Ta wersja nie ma żadnego sycznika. Napięcie idzie przewodem czerwonym z akumulatora do stacyjki, do stacyjki dochodzi też przewód z regulatora napięcia ładowania aku. Po stacyjce wychodzi na czerwony przycisk zapalania, z niego idzie do przekaźnika sterującego rozrusznik. Miernik napięcia do ręki i w pierwszej kolejności zobacz, czy dochodzi napięcie...
W takim razie proponuje po stacyjce podpiąć podświetlanie i aku.Nie padnie na pewno :wink:
Prawdopodobnie w podłączeniu radia . Jeśli masz wszystkie przewody plusowe podpięte pod stacyjkę to wystąpi w/w problem . Przewód memory musi mieć ciągle 12V żeby pamiętał ustawione stacje .
jeden plus z automatu podlaczyc do stalego 12V a drugi do sygnalu 12V Według mnie to znaczy że musisz podpiąć pod stacyjkę.
Ze schematu wynika że 4- to = 12V 8 - to - zasilania które idą bezpośrednio do akumulatora keyswitch to stacyjka pojazdu 2 i 6 są podpięte po stacyjce tzn że dopiero po wsadzeniu kluczyka lub po przekręceniu pojawia tam się napięcie 5 również idzie do minusa zasilania jeśli chodzi o 3 to jest to urządzenie które ładuje akumulator czyli prądnica lub...
Chodzi zapewne o punkty PB i LPG a te powinny się trzymać. nie masz mylnie podpiętego stałego zasilania z po stacyjce? Zakładam że auto adaptacji nie masz włączonej?
Masz właściwie podpięte radio, tzn przez stacyjkę.
Najlepiej pod stacyjkę podpiąć, bo pod zamek centralny to według mnie za dużo zabawy będzie. Teraz chyba dużo radyjek ma opcje automatycznego wyłączania/włączania się po przekręceniu klucza w stacyjce, ale dodatkowo jak masz na stacyjce pozycje 0 to i tak możesz radio włączyć, więc nie będzie problemu, ze słuchaniem na postoju.
Czy np jesli podepnę bezpośrednio pod aku z bezpiecznikiem i przełącznikiem czy tak będzie ok? Tak, ale będą świeciły cały czas, trzeba by dodatkowo wyłącznik dać, lepiej podpiąć się po stacyjce, zaświecą po włączeniu zapłonu. Tylko jak te "ringi" mają się zachowywać To tylko dekoracja ;-)
raczej nie, bo na czerwonym masz napięcie po stacyjce, więc podpięcie żółtego nic nie da, sprawdź najpierw czy na żółtym jest stałe napięcie (niezależnie od stacyjki) wtedy będziesz wiedział, czy można podpiąć czerwony.
Proponowałbym zmienić tytuł bo tutaj nie kręci rozrusznik. Wyglada tak jakby napięcie spadało przez co odłącza wszystko - widać to pozachowaniu licznika. Do sprawdzenia masy i przewód plusowy pomiędzy akumulatorem i rozrusznikiem. Może coś nie łączy na bezpiecznikach. Trzeba znaleźć czy zasilanie znika na rozruszniku czy znika wcześniej przez co znika...
Problem rozwiązany dzięki pomocy piotrek22101. Przekażnik zwierno rozwierny jest lekarstwem. Piny 85, 86, 87, 87a, 30. Na pin 30 podpiąłem stacyjkę, na pin 87a lampy led, na 86 masę z akumulatora a na 85 plus ze świateł pozycyjnych. Teraz po odpaleniu auta i włączeniu świateł, DRLy gasną całkowicie.
jedyne co w passacie mam nie oryginalne to centralny zamek Odłącz go i zrób pomiar. Radio nic nie pobiera (podpięte pod stacyjkę) Podpięty + (zasilanie), a kabel zasilający podtrzymanie pamięci, masz podłączony chyba na stałe.
Mam multimetr I prąd od silnika jest a shematu nie wiem czemu nie mogę wysłać I nie mam pojęcia jak podpiąć stacyjce.
