Musisz najpierw odkręcić tą blach co jest do podłużnicy przykręcona na dwie śruby https://obrazki.elektroda.pl/9989201200_... Chodzi mi o tą poduszkę i tam gdzie jest zaznaczone to tej śruby nie mogę odręcić Odkręcasz płaskim bodaj 16 dwie śruby i poduszka wychodzi wraz z blachą Dodano po 4 Zobacz tutaj [url=http://seicento.com.pl/topics7/swap...
Mogła się urwać, ja też kupiłem kiedyś nowe tuleje wahaczy na tył do swojego seicento i też się poukręcały pomimo poprawnego montażu. Ale póki nie wykręcisz to się nie dowiesz czy poduszka się urwała, polecam wykręcić zobaczyć to chwila moment.
Uszkodzona poduszka silnika, skrzyni biegów też może dać objaw, że silnik "szarpie" przy zmianie biegów. Pozdrawiam[/td]
witam wszystkich pisze poniewaz mam problem.Od dwoch miesiecy jestem posiadaczem pieknego żółtego fiata seicento sporting wszystko bylo ok ale od jakiegos czasu mam problem tego rodzaju iz nie moge uzyskac wolnych obrotów silnika porostu jak jest ciepły pracuje nierowno i trzesie silnikiem do tego slychac jakies stuki w gornej czesci silnika chodzi...
Jakie są momenty dokręcenia śrub prawej poduszki silnika w Fiacie Seicento 1.1 MPI 2003 r?
w seicento masz 3 poduszki kazda inna 2 poduszki sa od skrzyni i jedna od silnika
Sprawdź masę przy poduszce silnika, lubi się urywać.
Zacznij od masy silnika !!!! Koło poduszki silnika !!! Zmień przewody zapłonowe .
Już wymienione bez problemów.
Próbowałem. Nie możliwe nawet po maksymalnym opuszczeniu silnika na poduszce.
kolego,ale sa dwie poduszki ktore trzymaja skrzynie biegow,z tym ze jedna jest tak zwana wspolna ,ktora znajduje sie w miejscu laczenia silnika ze skrzynia biegow
Sprawdzałeś okablowanie pod maską? może coś gdzieś się urwało. Silnik jest na poduszkach więc miał prawo odpowiednio się wychylić i urwać jakiś kabelek :)
A nie lepiej poszukać takiego samego silnika i skrzyni. Mocowanie silnika 1,4(poduszki) inne ,sterownik silnika inny . Nie wiem jak ze skrzynia lecz też podejrzewam problemy.
Kolego i co było przyczyną??? Kolego taki mechanik poduszki silnika rozlecialy się a on tak to poskladal szkoda gadac.
Jak na wstecznym jest dzida to wąż od serwa masz pęknięty i podsysa powietrze ja silnik rusza sie na poduszkach w druga stronę na wstecznym. No i kwestia pompy paliwa w zbiorniku ale wtedy jak byś nalał pow . połowy to by raczej chodził normalnie..
Witam, właśnie zrobiłem w swoim kultowym Fiacie seicento 900 wymianę poduszki silnika(prawa), jutro będę wymieniał także od strony skrzyni(lewa) tylna była wymieniana wcześniej, ale nie o tym chciałem pisać. Mam pytanie, czy między chłodnicą a kołem od pompy wody fabrycznie jest taka mała przestrzeń? Ledwie ok 1,5cm, czy muszę zrobić poprawkę, wiecie...
A jak ma się to do jak go odpalam coś piszczy, nie równo pracuje Dlaczego silnik od razu od strzału gaśnie? Dlaczego silnik nierówno pracuje Piszczało ponieważ zerwany silnik z poduszki jest przesunięty do przodu tak że koło pompy haczy o uchwyt silnika chłodnicy, w tym miejscu też strasznie się iskrzyło co skutkowało nierówną pracą silnika prawdopodobnie...
Mocowanie do silnika takie same, bo silniki FIRE mają ciągle te same bloki, chyba inne mocowanie poduszki skrzyni i inny wybierak biegów potrzebny, ale to wszystko do przerobienia jak się chce, bo to w końcu Fiat :) stary typ: https://allegro.pl/oferta/fiat-seic... typ: https://allegro.pl/oferta/fiat-seic...
Możesz podpinać . To standard OBD. Na pinie 7 złącza masz diagnostykę silnika. Nie zrobisz nim np poduszek we fiacie gdzie jest to na pinie 3 złącza. Oryginalny program na tej stronie http://www.multiecuscan.net/
Zależy, jak je ten mechanik wymienia. Należy poluzować wszystkie, uruchomić silnik, nawet czasem kawałek się przejechać i dopiero skręcać. Chyba, że auto bite, żadne zaklęcia nie pomogą.
