I o ten ACC właśnie chodzi. Zakładam że po wyjęciu kluczyka masz podtrzymanie, więć ACC jest rozłączony z +12, najprościej będzie dołożyć do środka akumulatorek, najlepiej 12v, ale koniecznie przez diodę. Równolegle z diodą możesz dać rezystor 1k, wtedy akumulatorek będzie doładowywany po włożeniu z powrotem do kieszeni.
Tak na szybko bo na razie nie mam czasu... https://obrazki.elektroda.pl/5786708300_... C i P to czerwony i pomarańczowy. Napięcie na zasilaczu ATX ustaw takie, jak ładowanie buforowe akumulatora. Możesz dać szeregowo z diodą odpowiednio dobrany rezystor. Jak wolisz dać osobny mały zasilacz zamiast akumulatora to wepnij go w miejsce...
jeśli radio wyciągane to ma sens tylko w samym odbiorniku.Nie widząc radia mozna podac wskazanie ogólne.Podłącz (najprościej ) jakiś mały acu o nap ok 12V miedzy masę i pin ciagłego zasilania (permanent voltage) oraz podaj z +12V przez diode i R= 50-100ohm na jego plus w celu doładowywania. Bardziej eleganckim rozwiazaniem jest poszukać napięcie pamięci...
Problem ten to nie kwestia podłączenia. Model ten jest radiem na kieszeń więc podtrzymanie pamięci jest wewnątrz radioodtwarzacza. Pod mechanizmem odtwarzacza jest bateria litowa 3V i to ona jest odpowiedzialna za podtrzymanie nastawów radia. Po prostu trzeba ją wymienić i powinno być po problemie.
Naczytałeś się a prostej lampki probierczej nie wziąłeś by sprawdzić czy w kostce iso są dwa plusy( stały i po kluczyku) na odpowiednich miejscach i czy znika właściwy po wyjęciu kluczyka. Pomyśl trochę. Antena automatyczna to wyjście zasilania na antenę lub inne urządzenia a nie wejście ! Ten jakiś niebieski to może być do włączania wzmacniacza a Illumination...
Włożyłem finalnie akumulatorek 12V
A można do tego użyć oddzielnego zasilacza 12v od jakiegoś innego urządzenia np. ładowarkę? :D I ile musi mieć amperów taki zasilacz? A. no i jak podłączyć minus tego zasilacza? Bo plus to wiadomo, że do podtrzymania. Radio obecnie podłączone pod zasilacz komputerowy.
Witam co ukradli bez panela chyba po złości pozdrawiam ps jednak bateryjka lub akumulatorek jest wskazany. Znalazłem coś takiego poszukaj tematu" jak zrobić podtrzymanie pamięci w radiu samochodowym". http://www.elektroda.pl/rtvforum/files-r...
Zasilanie + podłączasz do czerwonego przewodu w kostce oraz do żółtego -pamięć-. Żeby pamięć nie zanikała musi być cały czas zasilana .
Witam Jak coś pomoże.
Może ta dioda uszkodzona, wlutuj zwykłą prostowniczą. Tak jak radzili zmierz na odpalonym aucie napięcie na tym małym akumulatorze a później na zgaszonym.
Zacznij od zmierzenia ile pobiera podtrzymanie pamięci.
Nie spali - bez obaw. Przewody zasilające w autach mają trzy kolory. Czerwony, Żółty oraz Niebieski. W Twoim przypadku niebieski jest od potrzymania pamięci, czerwony jest zasilający a żółty podświetlanie panelu radia. Nie kiedy trzeba żółty zamienić z czerwonym itd. Nie ma opracowanego jednolitego standardu :) P.S. Trzeba uważać - niekiedy niebieski...
Witam w podanym modelu wpiołem akumulatorek 5,5V pod zasilanie pamięci procesora i działa doskonale pobór prądu 1mA. ZAMYKAM TEMAT
Witam. Mam problem z podłączeniem radia Pioneer DEH-2000MPD w samochodzie Daewoo Lanos. I nie mam pojęcia jak podłączyć radio tak aby po przekręceniu stacyjki na off radio nie gubiło zapamiętanych stacji radiowych, ponieważ nie mogę znaleść kabla, który by podtrzymywał pamięć w tym oto radiu. W tej chwili mam podłączone radio do kabla 12V+ za pomocą...
