Jeśli posiadasz sekwencyjny wtrysk gazu to radzę podpiąć instalację gazową pod czujnik wału korbowego bądź pod wałek rozrządu. To jest najskuteczniejsze aby zapobiec szarpaniu samochodem na pracującym LPG. Sygnał obrotów nie podpinaj pod cewkę. Reklama usunięta!
Dodam, że reduktor to MB800 bez czujnika. Czujnik jest ale na listwie wtryskowej. Nie znam tej instalacji, więc tylko gdybam. Czujnik na listwie, to będzie czujnik temperatury i być może ciśnienia gazu i on nie ma nic wspólnego z momentem przełączania na gaz. To że reduktor nie ma czujnika temperatury, to nie znaczy, że go nie ma. Prawdopodobnie będzie...
Zacznij tak jak napisałeś - od przepustnicy (częsta usterka). Dobrze by też było ją zaadaptować po czyszczeniu, a przynajmniej odpiąć klemy z akumulatora na kilka minut/chwil. Następnie (jak nie pomoże i nie uspokoi się) do sprawdzenia czujnik prędkości i szczelność dolotu oraz podpiąć pod komputer i sprawdzić czujniki temperatury oraz MAP. To, że po...
Widzę że problem jest jednak taki że czujnik CPU padł albo się coś zdrowo pomieszało płycie. CPU tu też ma temp. na minusie. Co możesz zrobić - nie wiem czy to pomoże. Mogę ci tyle powiedzieć że u mnie kiedyś zmieniło odczyty temp. CPU ponowne osadzenie procesora. Czyli wyjąłem wyczyściłem i zamontowałem spowrotem. To się wiążę z wymianą pasty. Czy...
Wszystko zależy od tego co chcesz podłączyć. Zestawy uniwersalne podłączasz pod impulsator wału lub w niektórych cewkę i czujnik prędkości. Niektóre zestawy są dedykowane i wystarczy wpiąć przejściówki między wtyczki . Są też takie ,które czytają z sieci. Przyuczenie to wrzucanie poszczególnych biegów ,jazda i zapis. Potem już sam sobie z proporcji...
Dzień dobry wszystkim, tworzę pewien projekt oparty na Arduino. W przyszłości będę chciał stworzyć płytkę PCB, na której będzie ATMEGA328-P. Moje arduino ma za zadanie zliczać ilość impulsów z czujników indukcyjnych (LJ30A3-15-Z/BX 15mm 6-36V) typu NPN NO, oraz przy wyznaczonej ilości zliczonych impulsów ma wysterować element wykonawczy do dwóch siłowników...
Witam, piszę jeszcze raz o moim problemie z obrotami ponieważ straciłem dostęp do mojego poprzedniego konta, więc z góry przepraszam za powielanie tego samego tematu. Sytuacja wygląda w taki sposób: - Problem z odpalaniem (czasami odpala od strzała a czasami kręci i muszę dodawać gazu żeby wszedł na obroty, nieważne czy silnik jest ciepły czy zimny)...
a na jalowym biegu 316mbar dziurę zatykam na chwilę rośnie do 377mbar i zaraz spowrotem spada do 316mbar Niczego innego spodziewać się nie należy. W benzyniaku moc zwiększa się przez "dołożenie" powietrza,a paliwo ECU dolewa sobie sam. Nie tak jak w dieslu gdzie powietrze jest zawsze na maxa a moc regulujesz dolewaniem paliwa. Zatykasz dziurę to zmniejszasz...
Witam w moim przypadku w Toyocie Avensis 2.0 126km pomiar na czujniku różnicowym ciśnienia miedzy 1 a 2 pinem GND a VP na postoju 900 obrotów miałem 0,75v a przy obrotach 2500 napięcie wynosiło już 2v +/- 0,2v, moja diagnostyka niestety nie pokazuje aktualnego ciśnienia różnicowego, trzeba sobie na podstawie wykresu katalogowego je obliczyć lub podpiąć...
Dzięki za szybką odpowiedź. Chciałbym tym ogólnie móc sterować w przyszłości. Zależy mi na regulacji obrotów wiatraka i pracy pompy. Po co? Na przykład zmniejszać przepływ pompy i obroty wiatraka na noc, żeby nie hałasowały. Obecnie Raspberry Pi 4b mam postawione wewnątrz skrzynki rack 10 cali, wiszącej na korytarzu przy sypialni. Chłodzą ją aż 3 wiatraki...
