podpiac wzmacniacz

Znaleziono około 992 wyników dla: podpiac wzmacniacz
Podstawowa forma zapytania: podpiąć wzmacniacz
  • Jak Dobrze podpiac wzmacniacz?

    Witam mam takie pytanie bo jestem prawie nieobeznany w Car Audio mam wzmacniacz magnata 4 kanalowy i kabel sygnalowy jak na fotkach nizej i niewiem jak podlaczyc i ustawic ten kabel zeby gralo na 4 kanaly bo jesli podlacze na te poszczegulne to gra na 2 i prosze was o pomoc ...

    CarAudio MichaelR   25 Sty 2008 20:25 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1225
  • Czy pod kolumny Peavey PVi10 można podpiac wzmacniacz MOSFET(2x100watt)?

    Witam dostałem kolumny Peavey PVi10 i posiadam również wzmacniacz MOSFET(2x100watt). Nie wiem czy mogę podpiąć te kolumny pod ten wzmacniacz MOSFET(2x100watt). Czy mi ich nie spali??? Prosze o odpowiedzi:)

    Estrada Co Kupić sebap   24 Maj 2012 13:34 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 736
  • CAR300+wzmacniacz, czy taka instalacja ma sens?

    Witam Chcialbym pod oplowskie radio podpiac wzmacniacz, wiem ze jest to wykonalene, bo sa wzmacniacze, ktore umozliwiaja podpiecie radyjek bez wyprowadzen RCA, ewentualnie mozna wyprowadzic takie zlacza i podpiac zwykly wzmacniacz. Wymagan nie mam duzych: - radio CAR300; pod radio dodatkowo bedzie...

    Radia Samochodowe Serwis marekdrobin   25 Lip 2007 13:12 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 957
  • Radio Sony GT 710 i wzmacniacz Carpower HPB-602 - podłączeni

    Witam ! Zakupiłem radyjko Sony GT 710 i chce podpiąc pod nie wzmacniacz Carpowera. W radiu sa 3 podwójne wyjścia wbudowane w radio: -BUS AUDIO IN -AUDIO OUT FRONT -AUDIO OUT REAR i jedno podwójne wyprowadzone na kablach: - SUB OUT MONO ............tak jak na załączonym SCHEMACIE . Wydawało...

    CarAudio idler   02 Sty 2008 22:21 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2172
  • Gdzie podpiąć wzmacniacz?

    Witam wszystkich! Mam pytanie, otóż mam kolumny dali 850 i miałem do nich wzmacniacz denon, który mi się zepsuł ://. Gdy go zawiozłem do naprawy mechanik zapytał się czy był on podpinany pod laptopa? Otóż wytłumaczył mi że nie można podpinać wzmacniacza pod wejście słuchawkowe w laptopie, gdyż jest on...

    Początkujący Elektronicy maciek341341   01 Mar 2014 13:06 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 654
  • Panasonic RD 310 - dorobienie wyjscia na wzmacniacz

    Mam pytanie odnosnie tego odtwarzacza. Jest to model ktory nie posiada fabrycznego wyjscia na wzmacniacz. Ja jednak uslyszalem niedawno ze mozna takie wyjscie. Pewnien czlowiek powiedzial mi aby sie wpiac na kondensatory elektrolityczne C330 oraz C230 (podobno sa tam wyjscia przedwzmacniacza). Do tych...

    Radia Samochodowe Serwis djlj24   19 Gru 2003 23:22 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1107
  • Dresden RCR 128 + wzmacniacz

    Witam, Czy do tego radyjka mozna podpiac wzmacniacz za pomoca takiej [url=]click! kostki? W archiwum niedoczytalem sie o takiej mozliwosci.... ---edit--- Moze nieprecyzyjnie sie wyrazilem. Nie czy mozna tylko, czy po podlaczeniu wzmacniacza do tych chinch z tej kostki bede cos slyszal :>

    CarAudio chico   12 Wrz 2006 20:54 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 855
  • Jak podłączyć wzmacniacz keenwod kc 648?

    Witam Mam wzmacniacz keenwod kc 648 4x35W i radio sony xplod 4x50W. Chcę podlaczyc dwa tylne głosniki w aucie na desce i tube. Ewentualnie gdyby sie nie dało to sama tube. Jasne jest to ze wyjscie wzmacnaicza na glosniki a wejscie wzmac na radio ale pod ktore piny podpiac? Wzmacniacz Keenwod kac...

    CarAudio far77   20 Gru 2009 10:30 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 2482
  • Wzmacniacz Denon pma720ae i amplituner avr x 1100

    Witam, Salon 20m, posiadam denona avr -x 1100 I mam 5 kolumn Wharfedale diamond 10.7 front, 10.2 Tyl i 10 cs centralny. Chcialbym dokupic Wzmacniacz denona pma720, oraz gramofon. Pytanie w jaki sposob podlaczyc abym mogl raz ogladac filmy raz sluchac muzyki, tak bez przepinania kabli? Dodatkowo...

    Jakie Nagłośnienie do Domu dembu74   12 Lis 2016 12:20 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 573
  • RADIO+WZMACNIACZ+SL45i

    Szukalem informacji po necie i napotkalem na ten serwis :) Czegos tak pięknego jeszcze nie widzialem :) To jest dopiero forum :) Mam następujacy problem: Posiadam radio Blaupunkt Coburg SQR 49 niestety nie ma ono wejscia Line in bo takie mi wystarczy. Chce podłaczyć pod nie mojego Siemensa SL45i....

    Początkujący Serwisanci 000andrzej   05 Lis 2004 14:47 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1325
  • Jaki wzmacniacz pod subwoofer...

    Posiadam subwoofer Magnata power bull 300 jaki pod niego podpiac wzmacniacz.

    CarAudio crazy_88   12 Sty 2007 16:49 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 2024
  • Jakie kable do wzmacniacza?

    Aha no ok, a powiedzcie mi jeszcze tak w miare dokladnie jak podpiac wzmacniacz, chodzi mi o te wejscia zasilajace GNT, RMT, +12V???

    CarAudio Co kupić? Błażej   06 Cze 2008 18:23 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 1594
  • wzmacniacz su-vx700 AA/ su-vx720 AA czy su-a900mk2 -800mk2

    dzieki w domu posiadam kolumny technics sb-ex3 ładnie graja chce podpiac wzmacniacz su-vx700 oraz dokupic kolumny sb-ex2 całosc ma grac na 20m/2 czy lepiej zainwestowac w altusy 300 /tonsil ??

