Scalenie zduplikowanego wątku Panowie elektronicy i nie tylko. Mam silnik z zabezpieczeniami krańcowymi, który wysuwa się i chowa w zależności od biegunów, jakie się przyłoży (plus i minus lub odwrotnie). Mam sterownik WiFi z możliwością włączenia L1 i L2. Mam dwa zasilacze. Aby zasilacze zadziałały (plus z jednego zasilacza połączony z minusem drugiego...
Witam . Mam nadzieje że Ci coś ułatwi ten rysunek. Jeżeli centralny zamek będzie się zamykał przy rozbrajaniu alarmu to zamień przewody otw/zam. przy przekażnikach (86). Zasilanie przekaźników zabezpiecz bezpiecznikiem 20 A.
Proszę schemat http://obrazki.elektroda.pl/8852953800_1...
tak 85 a, 86... racja.... zmierzylem i mam 36 do max 40 ohm Spróbuj czegoś takiego poszukać: http://www.mantylka.webpark.pl/p1.jpg http://www.mantylka.webpark.pl/p2.jpg
Są dwie krańcówki i dwie diody, krańcówka odcina kierunek który doszedł do końca, obroty w drugą stronę możliwe są dzięki diodzie bocznikującej daną krańcówkę dla kierunku przeciwnego. Krańcówki muszą być NC. http://obrazki.elektroda.net/21_12633280...
Dwa przekaźniki sterowane przez moduł wifi i krańcówki a dokładniej mostek H na przekaźnikach.
Tak jak na schemacie jest ok.
Nie musi to być akurat RM84. Może być każdy inny z cewką na 12V i dwoma kompletami styków przełączających. Ważne aby wydajność prądowa tych styków była wystarczająca, bo maksymalny prąd jaki wymagany jest do tego siłownika wynosi 1,5A. Przełącznik też jak pisałem dowolny (przesuwny, dźwigienkowy, klawiszowy, isostat itp.), a najlepiej jaki będzie dla...
nie mam możliwości podesłania ci rysunku,ale połóż przekażnik nózkami do góry tak,żeby trzy nózki były na dole,zacznę od podłączeń dolnych: środkowa do jednego z przewodów siłownika np.niebieski,lewa stały plus,prawa sterowanie masą z alarmu,nózki górne: lewa stały plus,prawa stała masa,obydwa przekazniki krosujesz tak samo,środkowa dolna nóżka drugiego...
85-masa ze sterownika, wyjście ze sterownika na klapę 86- plus (z jakiegos bezpiecznika) 30-minus,masa pojazdu 87- do siłownika klapy
tak
Siłownik na 12V sprawdzałem i bez centrali na jednym siłowniku normalnie działa. Chodzi mi tylko o to, jak podłączyć dwa siłowniki pod różne przekaźniki, żeby nie podłączać obu pod jeden styk.
Dzięki YouTube sobie poradziłem. Wszystko chodzi super. Poniżej fotka z podłączenia https://obrazki.elektroda.pl/7896411000_...
To nie alarm, czyli już sobie odpowiedziałeś, co do podłączenia syrenki i czujników. Tak. Do NC masę, do NO plusa, Com na siłowniki. Tak, jak pisałem - porównaj z opisami alarmów z wbudowanym sterownikiem CZ. Zworka - pewnie tak. Spróbuj wysterować impulsami masy na białym i brązowym ze zworką i bez i sprawdź jak pracują przekaźniki. A po jaką cholerę...
W pierwszej kolejności podłącz sam przekaźnik i siłownik. Minus z drugiego kanału do styku 86 przekaźnika. 85 przekaźnika do +12V ( stałe), do tego podepnij też jedną stronę siłownika (niebieski albo zielony). 87 przekaźnika do stałej masy. 30 przekaźnika do drugiego przewodu siłownika ( zielony albo niebieski), w ten sposób po wysterowaniu minusa z...
Zwykła prostownicza: np. 1n4001. Anody do obydwu przewodów siłownika, katody razem do pinu 1. Na zmianę podawany plus na siłownik, przez diody za każdym razem aktywuje przekaźnik
Ale taka centralka nie jest droga. Wystarczy tylko do niej podpiąć zasilanie, podłączyć siłownik, przekaźniki są przecież tak połączone że się zmienia polaryzacja i przełącznik dwu pozycyjny, minus w środku. Bez kłopotu, bez ryzyka uszkodzenia siłownika. Centralka najprostsza może kosztuje ze 20zł.