Cześć, Mam Opla Corsę C z 2002r, pojemność silnika 1.0, silnik ma 3 cylindry. W czasie jazdy, mniej więcej po 10 km lub kiedy startuję z rozgrzanym silnikiem (np. po wizycie w sklepie) zaczynają mi falować obroty. Na biegach 1-3 obroty falują i szarpie mi autem, na biegach 4-5 obroty się utrzymują na 3 tys/min, mogę dać gaz do dechy, a obroty się nie...
witam, mam wentylator z konsoli ps4 slim i chcę go podpiąć pod zasilanie 12v, niestety po podłączeniu czarnego kabla do minusa i czerwonego do plusa wentylator nie rusza. przy wentylatorze jeszcze jest biały kabel który chyba odpowiada za czujnik obrotów lub kontrole obrotów, czy jego też trzeba podpiąć np do plusa?
widze tu prawdziwych znawców . wiec mam pytanie jak wyliczyc dawkie Dodano po 2 1. Pomiar oczekiwanego obciążenia na podstawie położenia pedału gazu pozwala na określenie zapotrzebowania na ładunek (powietrze i paliwo). System usiłuje wymusić masę powietrza odpowiednią do położenia gazu. 2. Pomiar masy docierającego powietrza, jakie udało się wymusić...
Jeśli masz moduł do czujnika Halla, to najpewniej bez większych zmian można do niego podpiąć czujnik odbiciowy. A jeśli z jakiegoś powodu upierasz się przy Arduino, to zacznij od podstaw. Czyli od najprostszych programów. Na skróty tego nie zrobisz.
Po co ci czujnik wilgotności, zrób jak zwykły fabryczny, silnik z odczepami do regulacji oświetlenie filtr. Zobaczymy. Wstępnie jakiś wentylator kanałowy mam. Bodaj 150m3 ciągu. Problemem jest to, że najcichszy to on nie jest. Kosztował ok 100 zł, nie posiada drugiego biegu ale mogę zrobić regulację obrotów ściemniaczem (pokrętło). Niestety będzie...
W takim razie trzeba się podpiąć pod sterownik i zobaczyć co go boli. Być może niewłaściwie działa czujnik temperatury reduktora (nie pokazuje rzeczywistej temperatury) lub sterownik nie widzi obrotów silnika.
Witam. Posiadam Forda Focus mk2 i mam kłopot bo różne wypowiedzi są również na forum postanowiłem założyć ten temat. Nie chodzi o podłączenie taksometru,ale czy z danego przewodu będzie prawidłowy sygnał do niego. Elektryk twierdzi że sygnał może być przekłamywany na zakrętach gdy będzie brany z jednego czujnika ABS musi być brany z czterech ,w instrukcji...
Witam dzisiaj elektronik zrobił mi wszystkie luty, ale niestety samochód nie odpala. Kontrolka check tym razem świeci, rozrusznik kręci ale nie odpala silnik. Sprawdziłem błędy został nr: 4 czujnik obrotów głównych (Brak sygnału). Volvo ma 2 czujosy i na jednym zagada... Dobrze odpowietrzyłeś układ paliwa po włożeniu sterownika ? Odkręć ponownie przewody...
gdzie podpiąć tego z tyłu zeby mial odrazu te max obroty? Nie będziesz miał dopóki czujnik nie wykryje odpowiedniej temperatury!!! Do max obrotów to przynajmniej czujnik musi zarejestrować 38 stopni. Ile to postów trzeba napisać o tym samym? :)
Witam 2 dni temu auto straciło moc (podejrzewam czujnik turbo albo gruszka) było bardzo słabe ale jezdziło (miało obroty). Dzisiaj ledwo dobija do 1300 RPM i strasznie kopci udało podpiąć mi się pod kompa i wyskoczyły następujące błędy Zaślepiłem dolot egr-u do kolektora ale dalej kompletny brak mocy i obrotów 1200rpm na pierwszym i drugim biegu Jutro...
Witam wszystkich Moje auto to Kia Retona 2.0TD, ale to ten sam silnik i ECU Zexel co w Sportage 2.0TD Mam ECU Zexel K04R 18 881D, immo KIA/Shinchang 0K2AD 677B0 Auto nie ma fabrycznego alarmu z pilotem - doinstalowałem kiedyś sam, ale to nie ingeruje w zapłon Kręci ale nie zapala, z rury wydechowej wydobywa się siwy dym (w czasie kręcenia i chwilę po)....
To zerknij jeszcze czy nie masz przestawionego rozrządu, jak przestawi się o jeden ząbek to efekt będzie podobny 3000- 3500tys obr max. Napisałem że w trybie awaryjnym ponieważ jeśli komputer w aucie wywali błąd np czujnik położenia wału to przełączy się na tryb awaryjny,czyli będzie chodził ale na pół gwizdka żeby można było chociażby do mechanika...