No zamieniałem miejscami ale to nic nie dało i się zastanawiam jak tego plusa bezpośrednio od stacyjki podpiąć
To za mało nadal masz trupa. Po drugie ładowania nie mierzy się na jałowych obrotach tylko minimum 2000obr.min. Dodano po 2 Po drugie zacisk Ex to jest pomiar napięcia coś ala sense masz tam podpiąć napięcie za stacyjką , najpewniej ze stacyjki. Inaczej alternator może dziwnie się zachowywać.
Po włączeniu zapłonu masz światła stop? Gdy Trzymasz wciśnięty pedał hamulca drążek nie odblokowuje się? Rozrusznik kręci ze stacyjki? Pozostaje podpiąć komputer i odczytać błędy.
Rozrusznik będzie działał normalnie, to że działają światła nie znaczy że w stacyjce jest wszystko podpięte wg. schematu. Masz schemat podłącz wszystko wg. niego.
Czyli pod każdy bezpiecznik, który zasilany jest po stacyjce, np zapalniczka.
Otwierasz skrzynkę bezpieczników bierzesz kontrolkę (żarówkę na kabelkach) i sprawdzasz gdzie pojawi Ci się plus po stacyjce, ważne aby też sprawdzić czy po odpaleniu samochodu ten plus nie ginie. Masę podobnie sprawdź tylko, że przez kontrolkę podaj plusa, bo jest też możliwość że mase którą znajdziesz może być sterowana i czasami może Ci zniknąć.
Instalator nie podpiął stacyjki... Kłania się wizyta u elektryka.
okej, moduł, wszystko wiem teraz, ale te zielone to idzie masa? I do ramy ją, czy jak? I jeszcze mam pytanie, jak podpiąć do stacyjki https://obrazki.elektroda.pl/3160120500_...
Jest to radio Vordon 8201A 2DIN i nie mam niestety do niego adaptera, a auto to Audi A4 B7.
Możesz go pomierzyć multimetrem. Są tam 4 piny. Piny 1 i 4 oraz 2 i 3 powinny mieć około 50-60 omów. Inaczej nie sprawdzisz. Możesz wykręcić silniczek i podpiąć kostkę . Przekręcić stacyjkę na MAR ale trzpień i sprężynka może wyskoczyć. Potrzeba drugą osobę co schwyci. Ja mam do tego celu tester silników krokowych i widzę czy pracuje.
Odetnij czarny, tylko za miejscem podpięcia stacyjki z alarmu i będzie dobrze.
Opowiem moją historię. Miałem samochód bez odcinania zapłonu do radia po stacyjce.. Radio Chińskie, marka bodajże Dalco. Oczywiście + po zapłonie i podtrzymanie pamięci były razem. Radio działało, ale po dwóch dniach postoju samochodu nie dało się odpalić! Podpiąłem więc amperomierz w szereg z czerwonym przewodem, pokazało 500mA (ponad 5cio krotnie...
Osobny przewód zasilający i dopiero na nim umieszczasz bezpiecznik o wymaganej wartości. Możesz podpiąć się do zasilania kostki stacyjki. Obwód podtrzymania pamięci zostaw na odpowiednim bezpieczniku.
Sprawa wygląda teraz trochę inaczej jeśli są to rzeczywiście oryginalne kabelki czerwony + Czarny - Biały remote Ale 100% pewności nie mam. Remote to sterowanie - możesz podpiąć do radia albo + po stacyjce.
Panowie, wkurzyłem się i podpiąłem stacyjkę tylko pod napięcie oznaczone nr. 30 i z żarówką posprawdzałem sobie oraz zaznaczyłem każdą pozycję na kartce , na jakiej pozycji gdzie, pod jakim numerem daje prąd. Ten schemat co wstawiam pod wpisem jest zły. Jutro rozrysuję i wstawię tak jak było u mnie. A więc jak sobie już rozrysowałem to podpiąłem do...
