Wymiana wałkow nie ma na pewno sensu. Mozliwe powody: - luz na klinie kołka na wale - źle ustawiony rozrząd - zamienione koła wałków ssącego z wydechowym - przyczyny elektryczne: wiązka, czujnik itp. Czujnik radzę wsadzić sprawdzony, orginał. POdróbki często fabrycznie niesprawne
Czujnik oryginalny ? Jeśli nie to kup oryginał z serwisu , bo podróbki nie chcą działać prawidłowo .
Ja w ubiegłym roku montowałem do passata bkc zestaw conti w zestawie z pompą hepu (metalowy wirnik) i do dziś bez komplikacji. Unikaj allegro bo mogą być podróbki i zleżane paski.
Po prostu to nie robota dla teoretyka. Doświadczony mechanik np nie założy pompy wody SKF, pozna po wyglądzie podróbki rolek INA itd.
Hella też "robi". Podróbki nówki sztuki bywa że nie działają, mimo że omomierzem sprawdzane wyglądają OK. Z tym objawem bywa też komp Siemens Simtec walnięty. Ale da się go naprawić ;>
Diagnostyka polega na założeniu nowego paska i próbie pokręcenia silnikiem A skąd, jak nie wiesz to nie kracz Linuxie. Chłopie ty masz chyba pecha, 4 auto z pękniętym paskiem, czas najwyższy zmienić mechanika. Ja podejrzewam najtańsze zamienniki , a laguna uuuu tu to nie przejdzie . Robie dużo rozrządów tylko firmowe albo oem i nie ma nigdy problemu...
Odpal na zimnym silniku i sprawdzaj ręką czy rury kolektora się równo rozgrzewają. Zamontuj na chwile stare przewody. Moze twoje nowe przewody, to jakieś kiepskie podróbki np. firmy "Janmor"
Witam wszystkich. Posiadam astre h 1.6 xer i mam taki problem z czujnikami. Powiem w skrócie padły dwa oryginalne, mechanik kupił nowe podróbki i sprawa wygląda tak że po przejechaniu ok 30 czasem dopiero 100 km autko traci moc i słychać takie brzeczenie jakby był wydech nieszczelny i komputer pokazuje błąd od czujnika od strony ssacej. Kupiłem używany...
Witam mam problem z zafirą A silnik Z16XEP auto nie odpala. Iskra ładna dias wymieniony po podłączeni komputera brak impulsów z czujnika prędkości obrotowej wału. Podpięty czujnik od innego auta auto odpala dochodzi do 6000 obrotów zakupiłem czujnik do tego modelu ale podróbkę auto odpala po długim kręceni nie chce się wzbić na obroty brak synchronizacji...
Ło kurcze. Tego weź ty pogoń tych macherów bo się zabierają od niewłaściwej strony. Hehe sonda lambda i iskra, chyba najśmieszniejsza diagnoza tygodnia. 1. Czy jest właściwy i sprawny czujnik wału ? Były różne (indukcyjne lub hallotronowe), sprawdzić po num. silnika. Wsadzić chociażby na próbe orginał, podróbki są do d* . Można też spróbować z odpiętym...
Mimo, iż producenci zalecają wymianę paska co 90, 100 i niekiedy więcej tysięcy kilometrów najrozsądniej jest wymienić pasek po 60tyś. i to najlepiej na renomowanej firmy - niewiele tańsze podróbki wytrzymują ok. 30 tyś. Przy okazji wymienić należy napinacz. Licząc na przebieg rzędu 100tyś należy się liczyć z poważną naprawą silnika - większość samochodów...
Gdyby to był mój samochód, to na pewno wymieniłbym pierścienie tłokowe, bo jestem niemal pewny, że to właśnie pierścienie zgarniające już swoje przeżyły i pomimo idealnego ciśnienia sprężania, olej będzie się przedostawał ponad tłok i zostaje spalony. Ten silnik opłaca się zrobić, bo po "rozebraniu" go nie ma niemal żadnych widocznych śladów zużycia!...
Nie to nie podróba.
To nieprawdopodobne, żeby trzy elementy okazały się wadliwe jednocześnie. Ja zauważyłem, że te napinacze hydrauliczne najczęściej to podróbki. Komplety rozrządu z Alledrogo sprzedawane jako "oryginał" często mają wszystko oryginalne poza tym napinaczem. Kiedyś mi się trafił taki ze startym, ale widocznym logiem HART i łożyskiem rolki no-name (do 1.8T...
Podejrzewam że ta "urban legend" o konieczności stosowania oryginalnego napinacza wzięła się po czyjejś wpadce z krzywą rolką - bo były takie przypadki. Kółko to kółko - co za różnica czy oryginał, czy dobra, trwała podróbka. Łożysko jest najważniejsze.
Dobra podróbka pracowała.
Przy wymianie sprzęgiełka lub całego alternatora wykonuje się pomiar odległości sprzęgiełka od konstrukcji mocowania, ma być idealnie to samo. stosowanie zamienników nie jest wskazane. Paski, filtry, klocki, tarcze zawsze kupuję w serwisie. Wiem że drożej ale mam 100 % pewności że to oryginały. Dwa - dziś na rynku jest cała masa podróbek pasków. Ostatnio...
