Zmiana parametru MIU - BIC A2/A3 Configuration - vehicle environment na "no transfer"
Kontrolki same znikną jeśli naprawisz usterki. Niestety najpewniej trzeba będzie dochodzić do tego na piechotę czyli miernik w dłoń i do dzieła.
4143 - czujnik położenia osi napędowej z prawej strony - błędna oporność znamionowa cewki. 5041 - czujnik ciśnienia osi napędzanej z lewej strony - zwarcie z masą.
Każdy z tych błędów mówi o problemie z systemem bezpieczeństwa jaki są poduszki, Przyczyny tych błędów oraz ich spora ilość mogą sugerować np to że poduszki te już zadziałały. Auto wyklepane ale błędów nikt nie pousuwał. Może to też być wina braku jakichś czujników itd itp. I jeszcze ta wisienka na końcu posta... Auto kupione dopiero w komisie :D Błąd...
Citroen C5 X7 2010 2.0hdi wyświetliło Serwis i "Airbag(s) or pretensioner seat belt(s) faulty". P0362 kontrolka neutralizacji poduszki powietrznej pasażera. rezystancja zbyt niska Kontrolka pasó... Bezpośrednia odpowiedź - To nie jest usterka „kostek pod fotelem”. Kod, który widzisz jako „P0362”, w PSA odpowiada zazwyczaj błędowi 7362: obwód kontrolki...
Masz tam dwa błędy i jeden wynika z drugiego, oba są przez to że jest wyłączona poduszka. Wyglada jakby została wyłączona za pomocą interfejsu. 024D to błąd 589 - zapalnik poduszki pasażera - dolny limit przekroczony 0500 to błąd 1280 - wyłączona poduszka pasażera Zobacz czy poduszka jest aktywna w programie. Te błędy się pojawiają gdy wyłączona jest...
Witam diagnozujesz poduszki kasujesz błędy patrzysz na oporność w vagu i to wszystko jeżeli lampka gaśnie jeżeli chcesz mieć pewność to trzeba rozebrać autko i zobaczyć.
Można jeździć ale mogą nie wystrzelić poduszki podczas zderzenia. Do odczytania błędy w sterowniku poduszek. Możliwe że błąd spowodowany zbyt niskim napięciem na zasilaniu sterownika lub błąd 65535 - uszkodzenie sterownika. Bez diagnozy komputerem to tylko pozostają przypuszczenia.
Te błędy wskazują nie na brak zasilania modułów, tylko na problemy z komunikacją na magistrali CAN nadwozia. W bordnetz jest CAN gateway, bramka, która "spina" wszystkie magistrale komunikacyjne w samochodzie, nie zgłasza żadnych błędów komunikacji na magistrali hi-speed CAN czyli silnik, ABS, poduszki
Błędy dotyczą przepustnicy.
Przecież jest napisane w błędach co mu dolega. Ktoś wyłączył VAGiem poduszkę pasażera a nie odłączył wtyczki od poduszki przez co sterownik widzi że rezystancja jest zbyt mała. Odłącz wtyczkę poduszki lub włącz poduszkę w adaptacjach. Kanał 01, ma być 0 jeżeli poduszka ma działać, 1 jak ma być wyłączona. Po wyłączeniu poduszki w adaptacjach trzeba odłączyć...
Błąd 1544. Wyłącznik poduszki pasażera-lampka kontrolna Kontrolka wyłączenia poduszki pin 48. Masz niewłaściwy wyłącznik, z rezystorami montowano w nowszych modelach z siecią VAN (po 2001), bez sieci cyfrowej wyłącznik był typu 0-1. Zasymuluj kontrolkę wyłączenia poduszki i zamiast wyłącznika zewrzyj kable z pinu 49 i 50, pokasuj błędy i powinno być...
Dobierz się do wtyczek przy napinaczach pasów i zobacz co tam jest kombinowane. Jeśli oporniki to pewnie je stopiło. Należało by wymienić napinacze pasów na nowe i skasować błędy i kontrolka zgaśnie. Jeśli chodzi czy coś było wcześniej kombinowane oprócz pasów to zdejmij poduszkę z kierownicy i podłącz vcdsa i sprawdź czy wywali błąd poduszki kierowcy....
