Musisz najpierw odkręcić tą blach co jest do podłużnicy przykręcona na dwie śruby https://obrazki.elektroda.pl/9989201200_... Chodzi mi o tą poduszkę i tam gdzie jest zaznaczone to tej śruby nie mogę odręcić Odkręcasz płaskim bodaj 16 dwie śruby i poduszka wychodzi wraz z blachą Dodano po 4 Zobacz tutaj [url=http://seicento.com.pl/topics7/swap...
Mogła się urwać, ja też kupiłem kiedyś nowe tuleje wahaczy na tył do swojego seicento i też się poukręcały pomimo poprawnego montażu. Ale póki nie wykręcisz to się nie dowiesz czy poduszka się urwała, polecam wykręcić zobaczyć to chwila moment.
Uszkodzona poduszka silnika, skrzyni biegów też może dać objaw, że silnik "szarpie" przy zmianie biegów. Pozdrawiam[/td]
Jakie są momenty dokręcenia śrub prawej poduszki silnika w Fiacie Seicento 1.1 MPI 2003 r?
w seicento masz 3 poduszki kazda inna 2 poduszki sa od skrzyni i jedna od silnika
Sprawdź masę przy poduszce silnika, lubi się urywać.
Zacznij od masy silnika !!!! Koło poduszki silnika !!! Zmień przewody zapłonowe .
Próbowałem. Nie możliwe nawet po maksymalnym opuszczeniu silnika na poduszce.
witam wszystkich pisze poniewaz mam problem.Od dwoch miesiecy jestem posiadaczem pieknego żółtego fiata seicento sporting wszystko bylo ok ale od jakiegos czasu mam problem tego rodzaju iz nie moge uzyskac wolnych obrotów silnika porostu jak jest ciepły pracuje nierowno i trzesie silnikiem do tego slychac jakies stuki w gornej czesci silnika chodzi...
Jakim cudem Ci to wypadło? Odkręcałeś cały wybierak biegów? Po co? Tam są wodziki do wyboru biegów. Biegi wszystkie wchodzą? Tylko wajcha jest ukośnie? Może jedną z linek źle wsunąłeś w tą blachę w której są zamocowane i zabezpieczone takimi zapinkami? A może nie ma zapinki? Ogólnie to łatwiej było odsunąć w lewo i opuścić silnik i wymienić simering...
Już wymienione bez problemów.
poduszka skrzynia cała ? sprawdz poruszaj silnikiem mocno zobacz czy lata . 2. lub hamulec w podłoge wbijasz 1 i puszczas na sprzegło tkz. strzelasz impulsowo a druga osoba patrzy co sie dzieje , czy cały silnik ze skrzynia nie lata
kolego,ale sa dwie poduszki ktore trzymaja skrzynie biegow,z tym ze jedna jest tak zwana wspolna ,ktora znajduje sie w miejscu laczenia silnika ze skrzynia biegow
A nie lepiej poszukać takiego samego silnika i skrzyni. Mocowanie silnika 1,4(poduszki) inne ,sterownik silnika inny . Nie wiem jak ze skrzynia lecz też podejrzewam problemy.
Kolego i co było przyczyną??? Kolego taki mechanik poduszki silnika rozlecialy się a on tak to poskladal szkoda gadac.
Sprawdzałeś okablowanie pod maską? może coś gdzieś się urwało. Silnik jest na poduszkach więc miał prawo odpowiednio się wychylić i urwać jakiś kabelek :)
A jak ma się to do jak go odpalam coś piszczy, nie równo pracuje Dlaczego silnik od razu od strzału gaśnie? Dlaczego silnik nierówno pracuje Piszczało ponieważ zerwany silnik z poduszki jest przesunięty do przodu tak że koło pompy haczy o uchwyt silnika chłodnicy, w tym miejscu też strasznie się iskrzyło co skutkowało nierówną pracą silnika prawdopodobnie...
Witam, właśnie zrobiłem w swoim kultowym Fiacie seicento 900 wymianę poduszki silnika(prawa), jutro będę wymieniał także od strony skrzyni(lewa) tylna była wymieniana wcześniej, ale nie o tym chciałem pisać. Mam pytanie, czy między chłodnicą a kołem od pompy wody fabrycznie jest taka mała przestrzeń? Ledwie ok 1,5cm, czy muszę zrobić poprawkę, wiecie...
Jak na wstecznym jest dzida to wąż od serwa masz pęknięty i podsysa powietrze ja silnik rusza sie na poduszkach w druga stronę na wstecznym. No i kwestia pompy paliwa w zbiorniku ale wtedy jak byś nalał pow . połowy to by raczej chodził normalnie..
Dzięki bardzo za odpowiedź. Też mi to właśnie chodziło po głowie. Albo korozja na wałku skrzyni, tam gdzie są te ząbki (wielowypust), na których siedzi tarcza. Ona musi się tam w miarę swobodnie przesuwać, a jeśli tam przykorodowało to może jest taki efekt. Faktem jest, żeby gdy auta postoją kilka dni to później jest masakra. Jeśli się jeździ codziennie...
Oczywiście jest to do zrobienia (podobnie jak 1.1 i 1.2 73KM z Punto). Tylko że musisz sie liczyć z dużym kosztem. Silnik z osprzętem będziesz miał? Cały osprzęt - rozrusznik, alternator, kolektory, filt pow., komputer do wtrysku. Do tego jeszcze skrzynia, połosie, przeguby, chłodnica z wentylatorem, bak, pompa paliwa. Co jeszcze - lewarek zmiany biegów...
Zależy, jak je ten mechanik wymienia. Należy poluzować wszystkie, uruchomić silnik, nawet czasem kawałek się przejechać i dopiero skręcać. Chyba, że auto bite, żadne zaklęcia nie pomogą.
Możesz podpinać . To standard OBD. Na pinie 7 złącza masz diagnostykę silnika. Nie zrobisz nim np poduszek we fiacie gdzie jest to na pinie 3 złącza. Oryginalny program na tej stronie http://www.multiecuscan.net/
Witam ponownie. W końcu to ogarnąłem. Okazało się, że kabel VAG/KKL z nieznanych mi powodów "przełącza" sygnał K-Line w 3-pinowym adapterze z pinu 3 na pin 1 i dlatego nie mogłem się połączyć. Połączyłem przewodem pin 1 adaptera z pinem 3 złącza w samochodzie i wszystko gra. Jak to jest możliwe? Czyżby kabel VAG był uszkodzony? Czy ktoś już spotkał...
Mam jeszcze jedno pytanie czy nasz euroscan z forum obsługuje nowsze samochody czy tylko też do 2000r. Z załozenia robi te do 1999-2000 roku ale zdaza sie ze tez robi nowsze , ja osobiscie robiełm nim prawie nowe małe Fiaty czyli punto 2 , panda seicento z 2005 roku 1,1 i 1,2 i chodzil bez problemu zarówno z silnikiem jak i poduszkami i absem ale tylko...
poduszka seicento seicento poduszka poduszka silnika
migający klucz półprzewodnikowy czujnik temperatura bezpiecznik wycieraczka tylny
plazma samsung driver uszkodzony plazma samsung driver uszkodzony
Ogrzewanie podłogowe a żyły wodne: różnice i fakty Pilot zastępczy do wzmacniacza Onkyo A-921