Jak na zdjęciu środkowe kable brązowe mają fazę cały czas I tu chyba coś nie gra, dlaczego dwa zasilania? powinno być jedno zasilanie i dwa odejścia na poszczególne odbiorniki. Kolejny błąd to dlaczego żyła PE (żółto- zielona) wykorzystana jest jako przewód fazowy (odejście do odbiornika) Wcześniej nic nie było tam wpięte, wisiał sobie kabelek na elewacji...
Musisz podłączyć w złączki WAGO, jak na pisałem. Na włączniku masz tylko fazę, i do niego tylko brązowy pod wolny klawisz, abo pod już zajęty, jak wolisz. Musisz się zaopatrzyć w większe złączki, inaczej dobrze nie zrobisz. I poćwicz na stole ich rozłączanie, to się nie spocisz na podłodze.
Witam Nie wyważaj otwartych drzwi...W załączniku dane.
Strzałki pokazuja wejście i wyjście. Więcej nie da się powiedzieć, bo dalsza część Twego misternego planu jest tajemnicą.
http://obrazki.elektroda.net/8_127196262... http://obrazki.elektroda.net/8_127196262...
Siema. Nie możesz jej podłączyć w to samo miejsce co oświetlenie fabryczne. Podłączasz ją bezpośrednio pod baterię. Lampa potrzebuje ~0,7A-1A na napięciu baterii jeśli parametry nie są przekłamane. Możesz użyć tranzystora N-Channel aby załączać ją sygnałem z fabrycznego oświetlenia. Jeśli to dla Ciebie za trudne musisz użyć zwykłego przełącznika.
Witam. A tak. https://obrazki.elektroda.pl/8326900000_...
Aby lampa działała z czujnikiem ruchu musi być połączona następująco Aha Czyli żeby działało tak jak masz w zamiarze w podwójnym schodowym 1) Lampa świeci się ciągle poprzez włączenie pierwszego klawisza na włączniku. 2) Lampa nie świeci się w ogóle (oba klawisze na włączniku są wyłączone). 3) Lampa świeci się przez określony czas, gdy czujnik wykryje...
Czy taki bypass ma polaryzację? Nie, nie ma potrzeby.
Fazę podajesz na wyłącznik (sprawdzisz próbnikiem),zero podajesz na żarówki (to niebieski przewód).Natomiast fazę wychodzącą z wyłącznika dajesz na czerwony żarówek.
Jeśli mają się włączać razem z drogowymi to podłącz przez przekaźnik i dodaj jakiś bezpiecznik. 85 masa 86 + z drogowych do sterowania przekaźnikiem 87 + z akumulatora 30 plus do Twoich halogenów.
Witam. Przydałby się jeszcze bezpiecznik na plus 12V. Jeżeli gniazdo go nie posiada. https://obrazki.elektroda.pl/8748760100_... PS. Sorry za jakość tego rozrysowania.
Praktycznie tak samo jak w volvie, przełącznik, programowanie, przekaźnik k10 i powinien się pojawić prąd na pin 22 wtyczki ct1 w bezpiecznikach albo już na dachu jak jest gniazdo.
Z drugiej 30 idzie na skrzynkę bezpiecznikową (dopiero stąd można podłączyć halogen, najlepiej przez przekażnik).
Niby tak, lecz jak już łączyć jeden biegun to i drugi. Zresztą nie wiadomo jakie kable zostały tam zastosowane, a zresztą bez przesadyzmu aż takie duże moce to w halogenach nie występują.
To nie dioda, bez znaczenia !
Przeniosłem z: Schematu/instrukcji…
z kablem N wpiąć oba kable N dochodzące z lewej i prawej belki? Tak
Podłączony jest minus do ramy Ok. Czyli minus na masie. Czarny przewód halogenu do masy a czerwony, za pośrednictwem włącznika, do plusa akumulatora.
Skoro plama jest inna to albo masz niewłaściwie włożoną żarówkę albo sama żarówka uszkodzona. Dodano po 58 Czy żarówki H3 są tak czułe na dotyk W jeden sposób właściwie pasują w drugi już nie. Zobacz na wycięcia w żarówce.
