Witam mam problem z piła husquarna 137 a mianowicie praktycznie kapitalny remont zrobiłem wymieniłem: Magneto (koło magnesowe) Gażnik Cylinder I tłok Nowe uszczelniacze te brązowe droższe Podstawę gażnika wraz z przewodem impulsowy i ta druga guma I piła fajnie odpala na ssaniu za 1-2 pociągnieciem zaskoczy potem bez ssania z 2 max 3 pociągnięcia trzeba...
Jak była spora szpara przy podstawie gażnika to nie tylko pwodowało uboższa mieszankę ale i część powietrza omijała filtr powietrza a taka kosa to raczej w bezpyłowym środowisku nie pracuje.
No to super, wszystko juz chyba wiem ;) Przy okazji dowiedzialem sie do czego sluzy podstawa gaznika z dwoma kroccami: zaplon + wakuometr.
Nalezało bo sprawdzic wszystkie sprawy związane z powietrzem a w szczegolności podstawę wtrysku. Miałem ten problem w golfie 1,6 ze auto wariowalo na obrotach choc ecu żadnych błędow nie zgłaszał. Dopiero wyjęcie podstawy gaznika i dodoatkowo uszczelnienie jej z obu stron przywrociło silnik do poprawnej pracy. Podstawa wizualnie nie wyglądała na uszkodzoną...
Witam wszystkich jestem tu nowy i jestem szczesliwym posiadaczem golfa 2 1.6 benzyna 1990r na denerwujacym upierdliwym gazniku 2ee. Otóż od jakiegos czasu nie pamietam nawet jakiego mam problem z przeslona wstepna ( klapka od ssania). Otoz dzis po raz kolejny rozgrzalem silnik a klapka jest prawie domknieta zamiast otwarta ( z tego co mi wiadomo ma...
A czy moze byc to wina gaznika lub zimeringow. Po takim okresie postoju? Może być winna i to jeszcze paru innych rzeczy , ale najpierw podstawa (iskra) a później szukamy dalej. Iskra ma być cały czas a nie , że raz jest mocna a za chwilę słaba lub brak.
ludzie czego tu się można nasłuchać, gdyby te wszystkie Wasze rady chcieć zrealizowac to życia nie starczy. Przepraszam ale co da wyjęcie podkładek spod pompy paliwa. Jak wytarty popychacz to na zimnym tez. Jedyna rozsądna rada to następcy pytajacego. Poza tym nie robi się regulacji np. samego zapłonu. TO jest proste. Trzeba zdjąć (!) wyczyścić gaźnik...
Da się regulować skokowo-po prostu mostkować styki przełącznika podciśnieniowego.To ten co dochodzi do niego wężyk z podstawy gaźnika.Jeżeli chodzi o regulację w zakresie liniowym to kiepsko to widzę,może układ opóźniający kluczowanie cewki-moduł pozostaje bez zmian
Witam Jakos umknelo mi uwadze ze to gaznik FOS,przepraszam za pytanie .Trzeba jednak zajrzec do tego gaznika i zwrocic uwage czy nie wypiela sie dzwignia ssania i podczes jazdy "klapki"przepustnice ssania sobie skacza .Sprwdzenie czy jest woda w gazniku to podstawa i to powinno byc zrobione w pierwszej kolejnosci .Usterek w gazniku moze byc multum wiec...
szkoda że nie pomierzyłeś jakie luzy występują miedzy tłokiem a cylindrem, to w sumie podstawa bo jak nie bedzie szczelny to i regulacja zapłonu i gaznika nic nie da mototcykl po prostu nie "zassie" mieszanki od kopania startera (pewnie często zapalasz na tak popularny popych). jest to forum elektroniczne wieć wiecej może na priv opisz dokładnie co...
Zrób coś z tym kanałem podciśnienia i będzie dobrze. W tym wypadku to raczej sugerował bym wymianę tej podstawy gażnika, może tego nie widać, ale tam podczas pracy występują dość duże obciążenia i wibracje, tak że nawet minimalna szczelina która powtała podczas pęknięcia może zakłócać prawidłową pracę. Dodano po 12 Wyjąłem membranę, wygląda tak: Wydaje...
czesta przyczyna jest uszkodzona podstawa gaznika(ta guma) puszcza lewe powietrze, lub inne przewodu podcisnieniowe.
Silnik 1,6 miał wcześniej gażnik Solex 34 PICT ssanie miał na grzałce elektrycznej, jedyna przróbka to podstawa gażnika.Gażnik z Golfa I,niezawodny ,jeżdzi do dziś.
