Mam Kosę NAC już 3 sezony i odpukać nic się nie dzieje,ale przedstawię Ci perypetie z moją husqvarną...była 4 razy w servisie i za przeproszeniem gu...o się znają,z moją piłą od nowości było coś nie tak, pluła paliwem przez tłumik ,często gasła a odpalenie jej to była loteria ,jak już chodziła to nie miała swojej mocy ,albo falowała.Po 2 sezonach mordęgi...
Szukaj podstawy gaźnika, nowej lub używanej.
Proponuje zobaczyć do podstawy gaźnika ,czy przypadkiem nie jest pęknięta guma uszczelniająca kolektor z jego podstawą , może zasysać lewe powietrze.
miałem taki gaźnik u siebie i takie same objawy, sprawdź podstawę gaźnika najlepiej ja wymienić, i sprawdź wszystkie węże podciśnienia czy są szczelne.
btw z tyłu gaznika wychodi mi weżyk od podciśnienia i idzie do filtra powietrza czy tak ma to być? Zdecydowanie, tak ma być. Masz gaźniczka to wymianę podciśnień sobie chwilowo daruj, bo ci nie gaśnie. Dostaje lewego powietrza. Proponuje zacząć poszukiwania od podstawy gaźnika po opisie objawów na 80% ona. (weź dezodorant tani najlepiej odpal auto...
Tam się lubiała wykrzywiac podstawa gaźnika,albo "zagłębiała" ta podkładka z tworzywa. No albo wypracowany ten Jikov.Kto to rozbierał ten wie-ołowiane kołki zamykające otwory technologiczne i szklane śruty. Wartało by wiedzieć co on tam ma wsadzone.
Możliwe że pękł łącznik, musisz zdjąć cylinder, odblokować opaskę i delikatnie odwinąć podstawę gaźnika. Wtedy będziesz pewny że nie uszkodziłeś go. Ale ja bym stawiał że śruby się poluzowały od podstawy cylindra. Żeby to sprawdzić musisz odkręcić śruby od amortyzatorów i wyciągnąć karter. ;]
Buduj prototyp ...i daj znać co wyszło......S...N...R....2010
Tak. Musisz przełożyć elementy nowego układu zapłonowego do silnika, który chcesz zastosować. Łącznie z podstawą gaźnika, do której jest podłączony czujnik obciążenia silnika. Jednak skoro będziesz mieć silnik luzem, to możesz mu przeprowadzić porządny przegląd. Co się rozleciało w starym silniku?
Zaślep go to króciec recyrkulacji spalin (być może ktoś go usunął albo szukaj czy nie wisi).
Nic się nie stanie odkręć gaźnik i będzie dobrze. Możesz wyciąć w podstawie gaźnika miejsce aby wyciągnąć termostat (zwykły kawałek blach czy plastiku).
Ta podstawa gumowo-metalowa ma też zadanie, że tak nazwę "antytermiczne", więc jednolita z aluminium to nie bardzo....
Kolego fuelinyourblood cóż za fachowa dorada, tak można w żuku robić. żadne silniki benzynowe w mk3 nie były na gaźniku. Co do tematu to radze zdjąć pokrywę wtrysku, pokręcić troche rozrusznikiem i zobaczyć czy wtryskiwacz daje paliwo, pyli czy leje, jeżeli tak to za pewne cewka lub czujnik halla, ewentualnie przewody cewka-aparat(ta kostka przy aparacie...
Wygląda na podstawę gaźnika przykręcana do silnika . Chyba
:arrow: jan12345 W moim przypadku jest regulacja (X94, gaźnik) Nie próbowałem regulować, a warsztaty oferowały mi wyłącznie wymianę wszystkich. Wcale się nie dziwię się dlatego byłem zaskoczony: nie prawda ja pracuję w serwisie fiata i dopiero gdy wstępna regulacja nic nie dała zalcamy wymianę :twisted: ale kolejna wypowiedź już wszystko wyjaśnia: wyregulować...
Czyszczenie gaźnika może ale nie musi pomóc. Brak wolnych obrotów -najczęściej uszkodzenie nastawnika przepustnicy pierwszego stopnia(inaczej wolnych obrotów). Mulasty? Sprawdziłbym dokładnie wszystkie podciśnienia w gaźniku i "okolicy" z naciskiem na "zassanie" nastawnikiem przepustnicy drugiego stopnia -może membrana w nim powiedziała "bye bye" i...