    RTV Co kupić? miroo131189   05 Sie 2015 21:11 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 711
  • Aktywny subwoofer samochodowy. Prosze o pomoc.

    Nie wiem czy przesadzam wszystko zalezy jaki glosnik chcesz podpiac. Wzmacniacze w klasie AB maja sprawnosc 50-60%, licze raczej ze bedzie to dosc prosta konstrukcja o stosunkowo malej sprawnosci. Wiec przyjelem te 50%... teraz widac ze przetwornica 600W bedzie "na styk" dla wzmacniacza 300W... wiadomo...

    CarAudio tplewa   31 Lip 2007 22:55 Odpowiedzi: 21    Wyświetleń: 1551
  • Soobwoofer po wł. silnika co chwilke strzela

    Witam A jak chciałes inaczej podpiac wzmacniacz jak nie bezposrednio z akumulatora :-) . ad1:Posprawdzaj chinche które ida ci do radia odłacz je od wzmaka i sprawdz czy też tak się dzieje jezeli znikną zakłócenia to musisz załozyc separator masy nie zawsze to pomaga ale warto spróbowac ad2:mozna założyc...

    CarAudio ffiilliippoo   16 Sie 2006 22:38 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 852
  • Jaki subwoofer?? 5900 Pioneer

    Ostatnio zmienilem pionka 3900 na 5900, 5900 ma wysoko napieciowie wyjscie na subwoofer, jaki proponujecie subwoofer i czy nalezalo by do tego podpiac wzmacniacz? Czy wystarczy bez wzmacniacza? THX

    CarAudio mukade   11 Lis 2007 14:05 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 936
  • akumulator w motorowerze:(

    magneto morze dac do 80w i 12v. czyli zrobic układ greca i dac na aku i to wystarczy? czy ruwnolegle do tego moge podpiac wzmacniacz na tda7375A 2x25w

    Inne Serwis capoeira   01 Lip 2003 20:50 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 2207
  • toshiba-stara 14 -brak fonii

    A to moze by tak od najprostszej rzeczy by zaczac np podpiac wzmacniacz zewnetrzny pod wyjscie audio z p.cz. i zobaczyc czy przypadkiek nie zanika tam

    TV Serwis xwaldek1   28 Mar 2004 23:17 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 780
  • Co zrobic jak nie posiadam w radiu sam. wyjscia RCA ?

    Co zrobic jak nie posiadam w radiu sam. wyjscia RCA a chce podpiac wzmacniacz ? Za wszelka pomoc z gory dzieki pozdro

    Audio Serwis Przemo774   06 Paź 2005 19:27 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1079
  • Radio samochodowe RENAULT (Philips) 22DC479/62

    Witam!! Mam kolejne pytanie do Was.... Jak do tego radyjka podpiac wzmacniacz?? Ma ono wyprowadzone wyjscia liniowe???

    Radia Samochodowe Serwis rokoko   18 Kwi 2006 14:06 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2529
  • Zwrotnica aktywna - nie działa

    Rzeczywiscie na wyjscie trzeba podpiac wzmacniacz i wszystko dziala. Pozdrawaim.

    Radia Samochodowe Serwis wahoo   13 Lut 2007 14:43 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 657
  • Dziwna sprawa Sat Finder. Po podłączeniu findera tuner nie odbiera programów.

    Proponuje w miejsce SAT Findera podpiac wzmacniacz sygnalu satelitarnego np.SVS 2-01 lub dowolny napewno sygnal bedzie na poziomie 102 dB,co do jakosci sygnalu to nie gwarantuje?

    SAT i DVB-T Serwis macz1   03 Lut 2009 22:33 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 4210
  • Podłączenie Plazmy z PS3 i z zestawem audio

    AV multiout w ps to mysle jedyna nadzieja trzebaby poszukac przejsciowki np na scart albo cos z czego przejdzie sie na chinch bo o ile sie nie myle AV to audio-video a przy braku innych przejsc zawsze mozna kablem chinch jack mini podpiac wzmacniacz do samego tv ;)

    RTV Użytkowy demola   09 Sty 2010 08:12 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 7310
  • Behringer PMP2000 + crossover + wzmcniacz

    Witam. CZy da sie podlaczyc powermikser BehringerPMP2000 pod crossover? Czy szlo by pozniej podpiac wzmacniacz do subwooferow pod ten powermikser?

    Nagłośnienie Kubek234   24 Lut 2012 15:28 Odpowiedzi: 36    Wyświetleń: 3718
  • podlaczenie tuby pod wzmacniacz w domu

    Wzmacniacze samochodowe sa przystosowane do podlaczenia mostkowego i pracuja poprawnie na 2omach na kazdym kanale. Twoj wzmak to zwykly wzmacniacz ktory na pewno nie lubi pracowac na 2omach wiec zapomnij o mostkowaniu go. To ze masz cztery wyjscia na glosniki wcale nie znaczy ze wzmacniacz jest czterokanalowy....

    Audio Serwis irek2   21 Lip 2004 22:05 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1776
  • jak podlaczyc wzmacniacz RTV z zasilaczem stab.

    Witam. Wedwuk "Instrukcja obsługi Bryza(2)" 2 moźliwośći : 1.) Wykorzystanie tylko wzmacniacza. Zworki 1 i 2 otwarte, do zacisku zasilania podłonczyć zasilacz. Uwaga na + i - !!! No ale jak podpiac zasilacz jak zasilacz jest zakonczony wtyczka antenowa i do tego trzeba podpiac jakis koncentryk....

    Radiotechnika Początkujący terrade   30 Sie 2008 12:25 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1850
  • Sony F170 , Altusy i Sub. Jak podpiac Suba 4ohm

    Witam posiadam wzmacniacz jakim jest Sony F170 , na kanale A moze byc impedancja od 4 do 16 . Jesli chcemy podpiac aby kanal A i B chodzily razem to wtedy impedancja zmienia sie z 4 na 8-16.Moje pytanie brzmi , jak podpiac sub 4 ohm pod ten wzmacniacz , na kanale A chodza Altusy 110 , moze podpiac pod...

    Nagłośnienie Domowe telecaster1951   21 Cze 2015 11:57 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 378
  • subwoofer pasywny do wzmacniacza jak podlaczyc

    mam taki zestaw: - amplituner sony str db 940, widze ze ma on wyjscie subwoofer ale to dotyczy aktywnego subwoofera - subwoofer sony ss ws550 jak to podpiac najlpiej by poki co jakos gralo i bym sobie amplitunera nie uszkodzil? nie znam sie na tych omach, wiec nie wiem jak to spiac.. kolumny...