Musi być podłączony.Jednym końcem do misy korbwowej,a drugim do podstawy gaźnika.Inaczej nigdy nie będzie ci działać.
witam robię eksperyment obracam silnik malucha wałem pionowo przerobiłem smoka,podstawę gażnika,kilka innych zmian dodam pompę wspomagania do smarowania cylindrów od spodu jak zagra podam szczegóły narazie czekam aż pompa przyjdzie pozdrawiam
Mam pytanie o której śrubce mowa. Chodzi o tą przy mębranie urządzenia rozruchowego,czy o tą co ustala skład mieszanki przy podstawie gażnika.
Mam dokladnie taki sam gaznik tyle ze w moim pływak zamyka sie do samego końca i dotyka o podstawę gaznika a jak widzę inne to one mają luz na jakieś 0.5cm
Kolego ta się nazywa podstawa pod gaźnik.A wygląda to tak. http://www.allegro.pl/item404827635_pods... Regulamin wygląda tak: http://www.elektroda.pl/rtvforum/faq.php Jest tam taki punkt - 10.11. Za jego złamanie udzielam ostrzeżenia.
Witam W moim skuterze jest jeden wolny króciec od podstawy gaznika. Drugi idzie do podcisnienienia do kranika paliwa. Jeśli zatkam palcem ten wolny to skuter nabiera obrotów. Z czym to połączyć? https://obrazki.elektroda.pl/4168533000_...
Poprawka, dysza wolnych obrotów ma jedną dziurkę tak ale przelotową :) Dodano po 3 Ewentualnie zły skład mieszanki , jak będziesz ściągał gaznik zwróć uwagę na podstawę gaznika czy nie jest popękana .
masz ten po...gażnik elektroniczny,ciężka sprawa,posprawdzaj wszystkie kostki,przewody podciśnieniowe,szczelność podstawy gażnika i pracę górnej przesłony gażnika-po zapłonie powinien terkotać nastawnik który ją porusza.na zimnym silniku powinna być przymknięta.o gazie nie wspominam bo wpierw musisz go usprawnić na benzynie.
witam! Żeby sprawdzić gumową podstawę gaźnika można po uruchomieniu silnika (raczej nie przy gorącym silniku) rozpylić zwykłą wodę w pobliżu podstawy gaźnika.Jeżeli przez chwilę obroty się ustabilizują znaczy to o uszkodzeniu gumy. I wtedy koniecznie wymienić. "gaźnik" = gaźnik elektroniczny, nazywany również wtryskiwaczem. Pozdrawiam
Jaki masz gaznik? Pierburg 2E3 ? dziurawy przyspieszacz zaplonu, popekana podstawa gaznika, srubka skladu mieszanki wkrecona na chama do oporu, wykrecona sruba wolnych obrotow, sa jeszcze plomby na srubkach? dziurawy silownik rozruchowy, dziurawa klapa cieple zimne powietrze, odpinasz wszyskie wezyki zatykasz śrubami M4 i kolejno podlaczasz.
Witam!Temat ten był poruszany na forum jednak pomimo pomiarów i wymiany części nie rozwiązany!Wymieniłem już kable WN,kopułkę,czujnik temperatury,podstawę gażnika,pompkę paliwa,sonda lambda ok.Jest to silnik na gażniku Pierburg,paliwa na szabelce przybywa bardzo szybko!Świece czarne.Proszę o sugestie co może być przyczyną!
Siema A ja mam pytanko czy w tym gazniku wystepuje jakas skomplikowana instalacja wezykow podcisnieniowych? Bo teraz podlaczony jest tylko aparat zaplonowy gdzies z prawej strony gaznika (patrzac od przodu auta) i z tylu gaznika jest jakas chyba membrana i od niej wezyk idzie na dol gdzies do podstawy gaznika a przeslona od porcjowania cieplego/zimnego...
Jeżeli miałby łapać fałszywe powietrze ,to tylko pomiedzy kolektorem a podstawą gaznika jest ona przykręcona na 4 szpilkach od spodu kolektora 2 węzej 2 szerzej. tylko że nie ma to wpływu przy większych obrotach.Tą usterkę latwo sprawdzic wystarczy popuścić dyszę wolnych obrotow jeżeli obroty wzrosną to znaczy że łapie lewe powietrze pod gażnikiem....