A masz uszczelki pomiędzy podstawą gaźnika a cylindrem i pomiędzy gaźnikiem a podstawą?
Gaźnik jest bing. Nie rozbieram go jeszcze. Śruby regulacyjne ma wkręcone nowe przez poprzedniego właściciela. Skoro zapłon masz ok, to dobierz się do gaźnika. Może być tak, że śruby są kiepskiej jakości. Podstawa to : -umyć gaźnik -sprawdzić drożność i czy dysze są odpowiednie ( i też drożne) -poziom paliwa -zaworek Skład mieszanki ładnie reguluje...
W Briggsach było w podstawie gaźnika lub do dekla pokrywy zaworowej.
większy problem to dekiel rozrządu i izolator podstawy gaźnika Dekiel rozrządu nie jest tu problemem, albo nawiercasz Φ8 pod tulejki, albo przykręcasz czujnik bez nich posiłkując się szczelinomierzem. Podstawę gaźnika z króćcem i przełącznikiem podciśnieniowym można sobie darować, nie ma on żadnego zauważalnego wpływu na pracę silnika. Jak robiłem...
A między gaźnikiem a podstawą filtra nie ma być jakiejś uszczelki.
(at)trojan12 ? Silnik kupiłem na złomie. Cylinder wygląda ok . Nie jest porysowany. Chciałbym wykorzystać sam gaźnik do innych urządzeń spalinowych . Na podstawie gaźnika jest napis made in italy.
No i to są właśnie podstawy fizyki. Jeden gaźnik daje za bogato drugi dobrze 2 za ubogo. Efekt wypadanie zapłonów dopalanie mieszanki wydechu jak również wzrost temperatury spalania na tych dwóch cylindrach ponad normę. Co doprowadza do przetarcia się silnika. Wystarczy tylko przejrzeć podręczniki najlepiej od lotnictwa i to już od lat 20, 30 tam jest...
Ja widzę że jest mokro. Pytanie,czy na pewno cieknie z łączenia gaźnika z podstawą i czy cieknie na postoju czy podczas pracy?.
Regulacja gaźnika to podstawa, przecież nie można kupić, założyć i jeździć. Należy ustawić ilość dopływu paliwa, dopływ powietrza, czyli wzbogacenie mieszanki. Taką regulację należy bezwzględnie przeprowadzić.
Szukaj pod nazwą podstawa gaźnika lub podstawa wtrysku zależy co tam masz bo w tym roczniku to i wtrysk i gaźnik pchali
Podstawa gaźnika do sprawdzenia, i przewody podciśnieniowe.
zapewne tak jak zwykle na wygiętej podstawie gaźnika należy gaźnik zdemontować i podstawę wyrównać
Podstawa gaźnika do wymiany.
gaźnik ma miesiąc i jest po regeneracji, po założeniu było ok jakiś czas, podstawa gaźnika też nowa
Witam Sprawdz podstawę gaźnika, ewentualnie przewody podciścnieniowe, czy nie są popękane ewentualnie czy nie pospadały. Pozdrawiam
Ten przewód z cylindra podpina się do plastikowej podstawy gaźnika, z tyłu, obok dużego otworu przez który przechodzi ta gumowa rura łącząca gaźnik z cylindrem jest mały króciec. Wężyk ze zbiornika paliwa podłącz do króćca przy gaźniku.
Kolego udało ci się założyć jakiś inny gaźnik? Wiem, że dawno to robiłeś ale może jeszcze pamiętasz. Może masz jakieś wskazówki? Ile poza podstawę gaźnika otwierają się przepustnice z Lady? Można zrobić wyższą kryze i odpowiednio ją wyfrezowac pod gaźnik od Lady.
Sprawdź podstawę gaźnika. Miałem podobny problem w golfie II 1.3. Auto jeździ tez na gazie i właśnie nieszczelność pod gaźnikiem za bardzo nie wpływa na pracę silnika na LPG. Na benzynie jednak już czuć różnicę; zakłócona praca na wolnych obrotach. Jak będziesz wymieniał podstawę gaźnika to radze kupić jakąś lepsza. Pozrd
wymieniając podstawę gaźnika..... kolega napisał. Gdzie tu wtryski?