    Nagłośnienie Domowe mczeslaw   19 Mar 2010 15:48 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 8582
  • Re: Wzmacniacz mono TEA2025b nie działa poprawnie

    ts1117 smd, uklad zasilajacy od arduino. Faktem jest, ze sie mocno grzeje. Moge go podpiac pod np. LM7805. Probowalem podpiac bezposrednio pod zasilacz 12V 1,5A (wg noty katalogowej ten wzmacniacz ma Vcc max 12V) ale nie dzialal. Probowalem tez podpiac TDA7231, niestety przy pierwszym podlaczeniu...

    Początkujący Elektronicy jdubowski   04 Paź 2017 15:55 Odpowiedzi: 21    Wyświetleń: 738
  • wzmacniacz audio-->pytan kilka

    Jestem zielony jesli chodzi o elektronike wiec mysle, ze to jest dobry dzial dla tego tematu. Planuje zbudowac wlasny wzmacniacz. Naczytalem sie troche o gotowych konstrukcjach DIY ale jakos nie kumam kilku rzeczy. Zatem mam kilka pytan. 1) Czy jesli wzmacniacz ma 2 koncowki mocy po xW to czy jest...

    Początkujący Elektronicy Mefu   07 Sie 2005 19:22 Odpowiedzi: 18    Wyświetleń: 1571
  • Moc w wzmacniaczu MCvoice

    Witam. Mam wzmacniacz niemieckiej firmy MC Voice 5.1 AV-550 ma wejscia na 5 glosnikow wiec chcialem podpiac ile wlezie. Zaczolem od 2 (na wyjsciach we wzmacniaczu podpisane L, R) Glosniki maja po ok. 200W Graja spoko i wysokotonowe i niskotonowe. Wiec teraz chcialem podpiac nastepne 2 tym razem...

    Technika Sceniczna i Studyjna kasat   03 Paź 2005 11:05 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1173
  • WZMACNIACZ I KOLUMNY DA RADE TO ZESTAWIC ???

    witam kolejny fascynujacy w zwiazku z sobotnia imrpeza :)) a wec bedziemy dysponowac wzmacniaczem dokaldnie takim Technics SU-VZ320 class Ahttp://pp.allegro.pl/show_item.php?item... kolega ma "zdrowa" wierze technicsa i chcemy podpiac glosniki od niej do tego wzmacniacza opor tych glosnikow 6...

    Audio Serwis damian20   03 Mar 2004 11:56 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 643
  • wzmacniacz na tda7294 moc trafo

    Kondensatory na mostku likwiduja zaklucenia w.cz. Czasem zdaza sie ze wzmak przez zasilanie odbiera radio :) W wiekszosci przypadkow sa zbedne. Sprawa mas nie jest taka oczywista bo jesli podepniesz mase kazdego wzmaka oddzielnie do zasilacza to gdzie bedziesz mial wtedy mase sygnalu? Wlasnie w zasilaczu!...

    Audio Serwis coolombo   13 Lip 2004 00:22 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 2397
  • Sprzedam Wzmacniacz Unitra WS-303

    Mam na Sprzedaż wzmacniacz 'Unitra WS-303' wzmacniacz w Dobrym wstanie mialem podlączony go pod PC jedyne - to brak srubek od pokrywy . czerwonej diody ktora powinna sie swiecic jak sie go wlączy;p i jeden kanal podajrze lewy cos nie kmini jak powinien mysle ze kabelki trza podpiac bo jak sie porusza...

    Ogłoszenia Elektronika _PREDATOR_   17 Lis 2010 10:42 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1227
  • Wzmacniacz do suba?

    No a mozesz cos konkretnie polecic? Taki kompletny z zasilaczem moze byc 100 W Potrzebuje go podpiac pod zestaw 5.1 ale tam jest slaby wzmacniacz i musze przez odzielny go podpiac.

    Technika Sceniczna i Studyjna irek2   03 Cze 2004 19:28 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 918
  • Wzmacniacz Eltron 100U - potrzebne wzystkie informacje

    Wzmacniacz ten jest MONO imp obciazenia 4 omy moc 100Wsin mozna podpiac zewnatrzy efekt (echo) nie ma swojego! wejsc jest chyba razem 5 z czego 4 moga pracowac jako mikr 5mV ale maja przelacznik czulosci częsc 5/50mV czesc 5/500mV czy jakos tak brzmienie nie rewelacja odporny na katowanie ale szumi dosc...

    Nagłośnienie marian1981.02   28 Kwi 2011 10:16 Odpowiedzi: 111    Wyświetleń: 33689
  • Wzmacniacz ford oraz cd ford - problem ze zdobyciem rozpiski

    ok, a jestes w stanie mi powiedziec w ktorym miejscu co mam podpiac ? no i kwestia we wzmacniaczu pod ktory pin co mam podpiac ...

    Radia Samochodowe Serwis DeMaDeS   06 Sty 2006 19:32 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 906
  • Wzmacniacz TDA2052 i filtr

    Witam. Zrobilem wzmacniacz na kosci TDA 2052 Zrobilem ten uklad ale nie jestem pewny jak to odpalic :) prosze powiedziec mi na podstawie schematu montazoweto gdzie cos podpiac. I jeszcze takie samo pytanie co do filtra dolnoprzepustowego gdzie co podpiac a oto on. Do in wpiac glosnik i...

    CarAudio AngelOfDeath_200   14 Wrz 2006 22:23 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 2289
  • Jak podlaczyc sluchawke od domofonu do wzmacniacza lm386

    Projektuje domofon (cyfrowo-analogowy), czesc cyfrowa mam to dla mnie nie problem, jednak z analogowa nie moge sobie poradzic: 1) mam wzmacniacz oparty lm386 pod niego na wejscie podlaczam stara sluchawke (unifon) od domofonu (dwa kable: masa i mikrofon) dodatkowo przez potencjometr podciagniete +5V...

    Projektowanie Układów _jta_   30 Lis 2006 14:03 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 1953
  • przewody pradowe od wzmacniacza

    Witam! Mam zamiara zalozyc w swoim aucie (atra '95) wzmacniacz i skrzynie. Chcialbym zamontowac wzmaka pod siedzeniem pasazera. Do podlaczenia calego zestawu chce uzyc kompletu kabli (jakis budzetowy zestaw z allegro). Czytalem o tym, jak podpiac wzmaka pod prad i chcialbym puscic oba przewody (+...

