Panowie wczoraj minęło 6 LAT od przeróbki piły18W na ciepło. W ostatnim roku zaczyna powoli niedomagać warystor ( rozkleja się) przez co mam "podwójny zapłon" -- to nie zawsze występuje ale czasami tak. Zdjecie elektrod po 6 latach i przyjmijmy x2 na dzien daje 4500 zapaleń ( może być więcej ) http://obrazki.elektroda.pl/2116607400_1...
Tutaj nie ma żadnego rozdzielacza, to jest elektroniczny, bezrozdzielaczowy zapłon z podwójnymi cewkami pracującymi w układzie z iskrą traconą. Tego typu układ zapłonowy nie wymaga regulacji ani nie zawierz żadnych ruchomych elementów stykowych. Wtryskiwacze stukają bo taką mają konstrukcję, stuka tłoczek zaworu.
Albo dowolny zapłon singla? I wysterować 2 cewki, albo jedną, podwójną. Zapłon od CC kończy się na 5500rpm, a dowolny motocyklowy dychę kręci (BMW powinno chyba do 8000rpm)
Jaki masz tam zapłon z rozdzielaczem czy bez? Nie podałeś roku produkcji, a były z cewką pojedynczą, podwójną i z zapłonem elektronicznym, może masz prolem z zaworami i stad sucha świeca?
Na ten rocznik kolega powinien mieć zapłon bez rozdzielacza, podwójną cewką i normalnym przerywaczem? Do sprawdzenia bo końcówka produkcji to czas eksperymentów.
W celu zmiany funkcji należy: 1.Włączyć zapłon. (ON) 2.Wprowadzić pierwszą cyfrę kodu PIN ( w tym celu należy nacisnąć przycisk serwisowy tyle razy, ile wynosi pierwsza cyfra kodu) fabryczny PIN KOD 1-1 3.Wyłączyć a następnie włączyć zapłon. (OFF-ON) 4.Wprowadzić drugą cyfrę kodu PIN ( w tym celu należy nacisnąć przycisk serwisowy tyle razy, ile wynosi...
Jeżeli to jest Alfa Twin Spark 2.0 to proponuje sprawdzenie faz rozrządu , jest tam taki wynalazek na wałku ssącym tzw. wariator faz lubi się to w tych silnikach często kończyć przedwcześnie, jak również świece zapłonowe jest ich 8 sztuk stąd nazwa podwójny zapłon czyli Twin Spark Jeśli rozrząd jest ok to sprawdz czy nie masz po prostu zapchanego układu...
Może Wam to coś podpowie: Po naładowaniu akumulatora ORAZ podwójnym zapłonie (kluczyk na zapłon, pompa pracuje, wyciągam kluczyk, znowu daję zapłon, pompa nie pracuje (albo pracuje, ale cicho)) i samochód sam podtrzymuje obroty za każdym razem.
Tam krokowca nie ma , jest zawór wolnych obrotów sterowany minusem ze sterownika i plusem po przekazniku podwójnym.Najlepiej sprawdzić , czy po wyłączeniu kluczyka jest zasilanie na wtryskach.
Tak sobie myślę: skoro taki silnik nie ma rozrusznika, to w zasadzie nie potrzebuje również akumulatora i układu jego ładowania, może prościej będzie założyć jakiś zapłon CDI (podwójny) zamiast układów tranzystorowych wymagających odrębnego zasilania
sprawdź przekaźnik przy akumulatorze - taki wysoki podwójny on załącza zapłon i pompę paliwa, bardzo często tam się wypalają styki i nie odpala, jest dość drogi, więc ja to wywaliłem i zmieniłem na oddzielne 2 normalne przekaźniki (obcięte na złomie razem z kostkami) i było niezawodnie. Na początek nim poruszaj
Napięcia na cewce, wtryskiwaczach itp. pojawia się w momencie włączenia zapłonu na około 2s (tyle co słychać pracę pompy) potem obwód jest rozłączany i napięcia nie ma do momentu pojawienia się impulsów z czujnika prędkości obrotowej wału korbowego. Dlatego napisałem, że pomiaru trzeba dokonać podczas kręcenia rozrusznikiem. Proponuję podłączyć żarówkę...
W KO też jest jedna, podwójna - zapłon i światła. Była jakiś czas temu na All Riga 13, ale miałem na nią chrapkę...poszła z 500... To co Motorbike próbujesz się z tematem?