Już Ci powiem że podstawa gaźnika będzie krzywa, nawet jeżeli nie bierze lewego luftu
Pod gaźnikiem nowe uszczelki - a sama podstawa gaźnika -sprawdzałeś czy nie wygięta ?
A pilarka Partner 351 lubi być nieszczelna na łączeniu cylinder - podstawa gaźnika.
Witam. Posiadam pilarkę spalinową PARTNER 351 no i mam taki problem, że odpala bardzo dobrze, popracuje kilka chwil może około 2 minut i zaraz gaśnie. Nie wiem w czym problem, zaznaczam że uszczelnienia między gaźnikiem a cylindrem są dobre, wszystko podokręcane, wymieniałem podstawę gaźnika, uszczelki nowe. Może ktoś miał podobny problem więc proszę...
Witam Przeszukałem forum i nie znalazłem odpowiedzi na dolegliwość Z którymi próbuje się uporać. Mianowicie w wyżej wymienionym golfie dzieje się tak że na zimno ładnie pali obroty dobre, czyli ssanie działa prawidłowo, po nagrzaniu tez jest wszystko ok na postoju, jak jadę powoli tzn 30-50km/h to tez wszystko jest w porządku ale jak chce jechać szybko...
Może to nie dociśnięcie śruby a całego gaźnika powodowało te zmiany, sprawdź szczelność tego połączenia (uszczelka) i ten gumowy kołnierz, łączący cylinder z podstawą gaźnika.
Podstawa gaźnika szczelna? Czego brakuje? Iskry, paliwa? Wydech drożny?
No czystość dysz albo szczelność podstawy gaźnika (fałszywe powietrze)
Witam serdecznie. Strzelanie w gaźnik to nic innego jak za uboga mieszanka. Czasami wymiana uszczelki pod gaźnikiem nie pomaga. Połóż na gładkiej powierzchni papier ścierny i wyrównaj podstawę gaźnika. Zobaczysz, że bierze w miejscu otworów na śruby. Te miejsca odkształcają się na skutek zbyt mocnego dokręcania. Pozdrawiam.
czy nieszczelność podstawy gaźnika może powodować szarpania podczas jazdy??
Najczęsciej łapie powietrze podstawą gaźnika. Co do zapłonu sprawdź iskrownik w jakim jest stanie.
No to git. :D A strzelanie w gaźnik zlikwidowałem planując podstawę gaźnika bo była krzywa.
Napisz coś więcej o tym autku . Wnoszę , z twojego postu , że to gażnikowiec. Podstawa gaźnika sprawdzona ???
Niestety z gaźnikiem Aisan są same problemy. Znane są przypadki zmiany w/w na gaźnik FOS, ale z tego co pamiętam, trzeba zmienić podstawę gaźnika.
Hmm, napewno to jest parownik? a czy nie uważacie ze może to być ta podstawa gaźnika? no i czy ten samochód będzie prawidłowo funkcjonował na tym silniku ? ;/
Kup nową świecę bosch lub Ngk żadna chińszczyzna. Innej opcji nie ma. No może poza pękniętą podstawą gaźnika. Pozatym nowy setup nie odpali od strzałą trzeba kilkanaście sekund pokręcić rozrusznikiem pomagają kopką. Musi się doszczelnić olejem.
Z gaźnikiem 2E2 nie miałem do czynienia ale mogę Ci polecić stronę: http://www.gaznik.pl Problemów szukaj w nieszczelnościach podciśnień, gumowej podstawie gaźnika i ew. automacie ssania.
ten gaźnik co miałem to pirburger 2ee. a do przerobienia była potrzebna podstawa gaźnika. ja to zrobiłem z aluminiowej blachy o grubości 1 cm, a kod silnika to RP
Być może czujnik temperatury Ci szwankuje, umieszczony jest w podstawie gaźnika, patrząc na silnik, z prawej strony pod gaźnikiem. Bardzo kiepski dostęp, wkręcone są tam dwa czujniki temperatury, jeden niejako na zapas (chyba przez ten dostęp) i jest nieokablowany, na drugim jest założony kabel, trzeba go przepiąć na sasiedni czujnik i to powinno rozwiazać...