Jakim cudem Ci to wypadło? Odkręcałeś cały wybierak biegów? Po co? Tam są wodziki do wyboru biegów. Biegi wszystkie wchodzą? Tylko wajcha jest ukośnie? Może jedną z linek źle wsunąłeś w tą blachę w której są zamocowane i zabezpieczone takimi zapinkami? A może nie ma zapinki? Ogólnie to łatwiej było odsunąć w lewo i opuścić silnik i wymienić simering...
Oczywiście jest to do zrobienia (podobnie jak 1.1 i 1.2 73KM z Punto). Tylko że musisz sie liczyć z dużym kosztem. Silnik z osprzętem będziesz miał? Cały osprzęt - rozrusznik, alternator, kolektory, filt pow., komputer do wtrysku. Do tego jeszcze skrzynia, połosie, przeguby, chłodnica z wentylatorem, bak, pompa paliwa. Co jeszcze - lewarek zmiany biegów...
Witam ponownie. W końcu to ogarnąłem. Okazało się, że kabel VAG/KKL z nieznanych mi powodów "przełącza" sygnał K-Line w 3-pinowym adapterze z pinu 3 na pin 1 i dlatego nie mogłem się połączyć. Połączyłem przewodem pin 1 adaptera z pinem 3 złącza w samochodzie i wszystko gra. Jak to jest możliwe? Czyżby kabel VAG był uszkodzony? Czy ktoś już spotkał...
poduszka skrzynia cała ? sprawdz poruszaj silnikiem mocno zobacz czy lata . 2. lub hamulec w podłoge wbijasz 1 i puszczas na sprzegło tkz. strzelasz impulsowo a druga osoba patrzy co sie dzieje , czy cały silnik ze skrzynia nie lata
Mam jeszcze jedno pytanie czy nasz euroscan z forum obsługuje nowsze samochody czy tylko też do 2000r. Z załozenia robi te do 1999-2000 roku ale zdaza sie ze tez robi nowsze , ja osobiscie robiełm nim prawie nowe małe Fiaty czyli punto 2 , panda seicento z 2005 roku 1,1 i 1,2 i chodzil bez problemu zarówno z silnikiem jak i poduszkami i absem ale tylko...
Dziwna sprawa. To niby jak oni jeżdżą, że te silniki są non stop zajechane? Tylko silniki? Inne graty nie? A może tak dbasz o te samochody? Bez urazy, ale nie wyobrażam sobie doprowadzać raz po raz do remontu kapitalnego silnika. Coś tu nie gra. Mam taką samą sytuację: poduszki pod skrzynią, silnik, końcówki - samochody co chwilę w serwisie. Nie dbają...
w najbl.iższym czasie mam zamiar udać się do ASO na wymianę czujnika temperatury, mam andzieję że to pomoże. zauważyłem jeszcze inną własciwość - odkąd się ociepliło, jak np stoję na światłach, czuję jakby delikatne "pchnięcia, drgnięcia" auta.. jakby ktoś z tyu dał lekkiego kopniaka w zderzak. nie sa one regularne, wykluczam poduszkę pod skrzynią czy...
Dzięki bardzo za odpowiedź. Też mi to właśnie chodziło po głowie. Albo korozja na wałku skrzyni, tam gdzie są te ząbki (wielowypust), na których siedzi tarcza. Ona musi się tam w miarę swobodnie przesuwać, a jeśli tam przykorodowało to może jest taki efekt. Faktem jest, żeby gdy auta postoją kilka dni to później jest masakra. Jeśli się jeździ codziennie...
Witam, Proponuję Koleżance Fiata Stilo ( wersję 3D ) z sinikiem 1,2 80 KM. Są to bardzo dobre i niedoceniane auta. W górnej granicy cenowej można takie autko znaleźć. Pierwsze roczniki ( 2002 ) były bardzo bogato wyposażone - klimatyzacja, 8 poduszek, wspomaganie City, szyby el. ASR, itd. Przy dobrym wyborze koszty eksploatacji będą na pewno mniejsze...
Witam mam problem z powyższym autem. Gdy jadę po dziurach słychać stuki tak jakby od strony kierowcy z przodu. Zrobiłem mały test na progu zwalniającym gdy jadę na biegu i daje dużo gazu to stuku nie ma przy przejeżdżaniu, lecz gdy rozpędzę auto i przed progiem wrzucę na luz lub wcisnę sprzęgło to stuka z tej lewej strony kierowcy tak jakby silnik był...