Tak, wejścia sterownika c. zamka podłączasz pod te przewody do których na schemacie podłączony jest siłownik Przewody różowy i pomarańczowy podłącz do masy a czarny i biały pozostaw niepodłączone Pod wyjście kanału dodatkowego możesz podłączyć za pośrednictwem przekaźnika np. dodatkowy siłownik który będzie otwierał tylna klapę, albo jakieś domykanie...
Sprawdź czy dochodzi napięcie do siłownika przez przekaźnik.
w spoczynku na siłownik podawane są dwa minusy, polaryzacja zmienia się po zadziałaniu jednego z przekaźników, na przykład jak do pierwszego przekaźnika podłączysz przewód zielony od siłownika a do drugiego niebieski, to zadziałanie pierwszego powoduje pojawienie się na zielonym + podczas gdy na niebieskim jest -, zadziałanie drugiego przekaźnika powoduje...
Ale coś musi wyłączać te siłowniki jak dojdą do pozycji końcowej. Wtedy bistabilny się nie sprawdzi.
Dziękuję za odpowiedź. Dokładnie tak, a zmiana biegunów następuje z poziomu sterownika. Mógłbyś opisać, jakie to powinny być przekaźniki?
Dokładnie, tym bardziej że w sierce, akurat średnio się zakłada uniwersalne. 1 przekaźnik com- siłownik nc- plus no- minus 2 przekaźnik com- siłownik nc- minus no- plus Powinno smigać, nie ma co tego rysować
Obawiam się, że to wyjście niskoprądowe, do którego musisz podłączyć siłownik poprzez przekaźnik.
Mam 2 zasilacze 12 V, które są podłączone do siłownika. Aleś Waść wymyślił... Jeden zasilacz i dwa przekaźniki z cewkami na 230 V~. https://obrazki.elektroda.pl/2456213100_...
No przecież darq82 ci narysował... dopasuj obrazek z przekaźnika z obrazkiem kolegi i wszystko.
brązowy i biały to wejścia z np alarmu, ta centralka jest dedykowana do podłączenia uniwersalnych siłowników elektrycznych, ty potrzebujesz taką z przekaźnikami które sobie skonfigurujesz na podawanie masy
Sterowanie jest na S i O. Ale kierunek zmienia się poprzez zmianę polaryzacji, więc ten przełącznik się nie nadaje. Chyba, że dołożysz przekaźnik.
Można zdecydowanie łatwiej, na 1 przekaźniku. Cewkę przekaźnika łączymy równolegle z silniczkami siłowników a styki wykorzystujemy do podłączenia kierunków, po co kombinować na siłę? Oczywiście stosujemy przekaźnik bez diody wewnętrznej. pozdro ja też mam taki problem jak rolls, więc jakbyś mógł to narysować i wrzucić naforum to byłoby spox !!!
Przekaźnik i zasilacz 12V o odpowiedniej wydajności prądowej powinien załatwić sprawę.
W drzwiach kierowcy jest zamek z przekaźnikiem. Podłączyłem drugi siłownik i centrale.
Witam! Instrukcja po angielsku ale dobrze opisana... Musisz zastosować 2 przekaźniki, które będą podawały naprzemiennie 12V i masę na siłowniki. Jeżeli posiadasz sterowanie z przekaźnikami to sprawdź, które styki są zwarte i do nich podłącz rozcięty przewód biały (zamykanie) a do drugiego przekaźnika rozcięty brązowy(otwieranie). Nie kontentuj się na...
Skoro masz przekaźnik to do niego są podłączone siłowniki. W kostce przekaźnika są przewody biały i brązowy ( pin 7 i 9) połącz nie z przewodami centralki Białym i brązowym
A przekaźnik wytrzyma 10A. Używaj sterownik na dwóch siłownikach, a jak Ci się kiedyś zużyją przekaźniki, to wymienisz wtedy na mocniejsze.