Bak możesz przepłukać benzyną, albo jakimś rozpuszczalnikiem np naftą. Filtr paliwa to mierzysz średnicę wężyka który idzie z baku do gaźnika i na podstawie tej średnicy szukasz filtra w sklepie z częściami do motocykli.
Witam, Ja mam podobny problem z moją Vectra A 1.8 (E18NVR) + LPG. Też mam gaźnik 2EE. Kiedy jest zimna to jest dobrze ale jak się rozgrzeje silnik to mi obroty skaczą do 1500 obrotów i tak trzymają lub falują między 1500 a 2000 obrotów. Autko jest w automacie i cały czas mi ciągnie. Spalanie na poziomie 12-14 litrów a ostatnio jak były dobre mrozy to...
Kiedy ostatnio byleś na serwisie instalacji gazu? Poruszaj całym gaźnikiem i przyglądaj się czy nie uszkodzona jest podstawa gaźnika-uszczelka miedzy gaźnikiem a kolektorem ssącym. Najlepiej zrób to na zapalonym silniku i od razu zaobserwujesz wahania obrotów silnika.
Witam mam podobny problem z gaźnikiem 2ee w vw golfie a mianowicie samochód gaśnie mi na każdym skrzyżowaniu jak się zatrzymóje tylko wcisne sprzęgło i auto mi automatycznie gaśnie silnik też faluje z obrotami wymieniłem przewody podciśnienia gumowa uszczelka podstawy gaźnika jest ok. czy ktoś może mi pomódz swoja wiedzą,mechanicy mówią że to wina nastawnika...
Zerwana podstawa gaźnika, lub w jakimś innym miejscu ciągnie lewe powietrze. Nie rozumiem jak można w nicku wpisać mechanik i z takimi rzeczami sobie nie radzić...
Zmieniona gumowa podstawa gaźnika,gaźnik całkowicie rozebrany i wyczyszczony.Chodzi na benzynie i LPG ale nie równo,czasem zgaśnie.Zmieniona kopułka,palec,przewody,świece.
Popatrz na gumową podstawę gaźnika lubi się rozszczelnić i wtedy ciężko odpala i muli się . Wystarczy zdjąć gaźnik i wszystko widać .
lewe powietrze najczęściej łapie na połączeniu gaźnika z cylindrem bo podstawa gaźnika ulega wykrzywieniu ewentualnie może jeszcze brać przez simeringi na wale. co do przepustnicy to sprawdź po prostu czy nie zacina się (linka jak i sama przepustnica w korpusie gaźnika)
Lech już ci powiedział : oś przepustnicy, uszczelki "za przepustnicą" - podstawa gaźnika, kolektor do głowicy. no może jeszcze wspomaganie hamulców jak jest, podciśnienie aparatu zapłonowego lub inne odbiorniki podciśnienia.
witam Akumulator ma ok 1.5 roku, a gaźnik nie wiem czy jest dobry muszę sprawdzić, ostatnio wymieniłem podstawę gaźnika bo brał lewe powietrze było słychać nawet jak syczy. Teraz zauważyłem, że ta guma na tej nowej podstawie popękała i nie wiem czy to może być przyczyną bo nie słyszę żeby syczało coś, może znowu się podstawa skopała?
Moje Audi pali 20l/100km gazu. Mechanik powiedział, że to może być podstawa gaźnika albo sonda lambda. Silnik 1.8 PM Prawda czy fałsz?
Szkoda ,że nie napisałeś jaki masz gaźnik.Lewe powietrze sprawdza się w ten sposób,że zdejmuje się filtr powietrza i zatyka gardziel gaźnika-jeśli zgaśnie -nie ciągnie lewego powietrza,jeśli tylko spadną obroty tzn.,że ciągnie.Pod gaźnikiem jest elastyczna podstawa,może trzeba zdjąć i obejrzeć.
dzięki WP99 chodzi mi o tą gumę pod podstawą gaźnika,jak się rozszczelni to objaw jest taki że łapie lewe powietrze i wariuje z obrotami.
Najwygodniej wymienić cały wkład od wersji z wskażnikiem (używany około 40 zł) Czujnik wkręcić w miejsce starego w podstawie gaźnika w pobliżu świecy pierwszego cylindra.