Posiadając oryginalny PIN KOD 4 cyfry robisz tak: otwierasz drzwi kierowcy>włączasz zapłon (dioda LED zaczyna migać podwójnymi pulsami, podwójny puls LED liczysz jako 1)>liczysz błyski led>jeżeli masz pierwszą cyfrę np. 3 to po włączeniu zapłonu odliczasz 3 podwójne błyski LED i wyłączasz zapłon>masz pierwszą cyfrę>właczasz zapłon i liczysz kolejne...
Elektronik :) zapłon, 2 cewki podwójne. Rocznik Meganki 1998
starter philips s2 ecoclick starter 4-22W. Ten starter nie nadaje się do tej świetlówki. Musisz zastosować o oznaczeniu S10 4-65W-PHILIPS lub innej marki do współpracy z pojedynczą świetlówką 4-65W. jak wyciagne starter to swietlowka swieci i po czasie zaczyna migotac Takie zachowanie wskazuje na uszkodzoną / wyeksploatowaną świetlówkę. Wymienilem...
P2weł - nie w każdym maluchu masz podwójną cewkę, czyli jak napisałeś "świece w układzie szeregowym". Starsze wersje miały jeszcze tradycyjny aparat zapłonowy z rozdzielaczem. Jeśli kolega ma aparat z rozdzielaczem, to namawiam na założenie cewki z dwoma wyjściami na świece (podwójnej) i problem się rozwiąże. Bo opisywane symptomy wyraźnie wskazują...
A może byś tak poszukał w googlach. Mam linka ale żeby nie łamać regulaminu wyśle ci na pw Pozdr.J. O coś takiego mi właśnie chodziło, ale myśle, że pasowałoby zrobić podwójny układ (po jednym na cylinder) aby zapłon na obu cylindrach był idealny i żeby można było jechać na jednym cylindrze jeżeli drugi by nawalił. :) Może ma ktoś schemat przerywacza...
Szczelność dolotu i przekaźnik podwójny sprawdź. Zapłon ustawia sie ręcznie, sprawdze to ! Nic tam się nie ustawia.
najprawdopodobniej przekaźnik podwójny
A do jakiego silnika chcesz zbudować ten zapłon, ile cylindrów, cewki podwójne, indywidualne czy rozdzielacz mechaniczny ?
Czy ten system ma zapewnić stałe świecenie oprawy mimo wyłączającego się jarznika? Czyli jak jeden zgaśnie, to załącza się drugi, tak? Byle świeciło na stałe. Co może więc oznaczać ta czerwona dioda na dole oprawy. Niestety poszukiwania w sieci po podanym typie, nazwie, producencie, na wiele się nie zdały. Ten konkretny tak ale były też oprawy z podwójnymi...
sprawdż miernikiem lub kontrolką czy na B+ (nad masą masz napięcie.jeśli nie to sprawdż bezpieczmiki .jeśli chcesz ,zeby radio grało bez stacyjki to połącz zółty z czerwonym i daj je do stałego plusa.jeśli nie chcesz ciąć labli to ostrym szpikulcem wyjmij z kostki iso od strony radia żółty i czerwony i włóż żółty nad masę i wepnij w podwójną złączkę...
Produkcja takich starterów stała się nie opłacalna ponieważ pojawiły się oprawy z elektronicznym balanserem w cenie 50zł a z balanserem podwójnym 80zł. Zapłon na gorąco ze zwłoką 1 sek. Swoją drogą mam u siebie w garażu i w piwnicy oprawy z lat 70tych z dławikiem 3 obwodowym nie wymagającym startera, zapłon następuje także ze zwłoką 0.5sek rury 40W...
Diody najpodlejsze od zasilaczy 1 A . Np. 1N0007. Ale to nie jest ważne. Schematu nie pamiętam. Wiem , że są tam 4 diody (po 2 na system) i podwójny przełącznik. Z teorii wynikałoby, że diody łączy się szeregowo z triggerami (ceweczkami) . Jedną z nich zwiera się podwójnym przełącznikiem na tablicy. Podwójny, bo są dwa systemy. Chodzi o to, że raz zapłon...
Takj, istnieje zjawisko spadku energii iskry ze wzrotem obrotów. Dobrze myślisz.Spięcie cewek nic nie da. Jedyne moim zdaniem wyjście to przerobić zapłon na kondensatorowy. Poczytaj o CDI: Capacitive Discharge Ignition. Po polsku to jako "zapłon tyrystorowy" funkcjonuje. W skrócie: odpowiednio wydajna przetwornica ładuje kondensator do ok. 400V a w...