Najprostszy sposób to jeden przekaźnik. przez styki puszczasz + do siłownika, do jednaj nóżki cewki przekaźnika dajesz na stałe +, a do drugiej 2 - , jeden z alarmu , drugi z guzika podłączonego z masą auta. Na wszelki wypadek można dac diode żeby sie coś z alarmem nie krzaczyło. Dioda oczywiście w kierunku siłownika. Nie zapomnij o bezpiecznikach
No nie rozumiem. Czyli 4 przekaźniki?
kombinujesz jak koń po górę podłącz siłownik jak na schemacie B http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... cewkę przekaźnika od zamknij podłącz pod zamknij z alarmu a cewkę przekaźnika otwórz z 2 kanału
Chcę zamontować siłownik od zamka centralnego, który działa na 12V DC. Ma on za zadanie zamykanie otworu w bramie żeby pies nie wychodził. Siłownik sterowany jest masą na otwieranie i zamykanie, stąd pomysł z przekaźnikiem. Gdy brama się zamknie to siłownik się zamyka, jak brama się otwiera to siłownik się otwiera.
Jeden różowy kabel podłączasz do przewodu ze stacyjki na którym pojawia się +12 w momencie przekręcenia kluczyka w pozycję zapłon, i nie znika przy kręceniu rozrusznikiem. Drugi to kanał dodatkowy do steowania przekaźnikiem. Wykorzystujesz go w momencie gdy np. chcesz zrobić sobie niezależne otwieranie klapy bagażnika. Wtedy podpinasz pod ten przewód...
Panowie debatujecie nad przedłużeniem czasu sterowania przekaźników, a może w inna stronę. Siłowniki mają krańcówki wyłączające w skrajnych położeniach więc wymienić przekaźniki na bistabilne... Niech autor wrzuci jakiś schemat podłączenia obecnych przekaźników i ich typy to może uda się dobrać. Jeśli już przedłużanie czasu to pomiędzy uP a ULN wstawić...
Nie znam alarmu"cyklop" ale pewnie ma sterowanie centralnego "dwoma minusami". W drzwi kerowcy trzeba wstawić siłownik "slave" a sterownik zrobić na dwóch przekaźnikach. Pozdrawiam.
Witam. Chciałem za pomocą zwykłych włączników sterować siłownikiem zamka centralnego, tak by raz się "wysuwał" a raz "chował". Użyłem dwu przekaźników do tego, ale chyba nie do końca wszystko jest ok. W jedną stroną siłownik wysuwa sie bez problemu, natomiast w drugą niby tez sie chowa, ale towarzyszy temu jakieś dziwne przełączanie sie przekaźnika....
Witam O przekaźnik taki może być problem ,natomiast możesz zrobić to na dwóch przekaźnikach. Jeden się załączy i podtrzyma z sygnału siłownika Drugi go rozłączy po podaniu sygnału z siłownika Przykładowo przewód niebieski siłownika załączy,zielony przewód rozłączy ,po podaniu chwilowym napięcia.Zasada działania START STOP na przyciskach.Przekaźnik załączający...
Najlepiej gdy siłownik ma styki pomocnicze zwierające się przy otwarciu, więc nie LM230A tylko LM230A-S. Jeżeli siłownik już kupiony w wersji LM230A, należy zastosować przekaźnik czasowy, ze zwłoką na załączenie ustawioną na czas ~150sek, czyli tyle ile mniej więcej potrzebuje siłownik do pełnego otwarcia. Przekaźnik najlepiej w wersji do puszki instalacyjnej...
Problem rozwiązany. Instrukcja podłączenia przekaźnika na schemacie nie dotyczy podłączenia siłownika dwuprzewodowego.
Większość centralek ma możliwość sterowania tylko jednym skrzydłem, więc pod to wejście podpinasz sterowanie z domofonu. Tylko musisz sprawdzić czy w domofonie jest styk NO przekaźnika, czy wyjście zasilania na elektrozaczep.
Tak właśnie zrobione jest w Lanciach. Jeden z przewodów siłownika bagażnika podłączony jest przez przekaźnik który normalnie podaje na niego masę a tym samym siłownik jest w stanie pracować tylko w jedną stronę. Dopiero podanie z pilota sygnału otwarcia bagażnika powoduje zadziałanie siłownika klapy poprzez podajnie przez ten przekaźnik plusa. Drugi...