Witam. Czy na żółtym przewodzie masz 12V po wyciągnięciu kluczyka? Bo jeśli nie to musisz zamienić miejscami przewód czerwony z żółtym, ponieważ on jest odpowiedzialny za podtrzymanie pamięci w Twoim radiu. Pozdrawiam.
Witam wszystkich.A co do tematu to na moje to radio ma na pewno podtrzymanie pamięci.Tylko mam pytanie jeszcze w jakim aucie jest podłączone?Bo np.VW ma inaczej wyprowadzone zasilanie radia i pamięć idzie przez stacyjkę i dlatego może się kasować.A w jakim aucie to radio hula?Pozdrowionka.
Witam. Przyznam się że nigdy tego nie próbowałem ale jakiś to patent jest. Weź 12V bateryjkę (taka płaską jak w zegarku tylko troszkę większą :) ), podłącz ją w zasilanie pamięci radiia przez diodę. Myślę że powinno pomóc. Jak nie jest to za dobry pomysł to mnie poprawią ;) Pozdrawiam.
Tak naprawdę wystraczy jak jeden z kabli będzie pod stałym +12V. Sprawdź instalację radia (schemat) który przewozik ma mieć na stałe to napięcie. Faktem jest że najprościej byłoby założyć na zewnątrz, choć możesz spróbować wewnątrz jakieś bateryjki umieścić (np 3V x 4 sztuki w pastylkach) bo podtrzymanie nie powinno dużo prądu żlopać. Pozdrawiam
Witam Ostatnio nabyłem fajne radyjko JVC KDSHX701. Wiem że mogę je ubezpieczyć ale i tak to mnie nie uchroni przed kradzierzą. Postanowiłem więc że założę kieszeń i będe sobie je zabierać ze sobą. I tu zaczynają się schody. Wiem że po odłączeniu radia stracę wszystkie ustawienia odnośnie parametrów dźwięku. Nie byłoby to udręką gdyby to było tylko bas/tre/bal/fad....
A nie ma tam jakiejś baterii od podtrzymywania pamięci? Wymontuj ją, weź na wzór, kup taka samą zamontuj i musi działać...
No właśnie, jestem, no może nie tak dużum lamerem, no ale nie za bogatym, więc nie stać mnie zbytnio na oddanie radia do serwisu. Podobno to nie takie trudne, trzy diody prostownicze i akumulatorek. Dla mnie to wygląda rozsądnie, ale czy jest :?: Macie może jakieś schemaciki :?: Byłbym wdzięczny :D Ano i radio to Pioneer KEH-P6600R. No i jak już pytam,...
Na jednym masz plusa przy wyjętym kluczyku,tam jest mały prąd,do podtrzymania pamięci radia potrzeba parę mA.Plus po stacyjce wiadomo,około 5 A.Zastanawia mnie te -12V,to jest przy podłączonym radiu ?
jw. Jak to wygląda i ew jak to zamontowac w radiu zeby był mozliwość wyjecia całego radia z auta.
Trzeba użyć przycisku Szukaj. Ten temat był omawiany na forum.
chcialbym dorobic w tym radiu kenwood'a pamiec aby ja trzymalo po odlaczeniu od zasilania czy ktos wie jak to zrobic i pod ktora nozke procesora sie podlaczyc domyslam sie ze trzeba to zrobic za pomoca kondensatora podtrzymujacego pamiec czy tak?
Nie pamiętam dokładnie czy w tym modelu jest możliwość przełożenia bezpiecznika w radiu,jak jest to trzeba go przełożyć.Jeśli nie ma to w kostce ISO masz dwa plusy,jeden stały a drugi po stacyjce,wystarczy tylko je zamienić i bedzie OK.
Czyba nie bateria tylko GoldCap np. 0,47F/5V - w żadnym przypadku nie 12V.