Masz kilka możliwości. Jeśli były wersje tego auta z obrotomierzem, to sygnał powinien być gdzieś dostępny. Możliwe nawet, że jest doprowadzony do złącza licznika. Ewentualnie gdzieś na sterowniku silnika. Możesz dołączyć uniwersalny obrotomierz. Tylko jego typ zależy, czy masz zapłon rozdzielaczowy, czy na podwójnych cewkach.
zapłon ustawiamy kilka stopni przed zz, i tak to działa. Ja tam się nie znam na tym, ale wiem, że jak dwusuw ma za wczesny zapłon to się grzeje jak diabli i dzwoni przy obciążeniu.. :lol: Rzeczywiście się nie znasz, kilka stopni przez GMP to raczej zapłon za późny, optymalnie dla jaw 350 i cezet z silnikiem 634 jest coś w okolicy 20 stopni. Poza tym...
Silnik V nie pali równocześnie na 2 cylindry jak rzędówka, wszelkie rozwiązania z podwójnymi cewkami odpadają. Moduły samochodowe ograniczą Ci obroty do marnych 6000. Zastosuj lepiej zapłon od jakiejś chińskiej podróbki marudera, lub innego virago 125 (koniecznie V2). albo powróć do rozwiązania fabrycznego. Co to za motocykl z silnikiem 90st, cx, motogutek,...
rekin316 - no tak, myślałem o podwójnych mapach zapłonu, podwójnych wtryskiwaczach, wtedy to by bardzo upraszczało instalacje, ale czy się nada ? niewiem, parownik z 2 czy 1 generacji jest sterowany podciśnieniowo (ja taki mam), trzeba by było go ustawić "na stałe" na maximum, hmm
witam mam maly problem z podłączeniem świetlówki UV (philipsa). cały problem poleg na tym że nigdy nie maiałem doczynienia ze świetlówkami i nie wiem jak to zrobić. Wiem tylko tyle ze potrzebny jest do tego starter i coś tam jeszcze, ale ja chciałem zrobić zapłon elektroniczny. jak ktoś może to niech zapoda jakieś schematy. Do uruchomienia jest potrzebny...
Więc kompresja, do pomiaru, potem rozrząd. No i na początek strobolampą pomiar. Na wszystkich przewodach ale to mało miarodajne będzie bo obie strony są zasilane z cewek podwójnych. Czym podłączasz samochód do diagnozy?
Podpinam się do tematu - mam ten sam objaw: po przekręceniu stacyjki nie zapala się check engine jak było dotychczas. Auto nie zapala. Z rok temu miałem ten sam problem okazało się ze komputer nie podaje masy na podwójny przekaźnik przez co nie działała pompa i zapłon. Dosztukowałem mu masę i tak jeździł rok. Ktoś coś poradzi?
O ile pamiętam to przedlift był na rozdzielaczu zapłonu a polift na dwóch podwójnych cewkach.
Witam. Temat nie za świeży, ale myślę że wciąż aktualny. ;) Mam kilka pytań na temat 'radzieckiego' rozwiązania zapłonnika zamieszczonego w EdW 11/2001 (chodzi mi o wersje 40W): 1. Czy C1 i C4 (uciążliwy rozmiar) mogę zastąpić podwójnymi elektrolitami + dodatkowe diody? (rys w załączniku) 2. Czy żarniki mają być na końcach zwarte? 3. Czy układ posiada...
Nożyce elektryczne do żywopłotu z podwójną blokadą/ zapłonem zatrzymują się przy starcie, dodam, że dzieje się to w poziomie. W pionie nie ma większego problemu. Czy ktoś miał podobny problem, co może być problemem? Urządzenie swoje drzewa podcieło. Wdzięczna za wszelkiej info.
Czy centralny z kluczyka działa? jeżeli tak to: Procedura programowania: Włączyć zapłon. Przycisk zablokowania przytrzymać wciśnięty przez 10s. Wyłączyć zapłon. Wyjąć kluczyk ze stacyjki. Odczekać 5 sekund. Synchronizacja zakończona. Potwierdzić prawidłową synchronizację poprzez zablokowanie/podwójne zablokowanie i odblokowanie auta.
Wszystko da się odciąć ;-) Trzeba tylko pomyśleć tak aby odcinac to co jest ważne, Zapłon, pompa paliwa, przerwód do rozrusznika (niskoprądowy). Moze warto zastosować dodatkowy zaworek na dopływie paliwa ? Osobiście proponuję w "rozwieranych" obwodach stosować małe przekaźniki i dopiero przekaźnikami sterować za pomoca przełączników. Pozdrawiam M
Witam, Ja właśnie zmontowałem i przetestowałem układ w Dnieprze . Działa bardzo fajnie ,do tej pory miałem rozdzielacz zapłonu który szczególnie na wolnych obrotach "lubił" zgubić zapłon. Po zainstalowaniu modułu oraz podwójnej cewki całość zachowuje się bardzo fajnie. Zobaczę jak będzie po dłuższych próbach. Pozdrawiam
No tam możliwe, że cały iskrownik jest kombinowany... Zwany jest iskrownikiem głębokim... Wiem o jakim pan mówi. Są takie, co mają w sumie 4 cewki, jedna mała, ładowania i 2 na światła oraz jedna na zapłon... Ja jednak mam iskrownik na 3 cewki, a były dwa rodzaje. Zapłon mam sprawny, a te dwie cewki mają podwójne uzwojenie, dlatego by i ładować aku...
