Jak nie demontowaliście poduszki albo kierownicy to urwaliście taśmę.Też tak może być.
Ok. Ale czy na pewno jest to T30?
Zawsze się coś da zrobić, ale trzeba tam zajrzeć. Na YT masz poradniki jak zdemontować poduszkę kierownicy. Co ważne, warto odpiąć akumulator na ten czas, wtedy nie będziesz miał błędów i tym bardziej nie będzie ryzyka wystrzału poduszki.
Czy jest możliwe, żeby podczas wymiany złącza elastycznego wydechu uszkodzić taśmę poduszki kierownicy?
Taśma pod kierownicą ,99% problemów to je uszkodzenie w kasecie. Niestety to jedyny elemnt który pracuję mechanicznie. Z czasem przeciera się, plącze ,załamuje czy przerywa.
żę A23 to złącze w manetce kierownicy Nie w manetce tylko w taśmie zwijacza poduszki, plus na klakson leci przez taśmę do styków poduszki i wraca drugim stykiem taśmy do trąbki.
Klasyczny objaw uszkodzenia taśmy zwijaka kierownicy.
Masz 2 wtyczki od poduszki od strony kierownicy i 2 gniazda od spodu. Tu masz sprawdzić ciągłość przewodów. Jeżeli jest ok to możliwe uszkodzenie poduszki. Najlepiej mieć PP2000 i zasymulować tym rezystorem poduszkę wtykając go we wtyczkę od strony kierownicy.
Po ściągnięciu poduszki i kierownicy zaświeciła mi się kontrolka silniczka, czym to spowodowane?
Po pierwsze masz zbyt duży rezystor. Po drugie to skąd pewność że tutaj chodzi o poduszkę w kierownicy a nie o poduszkę w fotelu? Trzeba było zajrzeć w pomiary lub spisać sobie nr błędu. Z opisami w testerach jest różnie.
problemem były styki na złaczu poduszki w kierownicy
Bo wyrwałes tylko pół przycisku. Wydłub tę resztę a przy montażu złóż w całość
Wyciągasz na bok, nie trzeba zdejmować kierownicy, ani rozłączać poduszki. Potem tylko 2 śrubki i jest Twój
Poprostu w innych podobnych postach przeczytałem ze francuskie auta nieraz przekłamują i mylą poduszki pasażera z tymi w kierownicy.
W wersji z poduszką powietrzną trzeba odkręcić dwa wkręty imbusowe od tyłu kierownicy , w wersji bez poduszki chyba jest tak samo. W kierownicy od spodu są dwa otworki w które należy włożyć klucz imbusowy. Niestety nie pamiętam czy 6 lub mniejszy. A co się tyczy samego przełącznika , to dysponując lutownicą i mając trochę zacięcia do majsterkowania...
Takie oryginalne radia są - jak by to ująć - podstawowe. Brak wyjść np. na wzmacniacz uniemożliwia rozbudowę systemu nagłaśniającego.
Taśma ze spirali do poduszki samochodowej w kierownicy może by pasowała do eksperymentów ? Tyle że przewody są obok siebie a nie nad sobą.
Jeden pisze o pasku w EPS elektrycznym a drugi sprawdza ładowanie kilka dni. Kolego sprawdź ładowanie i połączenia elektryczne. Jak nie masz nawet prostego multimetru to oddaj do warsztatu bo nie ma to wszystko sensu. Mam multimetr i w poprzedniej pracy zajmowałem się trochę przewodami i pomiarami. Ale temat chyba rozwiązany. Stał parę dni na parkingu...
Musisz sprawdzic zlacze poduszki airbag kierownicy i tasme zwijajaca w kierownicy.
Czy komputer łączy się ze sterownikiem abs? Jeżeli tak to czy wyświetla jakieś błędy, można odczytać parametry? Nie wiem jak to wygląda w volvo, ale np w oplu vectra c przy podobnym problemie z abs/esp trzeba przeprowadzić kalibrację "czujnika kąta skrętu". W tym volvo masz chyba DSTC z taśmą poduszki kierownicy.