Pierwsze czego nie wolno robić w tego typu zapłonu, to wyjmować przewodów w. n. na odległość wieększą niż odstęp styków świecy, ponieważ można uszkodzić moduł zapłonu. Sterownikiem tego gażnika jest elektropneumatyczny nastawnik przepustnicy ,reguluje on wspólczynnik napełnienia silnika . a także utrzymuje stałą wartość predk ości obrotowej biegu jałowego...
dziekuje za wyjasnienia. inst gazowa wydaje sie ok. problem nastapil prawdopodobnie po wymianie podstawy gaznika. mechanik twierdzi ze przewody sa ok. sluchajac pracy silnika wydaje mi sie ze ciagnie tzw lewe powietrze. Dodano po 5 jeszcze jedna dolegliwosc. po odkreceniu gornej czesci gaznika. jest blaszka sterowana elektromagnesem. to jest ssanie....
Kiedyś nieźle się namordowałem przy tym gaźniku. Najczęstrzym objawem takiego stanu żeczy jest zbyt duża ilość powietrza zasysana do kolektora wraz z paliwem, jak będziesz trzymał gaz to silnik pracuje jak puścisz gaśnie, To samo z odpaleniem na normalnej mieszance podawanej przez gaźnik nie daje się odpalić ale po dolaniu proso w gardziel rusza (wzbogacenie...
Fiaty potrafia sobie spalac ale 22 litry to zdecydowanie za dużo Co robic - podstawa - mycie gażnika, przegląd układu zapłonowego, jeżeli to nie pomoże trzeba zaglądac głębiej
Witam serdecznie.Coprawda na gazie pali ale może gdzieś ssie lewe powietrze.Skutek ten sam za uboga mieszanka.Jeszcze możesz sprawdzić uszczelkę pod gaźnikiem i samą podstawę gaźnika.Nie zaszkodzi jak ją przetrzesz na papierze ściernym położonym na płaskiej powierzchni .Często w miejscach otworów na śruby mocujące dochodzi do wypaczeń.Niedawno robiłem...
To nie jest łapanie lewgo powietrza bo wtedy miałbyś za uboga mieszankę, a z tego co piszesz jest za bogata. Na gazniku z którejś strony powinien być czujnik ciśnieniowy odpowiedzialny za sterowaniem klapki urz. rozruchowego. Jeśli w tym czujniku pękła membrama, lub w jaikiś sposób się rozszczelnił nie będzie regulował obrotów i prawidłowego składu...
Proponuję sprawdzić uszczelki pod kolektorem ssącym i podstawą gaźnika.Jeśli po włączeniu ssania do połowy silnik nie dusi się,to jest możliwe uszkodzenie którejś z uszczelek(silnik zasysa dodatkowe lewe powietrze)Dodaję parę zdjęć gaźnika starego jak i nowego typu. http://obrazki.elektroda.pl/5960100400_1... http://obrazki.elektroda.pl/9435004900_1...
Nie będzie to wina gaznika.Należy sprawdzić ciśnienie spręzania.To jest podstawa.Z jakiś przyczyn 2 cylindry pracują słabiej.Dlaczego?Wynik testu spręzania poda przyczynę.Nowy silnik powinien mieć ok.13 atm.Graniczne zużycie to 7 atm.A tak na przyszłość zamiast wydawać pieniądze,nie lepiej udać się do mechanika(dobrego)?
Witam! mam problem z gaźnikiem 2ee a mianowicie z obrotami auto na wolnych obrotach mi gaśnie przeważnie kiedy się zatrzymuje,tylko wcisne sprzęgło i auto gaśnie przez miasto przejechac to koszmar na każdym skrzyżowaniu silnik odmawia posłuszeństwa wymienilem przewody podciśnienia,uszczelka gumowa podstawy gażnika jest ok i dalej mi gaśnie. Mechanicy...
Sprawdź na początek filterek paliwa(jeśli masz) Sprawdź luz na przepustnicy(chwyć za ośkę przepustnicy i spróbuj czy ma luz) Sprawdź czy nie masz utopionego pływaka lub źle wyregulowanego. sprawdz szczelność połączenia gażnika z podstawą.
Najczęściej elektroniczna dysza wolnych obrotów uszkodzona/zatkana lub brak na niej napięcia zaraz po włączeniu zapłonu.Zdemontuj gażnik,wymyj go w benzynie,przedmuchaj sprężonym powietrzem.Mile widziane nowe uszczelki pod "sercem" i pod gażnikiem.("serce"-bakelitowe cudo między gażnikiem a głowicą,robiące za izolację termiczną I doskonale zniekształcającą...
btw z tyłu gaznika wychodi mi weżyk od podciśnienia i idzie do filtra powietrza czy tak ma to być? Zdecydowanie, tak ma być. Masz gaźniczka to wymianę podciśnień sobie chwilowo daruj, bo ci nie gaśnie. Dostaje lewego powietrza. Proponuje zacząć poszukiwania od podstawy gaźnika po opisie objawów na 80% ona. (weź dezodorant tani najlepiej odpal auto...