Witam.Pilarka Shindaiwa 352 użytkowana przez cieślę,trafiła z gaźnikiem do czyszczenia.Pilarka zabrudzona totalnie próchnem(osławiony podwójny system filtracji Shindaiwy)..Zapłon sprawny,iskra jest,kompresja dobra.Tłok i cylinder w stanie bardzo dobrym,wydech sprawny.Co zrobiłem dotychczas?Mycie filtrów powietrza,oba zapchane próchnem.Mycie gaźnika,spray...
u mnie jest przełącznik. Uparłem sie na niego bo jest bardzo ładnie schowany fabrycznie A ten twój "ciekawy przełącznik" to jaki jest: zwierno-rozwierny, pojedynczy, podwójny :?: (a może narysujesz jego schemat ?). Pozdrawiam.
Nie oto chodzi że nie potrafię tego rozebrać i złożyć po prosu z bardo nie wiem jak te części się nazywają. Zapłon oczywiściepotrafię ustawić.
Jeżeli jest to silnik 1,6 K7M to powinny być 2 cewki zapłonowe z podwójnymi wyprowadzeniami. Stojąc przed autem patrząc od lewej strony przewody z kolejnych wyprowadzeń cewek zapłonowych idą na cylindry: 1, 4, 2, 3.
te systemy imma mają dwa, lub trzy kanały, to że odblokuje rozrusznik, nie znaczy że odblokuje zapłon, proponuje sprawdzić napięcie na wtryskiwaczu i cewce zapłonowej (podwójnej)
mógłbyś jeszcze mi powiedzieć gdzie szukać przewodu WN Uuuuóuu... Chłopie! Jak pytasz o takie sprawy, to może zacznij najpierw od NAUKI PODSTAW! Podpowiem ci jeszcze, że w tym aucie występuje także, w zależności od wersji silnikowej, zapłon bezrozdzielaczowy, są dwie podwójne cewki i może być problem z zastosowaniem typowego obrotomierza do silnika...
Biegunowość podłączenia kotła dobra, bo serwisant kiedyś dał wtyczkę w podwójnym gniazdku do góry nogami i mówił, że tak ma być, natomiast zdjęcie pierwsze to z których przewodów jest iskra non stop, a następne zdjęcie to część, którą na chwilę podmieniłem, coś na wzór cewki.
po pierwsze to ile lat ma parownik i jaki jest? zapewne dużo... od razu polecam wymianę na Tomasetto AT07, to są bardzo dobre parowniki, dość stabilne (lepsze niż lovato), i do tego tanie - nowy 180zł wyregulować na średnio ciepłym silniku, tak żeby na zimnym też jakoś chodził na tym gazie po drugie - to jest jeszcze stary typ na aparacie zapłonowym...
Nie wiem jak w astrze, ale w vectrze A ten przekaźnik był gabarytami taki sam jak na zdjęciu poniżej (przekaźnik podwójny zapłonu): http://obrazki.elektroda.pl/8573872100_1... Też miałem problem z ABS, puknięcie w przekaźnik pomagało na pewien czas. Wystarczyło poprawić luty w przekaźniku.
Rozszczelniona pompa badz zapłon,lubi sie koło na wale przestawić jest ono podwójne i połaczenie tych kól czasem ulega przestawieniu wzgledem wału.
Dorzucę coś od siebie. Kluczykiem powinieneś zamknąć i otworzyć wszystkie drzwi (centralny zamek który nie posiada części radiowej). Przycisk w drzwiach powinien pracować tylko wtedy gdy masz włączony zapłon lub samochód jest już otwarty. Nie powinien działać gdy auto zamknięte ponieważ system podwójnego ryglowania niue miałby sensu. Możesz dołożyć...
W niektórych wersjach simsona żarówka przednia ma 35W , cewki na statorze mają inne parametry i w tych modelach cewka WN jest zasilana z akumulatora. W ŻADNYM ori Simsonie NIE było zapłonu bateryjnego! Najpierw najbardziej typowe iskrowniki z podwójną cewką (jak w Romecie) potem iskrownik z wydzielonym transformatorem (tak to działa) WN czyli przez...