Koło zębate i czujnik, jaką mają przerwę ? Tam chyba coś koło mm powinno być. Czujnik nie jest spuchnięty ? Tu czasem pomagało przeczyszczenie koła i dociśnięcie czujnika do koła zębatego. Czujnika w tym jego "kątowniku" z otworem na czujnik. Sprawdzałem to tylko na 4, tej oddalonej od rozrządu bo nie ma mi kto kręcić a ciężko jest dostrzec iskrę jak...
Ad1. Zegary w e83 i e85, e86 mają ten sam kształt i pinout więc pasują p&p. Przednia cześć obudowy i pierścienie z podziałką są inne. Ad2. Na ori zegarach wszystko jest ok poza obrotomierzem, który nie jest w stanie pokazać wyższych obrotów niż 7k. Wiem już czemu tempomat nie działa. Trzeba z kodowania usunąć czujnik pedału sprzęgła, ale ncsexpert nie...
Witam ! ... jeśli zasilacz ma czujnik temperatury to nic dziwnego że tak się zachowuje. Jeśli chcesz się przekonać że tak jest jak piszę to wystarczy na jego przyłączach zrobić pomiar , a następnie wylutować go i podpiąć między GND i +12V i zobaczyć różnicę w ilości obrotów . Lub po prostu znaleźć czujnik i zmienić jego temperaturę . Pozdrawiam
kolego problem jest nastepujący: czy twój samochód posiada czujnik obrotów wału korbowego? jesli nie to trzeba go zainstalować, nastepnie potrezbnu jest przetwornik sygnałów z tego czujnika na sygnał do obrotomierza, który to znajduje sie za akumulatorem z tej puszki wychodzi jeden przewód do obrotomierza, drugi przy obrotomierzu to 15, 31 jest brane...
Witam Ponieważ nikt nic nie odpowiedział to mam inne pytanie. Jest to czujnik indukcyjny. Czy aby go z grubsza sprawdzić ( do dokładnego sprawdzenia pewnie potrzebny był by oscyloskop) wystarczy go podpiąć po omomierz i pomachać jakimś ferromagnetykiem przed nim, czy powinienem podać mu jakieś napięcie np 12V. Pytam bo z gniazda w które jest on wpięty...
Już tak robiliśmy. Spróbuj podpiąć pod molex ale tym razem nie pod żółty ale pod czerwony kabel. Obciąż czymś kartę (furmark na przykład) i sprawdź temperatury. Jak będą ok to tak może zostać, jeżeli będą zbyt wysokie (90 stopni) to możesz : - pogodzić się z hałasem - zmajstrować albo kupić jakiś prosty regulator obrotów - podpiąć wentylator do regulatora...
Ale nie do tego stopnia Nie wiem dokładnie jak jest w M42/M44 ale ogólnie źle wyregulowany gaz może namieszać w korektach i mogą się dziać podobne rzeczy. Reset napewno nie zaszkodzi. Ogólnie dobrze by było podpiąć pod kompa i zobaczyć błędy i LIVE DATA bo to dużo powie. poza tym ogólnie może być to spowodowane przez: -czujnik wału/wałka, -lewe powietrze,...
Witam na pewno wielu osobom z jakichś dziwnych przyczyn obroty silnika falowały bez wyraźnego powodu. Właśnie dlatego chciałem wyjaśnić o co najczęściej chodzi w tej usterce, podam kilka sytuacji do jakich może dojść odnośnie tego problemu. Zacznijmy od narzeczy, które są najmniej kosztowne i najłatwiej je sprawdzić, a więc do dzieła! A więc po pierwsze:...
Witam Chciałem się podpiąć pod temat ponieważ tematyka bardzo podobna. Sytuacja wygląda następująco: Posiadam czujnik halla wpięty w "skrzynie biegów" maszyny budowlanej, która określa szybkość obrotów jednego z wałków napędzających. Z wtyczki wychodzą standardowo 3 przewody : + (12V) , - (masa), O (sygnał pomiarowy- środkowy pin). A teraz pytanie ponieważ...
Witam, potrzebuje pomocy posiadam clio 2 1,4 8v benzyna 99’ jeżdżę nią od 8 lat co nieco jest w niej już wymienione po zakupie miałam problem z immo wiec został emulator wlutowany i soft zmieniony auto jeździło do czasu aż nie poszła uszczelka pod głowica wiec zamiast dać do plantowania kupiłam silnik z mniejszym przebiegiem. Po założeniu drugiego...
Pamiętam to aż za dobrze... I widzę że zamierzasz przechodzić drogę taką samą jak ja :) Zaczęło się od upgradu BIOSu (3.2 -> 3.6a) - po czym takie piski jak zamieściłeś. Logiczne wydawało mi się, że winą jest BIOS - wydałem 30zł na wgranie (wrr...) ale nie załatwiło to sprawy. Kupiłem za 45zł na Allegro drugą taką samą płytę (rev. 3.0) i ... nic. Postanowiłem...