Moduły mają ograniczniki obrotów. Podstaw modół bez blokady i zobacz efekt. Silnik po rozgrzaniu nie ma siły, może po rozgrzaniu rozszczelnia się gdzieś, łapie lewe powietrze i taki efekt, podokręcaj wszystkie śruby. Jak się dławi to może w tłumiku jeszcze jest blo. Ta blaszka to membrama ( różnie nazywają), może wyglądać ok, ale jak jest nieszczelna...
Witam. Napisałeś Dawkowanie paliwa i tak jest ciągłe i regulowane jedynie poprzez wielkość podciśnienia w kolektorze dolotowym i to by się zgadzało ale w przypadku gażnika (może być też z sondą, a zwłaszcza w starszawych suzuki), natomiast przy wtrysku nie ma innej możliwości jak tylko sterowanie ilością paliwa poprzez długość impulsu elektrycznego...
Najwięcej awarii tego gażnika to uszkodzona membrama nastawnika wolnych obrotów.Przepustnica jest wtedy częściowo otwarta a nastawnik przesłony sterowany jest ustawianiem na otwarcie i zamknięcie i stąd te falowanie obrotów.Ja w takim przypadku wyrzucam nastawnik obrotów.Śrubę regulacji przepustnicy nacinam brzeszczotem ustawiam śrubokrętem w. obroty...
Nie możliwe, że wszystko się zgadza i autko nie pali. Jak sprawdziłeś rozrząd? I na jakiej podstawie wiesz, że paliwo dochodzi? Być może jest za małe ciśnienie paliwa.
Fajnie by było zamieścić co to za skuter, 2T czy 4T (obstawiam ze 2t :) ), jaka pojemność czy na starym było ok, czy przy okazji nie wymieniłeś czegoś jeszcze,? takie tam podstawy.... -Sprawdź dopływ paliwa, wężyki od kranika ( chyba powinieneś mieć podciśnieniowy).
Mam Kosę NAC już 3 sezony i odpukać nic się nie dzieje,ale przedstawię Ci perypetie z moją husqvarną...była 4 razy w servisie i za przeproszeniem gu...o się znają,z moją piłą od nowości było coś nie tak, pluła paliwem przez tłumik ,często gasła a odpalenie jej to była loteria ,jak już chodziła to nie miała swojej mocy ,albo falowała.Po 2 sezonach mordęgi...
wlej mu nie wielka ilość do gaznika i pokręć jak chwyci masz przytkany zawór iglicowy, moze dysze
Wiec tak co do remontu to simeringi,łożyska,pierscienie i uszczelki,tarcze sprzęgla i rozne zebatki przekladnie w srodku to taka raczej podstawa ewentualnie platynki w zaplonie i kondensator,pamietaj tez o przeczyszczeniu gaznika. A co do tej skrzyni to jak odkrecisz aparat od zmiany biegow to w karterze powinienes widziec taki bolec co chodzi w dwie...
założ komputer dobry i sprawdzony VOILA PLUS firmy elpigaz do tego w komplecie jest silnik krokowy i to on wtedy steruje dawką gazu na podstawie sondy! kiedyś założyłem z kolegą ten komputer do gaznika w polonezie! założylismy też sondę i powiem ci ze chodziło to całkiem nieźle! spalanie gazu w poldku spadło do 9 litrów a i dynamika sie poprawiła! a...
na podstawie uzytkowania tego pojazdu chcaiałem zasygnalizowac userki w elektryce które samowolnie mijaja :( chodzi o sterowanie gaznika czy ktos sie juz spotkał z tym?? dzis naprawde wkurzył mnie samochód do szewskiej pasji....efekt pracy silnika jak odgłos traktora a potem to mija kable zapłonowe nowe,swiece nie widac uszkodzeń kabli czy ktos ma takie...
Wyglądało by na to że masz poprostu za bogatą mieszankę hmmm........ skoro jest to silnik 2-suwowy masz właściwie dobraną mieszankę paliwa z olejem????? i jeszce jedno byłbyś w stanie określić czy ten silnik ma właściwe ciśnienie spręzania????????? mówie to dlatego gdyż z doświadczenia z 2-suwami wiem że jest to podstawa {zresztą jak w większośći silników...
Korektor to właśnie ten dwustopniowy podciśnieniowy korektor biegu jałowego.Po zdjeciu i zakorkowaniu przewodu idącego od tego korektora dwustopniowego do zaworu opóźniającego obroty powinny wzrosnąc na około 1900 obr/min. odłączyłem ten przewód i obroty nie rosną, dzieje się to samo co wcześniej (autko od razu gaśnie) Przekaźnik po przekręceniu kluczyka...