Wał korbowy silnika spalinowego 4-suwowego wykonuje 2 pełne obroty na 1 cykl pracy, w którym występuje 1 zapłon. Z tego wynika ilość impulsów w czasie, jaka jest generowana dla obrotomierza. Czyli dla prędkości 3000 rpm, mamy 50 obrotów na sekundę, lub 25 impulsów zapłonowych w cylindrze. Jeżeli silnik ma 4 cylindry, to zazwyczaj sygnał dla obrotomierza...
Witam nie chce zakładać nowego tematu tylko podpinam się tutaj mam problem z odpaleniem Experta 2,0 HDI 2004rok pojawiło się to nagle bez żadnych objawów wcześniej, pewnego razu nie chciał odpalić po postoju 4-5 godzinnym po męczarniach i prawie wyładowanym aku, poruszaniu autem, poruszaniu wiązkami w komorze silnika i stał się cud odpalił, dojechałem...
Witam wszystkich. Zakładałem już wiele alarmów, ale teraz trafiła mi się vectra jw. (jeździ na benzynie i gazie). Proszę o informację jak lub co najlepiej odciąć, aby nie zmarnować zbyt wiele czasu, nie ciągnąć ekstra kabli do komory silnika. Chcę założyć superfortecę i tylko to jedno mnie zastanawia. Ostatnio zakładałem alarm do astry II i robota szła...
Mam takie urządzenie w Seacie Cordoba na tylnej półce. Po rozkręceniu na płytce jest napis Votronic naw/piezo. Po włączeniu zapłonu jak naciśnie się przycisk jest podwójny pisk lub pojedynczy, ale nie wiem do czego to jest? https://obrazki.elektroda.pl/3468480700_... https://obrazki.elektroda.pl/4596063000_... https://obrazki.elektroda.pl/1397322700_...
Witam. Problem polega na tym ze znalazlem przycisk ukryty pod zapalniczka(obudowa). Pokazalem go dziewczynie i ponaciskala sobie. Gdy odpalam auto. Zaczyna pikac po 5 sec w samochodzie. Potem zaczyna mrogac awaryjnymi. Po chwili gasnie silnik i zaczyna wyc syrena i mroga dalej . Potem chwila ciszy i znow wyje calyczas mrogajac. Jak odepne akumulator...
Znalazłem schemat. Nie masz czujników halla, to są dwie cewki wyzwalające i podwójny moduł DC-CDI zasilany z instalacji 12V. Rezystancja uzwojenia cewki wysokiego napięcia również wskazuje na moduł CDI, zapłon tranzystorowy w tym przypadku nie zadziała
Każdy układ zapłonowy sieje. CDI w szczególności ze względu na wyższe napięcia. Tylko co można zmierzyć w układzie zapłonowym jak silnik pracuje i po co? Sianie można zniwelować zmniejszając impedancję wejściową miernika. A pokazywanie głupot wynika ze złego podejścia do pomiarów. Wykorzystywanie multimetru z podwójnym całkowaniem i 2'ma pomiarami na...
A podwiesiłeś wejście modułu GL118 rezystorem do zasilania? Bo generalnie ten moduł pracuje z układem bezprzerywaczowym. I aby go połączyć z przerywaczem to trzeba go oszukać rezystorem. Nie próbuj tego z modułem APE, który był stosowany w późniejszych polonezach, bo układ scalony, który tam jest nie nadaje się do pracy z przerywaczem. A takie palenie...
czyli zostaje opcja z podwójnym zasilaniem jak to napisał użtkownik darkowi... i jakiś przełącznik że gdy włączony zapłon to żeby drugie zasilanie odcinało... a jak wyjmnę kluczyk przełączam przełącznik i znów radio gra na postoju... Mam racje?? co sądzicie o takim rozwiązaniu..??
Dobrze stary tylko: kopułkę rozdzielacza zapłonu i palec rozdzielacza. A ma ją tylko C14NZ,reszta ma podwójną cewke zapłonu bezposredniego. Wsio jasne?
https://obrazki.elektroda.pl/7027068900_... Taki regulator Moduł był https://obrazki.elektroda.pl/4226568000_... Zauważyłem, że w momencie krecenie rozrusznikiem napięcie na regulatorze jest zero dopiero w momencie wpuszczenia wskoczy na kilka V na chwilę i tak samo jest na iskrowniku. Tutaj powinno być cały czas napięcie...