Czyli zasilanie do modułu (L, N), moduł do oprawy i powinno działać. Oprawa żadnego zasilacza wbudowanego nie ma?
Proszę bardzo: https://obrazki.elektroda.pl/3248320000_...
Co do technicznej strony to http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic30... zerknij też tu http://www.motofakty.pl/artykul/wiecej_s... i tu http://www.motonews.pl/sh_forum.php?op=f... Nie wiem czy aktualne ale chyba tak Zgodnie z przepisami reflektory przeciwmgłowe powinny być mocowane możliwie nisko, tuż...
Jeżeli halogeny przeciwmgielne to powinny dać się włączyć po włączeniu pozycyjnych. Zależy jakie masz oznaczenia na przekaźniku tak się podłącza. Podam te bardziej popularne. Noga 85 do minusa z akumulatora (może być z jakiegoś elementu metalowego) 86 do kabiny na włącznik który poda plusa Ze świateł pozycyjnych. Noga 30 do plusa z akumulatora przez...
Triak jest stosowany do sterowania mocą inaczej w tym wypadku jasnością.
Ten wyłącznik ma tylko dwa styki (miejsca w które możesz podłączyc przewód)
A na przycisku musi być minus Dodano po 42 I powinno działać
Najlepiej przez przekaznik to nie popalisz przelacznikow.
no do masy czyli jak są plastikowe obudowy to do tego miejsca gdzie sie mocuje, to pewnie jest metalowe
Jak podłączyłeś włącznik Dodano po 3 Czy podłączyłeś w ten sposób https://obrazki.elektroda.pl/8033098200_...
Bez problemu zaczynają świecić od napięcia ok. 6V i to właśnie przy takim napięciu ich obrys wygląda zadowalająco. Przy zasileniu ich ok. 5,5V, oczywiście bez przekaźnika, pobierają 0,02A 20mA. przy zasilaniu z 12V to jest mniej niż 1W. Wiem, że najprościej w 5min. można wpiąć rezystor w jeden z obwodów świecenia, ale wolał bym uniknąć takich strat....
Jakie dane znamionowe są na tej oprawie? Moc maksymalna? Moc świetlówki? Jaka żarówka jest w starej lampie? Pierwsze pytanie teoretycznie jest to możliwe. Trzeba tylko ładnie wykonać, wprowadzenia przewodów(szczelność opraw). Co do wymuszenia zapalenia światła to 3 żyła i właśnie musi być ta sama faza. Co do zastosowania świetlówki do czujnika ruchu...
Jeżeli auto fabrycznie było wyposażone w halogeny to musisz mieć fabryczną instalacje pod lewą podłużnicą musisz mieć kostkę w której są 3 grube kable i 2 cienkie od czujnika temperatury zewnętrznej, a jeżeli nie masz instalacji to musisz ją dorobić
Nie można podłączyć razem z tyłem. Przednie muszą być włączane osobnym w.lącznikiem,ponieważ można je stosować częściej natomiast tył tylko przy silnym zamgleniu. Musisz sprawdzić czy nie ma w twojej wersji instalacji przygotowanej pod halogeny.Czasami jest kompletna instalacja a czasami częściowa i brakuje tylko przekażnika wyłacznika i bezpiecznika....
dodatkowo pytanko co lepsze halogeny w lampie czy na zderzaku? Jedne i drugie niewiele dają...ale lepsze są oryginalne w lampie
Witam. http://obrazki.elektroda.pl/9941366800_1... 4-zasilanie 2-wyjście 8-św.postojowe 7-masa
Tak!!!
Jeśli jesteś pewny podłączenia pozostaje oddać do sklepu na reklamację.
jak zdejmiesz pokrywę skrzyni bezpieczników to na niej masz rozpisane bezpieczniki. Przekaźniki chyba nie są opisane, ale to wyczujesz ręką, jak będziesz przełączał światła. Co do wiercenia w dachu, to w schowku nad głową kierowcy są miejsca w dachu na antenę CB i dodatkowe, wolne. Tam dach jest z włókna szklanego. Wstawisz tulejkę, albo pierścień gumowy...