Podważ tą pomarańczową wtyczkę przy poduszce. Jeśli chcesz zdjąć kierownice to nie wykręcaj tej śruby do końca od razu, tylko najpierw wykręć trochę, i spróbuj ruszyć całą kierownice z wieloklinu jak zobaczysz, że zaczęła schodzić dopiero wykręć śrubę do końca. I wtedy zdejmuj kierownice inaczej czasem można uszkodzić taśmę.
I jeszcze jedno. Jaki jest nr wiązki poduszki i kierownicy multifunkcyjnej, bo nie mogę nigdzie znaleźć tej wiązki. Edit: Auto zrobione. Wszystko działa.
Pod komputerem patrzyłem i skasować się nie da. Dotyczy poduszki kierownicy, jest ona podłączona.
Najprawdopodobniej uszkodzenie jest w wiązce pomiędzy kierownicą a skrzynką bezpieczników i przekaźników pod maską. Często padają taśmy w kierownicy,ale skoro ta jest dobra to odpada. Wyjmij przekaźnik sygnału i wtyczki przy kierownicy: stacyjkową,poduszki/klaksonu i sprawdź czy na styk cewki przekaźnika odpowiadający za minus,przychodzi coś jeszcze....
Pozwolę sobie podpiąć się pod temat, bo kupiłem forda fokusa mk2 z 2005 który ma uszkodzone poduszki .w kierownicy i desce. Jakie podzespoły oprócz kierownicy i deski wymieniać i jak skasować błąd poduszek z pulpitu.Samochód nie brał udziału w kolizji, tylko podczas jazdy zawadził miską olejową, co widać nawet wgięcie na misce bo jest metalowa.
1. Odepnij akumulator 2. Ustaw koła do jazdy na wprost - kierownica w poziomie 3. Odkręć poduszkę, wysuń do siebie i wypnij kostkę z poduszki 4. Odkręć kluczem nasadowym śrubę z wału kierownicy 5. Odpowiednio nagniatając i ciągnąc zdejmij kierownicę z wału. Montaż w odwrotnej kolejności.
trzeba wykasowac poduszki same nie zgasna.
7 - układ zapłonowy poduszki pasażera - szukać w kierownicy :D Prawdopodobnie uszkodzona taśma w kierownicy ale narazie skasuj i zobacz czy się powtórzy :!: 16 - w dosłownym tłumaczeniu "przełącznik pasa kierowcy" (powinno być chyba 'belt') - sprawdź kostki pod fotelem (trochę WD40 i pilniczek powinien pomóc jeśli nikt nic nie kąbinował) Powodzenia...
grala1 Ty sam jak ta usterka. Rozbierz przełącznik i wyczyść idealnie. Potem delikatnie smarem na plastiki ruchome. Byle nie na blaszki. Nad kierownicą po lewej stronie wyczyścić styki kostki. Od wycieraczki z reszta też. Uważaj ba cienkie przewody poduszki. Wyjmiesz to bez ściągania kierownicy
Dobierz się do wtyczek przy napinaczach pasów i zobacz co tam jest kombinowane. Jeśli oporniki to pewnie je stopiło. Należało by wymienić napinacze pasów na nowe i skasować błędy i kontrolka zgaśnie. Jeśli chodzi czy coś było wcześniej kombinowane oprócz pasów to zdejmij poduszkę z kierownicy i podłącz vcdsa i sprawdź czy wywali błąd poduszki kierowcy....
Pacjent Opel Corsa E 2017 rok produkcji. Auto bezwypadkowe, kupione w salonie Opla w 2018 przeze mnie i użytkowanie do chwili obecnej. Przebieg 275000km. Dziś zauważyłem że na kierownicy przy poszyciu poduszki powietrznej pojawiło się pęknięcie. Załączam zdjęcia. Co tutaj się wydarzyło? Trzeba się przejmować, można z tym jeździć? Pewnie naprawa nie...