Witam, auto jak w temacie. Generalnie problem taki że czasem raz na 2-4 dni zapali za 4 razem i potrafi spać z obrotów dojeżdżając do skrzyżowania ( też raz na kilka dni). Albo po zapaleniu na zimnym silniku szybkim ruszeniu gaśnie bez powodu. Jak już chwile pochodzi to potem mozna jechać 2h i moc jest wszystko jest ok. Zrobione: - przepustnica wyczyszczona...
a ciśnienie na baniakach jest po 10 Cisnienie w miarę ok ale do ideału to mu trochę brakuje a i czy komputer mógł pokazać ze pompa paliwa daje za słabe ciśnienie bo mi to teraz przyszło do głowy?? Nie, komputer tego nie pokaże ,musisz podpiąć czujnik ciśnienia paliwa i zmierzyć jakie jest ciśnienie . Faktycznie pompa też może mioeć podobne objawy ....
najczęściej powstaje przeciek oleju do sterownika skrzyni poprzez gniazdo pin skrzyni olej jest wtlaczny koszulkami przewodów do sterownika.wyjmij sterownik i zobacz czy nie ma oleju w nim.w twoim mercu nie ma opcji SPORT jest S -standard i W-winter(zima).po 180000km pada czujnik obrotów 3 biegu w skrzyni i trzeba wymienić płytę sterującą skrzyni ale...
Potrzebuję porady jak podpiąć przełącznik ścienny do istniejącego układu. Poniżej zamieszczam schemat (proszę o wyrozumiałość, bo schemat nie jest profesjonalny) na którym jest czujnik ruchu i ściemniacz (taki jak stosuje się do szlifierek kątowych, tzw. soft-start). Co chcę osiągnąć... Chcę mieć możliwość wyłączenia czujnika ruchu i włączania światła...
Myślałem że po wymianie czujnika będzie wszystko ładnie pięknie a tu niestety. Dokładnie to dzisiaj był podłączony i zostały usunięte 2 błędy -10 czujnik obrotów PL przerwa/masa/zwarcie do plusa -11 czujnik obrotów PL sygnał poza zakresem to w układzie abs i te błędy dały się wykasować i ten 2211 lampka wskaźnika usterek przerwa którego nie da się wykasować...
Witam. Interesuje mnie zaprojektowanie i złożenie zaawansowanego regulatora obrotów do wentylatorów komputerowych. Chciałbym się z tą potrzebą zgłosić do użytkowników Elektrody. Regulator ma być zasilany z wtyczki Molex, czyli stabilizowane napięcie 12V mamy dostarczone. Chciałbym żeby regulator miał 3 tryby, 12V cały czas, praca poprzez (potencjometr)...
Witam mam 205 gti na Jetronicu. Gdzies czytałem ze z aparatu zapłonowego wychodza 3 kabelki czujnika halla. U mnie z aparatu wychodzi 2 kabelki które maja wtyczke 3 pinową. Czyli co 1 pin wolny? Nie było by problemu gdyby nie to ze niewiem jak to podpiąc do modułu bo urwana jest druga czesc wtyczki. i trzeba jakos te kabelki z modułu podpiąć do wtyczki...
Musisz "zmierzyć" 3 impulsy. Nigdy nie wiesz w którym miejscu będzie wałek podczas włączenia urządzenia. Po 3 impulsie będziesz wiedział w którą stronę się kręci. Co do pomiaru prędkości ja wykorzystał bym timer. Timer ustawić tak aby zerował się np co 1sekundę. Czujnik A podpiąć pod przerwanie i w nim zliczać ilość impulsów. W przerwaniu timera sprawdzasz...
1. Jak już wspominałem wielokrotnie elektronik ze mnie żaden 2. czyli moge podpiąć te wentylatory w takim układzie jaki zapodałem wcześniej? 3. jeśli to -5V i -12V na molexie to to samo, to czemu mam opisane tak a nie inaczej Osobiscie zrobilbym na LM, a nie cudowal z podlaczaniem pomiedzy rozne napiecia SaraniS -> w tekim razie proszę Cię bardzo zaprojektuj...
Witam, Idzie zima mam troszkę wolego czasu i wpadł mi do głowy pomysł "maluch i turbo=??" myślałem szukałem i na dzień dzisiejszy mam 2 koncepcje: 1. elektrycznie napędzana sprężarka z układem który zraz ze wzrostem obrotów wału będzie zwiększał obroty silnika sprężarki( zadanie ułatwione posiadam eleganta ELX z elektronicznym modułem zapłonowym można...
Podłącz VAGa, jazda próbna, 3 bieg od 1200 obrotów w górę na pełnym gazie i patrz w blokach pomiarowych (08) grupę 11, 2 pozycja ciśnienie żądane a 3 obecne. Jak będzie za duże to czujnik masz OK a jest przeładowanie. Co do ESP to ja próbowałem do 2 aut ( AVG i AHU na CANie) podpiąć pompę z ASR i CAN z auta gryzł się z tym z ABS ( do ASR-u jest inne...