Na przykład tak jak na załączonym obrazku. Przekaźnik może być np. taki jak tu :http://moto.allegro.pl/show_item.php?it...
Na włączniku podwójnym to chyba najlepszym rozwiązaniem będzie podłączyć 3 halogeny do jednego klawisza i trzy do drugiego.
Gdyby instalacja była na prąd stały, to mógłbyś separować halogeny diodami prostowniczymi. Jeśli jest to zasilanie prądem przemiennym, można na wyjściu transformatora dodać układ Graetza i wtedy również można odseparować halogeny diodami prostowniczymi - trzeba wtedy jednak liczyć się z pewnym spadkiem napięcia zasilania (rzędu 2-3 V).
"Jak podłącyć halogeny w sufice??." wydaje mi się że na suficie , ale może się mylę :) Szybko i nieładnie, ale tak trzeba to połączyć.
Te kontrolki po wyłącznikach halogenów i postojowych podepnij pod wyjścia z przekaźników , a wyłączniki do czystej masy!
http://obrazki.elektroda.net/36_12429285... Masz jeszcze raz z zasilaniami.P
Światła przeciwmgielne są podłączone oryginalnie do podzespołu moduł SAM + skrzynka bezpieczników. Lewa przeciwmgielna na wtyczkę X7 PIN 5. Prawa przeciwmgielna wtyczka X7 PIN 2. Światła przeciwmgielne mają swój tzw. "kod SCN" (musiałbym jeszcze sprawdzić jaki konkretnie) co znaczy, że konieczne jest uaktywnienie opcji świateł przeciwmgielnych w module...
Taka typowa czujka ruchu przekazuje fazę za pomocą zestyku swojego przekaźnika, więc tu nie widzę problemu aby cokolwiek szkodziło elektronice czujki.
Podłączenie halogenów obojętne. :D
lepiej do środka to nie będzie narażony na wilgoć a tak poza tym to zaraz nam się oberwie za "amatorszczyznę"
Podłączyć równolegle do wyjścia - tam, gzie jest niskie napięcie i symbol żarówki.
Witam. Mam instalacje elektryczną bez uziemienia, nie chcę robić narazie nowej instalacji, a muszę zamontować halogen. Jak mogę zrobić uziemienie do tego halogena, czy mogę np podłączyć kabel i drugi koniec podłączyć do zakopanego druta? Czy jeżeli zrobię uziemienie to halogen nie będzie kopał prądem? Proszę o odpowiedzi.
Witam Chcę zrobić lampę warsztatową zasilaną z akumulatora samochodowego o pojemności 35Ah 12V Do dyspozycji mam zwykły halogen z trzonkiem MR-16 20W i jeszcze taki sam tylko 50W Jak podłączyłem 50W bezpośrednio (schemat niżej podłączenie 1) akumulator zaczął intensywnie gazować (charakterystyczne bulgotanie w nim) Jak prawidłowo zrobić takie podłączenie?...
Witam serdecznie. Nie wiem czy temat się powtarza, ale mam jedno pytanie. Czy można podłączyć pod halogen z czujnikiem ruchu także zwykły włącznik ścienny, tak żeby można było używać go jak zwykłej lampy zewnętrznej ale gdy włącznik jest na (OFF) to wtedy żeby działała tylko "zmierzchówka"? W domu jest stara instalacja więc przewody są tylko dwużyłowe...
Cześć, Na wstępie przepraszam za pytanie bo pewnie jest to jakaś pierdoła ale... Nie świeci mi jeden halogen w pokoju.. Chciałem go podpiąć - 2 kable w jednym 3 żyły w drugim kablu 2 żyły .. po podpięciu halogen świeci się cały czas,nie gaśnie po wyłączeniu włącznika jak pozostałe.. do tego w drugim pokoju obok po mojej 'interwencji' w ogóle żaden nie...
podłączeni zmieniarki zasilacz halogenu kabel halogenu
sprawdzić szczelność głowica astra kalkulator poboru ustawić drugie router
gwiazda mrugająca mrugająca gwiazda
Mercedes W213 200d – funkcje chropowatego podszybia, maskownica audio, czujniki, LED Schemat kostek radia Mazda CX-5 - szczegóły