Sprawdź iskre ! Ma być mocna i gruba miedzy elektrodami świecy, Myślę że jest dobra iskra bo by wcale nie odpalił Jaki jest stan koła magnesowego i jego klina ? ? Pomiar kompresji ? Sprawdzenie gażnika. Tu to szczerze nie mam się czego doczepić Kondensator jest na podstawie cewki, po co drugi Tamten jest nie sprawny i nie podłączony, nie wywaliłem...
Musisz nie tylko zawór wsadzić ale też go bardzo dokładnie wyregulować, tak aby popychacz czynił go maksymalnie szczelnym gdy ma być szczelny i maksymalnie otwartym gdy ma być maksymalnie otwarty (logiczne ;)). Poza tym sprawdż wszystkie małe rureczki które dochodzą do gażnika, czy są doprowadzone (powinno być ich chyba 4 sam nie pamiętam, na pewno...
Witam.Mój samochód jest słaby.Zachowuje się tak jakby dostawał lewego powietrza.Golf ma instalację gazową.Jest zarówno słaby na gazie jak i benzynie.Na trzecim biegu ledwie rozpędzam się do setki gdzie pod pedałem gazu jest jeszcze dużo miejsca.Pod górki w ogóle nie mogę niczego wyprzedzić chyba,że Malucha.Testowałem go z górki.Rozpędziłem go maksymalnie...
co do gazu : moje przemyslenia doprowadzily mnie do takiego wniosku - mozna by zmierzyc lambde oraz ilosc zassanego powietrza jezeli masz abimexa to liczy on ilosc powietrza na tej podstawie ze mierzy podcisnienie a poniewaz przekroj jest znany to wszystko da sie obliczyc jezeli masz boscha to on z tego wiem ma chyba przeplywomierz klapowy lambda dla...
i tak stalem sie wlascicielem clio 1-ki - mam problem nad ktorym spedzilem juz kilka miesiecy - a dzieki temu poznalem od podstaw zasade dzialania ukladu wtryskowego tego modelu - mianowicie silnik na wolnych obrotach pracuje nierowno - tzn szarpie nim jakby od czsu do czasu gubil zaplon na jednym z cylindrów....przegrzebalem wszystko za wyjatkiem mechanicznych...
Widze, że ty specjalizujesz sie w elektronice i diagnostysce. Przypominajac o co tutaj wgl chodzi to ja po prostu przed kontynuacją nauki, w sumie jeszcze nie wiem na jakim dokładnie kierunku, ale cos związanego z samochodami i motoryzacją, chciałbym zapoznać sie dokładnie z działaniem samochodu od strony praktycznej, żeby potem ucząc sie jakiś skomplikowanych...
Witam Jak w temacie 89r. Ssanie działa ok, objaw na czterech gaznikach z czego dwa po regeneracji. Po rozgrzaniu silnika do około 70st. obroty spadają do około 300 z tendencją do zgasniecia, jezeli nie wciśnie się gazu. Podstawa pod gaznikiem również wymieniona, podcisnienia wszystkie weze przy gazniku ok. Przewody, kopułka, swiece nowe. Rozrząd i zapłon...
Który rok tego malucha pewnie filtr paliwa dziurawy i puszcza syfy do gaznika i zapycha dysze wolnych obrotów i sprawdz pompke czy olej się nie dostaje do paliwa tz czy membrana szczelna i czy to EL czy ELX bo tam jest cut off i jak moduł nie bedzie wiedział czy przepustnica zamknieta czy otwarta to bedzie sobie sam dodawał obrotów na ssaniu jak to...
Buduj prototyp ...i daj znać co wyszło......S...N...R....2010
Witam! Druga niebieska strzalka od gory.Pisalem o tym.Sprawdz ponadto jak sa polaczone podcisnienia.Dla ulatwienia sa oznaczone kolorowymi pierscionkami.To podstawa przy tym gazniku..Pozdrawiam.Stefan.