Witam, w moim polo od jakiegoś czasu zaczęły falować obroty przy gorącym silniku , przy zimnym jest wszystko ok. wymienione: - świece - przewody - podstawa gaźnika - niebieski czujnik temp. Dodam ,że dymi na biało jakoś dziwnie, ale to może nie mieć nic wspólnego. Proszę poradę...
http://citroen.triger.com.pl/citroen_50.... Tutaj masz trochę danych Dzięki. To już miałem. A szukałem głównie wymiarów podstawy gaźnika, ale temat już nieaktualny i zamykam go
Luzy mam ustawione większe niż podaje fabryka o 0,1- tak mi zasugerował znajomy mechanik. Podstawa gaźnika też jest dobra a dodatkowo wszystkie uszczelki wymienione na nowe. W sumie grzebałem przy przerywaczu ale może rzeczywiście jeszcze raz go sprawdzę
Ssanie cofnięte do samego końca, nie opiera się na lince? Poziom paliwa w komorze pływakowej właściwy? Dysza wolnych obrotów czysta? Fałszywego powietrza z pękniętej podstawy gaźnika nie łapie? Wszystko robisz zgodnie z instrukcją?
Wtrysk podaje paliwo bo odłączyłem przewód doprowadzający paliwo do gaźnika i elegancko rozpyla benzynę Dodano po 3 A wcześniej niż demontowałem ta podstawę gaźnika próbowałem go jeszcze odpalić no i nie chciał... jak już zdemontowałem ta podstawę gaźnika to w kolektorze była waha pomiędzy takimi stojącymi pręcikami. Dodano po 7 Nawet próbowałem go...
Czyszczenie gaźnika, to podstawa. Jaki, to jest model gaźnika?
witam! Żeby sprawdzić gumową podstawę gaźnika można po uruchomieniu silnika (raczej nie przy gorącym silniku) rozpylić zwykłą wodę w pobliżu podstawy gaźnika.Jeżeli przez chwilę obroty się ustabilizują znaczy to o uszkodzeniu gumy. I wtedy koniecznie wymienić. "gaźnik" = gaźnik elektroniczny, nazywany również wtryskiwaczem. Pozdrawiam
Witam, czy ktoś pomoże mi rozwiązać problem z obrotami? Golf po odpaleniu ma bardzo niskie obroty i brak mocy. Auto stało 2 tygodnie ponieważ miałem uszkodzona pompę wody, po wymianie pompy auto zaczęło się dziwnie zachowywać. Podstawa gaźnika wymieniona, podciśnienia również i dalej jest źle. Golf 2 1.6 benzyna automat gaźnik 2ee. Dołączam filmik,...
witam wszystkich po oględzinach okazało się że podstawa gaźnika nie jest uszkodzona przewody od serwa i kolektora są ok fakt luźna była opaska od przewodu serwa, znalazłem również dwie masy które były lekko uszkodzone, zobaczymy teraz czy usterka minie
Wyczyść gaźnik, bo najwidoczniej masz zapchany w różnych brudach. Regulacja zapłonu oraz gaźnika to podstawa.
Jeżeli silnik odpala po wlaniu paliwa do filtra to usterka jest tylko i wyłącznie w gaźniku. Sprawdź jeszcze raz i wyczyść dokładnie sitko na końcu plastikowej rurki, która wchodzi do zbiornika paliwa. Zobacz czy podstawa gaźnika nie jest skrzywiona i dobrze przylega do zbiornika. Jeszcze raz kolejność składania, uszczelka ma być na membranie, nigdy...
Panowie Ci co zmieniają gaźniki bądź przerabiaj. Dobre uszczelnienie gaźnika to podstawa. Po uszczelnieniu swojego gaźnika od jawki przejechałem się i powiem wam że różnica jest kolosalna. Nie mam tego efektu że po wciśnięciu sprzęgła i puszczenia gazu silnik trzymał przez chwilę wysokie obroty. Teraz spada od razu na niskie obroty i tak sobie pyrka....