Po przekręceniu na zapłon pompa paliwa pracuje? Za komputerem (przy akumulatorze) jest przekaźnik podwójny. Znam przypadki że go zlewało - a on odpowiada za pracę pompy paliwa. Poza tym do sprawdzenia masa na skrzyni, na podłużnicach, okrągłe wtyczki na podłużnicy w okolicach chłodnicy.
Chciałbym zrobić generator wysokiego napięcia na cewce zapłonowej, ale schematy, które znalazłem nie bardzo mi pasują: https://obrazki.elektroda.pl/3433921300_... https://obrazki.elektroda.pl/9509722400_... i wolałbym zrobić generator na NE555. Mój schemat wyglądałby tak: https://obrazki.elektroda.pl/1209812600_...
Kondensatora może nawet nie być bo w tym układzie nie ma on żadnego wpływu na zapłon świetlówki jest on tylko do kompensacji mocy biernej, natomiast zapłonniki muszą być przewidziane dla pracy ze światlówkami 20W.
Witam wszystkich. Mam taki problem do rozwiązania. Mój dziadek jest posiadaczem traktorka ogrodowego starego typu, który zapala się na wajchę. Problem jest z tym że cewka która odpowiada tam za zapłon często wysiada. Chciałbym zrobić zapłon z akumulatora 6V dziadek posiada cewki z trabiego 6V. Traktorek posiada podwójne uzwojenie które ma robić za ładowanie....
witam Czy możecie wrzucić schemat urządzenia do testowania sprawności cewek zapłonowych pojedyńczych, podwójnych, poczwórnych oraz bloków cewek zespolonych?a jeśli nie to, czy może ktoś zrobić taki tester odpłatnie
całkiem pogmatwane. Jeżeli zapłon bezrozdzielaczowy (dwie cewki podwójne,układ z iskrą traconą) to po kiego grzyba rozdzielacz.Dobra,hallotron w aparacie niezbedny,musisz miec przecież czujnik położenia wałka rozrządu. Indukcyjny czujnik podciśnieniowy?A cóż to?Fakt,było w leciwych renault,a nie lepiej zastosować MAP stosowany w EEC IV-daje piękny sygnał...
Jeżeli będzie błąd któregokolwiek zamka w drzwiach to centralny zamek nie zadziała prawidłowo. Baterii na razie bym nie wymieniał bo uważam że nie trzeba. Do sprawdzenia zamki w VCDS - każdy z osobna pokazuje stan mikrostyków , a krańcówki potwierdzające zamknięcie drzwi łatwo sprawdzić : kluczyk do stacyjki, włączyć zapłon, a potem kolejno otwieramy...
Zapłon jest na jednym przerywaczy ale na jednej podwójnej cewce były takie montowane np w fiacie 126p Gaźnik pozostaje ten sam tylko go trzeba wyregulować u mnie zapinka np iglicy powędrowała na pierwszy rowek o d góry (mniej paliwa) itd. zapłon elektroniczny opisywany na elektrodzie to raczej nic nie zmieniaj powninien działać http://obrazki.elektroda.net/20_12351981...
Na którejś stronie, gdzie chłopaki podłączali obrotomierze z silników z rozdzielaczem do silnika z podwójnymi cewkami (4 cylindry), zarzekali się, że dwie diody załatwiają sprawę.
Witam. Mam identyczny problem z moim peugotem 406 1.8 16v 1996 xu7jp4 serownik Bosch Mp5.1.1. Samochód nie odpala. Po przekręceniu na zapłon brak napięcia na pompkę. Przy kręceniu rozrusznikiem brak iskry. Bezpieczniki sprawdzone. Zdjąłem obudowę przekaźnika podwójnego, przy włączaniu zapłonu jeden przekaźnik działa a drugi nie, zwierając ręcznie uruchamia...
Dzięki za odrobinę nauki, lecz ja to wiem. Może inni z tego skorzystają. PS podane zdjęcie nadaje się do silników gaźnikowych w których zapłon jest sterowany typowym aparatem zapłonowym z czujnikiem halotronowym, odśrodkowym i podciśnieniowym regulatorem wyprzedzenia zapłonu i którym podczas napraw trzeba regulować kąt wyprzedzenia. Silnik na wtrysku...
mam kolesie który ma siene Siena 1,6 16V 75 HL '99 i tam sa jeszcze lepsze jaja jak silnik letni to nie zapali auto z rozrusznika - tylko hol lub popchniecie i po ok 2 m zaskakuje silnik . o podobnych objawach jek opisalem koles znalazl 3 podobne autka rocznik 99 . na PW podam tobie jego nr GG , ale z tego co sie zorientowalem (a walczylem z tym fiatem...