Wyciek jest z kroćca ale ogulnie caly zawur jest mokry wymienilem oring ten wiekszy i dalej to samo.Lecz dzisial go zapalilem i tylko zawur byl lekko wilgotny od paliwa a podstawa gaznikan byla such Dodano po 2 Wczesniej na podstawce bylo duzo paliwa zaraz po zapaleniu zimnego silnika
nie ma innej opcji uszczelka pod kolektorem moze zle zalozona podstawa pod gaznikiem sprawdz to inaczej nie ma cudow Tu raczje wszytsko jest Ok bylo 5 gazniwkko wsadzoncyh i chyba były dwa kolektory zalozone iinne...i niepomagało ...mechanik ....zajmuje sie tlyko gaznikami powiedizla ze pierwszy raz sie ztakim przypadkiem spotkał...mówil w koło juz...
właśnie stamtąd mam wyciek benzyny między gaźnikiem a podstawką gaznika
Ja bym napisał...jak ktoś sam nie radzi sobie z gaźnikiem i układem zapłonowym w 126p..... to pisanie na forum nie ma sensu....maluch i jego "układ" to podstawa rozumienia podstawy rzeczy.....
miałem taki gaźnik u siebie i takie same objawy, sprawdź podstawę gaźnika najlepiej ja wymienić, i sprawdź wszystkie węże podciśnienia czy są szczelne.
ale czy ktoś kupi 3 miesięczny sprzęt ( o ile tak można nazwać) z gwarancję za 2 stówki? Trochę szkoda, bo mam do tego oszołoma kilka tarcz trójzębnych, nowa osłonę , nowe 2 szarpaki, dwie głowice z żyłka w tym jedna z taka czarną zbrojoną drutem ( nawiasem mówiąc żyłeczka jak najbardziej OK gdyż po skoszeniu 4 arów nawet 1 mm nie ubył a praca świetna)....
Proponuje zobaczyć do podstawy gaźnika ,czy przypadkiem nie jest pęknięta guma uszczelniająca kolektor z jego podstawą , może zasysać lewe powietrze.
Gaźnik jest bing. Nie rozbieram go jeszcze. Śruby regulacyjne ma wkręcone nowe przez poprzedniego właściciela. Skoro zapłon masz ok, to dobierz się do gaźnika. Może być tak, że śruby są kiepskiej jakości. Podstawa to : -umyć gaźnik -sprawdzić drożność i czy dysze są odpowiednie ( i też drożne) -poziom paliwa -zaworek Skład mieszanki ładnie reguluje...
Możliwe że pękł łącznik, musisz zdjąć cylinder, odblokować opaskę i delikatnie odwinąć podstawę gaźnika. Wtedy będziesz pewny że nie uszkodziłeś go. Ale ja bym stawiał że śruby się poluzowały od podstawy cylindra. Żeby to sprawdzić musisz odkręcić śruby od amortyzatorów i wyciągnąć karter. ;]
No i to są właśnie podstawy fizyki. Jeden gaźnik daje za bogato drugi dobrze 2 za ubogo. Efekt wypadanie zapłonów dopalanie mieszanki wydechu jak również wzrost temperatury spalania na tych dwóch cylindrach ponad normę. Co doprowadza do przetarcia się silnika. Wystarczy tylko przejrzeć podręczniki najlepiej od lotnictwa i to już od lat 20, 30 tam jest...
W zależności od cylindra dobierasz gaźnik. Natomiast pod wielokanałowy cylinder musi być odpowiedni wydech. To są kolego serdeczny podstawy podkręcenia mocy w dwusuwie.
Bak możesz przepłukać benzyną, albo jakimś rozpuszczalnikiem np naftą. Filtr paliwa to mierzysz średnicę wężyka który idzie z baku do gaźnika i na podstawie tej średnicy szukasz filtra w sklepie z częściami do motocykli.
Jeżeli silnik jest zimny, to gaśnięcie po dodaniu gazu może nie dziwić. Jeżeli silnik jest ciepły i gaśnie po dodaniu gazu, to warto sprawdzić: 1/ mechaniczne połączenie dźwigni gazu z dźwignią przepustnicy przy gaźniku; 2/ czystość filtra paliwa w zbiorniku; 3/ drożność przewodu paliwa i brak jego zagięć lub pęknięć; 4/ poprawne dokręcenie gaźnika...
Czyszczenie gaźnika może ale nie musi pomóc. Brak wolnych obrotów -najczęściej uszkodzenie nastawnika przepustnicy pierwszego stopnia(inaczej wolnych obrotów). Mulasty? Sprawdziłbym dokładnie wszystkie podciśnienia w gaźniku i "okolicy" z naciskiem na "zassanie" nastawnikiem przepustnicy drugiego stopnia -może membrana w nim powiedziała "bye bye" i...
Tak. Musisz przełożyć elementy nowego układu zapłonowego do silnika, który chcesz zastosować. Łącznie z podstawą gaźnika, do której jest podłączony czujnik obciążenia silnika. Jednak skoro będziesz mieć silnik luzem, to możesz mu przeprowadzić porządny przegląd. Co się rozleciało w starym silniku?