Witam, ma taki problem. Kosiarka z silnikiem briggs 650 z automatycznym ssaniem dość nowa. Silnik na obrotach faluje po mimo wyczyszczenia gaźnika. Oczywiście oring podstawy gaźnika wymieniony, krociec dobry, dokręciłem go, ale był raczej dobrze dokręcony. Uszczelka pod kroćcem raczej dobra, choć nie sprawdzałem. Dźwignia tam gdzie jest sprężyna regulacji...
ten silikon to można sobie w ... wsadzić podstawa gaźnika (na połączeniu gaźnika z cylindrem) ma być równa i pomiędzy idzie tylko uszczelka (rzadne silikony kleje ani hermetyki) Bez urazy ale ludzie robią tak: na drut, na silikon, tu patyk wetknie, a później się dziwi że nie chodzi jak należy
Nie mam:( .Nie wiem czy jest zabrudzona, wyczytałem na forach, że przyczyną może być nieszczelna " sparciała" podstawa gaźnika lub jakaś uszczelka wtrysku ale nie bardzo wiem o jaką uszczelkę chodzi. Jutro jestem umówiony na wizytę u gazownika, ale obawiam się że zacznie się wymiana wszystkiego po kolei. Jak mogę sprawdzić ten silnik krokowy?
mam problem z moim szczurem, gdy jest zimny wszystki ok, gdy się rozgrzeje po dodaniu gazu ksztusi się, potrafi strzelić w przepustnice a nawet zgasnać. wymienione przewody, cewka, nowa podstawa gaźnika i dalej bez zmiam. ostatnio wyjełem aparat zapłonowy i ma luz na tulejce. czy to może być przyczyną?
Do Pana Moderatora. Przepraszam,że łamę regulamin, ale chciałbym pomóc Koledze. Jeszcze raz przemyślałem sprawę i doszedłem do wniosku, iż może być jeszcze inna przyczyna niedomagań silnika. Tą przyczyną może być pęknięta gumowo-metalowa podstawa gaźnika ( dosyć częsta usterka), wtedy silnik łapie ,,fałszywe'' powietrze i tak właśnie sie zachowuje.
Tak -od wybłyskania błędów trzeba zacząć . Nasuwją się trzy sprawy : potencjometr , sonda lambda ( przy uszkodzeniu przesłania przepustnicę wstępną tzw. ssania i go zalewa ) , nieszczelna podstawa gaźnika. Wybłyskaj błędy i daj znać - pomyślimy , ale na odległość z tym wynalazkiem będzie ciężko . :cry:
Zaznaczam że nie znam się na tych silnikach, ale ponieważ nie znoszę oczekiwania w serwisie, proste mechanizmy staram się naprawiać sam. Miałem kiedyś podobną przygodę ze swoją kosą, zdaje się że podobnej jakości. Po kilku lub kilkunastu godzinach pracy nowiutkim sprzętem, poluzowały się śruby mocujące gaźnik, oczywiście przestała palić. Przy okazji,...
Jeżeli silnik jest zimny, to gaśnięcie po dodaniu gazu może nie dziwić. Jeżeli silnik jest ciepły i gaśnie po dodaniu gazu, to warto sprawdzić: 1/ mechaniczne połączenie dźwigni gazu z dźwignią przepustnicy przy gaźniku; 2/ czystość filtra paliwa w zbiorniku; 3/ drożność przewodu paliwa i brak jego zagięć lub pęknięć; 4/ poprawne dokręcenie gaźnika...
Jeżeli chodzi o obroty to miałem identyczną sytuację, wymieniłem podstawę gaźnika i wszystkie przewody podciśnienia i usterka ustąpiła, a jeżeli chodzi o drugi problem to próbowałem wszystkiego wymiany sondy, kabli kopułki zabezpieczyłem całą elektrykę przed wilgocią i nic nie pomaga, zauważyłem że problemy zaczynają się pojawiać podczas gdy w powietrzu...
Witam, mam problem w postaci lewego powietrza. Piła jest po wymianie uszczelniaczy, cylindra z tlokiem, gumowego kolektora i podstawy gaźnika, jednak wciąż łapie lewe powietrze z okolic łączenia gaźnika z kolektorem lub na ośce przepustnicy, sprawdziłem to na odpalonej pilarce w prosty sposób podając w to miejsce benzynę ze strzykawki w skutek czego...