Koledzy dotarła do mnie przejściówka czy muszę ten czerwony kabel podpiąć pod stacyjkę ( napięcie po przekręceniu stacyjki ?) czy wymienić czerwony na żółty i wtedy po wpięciu do oryginalnej kostki w aucie będzie napięcie na radiu https://obrazki.elektroda.pl/7519380100_...
Trzeba znaleźć zasilanie po stacyjce i podpiąć w odpowiednie miejsce w radiu
Witam Pojawił się kolejny problem Mam taki schemat http://obrazki.elektroda.pl/4384218300_1... I nie wiem jak podpiąć stacyjkę Stacyjka - http://obrazki.elektroda.pl/3099131100_1... Przycisk ma kabelki czerwony i czarny I tak odrazu się spytam tam gdzie pojawia się kolor zielony na schemacie tam mam podpiąć minus tak...
Do każdego alternatora musi być podłączona kontrolka, nie ma znaczenia czy stary czy nowy, kontrolka służy do wzbudzania alternatora i jeśli jej nie będzie grozi to uszkodzeniem alternatora. Wyjątek jest tylko przy alternatorach 6 diodowych które były montowane w wiekowych pojazdach ale tam zamiast kontrolki był tylko amperomierz. Wyłącznik stop podpinasz...
Mogło także polecieć radio jeśli na stałe było podłączone pod plus (pamięć), jeśli masz jakąś elektronikę np do LPG (ale myślę że masz na śrubę - gaźnik) wszystko mogło się posypać co jest na stałe podpięte pod akumulator (poza stacyjką) Moduł nanoplex nie jest na stałe podpięty do akumulatora , jedynie przez stacyjkę więc nie powinien się upalić chyba...
Mam oryginalną stacyjkę. Udało się to podpiąć. Żółty... żarówki Czarny... masa żarówki Czerwony ze stacyjki Czerwono/biały? Nie wiem. https://filmy.elektroda.pl/0_1733700974....
No czyli masz nie podpięty przewód "stacyjka". Na czas programowania podepnij pomarańczowy przewód pod stały plus, po zakończeniu programowania odepnij. Swoją drogą niepodpięcie stacyjki to trochę profanacja i czuć tu amatorszczyznę instalatora. Masz we Wrocławiu http://emel-alarmy.pl/ podjedź, niech poprawi co trzeba.
Jak nie kręci w ogóle to mogło w stacyjce coś upalić, radio podpięte po stacyjce ?
Ja bym odpiął kostkę stacyjki i podpiął drugą kostkę pod tą wtyczkę. Wykluczyłbym lub potwierdził awarię kostki stacyjki.
Źle podpięte zasilanie. Brak zasilania po stacyjce i radio przechodzi w tryb grania maksymalnie 1 godziny po wyłączeniu zapłonu. System ten jest po to, by zapobiec wyczerpaniu akumulatora poprzez pozostawienie włączonego radia. Radio jest sprawne. Linków do aukcji NIE UMIESZCZAMY!
Podejdźmy do tematu inaczej - jeśli posiadasz zdolności manualne możesz nabyć najtańszy wideo rejestrator, wymontować z niego kamerę, przedłużyć jej fabryczne kable(z reguły 3 lub 4 żyły), urządzenie zamontować w wygodnym dla Ciebie miejscu, zasilanie podpiąć pod +12V za stacyjką (np.radio). Niestety nie będziesz miał opcji zapisu aktualnej pozycji...
Jak ma mi to pomóc?? Podpiąć przewody do stacyjki z Ursusa.
Podpiąć plus, minus, wyzwalanie i przekręcić stacyjkę. Przecież to chyba normalne, że odpięcie zasilania w syrence buck-up spowoduje jej zadziałanie, po to jest skonstruowana. Podłączenie opisywane wielokrotnie na forum.
Jeśli to przewód od zapłonu to możesz go podpiąć gdziekolwiek pojawia się +12v po załączeniu stacyjki. Dość często te przewody są podłączane pod wiązkę idącą do wtryskiwaczy benzyny.
Może na 1 pozycji stacyjki podpiąć.