W jaki sposób chcesz naprawiać taki sprzęt, gdy zadajesz podobne pytania? To są podstawy, poczytaj najpierw tematy dotyczące regulacji gaźników, jest ich sporo na forum. Najpierw nauka, a potem naprawa, no i oczywiście odpowiednie narzędzia. Bez tego to lepiej daj sobie spokój, potem są skutki, uszkodzony karter, przy wyjmowaniu uszczelniaczy, skrzywiony...
Proponowałbym wyregulować skład i obroty biegu jałowego. Jedna śrubka regulacyjna ta od obrotów jest widoczna, jak otworzy się maskę po lewej stronie gaźnika (reguluje otwarcie przepustnicy), a od składu tuż przy niej jakby w podstawie wkręcona w środku. Fabrycznie otwór jest zasłonięty plaskikową zaślepką, którą trzeba usunąć.
Kalmoty z fiata Uno, Zrobiłem to a'la Bosch Monojetronic. Był pewien problem, bo w tym systemie zasada pracy opiera sie na tym, że znana jest pojemnośc kolektora ssącego i na tej podstawie skonstruowana jest mapa, więc trzeba było dokonac pewnej korekcji w elektronike. Polecam ci raczej jakiś system bazujący na czujniku podciśnienia.
Gaźniki stosowane w Stihlu są trudne do czyszczenia i bardzo często pomaga tylko myjka ultradźwiękowa. Dlaczego ten gaźnik tak często się zatyka? Trzeba go rozebrać przedmuchać sprężonym powietrzem. W czasie dmuchania uważaj na sitko nr. 15 aby go nie wydmuchać i nie zgubić, najlepiej je najpierw wyjąć i dokładnie wymyć. Przeczyść iglicę zaworu dopływowego...
Witam, jak wyregulować gaźnik w skuterze Romet 777 GY6 139QMB? AI: Czy masz jakieś konkretne objawy problemów z pracą silnika (np. gaśnięcie, nierówna praca, trudności z odpalaniem), czy chcesz po prostu przeprowadzić standardową regulację gaźnika? Tak, chcę wyregulować od podstaw gaźnik. AI: Czy gaźnik był już wcześniej regulowany lub wymieniany, czy...
Kolega AAnnddrrzzeejj ma 100% racji, choć nie wytłumaczył Ci o co chodzi. Ja też nie będę tłumaczył, bo zajęło by to dużo miejsca, a i tak przy Twojej wiedzy, Ci nie pomoże. Uwierz na słowo! Wcześniejszych doradców odeślij! Nie zmieniaj położenia zapinki iglicy! Najpierw pojeździj trochę i potem na podstawie koloru izolatora świecy możesz podejmować...
Na jakiej podstawie Kolega rozpracował komunikację z tym modułem? Czy jest możliwy odczyt wsadu z takiego sterownika? Można by się pokusić o stworzenie sterownika wtrysku do tego silniczka, rozwiązało by to definitywnie problem gaźnika.
Witam Przeszukałem forum i nie znalazłem odpowiedzi na dolegliwość Z którymi próbuje się uporać. Mianowicie w wyżej wymienionym golfie dzieje się tak że na zimno ładnie pali obroty dobre, czyli ssanie działa prawidłowo, po nagrzaniu tez jest wszystko ok na postoju, jak jadę powoli tzn 30-50km/h to tez wszystko jest w porządku ale jak chce jechać szybko...
Witam. Gaźnik w simsonach to podstawa sprawnego działania silnika. Powiem krótko zamieść zdjęcia tego cacka, będziemy bardziej mogli Ci pomóc. Jeszcze możesz zmienić uszczelkę łączącą gaźnik z króćcem ssącym. Pozdrawiam
Te zaślepki są wciskane, po wciśnięciu należy je delikatnie czymś uderzyć żeby się odkształciły i nie wypadły. Nie używaj kleju, pod zaślepkami są otworki przelotowe paliwa w zasadzie nic tam się nie dzieje, jeśli chcesz je sprawdzić to wykręć śrubę regulacji dawki paliwa, ta jedyna regulacyjna i pryśnij wd40 przez rureczkę w ten otwór. Obserwuj otworki...
z tego co tu napisales to trzeba by bylo wyjac gaznik,wymyc go w benzynie uprzednio rozbierajac na czesci,byc moze zatkana jest ktoras z dysz,uszczelnic mixer jak wczesniej pisalem i nie wiem w jakim stanie jest sam mixer(najlepiej tez go wymyj) Dodano po 1 z tego co tu napisales to trzeba by bylo wyjac gaznik,wymyc go w benzynie uprzednio rozbierajac...
sprawdż podstawe gażnika czy nie jest zerwana guma na kturej siedzi gażnik lubi parcieć
Panowie Ci co zmieniają gaźniki bądź przerabiaj. Dobre uszczelnienie gaźnika to podstawa. Po uszczelnieniu swojego gaźnika od jawki przejechałem się i powiem wam że różnica jest kolosalna. Nie mam tego efektu że po wciśnięciu sprzęgła i puszczenia gazu silnik trzymał przez chwilę wysokie obroty. Teraz spada od razu na niskie obroty i tak sobie pyrka....