Witam panowie jako że ten temat dalej mi nie daje spokoju liczę na następne rady. Otóż mam kilka problemów z golfikiem : 1. Od dwóch miesięcy jeżdze bez podpiętej wtyczki od krokowca tak mi się wydaje bo przy podpiętej wtyczce jak staje na światłach czy odpalam auto to mi niechce odpalić muszę gazować tu zamieszczam wam króki filmik co się dzieje jak...
Witam, Chciałbym się podpiąć pod temat. Astra 2.0 DTI y20dth. Od sierpnia "bujam się" z problemami. Wczęśniej zapowietrzał się na pompie jak był postawiony "dupą" w dół. Po 4 wizytach w Diesel Bosh Serwis (regeneracja pompy / wymiana filtra paliwa na hermetyczny od golfa / wymiana przewodów paliwowych od pompy do filtra z metalowych na gumowe / następnie...
posiadam Golfa , o którym wspomniałem w temacie. Otóż problem dotyczy układu dolotowego turbiny itd .. Mechanik , który się nim zajmuje stwierdził , że problem tkwi w wezach i rurach od egru w dół do intercoolera ( zakupilem te części ) wymienił , dodam , że wcześniej sprawdził turbinę i mówi , że jest sprawna a auto nadal nie ma mocy , nawet gdy przycisnę...
Witam Koledzy pomóżcie bo mnie krew zaleje... Mam problem z gazem w Fiat Punto II 1,2 8V. Zamontowany jest w nim sterownik Autronic AL-700. Sytuacja jest taka, że nie przerzuca na LPG. Dioda sobie miga ale zwiększanie obrotów nie powoduje przejścia na zasilanie LPG. W momencie kiedy jest taki stan, wciśnięcie przycisku na przełączniku powoduje, że migająca...
chętnie bym wział ten numer do stefana a także pomoc kolegi pio112 Chciałem tylko nadmienic, że już właściwie z elektryką jest już chyba ok, jeszcze musze z powrotem podpiąć radio by być 100% pewien ale na 90% już wszystko gra. Więc teraz kwestia tych obrotów i gasniecia. Auto ciągle robi to dziwne pyk i wtedy zaczyna pracowac normalnie ale przy skrecie...
Ford Focus II FL 2009 1,6 74KW DURATEC 16V Przy przebiegu około 105 000 założono instalację LPG ( jakieś 4 lata temu), obecnie przebieg około 185 000 km. Podczas montażu LPG, zakład instalujący miał dobrać optymalną instalację do tego auta ( marka nie miała znaczenia, auto kobiety ( instalacja miała być bezproblemowa )). Zakład zaoferował instalację...
W trakcie wolnej jazdy (skręty/parkowanie/dojeżdżanie do skrzyżowania) oraz na postoju sterownik Bingo przełącza się automatycznie na benzynę. Dzieje się tak tylko przy nagrzanym silniku (>70°C). Silnik przygasa, po czym wraca do obrotów znamionowych. Następuje wyłączenie sterownika Bingo i w zależności od ostatnio przeprowadzonych czynności sterownik...
Rysunek jest, że tak powiem "tutejszy" - krąży po forum elektrody w kilku tematach w dziale chłodzenia, więc i ja użyłem go jako wzór opisując wyraźnie jakie są moje możliwości, nie uważam, więc, aby ten obrazek dezorientował, praktycznie jedyne co chciałem ustalić to czy lepiej wtłaczać zimne powietrze i którędy czy wyciągać gorące z jedyną możliwością...
Witam wszystkich, pozwole się podpiąć pod temat. Mam ten sam samochód tj. omega 2.2 automat, też 2002 rok i anglik, z tym że ma znikomy przebieg (nieco ponad 27 tyś. mil). U mnie dzieje się tak samo nawet jak stoję pod delikatne wzniesienia, a raz nawet jak stałem 'z górki', czyli ciągnie do 4000 - 5000 obrotów i potem dopiero biegi idą dalej, co ciekawe...
jeśli to 700 lub wyższy model można podpiąć czujnik temperatury i ustawić obroty przełączania na opadające.
Wszystko zależy jaki masz sterownik w tym rowerze. ten czujnik w korbie to pewnie czujnik nacisku na pedała i czujnik obrotu korby i raczej tam nie podepniesz manetki.
Zmień gazownika skoro sobie nie radzi.Miałem to samo po gazie błąd sondy.Przyczyną było podpięcie sygnału obrotów z czujnika wałka.Po zmianie na z cewki kontrolki brak.Oczywiście też błąd składu mieszanki.
