Czyli ten plus, który wychodzi ze stacyjki po przekręceniu kluczyka w pozycję zapłonu. Jak podłączysz plus z akumulatora pod zacisk 16, to po wyjęciu kluczyka ze stacyjki silnik dalej będzie chodzić.
Pokaż zdjęcia cewki albo model typ.
Mam spory problem z podłączeniem cewki zapłonowej z dużym fiacie https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1...
Na razie zastosuję zapłon bateryjny, Później zobaczymy. Dziękuję wszystkim za zainteresowanie.
Niebieski kabel plus a minus do ramy. Na cewce powiny byc oznaczenia.
brązowy pin 1 szary pin 2 żółty 3 biały 4
O te cewki ci chodzi? http://obrazki.elektroda.pl/2096558300_1... Dodano po 3 Czy tą . http://obrazki.elektroda.pl/7936695500_1... Dodano po 3 http://obrazki.elektroda.pl/5739038900_1...
Masy są razem połączone. Sterowanie impulsem masy.
W takim razie, podłączyć się z plusem bezpośrednio pod trzeci zacisk? Pozdrawiam!
I pytanie jak podłączyć do niego cewkę zapłonowa BE200B Zmierz omomierzem oporności uzwojeń cewki według załączonego rysunku i jeżeli uzyskasz podobne wyniki to podłącz cewkę, tak jak na schemacie poniżej. http://obrazki.elektroda.pl/8462508400_1... http://obrazki.elektroda.pl/6083544100_1...
Zasilanie czyli plus na złącze nr. 16 a przewód od aparatu zapłonowego na złącze nr. 1. Góra czy dół nie ma znaczenia , jest to jedno wspólne połączenie.
Ten silnik jest kompletny, nie potrzebujesz zewnętrznej cewki. Cały zapłon jest osadzony na czopie wału. Widać na zdjęciu fajkę, przewód WN, świecę. Jak się nie mylę to taki sam jest w mini corsie córki. Pozdrawiam
Tak z silnika wychodzą dwa przewody jeden bedzie od gaszenia podłączony do cewki zapłonowej a drugi prawdopodobnie od ładowania, Wszystko zależy od tego co chcesz z tym zrobić ?czy zreanimować wiązkę i poprawnie podłączyć odpalanie ładowanie, gaszenie ,jakieś oświetlenie,itp. Czy dalej metodą pròb i błedòw podążać, Masz tu przykładowy schemat...
Coś przerabiałeś w instalacji zapłonu, że jest zasilana cewka WN z akumulatora? Miałem kiedyś jawę 50 i tam zapłon był zasilany z cewki o napięciu 8 V.
Napięcie w cewce indukuje się pod wpływem pola magnetycznego wytwarzanego przez magnes koła zamachowego, i jest to całkowicie niezależny obwód. Wyjście konektorowe cewki, jest podłączone do stacyjki i łączone z masą przy wyłączaniu. Piszesz, że są dwa przewody, drugi może być podłączony do jakiegoś przycisku bezpieczeństwa, czasami jest taki pod siedzeniem....
[url=http://jawa50.c0.pl/abcele.htm]Link Google nie gryzie.
jak podłączyć cewkę zapłonową z aparatem co ma czujnik hala. gdzie mase a gdzie plus do cewki idą trzy kable a do aparatu tylko 2. pomocy bo nie ma czym jeżdzić......
Witam. Według oznaczeń ze stacyjki do schematu: B - battery/zasilanie z akumulatora podłącz - d. G - ground/masa podłącz do - a. M - magneto/cewki zapłonowe podłącz do - b. S - starter/solenoid rozrusznika podłącz do - c. L - zasilanie po włączeniu stacyjki podłącz do - e.
Ta cewka nie ma modułu zapłonowego.Podłącza się tak jak Ci Błażej powiedział,tylko że te minusy(skrajne) to powinny być sygnały z modułu zapłonowego.Te cewki najczęściej się przepalają w taki fajny sposób,że nie ma iskry na 1 i 3 a na 2 i 4 jest,lub odwrotnie.Kiedyś zrobiłem z dwóch przepalonych "jedną"sprawną.trochę dziwnie to wyglądało,ale działało:D
oryginalnie jest 4 bolcowa ale z wiazki wychodza 3 kable jeden to plus po stacyjce a dwa pozostale zielone w oplocie ida do ecu
http://obrazki.elektroda.net/25_12472639... http://obrazki.elektroda.net/99_12472639...