Moim skromnym zdaniem nie musi to by błąd może to być zwijacz na kierownicy walniety
Taśma pod kierownicą uszkodzona. Pytanie czy kiedyś to robiłeś. Bez prądu, miernikiem z daleka od żółtych kostek i pinów poduszki. I zaznacz położenie kierownicy względem kolumny. Najpierw przestudiuj instrukcje wymiany dwa razy żebyś nie musiał trzeciej tasmy zakładać po skręceniu kół do oporu.
Jak w/w brak klaksonu (czasem), to w zależności od położenia kierownicy (skrętu). Bezpiecznik ok. Napięcie dochodzi do trąbki :-) Potrzebuje schematu, aby wymienić ewentualnie kabelki. Pytanie jeszcze, czy sygnał jest powiązany z taśmą do poduszki pod kierownicą?
Witam wszystkich, Mam problem może ktoś się z takim problemem spotkał. Podczas wymiany przełącznika kierunkowskazów i wymontowaniu poduszki w kierownicy uruchomiłem motor bez tej poduszki. Po zmontowaniu wszystkiego s powrotem okazało się że kontrolka SRS na desce wskaźników cały czas się pali. Posprawdzałem jeszcze raz połączenie poduszki ale nic to...
Zamontowałem drugi sterownik kompletny z czujnikami zderzeniowymi i jest ok, poza błędem poduszki kierowcy który wyskakuje po przejechaniu kilku kilometrów nr. 00588 błąd poduszki kierownicy 33-10 niska rezystancja podejrzewam taśmę pod kierownicą , a może ktoś wie co w tych autach dolega z poduszką kierowcy
Jeżeli dobrze widzę i jest to kabel od poduszki to nie lataj go tylko jak masz możliwość kupić za 50zl nowy, jeżeli będzie po litowniu jakąś większą rezystancja to będzie Ci się świecił plad poduszki, moja rada wymienić nie lutowac
Kolego. Błędy pochodzą od zapalników poduszki w kierownicy (airbag dwustopniowy). Problem dotyczy prawdopodobnie taśmy lub kostki (instalacji) Pozdrawiam
Widać, że wszyscy znają temat z mitów i opowieści. W tych samochodach normalna sprawa to uszkodzenie taśmy poduszki przy kierownicy. Gdy kręcimy kierownicą taśma zwija się i rozwija, kontaktuje, albo nie i dlatego miga kontrolka.
mam pytanie czy po odłączeniu i ponownym podłączeniu poduszki w kierownicy bedzie świeciła sie kontrolka która trzeba skasować komputerem
Problem rozwiązany, była odłączona wtyczka pod poduszka kierownicy, albo wypadła, chociaż wątpię. Albo ktoś zapomniał podłączyć. Włożyłem wtyczkę, skasowalem błąd i wszystko gra. Dziękuję koledzy. Dodano po 2 Wyczepiona wtyczka od poduszki powietrznej kierownicy.
Panowie i Panie czy spotkał się ktoś z tym ze w dość młodym samochodzie 2 osobowym wersji z kratka nie ma fabrycznie poduszki pasażera? Oglądałem dość skrupulatnie deskę i na 100% nie jest regenerowana ,kierownica nie miała dziurek przebitych do zabezpieczen poduszki kierownicy wiec tez wyglada na oryginał.Przez przypadek zauważyłem ze w desce nie ma...
Cześć, musisz odkręcic od spodu kierownicy (torx30) dwie śruby
Właśnie skończyłem z takim walkę 2003 , uszkodzony zwijacz w kierownicy.
Wystarczy odpiąć wtyczkę idącą do poduszki w kierownicy. W oczy będzie razić kontrolka poduszek, tak samo jak przy wyjęciu bezpiecznika od zasilania sterownika.
Autor pisze o zwarciu poduszki do kierownicy... ale chyba nigdy nie widział rozebranej kierownicy w smarcie, jest to niemożliwe.
Oporności zapłonnika poduszki są takie same - nic się złego nie stanie ...
Witam. Przekładałem duuużo modeli peugeotów, kilka razy peugeota 308 i tylko kompletny "nieogar" mógł nie podołać przekładki tak prostego auta :) ad.2-nie zamienił wiązek fotelowych i dlatego prawy piszczy. Prawy fotel jest tak jakby dalej fotelem kierowcy i nie posiada on czujnika obecności tylko sygnał jest podłączony na stałe. wystarczy wyłączyć...
Witam ponownie. Udałem się do profesjonalnego diagnosty i wykazało błąd poduszki przedniej kierowcy, zła rezystancja. Okazało się że padła taśma od poduszki w kierownicy. Sprawa rozwiązana. Pozdrawiam. Dodano po 17 Wymiana taśmy
Witam, posiadam Citroena Xsare picasso 2003 r. Mam problem z wyjęciem poduszki powietrznej w kierownicy . Mógłby ktos pomoc :?:
Po założeniu rezystora trzeba będzie skasować błąd poduszki bo sterownik go zapamiętał.
Witam serdecznie Mam problem z zafirą b w aucie świeci się poduszka oraz nie działa klakson , sterowanie na kierownicy klawisze od radia . Moje podejrzenie jest na moduł CIM miał ktoś podobny problem ? Dodam ze kierunkowskazy oraz wycieraczki działają poprawnie . Po podłączeniu pod komputer błędy -B3649 Elektroniczny system kierownicy lewy przycisk...
miałem podobny problem. Ale okazało się dopiero gdy wysiadł klakson. taśma w kierownicy do klaksonu i właśnie do poduszki w kierownicy była przełamana. zlutowałe je zakładając na siebie kawałki taśmy i jest OK. pozdrawiam
Witam. Kontrolka Airbag , błąd p0670. Taśma poduszki w kierownicy wymieniona , sprawdzone kostki pod siedzeniami, błąd nadal się wyświetla co robić 😭
Witam Możesz mieć uszkodzoną taśmę połączeniową od poduszki w kierownicy. Pzdr
opony, zawieszenie, koncowki, połoski, felgi- wiele mozliwosci , a moze silnik drga z powodu oberwania poduszki
Czy ktoś wie, jak odkręcić kierownicę, jak zabrać się do odpięcia poduszki i czy trzeba podpinać później pod komputer bo pojawi się błąd? Co do kierownicy wiem już że będzie pasowała.
po drugiej stronie kierownicy masz 2 albo 4 sruby (od strony deski rozdz.) jak wykrecisz to bedziesz mogl wyjac centralna czesc kierownicy w ktorej jest zamontowana poduszka reszte bedziesz wiedzial jak zrobic pozostanie odlaczenie szybko-zlaczki (styku) kolor zolty i w to miejsce wlozenie nowej z zakupionej poduszki .. ale mam nadzieje ze wczesniej...
Musisz wymienić też taśmę poduszki i możliwe że również moduł kierownicy. Poza tym w razie kolizji ta poduszka może nie wystrzelić. W A4 B5/B6 i C5 montowali poduszki jednonabojowe a od B7, C6 już dwunabojowe.
Błąd poduszki sam nie zniknie, trzeba go skasować. A lutowanie taśmy od poduszki jest bez sensu bo za chwilę będzie to samo.
Wpisz se w wujku gogle poduszka albo kierownica i po zdjęciach widać dokładnie to i jak. Prawdopodobnie masz na spręzynach ale są i przukręcane. Lusterko i dobre światło się przyda.
Dwie sprawy Chlopcze. Po pierwsze. Co innego pisac żeczy a co innego nie uzywac polskich znakow. Odsylam do wielu FAQ na necie ... Po drugie. To ze sam czegos nie wiesz i nie potrafisz to nie zakladaj ze inni tego juz nie robia. Jak dla mnie to EOT
Oprócz tego modułu w kluczowych miejscach pojazdu umieszczone są czujniki zderzeniowe (słupki, podłużnice its), oraz czujniki osób (na pewno pierwszego rzedu, pozostałych nie wiem). Prawdopodobnie połączenie ujemnego przyspieszenia oraz konkretnego czujnika powoduje wyzwolenie konkretnej poduszki. Znajomy miał sytuację, kiedy składał Lexuxa dość świeżego...
Ale z tego co zdążyłem się dowiedzieć to na tablicy rozdzielczej nie ma lampki kontrolnej poduszki. Prawdopodobnie jest w kierownicy ????????????
Słyszałem, ale nie wiem, czy to prawda, że przed rozpięciem poduszek zdejmujemy klemę z baterii, ale tak tylko. Słyszałem. Systemy SRS są zawsze tak podłączone do instalacji samochodów, że centralka jest zasilana tylko po przekręceniu stacyjki w pozycję zapłon [15]. Jeżeli podczas odłączenia poduszki i wymiany kierownicy nie przekręcałeś stacyjki w...
Nie, ale sprawdź czy cała jest taśma, pod kierownicą masz taka taśmę jak sprężyna w zegarku, zobacz czy masz plus "u dołu"tej taśmy, zdejm plastiki osłaniające kolmne kierownicy.
Odradzam te operację dla osób nie obeznanych z mechaniką bo wyciągając tę dmuchawę łatwo ją uszkodzić i narobić nieszczęścia. Ze względu na trudny dostęp mogą być problemy z ponownym montażem we właściwym położeniu a dodatkowo podczas zwalniania kolumny kierownicy można uszkodzić spiralę poduszki. Lepiej dac to do roboty fachowcom a swoje umiejętności...
Szanowni Państwo. Użytkownicy tego coś co nazywa się Renault Megane, jeżeli podczas jazdy zwrócicie uwagę na coś takiego jak ,,terkotanie,, ,,trzeszczenie,, ,,obcieranie,, ,,zgrzytanie,, i obojętnie jak by to zwał pod kierownicą, jest to objaw uszkodzonego zwijacza taśmy poduszki kierownicy, a właściwie inaczej to opisując taśma tej poduszki nie zwija...
Moim zdaniem wystarczy równo wkręcić końcówki drążków. Ustawić koła na wprost i ok. Uważaj żebyś nie zerwał taśmy od poduszki w kierownicy.
Polecam Ford Mondeo 1.8 TDI z 1998 roku. Ma klime 2 poduszki, wpomaganie kierownicy tylko ze z gniciem jest gorzej :/ gniją progi i nadkola :/
Instalacja do radia powinna być w każdym samochodzie - wiązka z plusem, minusem, 2 przewody CAN, przewody głośnikowe, parę innych cienkich kabli i kabel antenowy. Całość przewodów zakończona wtyczką Fakra, antenowy taką małą, zatrzaskową wtyczką. Jeśli tego niema to trzeba będzie dorobić wtyk do radia i do anteny. Sterowanie w kierownicy jest podłączane...
Witaj. Aby uruchomić multifunkcję musisz mieć kierownicę z przyciskami, inną taśmę,inny kabel poduszki , inny moduł kierownicy ( zliterką Q ) i radio obsługujace multifunkcję. Ponadto nalezy VAGIEM zmienić kodowanie (kierownica -16 ). Często bywa , że należy dokupić adapter CANBUS ( cena 226zł). Ja mam wszystko gotowe do podłączenia (kierownicy z B7...
Sworznie, łożyska amortyzatorów, poduszki silnika do sprawdzenia. Jezeli przy przytrzymaniu kierownicy w skrajnym skręcie drgania po chwili ustają ,przyjrzyj się poduszką silnika.
Witam. Posiadam golfa 3, rocznik 1994, wersja CL. Golf nie posiada poduszki powietrznej, MMA itp - podstawowa wersja. Już 3 razy zdarzyła mi się dziwna sytuacja, czyli: -raz w trakcie jazdy, w miejscu gdzie jest włącznik świateł awaryjnych i gdzie kierownica się kręci pojawił się dym, coś typu palącego się papierosa. Zapach typowy dla zwarcia - metaliczny...
Miała 2 - na kierowcy i pasażera. Obie zaliczone. I to nie było na same poduszki tylko coś z elektroniką od poduszek.
No wiec nie wiem czy poduszka uszkodzona czy taśma w kierownicy ?
Witam na lexi nieloczy sie z niczym na innym programie laczy sie ; licznikoem, wyswietlacz, obrotomiez, bsi, poduszki, wspomaganie kierownicy. Nielaczy sie z ecu i abs pompa abs sprawdzona ze sprawnego auta. Czy ktos sie spotkal z czyms takim
Witam, Mam taki problem z tym autem. Po odpaleniu po kilku sekundach zapala się kontrolka SRS. Po podpięciu testera wyświetla błąd 028 - poduszka powietrzna kierowcy. Więc zdjąłem poduszkę kierownicy, taśmę i pojawił się nowy błąd "zapalnik poduszki kierowcy" numer chyba 007. Po wpięciu rezystora błąd 007 zniknął a pozostaje tylko 028. I teraz pytanie...
Witaj. Świeci kontrolka ESP- czujnik kąta skrętu to inaczej jest to taśma od poduszki w kierownicy i najprawdopodobniej ją zerwałeś lub uszkodziłeś podczas wymiany maglownicy. A to że diagnosta nie może ustawić zbieżności względem kierownicy to po prostu trzeba przekręcić tak wałek żeby kierownica była prosto i kola na wprost. Może też świecić że nie...
Dwa objawy wskazuja na spirale w kierownicy. Pewnie do wymiany po nieudanej ingerencji.
Prawdopodobnie jest to problem z napinaczem pasów pod fotelem są złaczki najczęściej tam jest wina,może być taśma od poduszki w kierownicy ale najlepiej jest podłaczyć pod komputer i wszystko wyjdzie na jaw,po co gdybać.
Vectra C 2006, potrzebuję wyjąć poduszkę, ale jedna ze sprężyn blokujących się gdzieś przesunęła. Widać to jak się rozchyli gumo-plastiki kierownicy. Z jednej strony wypina się normalnie, z drugiej nie. Jakieś rady jak to odblokować? Pociąć kierownicę (ob boku) nożem?
Witam - wyjąłem licznik i go rozłożyłem nasępnie go z powrotem włożyłem i pojawił sie błąd poduszki i niewiem jak go wyciągałem to moze wyjąłem tez wtyszke poduszki(poduszka w kierownicy)ale kierownicy n9ie odkręcałem czy to jest normalna sprawa i tylko wymaga skasowania błędu , ABS działa . Prosze o porady co z tym fantem zrobic.
Odpiąć poduszkę w kierownicy, rezystor 2.2 oma zamiast poduszki, skasować błąd i kręcić kierownicą. Jeśli powróci lub nie dał się skasować to taśma, choć mogą to być też kabelki bo samochód ma swoje lata.
najlepiej i najprosciej i najtanszy ze strony www.viaken.pl (bez reklamy) , towar pewny ,szybka przesylka pozniej trzeba sobie sciagnac VAG COM (program płatny - troche kosztuje) - program do diagnostyki, zniesc pc do garazu i macic pozdrawiam Tak jak koledzy opisują problem zaczac od diagnostyki i skasowania błedów ale przed skasowanie nalezało by...
od tyłu kierownicy są dwie dziurki przez które trzeba włożyć imbusa lub torksa( już nie pamiętam ) są tam śruby ( pamiętaj żeby wcześniej odłączyć akumulator bo jak odepniesz kabel od poduszki na zapłonie to będziesz musiał kasować błąd poduszki koszt ok 50 zł
rozrusznik sprawdziłem, na krótko zawsze kręci, sprawdzałem-czyściłem styki masę wszystko ok, dobieram się do stacyjki tylko nie wiem jakimi ją kluczami odkręcić, i jakie mi są potrzebne do zdemontowania "osłony" poduszki na kierownicy
Już jest moja;) moim oczom ukazało sie brak poduszki;( pozdro
Witam mam VW Passata B5 97r. silnik 1.9TDi AHU. Już kiedy go kupiłem na desce nie pokazywała się kontrolka poduszki powietrznej. Sprawdziłem mam poduszki w kierownicy i pasażera oraz boczne w fotelach. Podłączyłem u kolegi do Vaga i wykazało błędy 12222, 65535, 11458, 1220, 1217, 588, 11459, 655. Wydaje mi się że nie ma sterownika poduszek. Nie bardzo...
Tak jak kolega mówi, Popraw kontakt wtyczki z poduszką w kierownicy, częsta przypadłość w astra.
kierownica ze zdjęcia (taz poduszką) jak i ta bez była montowana w twoim modelu czyli escorcie mkVII. Owe kierownice napewno posiadają ten sam wieloklin - firma nierobiła by osobnych kolumn kierowniczych do samochodów z poduszką i bez (poprostu większe koszty). Problm może okazać się w przypadku montażu taśmy od poduszki. Najlepiej zdejmij kieronicę...
Czy jest możliwa łatwa wymiana kierownicy w Corolli E15 rocznik 2007 na kierownicę z Aurisa I generacji? Taka kierowca na OLX kosztuje bez poduszki około 100 PLN, pomyślałem, że może uda się przełożyć poduszkę z mojej kierownicy. Dodatkowe pytanie jest takie, czy w aucie jest gotowa wiązka do sterowania radiem z kierownicy?
tak pin 15 20 bo 17 niema
A zbieżność masz na pewno dobrze ustawioną? Może zacząć od tego właśnie? Co do niekontrolowanego strzału poduszki - jak kolega wyżej już napisał - odłączyć akumulator i nie uszkodzić taśmy.
Naprawiałem kiedyś podobny przypadek i przyczyna była pękająca taśma która się zwija w kierownicy podczas skręcania Dodano po 2 Przeprasza to był temat do poduszki w kierownicy
Dzisiaj wymienialem przelacznik od swiatel i kierunkow w VW '00. Musialem zdjac kierownice i poduche kierowcy no i wyskoczyl taki sam blad. Wcale nie odpinalem aku, choc chcialem ale workshop manager zarzadzil ze tak bedzie szybciej. Wystarczylo po robocie podpiac VAS i skasowac blad po rozpieciu poduchy i auto pojechalo. A propos tematu: mysle ze wystarczy...
Jeśli chcesz reaktywować to trzeba wymontować moduł sterowania w kierownicy, ale najpierw odłącz akumulator na pewno trzeba wymontować poduszka oraz kierownica. Na module są zatrzaski delikatnie odpiąć i wydostać płytka, miernik do reki i sprawdzić wszystkie wartości wyjściowe oraz rezystory i czy nie ma uszkodzonej ścieżki. Lub poszukać moduł zamienny.
Dzwon, żona wjechała w dupę, wyskoczyły poduszki z przodu, w kierownicy, na kolana i pasażera, wszystkie pasy zablokowane, uszkodzony przód - zderzak, delikatnie prawe nadkole, maska (wyskoczyły bolce pod maską), lampa przednia prawa delikatnie pęknieta, szyba chyba od poduszki pasażera też poszła.
Witam ostatnio cos u mnie w żuku na stacyjce swiecą sie błędy od poduszki powietrznej i wspomagania kierownicy i jeszcze wycieraczki przestały automatycznie reagować na deszczyk
Tak, pomogę, co ma kostka pod fotelem do poduszki kierowcy jak ona jest w kierownicy? Poza tym takich układów się nie lutuje. Oddaj auto komuś, kto ma pojęcie bo jeszcze zrobisz sobie krzywdę.
demontaż poduszki kierownicy wymiana poduszki kierownicy demonta poduszki kierownicy
arduino kasowanie eeprom koloru lakieru szumy nikon
siemens eq500 mercedes command
Schemat elektryczny grzejnika ceramicznego z wentylatorem Roomba: Biały pierścień świetlny kręci się w prawo