Witajcie, potrzebuję podpowiedzi. Zainstalowałem uniwersalny sterownik zamka centralnego z dodatkowym kanałem na otwieranie bagażnika, podłączyłem uniwersalny siłownik przez przekaźnik. Ogólnie wszystko działa, ale teraz pytanie- czy mogę w jakiś sposób podłączyć przycisk fizyczny który będzie otwierał klapę bagażnika, żeby nie trzeba było naciskać...
Część, Pytania:... Czy dobrze rozumiem, że nie mogę wziąć napięcia z przewodu idącego do siłownika? Nie da się podłączyć lapy bezpośrednio pod siłownik, ponieważ w zależności od kierunku pracy zmianie ulegają przewody na które jest podawane napięcie. -/ czy mogę zainstalować jakiś mały transformatorek 230>24 na wyjściu z centralki (zaciski 20 i 21),...
Na razie zamiast kupować tą czasówkę to spróbuj odwrócić przekaźnikiem sygnał plusowy z przewodu od siłowników. https://obrazki.elektroda.pl/7425017100_...
jeśli wystarczy ci krótki błysk kierunków (około 0.7 sekundy) podczas zamykania/otwierania zamka to wystarczy równolegle do silniczków siłowników podłączyć przekaźnik (nie może mieć wbudowanej wewnętrznej diody połączonej równolegle z cewką!) i za jego pomocą wysterować kierunki. jeśli błysk świateł ma być dłuższy to chyba najprościej podłączyć przekaźnik...
Podczas kliknięcia przekaźnika , na zielonym i niebieskim z centralki musi pojawić się napięcie , jak będzie to pozostają siłowniki.
Temat nieaktualny, w nocy nie ma trzeżwego myślenia.Za pomocą dodatkowego przekażnika i 2 diód teoretycznie układ bedzie pracował dla mnie.Schemat zbyt prosty aby go wysyłac.
A przekaźnik dałeś?
W stanie spoczynku BX30 podaje masę na oba przewody. Gdy załączamy przełącznikiem kołyskowym (tym fabrycznym, wewnątrz samochodu) dany przekaźnik, rozłączany jest jeden z przewodów idących do siłowników, i podawane jest na niego +12V. Drugi przewód ma w tym czasie masę. Pamiętaj, że przekaźniki należy podłączyć do przeciętych przewodów idących z BX30...
nie schemat bez krańcówek - krańcówki są w siłowniku. Przekaźniki już mam.
To zastosuj podłączenie: I przekaźnik 85 plus 86 ze sterownika 87a nie podłączony 87 plus 30 żółty z siłownika kierowcy II przekaźnik 85 plus 86 ze sterownika 87a nie podłączony 87 plus 30 biały z siłownika kierowcy
Tak jak masz na schemacie, przez przekaźnik.
No, to uczymy się dalej (nie podam ci rozwiązania wprost)... To teraz poszukaj sobie schematu przekaźnika, czyli który styk za co odpowiada. Schemat możesz mieć nawet na obudowie przekaźnika. Jeśli nie, to nie problem go znaleźć. I poszukaj sobie jeszcze opisu podłączenia siłownika centralnego zamka do przekaźników (dokładnie to samo podłączenie - sterowanie...
Podejrzewam że nie masz też wyjścia na syrenkę. Musisz znaleźć przewody od zasilania silników siłowników - 16-pinowe złącze konektorowe (biały - pin 13 i brązowy - pin 15). Na nich powinno pojawiać się zamiennie +12V i masa przy zamykaniu i otwieraniu. Musiałbyś zastosować 2 przekaźniki i podłączyć je wspólnym przewodem do masy a +12V podać na każdy...
Poszukaj opisu przekaźnika TOP 27 - koszt ok 15zł Bez problemu zrobisz to na tym przekaźniku.
Jeżeli zawór będzie mieszał wodę to musi być dwa przekaźniki.
