Ta podstawa gumowo-metalowa ma też zadanie, że tak nazwę "antytermiczne", więc jednolita z aluminium to nie bardzo....
miałem taki gaźnik u siebie i takie same objawy, sprawdź podstawę gaźnika najlepiej ja wymienić, i sprawdź wszystkie węże podciśnienia czy są szczelne.
Z gaźnikiem 2E2 nie miałem do czynienia ale mogę Ci polecić stronę: http://www.gaznik.pl Problemów szukaj w nieszczelnościach podciśnień, gumowej podstawie gaźnika i ew. automacie ssania.
Witam Przeszukałem forum i nie znalazłem odpowiedzi na dolegliwość Z którymi próbuje się uporać. Mianowicie w wyżej wymienionym golfie dzieje się tak że na zimno ładnie pali obroty dobre, czyli ssanie działa prawidłowo, po nagrzaniu tez jest wszystko ok na postoju, jak jadę powoli tzn 30-50km/h to tez wszystko jest w porządku ale jak chce jechać szybko...
czy nieszczelność podstawy gaźnika może powodować szarpania podczas jazdy??
Witam Niedawno udało mi się nabyć gaźnik Pierburg 2E3 z Seata Toledo 1.6 93r. Mam zamiar zrobić zamianę z mojego obecnego gaźnika Pierburg 2E2 na powyższy. Podstawa gaźnika powinna pasować, elektrykę rozgryzłem (mam nadzieję) pozostaje mi sprawa podciśnień - skąd i gdzie. Od strony kierowcy gaźnik ma tylko jeden wolny króciec do podciśnienia i na zespole...
Witam, Ja mam podobny problem z moją Vectra A 1.8 (E18NVR) + LPG. Też mam gaźnik 2EE. Kiedy jest zimna to jest dobrze ale jak się rozgrzeje silnik to mi obroty skaczą do 1500 obrotów i tak trzymają lub falują między 1500 a 2000 obrotów. Autko jest w automacie i cały czas mi ciągnie. Spalanie na poziomie 12-14 litrów a ostatnio jak były dobre mrozy to...
Dlatego że gaznik ten jest zamocowany na gumowej podstawie,musi więc być połączony z masą samochodu.
btw z tyłu gaznika wychodi mi weżyk od podciśnienia i idzie do filtra powietrza czy tak ma to być? Zdecydowanie, tak ma być. Masz gaźniczka to wymianę podciśnień sobie chwilowo daruj, bo ci nie gaśnie. Dostaje lewego powietrza. Proponuje zacząć poszukiwania od podstawy gaźnika po opisie objawów na 80% ona. (weź dezodorant tani najlepiej odpal auto...
Do Pana Moderatora. Przepraszam,że łamę regulamin, ale chciałbym pomóc Koledze. Jeszcze raz przemyślałem sprawę i doszedłem do wniosku, iż może być jeszcze inna przyczyna niedomagań silnika. Tą przyczyną może być pęknięta gumowo-metalowa podstawa gaźnika ( dosyć częsta usterka), wtedy silnik łapie ,,fałszywe'' powietrze i tak właśnie sie zachowuje.
Witam Sprawdz podstawę gaźnika, ewentualnie przewody podciścnieniowe, czy nie są popękane ewentualnie czy nie pospadały. Pozdrawiam
Czyszczenie gaźnika może ale nie musi pomóc. Brak wolnych obrotów -najczęściej uszkodzenie nastawnika przepustnicy pierwszego stopnia(inaczej wolnych obrotów). Mulasty? Sprawdziłbym dokładnie wszystkie podciśnienia w gaźniku i "okolicy" z naciskiem na "zassanie" nastawnikiem przepustnicy drugiego stopnia -może membrana w nim powiedziała "bye bye" i...
Na przyciętych hamulcach mi tyle nie palił bo miałem taką sytuację, niestety pierburg 2ee w przeciwieństwie do zwykłych gaźników podobno ma wpływ na spalanie gazu. dzisiaj wyczytałem że przepustnica wstępna na rozgrzanym silniku powinna być otwarta a jeśli jest przymknięta to oznacza ze pracuje cały czas na ssaniu a moja jest przymknięta :( Ponad to...