Witam jeżeli to 1 generacji instalacja to regulacja srubkami na gażniku nic nie pomoże, regulacja na śrubie dokładnie na wężu gazowym do miksera pozwala na zmniejszenie lub zwiększenie dawki gazu.Samochód musi być nagrzany do minimum 70 stopni i silnik przełączony na gaz.Podstawa -silnik musi pracować na benzynie prawidłowo a dopiero przełączamy na...
I jak, znalazłeś rozwiązanie problemu ?- bo mam dokładnie ten sam problem ze swoim briggs"em (tylko trochę mniejszym). Po zgaszeniu silnika paliwo jest zasysane do tej plastikowej podstawy pod filtrem powietrza, która się łączy z gaźnikiem. Poza tym u mnie również paliwo znika i .....pojawia się w oleju :(
Nic się nie stanie odkręć gaźnik i będzie dobrze. Możesz wyciąć w podstawie gaźnika miejsce aby wyciągnąć termostat (zwykły kawałek blach czy plastiku).
Trzeba odkręcić podstawę filtra powietrza (dwie nakrętki M5) i masz gaźnik na wierzchu, potem palcem ustawić przepustnice w pozycje otwartą i założyć cięgno.
wymieniłem czujnik i podstawe gaźnika.jak zejdzie z ssanie to ma nierówne i zanizone obroty a nawet gaśnie.wsazystko się unormuje jak załapie temperatury.wtedy silnik ma równe obroty.czy ktoś mi pomoża bo taka jazda jest denerwójącą
Wiesz chyba masz racje ale słyszałem ze można zapodać gaźnik z 126p czy to ma prawo działać ? Ja mam z bisa, dziadek miał kiedyś bisa i został mu nowy gaźnik który do niego dokupił jeszcze cena na nim z Polmozbytu , wg lada podobnie tylko czy pasi na podstawę? i jak to popodlanczac?
Tematów na ten temat jest multum, lecz ja nie znalazłem odpowiedzi na usterkę w moim golfie. Problem zaczął się po sprawdzeniu szczelności podstawki pod gaźnikiem gdy go skręciłem zaczął strasznie wariować, obroty skaczą 800 do 2200 i tak cały czas. Wymieniłem silniczek krokowy i komputer nadal nic nie pomogło. Proszę o pomoc
Gdy odkręcasz(wkładasz śrubokręt i kręcisz odwrotnie do ruchu wskazówek zegara) śrubkę zaznaczoną niebieską strzałką to wzbogacasz mieszankę wolnych obrotów. Stoisz normalnie oparty o zderzak i jesteś skierowany do przedniej szyby. Wkręcasz to zubożasz. Razem z tą operacją musisz korygować obroty śrubką zaznaczoną czerwoną strzałką. Gdy silnik jest...
Ten przewód z cylindra podpina się do plastikowej podstawy gaźnika, z tyłu, obok dużego otworu przez który przechodzi ta gumowa rura łącząca gaźnik z cylindrem jest mały króciec. Wężyk ze zbiornika paliwa podłącz do króćca przy gaźniku.
Wyczyść gaźnik, bo najwidoczniej masz zapchany w różnych brudach. Regulacja zapłonu oraz gaźnika to podstawa.
Takie podstawy to: Klin na magnecie sprężynki od regulatora Membrana pod gaźnikiem Zassyfione sitko gaźnika Króciec gaźnika nieszczelny (pęknięcie,przykręcenie do głowicy)
witam owszem sprawdz podciśnienia w gażniku to jest podstawa m jest sporo tego któryś wężyk musiał Ci wypaśc napisz jaki masz typ silnika a jutro Ci powiem kąkretnie Seba
podłączenie gaznika ustawianie gaznika instrukcja gaznika
rolek napinać pasek rozrząd nasycenia rdzenia falownik v1000
program testowy suszarki pilot dekodera cyfrowy polsat
Hydrofor – czy pompa Grundfos, Omnigena blokuje przepływ grawitacyjny po zaniku prądu? Lokalizacja bramki SGW w Jeep Compass