    CarAudio Ache   24 Kwi 2007 18:24 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 714
  • bose amp3510 - jak podpiac do audi koncert

    Witam Posiadam radyjko audi concert 2 i wzmacniacz bose amp3510 c5a problem mam tutaj w radiu w wyjściu iso do wzmacniacza [załącznik] jest com (z2)- to masa gdzie wpinam do wzmacniacza, czy oba do masy samochodu gdzie najbliżej. A zasilanie do wzmacniacza wziąć z akumulatora, bo przewód wygląda...

    CarAudio mimun   08 Wrz 2013 23:21 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1080
  • wzmacniacz stereofoniczny unitra ws 442... pomocy w naprawie

    LOUD=kontur czyli uwypuklenie niskich i wysokich czestotliwosci obok niego jest przycisk od filtru dolnozaporowego LOW. A co do korektora to masz orginalny diorowski do niego? Jezeli tak to podepnij go. a jak nie to zmostkuj wyjscia i wejscia na korektor poprzez wzadzenie drutow pionowo w te zlacza W...

    Audio Serwis yozz84   30 Sie 2005 09:50 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 5521
  • pod jaki TDA moge bezposrednio podpiac mikrofon?(??)

    potrzebuje wzmacniacz taki() abym mogl podpiac pod wejscie mikrofon tak() aby w glosnikach bylo slychac sygnal z mikrofonu. help . Post był raportowany. (??) – ozdobnik ? -- > REGULAMIN. Popraw błędy --> REGULAMIN.

    Początkujący Elektronicy hefid   07 Sty 2007 22:12 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 591
  • zakłócenia na wzmacniaczu blaupunkt GTA 275

    Na twoim miejscu spróbowałbym na innych RCA, sprawdź też masę, spróbuj też odłączyć głośniki od radia i podłaczyć sam wzmacniacz z subem. Na moje oko problem tkwi w RCA lub masie. Dodano po 3 hehhee mialem dokladnie ten sam problem :D::D poswiecilem pare godzin w aucie i rozwiazalem problem...

    CarAudio rafal990   17 Lis 2007 11:11 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 2911
  • Jakie glosniki podpiac pod SinusLive Sla-1500?

    Witam po dluzszej przerwie. Wzmacniacz ten znowu wrocil do mnie,prawie jak bumerang,ale za to w nizszej cenie :) No i oczywiscie dylemat,co podpiac pod niego,aby wykorzystac jego moc, cos okolo 1,2 kW. Nie ukrywam ,ze interesuje mnie dBDrag. Do normalnego odsluchu mam juz innego faworyta. Zastanawialem...

    CarAudio Mario_Gdynia   05 Paź 2007 13:49 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 582
  • Jakie glosniki podpiac pod SinusLive Sla-1500?

    Witam po dluzszej przerwie. Wzmacniacz ten znowu wrocil do mnie,prawie jak bumerang,ale za to w nizszej cenie :) No i oczywiscie dylemat,co podpiac pod niego,aby wykorzystac jego moc, cos okolo 1,2 kW. Nie ukrywam ,ze interesuje mnie dBDrag. Do normalnego odsluchu mam juz innego faworyta. Zastanawialem...

    CarAudio Mario_Gdynia   05 Paź 2007 14:22 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1370
  • Jaki wzmacniacz do 250zł ??

    wez audisona lepiej on przynajmniej ma te 180 jak chcesz jakis glosniczek podpiac a jak Ci bedzie malo i kupisz mocniejszy wzmak i glosnik to tego audisona mozesz smialo na przod podpiac i bedzie wiecej niz poprawnie ;)

    CarAudio dudus17   19 Sty 2008 20:32 Odpowiedzi: 24    Wyświetleń: 1560
  • CANTON Fonissimo 2.1 Jak to mozna podpiac ?

    Kolego chyba ja wiem.Sam ostatnio stałem się posiadaczem subwofera Canton Plus C. Gniazda są bardzo podobne.Chodzi o to że głośnik w subwoferze jest dwucewkowy. Zatem potrzebuje napędu z dwóch kanałów ze wzmacniacza.Więc podłączasz prawy i lewy kanał ze wzmacniacza,i podłączasz satelitki w miejsca do...

    Głośniki i Zestawy Głośnikowe 398216   28 Lut 2011 11:15 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2657
  • Co podpiac do Panasonic DFX 888 + BOSCHMANN PCH - 988MX

    Witam!!! Mam pytanie,chodzi mianowici o CD Panasonic DFX 888 4x60w i do tego "zabawkowy" wzmacniacz :p BOSCHMANN PCH - 988MX.Chce wsadzic cos do bagaznika zeby odrobinke pobuczalo :P Nie chodzi mi o tanczace szyb :P ani skaczace wycieraczeki.Poprostu chcialbym jakis mily bas uslyszec w autku. Posiadam...

    CarAudio Kamyk1986   27 Mar 2007 20:19 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1500
  • Co podpiac do Panasonic DFX 888 + BOSCHMANN PCH - 988MX

    Witam!!! Mam pytanie,chodzi mianowici o CD Panasonic DFX 888 4x60w i do tego "zabawkowy" wzmacniacz :p BOSCHMANN PCH - 988MX.Chce wsadzic cos do bagaznika zeby odrobinke pobuczalo Nie chodzi mi o tanczace szyb ani skaczace wycieraczeki.po prostu chcialbym jakis mily bas uslyszec w autku. Posiadam...

    Radia Samochodowe Serwis klema6   18 Lis 2005 14:47 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 573
  • Jak podpiac aktywna tube samochodowa w domu?

    witam w brew pozorom to bardzo łatwe jest wiele sposobów. Musisz czymś zasilić ten subwoofer jakimś zasilaczem, taki zasilacz możesz zbudować sam (trafo mostek prostowniczy, kondensator filtrujący) ewentualnie coś dobrać jeśli masz taką możliwość. Co do kabelka remote to w samochodzie w momencie włączenia...

    Audio Serwis tomaszo   23 Mar 2006 17:40 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1545
  • jak podpiac skrzynie basowa do kina

    to że kup skrzynke bez żadnego wbudowanego wzmacniacza ( ) i wzmacniacz ( ).I będzie grało fajnie, bo z akumulatora chyba nie będziesz zasilał wzmacniacza samochodowego. Pzdr

    RTV Użytkowy gabek10xdlol   14 Lis 2010 09:57 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1388
  • Wzmacniacz PP na lampach ECL86

    Mam kilka tych lamp, wiec dla terningu zmontowalem jakis uklad PP w klasie AB na tychze lampach. Najpierw kilka slow wstpenych. Para pentod mocy ECL86 ma nastepujace osiagi: Vb=250V, Rk(common)=90R, Raa=8k2, Po=10W Vb=300V, Rk(common)=130R, Raa=9k1, Po=13,5W Niewiele i niestety przy dosc duzych...

