Jeśli z silnika wystają tylko trzy przewody, to jaki jest problem? Podłączasz do trzech faz.
Jakbyś podał model tej rolety bądź silnika to by było łatwiej. Ogólnie schemat podłączenia tych silników masz w każdej instrukcji od nich, na przykład: https://damachojnice.pl/assets/Uploads/I... Do sterowania przyciskiem służą właśnie przewody biały i czarny i wystarczy zastosować zwykły przycisk dzwonkowy.
Ten silnik ma najprawdopodobniej tą sama instalację co wszystkie chińskie 125 na "gazolu". Wtyczka biała to ładowanie i zapłon,natomiast zielona to wyświetlacz biegów i kontrolka luzu. Z zieloną nie będzie żadnego problemu,bo podpinasz probówkę krokodylem do plusa aku , wsadzasz biegi a igłą badasz który w tym czasie zwiera do masy.Jak nie masz jeszcze...
Sam ogarnęłam temat,musiałem usunąć zewnetrzne mostki, Zdejmujesz blaszki z silnika i podłączasz zgodnie z schematem .
Jak ktoś dobrze zna ten silnik powie dokładnie jak podłączyć ja wysłałem ogólny schemat podłączania uzwojeń i kondensatora.
To prosty silnik, schemat auta i podłączasz paliwo, zapłon i ma zapalić. Przez internet Ci tego nie podłączymy.
Pomijam tą kwestię bo aż żal się wypowiadać, może kiedyś w bardzo dawnych latach na wioskach tak podłączali na partyzanta.
Masz do czynienia z hamulcem na prąd stały a ta zielona kostka to prostownik . Zasilasz kostkę napięciem zmiennym 380V ( dwa skrajne podłączenia) . Teraz w zależności od typu pracy robisz to zgodnie ze schematem. Jeśli silnik ma pracować cały czas to podłączasz zgodnie ze lewym schematem . Jeśli by miał często się wyłączać i praca hamulca musiała by...
to jest silnik z pralki Diana P-565 podłącza się go w następujący sposób jak w załączniku
Witam ! Ten silnik ma aż trzy biegi, pokazuje to schemat umieszczony na silniku. 230V podłącza się do przewodu czarnego i w zależności od tego jakie obroty potrzebujesz ? ( przewody niebieski, żółty czerwony ) Czy 1 to najszybciej czy 3 nie mam pojęcia. na pewno średnie obroty to pozycja nr2 przełącznika. Pozdrawiam. Stefan
Witam Tacho (prądnica tachometryczna) to to na końcu silnika, wychodzą z niego 2 czerwone kable. Do podłączenia silnika, o którym pisałem, nie podłącza się tych czerwonych przewodów. Schemat ten jest dobry do tego rodzaju silnika(ja go kiedyś zamieszczałem). Czyli np. łączysz niebieski z czarnym, a do a do białego i szarego podłączasz napięcie.( połączenie...
Do połączeń nie mam zastrzeżeń pod warunkiem że przewodów od mostka gwiazdy nie będziesz podłączał. Oczywiście wykorzystałeś zaciski a i c opornic.
Obecnie uzwojenie tego silnika jest połączone w "gwiazdę", podłączasz 3f do wolnych zacisków oraz oczywiście przewód ochronny do zacisku połączonego z korpusem silnika.
Czarne prostokąty to uzwojenia silnika. Kondensator podłączasz pomiędzy przewodem brązowym i czarnym, zasilanie doprowadzasz do przewodu niebieskiego i czarnego, uziemienie do przewodu zielono-żółtego.
Po prostu kondensator pracy jest wbudowany wewnątrz, tak samo jak 2 termiki. Wychodzące z silnika przewody żółty i czarny podłączasz do sieci.
Jest taki wzór: C (mikro F) = 0.6 P (kW) co dla twojego silnika -- 0,6 X 0, 400 kW= 24 µF. Silnik podłącza się w trójkąt, czyli w/g schematu na zdjęciu z lewej strony. Do U podłączamy zasilanie(L). Na zacisk U przyłączamy też jeden z końców kondensatora. Drugi koniec kondensatora podłączamy do V . Do zacisku W podłączamy zasilanie(N)
Niema problemu, bezpieczniki podłączasz przed stycznikiem,w miejsce wyłącznika silnikowego, termik podłączasz za stycznikiem, styk pomocniczy termika podłączasz tak samo jak styk wyłącznika silnikowego, i wszystko działa.