Posiadam Seicento 900 z 2002 roku, które ma już zainstalowane 16-pinowe gniazdo OBD w kabinie. Szukam kabla diagnostycznego, którym będę mógł się połączyć z autem. Znalazłem dwa typy, jeden to zwykły VAG KKL, drugi to wersja "VAG KKL + FIATECUSCAN". Różnica pomiędzy nimi jest taka, ten drugi posiada przełącznik czteropolowy umożliwiający dodatkowo diagnostykę...
Witam jestem nowy na tego typu forum. Mam mianowicie następujący problem: Fiat 600 (Seicento) 1.1 06r. Samochód po nocnym postoju nie chce zapalić. Problem jest praktycznie zawsze kiedy są zimne wieczory, a wygląda to tak; po przekręceniu kluczyka na zapłon wszystko jest ok (kontrolki, pompa) kiedy usiłuje zapalić silnik łapie normalnie ale dosłownie...
Owszem koszta w 206 na start będą, ale też trwałość podzespół trochę lepsza niż we Fiacie. Komfort jazdy też. Ale jak cena i tylko do wożenia 4 litere to jak pisałem nic Fiata nie przebije. Zgadzam się, tylko facet na 10lat użytkowania prawie nic nie zrobił przy aucie. Poduszki amortyzatora sama rdza - do wymiany, przód coś stuka - weryfikacja. Cały...
Witam serdecznie, Od pewnego czasu jestem właścicielem samochodu jak w tytule. Zakupiłem go jako niesprawny. Posiadał zamontowaną instalację gazową która wpływała na wtryski paliwa ( działał tylko trzeci) po zdemontowaniu jej wszystkie wtryski zaczęły działać. Niestety problem nie ustał, bardzo ciężko odpala na benzynie kiedy to już się uda, trzeba...
To ty kupujesz samochód po to żeby jeździć, czy po to żeby ci się psuł? Bo idąc takim tokiem rozumowania, to powinnaś się wystrzegać wszystkiego, co zawiera śladowe ilości mechaniki. Po rozpatrzeniu twoich wymagań, można powiedzieć jedno - NIE MA AUTA, które by spełniało te kryteria. Przyrównywanie auta ze szkoły jazdy, które jest katowane przez adeptów...
Od jakiegoś już czasu mam problem z obrotami jałowymi i ogólną dynamiką silnika w mojej astrze. Zarówno na gazie jak i na benzynie (mocniej na benzynie, obserwacje dotyczą tego właśnie paliwa) silnik chodzi nierówno - co kilka sekund obroty wyraźnie spadają po czym wracają do normy, ogólnie silnikiem trochę trzęsie. Jak obciążę alternator ogrzewaniem...
To myślisz, że jak włożysz wydech za 4 tysie, to nagle wzrośnie wartość auta ????. Ono jest już pełnoletnie. Ostatnie modele chyba schodziły w 2003 roku !!!. Jaki ma przebieg ? - dajmy na to 300 tysięcy. Dalej reklamujesz fotele kubełkowe ?. Owszem są - tyle, że są "bardziej kubełkowe". Zejdź na Ziemię. No wiesz jeśli dla Ciebie w 20 letnim aucie najważniejszy...
Moja subiektywna opinia: Jeśli masz 5,5 tysiąca to na Twoim miejscu nie kupiłbym SC. Z własnego doświadczenia i częstej okazji do porównań po 1000-kroć wolę matiza. Przy silniku o pojemności 0,8 matiz( małe opłaty za OC) ma osiągi wręcz identyczne do SC przy większej masie. Natomiast sam komfort jazdy jest zdecydowanie wyższy w matizie.Wnętrze jak dla...
Witam, Chciałbym się podzielić informacją, jak poradzić sobie z "rzępoląca" skrzynią biegów Fiata Pandy 2 a potem ze ślizgającym się sprzęgłem (w moim przypadku najpierw było „rzępolenie” skrzyni a potem ślizganie się sprzęgła). Przyczyną „rzępolenia” skrzyni biegów było uszkodzone łożysko wałka atakującego, które posiada 7 kulek....
poduszka seicento seicento poduszka poduszka silnika
ipconfig karta tunelowa isatap whirlpool uszkodzić rezystor lutowanie drutu
ogranicznik przepięć quick odciąg
Lokalizacja bezpiecznika w Philips 55US6412/12 Jak zabezpieczyć dom przed podsłuchem w głośnikach?