Któryś amerykaniec (chyba cadillac boneville) miał taki układ, coś jak w polonezie (abimex), tylko z 3 podwójnymi cewkami, ale problem polega na tym, że go nie wykorzystasz, bo do działania potrzebuje czujnika wału, wałka, no i stosownych kół fonicznych na nich. Tak mi się wydaje, że znacznie prościej i taniej będzie kupić i wymienić ten palec i kopułkę,...
Zdaje się, FL nie miał modułu nanoplex, tylko podwójną cewkę, więc zasil cewkę zapłonowa bez stacyjki i kręć rozrusznikiem..
A jak wyglądają korekcje krótko i długoterminowe dawki paliwa? (STFT LTFT) Sonda za katalizatorem przy obrotach biegu jałowego lub przy stałym obciążeniu powinna mieć sygnał na poziomie ok 0,6-0,8 V i nie powinna oscylować tak jak pierwsza. (oczywiście przy rozgrzanym katalizatorze) I jeszcze jedno pytanie: jaki jest katalizator? Podwójny czy pojedynczy?...
To w końcu zapłon jest na czujniku indukcyjnym czy nie ? O czym ty piszesz? Przecież cała gama maluchów jest na klasycznym aparacie zapłonowym i cewce podwójnej, czyli nie ma rozdzielacza, jak w początkowych wersjach. Jak nie wiesz, jakie były wersje zapłonu, a było kilka, to nie zabieraj głosu.
Pilotowy alarm nazywał się QX-001 V.C.T.A. "special for opel". Piloty tylko oryginalne QX001 ] możesz zaprogramować samodzielnie: http://obrazki.elektroda.pl/1512364500_1... System QX 001 może być sterowany max. 4 nadajnikami. W celu zastosowania nowego nadajnika należy: 1.Włączyć zapłon. (ON) 2.Wprowadzić pierwszą cyfrę kodu PIN ( w...
Takie samo połączenie jak w SC 900 1.1 punto 1.1 schematy w necie do poszukania np ten temat z elektrody https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2... Tu na przekaźniku tzw podwójnym a w SC są dwa niezależne przekaźniki - schematu nie mogę poszukać ale w wersji pdf seicento jest tam wytłumaczone dokładnie Jak przełożysz całą wiązkę systemu to...
Takie objawy to immo! Najpierw poczytaj jak działa immo w grupie PSA! To nie VAG że gaśnie zaraz po odpaleniu. Za podanie zasilania do pompy paliwa i cewki odpowiada przekaźnik podwójny. Masa podawana jest przez komputer po odczytaniu immo w trakcie rozruchu, a przy przełączeniu na zapłon powinna się uruchomić pompa na jakieś 3 sekundy.
Yamaha 750XJ Seca nie ma, przypadkiem, podwójnych cewek? :D
System jest wrażliwy na tzw. fałszywe powietrze - posprawdzaj wszystkie wężyki podciśnieniowe oraz tzw. portki - podwójny gumowy przewód odmy. Co do spalania, to do sprawdzenia zapłon - KWZ oraz przepływomierz, o czujniku temperatury nie wspomnę. Poszukasz to znajdziesz jaką wartość powinien pokazywać. Kolego szumrak - ten silnik nawet nie odpali z...
Czy Pan upiera się przy tym aby naprzemian występował impuls podwójny i pojedyńczy. Może zadowolił by się Pan pojedyńczym impulsem z regulacją częstotliwości? Pozdrawiam
Byłem w 2 warsztatach ustaliłem że jest błąd sony Lambda, oraz pojawił się raz błąd z zasilaniem komputera. O ile całkowicie odpięcie sondy silnika nie unieruchamia (a sonda ma prawidłową rezystancję) i dalej gaśnie przy odłączonej sondzie o tyle błąd z zasilaniem wydawał się elektrykowi sprawcą problemu. Dowiedziałem się w serwisie że to trudna sprawa...
(ballast resistor), 1.5 oraz 1.0 ohm Wystarczy dać diodę. Też jak w Mauchu;) od dystrybutora zapłonu - "podwójny" Szukj pod nazwą super cienki kabel koncentryczny do CB. Ja takie stosuję z powodzeniem. Np: https://www.konektor5000.pl/index.php
Ja te piecyki dobrze znam. Jest to już zabytek, nieekonomiczny (ale i tak mniej pożera gazu niż jeszcze starszy PG-4 - ten ostatni musiał mieć podwójny płomień na świeczce). Ta śrubka to rzeczywiście zaślepka i jeżeli cieknie, to TRZEBA WYMIENIĆ USZCZELKĘ (fibrową). Tam jest zawór powolnego zapalania, ale z praktyki wiem, że jak jest przez wiele lat...