Tak się to podłącza: http://obrazki.elektroda.pl/1409825100_1... ze strony autoprospect.ru Czarne mogą być ze sobą złączone, to zasilanie z kluczyka; Czerwono-czarny to do obrotomierza.
dzięki :) pozdrawiam
Kolejność zapłonu 1-3-4-2 cewka 1z4 i 2z3
Dwa czarne przewody ( masa) do Pin 1 i 2 Żółty ( zasilanie +12v po zapłonie ) do Pin 3 Czwarty kabelek , prawdopodobnie pomarańczowy ( sterownie ) do Pin 4
Te cewki padaja przez janmora :P
Jakiego producenta silnik tam założyłeś? Czerwony masz na myśli jest podłączony do elektrozaworu przy gaźniku! No to sprawdź czy fioletowy nie jest podłączony do regulatora ! A biały nie jest od gaszenia do cewki zapłonowej. Podobnie jak poniżej.
1 kolor brązowy - masa 2 kolor czarno/czerwony - do komputera (sterowanie cewką) 3 kolor czarny - zapłon
pierwszy raz zakładam sekwencje z tego co wiem to jeden to masa ,drugi 12v a ten trzeci to sygnałowy, czy tak? na wszystkie cewki zielony i brązowy podane są na stałe a tylko ten cienki jest różnokolorowy zależnie od numeru cewki, czy wystarczy podłączyć ten brązowy kabelek od staga do któregoś dwukolorowego kabelka przy cewce?
Drugi styk cewki na przerywacz do aparatu.
2 cewki to po dwa zasilania po stacyjce i dwa masowania od przerywaczy. "15" to zasilanie po stacyjce, "1" to masowanie.
Co do przewodu 4 to się domyślam, że to przewód zasilający cewkę podczas rozruchu silnika z ominięciem rezystora (na podstawie schematu i tego co napisał kolega (at)abart64 ). Ale wszystko musisz sam zweryfikować (ja niema tego pod ręką), więc sprawdzaj i pisz co wychodzi. Przewód 1 to 12V po zapłonie jest podłączony do jednego zacisku rezystora a do...
Koledzy zrobiłem taki przerywacz jak na schemacie tylko nie wiem jak teraz to podłączyć do cewki zapłonowej żeby iskra przeskakiwała ? Obrazki proszę wkleić zgodnie z instrukcją: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic12... /prezeswal/.
Prosto nie da się podłączyć, inna wiązka, inny sterownik. Najprościej przełożyć z Twojego starego silnika wałek i aparat
W motorku masz pewnie mala,motocyklowa cewke zaplonowa,zaloz samochodowa(wieksza) przez co zwiekszysz energie iskry. Jak to ci nie wystarczy to zostaje elektroniczny ukl. zaplonowy. Pamietaj ze cewki od przerywaczowego ukl. roznia sie od tych do elektronicznego ukl. zaplonowego(opornoscia). Jezeli motorek nie bedzie chcial palic na cewce od samochodu...
Na B+biebieskie, na D brązowe. Twoje życie należy zatem do mnie. :lol:
C to jest to 500 W bo niewyraznie napisane. Czy można to zrobić na tranzystorze ,kondensatorze i oporniku podłączone do sieci około 220 Volt?. Jest to maksymalna obciażalnosc tego ściemniacza. Nie, nie można. Możesz tylko zamiast samochodowej cewki zapłonowej podłączyć uzwojenie pierwotne tego nieszczęsnego trafopowielacza. Kilkanaście kilowoltów prądu...
Nie wiem jak podłączyć kable do cewki zapłonowej mam 2 kable. Pierwszy jest czerwony, drugi prowadzi do aparatu zaplonowego(zielony). Cewka jest njeorginalna ale powinna dawac iskre . Pytanie do ktorego wejscia na cewce mam podlaczyc kabel czerwony i zielony? 836460 hej ta cewka jest indukcyjna 1 to plus po zaplonie 2 aparat do przerywacza 3 to byl...
Kolejność zapłonu to 1 3 4 2. Zdejmujesz kopułkę palec ustawiasz na znak, masz tam pierwszy cylinder, dalej podłączasz według kolejności jaką podałem. Aparat kręci się w prawo. A najlepiej po prostu poszukaj zdjęcia silnika i podłącz według tego.
Witam . Gaszenie jest zielony i czarno-biały.Czy chodzi Tobie o samo gaszenie ,czy podłączenie całej stacyjki?.Jeżeli całej to ,zasilanie (+) dasz na czerwony ,wyjście stacyjki czarny na zasilanie cewki wysokiego napięcia(sprawdź czy dochodzi napięcie),wyjście cewki zapłonowej powinno być podłączone do modułu,zacisk górny prawy (cewka wysokiego napięcia)....