Witam. Podłączasz więc silniki wg. schematu, który zamieściłem powyżej. Do PLC dodatkowo podłączasz sygnały z krańcówek... Reszta to już kwestia odpowiedniego zaprogramowania PLC...
Bez schematu uzwojeń nie podłączysz. Jaki typ silnika?
"Grzybek " -wyłącznik bezpieczeństwa, to tylko przycisk "stop" wyłączający stycznik zasilający silnik. Poszukaj sobie jak podłącza się silnik, za pomocą stycznika. Schematów w internecie jest dużo.
VW Golf 4 1.9Tdi 90km Szukam schematu wiązki elektrycznej silnika. Brak napięcia na zaworze paliwowym w pompie wtryskowej. Jak podłączam na krótko to pali.
Jeśli by miało tak być, to po co byłyby takie oznaczenia , jak na przedstawionej tabliczce? Podłączasz dowolnie. Tylko że tak to nie działa. Niewłaściwe podłączenie i z silnika pokazuje się dym, a później wymiana silnika.
Posiadam silnik od pralki tatramat (mie wiem jaki model) z kabla wychodzi 6 przewodów... Jak go podłączyć żeby pracował mormalnie na 220 V ? Czy ma ktoś może jakiś schemat podłączania takiego silnika? Proszę o pomoc . Dziękuję....
To silnik krokowy bipolarny, trzeba podawać na cewki impulsy zmieniając polaryzację. https://obrazki.elektroda.pl/3590196500_... Jeden impuls to jeden krok( obrót o kilka stopni) Dodano po 2 trzeba do nich jeszcze coś podłączyć Pod mikrokontroler się je podłącza, poprzez sterownik silników krokowych:)
Silnik połączony w trójkąt. Kondensator silnikowy 60-70µF na każdy kilowat mocy silnika podłączyć między dwie dowolne fazy. Zasilanie podłączamy między trzecią i którąkolwiek z faz do których podłączono kondensator. Poszukaj na forum schematów multum Stracisz trochę na mocy. https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto...
Poszukaj schematu podłączenia wewnątrz pokrywy skrzynki zasilania. Standardowo takie silniki podłącza się : 1U 1V 1W To jest dla pierwszych biegunów ,niższe obroty. Drugie bieguny wyższe obroty łączysz tak : 2U 2V 2W podłączasz zasilanie L1 L2 L3 a na zaciskach 1U 1V 1W robisz gwiazdę czyli łączysz je razem
Witam ! W żadnym wypadku nie podłączaj silnika do 230V zanim nie wyjaśni się jakiego typu jest ten silnik, dodaj zdjęcie silnika, lub pokaż podobny z internetu.
Z tego, co popatrzyłem na forach rosyjskich, silnik jest nawinięty jako 3-fazowy. W związku z tym podłączasz posiłkując się schematem na deklu (wyprowadzeniem przewodu -dławikiem do siebie): jeden przewód zasilania do lewego zacisku, drugi przewód do środkowego lub prawego zacisku. W zależności, do którego zacisku podłączysz, otrzymasz lewe lub prawe...
W tym silniku nie podłącza się żadnego kondensatora, tak "mówi" schemat podłączenia. Od czego jest ten silnik. Daj zdjęcie tabliczki znamionowej.
Wszystko jasne . Zgadza się wszystko i bezpiecznik i wartość i to że ten schemat pasuje ( w moim przypadku ) do silnika AZQ, Sonda pracuje , błędu nie wywala , silnik pracuje równo . Oscyloskopu nie podłączałem , bo właściwie to po co . Okazyjnie wymyłem EGR . Dziękuję za wskazania .
napisz to jeszcze raz ale trochę dokładniej bo z tego opisu to niewiele wynika a poza tym jaki jest to silnik bo nie każdy silnik trójfazowy musi być z przełącznikiem gwiazda/trójkąt(głównie chodzi o moc tego silnika) a poza tym na elektrodzie jest dość dużo schematów podłączania silników na dwa razy choć trafiają się nieprawidłowe
Złącze jest pod kierownicą po prawej stronie pod bezpiecznikami, ale to nie jest obd, ja podłączam to pod palmtopa, zresztą więcej znajdziesz na http://mmcdlogger.sourceforge.net/ , jest jeszcze program dsmlogger,
Nie ma potrzeby stosowania żadnych rezystorów do masy. Driver jest od tego żeby poprawnie sterować tranzystorami. Podłączasz bramkę do wyjścia i to wszystko. Tylko dodaj kondensatory na zasilaniu drivera. Możesz dać ceramiczny 100n + elektrolit 100µ.
