podstawki jakie wybrac

Znaleziono około 5 wyników dla: podstawki jakie wybrac
Podstawowa forma zapytania: podstawek jakie wybrać
  • Plazma czy Led ? Panasonic 3G czy inny TV i jakie kino domowe?

    Witam serdecznie Posiadam PS 3 i szukam nagłosnienia aby nie kupowac kina domowego lecz nie wykluczam tego zakupu Glosniki do wszystkiego tzn . do sluchania,grania i ogladania filmow Salon ma ok 25 metrow Jestem kobieta wiec zalezy mi na ich estetyce Z tego co sie juz orientowalam...

    Jaki TV   08 Lis 2011 23:07 Odpowiedzi: 36    Wyświetleń: 6422
  • jakie kolumny wybrac do yamahy a-550 (i małego pokoju)

    Witam, jestem początkujacy na tym forum. Przegrzebalem chyba wszystkie archiwalne posty odnosnie nagłosnienia Audio i nie znalazlem satysfakcjonującej mnie odpowiedzi :/ Mam mały pokój (około 12 m^2) i w związku z tym bardzo mało miejsca na kolumny do sprzetu grającego :( Podłogówki typu alton 80...

    Nagłośnienie Domowe   26 Maj 2008 11:06 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1310
  • Co wybrac? Mikrokontroler.

    hm... panowie, cos mi sie ttu nie zgadza, slyszalem od kogos na forum, ze moj 2313 jest przestarzaly i wychodzi z uzytku :/ poszedlem wiec zakupic sobie Tiny26 i ... 8O hm... Sprzedawca mi powiedzial, ze nikt tego nie kupuje i ze wogole nie bedzie go w prtzyszlosci :/ o co chodzi wogole... mam...

    Mikrokontrolery Początkujący   16 Maj 2014 19:53 Odpowiedzi: 308    Wyświetleń: 147475
  • Tranzystror kluczujący do lampy plazmowej

    Heh, jak chcesz miec prosty i tani uklad, to nie licz na to, ze bedzie dzialal 24 godziny na dobe sprawnie. Nie da sie "szklem tylka utrzec". Poczytaj, jakie ludzie tu mieli problemy. Natomiast w tej kweestii co piszesz, mozesz troche zaoszczedzic. Jak napisalem w tresci, diode z opornikiem mozna pominac,...

    Inne Serwis   03 Wrz 2006 10:56 Odpowiedzi: 85    Wyświetleń: 18698
  • Jaki TV 42"-50" wybrać Sony KDL-W829B czy Panasonic TX 2014?

    Do Twoich potrzeb lepszy będzie Panasonic 48AS640. Jest w super cenie dla członków forum. Masz też teraz profesjonalną kalibrację Calmanem gratis Radyjko gratis Kolego nie kłam. Mógłbyś mi powiedzieć KTO konkretnie posiada jeszcze referencyjny sprzęt pomiarowy w kraju? bo zajrzałem sobie...

    Jaki TV   13 Gru 2014 14:25 Odpowiedzi: 317    Wyświetleń: 149382