    Elektronika Retro studisat   07 Lis 2003 12:37 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 4877
  • SB Live 5.1 + wzmacniacz AIWA

    Witam, Mam takie pytanie. Posiadam karte sb 5.1live, nie value. Oprocz tego mam zestaw kina domowego AIWA: wzmiacniacz AD-D58 oraz odtwarzacz DVD. Kiedy odtwarzam filmy z tego odtwarzacza slucham muzyki w ukladzie 5.1, bo wszystko idzie po kabelku optycznym. Moj wzmacniacz rozpoznaje sygnal jako...

    Audio Serwis Radagast20   06 Paź 2004 12:02 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 945
  • Problem ze wzmacniaczem - pomocy

    hmmm no wiec sproboj zrobic tak jak pisalem ... we wzmacniaczach na ogol znajduja sie 2 komplety wejsc tzn wejscie sygnalu wzmocnionego i nie wzmocnionego (tzw wejscie Hi i Low input). Niski idzie z wyjscia na wzmak w radiu wysoki z wyjscia glosnikowego w radiu. Wzmacniacz sam wtedy przetwarza sygnal...

    CarAudio wysek33   12 Kwi 2007 15:47 Odpowiedzi: 29    Wyświetleń: 2448
  • jakie glosniki i wzmacniacz do golfa III(do 500-600zl)

    polecam zrobic tak jak ja zrobiłem : czyli kupic wzmacniacz i 2 glosniki 16cm i 2 gwizdki. pod wzmacniacz 16cm , gwizdki pod radio i zostaja 2 kanały na przyszłość do zmostkowania do suba wzmacniacz moze byc ten glosniki gwizdki + musisz doliczyc troche kasy na wytłumienie drzwi bo to daje...

    CarAudio sMaD   03 Paź 2005 11:21 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1295
  • Zepsuty wzmacniacz? Powinien tak działać?

    kupilem wzmacniacz z allegro i bylem u elekktryka i mi powiedzial ze wzmacniacz jest zwalony bo kolega mi podpiol wzmacniacz chinche + i - i wzmacniacz chodzi non stop pobierajac energie elektryk powiedzial ze on nie powinien wogole dzialac bez sterowania i teraz powinnem oddac go czy elektryk sie myli...

    CarAudio vinon   23 Lis 2006 14:09 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 1058
  • wzmacniacz estradowy pomoc w wyborze modolow

    Witam! Przepraszam za niesprecyzowanie postu. Wzmacniacz ma sluzyc do naglosnienia sredniej wielkosci sali dla zespolu. Chodzi mi o to zeby zamknac mozliwie duzo w jednej obudowie czyli zeby nie podpinac kilkunastu kabli miedzy kolejnymi urzadzeniami. Sygnal bedzie podawany z miksera (ktory juz mam...

    Nagłośnienie Estrada _eddie_   25 Sie 2007 21:34 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1148
  • Używany wzmacniacz na prezent?

    Witam chcialbym komus kupic na prezent gwiazdkowy wzmacniacz w cenie do 200zł ktory pociagnalby skrzynie (moze bedzie to xpress 12 a moze solig CP-123) i moze w przyszlosci system przedni jesli kupie wzmacniacz 4 kanalowy problem jest taki ze budzet ograniczony i nie wiem czy kupic nowa prosta...

    CarAudio zdunek88   12 Gru 2007 18:54 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 924
  • Jak podpiac wieze do wzmacniacza i glosników?

    Wtam! Mam problem! Posiadam wieze hi-fi z dwoma glosnikami i wzmacniacz rowniez z dwoma glosnikami czy jest mozliwosc podlaczenia wierzy do wzmacniacza i czterech glosnikow?

    Początkujący Serwisanci CHACA   04 Mar 2008 20:12 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 831
  • czy glosnik samochodowy mozna podpiac pod wzmacniacz w domu?

    Witam, chce sobie kupic taki glosnik samochodowy czy mozna takei glosniki podpianac pod wzmacniacze domowe? lub do kin domowych? tlyko na to mi odp bo o dopasowniu ohm itd to wiem tlyko chodzi mi o to czy domowy wzmak moze byc? Regulamin p.15, 10.11 Proszę się zapoznać z w/wym. Regulaminem...

    Audio Serwis xzibit   05 Maj 2008 11:22 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 753
  • Pytanie odnosnie wzmacniacza i głosnika jak podpiac?

    witam pytanie niby banalne ale mi chodzi bardziej o kwestie taka mam wzmacniacz JBL GTO 7001E ktory jest stabilny przy 2 ohm i głosnik JBL POWER P1222 ktory tez gra przy 2 ohm! pytanie jest nastpepujace jak to podpiac zeby było na 2 ohm! poniewaz przy wzmacniaczy mam 4 miejsca na kable + - + - i w głosniku...

    CarAudio powalla   14 Maj 2008 21:16 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 680
  • Jak podpiac glosniki pod wzmacniacz?

    Pytanko tak jak w temacie kupilem bowiem wzmacniacz Boschamnna pch-990atx 2-kanalowy. I jak podpiac mam dwa glosniki po 350rms 4 ohm. Ten wzmacniacz ma ponoc mierzonej mocy rms 2x300 lub 1x600 w mostku przy 4 ohm . Kazdy glosnik pod kanal podpiac ? Czy mostek? Taki dylemat ;)

    CarAudio 1047476   15 Kwi 2010 12:05 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2598
  • Jak podpiąć 4głośniki+wzmacniacz z tubą do 4kan RADIA?

    Witam Proszę o pomoc i waszą opinie jak to widzicie :-) komentarze, wasze zdanie, jak wy byście to zrobili:-) Mam nowe autko i chce troszkę je zmodyfikować jeśli chodzi o car audio. Radyjko mam 4x50/4x25RMS/4ohm(przynajmniej tak pisze), nie ma wyjść na wzmacniacz :/. Było podpiete pod 2x13cm 200W/max...

    CarAudio SynDmx   11 Lis 2010 20:34 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1990
  • quad21l2 - do jakiego wzmacniacz podpiac kolumny QUAD 21l2

    Cześć Kopiłem kolumny QUAD 21l2 kolumny 6ohm w okazyjnej cenie jak nówki i teraz mam problem do czego to podpiąć ,słucham każdego rodzaju muzyki ,do tej pory były pod KD SONY strdb2000 teraz chce dołożyć wzmacniacz stereo ,cd to SONY XB790.Jaki wzmacniacz polecacie w kwocie do 1000pln oczywiście używany...