Nie wiem czy da się to bardziej racjonalnie wytłumaczyć, masz pokazane zdjęcie przekaźnika z opisem wyprowadzeń a obok rozpiskę co podłączyć do którego styku. Przekaźnik stosujesz zapewne z powodu niskiej obciążalności wyjścia nr II centrali. Na styk 85 oraz 30 podajesz stały plus, do styku 86 podłączasz wyjście z centrali ( różowy przewód jak na zdjęciu)....
Moglbys wrzucic schemat jak to podlaczyc na przekaźnikach?
pewnie masz na mysli siłowniki do zaworów , ew. elektrozawór. poszukaj heimeier, oventrop - jest tego troche. siłowniki najczesciej są na 230 lub 24 VDC, więc takie wyjścia musiałby mieć PLC, lub przez przekaźnik.
napisz co gdzie podłączyłeś i kiedy skaczą, czy cały czas czy tylko w jakichś okolicznościach.
podłączenie bezpośrednio pod siłowniki Tak, tylko w "spoczynku" na obu przewodach jest wystawiona masa. Podanie +12V ze sterownika wymaga na ten czas odcięcie (przekaźnikiem) przewodu od strony fabrycznej wtyczki.
Zapytaj sprzedawcy - ale chyba nie ma (normalne centralki mają czas opóżnienia zarówno na otwieraniu jak i zamykaniu) - pozostaje ci zrobić układzik opóźniający działający na szybszym siłowniku tylko przy polaryzacji odpowiadającej otwieraniu - czyli timerek podłaczony przez diody do zasilania siłownika i podłączający siłownik do zasilania po ustalonym...
Witam. Niestety do Pandy II trzeba zastosować silniczek (nie siłownik) dodatkowy i podłączyć do 2 przekaźników . Silniczek ja wyciągam z siłowników bo pasują w kapsule zamka. Ale można też kupić oryginalne silniczki ok 35 zł
bierzesz przekaźnik i podłączasz: na styk 30 +12V ze styku 87 na siłownik (czy coś tam innego co chcesz zasilać) na styk 85 +12V na styk 86 przewód z alarmu
Niebiesko-zielony i szaro-brązowy w szarym złączu na module to przewody wykonawcze siłowników. Możesz wysterować zamek bezpośrednio wysokoprądowo wykorzystując te przewody, oczywiście odcinając je na czas zadziałania od modułu za pomocą przekaźników. Ewentualnie jeszcze możesz podłączyć zamykanie do przewodu sekwencyjnego sterowania z przycisku na konsoli,...
Witam! Zacznij od sprawdzenia omomierzem cewki przekaźnika (85 i 86). Można też od razu podłączyć 86 do +12V i 85 dotykać do -, powinna być słyszalna praca przekaźnika. Powyższy post wskazuje na przerwę cewki przekaźnika.
Schemat podłączenia siłowników do centralki - "D". Kolory przewodów masz opisane na obu schematach. co dalej z bagaznikiem Konieczny dodatkowy przekaźnik a podłączenie zależne od typu samochodu. kierunkami w centralce Masz jedno wyjście na kierunkowskazy , więc potrzebujesz dwie diody prostownicze aby rozdzielić na L i P lub dodatkowy przekaźnik z dwoma...
Prześledź na płytce, gdzie idą ścieżki od zacisków lampy (zaciski 4 i 5). Albo idą do osobnego przekaźnika i jego podłączenie (i jego samego) trzeba obejrzeć, albo idą do przekaźnika podającego N na siłowniki i wtedy przyczyna uszkodzenia może być w przerwanej ścieżce lub zimnym lucie zacisku.
Cewkę przekaźnika podłączasz tam gdzie aktualnie masz siłownik. Czyli pomiędzy plus a przycisk. Styk jednym końcem łączysz porządnym przewodem z masą a drugi koniec dajesz do siłownika. Przekaźnik potrzebuje na cewkę znacznie mniejszego prądu niż siłownik, więc przycisk powinien go wysterować. Tylko masę pod styk przekaźnika podłącz z tego miejsca z...
No to mamy zdania podzielone. A jak myślicie żeby było bezpieczniej do schematu należałoby umieścić bezpiecznik? Jaki w którym miejscu? Na linii + przekaźnik -> siłownik w razie kiedy siłownik napotka opór?
