Witam. W lutoli, o ile pamiętam powinno być osobne uzwojenie służące do zasilenia żarówki. Pewnie drugi koniec wyrwał się przy wyjściu z karkasu. Można wykonać uzwojenie przy pomocy cienkiego drutu, lub linki w izolacji owijając rdzeń. Najlepiej zastosować żaróweczkę na możliwie niskie napięcie np. 1,2 V i doświadczalnie ustalić liczbę zwojów. Można...
Tak, możesz podpiąć żarówkę, możesz miernikiem sprawdzić.
(at)raspieg68 Pozostaje ci poszukać transformatora (może faktycznie ktoś przerobił instalacje na halogenową 12V) - co do elektryków - są różni - niektórzy po prostu nie wychodzą poza strefę komfortu i nie biorą roboty która wymaga czegoś więcej niż rutyna. Zmierzyłbym to napięcie na wszelki wypadek pod obciążeniem - dobrze byłoby tam podpiąć żarówkę...
(co mnie pokusiło :D ). hehehe :D Możesz też zamiast miernika podpiąć żarówkę, łatwiej obserwować...
To może być uszkodzenie głośnika ujawniające się właśnie podczas głośnego grania (obijanie licy o kosz lub umasowioną część auta, przycierająca o kosz cewka, inne). no i przede wszystkim stan zasilania i masy. Wystarczy zamiast radia podpiąć żarówkę H4. Jak normalnie zaświeci, to radio musi działać na tym zasilaniu.
Tak. :) Można zastosowac tylko sam czujnik i podpiąć do żarówki na suficie . :)
Możesz żarówkę podpiąć aby zobaczyć czy zmienia się jej jasność?
Są LEDY które można podłączyć bezposrednio do sieci 230v, i są Ledy które możesz podłączyć tylko poprzez zasilacz do nich. W każdym bądż razie to radzę porozmawiać z jakimś "fachurą" w tej sprawie.
Uważam, że nie. Można spróbować jeszcze odłączyć grzałkę. Zamiast grzałki podpiąć żarówkę (zwykła, nie LED, 100 W) i uruchomić tryb wirowania. Może grzałka jest uszkodzona.
A ma tyle do wiatraka, że: Nie znam schematu discolitez a nawet jakbym znał to podpiąć żarówkę do portu LPT można na 10 różnych sposobów i żeby pomóc kolesiowi w sposób bardziej konkretny niż twoje „na pewno masz zwarcie” wypada się dowiedzieć czy nie popełnił błędu w podłączeniu, ponieważ na przykład znalazł w Internecie schemat, który...
Ale zerknij dokładnie co napisał, 14,7V przy prądzie 40A, jeśli z tym prądem nie pomyłka to trzeba podpiąć żarówkę i zmierzyć ile jest na wyjściu pod obciążeniem, może być H4 ze spalonym jednym włóknem.
No to faktycznie po barbarzyńsku postępujesz. A sprawa wydaje się nadzwyczaj prosta. - zwierasz C-E Q682 i o ile nie ma zwarć i poważnych przeciążeń sprawna przetwornica ma działać dając wszystkie napięcia poprawne. Możesz podpiąć żarówkę 40 do 100W i +B powinno być stabilne dla różnych obciążeń. Ze zwartą bazą z emiterem przetwornica pracuje w stby....
Podejrzewanie to tylko wstęp do diagnozy. Obciąż zasilacz to się przekonasz czy on jest niewydolny czy jednak uszkodzenie jest dalej. A po żarówkę 60W idź do sąsiadki. Chyba, że masz w nadmiarze rezystory o stosownej mocy i wartości to możesz podpiąć zamiast żarówki.
ACC to sygnał po zapłonie. Masz go pod radiem, albo szukaj w skrzynce bezpieczników, stacyjce. Masa do lampki, ale może podpiąć do żarówki od strony masy? Bo jak podepniesz od drzwi, to nie zadziała od paki. Odwrotnie analogicznie. A podłączając pod żarówkę zawsze od czegoś masa będzie, ale przy przełączeniu światła na stałe "ON" też poda masę.