    Jakie Nagłośnienie do Domu wiltos157   01 Lut 2013 15:40 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1965
  • Czy transformator halogenowy moge podpiac pod wzmacniacz

    Witam chcialem sie dowiedziec czy moge pod transformator halogenowy moge podpiac wzmacniacz. Czym sie rozni transformator halogenowy od innych. Transformator: Firma Indel U=11,5V I=8,69A Wzmacniacz: 2x... (TDA1558)

    Początkujący Elektronicy Oprysk Stonki   13 Mar 2015 23:39 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 618
  • Car Audio (tablet wzm tuba) - Podlaczenie tabletu wzmacniacza oraz tuby.

    Jestem elektrykiem także montaz kabli i podlaczanie nie bedzie problemu tylko pierwszy raz robie cos z car audio :) Dobra to robimy tak: 1: biore oryginalna kostke z zasilaniem, bedzie to wzbudzanie tabletu i jego zasilanie 2: odpinam kostke od wzmacniacza, bedzie nie uzywana wgl 3: kostka z glosnikami...

    CarAudio malaoko   12 Mar 2017 19:49 Odpowiedzi: 26    Wyświetleń: 834
  • AUDI BOOSE - Jak podmienic sub ze wzmacniaczem

    Witam. Potrzebuje pomocy; Chcialbym wymienic seryjny wzmacniacz boose i subwoofer. Wiem tylko ze odlaczajac wzmacniacz w bagazniku przestaje grac nie tylko subwoofer ale tez tyl glosnikow. Zastanawiam sie w takim razie czy musze zamontowac 4 kanalowy wzmacniacz zamiast seryjnego i tylne...

    CarAudio monkeyhook   20 Sie 2017 14:43 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 393
  • Wzmacniacz i radio - problem z podłączeniem... POMOCY!!!

    Witam! Mój problem wygląda następująco: Mam malutki wzmacniacz 2x70 Watt i podłączam go do Radia Panasonica. Wszystko wydawaloby się dobrze lecz powstaje denerwująca komplikacja. Po pierwsze wzmacniacz zamontowalem w bagazniku. Glosniki sa dobrze podpiete wiec tutaj nie ma co szukac jakiegos bledu....

    CarAudio coobah   19 Mar 2006 00:04 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 936
  • Skladalem wzmacniacz mocy 25W mosfet i...

    Witam Skladalem ostatnio wzmacniacz mocy opisywany juz na forum tutaj: Zlozylem dwa identyczne kanaly. Jako zasilanie wsadzilem transformator 200VA - 2*24V, ktory daje na wyjsciu ukladu zasilajacego okolo 36V. Wzmacniacz zrobilem na tranzystorach IRF540 i IRF9540. Do chlodzenia uzylem: 1. Do IRF`ow...

    Projektowanie Układów LemonPL   31 Mar 2006 21:04 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1484
  • Amatorskie caraudio - wzmacniacz?

    Witam serdecznie, Chcialem prosic o porade jaki zakupi wzmacniacz. Sytuacja ma sie nastepujaco. Posiadam radio JVC KD-G202, tube z glosnikiem 30 cm (wymiary tuby - 50 cm/33 cm), glosnik jest no-name, teoretycznie 440 W ja nie daje mu wiecej jak moze 60w,chociaz kto wie :). Do tego z przodu dwa glosniczki...

    CarAudio rojass   24 Kwi 2006 00:45 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 840
  • Wzmacniacz DIORA WS-502 - szukam instrukcji

    To potrzymaj dłużej wcisniety przycisk na pilocie tak przez 3 sek w a Diorze jest tak zaprojektowane ze tylko wzmacniacz ma sensor pilota i za posrednictwem wzmacniacza steruje sie innymi częsciami zestawu takimi jak CD EQ magnetofon i tuner, z tyłu wzmacniacza są gniazda chinch i sa podpisane CD i...

    Schematu/instrukcji/artykułu RAMJETSC   21 Cze 2006 23:03 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2630
  • Dobór wzmacniacza do glosnikow

    Po pierwsze dobierz po wzgledem impedancji, jesli kupiles wersje kolumn 4Ω to musisz szukac wzmacniacza do ktorego bedziesz mogl podpiac kolumny 4Ω. Mysle ze wzmacniacz tak 100-150W max zeby dobrze bujnac te kolumienki. Nie mialem nigdy Altusow 300 ale zawsze chcialem je kupic :) tylko tez...

    Nagłośnienie Domowe szatafaka13   28 Lut 2007 21:57 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 924
  • jaki wzmacniacz potrzebny do lw800

    Mam pytanie tak jak w temacie. Mianowicie mam skrzynie i 2x alphard lw800 i potrzebuje wzmacniacz (to bedzie gralo w samochodzie). Czy da sie podpiac oba te glosniki jako subwoofery do jednego wzmacniacza czy musze miec dwa wzmacniacze, i czy musze miec cos oprocz wzmacniacza. P.S. Poczytalem troche...

    CarAudio Yakuza93   15 Lip 2010 21:05 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 531
  • Problem z podłączeniem wzmacniacza

    Rem jest to nierbieski kabel zazwyczaj z bialym paskiem oznaczony jako antena lub remot.... Co do reszty to albo jestem bardzo zmeczony i nie rozumiem albo cos jest nie tak.... Masz kable sygnalowe wypuscic do wzmacniacza zeby podpiac glosnik wlasnie do wzmacniacza nie do radia ( chyba ze robisz prawidlowo...

    CarAudio sanders156   31 Sie 2010 20:17 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1202
  • jaki wzmacniacz altus 110

    Czesc , mam zamiar w najblizszym czasie kupic jakis dobry amplituner do ktorego jestem w stanie podpiac duza ilosc kolumn tzn 2altusy 110 , 2 mildtony 80 . Muzyka bedzie puszczana na sylwestra na sali sredniej wielkosci i nie wiem co sobie z tym poradzi . Wstepnie ogladalem takie wzmacniacze ale nie...

    Estrada Co Kupić zgleja1   17 Lis 2014 11:54 Odpowiedzi: 30    Wyświetleń: 2424
  • składam wzmacniacz

    Witam! 25 Watowy wzmacniacz poruszy tymi kolumnami, a najwiekszy jaki mozesz podpiac to 50wat (ale nie polecam). Wybierz wzmacniacz jakis proponowany przez kolegow wyzej. Nie napalaj sie tak na moc wzmacniacza bo nie jest ona najwazniejsza...