Wejście impulsowe to inaczej dwustanowe, na jakiś styk (piszą o eliminacji drgań styku), na czujnik indukcyjny, a zapewne można podpiąć nawet enkoder (50kHz max.). Prędkość (częstotliwość obrotów) obliczana jest na podstawie czasu pomiędzy kolejnymi impulsami, przynajmniej dla niskich częstotliwości impulsów, tzn. gdy impulsy dzieli czas 2sek, to prędkość...
A jak z czujnikiem temperatury ? Może on coś miesza? Warto podpiąć kompa, odpalić VCDS i obserować jak się zachowują wskazania z czujnika.
Czyli sterownik ABS znajduje się ,,W pompie" http://obrazki.elektroda.net/96_11532026... Dodano po 53 Jeśli sterownik jest przy pompie -to po rozłączeniu wtyczki można bez obawy uszkodzenia sterownika ABS-u szukać omomierzem czujnika obrotów ABS? A może wie ktoś, na których pinach wtyczki są podpięte czujniki obrotu kól? Za bpomoc dziękuję!
czy jest możliwość podpięcia czujnika obrotów do tego falownika?? Tak, prądniczki tachometrycznej.
Podpiąć pod komputer :) Na 99% coś nie tak z pedałem gazu, jest tam czujnik.
A może po odpięciu krokowego sterownik uśrednia sobie wszystko i dlatego lepiej chodzi. Najpierw sprawdzić, czy dolot jest szczelny. Sprawdzić, jak będzie chodzić z podpiętym krokowym, a odpiąć mu np. czujnik temperatury. A najlepiej podpiąć kompa.
Garażówki (w tym twoja) przeważnie nie mają żadnych krańcówek a bazują na czujniku obrotów (enkoderze) często sprzężonym z mierzeniem prądu silnika (amperometryką) więc podpiąć się nie ma specjalnie gdzie. Sprawdzi się neodymowy magnesik na wózku i kontaktron od alarmu domowego na szynie.
Po odpięciu czujnika wałka rozrządu auto odpala lecz obroty max. do 2.5-3tys. Auto odpala na odpiętym czujniku lecz w momencie podpięcia wtyczki gaśnie. Przecież to jest podpowiedź i jest na to rozwiązanie...The End...
Jak masz komputer podpięty i kręci rozrusznik to obroty musi widzieć na komputerze jak nie widzi to czujnik szrot
Najprawdopodobniej jest uszkodzony jakiś czujnik. Ja miałem falujące obroty od uszkodzonej sondy lambda, ale wiem że inne czujniki, np mapsensor czy czujnik temp też mogą powodować takie cuda. Najlepiej jakbyś mógł gdzieś pod diagnozer się podpiąć, wtedy byłoby wszystko jasne.
Czyli czas zacząć od diagnozy. Odpiecie czujnika - zły pomysł. Podpięcie testera i obserwacja obrotów rozrusznika na ciepło wiele wyjaśni. Jeżeli są obroty - pompa do naprawy. Nie ma- rozrusznik, akumulator. A wy się pogryziecie ze swoimi racjami. Bo w sumie każdy ją ma ale najpierw panowie DIAGNOZA.
Witam, wielkokrotnie opisywany chyba problem... szukajka google i temat beep codes award.. dla leniwych: http://www.bioscentral.com/beepcodes/awa... (pierwszy link) i ostatni opis w tabelce... Błąd dotyczy najczęściej niewłaściwego podpięcia wentylatora, lub złego ustawienia radiatora i pasty względem procesora... Najczęstsze rozwiązania? A proszę:...
napisz jeszcze jaka to sekwencja i w co jest wpięta czy obroty są wzięte z cewki czy czujnika hala sonda podpięta/nie podpięta tps podpięty/nie podpięty To przydlawienie o którym piszesz może mieć wiele przyczyn dlatego potrzebuję więcej szczeguluów
To raczej kabelki sprawdź czy ma stabilne zasilanie najlepiej na podpiętym czujniku.
Witaj.Jak podepniesz klipa a auto nie będzie chciało odpalić to sprawdź czy widzi obroty,usterka dosyć podobna do uszkodzenia czujnika położenia wału.
Sprawdź opór tego czujnika z którego był ściągnięty kabel. Może być tak, że ten czujnik oszukuje. Najlepiej na zimnym silniku podpiąć vaga i zobaczyć w blokach czy wszystkie czujniki temp. pokazują takie same lub bardzo podobne wartości.