Witam. Jak wzbudzić alternator WAI 21830N - klon Hitachi LR1100-502. Corsa C 1,7DTI. Podpiąłem żarówkę 10W do pinu L i przebiło regulator. Czy żarówka była za mocna, czy coś źle podpiąłem? Poniżej zdjęcie na którym jest gniazdo alternatora.
Witam, co jakiś czas jest podawane napięcie na elektrozawór, to możesz podpiąć żarówkę. Zawór może się zablokować, można podłączyć na krótko napięcie i będzie wiadomo, czy podaje wodę. Jeśli się nie mylę, to na początku pobiera wodę z innego elektrozaworu.
Diody diodami ale zasilanie na pasek idzie 12v. Ja tak podpinałem i działa.
Zrób, ale zdaje się (jeśli żarówki podpiąłeś bezpośrednio do centrali) że padł przekaźnik od otwierania. Przyjrzyj się im, raz powinien zwierać jeden przekaźnik, raz drugi (są przezroczyste, powinno być widać) i wtedy zapalać się odp. żarówki.
Podpiąłem się żarówka 250w nawet nie zarzy, ale sprzęt ruszył 😃
Więc trzeba podpiąć zamiast cewki żarówkę 5W albo dowolna cewke i sprawdzić czy usterka zginęła oraz zrobić pomiar opornośći cewki która ponoć nie działa.
A jak podpiąłeś żarówkę to pokazywał coś amperomierz? Może trzeba zewrzeć wyjście w stan zwarcia i ustawić prąd ograniczenia i dopiero rozewrzeć i podpiąć obciążenie.
Ale to mówisz całkiem odpiac sondę i zamiast grzałki podpiąć żarówkę?
Nie ma możliwości...Możesz wykręcić żarówkę i podpiąć jej wyjście pod przekaźnik czasowy.
Sprawdź przekaźnik pompy paliwa. Zasilania i masy sterownika silnika (komputera) . Przy uszkodzeniach występujących losowo i sporadycznie, czasami trzeba podpiąć pajączek żarówek ,żeby dojść do ładu. Co do rozładowywania akumulatora to zmierz natężenie prądu bez kluczyka. Często radio rozładowuje.
Szkoda że kolega nie założył tematu tydzień wcześniej. Akurat przejeżdżałem przez Szczytno. Mogłem zerknąć w tą instalację. Wracając do tematu - cudów nie ma ( przynajmniej w elektryce ). Jeśli bezpieczniki nie są przepalone, włącznik sprawny, wtyczki, żarówki i kable również, to znaczy że któryś z tych elementów został źle zdjagnozowany. Odnośnie kolorów...
Wiele firm (np. Ford, Nissan, Volvo) stosuje taki "ersatz" - po odpaleniu silnika włókna żarówek przednich świateł są połączone szeregowo (czyli na każdej z nich jest połowa napięcia) natomiast w nocy włączamy sobie wyłącznikiem światła i mamy pełną moc na każdej z żarówek. Problem jest troszeczkę inny: włókno żarówki H4 wymaga odpowiedniej temperatury...
Dobry pomysł z tą żarówką. Żarówką można sprawdzić na 2 sposoby: - Żarówkę wpinasz przed regulatorem B+, czyli przed Q719 - wtedy musisz odłączyć gałąź 50V (np. wylutowując L705) i podpiąć żarówkę między tym napięciem a masą (czyli np. na C740). W ten sposób sprawdzasz poprawność pracy przetwornicy (obserwując świecenie żarówki i mierząc napięcie na...
Czy muszę kupić dodatkowy transformator i 2 żarówki podpiąć do jednego transformatora, a 3 do drugiego, żeby zrobić taki podział? Proszę o pomoc. Pozdrawiam, Rafał z Gdańska Tak.
Niech ktoś próbuje odpalić a Ty słuchaj co się dzieje pod maska. Jeżeli zadziała elektromagnes rozrusznika to będzie słychać porządne (głośne) cykniecie. Słuchaj czy jak milczy elektromagnes to odzywa się przekaźnik w UPC. Możesz tez podpiąć żarówkę 5W pod styk elektromagnesu (cienki przewód) i masę auta i obserwować czy sie zaświeci gdy ma kręcić się...