A takie "kfiotki", są zagrożeniem dla zdrowia i życia. 2. Prawy fotel kierowcy cały czas piszczy, że nie ma pasów zapiętych, 5. Poduszki powietrzne wykazują błędy i nie wiem teraz czy są podpięte prawidłowo
Załóżmy że to błąd czujnika w pompie.Wtedy wymieniasz lub naprawiasz pompę ABS.Teraz wejdź w parametry i zobacz czy widzi ciśnienie przy wciskaniu hamulca.Co do drugiego błędu to zależy nie tak hop.Czy kontrolka poduszki pojawia się po zapłonie?Czy widać w parametrach np kontrolka airbag on/off itp?
Coś w wiązce pewnie jest nietegedes. Ewentualnie może ten sterownik nie obsługuje bocznych poduszek i poduszki pasażera (a były w ogóle astry G - bo myślę że o G piszesz bez p. pasażera ?) i ma firmowo oporniki wstawione. W oplu tego akurat nie widziałem, ale w innych autach i owszem.. Zmierz wiązkę, zmierz na pinach sterownika.
17978 - sterownik silnika zablokowany przez immobilizer. Licznik nie rozpoznaje klucza bądź brak jest komunikacji ECU z licznikiem. Przy aktywnym błędzie silnik odpali na sekundę i zgaśnie. 16502 - sterownik silnika widzi zbyt wysokie napięcie z czujnika temperatury. Możliwe zwarcie w instalacji czujnika lub uszkodzony czujnik. 16555 - uboga mieszanka....
To jest podzielone na 3 grupy. Wiem tylko że koncentrator blisko złącza OBD to ten najszybszy CAN, czyli wszystko co związane z napędem i bezpieczeństwem jazdy (silnik, skrzynia, hamulce, poduszki powietrzne itp.), najprościej odpinać po kolei i patrzeć z czym zginie komunikacja.
Cześć. Jakiś czas temu oddałem auto do naprawy skórzanej tapicerki w aucie. Po powrocie mam błąd poduszek powietrznych. Przed wymianą też czasami potrafiła się zaświecić ale po wyłączeniu zapłonu i ponownym włączeniu kontrolka gasła. Auto wyrzuciło 4 błędy związane z poduszkami. Może ktoś miał podobny problem i będzie w stanie pomóc. Szukałem na różnych...
Witam, pacjent to W168 A140 2011rok. Po podłączeniu do kompa następujące błędy: 008-zapalnik poduszki bocznej kierowcy wartość za niska https://obrazki.elektroda.pl/4042775900_... oraz C1504- błąd Esp czujnik kąta skrętu nie zainicjowany Wie ktoś może gdzie jest zapalnik poduszki bocznej kierowcy lub czy można go kupić https://obrazki.elektroda.pl/9755711800_...
Witam. Jeżeli faktycznie nie ma poduszki to kontrolka będzie świecić. Rozumiem że po odpaleniu cały czas świeci? Jeżeli tak to w razie wypadku nic nie zadział gdy kontrolka się pali żadna poduszka nie zadziała system jest wyłączony. A co do poduszki kierowcy najlepiej będzie ściągną i zobaczyć co tam siedzi czy jest poduszka czy tylko zaślepka. No i...
Jeśli masz błąd np: Błąd wewnętrzny sterownika, to trzeba zacząć od wymiany sterownika lub elektronik musi usunąć crasha, a jeśli masz inne błędy a podejrzewam że masz, np: napinacze, poduszki to poprostu te części do wymiany lub zasymulowania opornikiem 2,2ohm lub też wyprogramowanie błędów przy użyciu clipa. Takich porad tutaj nie tolerujemy - bezpieczeństwo,...
Nie bardzo jestem w temacie. można jakoś odczytać błędy bez podpinania do komputera? Tak, piny 4 i 16 gniazdku diagnostycznym zwierasz ze sobą, kontrolka będzie migac kod błędu.
Panie "a.gry" to forum jest właśnie po to aby pomagać więc opisuję może troszkę jaśniej niż kolega wcześniej : uruchamiasz vaga wybierasz adres 15 czyli (airbag) następnie jak się skomunikujesz z poduszką (wyświetli się numer sterownika i td...) wybierasz kanał 02 aby odcztytać błędy zapamiętane, nastepnie powracasz i w kanale 05 kasujesz te błedy....
wydaje mi sie że skasować można tylko przez urządzenie diagnostyczne ja bawię się euruscanem i nim kasowałem błędy metoda odpięcia akumulatora chyba nie działa w tym aucie podjedz do kogoś kto ma np. KTS
W multiecusaknie to robisz? Kasujesz błędy i osiowanie? i przy poduszkach błąd Ci wywala?
