowe.
Zrobione, dziwne, że nikt z elki nie pomógł. Były podparte zawory ssące.
...albo skrajnie rozregulowane/podparte zawory.
Na początku proponuje wyczyßcić gaźnik u skontrolować luz zaworowy. Być może zawory są podparte
zawory andoria pogięte zawory toyota zawory
multiswitch unicable podłączyć urmet korekta wtrysków
wyłącznik różnicowo prądowy trójfazowy naprawa potencjometru
Nierówności ekonomiczne i wpływ elit na społeczeństwo Jak rozwiązać problem koncentracji bogactwa?