Trudne nie jest, ale obawiam się, że skoro wyświetla się komunikat o przepalonej żarówce po odpięciu wiązki, to może działa, sczytując sobie jakąś rezystancję podpiętych żarówek. Bez wychwycenia odpowiedniej rezystancji może nie podawać sygnału, w przeciwnym razie nie potrzebny byłby moduł. No nic, zrobię jak fachowiec – odizoluję kawałek izolacji...
Dla własnej spokojności możesz do COM i NO domofonu podpiąć małą żarówkę 12 V np z postojówki samochodu - jak się nie zaświeci po naciśnięciu przycisku furtki - możesz podpinać do centralki. Centralka inna niż strzeliłem - to Heady 24V Ale połączenia takie same - COM domofonu do COM (13) centralki a NO domofonu do PED ( 23) centralki i jest furtka na...
Łączysz wszystko równolegle kolorami, za neutralny wybrał bym szary, nie brązowy jak w drugim zdjęciu i dodatkowo nałożył na niego koszulkę termo niebieską lub po prostu zaizolował niebieską taśmą. Rozłącz wszystko i połącz kolorami czarny do czarnego,(faza) niebieski do szarego (N) Żółto ielony do żółtozielonego (PE), brązowego nie musisz używać chyba...
Tu masz dokumentację, żarówki podłącz do 1, 2, 3, 4, a drugie wyprowadzenia z żarówek da masy. Wspólny punk gdzie podpięte są katody tyrystorów.
Witam, Moim zdaniem uszkodzona pompka (raz zadziała raz nie), ale dla pewności możesz podpiąć żarówkę (razem z pompką), będziesz wiedział czy dostaje napięcie. Poprawiłem TONI_2003
Witam, po pierwsze : nie każda żarówka energooszczędna da się podpiąć pod ściemniacz, a po drugie : pokaż dokładniej styki ściemniacza.
Odłącz przewody silnika i podłącz zwykłą żarówkę triak prawdopodobnie będzie sprawny... Żarówka nie świeci ( odłączone przewody z silnika i podpięte do żarówki)
Przepraszam za pomyłkę. Jeszcze raz przekonałem się, jak w elektronice ważna jest dokładność i precyzja. OK. Połowa zagadki wyjaśniona. Napięcie mierzyłem multimetrem wprost na końcówkach przewodów wychodzących z zasilacza ( bez podpiętej żarówki ). Zmierz napięcie z podpiętą żarówką, podaj wynik i wyjaśnimy zagadkę do końca. Napisz też jakim amperomierzem...
Nie zabardzo rozumiem ten schemat, gdzie mam podpiąć żarówkę ?
Właśnie się zastanawiam do czego podpiąć 42v w warunkach domowych, można podpiąć jakąś żarówkę? E:/ Podpiąłem ładowarkę ustawiłem maksymalną szybkość i zakręciłem pedałami - na moment dioda zmieniła kolor na czerwony ale to były krótka chwila.
...zaskakuje ale zarowka ktora podlaczylem na COLECT.i, mase nie pali sie ...chyba sie zle podpiolem?prosze o rade... czywiście, że źle podpiąłeś i załatwiłeś BUZ-a. Żarówkę należy podpiąć na C118( wg załączonego przez Ciebie schematu). Nawiasem mówiąc BUZ nie ma COLECT.
Triaka nie wykorzystuje się do ograniczania wierzchołków sinusoidy tylko do regulacji fazowej. Jedną nóżkę triaka masz podpięto do 0. Jeżeli teraz żarówkę podepniesz do RL i 0 to tak jakbyś zwarł jej „nóżki” do 0. Żarówkę trzeba podłączyć do FAZ i RL.
Bezpiecznik nr 10 powinien być 30A. W zależności od rodzaju BSI są 2 różne BSMy czyli skrzynki bezpieczników pod maską. Zdjęcia poniżej. https://obrazki.elektroda.pl/8389925700_... https://obrazki.elektroda.pl/4461950100_... Jak widać różnica polega a ilości podpięty h przewodów pod ten bezpiecznik. W obu wersjach te...