Witam podłączaj bez obaw nic się nie stanie, w najgorszym wypadku nie nawiąże połączenia, a program polecam PCMscan, poszukaj np. tu http://www.topwarez.pl/inne-f84/36210-pc... ELM327 sczytasz jedynie błędy ze sterownika silnika. Poduszki czy abs'u tym nie zdiagnozujesz, ale silnik jak najbardziej. Jeśli kupujesz...
Czyścić możesz Kontakt sprayem, możesz też podgiąć blaszki by się mocniej stykały. Octavia 2 ma przewody w podłodze, Octavia jeden ma pod siedziskiem. Od strony progu pod fotelem jest taka przykrywka a pod nią złącza od fotela, tam znajdziesz żółtą 3 pinową wtyczkę. Trzeba odkręcić śruby z tyłu fotela w prowadnicach które robią za ograniczniki, dajesz...
Jeśli to EB+2gen. to pomiar ciśnienia wystawianego na siłowniki odczytywany jest bezpośrebnio w module przez czujniki tam wbudowane połączone otworami z blokiem zaworów. Jeśli ma przychodzić sygnał z zewnętrznego czujnika to tylko może wchodzić na AUX 4 lub AUX 5 . Jeśli chodzi o poduszki to tylko może on obsługiwać oś podnoszoną, bo pozimowanie jest...
Wszystkie pojazdy wyposażone w SRS mają samo diagnostykę. Mylisz pojęcia. Pierwsze zaś słyszę, że w P12 błędy zostają samoczynnie kasowane w przypadku zaniku usterki w układzie poduszek powietrznych.
Po pierwsze 11 V to za mało ;tak jak napisał kolega w poprzednim poście , po drugie, to do pomiarów reztstancji zapalników poduszek wskazane jest używanie mierników które są zasilane niskim napięciem 3V max 6v i bardzo małym prądem . Na pewno nie używał bym do tego celu przyrządów zasilanych baterią 9V rodem z Chin . Trzeba mieć swiadomość że diagnozujesz...
Witam uruchomiłem program ddt2000 mam tylko jeden problem. Po podłączeniu do samochodu program wykrywa mi błędy np: airbag co też sygnalizuje mi wyświetlacz na desce oraz błąd abs czego na desce nie widać ponadto ECM, chyba piszę że nie ma go w bazie albo że nie może się połączyć. Przy próbie wykasowania błędów na desce zgaśnie na około 2 sekundy błąd...
Witam wszystkich. Mam problem z BMW X3 E83 z 2010r. z silnikiem benzynowym 2,0. Auto przywiezione z Niemiec, wszystko było ok. Podczas czyszczenia były otwarte drzwi i świeciło się światło i delikatnie przysiadł akumulator. Przy próbie odpalenia akumulator się na początku "zająknął" i na desce zaświeciła się poduszka i napęd 4x4. Ładowanie porządne...
Miałem wypadek Ford Mondeo Mk4 lift 2.0tdci 2011r wymieniłem poduszki zrobiłem przód wykasowałem poduszki wszystkie błędy wykasowałem dane o wypadku i auto nie kręci czy w sterowniku też może żałować???
Wymieniłem drugi sterownik i już wszystko ok Pozdrawiam
Witam! Prałem ostatnio mojego Sharana, wyjmowałem fotele przednie kierowcy i pasażera, zlałem ich dobrze wodą, po zamontowaniu zaświeciła mi się kontrolka poduszki powietrznej. Po podłączeniu VAG-a wyskakują dwa błędy Błąd czujnika zderzenia, odpalenia poduszki powietrznej - czujnik g179 i drugi taki sam g180. Kostki niby suche, błędy kasują się, po...
Słyszałem, ale nie wiem, czy to prawda, że przed rozpięciem poduszek zdejmujemy klemę z baterii, ale tak tylko. Słyszałem. Systemy SRS są zawsze tak podłączone do instalacji samochodów, że centralka jest zasilana tylko po przekręceniu stacyjki w pozycję zapłon [15]. Jeżeli podczas odłączenia poduszki i wymiany kierownicy nie przekręcałeś stacyjki w...
Nie radaru nie wymienialem bo znalazłem go wiszącego na jednym kablu . Naprawiłem wiązkę do niego . Komputer łączy się z nim bez problemu . Błąd tylko pokazuje się w Abs brak komunikacji z radarem . Jak wchodzisz w moduł radaru wyskakuje tylko błąd - sprawdz kod błędy w układzie Abs . Po skasowaniu Crash daty w bsi radar działa . Jak i aktywny tempomat...