Jeżeli na PD jak wskazuje rocznik to bezwzględnie wymienić. Nie zakładać jakichś podróbek.
Tylko kup orginał bo podróbka po 20kkm dzwoni i robota psu na bude.
Witam, Ja bym się przyjrzał tym nowym częściom szczególnie kolom zębatym i wałkowi rozrządu. Jest na rynku wiele podróbek wykonanych tak że szkoda słów.
Też nic nie pomogło - błąd czujnika oznaczenia cylindra jest cały czas, a auto ma od czasu do czasu problem z odpalaniem. W czym może być problem? i co jeszcze sprawdzić? -źle ustawiony rozrząd -podróbka paska -nieprawidłowe zasilanie czujników
Jak to po czym rozpoznać chińskie podróbki? Ryżem z pudełka capi jak diabli!
Gates miał problemy z podróbkami Polecam lekturę:
Amplituda nie powinna być o wiele niższa na rozruszniku zakładając, że akumulator daje radę kręcić przyzwoicie rozrusznikiem. Czujnik oryginalny czy jakaś podróbka? Sprawdzony czujnik wałka rozrządu? Nawet po odpięciu czujnika wału powinien z kłopotami i dłuższym kręceniu, ale odpalić na czujniku wałka rozrządu. Nie podoba mi się to drganie prędkościomierza.
Problem rozwiązany po założeniu oryginalnego czujnika, uważać na podróbki. Pozdrawiam
Witam. Problem został rozwiązany. Otóż przyczyną był czujnik położenia wałka rozrządu. Ktoś go wymienił na chińską podróbkę i stąd cała afera z uruchamianiem silnika i tkwiącym w sterowniku błędzie. Dziękuję za zainteresowanie i pomoc w rozwiązaniu.
Pompa RUVILLE, rolki SKF lub INA, pasek CONTI lub HUTCHINSON (ale tylko z białym splotem, pomarańczowy splot to podróbka). Ja na takich składam. Pozdrawiam.
Uważam że Contitech jest lepszy. Dużo jest podróbek Gatesa.
Czujnik wałka rozrządu założyłeś orginał? Te silniki nie chodzą dobrze na podróbkach. Jak odpinasz czujnik wału to powinien chodzić na czujniku wałka(jak jest sprawny).
A na pewno nie masz jakiejś podróbki, masz paragon z niego? Dodano po 1 Mam nadzieje że rozrząd był robiony na blokady bo inaczej nie przewiduję eksploatacji auta zbyt długo.
Pic polega na tym że jest wiele podróbek które udają znane i uznane marki. Nawet w znanych hurtowniach motoryzacyjnych. Zgadza się , to jest niestety też duży problem. A im bardziej znana i renomowana firma tym większe prawdopodobieństwo trafienia na podróbki. Sam się o tym niedawno przekonałem. Przy okazji regeneracji alternatora postanowałem wymienić...
Witam,sory że tak póżno winowajca to pompa wody straszna podróbka,oraz uszkodzone łożysko.
Witam wszystkich. Dawno nic nie pisałem ale muszę się pochwalić że jeżdżę autkiem już od 2 miesięcy. Powodem awarii był czujnik walka rozrządu dopiero po wymianie na oryginalny autko zapalił od strzału. Nauczyłem się jednego więcej nie kupię żadnej podróbki. Pozdrawiam.
Widać na zdjęciu że to jest raczej pasek Deyco ,jego jeszcze chyba nie ma podróbek tak jak już niektórych producentów ... Ja zawsze do Fiata zakładam paski Deyco i jeszcze nie było żadnych problemów. Także myślę że możesz spokojnie go zamontować przy wymianie.
Czy sonda z oryginału czy podróbka?czasami podróbki nie chodzą poprawnie,a wcześniej nie było nic robione z autkiem np,rozrzad?to spalanie o 50% za dużo.Sprawdż czy sonda pracuje poprawnie.
Czujnik położenia wałków rozrządu. Zła wiadomość polega na tym że trzeba użyć oryginała, bo "tanie podróbki" niestety w większości nie działają. Sugeruję także sprawdzić przepływomierz
Wszystkie silniki 2.5TDI V6, a ich najczęstsze bolączki to: -padające jak muchy pompy wtryskowe VP44 (regeneracja min.1500zł+koszt wymiany), -ścierające się (aluminiowe) wałki rozrządu (cena za jeden to ok.800zł, tylko nie pamiętam już czy za nowy w serwisie czy za podróbkę/używkę + koszt wymiany), -problemy z rozrządem -do tego trochę innych pomniejszych...
Poczciwy trapez dojeździł do prawie 120 tys. km. Za chwilę nadejdzie pora wymiany rozrządu, trzeba więc zaopatrzyć się w części. Gdzieniegdzie można jeszcze trafić koła rozrządu, małe i duże, opisywane jako "fabryczne". Jak można je rozpoznać w chwili zakupu, czy mają jakieś wybite oznakowanie, które świadczyłoby, że to na pewno część fabryczna ? Czy...