Witam ! Najpewniej podpiąć pod Vaga i odczytać błędy - żeby nie błądzić . Usterka prawdopodobnie leży po stronie czujnika temperatury.
ten silnik nie ma przepływomierza i czujnika wału.Najrozsądniej podepnij jakiś tester ,przyczyn może być wiele ( czujnik temp, nieszczelność kolektora ssącego ,silnik krokowy; to bym sprawdził na początek)
Rozumiem ile rozumiem ale dzięki za radę. Zmierzyłem napięcia w kostce od pedału gazu. Na dwóch pinach ok.5V na dwóch 8,5 i 9,5 V Powiem tylko tyle , że musi być jakaś " teoria prądów błądzących" Wspominałem , że po wciśnięciu hamulca obroty spadają do normalnych. Odpiąłem kostkę od czujnika hamulca. Obroty spadły do normalnych i z odpiętym czujnikiem...
Wymieniłem wczoraj obudowę na Shinobi z LCD. Wszystko działa OK tylko nie mam gdzie podpiąć wtyków FAN czujników obrotów wentylatorów od lcd obudowy. Na płycie są gniazda FAN do których podłączone są wentylatory. Wtyki od wyświetlacza obudowy pasują do wtyków od kabli z wentylatorów czyli są takie same jak gniazda na płycie głównej. Jak to podpiąć by...
Auto odpala awaryjnie na gazie i na nim jeździ. Obroty na wolnym są równe, auto dobrze przyspiesza itp. Jedyny mankament to fakt, że nie chce się przełączyć automatycznie. Czujniki temperatury podpięte, czujnik obrotów podłączony pod - cewki obsługującej cylinder 1. Na przycisku pokazuje że gazu jest pełno, mruga zielona kropka i mruga. Moje pytanie,...
Witam. Pisałem Ci na forum Opla gdzie znaleźć przekaźnik. Ja bym podpiął Techa i sprawdził czujnik obrotu wału. Pozdrawiam.
Witam Odgrzeje kotleta. Jak usunąć tą masę ze sterownika. U mnie jest twarda i chyba urwał bym całą elektronikę próbując ją zdjąć. Problem mam taki że często zapala sie ciśnienie oleju skrzyni. Wszystko sprawdzone został komputer. Co ciekawe, ktoś podłączył kabel od czujnika ciśnienia z kablem od czujnika obrotów a powinien być czujnikiem prędkośći...
Sprawdź kąt wtrysku, bo to że odpiąłeś czujnik nie znaczy, że on jest winien, bo teraz na odpiętym go zlewa i pali. Najlepiej podpiąć pod kompa i popatrzeć w parametrach. Zaraz po odpaleniu ma wahania obrotów? Te diesle jak nie ma ujemnych temperatur, to bez świec palą od strzała.
Szanowni koledzy czy któryś z was poratował by mnie schematen elektryki tego autka a w szczególności gdzie powinien być podpięty czujnik obrotów koła zamachowego.Z tego co wiem bez niego nie będzie ładowania i nie będzie działał obrotościomierz .Tu ładownie ktoś przerobił na regulatorze napięcia od polonza.I ucioł ktoś kable od czujnika liczącego obroty...
Podstawą takich objawów kłania się konserwacja całej instalacji kup spraj dobry do elektroniki powypinaj kostki wypsikaj nawet przy komputerze sprawdź czy na pinach nie ma nalotu. wszystkie czujniki. Widzę ,że w serwisie nie mieli ochoty ci tego sprawdzić najlepiej podpiąć kompa i głupa palić a z klienta zedrzeć kasę bo jak jeździ amerykańcem to leży...
Ten co jest na procku jest z zasilacza, podpięty pod jednego z molexów. Oznaczałoby to, że ten wentylator nie ma czujnika obrotów, a co się z tym wiąże, że odpowiednia sygnalizacja została w BIOS-ie WYŁĄCZONA. Podłączenie innego wentylatora pod gniazdo cpu fan też nic nie dało. Czy podłączany wentylator posiadał sprawny czujnik obrotów i czy nie był...
Podpiąć pod komputer i na zgrzanym nieodpalającym zobaczyć czy ECU obroty widzi.
U mnie miał tylko jałowe obroty ale to było spowodowane tym że był naprawiany silnik i nie podpięli czujnika położenia wału, i wychodziły takie farmazony.
Posprawdzaj wszelkie podciśnienia - wężyki gumowe przy przepustnicy. Na jednym z nich jest właśnie podpięty MAP - czujnik jest na grodzi przy podszybiu. Masz LPG w aucie? Czasami nieszczelności pojawiają się po montażu miksera na przepustnicy . Jeśli masz możliwość wyczyść przepustnicę zwłaszcza kanał biegu jałowego - tam gdzie pracuje grzybek silnika...
Zobacz czy nie ukruszyłeś rdzenia procesora,i koniecznie podepnij inny wiatrak z czujnikiem obrotów,tylko żeby ten wiatrak nie miał regulacji termicznej.