Pod źródło MOSFET-a dałem minus z zasilacza (12 V), a pod dren podpiąłem jedno wyjście żarówki (12 V, 1 W), drugie wyjście żarówki podpiąłem pod plus zasilacza. Efekt taki, że żarówka świeci (pobór 0,09 A). Jak podałem na bramkę minus z zasilacza, żarówka zgasła i nie było żadnego poboru prądu. Czyli ten MOSFET jest OK?
Nawet jeśli napęd nie oferuje możliwości podłączenia dodatkowego oświetlenia to zawsze można zrobić dodatkową instalacje, sterowana przekaźnikiem podpiętym w miejsce standardowej żarówki.
Witam. Jest kilka sposobów, jeżeli masz silnik z aparatem zapłonowym z przerywaczem to można podpiąć żarówkę pomiędzy wyjśćie styków przerywacza a masę. Potem trzeba ustawić wał korbowy tak aby w pierwszym cylindrze tłok był GMP (górny martwy punkt, pierwszy cylinder to ten od strony rozrządu) Trzeba też zwrócić uwagę na to aby w tym położeniu tłoka...
OK - to jutro resztę przetrenujesz. Poczytaj wyżej bo dopisałem jak Ty pisałeś... Gorzej jak w puszce na korytarzu masz sterowanie cewką przekaźnika automatu innym napięciem niż 230 V przemienne :( Do takich robót trzeba woltomierza nie tylko na prąd zmienny ale i na stały... Bo jak jest inne napięcie to nie wolno się posiłkować żarówką 230 V podłączaną...
Jakie miałeś wcześniej żarówki (klasyczne) ? a jakie chcesz podłączyć teraz. Możesz zrobić zdjęcia tych żarówek ? Jak rozumiem w instalacji jest tylko transformator bez żadnych innych elementów elektronicznych ? Próbowałeś podpiąć żarówki bezpośrednio do kabli bez opraw ?
lepiej podpiąć żarówkę chyba, że się ma garść bezpieczników do miernika
Najprościej równolegle do żarówki podpiąć cewkę przekaźnika rozwiernego, któergo styki będą w szeregu z przyciskiem drugiego zawodnika. Wtedy szybszy, odłączy drugiego, który już nie będzie mieć możliwości zapalania żarówki i odłączenia szybszego. Pozostaje kwestia podtrzymania lampki. Jak dobrze poszukasz, to znajdziesz schematy tego typu urządzeń....
Mam oryginalną stacyjkę. Udało się to podpiąć. Żółty... żarówki Czarny... masa żarówki Czerwony ze stacyjki Czerwono/biały? Nie wiem. https://filmy.elektroda.pl/0_1733700974....
Witam - proszę zamiast silnika ( tak jak prosił Marcinp 12 ) podpiąć żarówkę samochodową żarową lub inny silniczek .
Możesz to spróbować w ten sposób rozwiązać: po włączniku 1,2,3...4 linii - zasilasz bezpośrednio w danej linii: dwie "wewnętrzne" lampy oraz cewkę przekaźnika, którego styki (2 x NO) zasilają oddzielnie żarówki skrajne. Co do drugiego rysunku: będzie taki schemat działał dla zasilania prądem DC rozumiem, że wszystkie żarówki podpięte pod (+) zasilania,...
A czy jest możliwe, że może być uszkodzona świeca żarowa/kołek? Jest, to możliwe, bo robi ona tutaj też za czujnik płomienia. Miałem taki przypadek. świeca żarowa niby grzała, a kwalifikowała się do wymiany. Pamiętam, że wtedy na próbę podpiąłem żarówkę H4 i piecyk ruszył normalnie.
Sprawdzone. Lampa nie reaguje na podane 12V. Poza tym ciekawostka taka, że przy odłączeniu zasilania z centralki połamały się kabelki typu "drut". Dam znać jak podłączę nowy "kogut". AKTUALIZACJA Po podpięciu nowej lampy do sterownika działa bez uwag. Zastanawiam się tylko czy nie wystarczyłoby podpiąć żarówki LED 12V, zamiast wymieniać cały moduł "koguta"...
pod sterownik można podpiąć zestaw żarówek tradycyjnych o łącznej mocy 2300W, a jeśli chodzi o LED to tylko 250W? Bo liczy się charakter obciążenia, tego rodzaju ograniczenia istnieją nawet dla zwykłych łączników do montażu w ścianie. Żarówka ma na zimno co prawda 10x mniejsza rezystancję niż na gorąco, ale rozgrzanie włókna trwa krótką chwilę. LED...