Witam, czy ktoś pomoże mi rozwiązać problem z obrotami? Golf po odpaleniu ma bardzo niskie obroty i brak mocy. Auto stało 2 tygodnie ponieważ miałem uszkodzona pompę wody, po wymianie pompy auto zaczęło się dziwnie zachowywać. Podstawa gaźnika wymieniona, podciśnienia również i dalej jest źle. Golf 2 1.6 benzyna automat gaźnik 2ee. Dołączam filmik,...
Jaki masz gaznik? Pierburg 2E3 ? dziurawy przyspieszacz zaplonu, popekana podstawa gaznika, srubka skladu mieszanki wkrecona na chama do oporu, wykrecona sruba wolnych obrotow, sa jeszcze plomby na srubkach? dziurawy silownik rozruchowy, dziurawa klapa cieple zimne powietrze, odpinasz wszyskie wezyki zatykasz śrubami M4 i kolejno podlaczasz.
Pierwsze czego nie wolno robić w tego typu zapłonu, to wyjmować przewodów w. n. na odległość wieększą niż odstęp styków świecy, ponieważ można uszkodzić moduł zapłonu. Sterownikiem tego gażnika jest elektropneumatyczny nastawnik przepustnicy ,reguluje on wspólczynnik napełnienia silnika . a także utrzymuje stałą wartość predk ości obrotowej biegu jałowego...
Witam.Mój samochód jest słaby.Zachowuje się tak jakby dostawał lewego powietrza.Golf ma instalację gazową.Jest zarówno słaby na gazie jak i benzynie.Na trzecim biegu ledwie rozpędzam się do setki gdzie pod pedałem gazu jest jeszcze dużo miejsca.Pod górki w ogóle nie mogę niczego wyprzedzić chyba,że Malucha.Testowałem go z górki.Rozpędziłem go maksymalnie...
na początku strasznie go zalewało, nieróno chodził,kopcił przy tym jak stary diesel.po rozebraniu okazało się, że podstawa jest do wymiany(popękała guma).po wymianie podstawy i jako takiej regulacji chodzi lepiej,przynajmniej nie kopci i jakby nabrał mocy.Tylko jego obroty są za wysokie, jakl się nagrzeje nie spadną ponizej 1200, no i ssanie też dziwnie...
Witam ponownie mam drugiego golfa 1,6 benzyna gaz i mam podobny problem. Gaźnik Pierburg 2e2. Auto gdy się jedzie to przy zmianie biegów, szczególnie jak się wyżej wyciąga na obrotach to gaz po naciśnięciu sprzęgła pozostają obroty. Problem jest na benzynie i gazie. Siłowniczek podpychający nawet nie styka z przepustnicą a po dodaniu gazu wysuwa się...
Nie będzie to wina gaznika.Należy sprawdzić ciśnienie spręzania.To jest podstawa.Z jakiś przyczyn 2 cylindry pracują słabiej.Dlaczego?Wynik testu spręzania poda przyczynę.Nowy silnik powinien mieć ok.13 atm.Graniczne zużycie to 7 atm.A tak na przyszłość zamiast wydawać pieniądze,nie lepiej udać się do mechanika(dobrego)? To jak Kolega wytłumaczy fakt,że...
Bezpieczniki od lpg są sprawne i elektromagnesy też wszystkie. Nawet po wlaniu paliwa na 2 tłoki nie odezwał się. A ta podstawa gumowa pod gaźnikiem jest dobra tylko sie rusza na gumie. Dodano po 3 Czy może mieć coś do tego silniczek krokowy, bo słychac go jak pracuje po włączeniu zapłonu, a wcześniej tego nie było. Gażnik to jest właśnie ten pierburg,...
Witam Jak w temacie 89r. Ssanie działa ok, objaw na czterech gaznikach z czego dwa po regeneracji. Po rozgrzaniu silnika do około 70st. obroty spadają do około 300 z tendencją do zgasniecia, jezeli nie wciśnie się gazu. Podstawa pod gaznikiem również wymieniona, podcisnienia wszystkie weze przy gazniku ok. Przewody, kopułka, swiece nowe. Rozrząd i zapłon...
Witam mam podobny problem z gaźnikiem 2ee w vw golfie a mianowicie samochód gaśnie mi na każdym skrzyżowaniu jak się zatrzymóje tylko wcisne sprzęgło i auto mi automatycznie gaśnie silnik też faluje z obrotami wymieniłem przewody podciśnienia gumowa uszczelka podstawy gaźnika jest ok. czy ktoś może mi pomódz swoja wiedzą,mechanicy mówią że to wina nastawnika...