Podpinam się pod temat brak świateł z tyłu pozycyjnych na obu lampach rejestracja świeci bezpieczniki ok na kostkach brak zasilania. Gdzie szukać przyczyny na razie podpiąłem na krótko plusem po stacyjce z modułu haka do tego na haku też nie ma pozycyjnych
zazwyczaj jest niebieski lub niebiesko bialy kabelek wychodzacy od radia -to jest radio fabryczne forda,więc "zazwyczaj niebieski.." nie działa w tym wypadku,możesz podpiąć pod plusa po stacyjce,tylko wtedy przy wyłączonym radiu możesz mieć delikatny szum wzmacniacza w głosniku,lepiej i profesjonalniej byłoby wziąć sygnał z radia-kostka zasilająca...
ostatnio podpiąłem nową stacyjkę według starej i zaczęło wywalać bezpieczniki jaki jest powód tego incydentu:?:
Witam Proszę was o pomoc, nie mam pojęcia jak podpiąć pod stacyjkę ten voltomierz, pod który kabelek mam się podpiąć żeby + poprowadzić, bo z tego co mi mówili to - idzie do akum, a + pod stacyjkę ale co gdzie i jak to nie wiem ://
Oczywiście że się da wystarczy zasilanie radia podpiąć po stacyjce.
Nie możesz podpiąć zasilania po stacyjce?
Na razie podpiąłem pod stacyjkę i po wyłączeniu traci pamięć, ale przynajmniej nie trzeba odpinać kostki. Jak ktoś znajdzie jakiś pomysł to będę wdzięczny za pomoc :)
Układ zapłonu dobrze. Układ ładowania prawie dobrze. Kontrolkę ładowania należy podpiąć pod PLUS po stacyjce, czyli tam, gdzie zasilanie cewki. Przy alternatorze dobrze. Do świateł i klaksonu radze zastosować przekaźniki. Zobacz sobie instalację dużego fiata, tam były one stosowane. A instalacja w dużym fiacie jest też bardzo prosta. Jak masz problemy...
Jak składałeś tą stacyjkę podpiąłeś wszystko jak należy ??
1- dobry i plusem się nie przejmuj. 2- tak, tylko jeszcze przewód "stacyjka" podepnij między stacyjką, a przecięciem, żeby wysterować blokadę.
Według obrazka na kabelku niebieskim musi pojawiać się +12V po włączeniu radia i 0V na wyłączonym radiu. Jeśli się tak nie dzieje, to radio jest uszkodzone. PS: radio masz podpięte "po stacyjce" , czy też może można bez kluczyka odpalić radio? Jeśli to drugie, to spróbuj podpiąć radio "po stacyjce" i zobacz czy wtedy ciągle na niebieskim będzie +12V.
[quote="Gondi11211"]Chcę się podpiąć od stacyjki albo od akumulatora, co jest lepsze i czy państwo mogliby mi napisać odkąd ze stacyjki wziąć plus i masę /quote] Światła wyprowadza się (podpina ) z bezpieczników. Poszukaj schematu instalacji C 330, i zrób zgodnie z nim.
Jak jest podpięte radio? Jeżeli tak że działa bez kluczyka w stacyjce to ono może być problemem. Chyba że twój akumulator nie trzyma.
Witam, szczerze mówiąc radia Sony mają oddzielne wyjścia do sterowania wzmacniaczami, nie polecam podpinania pod AUTO ANTENA. Sterowanie to nic innego jak wyjście 12V+ do zapięcia przekażników we wzmaczniaczu, a co w wypadku kiedy nie słuchasz radia i na wyjściu AUTO ANTENA nie ma napięcia?. Sądzę że powinieneś podpiąć pod 12V+ rozłączane ze stacyjki.
Wystarczy dioda LED migająca i opornik 850 - 1000 Ω . Plus diody do stałego plusa z akumulatora a minus pod pin stacyjki, na którym pojawia się prąd "na zapłonie", zwykle oznaczonym "15". Mechanizm jest prosty: bez włączonego zapłonu prąd idzie ze stałego plusa, przez LED do urządzeń podpiętych do styku stacyjki i przez nie do masy. Napięcie odkłada...