Skoro nie ma iskry na 2 świecach to raczej przewody można wykluczyć, ale je można przecież łatwo sprawdzić - wystarczy zamienić przewody przy cewce. To są 2 podwójne cewki we wspólnej obudowie. Albo padła jedna cewka albo uszkodziła się wiązka albo sterownik silnika. Zdejmowanie fajek ze świecy na pracującym silniku, w którym jest elektroniczny zapłon...
Prawdopodobnie wszystko OK, druga iskra (w dolnym położeniu) ma niby "oczyszczać świecę", a to że słabo pali to chyba tylko kwestia dobrych ustawień, doboru odpowiedniej świecy, ustawień gaźnika i ogólnego stanu silnika. Sprawdź wszystko dokładnie i poustawiaj "zgodnie z normą". Krzywka otwierająca platynki jest "dwugarbikowa" i nic tam nie zmienisz...
a ja o ile się dowiedziałem z książek to wiem że kąt wyprzedzenia zapłonu może wynosić nawet 48*, co by odpowiadało w przybliżeniu 90*/2=45*. Pomiar wykonany został pod okiem doświadczonego mechanika, który twierdzi że takie wyniki można otrzymać dla podwójnych cewek z iskrą jałową. Wynik jest poprawny tylko trzeba dobrze go zinterpretować. Pomiar był...
Jak już to zrób na podwójnych cewkach seperowanych, bo to co robisz jest śliskie.
Tutaj masz schemat rysowany na logikę nietestowany ale powinno to działać. Przycisk S1 i S2 to jest Twój podwójny przycisk. Przycisk S3 to jest ten do rozłączania wszystkiego może też być założony na masie. Wyjście z przekaźnika Rel 2 to jest wyjście na zapłon a Rel 3 na rozrusznik. Zrób test na stole zanim zamontujesz w widlaku. Napisz czy działa....
Witam.Jeśli masz 2 podwójne cewki,to zamień je miejscami.Będziesz wiedział czy kończy się cewka.Zawsze możesz podmienić cały cewkomoduł.Mogą jeszcze być podparte zawory na 1i4,ale obstawiam zapłon.
Dla takiego obwodu(110VAC pojedyncza świetlówka) pasuje jak ulał zapłonnik serii S2(lub S20, zależy od producenta). Ma on mniejsze napięcie "zapłonu" niż S1(lub S10) przeznaczony do pracy single 230VAC. S2 pracuje normalnie w układach podwójnych lamp połączonych w szereg, gdzie przy zapłonie mamy właśnie 110V. Pozdrowienia
Po sprawdzeniach doszedłem do wniosku że ginie masa na podwójnym przekaźniku pompy paliwa oraz ( chyba ) odcinane są wtryski Masa, a właściwie minus podawany jest z ECM. Objawy wskazują na IMMO lub z innej przyczyny rozłącza zapłon. Diagnostyka komputerowa nic nie wykazała? Uzupełnij dane o aucie (kod silnika).
Podwójny, 15-stykowy.
oto co ja miałem kiedyś w maluszku zrobione Jest zrobione na trzech przekaźnikach. Jeden podwójny - dwa razy styki normalnie otwarte (2xNO) do przerywania obwodu np. zapłonu, oraz druga para do samopodtrzymania, oraz na dwu przekażnikach typu normalnie zamkniętych (NC) - jeden z nich odwraca stan stacyjki, znaczy podaje plus jak stacyjka jest wyłączona,...
Witam, Pacjent jak w tytule. Od dwóch dni zapalał się CheckEngine podczas jazdy, nie ważne czy zimny, ciepły - gasł od razu. Po wyłączeniu zapłonu, ponowne odpalenie bez problemu. Teraz w ogóle nie zapali, co dziwne kontrolka CheckEngine nie świeci w pozycji zapłon - gasła po odpaleniu. Posprawdzałem złącze pod filtrem powietrza, patrzyłem na wiązkę...
No wkładki nie wymiienilem bo już nie mogłem otworzyć żadnych drzwi i jest dalej bez wkładki mogę wejść tylko przez bagaznik Drzwi są cały czas zaryglowane wcisne się przez bagażnik włączę zapłon odpalę pojadę ciągle zaryglowane. Dodano po 2 Vaga będę podpinal żeby sprawdzić czy w ogóle się z nim łączy.
simon podwójny wyłącznik podwójny podwójny philips
centralny zamek sygnalizacja wymiana silnika nawiewu baterie rowerowe połączenie
Suszarka spożywcza Zelmer - modele i usterki Vega Taxi - problem z drukowaniem paragonu