    Początkujący Elektronicy janek11389   27 Sie 2004 20:06 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 1566
  • wzmacniacz, radio -> wzmacniacz -> głośnik

    sa to dwa magnaty 6x9", pod radio mam podpiete jeszcze 2 bashmanny cienkie jakies... ale graja... :-), ogólnie słyszałem nieciekawe opinie na temat firmy boshmann, mialem dwa jajka (zanim mi wyjeli z półką) 400W... głośniki te były w miare tanie... ale jedyna ich zaleta bylo to ze byly głośne... nic...

    CarAudio smialek18   11 Maj 2005 22:32 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 822
  • Mądrości na temat wzmacniaczy WS i PW

    wita wszytkich :D ja w swoich zbiorach posiadam aktualnie wzmacniacze WS442 , WS 304S oraz amplituner R8040 ( jesli sie nie myle takie miał oznaczenia ) niestety zadne z powyzszych urzadzen nie działa bo nie mam czasu i checia wziac sie za ich naprawe :( ale mysle ze z czase uda mi sie uruchomic ws442...

    Audio Serwis Radiowiec 2   21 Lut 2008 14:55 Odpowiedzi: 223    Wyświetleń: 76096
  • Uwagi na temat wzmacniaczy

    Rozumiem, ale chodzi mi glownie o to czy mase centralna wzmacniacza polaczyc grubym kablem z masa sygnalowa(od komputera)? Jesli tak nie zrobie masa sygnalowa i tak przez koncowki mocy jest zwarta do masy glownej tylko ze dluzsza droga stad chyba lekki przedzwiek. Uziemianie wzmacniacza osobno w gniazdku...

    DIY Konstrukcje Żychw@   16 Kwi 2008 19:30 Odpowiedzi: 39    Wyświetleń: 9339
  • Wzmacniacz do nagłośnienia sali gimnastycznej ...

    mnie by bardziej interesował sprzet do domu pożniej tak sobie w domku zrobic a kolumny to sobie sam zrobie zaden problem tylko chodzi mi czy sie kupi taki wzmacniacz do 150 zł sam a głosniki to jakie najlepiej kupic srednio tonowe czy nisko??aby w domu dawało niezle i ile by kosztowałkabel aby go podpiac...

    Co kupić Archiwum plecy2   20 Maj 2006 22:11 Odpowiedzi: 22    Wyświetleń: 2112
  • ALTUS 140, czy moj wzmacniacz wytrzyma, prosze o pomoc

    Witam! jestem nowz na forum. mam teray zamiar kupic kolumny altus 140 i podpiac je pod wzmacniacz Tosca 303 firmy UNITRA. Czy moj wzmacniacz to wytrzyma i jak beda graly kolumny?? jeszcze jedna prosba. Moglby mi ktos opisac te kolumny jak graja, czy maja dobry basik czy nie? jaki wzmacniacz? prosze o...

    Nagłośnienie Domowe tomaszo   12 Cze 2006 09:53 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 1482
  • Unitra Zodiak DSS402+3kolumny czy zadziała?

    Witam!! Podlaczanie na sile dodatkowej kolumny mija sie z celem. Teraz masz normalne stereo i niech tak zostanie. podlacznie rownolegle 2 kolumn o impedancji 8 ohm da ci wypadkowe 4 ohmy a wiec wzmacniacz bedzie musial oddac wieksza moc, grozi to uszkodzeniem wzmacniacza bo ile pamietam to pod ten...

    Nagłośnienie Domowe forever3   30 Wrz 2006 15:03 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 864
  • problem ze wzmacniaczem samochodowym

    na wstepie dzieki za wszystkie odpowiedzi! wzmacnaiacz taki parchaty troche LAUDMANN RL-200. jak podpinam do niego samo zasilanie to jest wszustko git. dioda power swieci normalnie,ale jak tylko podpinam czincze z low out do low input na wzmacniacz zaczynaja sie cyrki. niby gra i dopierdziela...

    CarAudio glodi   30 Maj 2007 22:47 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2351
  • Przeróbka wzmacniacza [Unitra WS-315]

    Wszystkie glosniki da sie podpiac pod kazdy wzmacniacz.. wazna jest ilosc Ohm..tylko wieze sie z tym spalenie koncowki mocy..sluchanie na wyzszej glosnosci moze objawiac sie charczeniem w glosnikach lub przesterowania..i do tego trzeba miec pewien umiar..wiadomo ze jak sie podepnie pod wzmacniacz 2x30...

    Audio Serwis Zigus   29 Sty 2008 18:43 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1509
  • Jak zrobić zabudowę wzmacniacza?

    Witam mam pytanie. Czy mozna calkowicie zabudowac wzmacniacz. np. wsadzic go w obudowe drewniana i zeby tylko góre bylo widac, oczywiscie zostaiwc miejsca zeby kable swobodniemozna bylo podpiac ze szczytów, ewentualnie po bokach nawiercic jakies otwory. Chce zamontowac wzmacniacz z tylu oparcia w...

    CarAudio kriss.pl   13 Maj 2008 13:22 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1296
  • Wzmacniacz Technics SU-V65A i subwoofer

    Mam pewien problem. Mam wyzej wymieniony wzmacniacz i 2 kolumny estradowe po 400W. Wszystko fajnie gra poza basem. Planuje zakupic subwoofer. I teraz pytanie jaki subwoofer dokupic do tego wzmacniacza??? Pasywny czy aktywny. Pod co podpiac subwoofer we wzmacniaczu ??? Z gory dzieki za pomoc :)

    Jakie Nagłośnienie do Domu elvis-1974   28 Lis 2008 21:35 Odpowiedzi: 29    Wyświetleń: 6487
  • Wzmacniacz do Hertz Es 250

    Ale jaki lepiej wziac ES 300 do carpowera? czy ES 250 tez do tego samego wzmacniacza. Ktory lepiej bedzie gral? ES 300?? czy za malo mocy bedzie dostawal i lepszy bedzie do tego wmaka ES 250?? Dodano po 15 A i trzeba jeszcze cos podlaczac jakies kondensatory czy cos z tych zeczy? czy tylko wzmacniacz...