Niestety bez szans. Radia azjatyckiej produkcji są o tyle paskudne, że mało które ma logikę zapłonu, umożliwiającą uruchomienie radia bez kluczyka w stacyjce. Niby można je podpiąć pod stały plus, ale wtedy nie będzie się wyłączać ze stacyjką. Można pokombinować z jakimś przekaźnikiem czasowym, ale czy to będzie łatwa robota - no nie wiem...
To sprawdź co pobiera więcej prądu radio czy CZ, a czy radio jest podpięte przez stacyjkę czy z stałego.P
stacyjkę odpiąłem na odłączonym akumulatorze. podpiąłem aku bez stacyjki i wszystko się paliło jak na zapłonie.
Stacyjka, źle podpięte radio lub radio, bo musi się wyłączyć przyciskiem "power".
Cały problem w tym, że +12V ze stacyjki jest podpięte, a radio na to nie reaguje.
no to by było najprostrze ale ona niby mają się zapalać po przekręceniu kluczyka w stacyjce więc muszą być podpięte do stacyjki, a dodatkowo mają się gasić po zapaleniu normalnych świateł a nie jakimś przełącznikiem
nie koniecznie z wiązki radia mógł sie podpiąć pod stacyjkę a namieszał przy radiu i już jest problem
Sprawdziłem kostki, psiknąłem preparatem do elektroniki, stacyjkę podpiąłem na krótko i nadal to samo. Zamówiłem jeszcze moduł, może to on coś pieprzy.
Przewody oczywiście LgYs przewód linka miedziana. Przewód od stacyjki do włącznika najlepiej podpiąć w stacyjce pod styk 15 lub 54. W tedy to lampy będą mogły świecić się niezależnie od reszty świateł w ciągniku, a po wyjęciu kluczyka zgasną.
No czyli są dwie możliwości, albo brak zasilania lub masy, albo problem z podpięciem stacyjki. Podłącz masę i plus alarmu "na krótko" (oczywiście odepnij od instalacji w samochodzie) i sprawdź, czy zadziała. Jeżeli nie, to odepnij od instalacji przewód "stacyjka" i zobacz czy zadziała.
Zasilanie jest podłączone na stałe - nie "po stacyjce". Kombinowałem aby podpiąć zasilanie "po stacyjce" ale pomimo, że pod pin SAFE miałem podpięte zasilanie na stałe to po uruchomieniu Navi prosił mnie o kod PIN. Poza tym trzeba było dosyć długo czekać zanim Navi sprawdzi jakie płyty są w zmieniarce i będzie można którąś uruchomić. Zresztą według...
Kabel ACC i ILL musi podpiąć pod stacyjkę czyli pod zasilanie to które pojawia się po przekręceniu kluczyka. Tylko teraz kwestia tego co to za Auto marka i jakie fabryczne radio tam było. W niektórych modelach trzeba szukać ACC. No ale za mało informacji więc nie ma co czarować.
A nie lepiej podpiąć pod stacyjkę, a podtrzymanie zrobić na stałe? Nie powinno wtedy ciągnąć prądu. Fabrycznie powinne być wyprowadzone przewody zasilające stałe, i po stacyjce.
Prawdopodobnie jest to normalna opcja, którą można wyłączyć w ustawieniach głównych radia (polecam instrukcję obsługi) Ewentualnie podpiąć radio w taki sposób, aby uruchamiało się po przekręceniu stacyjki.
Wymieniasz samą kostkę kosztuje parę złotych.
Znalazłem po stacyjce migacz lewy ,prawy i światła. Stopu nie bedzie narazie bo nie ma czujnika pod pedałem hamulca. Mogę podpiąć się pod stacyjkę z tymi kablami od lamp tylnich ? A później gniazdo przyczepki podłączyć pod tylne lampy ?