No niestety jak jest na gwarancji i chcesz ją mieć dalej wojuj z ASO. No może nie wojuję, ale się potykam. Terminy na "wizytę" co najmniej tydzień. Byłem błędy odczytali. Ponoć było ich mnóstwo. Gościu pokazał dwie strony zadrukowane, ale jakie błędy były. związane z AirBag'iem ... nie dostałem informacji. Wniosek padł jeden. Wymiana wyłącznika poduszki...
Wymienia się poduszki, pasy, kasuje błędy i w drogę. Nie ma potrzeby kasować żadnych crash data, bo to tylko informacja zapisana w sterowniku Skoro jest tak, jak piszesz, to zadzwoń do najbliższego ASO VW/Audi, podaj VIN powiedz, że już wymieniłeś wszystkie poduszki i zapytaj czy wykasują Ci zapisany Crash w sterowniku. Wtedy będziesz miał pewną informację...
Witam serdecznie. Otóż po ostatniej dosyć długiej trasie nagle samo z siebie zaświeciła się kontrolka airbag połączona z kontrolką service. Po podłączeniu do komputera wyskakują dwa błędy których nie da się usunąć. Są to: 072 Poduszka powietrzna pasażera, stopień 2 - przerwa w obwodzie (stały) 072 Poduszka powietrzna pasażera, stopień 1 - przerwa w...
Nie powiedziałbym, że to było połączenie zupełnie bezluzowe. - w tamtych czasach gęstość zapisu była niska, a głowice leciały stosunkowo wysoko zapisując/odczytując dosyć szeroką ścieżkę z dosyć długimi sektorami i sygnał na ogół był wystarczająco silny, by te luzy zanadto nie przeszkadzały, ale to jeden z wielu czynników, jakie sprawiły, że silniki...
Zabawką typu ,,kostka OBD,, łączysz się z silnikiem to skąd masz mieć błędy SRS.
Witam, mam problem z elektroniką w Dodge Challenger 3.6 2019 i proszę o pomoc: Samochód nie dodaje gazu, wymienione dwa potencjometry, komputer niby widzi, że gaz jest dodawany, ale reakcji brak. Ręce opadają, błędy kasuję i też nic, błąd tak jakby się nie usuwał lub od razu wraca, a łączę się kablem za pomocą bypassa do SGW. Elektronik z mojej miejscowości...
Nie są wymieniane tylko zamiast sprawnych poduszek wstawiane rezystory. Taka praktyka. No tak, Polak, Rosjanin czy Ukrainiec potrafi. W zeszłym roku ni stąd ni zowąt zaświeciła mi się kontrolka poduszek. Komputer wykazał zbyt dużą rezystancje inicjatora dla poduszki po stronie pasażera. Trudno się dziwić, zawsze nagrzewana jest ona przez słońce do...
Witam. Wystrzeliła mi poduszka kierowcy i pasażera z przodu i napinacze, mimo że pasażera nie było. Wymieniłem poduszki i napinacze, a błędy pokazują, że wszystko jest wystrzelone, nawet tylne poduszki i napinacze, wcześniej kontrolka się nie paliła. Co robić?
Podmieniłem ECU o tych samych nr co mój i dalej wyskakuje brak połączenia ze sterownikiem silnika błędy kontrola trakcji poduszki hamulec ręczny niski poziom naładowania akumulatora
Witam. Posiadam vw touran I 1.9tdi wystąpil u mnie błąd 01218 i 01228 bład poduszki pasazera. Przed wystąpieniem błedu była ściągana poduszka kierowcy. Pomóżcie prosze.
Dziękuje .Ale niestety nadal nie mogę odpalić DIAG BOXA nie wiem co jest grane , Może ktoś z was zna jakiś myk do uruchomienia Diag boxa bez nr DAM Jakiś nr serwisowy czy coś takiego .Muszę sprawdzić poduszki powietrzne .. Ale DiagBox uruchamia się bez nr DAM. Nr się podaje już po wybraniu Auta. Co zgłasza? Jakie błędy z systemu DiagBox?
Podłącz coś normalnego lub byle jakiego vVCDSa lub innego VAGa, bo po tych numerach to nie da rady sprawdzić i ci odpowiedzieć co to za błędy.
błędy poduszki peugeot błędy poduszki poduszki błędy volvo
laguna programowanie rozładować akumulator mitsubishi przekroczenie limit zasilać
zniekształcacz dźwięku programowanie pilota centralnego zamka
Regulacja gaźnika w pile Makita EA3500S: krok po kroku Sony KSM-2101 AAM – opis mechanizmu CD, różnice wariantów, głowica KSS-210