Falowanie na niskich obrotach w kosiarkach B&S z którymi się spotkałem to najczęściej odkształcenie się elementów z tworzyw sztucznych. W kosiarkach z gaźnikiem na zbiorniku paliwa odkształca się podstawa gaźnika, a w mocniejszych - element z pompką paliwa dobrze widoczny na zdjęciach w temacie http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic26... Nawet...
pali na strzała wiec zapłon dobrze ustawiony przez świece czy tam kable może tyle palić? mi się coś wydaje że będzie do tego podstawa gaźnika( ta guma) niby nie śmierdzi tam ale coś dziwnie się rusza gaźnik i membrany do wymiany na reduktorze mam pytanie czy w moim golfie można podpiąć sondę i ustawić gaz czy tylko na analizatorze spalin który źle pokazuje...
Mam problem z favoritką. Mianowicie strasznie skaczą obroty, kiedyś tylko na wolnych obrotach a teraz nawet podczas dodawania gazu. Pali też jak smok, z rury wali prawie czarny dym, zero dynamiki. Byłem już u kilku mechaników i każdy co innego , to podstawa gaźnika, którą wymieniłem i to samo, to pompa paliwa - też wymieniona i nic, nie wiem co robić...
Witam serdecznie. Właśnie syn sąsiada miał identyczny problem i skończyło się na tym , że musiałem tam podejść. Też czyścił gaźnik. Dał nowe uszczelki itp. Okazało się , że wystarczyło położyć na płaskiej powierzchni papier ścierny i trochę wyrównać podstawę gaźnika. Zobaczysz, że kołnierz przy otworach na śruby jest zdeformowany i tam ssie lewe powietrze....
teraz nie odwrotu Właśnie że jest, masz prawo oddać ten samochód z powrotem poprzedniemu właścicielowi i odebrać pieniądze, tyle ile jest na umowie kupna. Ale za taką cenę to równie dobrze można na złom oddać i to samo się dostanie. Co do usterki to stawiam że gumowa podstawa gaźnika pękła. Tylko z tym olejem najgorzej, mało kiedy się okazuje że to...
Na przyciętych hamulcach mi tyle nie palił bo miałem taką sytuację, niestety pierburg 2ee w przeciwieństwie do zwykłych gaźników podobno ma wpływ na spalanie gazu. dzisiaj wyczytałem że przepustnica wstępna na rozgrzanym silniku powinna być otwarta a jeśli jest przymknięta to oznacza ze pracuje cały czas na ssaniu a moja jest przymknięta :( Ponad to...
Witam ! Jak objawy są takie same na Pb i LPG - sprawdź dokładnie podstawę gumową gaźnika . Z ręcznym ssanie - masz napewno gaźnik KEIHIN . Podnieś gaźnik obejrzyj podstawę w/w jeżeli będzie wewnątrz zmurszała to do wymiany. Lubi też łapać fałsz między podstawą a kolektorem ( odkształca się ) . Pozdrawiam
Witam w Nowym Roku ! Zgadzam się z przedmówcą. Łapie gdzieś fałszywe powietrze - najczęściej jest to podstawa gumowa gaźnika . SSanie w Keihinie jest głupioodporne , tym bardziej ręczne. Spotkałem się też z przetartym wężem podciśnienia do serwa , daje podony objaw.
Sprawdź podstawę pod gaźnikiem, masę przy bloku, spróbuj sterować ręką przesłone wstępną może coś wywnioskujesz czy ma za bogato czy za ubogo.
Witam Niedawno udało mi się nabyć gaźnik Pierburg 2E3 z Seata Toledo 1.6 93r. Mam zamiar zrobić zamianę z mojego obecnego gaźnika Pierburg 2E2 na powyższy. Podstawa gaźnika powinna pasować, elektrykę rozgryzłem (mam nadzieję) pozostaje mi sprawa podciśnień - skąd i gdzie. Od strony kierowcy gaźnik ma tylko jeden wolny króciec do podciśnienia i na zespole...
króciec gaźnika primer gaźnika sprężyny gaźnika
chrysler voyager zasilania bojler elektryczny ariston podłączenia czujnik temperatury oleju
zasilacz laboratoryjny dotyk iphonex
Jak odszronić chłodziarko-zamrażarkę Siemens KG39NA91? Typowe usterki wzmacniacza Luxman A-331