Ok postaram się wstawić zdjęcia płyki i pomiary ale jak mam podpiąć żarówkę: w miejsce bezpiecznika i w miejsce termistora czyli dwie czy jedną podpiąć w dwóch miejscach.
A próbowałeś podpiąć inną żarówkę?
Witam - dla sprawdzenia zamiast silnika proszę podpiąć żarówkę samochodową ( żarową ) i sprawdzić działanie sterownika .
Znaczy puszczasz muzykę z podpiętymi żarówkami ?
Witam, mam problem z Ekspresem Philips Latte Go EP2231. Po włączeniu cały czas grzeje grzałkę, dopóki nie wybija termik. Termiki wymienione, ale uwaga (oryginalnie są 190 stopni, ale na tę chwilę wsadziłem 160 i 200, akurat takie miałem, według mnie nie ma to znaczenia, chyba że się mylę). Czujnik NTC zmierzony ma około 70 Ohm, po podgrzaniu wartość...
Podpiąłem pod wyłącznik lampki sufitowej pasażera zamiast żarówki. Tam jest żarówka 5W, więc pobór 6W nie spowoduje interwencji. Zmieściło się tam wszystko razem z monitorem napięcia zasilania. Włącza się samoczynnie razem z zapłonem, a jak nie chcę - zawsze mogę wyłączyć ;)
Może też dostawać przerwy między celami. Podjedź do sklepu z akumulatorami niech ci go sprawdzą ( chociaż przerwy mogą nie wykryć). Zmierzył bym napięcie podczas odpalania ( można też podpiąć żarówkę), powinno to wyjaśnić sprawę. Rozwarci między celami może być upierdliwe bo potrafi załapać na jakiś czas.
Zanika plus czy sterowanie, na podpiętej żarówce też zanika? Sciągnij czujnik temperatury dla sterownika. Przyjedz ogarnie się.
Podpiąłem żarówkę zamiast tego 2SD i świeci pełnym światłem i nic nie piszczy
Po bardzo długim czasie w końcu znalazłem chwilkę aby usiąść do niego. Podpiąłem żarówkę i ... nic. Bez obciążenia 230V z żarówką 0. Może ktoś z kolegów mam pomysł.Dzięki!
Czyli trzeba będzie przerobić?, A po przerobieniu jaka będzie moc tej prądnicy? teraz silnik ma 5,5kw to jest taki silnik taki jak to się mówi na wsi od cyrkularki lub prasy do siana zakłada się na niego pas i do cyrkularki i napędza, teraz stoi niepotrzebny i właśnie chcę go użyć na prądnicę jak już wcześniej wspominałem podłączałem do niego żarówkę...
Wydaje mi się, że na pewno będzie gazować, bo po podpięci żarówki H7 słychać wyraźne bulgotanie. Sprawdzę pod wieczór.
przy podpiętej żarówce jest 2,6V. Wychodzi na to ,że przetwornica nie ma swojej mocy.
Kabel raczej był wciśnięty (ten cienki do bendiksa) ale sprawiał wrażenie "miekkiego" i mocno załamanego tuż przy rozruszniku. Auto było u 2 mechaników wcześniej, jeden podpiął żarówkę pod rozrusznik i prąd był zawsze, drugi zdiagnozował uszkodzenie rozrusznika i wymienił na nowy, przy tych operacjach był ruszany przewód i to pewnie zmyliło mechaników.
Na początek sprawdź,czy do grzałki dochodzi zasilanie.Wystarczy podpiąć równolegle do zacisków grzałki żarówkę na nap.230V.Sprawdż również czy sama grzałka nie uległa uszkodzeniu.Mogła przepalic się.
Nie zapomnij temu zasilaczowi ATX coś podpiąć na linie 5V - jakąś żarówkę chociaż kilka amper. Niektóre zasilacze mają problem ze stabilizacją napięć jak nie mają nic na linii 5V.