Nastaw miernik na 20k omów i ze spokojem zmierz rezystancje pomiędzy wszystkimi czterema kablami wychodzącymi ze silnika. Jeśli omomierz nic nie wskaże trzeba szukać przyczyny, przerwy w uzwojeniach w środku silnika. Prawdopodobny schemat podłączenia tego silnika jest taki ( pomijam wyłącznik i kostką zaciskową): Dwa czarne kable połączone razem, tu...
W sterowaniu z zabawek tez jest mostek typu h ale z tranzystorów które mogą wytrzymać przepływ prądu ok 1a czyli za mało jak na taki silnik z reszta podłącz i zobacz- fajerwerki . Takie porównanie - to tak jak byś w domu podłączył do gniazdka 10kw silnik. To w cale nie oznacza że nie możesz tego rozwiązać - nawet bez wiedzy o elektronice to może być...
Witam Jeśli chcesz regulować obrotami silnika, to o wiele lepiej i skuteczniej - zamiast zmieniać napięcie go zasilające - jest zbudować regulator impulsowy. Układ prosty, skuteczny i niezawodny. Zajrzyj do tego wątku: [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to... Schemat masz w drugim poście: do zacisków "wyjście" podłącza się silnik,...
Wszystko zależy od przeznaczenia silnika. Jeśli jest to jakaś prosta maszyna, to nie musisz tego podłączać. Jest to dodatkowe zabezpieczenie. Silnik pracuje w trybie S1, więc możesz spać spokojnie. Obowiązkowo wyłącznik silnikowy 6.3-10A. Poniżej schemat podłączenia: https://obrazki.elektroda.pl/2359674800_...
Dodano po 1 Zgrzytas , Ty nie jesteś żadnym elektrykiem , a co dopiero elektronikiem , jeżeli do zasilacza laptopa o mocy 4W chcesz podłączać silnik wycieraczek samochodowych! Ściągnąłeś schemat podany w linku przez Kolegę ZICO?
Rezystancja cewek sugeruje, ze to silnik trójfazowy, ale tabliczka znamionowa mówi co innego. Jeśli silnik jest nowy, a na taki wygląda nie podjąłbym się próby podłączania do zasilania trójfazowego ze sieci 400 V. A jest jakiś schemat podłączenia na deklu puszki zasilającej?
witam też się podłączam pod temat ta sama usterka
Dzięki, w sieci widziałem schematu, ale potrzebowałem tego komentarza po schematami.
Witam, poszukuje schematu gdzie będą opisane piny w kostce którą podłącza sie wiązke silnika z samochodem. jedyny schemat jaki znalazłem to piny przy sterowniku a tego nigdzie nie ma dodam że jest to kostka do której przychodzi 13 kabli...
Raczej się da, są opisy bez schematu. Podłącza się czujnik PAS razem z manetką przez diody. Proszę o schemat, taki czujnik posiadam, załącza silnik przy pedałowaniu na krótko i dalej nie działa. Dodano po 11 https://obrazki.elektroda.pl/1172489300_...
Żeby ruszył, to wystarczy połączć jeden przewó ze stojana z przewodem od szczotek. A do drugiej szczotki i drugiego przewodu stojana podłączyć zasilanie. Przewody od tacho to na 99,9% te dwa żólte. Których nie podłączasz.
Opel Astra F z 1996 roku fabrycznie NIE posiada przekaźników do szyb elektrycznych. Zatem masz komplet. Przewody czarne - plus "po stacyjce" (15) - oryg. bezp 10A - podłączasz na wszystkie czarne na wyłączniki. Przewody czerwono-żółte - plus stały (30) - bezp 30A - podłączasz na silniki podnośników Brązowe - masa - podłączasz na wszystkie wyłączniki...