Witam wszystkich. Chcę zamontować diodę imitującą alarm, w opisie podłączenia jest napisane, aby jeden przewód podłączyć pod stały +, drugi pod stacyjkę w pozycji wyłączonej. Ponieważ jestem laikiem w tej dziedzinie, to lepiej będzie mi wpiąć się w któryś z bezpieczników (lepszy dostęp) zamiast kroić przewód przy stacyjce, a i tak nie będę wiedział...
Jeszcze jest możliwość, że źle podpiąłeś pod stacyjkę ;) Ale to raczej odpada, bo skoro łączyłeś te dwa przewody i nic to raczej nieszczelność, awaria vacum czy też gaszaka. Odepnij sobie jeszcze ten brązowy na zapalonym silniku i zobacz np. palcem albo językiem :D czy zasysa, spokojnie nie wessie Ci go na amen, a przynajmniej będzie wiadomo czy zasysa,...
Świece żarowe są podgrzewane na osobnym przycisku moje pytanie jak z tej kostki to podpiąć dobrze żeby działało
No tak tylko jaki sens płacić 50 czy 100 zł jak tutaj wystarczy podpiąć przewody do stacyjki którą mam ?
Po co wyłącznik - skoro jest przekaźnik to nie lepiej podpiąć go "za stacyjką"?
Witam Zwracam się z uprzejmą prośbą o podpowiedź gdzie najlepiej się podpiąć aby zrobić odcięcie zapłonu. Tak aby zabezpieczyć najlepiej samochód. W którym miejscu najlepiej się podpiąć ? stacyjka, komputer ? PROSZE O POMOC.(chce zrobić to jak najszybciej bo 3 dni temu znikł podobny samochód jak mój w mieście gdzie mieszkam. Jest alarm ale to jednak...
jeżeli nie ma takiego przewodu w radiu to co? podpiąć pod załączenie stacyjki?
Widzę, że nie czytasz ze zrozumieniem. Wyraźnie napisałem, że potrzebna jest konsultacja BANANvanDYK! Poproś go o to aby się wypowiedział. Nie znam budowy wewnętrznej proponowanego regulatora. Schemat rozwiałby wątpliwości. Nie wiadomo w ogóle co to za regulator! Pewnym problemem będzie zasilenie żarówki stopu. Trzeba ją podpiąć do obwodu stałoprądowego....
Jest możliwe. Wystarczy że podepniesz stacyjkę pod przewody od włącznika, w momencie przekręcenia kluczyka zwierasz kable i podajesz impuls potrzebny do włączenia. Musisz pamiętać żeby po włączeniu przekręcić stacyjkę w pozycję początkową, lub podłączyć ją w ten sposob żeby włączenie komputera następowało w pozycji zapłon i po problemie, gdyż tam jest...
Dziwne podłączenie, ale może tak być. Nie masz bezpiecznika na przewodzie od radia?
Nie mam nic wpiętego w USB w momencie pomiaru. Pendrive nie jest włożony. Nieobciążone gniazdo by pobierało taki prąd? Dzięki wszystkim za odpowiedzi. Widocznie ten model tak ma i trzeba będzie podpiąć pod stacyjkę.
Jak nie potrzebujesz czuwanie w nocy to żółty możesz zewrzeć z czerwonym i podpiąć je razem za stacyjką.
Wracając jeszcze do tego podłączenia to ten elektronik radził tak: zamiast REMOTE do sterowania anteną automatyczną, to podłączyć je bezpośrednio do akumulatora, natomiast zasilanie główne co powinno iść z aku. podpiąć pod stacyjkę. Rozumiecie? Wypowiedzcie się na ten temat.
Zrobić offa w sterowniku silnika. Podpiąć sterowanie rozrusznika bezpośrednio pod stacyjkę i zapomnieć o temacie.