400 omów to chyba trochę mało jak mi się wydaje? Nie, niektóre mają i około 260 Ω. To napięcie nie mogło uszkodzić czujnika, cewka przekaźnika ma 70Ω i przy 12V nie uszkadza się. Ja bym spróbował podpiąć czujnik odwrotnie, ważna jest faza sygnału.
Podejrzewam, że u mnie jest ten emulator bo jak chcialem na wykresie wywołać obroty to pokazywal jakies bzdury nie mające nic wspólnego z rzeczywistością. Pytanie jednak, skoro tak łatwo podpiąć sygnał z czujnika położenia wału to po co stosować emulator? P.s dodam, że te obroty chciałem sprawdzić na długo przed pojawieniem się usterki
Myślałem że to wina odwrotnie podpiętych przewodów hydraulicznych przepoiłem P-L Poz mianie P-L jest trochę lepiej jednak ABS działa teraz tragicznie. Czujniki ABS podpięte prawidłowo widzi obrót każdego koła tak jak należy. Rób dalej takie eksperymenty to kiedyś wylądujesz w rowie. A powiedz mi jak sprawdzałeś te czujniki prędkości?
Sterownik Bingo S to nie jest sekwencja, nie ma w niej czujnika ciśnienia gazu, zimny lut na łączeniu przewodów od czujnika temperatury też może być przyczyną, do tego najlepiej też sprawdzić poziom płynu w układzie chłodzenia, ale przy tak losowym przełączaniu najbardziej prawdopodobny jest zanik sygnału obrotów silnika, nieudolni monterzy często owijają...
Był podpięty obroty widzi ,dodam że nie pali jak popada deszcz jak jest pogoda spoko to auto pali
Możliwe, nie twierdzę, że nie masz racji, spróbuję zorganizować, żeby coś podpiąć. Natomiast zastanawiałem się jeszcze, czy może to być czujnik położenia wału?
Problem z odpalaniem rozwiązany. Po odpięciu wtyczki czujnika silnik odpalił bez najmniejszego problemu. Zaraz po odpaleniu podpiąłem czujnik i od razu obroty delikatnie się zmniejszyły czyli jakby komputer odbierał, że silnik jest ciepły. Tylko mam jeszcze takie pytanko czy ten czujnik jest odpowiedzialny za przekazywanie informacji na deskę rozdzielczą...
Witam. Może być kilka problemów. Począwszy od uszkodzonego czujnika "stop" Problemy z wtryskiwaczem/wtryskiwaczami. Pompa wysokiego ciśnienia - to bym tu obstawiał. Czujnik obrotów wałka rozrządu Sterownik turbosprężarki Zapchany filtr paliwa też opcja godna sprawdzenia Awaria czujnika podciśnienia Ale podpięcie pod komputer to podstawa szukania. Pozdrawiam.
Rezystancja czujnika ma na to wpływ i temperatura. Dodano po 12 Dodatkowo pomiar temperatury w sterownikach PSG5 pomp wtryskowych Bosch VP44 i VP30 następuje przez sam sterownik. Jest w nim wbudowany czujnik temperatury, co jest widoczne na załączonym zdjęciu z przystawki do stołu probierczego którą posiadam i wykorzystuje do naprawy jak i weryfikacji...
Witam.Poprostu trzeba go wymontować,podpiac zasilanie i jeśli drga to OK.jeśli nie do wymiany.Jeżeli drga to jest sprawny.Twoj problem moze tkwic w czujniku temperatury cieczy chlodzacej ten od ECU silnika
Mozliwe ze czujnik jak ciepły nie działa , ale wtedy i auto nie powinno jechac , trzeba by oscyloskop podpiac.
Podejrzewam, że może chodzić o to, że nie podłączyłem kabla od łącza CPU FAN na płycie głownej z innym łączem na płycie głównej. Na płycie jest gniazdko CPU FAN (z regóły blisko podstawki od procka) do którego musisz podpiąć wentylator z czujnikiem obrotów właśnie od procka i to wszystko. Pozdr.
1. Światła - masz uszkodzony przełącznik zespolony pod kierownicą . 2. Nie podpięty przepływomierz - taka kostka zaraz za filtrem powietrza. 3. Zmierzyć ciśnienie paliwa na listwie wtryskowej. 4. Sprawdzić czujnik temperatury chłodziwa. Pytanie: Na ciepłym i na zimnym silniku tak samo się zachowuje?
podpiąć czujnik obrót czujnik temperatura podpiąć podpiąć czujnik oleju
tester urzadzen rejestrator point kontrolka silnik focus
moduł bluetooth blaupunkt daytona
Zmienna jasność podświetlenia zegarów w samochodzie: przyczyny i diagnoza Sterownik Intel DPTF dla Windows 10 - PCI\VEN_8086&DEV_0A03