Cześć, Jak nie rozumiesz tego schematu, to może lepiej daj to komuś, kto wie o co w nim chodzi. Jest to standardowe sterownie silnikiem: 1. L podłączasz na bezpiecznik. 2. Z bezpiecznika idziesz na termik. 3. Z termika na przycisk STOP. 4. Z niego na styki NC obu styczników. 5. Z każdego styku NC stycznika idziesz na przycisk START. 6. Do obu przycisków...
no właśnie tego się tyczy temat bo nwm która cweka jest U która V a która W i tutaj jest pies pogrzebany A przed chwilą było ... nie podłączam pierwszego silnika i schemat gwiazda trójkąt nie jest dla mnie obcy, więc sobie wypraszam jakieś aluzje osobiste ! Troche pokory bo widocznie nie jesteś elektrykiem. Po raz q.... 2 pisze że nie ma znaczenia...
http://obrazki.elektroda.pl/9764509400_1... Przewód ochronny podłączasz do metalowej części silnika w puszce łączeniowej. Co się tyczy obrotów zwory mogą być założone albo pionowo albo poziomo nigdy razem.
Opowiadacie herezje Kolego. Do ,,małych" padów sterownika podłącza się halotrony. Do ,,dużych" z drugiej strony PCB cewki i zasilanie. Tranzystory oczywiście wymagają radiatora. Schematów podłączania jest multum na Forum.
Jak by kolega podał typ silnika to było by znacznie łatwiej znaleźć schemat. I na pewno nie jest podłączany 230V gwiazda, 400V trójkąt tylko odwrotnie czyli 230V trójkąt i 400V gwiazda.
Napisz dokładniej co chcesz podłączać programator, silnik grzałkę czy co?
poszukuje opisu podłączenia ECU w samochodzie honda civic z silnikiem Rovera (diesel 2.0 iTd) . Jeśli ktoś ma schemat gdzie co jest podłączane do modułu sterującego silnikiem to proszę o pomoc . Z góry dzieki serdeczne . Symbol modułu sterującego MSB100680 . Pozdrawiam
Wstaw ten schemat, może być na PW a przerysuję Ci go czytelnie! Kiedyś podłączałem wiele takich motorków. Jaki to WSK? Jaki silnik, model, rocznik?
Silnik przełączy się z gwiazdy na trójkąt - nie musze (zresztą i tak nic nie oznaczałem) oznaczac zaciski przy silniku U1, V1, W1 ---> U2, V2, W2 bo moge zgodnie z tabliczką zaciskową silnika U1, V1, W1 ---> W2, U2, V2 http://obrazki.elektroda.net/69_12423350... Widać chyba nigdy nie podłączałeś silnika z przeł. Y->Δ.
...blokowanie oczywiście będzie. Pytanie: czy stycznik K1M jest konieczny...inaczej czy możną wyłączyć stycznik K2M przy załączonym zasilaniu falownika, ale bez sygnału RUN ?? A co do ekranu to Stycznik K2M będzie zaraz pod falownikiem, a od stycznika kabel ekranowany do silnika. Jeszcze raz schemat http://obrazki.elektroda.pl/2226911800_1...
Witam. Podłączenie do uC wygląda dobrze, zalecam jeszcze tylko w nieużywane piny wstawić rezystor z zakresu 1k...10k (z podłączeniem rezystora do GND) i ustawić je jako WEJŚCIE, lub nie podłączać do nich nic i ustawić je jako WYJŚCIE w stanie WYSOKIM. Zminimalizujesz ryzyko powstania zakłóceń pracy uC i całego układu, zwłaszcza jak ma to sterować silnikiem.
Pokaż schemat i program. Silnika pompy nie możesz podłączać bezpośrednio do pinów Arduino. Konieczny jest klucz tranzystorowy albo przekaźnik.
bo nie ma jak sprawdzić ciśnienia na stronie HP, A po co ci to? Po za tym musiała by być rurka ze szrederem wlutowana zaraz za sprężarką, bo dalej jest zawór 4D. Tak mają niektóre VRV. A drugi port zewnętrzny (niektóre większe klimatyzatory go miały) i tak jest już po elemencie rozprężnym ( dla chłodzenia) więc można poznać tylko spadek ciśnienia na...
Witam . Jestem nowy na forum i poszukuje schematu regulatora obrotów do silnika szczotkowego ( ok 3V ) . chciałbym podpiąć regulator pod odbiornik rc , hk gt2r . wykorzystane zasilanie to 3,7 lub 7,4 V. Lub tez schemat samego regulatora bez podłączania go pod odbiornik. Z góry dziekuje
Znalazłem w internecie schemat frezarki modelarskiej sterowanej komputerem, ale nie było schematu sterownika. Czy wie ktoś gdzie mógłbym znaleźć schemat sterownika 3 silników krokowych, który podłącza się do PC. Wg. opisu frezarki, wszystko ma być sterowane przez port drukarki z probramu np. AUTOCAD. Będę wdzięczny za pomoc.