Sam użytkuje T4 i polecam Ci udanie sie do serwisu fabrycznego na podstawie numeru silnika i nadwozia podadzą Ci potrzebne informacje . Z doświadczenia wiem ,że rożnica cenowa za pasek rozrządu oryginalny a podróbką jest ok 40 zł wiec warto jednak założyc oryginał i wymienić uszczelniacze koszt trzech ok 50 zł.
Pisałeś że sprawdzałeś klin na dolnym kole pasowym. Pozostaje więc jeszcze sprawdzenie czy kliny na kole (lub obydwu kołach) wałka (wałków) rozrządu nie są ścięte i się minimalnie nie przestawiły. Jednak jest to bardzo mało prawdopodobne. Te 5mm to nie jest dużo, to może być w tolerancji długości paska. Proponowałbym sprawdzić z jakimś innym, markowym...
W sumie racja jeżeli chodzi o pompę zapomniałem ze nie jest na rozrządzie. z pompa nie ma żadnego problemu to można nie wymieniać, ale skoro jak będzie już przód rozebrany to można wymienić. Pytałem się w sklepach motoryzacyjnych to wołają 550 zł. Dlatego chciałem spytać się kolegi czy który rozpoczął temat czy kupił któryś z tych co wymienił i czy...
Ogranicznie mocy następuje przy uszkodzonym czujniku połozenia walka rozrządu. Podobno wymieniłes na inny ciekawe oryginał za ok 160 zł czyt niby oryginał za 70 żł. Jak był to ten niby oryginał ( mają nawet napis siemens kosztują ok 70 -90 żł) to wywal go na śmietnik i kup naprawde oryginalny. Simteki nie widzą czasami tych podróbek , sprawdzone .
tam jest odprężnik na wałku rozrządu to jak chcesz sprawdzić kompresję? gaźniki w chińskich podróbkach Hondy działają losowo, zwykle słabo kup gaźnik od Hondy GX160 orginalny Keihin nawet stary i po jego wymyciu i przedmuchaniu będzie śmigać wieki a no i zobacz czy regulator dobrze ustawiony - na zgaszonym ma być pełne otwarcie przepustnicy głównej,...
Wizualnie wygląda ok ale do końca nie wiadomo. Kiedyś miałem ASTRĘ z x16xel i GATES (lub jego podróbka chociaż kupiony w lokalnym sklepie) strzelił po 15 tyś i 9 miesiącach jak by go uciął.
Nie wiem jakie mam) no zrozumialo że lepiej oryginał, ale zaraz dużo podróbek:( zobaczmy ile wytrzyma;) a jeszcze jaki olej zalać?) Był cały czas 0w40 ,bo będzie wymieniać i olej,filtry i rozrząd Dodano po 3 W piątek odpisze co z tym dziwnym dźwiękiem bylo:) pozdrawiam
jedna z przyczyn - pasek Gates wymień go na inny bo: pierwszy filmik świadczy o pasku swego czasu na stronie Gates'a był napis: UWAGA NA PODRÓBKI PASKÓW GATES czy jakoś tak - nawet podawali nr-y pasków które są podrabiane
Ja to doskonale rozumiem, że dziś kupując cokolwiek czy to będzie kondensator czy pasek rozrządu nie mamy pewności, czy to oryginał czy świetnie wyglądająca podróbka. Z drugiej strony nie możemy też zakładać, że wszystko jest podrobione i akurat myśmy to kupili. Nie chcę tutaj robić offtopica, bo zdaję sobie ze wszystkiego sprawę :) Jest problem i chciałbym...
Odnośnie podrabianych pasków, właśnie sprawdziłem, w samochodzie mam pasek oznaczony 5408XS-40812x24mmHSN nie mam pojęcia czy to oryginał. A niech to dupablada. Ja to wymieniałem ze dwa lata temu. A news o podróbkach jest chyba świeży.
A co się dzieje? Silnik źle pracuje? Obejrzyj zdjęcia wałka rozrządu i jego krzywki. Tak z pamięci wydaje mi się, że właśnie w takiej kolejności pracują zawory. Innej opcji nie ma bo wałek się nie skręci. Chyba, że zmieniałeś go na tandetną podróbkę.
Zrobię PR później, po prostu nie chciałem zbyt wiele zamieszania z różnymi kodami do podobnych celów... Jeśli chodzi o DS1820 do DS18B20: po prostu wziąłem krótszą nazwę, ale nie sądzę, aby obecnie było wiele czujników "innych niż B"; Mam tylko czujniki DS18B20. Nie jestem też pewien, czy mam oryginały, czy podróbki, prawdopodobnie to drugie... Pozwolę...
podróbki hitachi podróbki tranzystorów bd139 podróbki
dodatkowe zasilanie przyczepy kopiowanie firmware dysku jumper błąd
domofony cyfrowe reason instrukcja
Zwarcie w Peugeot Boxer 2.8: dymienie i zapach spalenizny DF1730SL5A Laboratory Power Supply Faults: Common Issues, Repair Tips, and Component Brands