Jeśli cała instalacja jest oryginalna, jedynie dołożyłeś siłownik z 2 przewodami i sterować nim będzie dołożona centralka na pilota, to musisz tylko podłączyć ten siłownik do centralki, bez jakiegokolwiek połączenia z elektroniką auta - schemat D jest prawidłowy. Na przekaźniki centralki musisz podać 2 stałe plusy i 2 stałe masy, czyli pomarańczowy...
Kolego jeżeli pochodzą z tego samego zaslacza to potencjał masz zerowy. W twoim przypadku jednak dojdzie do zwarcia. Dlatego, ze prziciskami zamieniasz bieguny. Na silniku będzie +12 i -12 jednocześnie na obydwu przewodach. Pamiętaj robisz coś, zrób wszystko debiloodporne. Najlepiej zastosuj 2 przekaźniki. Pozdrawiam daro
Oj kolega Paci2 to chyba narobił miszmaszu z tymi krańcówkami, i się pogubił w kabelkach. Jeżeli mogę zaproponować sposób, to proponował bym porozpinac wszystkie kabelki, usiąść, i na spokojnie powolutku, ale to bardzo powolutku popodłączać wszystko ostrożnie od nowa. Moim zdaniem został podłączony jeden siłownik poprzez drugi (szeregowo siłownikA-krańcówkiB),...
Witam, mój problem polega na tym iż centrala otwiera bramę ale nie chce jej zamknąć. Przepinalem okablowanie siłownika i są sprawne. Zmierzyłem napięcie na wyjściach m1 i m2 na odłączonych siłownikach i odpowiednio 24 i - 24 słychać przekaźnik, po podłączeniu siłowników 9v i 0v, pewnie dlatego siłownik nie działa. Czytałem na forum o problemach z kondensatorami...
W tej chwili podłączony jest jeden siłownik i działa bez problemów wiec z blokadą na przekaźniku też nie powinno być problemów tylko jak podłączyć przekaźnik? https://www.youtube.com/watch?v=LfZhn46s...
Witam użytkowników. Do drugiego kanału tego alarmu podłączyłem - poprzez przekaźnik - siłownik odblokowywujący klapę bagaznika. Niestety jest za krótki impuls, i siłownik nie daje rady - po podłączeniu bezpośrednio do (+) działa bezproblemowo. Zmniejszyłem do minimum przerwę na stykach przekażnika, pomogło na kilka włączeń. W jaki sposób wydłużyć czas...
Po pierwsze, jeszcze bardzo długo pisz w dziale dla początkujących. Po drugie sygnał z alarmu dajesz tylko na cewkę przekaźnika.
Podłączyłeś dobrze, albo siłownik jednak nie żyje, albo słaba wydajność zasilania, albo np zimne luty czy przypalone styki przekaźnika po nieprawidłowym podłączeniu. Sprawdź siłownik bezpośrednio na akumulatorze, zamiast diody podłącz żarówkę 21 wat i pisz co się dzieje.
Podłączyłeś prawie dobrze lecz do sterowania siłownika zastosowałbym przekaźnik. Według instrukcji którą zamieściłeś to powinno działać po wciśnięciu obojętnie którego z pozostałych 3 przycisków. Może coś z przyciskiem nie tak?
Dwa przekaźniki podłączone równolegle z pompami a ich styki połączone szeregowo/równolegle podają zasilanie na siłownik.
Przecież siłowniki lusterek wyłączają się po ich złożeniu. Co ty kombinujesz, bo to niejasne.
Jak podasz zasilanie to masą znajdziesz sterowanie a co za tym idzie zostaną dwa pod siłowniki.
Można jeszcze inaczej: -po podłączeniu siłownika(jego jednak MUSISZ dołożyć) trzeba tylko podłączyć dwa przekaźniki(w przypadku gdy twój alarm ma sterowanie zamkiem centralnym impulsami masy) w niżej opisany sposób, lub zastosować uniwersalną centralkę sterującą siłownikami zamka. Pozdrawiam
http://daewooforum.pl/temat77882.html Alarm będzie sterował tylko tym dołożonym siłownikiem - siłownik oryginalnym zamkiem. Siłownik i tak być musi, bo go teraz na 99,9% nie masz, te drzwi otwierasz mechanicznie kluczykiem. Kluczyk jednocześnie otwierając drzwi, steruje centralką która uruchamia siłowniki w innych drzwiach. Masz schemat podłączenia...