Ja kiedys podpiołem akumulatorek 4,6V pod procek i trzymał pamięć:)
Jak w temacie posiadam takowe radyjko i nie mam zielonego pojęcia jak zrobi c podtrzymanie pamięci Sorki jestem nowy i nie znalazłem podtrzymania ani schematów do tego radia Pozdrawiam Krystian
Czerwony przewód musi być rozłączany po wyjęciu kluczyka, bo Ci akumulator będzie rozładowywać. Na żółtym zaś, napiecie musi byc obecne zawsze, do podtrzymania pamięci ustawień radia.
Witam. Jak masz radio z kieszenią to powinna być wewnątrz bateria od podtrzymania.
Cześć mam taki problem chcę założyć do tego radia potrzymanie pamięci. Tylko czy jest możliwość jakoś inaczej niż pod żółty kabel 'pamięć', jakoś może w środku mam akumulator 4V a 12V musiałbym kupić. Dzięki za pomoc. First FCR800
Wobec tego, jeśli tak chcesz kombinować, odwiedź stronę naszego kolegi z forum: http://studio24.prv.pl/. Wejdź w dział CAR AUDIO i w menu po lewej wybierz FAQ. Jest tam pytanie jak dorobić podtrzymanie pamięci radia, jest prosty schemacik i wszystko opisane. Z układem ładującym akumulatorek oczywiście. Napisz czy o to Ci chodziło.
Dzięki Panowie za cenne rady. Na tym grubym (czerowno-niebieski) nie mam żadnego napięcia więc tak jak pisał sławek111 - będę musiał przejrzeć bezpieczniki. Też mi się wydawało, że coś tu pozamieniane jest, bo wyczytałem, że pin 4 ma być 12V switched czyli po stacyjce. I to by się wszystko zgadzało tak, jak sugerujecie. Wasze podpowiedzi potwierdzają...
Mysle ze na tej stronie zaspokoisz swoja ciekawosc http://elektron.pol.lublin.pl/users/djlj...
Zapewne nie masz podpiętego drugiego plusa od podtrzymania pamięci radia. W kostce ISO czerwony i żółty powinny mieć +12V
Wstaw taki sam , będzie najbezpieczniej lub trochę większy 0,22F;0,33F powinno pracować poprawnie. Wymontowany może być uszkodzony - czas robi swoje.
Proszę o poradę w następującej sprawie : . Citroen C3 Picasso w którym chciałbym sobie zamontować chińskie radio 2DIN i tu moje pytanie czy nie zakłócę systemu skomplikowanej elektroniki w tym samochodzie, jeśli napięcie do podtrzymania pamięci w radiu 2DIN wezmę bezpośrednio z zacisku + akumulatora , natomiast napięcie załączające z gniazda zapalniczki?
Ze sterowaniem z kierownicy może być problem, gubienie ustawień to brak +12V na podtrzymanie pamięci radia.
jeśli chodzi o przewód z bezpiecznikiem 0,5A to jest albo zasilanie podtrzymania pamięci w radiu albo wej. sygnałowe +12V do automatycznego załączania radia po włączeniu zapłonu...to zależy od modelu-firmy radia, w Peugocie 306 na złączu do radia jest podawane +12V (podawane cały czas) i tzw. "ACC- accesory" czyli +12V po włączeniu zapłonu do automatycznego...
Podtrzymanie pamięci w tunerze Yamahy i kiedyś w jakimś radiu samochodowym, a także na płycie gł. sterownika Siemensa. To tylko kond. taki sam jak inne, padające jak muchy.
Panowie mam radio w wylutowaną kostką (jakiś chińczyk - nie mam do niego kostki i lutuje na stałe gniazda iso) W jaki sposób znaleźć która ścieżka na płycie jest od podtrzymania pamięci?? Z resztą wyprowadzeń nie mam problemu ale tu mam zagadke..
Napisz kolego jeszcze jakie to radio? Sprawdź miernikiem czy na kostce jest stałe zasilanie + z akumulatora (bez włączania zapłonu). Powinno one być podłączone do pinu w radiu oznaczonego symbolem "akumulatora", Jest to niezbędne do podtrzymania pamięci, Dodam że niektóre radia (nie fabryczne) za nic nie chcą trzymać pamięci.
Może było coś już drutowane i zmienione przewody, sprawdź pod którym przewodem masz stałe +12V i tam podłącz podtrzymanie pamięci radia.
Spalone żarówki podświetenia wyświetlacza w radiu. zamienione było tylko podtrzymanie pamięci radia . Powodzenia.