Przecież tam standardowo pada moduł w samym wentylatorze. 3 pin to : + 12v za schowkiem jest bezpiecznik 50A - masa i sterowanie - idzie bezpośrednio do kompa silnika - tylko nie podłączaj tam 12v bo ubijesz moduł w wiatraku
chcę go wykorzystać do napędu piły tarczowej Nie rób tego, ten silnik potrzebuje regulatora obrotów i nie można go podłączać bezpośrednio do 230V.
To dopóki tej diody nie masz to nie podłączaj zasilania większego jak 13-14V.
Cześć. Do sterowania tym potrzebny będzie podwójny wzmacniacz, na TDA2030, ponieważ te TL084 zagotujesz raz dwa podczas zabawy popelscanem :) Wyjście X na wejście IN pierwszego wzmacniacza Wyjście Y na wejście IN drugiego wzmacniacza W twoim przypadku pod wyjście OUT podłączasz jedną końcówkę silnika, a do masy 2 końcówkę. Oczywiście nie zapominaj o...
Najczęściej podłącza się w gwiazdę (rysunek z lewej):
Ma ktoś może schemat podłączania tego silnika, albo wie jak go podłączyć poza pralką ? Chodzi mi o wykorzystanie samego silnika, który kabel gdzie podłączyć żeby uzyskać odpowiednie obroty. http://obrazki.elektroda.net/79_12787681... zdjęcie pożyczyłem z jakiegoś sklepu z częsciami ;)
Jest to silnik który posiada dwie prędkości obrotowe (prawdopodobnie prod. hiszp. lub włos.) Napisz w jakich okolicznościach wybija zabezpieczenia, czy podczas normalnej pracy nastąpiła awaria maszyny, czy też podłączasz silnik wzięty z półki? Przydałby się schemat tabliczki zaciskowej. Jeśli wybija zabezpieczenia od silnika zamontowanego w maszynie...
Są oznaczenia UVW Na czym? Na silniku głównym, czy silniku wentylatora silnika? Zdjęcia jakieś zamieść. I schemat tego, jak to podłączasz. Masz w ogóle instrukcję do tego falownika?
Do włącznika nie miałem schematu trzymałem się oznaczeń na nim tak jak jest napisane
Fakt mogłem dopisać, że można spróbować i albo ruszy, albo nic to nie da. Otórz mam u siebie silniczek - nie wiem co to jest prawdopodobnie jakaś pralka (na pewno nie polar) i wyłażą z niego trzy przewody. Pomiary omomierem wskazują na coś typu gwiazda, ale niesymetryczna (nie wykluczam zwarcia ale nie grzeje się). Zamiana podłączania kondensatora w...
Witajcie. Stałem się posiadaczem silnika prądu stałego KOMEL 220v, 4,2 kw, 20A. i tu pojawił się pomysł żeby wykorzystać go jako prądnicę przydomowej elektrowni wiatrowej. Zaznaczam że nie jestem specjalistą, dlatego proszę o poszanowanie tego stanu. W sieci znalazłem kilaka schematów podłączania takich silników, ale wyniki nie są zadowalające. Na wyjściu...
Wsadź tam silnik wraz z przekładnią od wycieraczek samochodowych. Podłączasz i bez naciskania guzików masz lewo i prawo non stop.
Nie kombinuj tylko rozkręć puszkę przyłączeniową silnika, tam na 99% będzie schemat i kolory przewodów. Nie podłączaj na chybił trafił bo silnik ruszy będziesz się cieszyć ze chodzi a będzie pracować na uzwojeniu rozruchu i za parę minut będzie silnik do regeneracji !!!! Nie idź na łatwiznę bo będą dodatkowe koszta regeneracji !!! Dodano po 2 I na 100%...