Chociaż piszą w necie, że ma problem z ładowaniem akumulatora bardzo mocno rozładowanego. A jakby podpiąć żarówkę szeregowo ?
Oscyloskop jest .to na podpiętej żarówce sprawdz na bazie tranzystora linii sterowanie
Pierwotnie zrobiłem to w ten sposób,że odpiąłem wszystkie obciążenia wtórne oprócz Usyst.Tu podpiąłem żarówkę i sztucznie załączyłem.
W sklepie powiedzieli mi że do takiego transformatora musze podpiąć żarówki o takiej samej mocy. Czy to prawda? Nie moge zastosować np. 2x35W i 2x50?
Może coś nie tak z tymi diodami. Jeśli fabrycznie były tam żarówki to spróbuj odpiąć lampę i podpiąć żarówkę do kostki i zobacz co się będzie działo.
Nie, jest asynchroniczny, spróbuj podpiąć szeregowo żarówkę tradycyjną ok 70-100w i zobacz czy zwolni.
Podpiąć żarówkę samochodową i sprawdzić. A najlepiej jutro kupić miernik... Taki za 20 PLN wystarczy.
Kontrolki świateł, kierunków i ładowania powinny być w tym trójkątnym zegarze (bo zakładam, że takim właśnie masz) - wystarczy podpiąć kabelki do właściwych żarówek. Brakuje tylko kontrolki ciśnienia oleju (bo w tym trójkatnym jest zegar ciśnienia) - taką kontrolkę można łatwo dorobić. Reszta w zasadzie jest ta sama co w 360.
Po odpięciu głośnika z prawego kanału napięcie wynosi 0,00V. Przy podpiętym żarówka świeci, wzmak nie świeci w ogóle a na wyjściu jest ok 30V napięcia stałego. Więc coś jest nie tak. Odizolowane są dobrze. Sprawdzałem omomierzem. Luty robione lutownicą transformatorową, ale sprawdzone i nie ma zwarć.
Nie wiem czy o to Ci chodzi, ale odłączyłem już cewki odchylenia i podpiąłem żarówkę, TV nawet nie żarzył....
Nie można było napisać prościej? Robisz tak wpinasz miernik zatrzaskujesz zamki zamykasz auto z pilota na otwartych drzwiach i czekasz. Następnie sprawdzasz po wyjęciu którego bezpiecznika spada pobór do prawidłowego. Logiczne jest że jak wyciągniesz wszystkie to spadnie do 0. Nie spotkałem się żeby bezpiecznik 20A zabezpieczał kolejne bezpieczniki....
I powstało mi pytanie, czy jednak te tranzystory są nie w pełni zamienne, czy jednak jeszcze coś jest uszkodzone w przetwornicy? W każdym razie złożyłem przetwornicé na tych tranzystorach, wymieniłem jeszcze dwa oporniki i przetwornica ruszyła. Jednak było słychać takie jakby cykanie z niewiadomego miejsca na PCB. Podłączylem 40 W żarówkę i można było...
Tak, kostkę stacyjki można wymienić. Masz miernik to go podłącz tak by mierzył napięcie na obwodzie zasilania sterownika silnika. Równie dobrze możesz podpiąć żarówkę 12W 2W...
Zgadza się to czujnik samochodowy. Chciał bym np podpiąć żarówkę, kabelki jakie tam dochodzą to: biały połączony z brązowym, żółty i zielony. Który jest do czego ??
Dziękuję wszystkim bardzo za pomoc, płyta naprawiona. Wymieniłem warystor na zamiennik sugerowany przez użytkownika (at)miecho18 tj. B72214S0351K101. Płytę podpiąłem przez żarówkę tak jak sugerowaliście ale nie było takiej potrzeby, zadziałała od razu więc jedynym uszkodzeniem był wypalony warystor i wypalone dwie ścieżki do niego. Jeszcze raz dziękuję...
Raz podaje 0v a raz 25v bo podłączam do różnych gniazd. 0 mam na podłączeniu 24v - lampa. 25v pojawia się na podłączeniu lampa (4) -gnd. Jutro spróbuje podpiąć żarówkę samochodową. Mam do takich dostęp w pracy.