Freddy zrozum w końcu że tak już próbował i nie miał podtrzymania pamięci w radiu, obstawiam że ktoś kiedyś przerabiał instalacje z fordowskiego złącza na ISO i coś pokręcił.
do tego trzeba jeszcze doliczyć: podtrzymanie pamięci w radiu, zegarek itd..
Witam jedeno z zasilan BEZWZGLEDNIE musi bycz podlaczone przez stacyjke, pameiec pobiera okolo 10mA a glowne zasilanie nawet jak wylaczysz radio to pobiera okolo 250mA. sprawdz na ktorym masz takie duzy pobor przy wylaczonym radiu i polacz przez stacyjke. Pozdrawiam
Przewód oznaczony w radiu ACC ( najczęściej oznaczany kolorem czerwonym, podłaczyć po stacyjce - 1sza pozycja. np. do bezpiecznika gniazda zapalniczki. Kolor żółty podłączyć do akumulatora lub tam, gdzie napiecie jest zawsze. (Podtrzymanie pamięci radia). Przewod pomarańczowy podłącza sie do wyłącznika swiatel, tak by pojawiło sie na nim napięcie z...
Wziąłeś pod uwagę, że w aucie są obwody zasilana stale? Jak myślisz, jak działa zegarek, podtrzymanie pamięci w radiu, alarm? Wynik, który podałeś nie jest objawem usterki. To mA.
Zasilacz działa prawidłowo ale popełniłem błąd podłączając radio przewodem do głośników który był pozwijany (80m) Stary ATX faktycznie nie daje rady ale ten nowy ogarnia ,tylko głośno pracuje (taniocha 🤭🤭🤭) Mam jeszcze pytanie odnośnie podtrzymania pamięci w radiu bo wiadomo że zasilacz wyłączam jak wychodzę . Radio to pioneer MVH-160UI Czy mogę podłączyć...
Ja do LC7185 wkładałem baterie 9 V i kilka lat trzymało.
A jak myślisz? Zero! No, może kilka mA na zegarek i podtrzymanie pamięci w radiu.
Witaj Spróbuj podmienić kable czerwony z żółtym. Lub miernik albo żarówkę podłącz pod masę a drugi pod czerwony . Tu powinno być napięcie po stacyjce.W żółtym kablu powinno być napięcie cały czas to jest podtrzymanie pamięci radia .
Poszukaj na forum. Temat chyba był omawiany jako: Podtrzymanie pamięci w radiu samochodowym. Zawsze przed rozpoczęciem tematu użyj przycisku Szukaj. Temat zamykam.
Tak ale to jest po włączeniu zapłonu, a mi chodzi o to żeby to było do podtrzymania pamięci, czyli stałe 12v. Więc taka przetwornica 1A, a nawet 0,5 A nie powinna szarpnąć akumulatorów, skoro będzie cały cas na chodzie? Radiu nic nie jest.
Witam. Naprawiając sterowanie lusterkami zrobiłem zwarcie. Straciłem zasilanie lusterek i podtrzymania pamięci w radiu. Z rozpędu sprawdziłem wszystkie bezpieczniki pod kierownicą i w komorze silnika i wszystkie są całe. Bardzo proszę o radę.
Jeśli miałby się rozładowywać to przy poprzednim podłączeniu które było błędne. Więcej prądu traci się przez samowyładowanie akumulatora aniżeli pobiera podtrzymanie pamięci w radiu.
Zmierzyć pobór prądu na wejściu napięcia podtrzymania na wyłączonym radiu i na grającym (nie wiem jaki to model radia) i jeśli jest kilka czy kilkadziesiąt miliamperów to zastosować prosty stabilizator LM7812 w celu obniżenia tego napięcia z 24 na 12V. W zasadzie jeśli będzie się mocno grzał to trzeba będzie mu dodać obciążenie w szeg kilkadziesiat...
Mam zamiar to radio obudować i przerobić na stacjonarne (ostało mi się po wymianie sprzętu na nowszy w samochodzie). Dawcę prądu już mam (zasilacz od kompa). Mam tylko wątpliwośc czy muszę dorabiać jakieś opcje z podtrzymaniem pamięci w radiu. Ten model ma podtrzymanie pamięci. Na marginesie tak sie zastanawiam czy nie wykorzystać jeszcze starego odtwarzacza...