Możesz narysować schemat jakiś nawet uproszczony co i jak podłączasz? Nawet w Paint'cie
Przyznaje się bez bicia że schematów nie umiem robić, to był mój pierwszy. Szukałem programów aby zrobić schemat i znalazłem Eagle. Swoją drogą program ten nadaje się czy nie zabardzo? Chyba prościej dla mnie byłoby zabrać ołówek i kartkę... http://obrazki.elektroda.pl/4371671100_1... Co do schematu: pominąłem podłączanie Atmegi, bo...
z tego co pamiętam, to tylna wycieraczka była w wyposażeniu dodatkowym tego autka. Jak sam sobie ja montowałem to musiałem prowadzić kable aż z przedniego słupa kierowcy (tam jest złącze , 3 wtyki sa wolne i z tego dwa na wycieraczki; chyba bo pamięć czasem zawodzi:D) te kable musisz poprowadzić do owego złącza którego brak (najlepiej zaopatrz się w...
Witam, mam dokładnie to samo. Silnik podłączam i ani drgnie, przypuszczam, że uszkodzone jest sterowanie. Jak coś wymyśliłeś to się odezwij.
Jeżeli jest to aparatura analogowa, pozbawiona komputera i możliwości programowania to potrzebujesz: Dwa silniki napędowe - prawa i lewa gąsienica. Dwa regulatory dopasowane do silników, po jednym dla każdego silnika. Mikser Delta zewnętrzny. Dwa serwa, z czego jedno wieloobrotowe (można przerobić zwykłe serwo). Mikser podłączasz do kanałów odpowiedzialnych...
Witam! Walczę i nie mogę dojść do ładu z tym wystartowaniem tego silnika. :) Udało mi się go ruszyć jednak na uzwojeniu pomocniczym (po chwili pojawił się dym :D ), a jak podłączam teoretycznie na na głównym silnik buczy. Nie ma ktoś schematu połączeń? Dodam, że do silnika podłączona jest cewka. Pozdrawiam!
Schemat jest z grubsza OK, na początek nie musiałeś modyfikować programu by podłączyć jeden silnik. Pewnie pomyliłeś coś przy podłączaniu. Masz sam scalak na stykówce czy płytkę do silnika krokowego? Do pierwszego testu nie jest potrzebny nawet uC. Podpinasz silnik po piny 3 i 6, E po GND, IN1 i IN2 na pinach 2 i 7 do 5V i GND, zasilanie pod 5V (oba),...
Jak możesz i masz to podaj stronkę gdzie można znaleźć schemat podłączenia silnika. Do jakich zacisków podłącza się przewody zasilające. Z góry dziękuję.
Mógłby ktoś sprawdzić czy wszystko jest dobrze podłączane i dobrane, byłbym wdzięczny. Schemat (w eagle) w załączniku.
Witam. Po kolei... Ze schematu i konstrukcji silnika widać że jest to silnik asynchroniczny 230V. Posiada on wyjście wspólne czyli com, który podłączamy do zera zasilania 230v. Pomiędzy przewody kierunkowe (a nie jak napisał ambitnyjan zero i kierunkowy) czyli jak opisał AntyNeutron biały i czerwony wstawiamy na stałe kondensator (w zależności od silnika...
Udało mi się dowiedzieć, że mój silnik działa zgodnie z tym schematem: http://www.orientalmotor.com/images/101/... Ten poprzedni układ steruje masą, potrzebne jest 6 pinów z silnika krokowego. Aktualnie poszukuję gotowego sterownika który działa jak na tym schemacie w tej odpowiedzi.
Witam, Podłączam się pod temat, potrzebuję schemat elektryczny do Toyoty Yaris 98r. 1.0. Schemat gniazda diagnostycznego, podlaczenia zegarów oraz silnika.
jest taka mozliwość- są na www.ebay.co.uk takie kostki o nazwie immo emulator, które jak nazwa wskazuje emuluja sygnał potwierdzenia dla sterownika silnika i podłączane są właśnie do V-CAN. Jeżeli decydujesz się na urzywaną centralkę do immo to ta centralka musi być sparowana ze sterownkiem silnika- jest taka opcja w DAVIE, nazywa się match immobiliser...
Jak to nie jest w szeregu? Przecież jest po kolei jeżeli chodzi o sterowanie: styk NC przekaźnika termicznego-grzybek-pedał-cewka stycznika, nie ma tam żadnego połączenia równoległego. Proszę o wytłumaczenie w miarę możliwości. Co do kombinowania - absolutnie moim zamiarem nie było kombinowanie. Studiując odpowiedzi i to co znalazłem w internecie odnośnie...