Kupiłem ten adapter LED podpiąłem do żarówki LED i nadal nie działa: ( https://obrazki.elektroda.pl/4179000400_...
Witajcie. Zwracam się do Was z prośbą o podpowiedź, co może być przyczyną sytuacji. Otóż przygotowuję sobie obwód do podłączenia światła przeciwmgłowego w aucie. Chciałem wykorzystać do sprawdzenia obwodu z żarówką P21W w oprawce transformator od taśm LED, które mam w domu (transformator 12V, 30W). Podpiąłem obwód, załączam i żarówka zaczyna świecić...
http://obrazki.elektroda.net/93_12824606... Wie ktoś może jak podpiąć Żarówkę ze schemtu ? Pozdrawiam
Sygnał od wstecznego, może być ten sam z żarówki od wstecznego co podpiąłeś kamerę (ja bym podpiął ten sygnał do kamery i radia przez jakiś niewielki przekaźnik żeby instalacji samochodu nie przeciążać). Pamiętaj tylko żeby później w radiu wybrać odpowiednia polaryzacje.
Witam,hot to ten duży tranzystor który znajduje się przy trafopowielaczu,to w jego miejsce musisz podpiąć żarówkę pomiędzy C i E,oczywiście tranzystor musisz wcześniej wylutować.
wyciągałem już kiedyś bezpieczniki od świec żarowych na próbę i to nic nie pomogło, w sobotę rano jak podpiąłem żarówkę pod akumulator, na chwilę, pulsowanie świateł ustało i o dziwo dzisiaj rano się nie pojawiło
Witam Tranzystory są sprawne. Diody muszę potwierdzić. Generalnie plan mam taki żeby wymienić wszystkie elementy i go po prostu włączyć. Zastanawiam się czy nie podpiąć żarówki w szereg do zasilania 230V żeby w razie co trochę odciążyć układ w razie zawarcia. Z góry dzięki za jakieś dodatkowe podpowiedzi :)
już kiedy.s kupiłem..ale sie rozleciało...teraz nie kupie bo to drożyzna...60 zeta :o Dodano po 5 A wie ktoś może czemu żadna przetwornica tego typu niechce zasilić prawidłowo takiej jażeniówki? lekko się żarzy na żółto i tyle...i drugie pytanie, czy można np. podpiąć żarówkę sodową albo rtęciową do tego?
Podpiąłem żarówkę 12V/21W pod wyjście 12V włączyłem zasilacz i przez rezystor dotknąłem jeszcze raz tego pinu 5V i zasilacz ruszył żarówka się świeci, wentylatory pracują szybciej a dioda Led świeci się ciągle na zielono. Znaczy, że wszystko jest jak powinno, Zrobiłeś tak jak tu jest napisane przez autora?
Witam :) Mam mały zgryz ;) mianowicie przerobiłem podświetlenie zegarów Sagem i wskazówki mają się świecić niezależnie (po zapłonie) od reszty zegarów. Mogę się gdzieś podpiąć pod żarówkę?? Czy najprościej pociągnąć przewód od stacyjki, choć tego jednak chcę uniknąć :) Dodam że nie mam jak to sprawdzić w samochodzie, nie mam go pod ręką :(
Witam.To znaczy że przetwornica pracuje prawidłowo.Proszę wstawić sprawny tranzystor i powinno być ok.Przy okazji podpiętej żarówki zmierzyć napięcie B+.Pozdrawiam
tak są ok po stronie pierwotnej elektrolity wymienione, przy podpiętej żarówce wszystkie napięcia z przetwornicy wychodzą prawidłowe także działa regulacja napięcia pr-kiem w przetwornicy
Tak jak BUCKS pisze - szynę E-Bus rozbudowuje się równolegle - tak jak byś chciał podpiąć kilka żarówek. W kostce w kotle powinny zmieścić się po dwie żyły w każdym z zacisków. Jak nie to gdzieś puszka i kostki elektryczne - tak jak pisze BUCKS
wkręcić żarówkę radio żarówkę przyciemnić żarówkę
przetwornik termopary indukcyjność łuku multiswitch konfiguracja
Kontrolki Audi A4 B6: Opis i Znaczenie Samsung SSD - Przyczyny i rozwiązania przegrzewania