Bezsens. Prościej było podłączyć kabel zasilający równolegle do kabla służącego do podtrzymania pamięci radia.
Silnik i tak powinien pochodzić 10-15s przed ruszeniem, więc nie powinno być to nieudogodnieniem. Jest do zrobienia zrobienia układ podtrzymujący, jednak tu by było potrzeba trochę wiedzy oraz superkondensatorów i układu do ich ładowania. Ewentualnie brać zasilanie z linii podtrzymania pamięci radia i kluczować je napięciem z gniazdka zapalniczki. Wtedy...
Zbadaj na którym kablu (w kostce) występuje napięcie po wyjęciu kluczyka,to będzie ten który trzeba podłączyć do podtrzymania pamięci w radiu.
Najprawdopodobniej cały czas jest załączony przekaźnik podświetlenia, albo zwarte styki albo skądś dostaje fałszywego plusa. Czy ostatnio nie manipulowałeś coś przy radiu? Może być taka sytuacja, ze przewód zasilający podtrzymanie pamięci w radiu zwarty jest z plusem zasilania radia.
chodzi o podtrzymanie pamięci po wyjęciu radia z kieszeni.... w radiu zamontowane są baterie zasilające ale szybko sie rozładowywują...
Prześledz jak "leci" zolty przewód (to od podtrzymania pamięci), sprawdz ile masz wolnego miejsca w radiu, gdzies po drodze musi byc jakis stabilizator (jaki? 5V?). Teraz dopiero bedzie mozna myslec dalej.
Różnie to z tymi samochodami jest. Prawdopodobnie, gdy przekręcisz kluczyk o jedną pozycję, to napięcie się pokaże. Ale gdzieś musisz mieć napięcie dla podtrzymania pamięci w radiu, no kiedyś bynajmniej tak to wyglądało.
Panowie, może wyjaśnilibyście laikowi dokładnie. Prawidłowo czerwony kolor to zasilanie odłączane kluczykiem (ACC) a żółty (B.UP) to zasilanie stałe służące do podtrzymania pamięci w radiu. Z tym że badziewne i niektore japońskie firmy nie trzymają się tej ogólnie przyjętej kolorystyki. SławeK
- ----------------------------------------... tu masz więcej informacji ze strony http://www.studio24.prv.pl/ ----------------------------------------... Jak dorobić podtrzymanie pamięci radia? Radia można podzielić na takie, które nie tracą zawartości pamięci po wyłączeniu zasilania (np. Blaupunkt, Philips, Grundig) i na takie,...
Tak zrobiłem , ale to nic nie dało. Pomogła zamiana kabelków pomiędzy zasilaniem 12v a podtrzymaniem pamięci na nowym radiu. Auto odpaliło. Nawet bez zmostkiwania tych dwoch przewdów security. Natomiast pojawił się kolejny problem bo teraz radio nie ma podtrzymania pamięci. Trochę tego nie rozumię. Czyżby byla to wina nowego radia? Wcześniej jak było...
podtrzymanie pamięci?
Jeśli radio jest podłączone tak że może grać bez kluczyka w stacyjce to tak może się dziać. Do przerobienia instalacja tak jak radzi Maciej1387 . Lub jeśli zależy ci by radio grało bez kluczyka, trzeba wyciągać panel. Wtedy pobór jest prawidłowy (tylko tyle ile wymaga podtrzymanie pamięci). Nie jednego Pioneera już widziałem co miał takie objawy. Nawet...
Należy podłączyć zamiast napięcia załączanego stacyjką kabelek z napięciem stałym (nieodłączanym) . Potrzebny Ci będzie miernik (ostatecznie żaróweczka 12V) i minimalna wiedza o elektryce . Do kostki przy radiu dochodzi napięcie co najmniej dwoma kablami - jeden od podtrzymania pamięci w radiu a drugi zasilający . Musisz znaleźć ten zasilający i odłączyć...