Z tymi notkami katalogowymi Atmela to mam mały problem ponieważ z angielskim u mnie trochę cienko. Czy ktoś podłączał taki silnik do mikrokontrolera. Jeśli tak to prosiłbym o schemat.
https://obrazki.elektroda.pl/1329742900_... https://obrazki.elektroda.pl/5016560000_... Witam mam taki silnik i dwa kondensatory jeden 150 drugi 40. Wiem że 150 idzie na rozruch drugi na pracę. Nie wiem jak to podłączyć ponieważ przewody już tak były luzem gdy dostałem tą sprężarkę od wujka. Filmik na Youtube podobnego...
https://obrazki.elektroda.pl/6966694100_... Dodano po 5 Wychodzi 12 przewodów z silnika: 2 x 3 połączone, 6 luźnych. Jak podłączałem na krótko, to działają obie prędkości. Dodano po 3
Ale co Ty chcesz ustalać? Musisz ustalić pobór prądu silnika który chcesz użyć, a nie jakiegoś dowolnego silnika w którym to (niby) łatwiej jest coś ustalić. No ale po tym pytaniu: A jak mam go zmierzyć? To ja nie wiem czy to jeszcze nie za wcześnie nawet na podłączanie silnika do baterii bez żadnego procesora :/
W najprostszym użyjesz dwóch wzmacniaczy operacyjnych mocy. Na jednym ustalasz dzielnik napięcia zasilającego/2, a na wejścia drugiego podajesz sygnał z potencjometru oraz odfiltrowany PWM ( napięcie stałe zależnie od wypełnienia ). Do wyjść wzmacniaczy podłączasz silnik. Wzmacniacz na który podajesz sygnał sterujący działa jako komparator, i zależnie...
ja podłączałem napięcie chyba do wszystkich scalaków w CD-ROM-ie a silnik ani drgnie;/;/;/
Jeśli ma standardową kostkę na sześć śrub, to tak jak każdy silnik 3-fazowy. Jak podłączasz pod 400V, to skonfiguruj w gwiazdę. https://obrazki.elektroda.pl/6911598700_...
Przede wszystkim żeby podłączyć silnik musisz znać fizycznie położenie styków w silniku. W rosyjskim silniku do Wiatki (szary silnik, dość mały, w pralce 2 kondensatory i przekaźnik) wyjścia są ustawione w rzędzie. Gdzieś na kostce powinna być numeracja. Przewody z pralki podłączasz "po kolei". Przewód M1 do wyjścia 1 w silniku, MC2 do 2, MC3 do 3,...
No tak, tylko jak podłączyć dobrze :) ? Jak podłączam zgodnie ze schematem, to wywala różnicówkę. Dodano po 6 Czy przy problemach z rezystancją izolacji silnik działałby po odłączeniu termika od wyłącznika? Bo teraz działa, tylko trzeba trzymać przycisk start, bo nie ma podtrzymania.
Wyłącznik blokujący zasilanie, bo zapewne o to Ci chodzi, jest wyłącznikiem bezpieczeństwa, zarządzany przez centralę elektroniczną Air Bag, która interweniuje w przypadku zderzenia (w jakimkolwiek kierunku z określoną siłą), przerywając zasilanie i powodując w konsekwencji wyłączenie silnika. Na wyświetlaczu wielofunkcyjnym ukaże się odpowiedni komunikat,...
Termostatu nie podłączasz, do termostatu tylko wpinasz instalację i działasz na temperaturę.
Nie widziałem jeszcze nigdy takiego rozwiązania, na podstawie schematów podłączania również.
Witam - ten silnik po rozkręceniu obudów nie ma centrowania i bedzie się ciężko kręcił , oraz nie wolno go podłączać pod napięcia . Dodano po 40 https://obrazki.elektroda.pl/7469006600_... Dodano po 2 Na czerwono zaznaczyłem miejsca które należy dokładnie przeglądnąć . Dodano po 3 To jest schemat tego silnika oraz sterownika .: https://obrazki.elektroda.pl/2421400900_...
podłączanie silnika trójfazowego podłączanie gaźnika silnika podłączanie grzejników
odbicie obrazu matrycy wariuje klawiatura ademco express
ładowanie lifepo4 plazma protect
Podświetlenie pokrętła temperatury w piekarniku Amica - diagnostyka i naprawa Resetowanie kotła gazowego Buderus - instrukcje i porady