Podłączyłem dodatkowy siłownik poprzez przekaźnik i wszystko działa jak należy. Bardzo ślicznie dziękuję za pomoc i za cierpliwość do takiej marudy jak ja. W końcu mam otwieranie bagażnika tak jak zawsze mi się marzyło :) Jeszcze tylko muszę wymienić gumy które są odpowiedzialne za hamowanie klapy... http://filmy.elektroda.net/18_1316813776...
Jeden przekaźnik bez grzebania podłączony jak siłownik i dwie diody, ale szału z tym świeceniem i tak nie będzie. Bez układziku wydłużającego działanie przekaźnika, tylko 0,5s ?
Najlepsze jest to, że ze skrzynki sterującej wychodzi napięcie do siłownika i po podłączeniu siłownik nie startuje, A czy słychać jak przekaźniki przełączają? Jeżeli tak to spróbuj postukać po przekaźnikach - z wyczuciem,żeby ich nie uszkodzić.
Takie coś nazywa się przekaźnik ....
Witam Posiadam w Hondzie alarm Tytan 300..., na pilocie mam opcję otwierania bagażnika którą chcę wykorzystać. Dobrałem się do centralki alarmowej i z wtyczki wychodzi 5 lub 6 szt luźnych przewodów nie podłączonych do niczego, sprawdzałem miernikiem i znalazłem napięcie stałe 12V, drugie napięcie jakie znalazłem to 5V z kawałkiem, to drugie niższe napięcie...
Witam, no to już znalazłeś usterkę - ten jeden siłownik w tylnych drzwiach masz uszkodzony. Pewnie reszta z centralką włącznie jest ok. Pozostałe siłowniki pewnie nie mogły ruszyć, bo ten uszkodzony obciążał linię. Centralka raczej będzie sprawna - zwykle załączanie siłowników jest na przekaźnikach. Podłącz tylko te sprawne siłowniki do centralki i...
Witam mam pytanie co do podłączenia takiego oto centralnego zamka. Chcę go zamontować do renault megane. I moje pytanie brzmi czy mogę bezpośrednio ten centralny podłączyć pod siłowniki czy muszę mieć coś pomiędzy. Tzn jakiś przekaźnik albo coś. W załączniku dodam schemat podłączenia. Zaznaczę że nie ma w tym aucie żadnego centralnego tzn wszystko tzn...
Witam, Generalnie zgadza się - potrzebujesz układu sekwencyjnego. Stany: 1. Jazda w górę 2. Jazda w dół 3. Spoczynek na dole Jeśli dobrze rozumiem, to po naciśnięciu przycisku (wyzwoleniu) siłownik przechodzi do stanu 1, a niego automatycznie do stanu 2 (gdy dojedzie do styku krańcowego górnego) i wraca do stanu 3 (gdy dojedzie do dolnego styku) czekając...
Na innym forum dostałem odpowiedz, że taki termostat jak wyżej pokazałem nie da rady sterować termozaworami od wodnej podłogówki bo jest on przystosowany do ogrzewania elektrycznego i nim steruje triak a nie przekaźnik.
Musisz sprawdzić w jakim stopniu masz zmodyfikowaną instalację centralnego zamka w swoim samochodzie. Fabrycznie - w drzwiach kierowcy nie było siłownika. Wystarczyło założyć do drzwi kierowcy uniwersalny siłownik i podłączyć go do przekaźników alarmu. Praca tego siłownika uruchomi switch w drzwiach kierowcy i wymusi pracę oryginalnego, pneumatycznego...
schemat podłączenia siłownika sterowanie siłownika przekaźnik podłączenie siłownika przekaźnik
instrukcja rubin radio grzać końcówka izolacja bawełniana
płyta indukcyjna zwarcie uszkodzone wyjście słuchawkowy
Odblokowanie tabletu Samsung, Lenovo, Huawei po zapomnieniu PIN – jak przywrócić dostęp Nieregularne stuki w silniku – diagnostyka, objawy, typowe usterki VW, Toyota, Subaru, PureTech