    CarAudio Co kupić? lukas22 mastah   20 Lut 2009 18:19 Odpowiedzi: 32    Wyświetleń: 4132
  • Wzmacniacz Holton 2x200W z zabezpieczeniami

    Mam dwie uwagi do konstrukcji i poprzednich postow - 1. zeby przetestowac wzmacniacz pod katem grzania sie (i nie tylko) nalezy podpiac obciazenie 4 lub 8 ohm, ktore stanowi np. kilka polaczonych rownolegle rezystorow o mocy 20....30 W (przy większych mocach calosc zanurzona w oleju transformatorowym)...

    DIY Konstrukcje bf199   06 Lip 2010 08:53 Odpowiedzi: 78    Wyświetleń: 24499
  • Wzmacniacz gitarowy GA 50 - końcówka mocy.

    Po kilkudniowej nieobecnosci spowodowanej wyjazdem, jestem znowu:) Wlutowałem już nowiutki tranzystorek T10 ( bd 140) i chyba wszystko jest w porządku wyjscie sluchawkowe podlaczylem w line in karty dzwiekowej komputera i gra muzyka/ dosłownie i w przenosni/ a patrzac na schemat wyjscie słuchawkowe...

    Audio Początkujący Mateusz-me-1990   07 Lut 2010 22:46 Odpowiedzi: 36    Wyświetleń: 7509
  • Jak podpiąć dwa wzmacniacze ?

    Ogółem mam 4 głosniki po 8 OM. Ale pod wzmacniacz mam 2 głośniki podpięte pod jeden kanał (bez względu na to czy jest jeden czy dwa i tak wyłącza się wzmacniacz) Dlatego chciałem użyć drugiego wzmacniacza unitry i tam podpiąć dwa kolejne głosniki - niestety nie wiem jakich przejściówek użyć (nie wiem...

    Początkujący Naprawy korg11   06 Lip 2010 11:51 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 1439
  • Pytanie Zestaw Tuba Wzmacniacz

    Witam posiadam taki zestaw. moje pytanie jest jaki bylby koszt filrta dolnoprzepustowego i cos wiecej o nim poniewaz na wzmacniaczu nie moge wyciszyc calkowocie wokalu itp. gra trszke glosnikowo nie sma bas. oraz jaka moge podpiac tube inną pod taki wzmacniacz. maksymalnie jaka by nie spalil sie wzmacniacz.

    Początkujący Elektronicy budiet   31 Sty 2014 00:12 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 573
  • !Pomocy! instalacja - Wzmacniacz + Sobufer

    Nie wiem co do Czego podlaczyc :( Mam CD "Pionierka" z wyjsciem na Wzmacniacz + podlaczone do "Pionka" Glosniki 2-Przod, 2-Tyl ! Chce podlaczyc do tego WZMACNIACZ i Tube (Do Ktorej chce Zrobic Wylacznik)! Od czego zaczac? i Czy Musze to podpiac pozniej pod Akumulator>?! :arrow:

    CarAudio daro78   19 Cze 2004 12:15 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1869
  • ! POMOCY ! ISTALALCJA WZMACNIACZ + TUBA !

    Nie wiem co do Czego podlaczyc Mam CD "Pionierka" z wyjsciem na Wzmacniacz + podlaczone do "Pionka" Glosniki 2-Przod, 2-Tyl ! Chce podlaczyc do tego WZMACNIACZ i Tube (Do Ktorej chce Zrobic Wylacznik)! Od czego zaczac? i Czy Musze to podpiac pozniej pod Akumulator>?!

    CarAudio e-xtech   20 Cze 2004 12:18 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1893
  • Wzmacniacz operacyjny z wyjsciem roznicowym

    Jeszcze mam jeden problem z tym wzmacniaczem. Mianowicie ma posiadac impedancje wyjsciowa bliska 600 ohm. Wedlug mnie wystarczy wyjscia podpiac rezstor 600ohm, czy mam racje?. Wzmacniacz ma posiadac rowniez jedna ciekawa ceche. Kiedy zewre jedno z wyjsc do masy, na drugim ma pojawic sie pelny sygnal....

    Projektowanie Układów zysiu   12 Lip 2004 17:34 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1881
  • zasilanie wzmacniacza na prad zmienny pradem stalym

    To wygląda tak ze oprocz kabla audio z subwoofera do wzmacniacza mam kabel zasilający (230V) do subwoofera a z niego kabel do wzmacniacza w ktorym na wejsciu jest napisane: AC~10,5V Probowałem pod to podpiac zwykly zasilacz 12V na staly to tylko buczalo wiec szybko odpialem. Czyli akumulator podpinam...

    Audio Serwis nelko   08 Sie 2004 13:57 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 2081
  • jaki wzmacniacz do earthquake'a?

    Witam...nie wiem co jeszcze chcesz to tego "kaloryfera" podpiac, ale zakladajac ze samego db10 to wez wzmacniacz mono 1x250Watt RMS-4Ohm lub stereo 2x100-120Watt RMS przy czterech Ohmach co po zmostkowaniu w jeden kanal da Ci od 220-230 do 300 Wattow RMS przy 2Ohmach - ale przed zakupem sprawdz czy ten...

    CarAudio wadeo   24 Maj 2005 23:00 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1047
  • Wzmacniacz, kolumny, mixer z gramofonami, syntezator. Jak to pogodzić?

    Witam, chce kupic wzmacniacz oraz kolumny. Do wzmacniacza chce podpiac mixer dla dj'a wraz z gramofonami. Dodatkowo chcialbym podlaczyc syntezator. Jak to ze soba pogodzic? Jaki sprzet wybrac za niewielkie pieniadze (w granicach 1000 PLN)? Czy moze istnieje mozliwosc podlaczenia takiego sprzetu...

    Co kupić Archiwum MarcinG   31 Sty 2005 00:02 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 830
  • System przedni WZMACNIACZ czy ZWROTNICE!!

    witam mam system przedni 16cm mid bas i tweeter a tyl sub i wzmacniacz i chcialbym sie dowiedziec czy system przedni zagra lepiej na zwrotnicach i pod radio czy lepiej kupic wzmacniacz 2 kanalowy i podpiac przod pod jeden kanal tweet i midbas czy tez lepiej 4 kanaly i wszystko rozdzielic prosze o rade.

    CarAudio Błażej   23 Mar 2005 08:59 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 2131
  • Wzmacniacz

    Mam pytanko co sadzicie o tym wzmacniaczu A moze znacie jakis inny wzmacniacz ktory nie jest drogi a spelni moje wymagania. POtrzebuej podpiac 2 glosniki 150RMS

    Co kupić Archiwum Błażej   05 Cze 2005 11:51 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 620
 Szukaj w ofercie
Zamknij
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME