Bezpośrednio. Mierzysz rezystancje. We wtyczce pod fotelem masz 3 przewody - 2 od poduszki, jeden od masy. Jeżeli ich nie pomyliłeś to mierzysz każdy osobno z tych 2 do masy, czyli dwa pomiary.
W złączu jest tylko masa (-) i K...
Jest poduszka na kierownicy? Jeżeli jest, to może taśma uległa uszkodzeniu i zwiera. Wersja z poduszką ma też przekaźnik. Najlepiej na początek odpiąć kostkę z klaksonu, tak jak opisał kolega już wyżej i sprawdzić czy dalej będzie wybijać bezpiecznik. nie ma zadnego napiecia w taśmie ,idzie sygnał masy do przekaźnika, analogicznie bez poduszki masa...
Niech kolega sobie wyczyści masy obok poduszki silnika, i pod akumulatorem najważniejsza masa zasilająca sterownik silnika.
1 i 3- moduł body ( zamek i immobiliser) 4 masa 7 silnik i abs 13 poduszki
A z czym może być związany ? przejrzałem całą instalację i wydaje się być ok ...
Możesz podłączyć kolorami. Ten zielony pojedyńczy to masa.
Witam, Podczas jazdy samochodem (Passat Kombi B5 FL 2001 rok) wyskoczył mi błąd: AIRBAG FEHLER związany z poduszkami powietrznymi. Po podłączeniu VAG'a zobaczyłem następującą listę błędów: KODY BŁĘDÓW - Poduszki powietrzne 1C0909605B 0A AIRBAG VW51 04 02 532 Napięcie zasilania sygnał za mały - BŁĄD SPORADYCZNY 1217 Zapalnik poduszki powietrznej bocznej...
cześć mam problem kupilem audi a3 1.8T gdzie ktos próbował wymienić nagrzewnice nagrzewnice wymieniłem tylko pozostaje problem AIR BAG możliwe że zalało sterownik który akurat jest pod nagrzewnicą oto błędy jakie pokazał komputer czy ktoś ma jakieś pomysły?? co zrobić żeby działały?? DTCs (10) 01222 - Czujnik zderzen bocznych, strona pasazera - Obwód...
do poduszki dochodzi tylko zasilanie i masa A to do którychś dochodzi coś więcej? Poduszka to tylko zapalnik, nic więcej tam nie trzeba.
w Foce wymiguje ci kod błędu Kody migowe systemu AIRBAG KodOpis 13Przekroczone przyśpieszenie progowe 12Uszkodzenie centralnego modułu Ciągłe świecenieZwarcie kontrolki lub zwarcie do masy Brak świeceniaZwarcie kontrolki do +12V 33Zwarcie w napinaczu kierowcy 33Zwarcie w napinaczu kierowcy do +12V 33Zwarcie w napinaczu kierowcy do masy 34Zwarcie w napinaczu...
W załączniku schemat do poduszek w B5 gdzie występował E224. W wersji bez wyłącznika zapalnik poduszki w desce N131 podpięty jest pod 31 i 32, natomiast zapalnik poduszki fotela N200 pod 27 i 28. Masz błąd który mówi o tym że jest zwarcie do masy czyli wygląda na to że na pinie 60 powinno coś być a sterownik tego nie widzi.
to tak jakby brak zasilania bo wszystkie sterowane są masą,może sam bezpiecznik?
Miała 2 - na kierowcy i pasażera. Obie zaliczone. I to nie było na same poduszki tylko coś z elektroniką od poduszek.
Trzy, bo jeden to masa, zupełnie zbędna. Nie pamiętam kolorów, jeżeli będzie żółty z zielonym paskiem to ten pomiń.
Witam mam problem z airbag po podłączeniu do komputera wyrzuca błędy: 1222Czujnik uderzeń bocznych strona pasażera - G180 obwód przerwany - BŁĄD SPORADYCZNY 1220Zapalnik poduszki powietrznej tylnej prawej - N202 zwarcie do masy - BŁĄD SPORADYCZNY 1217Zapalnik poduszki powietrznej bocznej lewej - N199 zwarcie do masy - BŁĄD SPORADYCZNY 589Zapłonnik 1...
Po podłączeniu do poważniejszego sprzętu okazało się ze błąd wywołuje zwarcie do masy poduszki pasażera Oraz zbyt mała oporność jednego pasa. Oporność była spowodowana zbyt słabo wciśnięta wtyczka przy wymianie. Co do zwarcia, w gnieździe poduszki jest taki mały biały plastik a pod nim blaszka łącząca 2 piny na które przychodzi wtyczka. Całość była...
Nadadzą się... Ale Do Napędu zalecałbym zwykły "dzwonek" za 30zł, np 2410 z uwagi na cenę, mniejszą masę, większą sprawność i niezawodność. A do Poduszki silnik klasy 400 z uwagi na łatwość zasilenia bezpośredniego (ale trzeba kontrolować stan szczotek). 600-ka to jednak spora kobyła.
4143 - czujnik położenia osi napędowej z prawej strony - błędna oporność znamionowa cewki. 5041 - czujnik ciśnienia osi napędzanej z lewej strony - zwarcie z masą.
Brawo dla Ciebie że znalazłeś problem :). Nie znam autka ale moim zdaniem na tym górnym styku musi być coś jeszcze, może masa poduszki? Zrób zdjęcia jak to tam jest rozwiązane.
Trzecia kostka jest od pirotechnicznego napinacza pasów. Jeżeli w starym fotelu nie ma kostek to ktoś kiedyś musiał połączyć na stałe (bo kostki nie łączyły). Do poduszki dochodzą 3 przewody z czego jeden to masa, do napinacza dwa. Sprawdź jakie są numery przewodów, do napinacza powinny iść numery 652 i 653 , do poduszki 6507 i 6508 oraz masa (M6562).
Wtyczki sparawdzone zwarcie jest przy zapalniku przy poduszce najprawdopopdobnie musze kupić drugo poduche ,ale gdy odetnę brozowy przewód masa i pozosawie niebieski i żółty czy to spowoduje ze po wykasowaniu błędów kontrolka zgaśnie i czy be dzie to funkcjonalne . Masz wymienić tą poduszkę na sprawną k#rwa. Nie ma żadnego ucinania przewodów! Założysz...
Wymieniłeś alternator na drugi ale go nie sprawdziłeś na stole. Jak wcześniej kolega wspomniał masa alternatora, czy w tym alternatorze w uchwytach były gumowe poduszki? Jeżeli nie masa to : -przerwa lub zwarcie diody wzbudzenia -zwarcie diody( diod) masowych -przerwa lub zwarcie z masą uzwojenia wzbudzenia. W twoim przypadku obstawiam diody wzbudzenia.
Zacznij od masy silnika !!!! Koło poduszki silnika !!! Zmień przewody zapłonowe .
Moim zdaniem to za mało. Rezystancja zapalnika w napinaczu pasa to ok. 2 omów. Dla poduszek będzie zbliżona. Może ciut więcej ze względu na większą masę ładunku w poduszce.
Nie, Astra nie ma poduszki. A do klaksonu dochodzi masa i 12V ( tak jak wcześniej pisałem, próbowałem dołożyć też masę z akumulatora dodatkowo ale nic to nie dało).
Mam ten sam błąd w Golfie IV, a dokładniej: 01221 - Czujnik wypadku bocznej poduszki powietrznej; strona kierowcy (G179) 29-10 - Zwarcie z masą - Sporadyczny Gdzie szukać czujnika? W drzwiach?
Nie ma w ogóle komunikacji,czy tylko z niektórymi modułami? Miałem coś podobnego z Golfem,sprawcą był sterownik poduszek. Brak masy powodował problem z komunikacją,a właściwie jej kompletny brak. Nie mogłem się połączyć z żadnym sterownikiem.
Problem rozwiązany. Sprawa okazała się prozaiczna, mianowicie nie łączyły styki w kierownicy. Przeczyściłem dwa styki po bokach plus styk przenoszący masę na obudowę poduszki powietrznej, w której umieszczony jest włącznik klaksonu. Dodatkowo podgiąłem styk masy, żeby mieć pewność, że dobrze łączy. Jak do tego doszedłem? Po kolei: 1. Podpiąłem plus...
Miałem to samo - działał bez kluczyka, a na zapłonie/włączonym silniku nie lub jak mocno (lub pod jakimś kątem) się wcisnęło. To prawdopodobnie brudne styki lub niedopięte kostki poduszki. Oczyść papierem ściernym osiem styków (cztery na poduszce (z jakiegoś metalu) i cztery w kierownicy (z miedzi)). Oczyść masę podpiętą do poduszki i podegnij blaszki,...
Przewód który się tobie oberwał, to główna masa na budę (karoserię). Ona jest zakuta w "oczko" co się skręca na skrzynię. Sprawdzałem dzisiaj u siebie. Brak elektryki w środku - wszystko wyjaśnia :) Poduszki silnika raczej są izolatorem (guma).
A co sądzisz o tym dotyczy co prawda thali cytuję Po zdobyciu dokumentacji sprawa wygląda tak: Zegary z ADAC (x65) mają kontrolkę poduszki sterowaną podaniem masy na pin 10 szarego złącza, ale w wyposażeniu fabrycznym jeżeli jest ADAC to autko jest troszkę lepiej wyposażone i pin 10 nie jest wykorzystany, a w czerwonym złączu jest CAN brak info po sieci...
teraz już steruje temat zamykam powyżej 1100 załancza poduszki a jak obroty spadają rozłancza masę. Wina tkwiła w poduszce spalił się nawet bezpiecznik przy głównym przekażniku stera silnika
Poduszki żeby spełniały swoje zadanie muszą być dobrane do masy całego zespołu napędowego, i np ze skrzynią automatyczną będą inne niż z manualną choć z wyglądu identyczne.
Szukaj brakującej masy.
Może być wszystko. Od nierównej kompresji przez wtryski, poduszki na silniku do niewyważenia mas wirujących.
Panowie a może ktoś poratuje schematem klaksonu? U mnie też nie działa klakson, ale wpierw zanim zacznę rozbierać wszystko chciałbym przedzwonić żyły, a do tego jest potrzebny schemat. Schemat jaki mam z ksiązki Hayens nie pokrywa się, gdyż klakson jest sterowany masą spod poduszki. Może ktoś podpowie która z żył biegnąca spod kierownicy(od wtyczki...
Masę masz jak w każdym aucie Akumulator - karoseria - karoseria - skrzynia biegów zazwyczaj Do tego może być np karoseria poduszka silnika Możesz dorzucić masę na chwilę akumulator silnik żeby spr czy coś to da Dodano po 1 W sensie czy to faktycznie masa Masę zawsze się podpina od bateri do karoserii a z tego samego punktu z karoseria idzie do silnika...
kolego jeśli tego nigdy nie robiłeś to nie radzę ale jeśli chcesz odłącz akumulator zaczynając od klemy - potem + odczekaj z 10 mm na chwilę zewrzyj przewody razem akumulator odłanczamy przy wyłączonych odbiornikach wyłączonym kluczyku potem dopiero poduszka odpinając przewód jedną ręką dotknij masy samochodu a drugą przewodu poduszki odepnij przewód
Dużo osób mówi mi że to może być dwu masa, bądź koło pasowe, bo poduszki na skrzyni silniku i złącze elestayczne na wale zostały wymienione. Jeszcze zanim spalanie poszło nagle w górę. Nie wiem czy wymienic dwu masę, w sumie to leży w garażu i się kurzy
Wartość rezystancji podaję z praktyki. Nie może być ani za dużo ani za mało. Bo będziesz miał błąd obwód otwarty albo zwarcie do masy, bez testera nie wiesz od czego się świeci.
Witam mam komputer diagnostyczny launch i nie mogę sie połączyć z poduszkami obstawiłem na sensor ale zauważyłem coś takiego jeżeli sensor jest odpięty i nie dotyka karoseri to poduszki nie świeca a jezeli dotknę karoseri odrazu sie zapalają ale jest tez inny kabelek na mase który szedł na śrubkę od sensora kiedy go dotykam do obudowy nic sie nie dzieje...
Każdy z tych błędów mówi o problemie z systemem bezpieczeństwa jaki są poduszki, Przyczyny tych błędów oraz ich spora ilość mogą sugerować np to że poduszki te już zadziałały. Auto wyklepane ale błędów nikt nie pousuwał. Może to też być wina braku jakichś czujników itd itp. I jeszcze ta wisienka na końcu posta... Auto kupione dopiero w komisie :D Błąd...
Witam. W moim zakupionyn Seacie Toledo z 2002 roku 1,6 świeci się airbag. Komputer pokazuje: poduszka powietrzna kierowcy zwarcie do masy. Poza kontrolką poduszki lekko żarzy sie kontrolka ASR. Zauważylem też, że klakson wydaje dźwięki jak dogorywająca kaczka. Czy to wina taśmy i nadaje sie do wymiany czy gdzieś moźe być jakieś zwarcie.
Wygląda na to,że któryś moduł robi krecią robotę. Odpinaj po kolei i sprawdź czy komunikacja wróci. Kiedyś miałem przypadek w golfie,że sterownik poduszek nie miał masy i z niczym się nie mogłem połączyć. O,kolega Grala był szybszy:)
dzień dobry powiem szczerze że raczej rzadko ulega uszkodzeniu w desce dioda od poduszek , a pozostałe elementy działają prawidłowo-sprawdziłbym sam uklad poduszek , zasilanie , masa,połączenie pomiędzy sterownikiem a kostką diagnostyczną-po zatym byłbym ostrożny przy grzebaniu w układzie poduszek
ArcziS a co nie dziala? Poduchy sie swieca? Z wyskalowaniem wiem ze nie bedzie problemu przy przelozeniu calego licznika. Mi chodzilo o to jak przeskalowac gdy sie tarcze same przelozy. Juz sam nie wiem, jedni mowia ze bez CANa pojdzie, inni ze nie :) Poduszki mozna "zgasic" zwierajac odpowiedni pin do masy. Chyba ze to przez CANa leci wlasnie :( PS....
Byłem ciekaw i sprawdziłem. Nr 24: złącze zwierające (chyba na wszelki wypadek do masy) [/img]
To sprzedaj to dziadostwo i kup sobie VAG KKLa za 30zł którym więcej zrobisz ale tylko w starszych autkach bo na CANie nic już nie zrobisz ale to auto bez problemu ogarnie. To co zrobiłeś w niczym nie pomogło. Po pierwsze - gratuluje Ci głupoty. Nie mierzy się rezystancji poduszki bo może ona wybuchnąć. Nie rób tego nigdy więcej bo możesz sobie krzywdę...
Witam. Co oznacza emitowany przez kontrolkę air bag błąd 21 ? Pozdrawiam. Wcześniej napisałem o kodach pojedyńczych, ale to się nie tyczy Fusiona i dlategopost usunąłem. We Fusionie kod 21 oznacza kilka opcji jak poniżej : 1.Obwód pierwszego stopnia napełniania poduszki powietrznej pasażera zwarty do akumulatora. Kod błyskowy lampki: 21 2.Otwarty obwód...
O ile masz auto bez poduszki to przewód pinu 6 niebieskiej wtyczki licznika podłącz do masy. Jeśli masz auto z poduszka i chciałbyś wraz ze zmianą licznika przenieść kontrolkę z konsoli do licznika to należy przeprowadzić połączenie za pomocą przekaźnika.
No dobra. Dzięki czyli wychodzi na to że podciśnienia, gruszki już nie ruszać bo nie tu problem. Zostają omawiane wcześniej poduszki (czy poduszki skrzyni też mają na to wpływ czy jedynie silnika ?) i 2-mas. No i jeszcze nie daje mi spokoju (może bezpodstawnie) moment odcięcia paliwa. Skoro aby płynnie zgasł musi zostać odcięte paliwo i powietrze w...
Po zdobyciu dokumentacji sprawa wygląda tak: Zegary z ADAC (x65) mają kontrolkę poduszki sterowaną podaniem masy na pin 10 szarego złącza, ale w wyposażeniu fabrycznym jeżeli jest ADAC to autko jest troszkę lepiej wyposażone i pin 10 nie jest wykorzystany, a w czerwonym złączu jest CAN brak info po sieci ze sterownika poduszek powoduje po uruchomieniu...
Za słaby silnik i za ciężki. Nie ma on nawet tyle siły by unieść samego siebie, nie mówiąc o konstrukcji i wyposażeniu. Najpierw poczytaj trochę o teorii lotu poduszkowca. To, że poduszkowiec się unosi zależy od ściśle określonych zasad. Wielkość poduszki, ilość tłoczonego powietrza zależą ściśle od masy poduszkowca. To statek latający. Na początek...
Pacjent Golf 4 model z 2000 r. z canbus - poduszki, esp, klima, grzane fotele, centralny, fabryczny i dokładany alarm, gaz. Po naładowaniu akumulatora lub włożeniu nowego coś go rozładowuje na postoju, ale nigdy do zera tylko do jakiś 12,1-12,2. Ponieważ w VCDS jest błąd zwarcia poduszki kierowcy do masy, podejrzewam, że to albo komputer AIRBAGa powoduje...
a co z tym ze ma mala moc? idzie jak 1,9tdi przylywomierz byl wymieniony a blad wyskakuje :zwarcie do masy zaworu zawieszenia silnika (poduszki pod silnikiem)trzesie lekko ale czy to ma wplyw na obnizenie mocy?dzieki z gory pozdrawiam
Sprawdź czy poduszki nie odpaliły i nie blokuje zapłonu.
W złączu poduszki masz 2 przewody, środkowy to masa, skrajny to linia K (dwukierunkowa), 3ci pin jest niepodłączony. Sterownik IAW 18F na chwilę obecną przez FES nie jest obsługiwany.
rozepnij klemy na kila minut i posprawdzaj masy powinno pomoc
Sprawdz błedy , ten błąd oznacza uszkodzenie sterownika i w zależności jaki sterownik odczytujemy tam sie wyświetli , w ABS też występuje.Nie tylko w airbag (przy złym flaszowaniu lub po wypatku).Jak ktoś czyta tylko poduszki .........
Przyczepa lekka /do 750kg/ jedna oś. Dwie osie to zwiększenie masy własnej przyczepy i obniżenie dopuszczalnej masy ładunku. Przez takie pisanie "czasami coś cięższego przewiozę..." to powinno się temat zamykać! Jak coś cięższego to przyczepa o większej nośności z hamulcem, odpowiednimi badaniami i prawem jazdy! Oś przyczepy na środku. Jak pusta to...
ja bym jeszcze sprawdził czy w wyniku "dzwonka" nie została uszkodzona izolacja okablowania w układzie moduł poduszek-napinacze,poduszki. przyczyną może też być sam moduł i zwarcie kontrolki do masy. obejrzyj dokładniej te kabelki i wszystkie połączenia na drodze napinacze, poduszki-moduł.
Czyli poduszki i napinacze w porządku. Teraz sprawdź zasilanie i masę. Jak się boisz żarówką to będziesz musiał sprawdzić miernikiem przy wpiętej wtyczce, tylko że musisz jakoś wkłuć się w piny.
nie , wychodzi na to ze na can jest masa
Witam. Od kilku dni zmagam się z problemem z moim audi a4b6 1.9tdi AVF. Podczas jazdy wyświetla się kontrolka silnika, a auto przechodzi w tryb awaryjny. Z początku ponowne odpalenie pojazdu pomagało, a teraz muszę usunąć błędy, aby mogło przejechać normalnie przynajmniej 2km. Błędy pojawiają się nie zależnie od nawierzchni czy dystansu (raz przejadę...
schemacik gniazda ALDL jest zamieszczony na forum w dziale schematy.Lenistwo,co? Pin A - masa Pin B - ECM pin D8 Pin C - TCM pin D16 Pin M - ECM pin B7,TCM pin C8,EBCM pin C5,IMMO pin 6 Pin J - Moduł sterowania poduszki powietrznej pin 9(crasch sensor) Pin G - ECM pin C16 i zasilanie z bezp. 10 do Scaner 11
mase miernikiem, do plusa aku i do silnika To żadne sprawdzenie... weź sobie żarówkę H4, podłącz po 0,5m przewodu min. 1,5mm2, tak żeby oba włóka świeciły jednocześnie - podłącz ją między masę silnika a "+" akumulatora a miernikiem zmierz różnicę napięć między "-" akumulatora a masą silnika przy świecącej żarówce, powinno wyjść blisko 0V (poniżej 100mV)....
A ty przypadkiem nie sprawdzasz oporności (przejścia do masy) na przewodach gdzie masz napięcie? Taśmę poduszki powietrznej wykluczyłeś?
Twój opis problemu wskazuje na problemy z zasilaniem na moduł AIR BAG. Trzeba by znaleźć moduł i sprawdzić jego linie zasilania. Najlepiej je delikatnie obciążyć żarówką 21W i wtedy pomierzyć czy spadek jest na linii +12V czy masie. Tylko ostrożnie bo podanie 12 V na poduszki odpali je.
Po zapłonie musi być komunikacja. Sprawdź zasilanie i masy sterownika AirBag.
poduszka kier piny 1 i 2 w sterowniku paszer 5 oraz 6 masa 10 kontrolka 8,9 "15" na 7 gniazdo diagn pin 3
Siemanko potrzebuje jakiegoś schematu do podłączenia foteli w passacie b6 problem jest taki że fotele pochodzą z angielskiej wersji i nie pasują kostki chciał bym się dowiedzieć która kostka jest od czego mianowicie grzanie foteli , poduszki i pasy ewentualnie jeszcze który kabel jest plusem który masą itp z góry dzięki
Jako że usterka występowała losowo miałem kłopot z identyfikacją, ostatecznie okazało się że problemem była "słaba" masa klaksonu w kole kierownicy pod poduszką, banalna sprawa, zwykła wsuwka, czyszczenie i działa bez problemu już dłuższy czas, jedyna trudność w tej naprawie to zdemontowanie poduszki powietrznej kierowcy. Dziękuję za podpowiedzi i pozdrawiam.
Robiłem to ostatnio kilka lat temu, ale pamiętam, że w Citroenach problem leżał często gęsto nie w taśmie ani bliżej BSI a samym styku airbaga (klaksonu) z masą kierownicy. Rozbierz to jeszcze raz i przyjrzyj się kabelkom między poduszką a masą. No właśnie. Jak zdejmowałem kierownicę to odpinałem kable. Potem połączyłem spowrotem i prawdopodobnie poprawił...
W interfejsach obd2 są bloki pomiarowe gdzie podglądasz wartości napięć i sygnały z czujników i takie tam. Najlepiej jakbyś w nich zobaczył czy czujniki związane z fotelem reagują czy ten przełącznik zmienia wartość w programie i takie tam. Wtedy by było wiadomo gdzie to zwarcie. W vw przynajniej było napisane w opisie np prawa poduszka powietrzna zwarcie...
sprawdz czy przy włączonym zapłonie masz zasilanie na poduszki 12 v może też przy uruchomionym silniku ,one są sterowane masą .
Trzeba sprawdzić instalację i poprawność połączeń, jednak z uwagi na brak jakiejkolwiek logicznej interpretacji błędów ze strony kolegi, radziłbym zaprowadzić auto do serwisu. Z błędów wynika, że nie ma połączenia w obwodzie napinacza pasa kierowcy i poduszki bocznej kierowcy, a na obwodzie poduszki w kierownicy występuje zwarcie do masy. To wszystko...
pisze coś o zapalniku Ale co dokładnie - za wysoka oporność, zwarcie do masy, plusa czy coś w tym stylu ??
W tym modelu Toyoty nie trzeba kasować kontroli SRS. Jeśli obwody sensorów na podłużnicach są ok i poduszki z napinczami są ok sama gaśnie. Kasowanie zwieranie TC i AB do masy.
W wiązce wychodzącej z drzwi niestety nie ma kabla odpowiedzialnego za sterowanie centralnym zamkiem. W drzwiach znajduje się komputer sterujący i z niego wychodzi wiązka idąca do zamka, w tej wiązce powinien być kabelek zielono-biały 0,5mm² i to właśnie do niego podłączamy sterowanie c.z. z alarmu. Podanie masy zamyka zamki, a podanie masy przez...
Elektrozawor osi 2 prawy Zwarcie z masa lub +30 Czujnik ciśnienia osi 2 prawy Zwarcie z masa lub +30 Czujnik położenia osi 2 Zwarcie lub +30 Definitywnie usterka elektryczna. Sprawdź wiązkę w zaznaczonych miejscach ( bez rozcinania pancerza się nie obędzie ). https://obrazki.elektroda.pl/6031072800_... Jeśli jest ok, to podmień...
silnik linia k-7 i linia l-15 poduszki k-13 ABS k-12 zasilanie 16 plus ,4/5 masa
3 przewody - 2 to poduszka, 1 to masa.
Poradziłem sobie z szerokością obrazu. Uszkodzony był kondensator 390n/250v na płytce stojącej. Cewkę przewijałem i wyszło mi 4 mH i po wstawieniu dalej nie działa korekcja poduszki. Na 11 nodze STV9306 a masą mam 87 om. Czy to nie za mało. Jeżeli tak to chyba padł mi nowy STV9306B.
Czyli można stwierdzić ze ten sterownik ma konfigurację tylko poduszka kierowcy i pasażera (bez napinaczy) Skoro gdy zwiera się pin 22 do masy czyli to jest tak by ten wyłącznik poduszki pasażera to pokazuje tylko i wyłącznie 2, 2, 2, (2). Czy jest możliwe żeby to oznaczało ze 2 to błąd poduszki kierowcy? W internecie znalazłem ze 2 to niby jest pasażera.
Czy świeci ci błąd poduszki? Ja podejrzewam pękniętą taśmę, proponuje za taśmą kontrolką z masy podotykać pinów w kostce od taśmy i jak klakson się nie załączy to znaczy że albo jakiś przekaźnik od niego albo sam klakson uszkodzony.
Może na początek dokrec taki czarny kabelek zwany masą . Komputer nie da rady nie ma rąk. Pozdrawiam.
Witam. Kupiłem Corsę D z 2007 uszkodzoną. Auto było delikatnie uszkodzone, poduszki całe. Ale po przekręceniu zapłonu od razu zapala się kontrolka poduszki powietrznej oraz wyłączenie poduszki pasażera na panelu nad radiem. Po podłączaniu auta do koma pokazuje mi brak komunikacji z sterownikiem. Plus oraz masa sprawdzone i dochodzą na sterownik. Gdzie...
Bo Volvo to bardzo bezpieczne auto i przy jakiejkolwiek niesprawności byle modułu (nawet radia) każe sprawdzać na wszelki wypadek wszystkie poduszki powietrzne ... ;) hi hi
O czym bajdurzycie Koledzy , z tych podpowiedzi nic nie będzie. Do 12paweł ; źle masz skonfigurowany układ ; reset (4) łączysz z S (6) i masą , a sterowanie na CLK. Nie Q (takie z kreseczką na Q) z D. Pisze z pamięci. Podałem adres , gdzie masz różne konfiguracje , przeglądnij i dopasuj!
Sprawdź masę przy poduszce silnika, lubi się urywać.
ad.1- szczerze, nie wiem. Możliwe, że wiązki podobne, ale czy aparaty też? Daj focię tabliczki MAF, ma swoje oznaczenia, porównam u siebie. ad.2- na to wygląda- kabelki do konkretnego przeglądu, może na próbę zamiast poduszki podłączyć rezystor o wartości taki jak zapalnik poduszki? ad.3- możliwe zaolejenie złącz przy pompie lub słaba masa lokalna pompy....
Gąbka, masa bitumiczna, wełna mineralna, wełna owcza, skrawki materiału, poduszki z waty, materiał z ocieplacza (co już sugerował kolega wcześniej), praktycznie cokolwiek... każdy materiał tłumi inaczej różne częstotliwości i najlepiej zastosować kilka naraz - oczywiście beż przesady
Klakson jest OK, masa jest na złączu ale napięcia brak. Na bezpieczniku jest napięcie. A co do poduszki, wystarczy odłączyć akumulator i nie ma prawa wystrzelić.
W sieci jest masa opisów różnych lepszych czy gorszych przeróbek, ja znam przypadek uszkodzenia poduszki przy przeróbce kierownicy więc rzecz jest ryzykowna i osobiście nie polecam. Powodzenia N.
Witam Pytania moje wynikaja z tego ze jest to pierwyszy autoalarm jaki zkladalem i chcialem to zrobic dobrze i bez niespodzianek typu blad poduszki.Pytalem o czujnik ultradzwiekowy ktory ma dwa opisy podlaczenia a wiadomo tylko jeden jest wlasciwy(drugi jest podobno do ultrdzwiekow z mikrofala) kolejne pytanie to czy dobrze podpialem ten rozowy kabelek...
Witam, mam pytanie czy wie ktoś co może być przyczyną takiej awarii: Podczas jazdy zapala się kontrolka poduszki powietrznej, auto słabnie, zapala się następnie kontrolka czerwone kółko z "!" w środku po czym auto gaśnie. Uruchomić się nie da ponieważ akumulator jest rozładowany. Gdzie szukać przyczyny usterki alternator? masa?(jeśli tak to gdzie jej...
http://chrysler.auto.com.pl/forum/viewto... ale u mnie niema problemu z poduszką bo gaśnie,wycieraczka działa czy bezpiecznikiem nr13 bo bezpieczniki są ok, dałem przykład z przekaźnikiem bo powinien pykać a jest zupełna cisza.Po zdjęciu poduszki (Ominąłem taśmę) zwarłem główny przewód do masy i jest cisza i niema na nim prądu.
Jak słychać stuknięcie, to sprawdź, czy masz napięcie na grubym przewodzie do rozrusznika, żarówką nie miernikiem, sprawdź masę silnika, sprawdź czy w momencie stuknięcia pojawia się napięcie przy rozruszniku na przewodzie sterującym. a jak głuchy? Nie kompromituj się Kolego. Dodano po 5 Jak słychać stuknięcie, to sprawdź, czy masz napięcie na grubym...
jeżeli zajmujesz się licznikami to powinieneś używać dobrych programatorów , ponym to możesz się amatorsko bawić ... z pinami nie ma problemu , zasilanie poznać można po elementach , a co do odczytu dobrym programatorem nie powinno być odczytu z pamięćią i2c , sprawdź czy pamięć już nie jest uwalona podpinając licznik w aucie :-) programów nie umieszczaj...
iveco poduszki poduszki naczepa poduszki kabiny
elektroda ferroli odbiornik podczerwieni tuner panasonic włączyć kaseta
Czy skrzynia biegów z Forda Mondeo 2.0 16V '98 pasuje do Forda Galaxy '97? Opel Vectra C DIRECT - Dopuszczalne zużycie oleju