Złącze ISO w Oplu jest zgodne ze standardem, jedynie ma zamienione 12V po stacyjce i podtrzymanie. Jest tylko jedno małe ale - zasadniczo w Oplu głównym zasilaniem jest to stałe 12V (które w innych radiach jest tylko do podtrzymania pamięci), a z kolei 12V po stacyjce w Oplu jest tylko sygnałem informacyjnym dla układu logiki zapłonu w radiu, podczas...
Sprawdź czy zapalniczka ma zasilanie przed czy po stacyjce, bo jak po stacyjce, to nie będziesz miał podtrzymania pamięci radia. Przewód od podtrzymania pamięci radia musi być cały czas zasilany.
Kupiłem z niższej półki radio i zamontowałem je w kombajnie, problem jest , że w miejscu zamontowania jest tylko zasilanie 12V po stacyjce, no i w przy każdym wyłączeniu kluczyka resetuje mi zapamiętane stacje. Czy można stworzyć jakiś dodatkowy prosty układ żeby podtrzymywał pamięć w tym czymś bez przeciągania przez cały kombajn dodatkowego przewodu...
witam moje pytanie brzmi- gdzie podpiąć baterie czy cokolwiek zeby radio nie tracilo pamieci przy wylaczonym zasilaczu?? dodam ze radio jest podobne do RCI2950 w ktorym jest bateria na plytce z wyswietlacza. jakby co dysponuje schematem. pozdrawiam (??) – ozdobnik? -->REGULAMIN pkt 11. Popraw błędy i interpunkcję. Użyj przycisku PISOWNIA -->REGULAMIN...
Oprócz alarmu prąd pobierać będą: zegarek, podtrzymanie pamięci w radiu. Jeśli zakładałeś klemę przy otwartych rzwiach, to dochodzi jeszcze żarówka oświetlenia wnętrza. I tak się uzbiera. Jeśli zaczęło wyć po odłączeniu klemy, to nie tyle alarm, co syrenka z podtrzymaniem, która wchodzi w stan alarmowy po zaniku zewnętrznego zasilania. A że cicho, to...
to jest dość dziwne ale raczej dzieje się tak po stronie radia vordon ma często takie problemy u mnie nie było podtrzymania pamięci ustawień i zawszę się kasowały
Witam. Mam problem z podtrzymaniem pamięci w radiu Alpine CDE-9871RR. Zależałoby mi, by możliwość "działania" radia była, jak w przypadku VW Beta (chyba, że to możliwości sprzętowe, a nie podłączenia) tj.: 1. Radio można było włączyć bez używania kluczyka - (nie zależy mi). 2. Po ok. godzinie grania bez kluczyka w stacyjce radio wyłączało się (nie zależy...
Niepodłączony drugi (+) odpowiedzialny za podtrzymanie pamięci.
Przecierz tego typu radnia maja dodatkowy +12 wlasnie na podczymanie pamieci sprawdz dobrze
Witam, Proszę o pomoc. Zakupiłem używane radio do samochodu - Caliber RDN573BT; problem polega na tym, że posiada tylko język chiński, ale po metodzie prób i błędów uruchomiłem język angielski. W opcjach językowych wygląda na to, jakby wszystkie języki usunięto. Po wyjęciu kluczyka język wraca do chińskiego. Podtrzymanie pamięci radia działa, bo na...
Widzisz, a elektronik albo poradziłby sobie z tym cyfrowo albo analogowo. Przecież można użyć małego akumulatorka na 12V do podtrzymania pamięci w radiu a ładować go przez diodę z napięcia podtrzymującego pamięć. Takie radio pobiera na wyłączonym około 2-10mA to łatwo sobie policzyć na ile godzin czuwania wystarczy gdy wyjmiesz akumulator główny. SławeK
Wow, nawet nie wiedziałem że coś takiego jest i się nazywa, tym bardziej że mam to w fabrycznym radiu. Myślałem że taka możliwość to że tak powiem "standard" i że radia niefabryczne są po prostu ubogie. Alpine'a ani Clariona nie miałem jeszcze nigdy, ale przecież podtrzymanie pamięci w radiu nie powinno wciągać więcej niż kilkadziesiąt mA bo po kilku...