Sprawdziłbym podstawę gumową gaźnika . Czy nie ciągnie fałszu ? Lubi się krzywić i ciągnie lewe powietrze między podstawą a kolektorem ssącym. Zapisanie błędu powinno pojawić się po pół minucie nawet ok 1 min. ( chodzi o zasymulowanie usterki).
założ komputer dobry i sprawdzony VOILA PLUS firmy elpigaz do tego w komplecie jest silnik krokowy i to on wtedy steruje dawką gazu na podstawie sondy! kiedyś założyłem z kolegą ten komputer do gaznika w polonezie! założylismy też sondę i powiem ci ze chodziło to całkiem nieźle! spalanie gazu w poldku spadło do 9 litrów a i dynamika się poprawiła!...
Witam! mam problem z gaźnikiem 2ee a mianowicie z obrotami auto na wolnych obrotach mi gaśnie przeważnie kiedy się zatrzymuje,tylko wcisne sprzęgło i auto gaśnie przez miasto przejechac to koszmar na każdym skrzyżowaniu silnik odmawia posłuszeństwa wymienilem przewody podciśnienia,uszczelka gumowa podstawy gażnika jest ok i dalej mi gaśnie. Mechanicy...
Witam pisałem już na forum o moich problemach z gaźnikiem pierburg 2ee wymieniłem go na 2e i miałem kilka miesięcy spokoju i powstał problemik oturz samochód odpala dobrze obroty ma równe ale czasam coś go walnie i wchodzi mi na 4tyś obrotów przy gażniku jest taka gruszka podciśnieniowa z wysuwającym się bolcem i właśnie ten bolec nie wiadomo z jakich...
Sprawdź podstawę pod gaźnikiem (czy nie jest pęknięta, ponoć lubi). Druga sprawa - ponoć najczęstrza przyczyna opisanych przez ciebie objawów - nastawnik. Po prawej stronie gaźnika (patrząc od przodu) pod korpusem filtru powietrza masz białą (po umyciu benzyną ;-) ) puszkę do której idzie podciśnienie i wiązka kabli z ECU. Jest to nastawnik przepustnicy....
moim zdaniem zakladanie "komputerka" do silnika na gazniku to jest albo jakas paranoja albo wielki przekret a ja mysle ze to jest wogule niemozliwe po1---- komputerek ma za zadanie utrzymywanie stalego skladu mieszanki paliwo-powietrze na podstawie otrzymanego sygnalu z sady lambda mozna powiedzieć ze caly uklad wtedy pracuje w swego rodzaju petli sprzężenia...
Po kilku latach nawracających problemów z oryginalnym gaźnikiem Jikov postanowiłem zamienić go na prostszy gaźnik Webera. Szukając informacji na temat gaźników Jikov i Pierburg trafiłem na stronę Classic Carbs UK oferującą zestawy do konwersji z Pierburg na Weber przeznaczone dla VW. Zakupiłem zestaw przeznaczony dla Polo 1.3, pojemność oraz moc porównywalna...
to się psuje w gaźniku Pierburg 2E2 suszonym na LPG to najczęściej membrana zaworu wzbogacania, siłownik pull down, nieszczelności w podstawce i wężykach układu podciśnieniowego. Temat rozległy ale w necie jest wszystko o tym, np taki tekst : "niedomagania Pierburga 2E2"
Witam. Golf 2 z silnikiem 1.6 pn, gaźnik pierburg 2EE i... 1. Na gazie chodził/chodzi całkiem przyzwoicie, na benzynie na początku nie było wolnych obrotów (falowały itd. itp jak to przy 2EE). Uszkodziłem podstawkę gaźnika i została wymieniona przez znajomego mechanika na inna używaną ale nic. Mechanik zdjął przewody podciśnienia, podłączył ich ale...
gaźnik pierburg gaźnik pierburg podciśnienia gaźnik schemat pierburg
mieszacz bf966 nawigacja bateria telefon odpowietrzyć renault megane
depollution system faulty peugeot philips 50pus6554
Wentylator chłodnicy Peugeot 5008 działa po zgaszeniu silnika - błąd 108 Symbol kropli wody na wyświetlaczu Saeco - jak usunąć?