Tylko przy przełączeniu na radio ja mam kable podpięte że radio gra bez stacyjki
Witam. Coś rozładowuje akumulator w Renault Kangoo 2 (Mercedes Citan). Zauważyłem, że po otwarciu drzwi ciągnie 0,5 A przez około 20 minut, czasem też bez otwierania w losowym czasie. Po odpięciu bezpiecznika numer 11 o wartości 10 A lub numer 9 o wartości 15 A w kabinie pobór spada do zera. Z opisu wynika, że 9 zasila tylko światła, w rzeczywistości...
Pewnie zasilanie radia jest źle podpięte. Powinny dochodzić dwa zasilania jedno stałe zasilanie z aku i drugie po stacyjce, sprawdź to.
Witam kolegów i koleżanki kupiłem Johnsona 33 KM mam problem z podłączeniem do stacyjki. Pytanie: 1. Ssanie podłączyć razem pod styk rozrusznika czy pod plus ze stacyjki? 2. Wyłącznik silnika (zrywka) gdzie ją podpiąć do stacyjki? 3. Jeden kabel wychodzi mi z pod koła zębatego prawdopodobnie od zapłonu i nie wiem czy go wpiąć pod stacyjkę czy ten kabel...
Witam mam Simsona s51 rocznika nie pamiętam dokładnie wiem ze z przed 90r ma układ prostowniczy i miał kiedyś kierunki i aku a teraz po prostu chce podpiąć światła podświetlenie licznika i klakson do stacyjki bez aku :D . Z silnika z cewek idą 4 kable biało czerwony , szaro czerwony żółto czerwony i brązowy i czy mógłby ktoś to mi łatwo zobrazować jak...
Witam ostatnio znajomy zaproponował mi kupno budy bez silnika (silnik poszedł na złom) wcześniej tam siedział silnik m40b18 Ja chciałbym od niego kupić tą budę i zamontować m40b16 ponieważ m40b18 jest mało dostępne, wiadomo jakąś wiedzę mam, żuraw sobie mogę pożyczyć od tego znajomego od którego kupuje również ma on kanał tylko jak z tym montażem bardzo...
Witam. Nowe gniazdo podpinasz. Masa z karoserii poszukać śruby z przewodami od masy i tam się podpiąć a środek zapalniczki gniazda szukamy przy kostce stacyjki napięcia po włączeniu zapłonu. Do tego potrzebny multimetr żeby sprawdzić który przewód grubszy ma napięcie 12V po przekręceniu stacyjki w pozycji zapłonu oczywiście dobrze jest zamontować sobie...
Witam http://www.stef-pol.civ.pl/produkt.php?i... Polecam pod warunkiem że masz w aucie gdzie podpiąć," plus bez stacyjki".
A czy w przypadku tylko tylnych czujników jest potrzeba jego podpięcia? czy mogę go połączyć z czerwonym i podpiąć pod kabelek od wstecznego? (tak na chłopski rozum, uruchomią się wówczas, jak zadziała wsteczny, a gdybym podpiął pod stacyjkę, to będą cały czas chodzić w trybie "czuwania"?)
ACC to sygnał po zapłonie. Masz go pod radiem, albo szukaj w skrzynce bezpieczników, stacyjce. Masa do lampki, ale może podpiąć do żarówki od strony masy? Bo jak podepniesz od drzwi, to nie zadziała od paki. Odwrotnie analogicznie. A podłączając pod żarówkę zawsze od czegoś masa będzie, ale przy przełączeniu światła na stałe "ON" też poda masę.
Instalacja posiada bezpiecznik i przekaźnik więc gdybym podpiął pod stacyjkę nie powinno się nic spalić? https://obrazki.elektroda.pl/4267504700_... Zdjęcie powyżej przedstawia schemat jak powinno to być podłączone aczkolwiek wtedy led świeci wtedy świeci bez stacyjki... a mnie interesuje jednak by po wyłączeniu stacyjki led tez zgasł
podpiąć kabel stacyjka mazda podpiąć podpiąć kierunkowskaz
wtyczka zasilać laptop laguna zaprogramować phoenix programator karta
akumulatory lifepo4 akumulatory lifepo4
Wtórnik prądowy: zasada działania i zastosowania Regulacja zaworu gazowego w Crystal II Plus