Radio Vanku AS0672-DE Pin 14 - zasilanie po stacyjce (do uruchamiania radia) pin 15 - masa pin 16 - stały plus (podtrzymanie pamięci)
Pioneer DEH-P7300R Niema podtrzymania pamięci, po odłączeniu radia od instalacji wszystkie ustawienia w piz...
Już uzupełniam. Radio to volvo vr500, kostkę naturalnie przemierzyłem, mam na niej tylko 12v po kluczu, brak napięcia na 30. Gablota z 2006 roku, napewno było inne radio bo kostka iso po dłubaniu; widać ktoś już szukał 30 bo ponakłuwana izolacja.
Witam. Brak podtrzymania pamięci. Zrób tak jak radzi przedmówca. Pozdrawiam.
trzeba by bylo zrobic sobie podtrzymanie na jakichs malych akumulatorkach i wpiac sie w zasilanie procesora.
Na BSI masz opisane w którym położeniu ma być wsadzona zwora (client/parking), w pozycji parking nie działa pilot, centralzamek, podtrzymanie pamięci radio, zegar etc. 3,5A to duży pobór prądu, ponad 40W mocy, która gdzieś się zamienia na ciepło
poszukuje schematu sony xr-2753,chodzi mi o podtrzymanie pamięci
Trochę chaotycznie opisałeś temat. W ISO masz mieć wg. standardu czerwony - plus po stacyjce żółty - stały plus - do podtrzymania pamięci w radiu czarny - masa niebieski - to plus po włączeniu radia np. sterowanie anteną lub wzmacniaczem Tyle na temat ISO jeśli masz inaczej to masz coś zmienione A co do radia to nie wiem jakie wychodzą z niego przewody...
Mhm która działa tak samo tylko patent jest przez producenta w środku :). Osobiście jestem amator kombinator dlatego taka rada ;)
Lepsza jest opcja z podtrzymaniem pamięci, bo w tym radiu nie ma żadnych przełączników do wykorzystania Z resztą migający wyświetlacz wkurza oko usera nieraz to ćwiczyłem i ten numer nie przechodzi
1 problem Nic się nie stanie z radiem jak w głośnikach pomylisz + z - Tylko membrana w głośnikach nie będzie odpowiednio pracować przy basach zamiast być wypychana będzie wciągana. 2. Listwa podłączenia przednich i bocznych głośników. Najprawdopodobniej zmostkowane głośniki analogicznie podłączyć tak jak tylne głośniki. chyba że w radiu masz więcej...
O ludzie :) Prosta sprawa, podłącz radio przez stacyjkę tak by grało po ustawieniu kluczyka w 1 pozycję. W radiu masz dwa przewody plusowe. Żółty i czerwony. To złącze które znalazłeś to wtyczka do oryginalnego radia Forda, a do niej podłączona przejściówka do jakiegoś innego radia. I teraz po kolei, w starych Fordach kolory wyglądają następująco: przewód...
Ma kolega jakiekolwiek pojęcie o radiach samochodowych? Czerwony to + zasilania, a żółty to tzw. podtrzymanie pamięci. Jedno i drugie ma być podpięte pod +. Z kluczyka "odcina" się czerwony, a żółty powinien być podpięty pod zasilanie (akumulator). Wszystko w normie z radiem, przyczyny można szukać w zasilaniu z kluczyka, a nie w samym radiu. Pozdrawiam
Dzięki wszystkim za odpowiedzi, sytuacja rozwiązana. Podjechałem do znajomego mechanika, diagnoza - Brak zasilania do podtrzymania pamięci radia , jakoś podłączył mi bez tego, lecz tak samo jak w poprzednim radiu będę musiał radio włączać i wyłączać z guzika. Tylko zastanawia mnie czemu tak jest, skoro w poprzednim radiu nie było żadnych łączonych kabli...
podtrzymanie pamięci radiu blaupunkt podtrzymanie pamięci radiu samochodowym podtrzymanie pamięci
czyszczenie głowicy drukarka canon zamek klapa octavia piszczy filtr
fiatt freemont gramofon daniel obroty
Krups ekspres – woda pozostaje w kotle po parzeniu kawy, przyczyny, Evidence, EA81, odkamienianie PODOFO 2 DIN 17,78 cm z TEMU – Bluetooth, Mirror Link, Android Auto, CarPlay, nawigacja z telefonu