Czyli coś takiego się nie przyda. Możesz mi powiedzieć jakiej cewki szukać ? Może być to np cewka z kosy spalinowej ?
Podłącz go do zasilania cewki zapłonowej. Sprawdź miernikiem na którym masz + po zapłonie. Zgodnie z przepisami powinny one gasnąć automatycznie po załączeniu świateł mijania. Chyba ten biały do plusa świateł mijania podłączasz. Lub zasilasz je przez przekaźnik.
Niebieski do kondensatora, zielony do cewki zapłonowej.
Hej Chciałbym wyeliminować rozdzielacz zapłonu czyli kopułki palca.... i zastąpić to dwoma dwubiegunowymi cewkami zapłonowymi. Mam zapłon digiplex med 439 który współpracuje z jednobiegunową cewką. Jak rozdzielić sygnał z modułu na cewke aby rozdzielić go na przemian raz na jedną raz na drugą?
Brakuje elektroniki na moje oko. Została wewnątrz obudowy licznika. Jest to chyba układ typu aircore i potrzebuje sterowania np scalakiem CS8190. Te opisy + i -będą do uzwojeń sin cos.
Ten trzeci przewód, to nic innego jak sygnał z zacisku "1" cewki zapłonowej. Mówiąc krócej, jak podłaczysz lampkę kontrolną do zacisku "+12V" drugi do tego przewodu, to przy kręceniu rozrusznikiem, lampka powinna mrygać w rytm przeskoku iskry. Obrotomierz podłączony jest równolegle do cewki zapłonowej, plus masa oczywiście. Jeśli oczywiście wszyskie...
pod cewkę zapłonową
Niestety cewka nie zadziała. W starszym modelu masz zapłon typu TCI, do którego do jednego przewodu przychodzi +12V po zapłonie, a drugi przewód jest połączony z modułem. W nowszym modelu jest zapłon CDI, w którym do cewki przychodzi tylko jeden przewód z modułu (impuls zapłonowy), a cewka jest połączona z masą poprzez śruby mocujące.
Schemat podłączenia cewki zapłonowej jest gdzieś na Elektrodzie. Musisz poszukać pod hasłem np. generator WN, lub elektryzator, albo przetwornica WN. Szukajcie, a znajdziecie. Pozdrawiam.
A na styku nr 15 cewki zapłonowej masz dobre napięcie, podłącz tam żarówkę 12V21W jeden styk do masy, kolejny do 15 na cewce, po przekręceniu zapłonu żarówa ma się świecić pełnym światłem. Jeszcze sprawdź czy masz impulsy na styku nr 7 ECU z komputera z odłączoną cewką całkowicie, można LED`em.
http://obrazki.elektroda.pl/1396607000_1... Temat stary, ale może komuś się przyda. Na zdjęciu widać podłączenie i rozkład pinów cewka-wtyczka. Dwa pierwsze piny od góry trzeba zamienić miejscami. Zdjęcie jest dosyć stare, teraz mam wszystko połączone złączkami z małej kostki elektrycznej (tak jak ten dolny pin) i zalane distalem (nie...
Panie i Panowie, Mam zagadkowy problem. W skrócie jawka nie chce palić na cewce wkręconej w miejscu cewki zapłonowej. Próbowałem 3 cewki - na pewno sprawne (światła podłączone do nich świecą i na każdej jet to samo). Po podłączeniu cewek świetlnych (nawet do jednej świetlnej) do platynki pali z pierwszego kopa. Po wkręceniu Cewki zapłonowej w miejsce...
Witam , posiadam Chryslera 300c z 2005 roku 5.7 Hemi Czy ma ktoś może schemat w jakiej kolejności podpiąć zapłon? (Cewki ) ponieważ w tej wersji są one jeszcze dzielone przewodami na poszczególne cylindry i nie wiem jaka kolejność od danego cylindra jest prawidłowa Pozdrawiam
Popatrzyłeś w link ? Jest w nim schemat na którym widać wyraźnie dlaczego cewki nie ma w silniku. Przewód od świecy pewnie pozostał,popatrz gdzie idzie a znajdziesz cewkę zapłonową. Cienki przewód z cewki idzie do modułu zapłonowego,wystarczy po nitce do kłębka. W silniku jest czujnik,który jest podłączony do modułu (CDI) a nie cewka zapłonowa. Popatrz...
To jak już dział ten generator na cewce zapłonowej to podłącz wyjście cewki bezpośredni do pierwotnego twojego TT. A trafa z mikrofali nie musisz przewijać bo ono nadeje sie idealnie do TT tylko dużego a nie do tak małego jak twoje. Miałem na myśli zwykłe trafo sieciowe o mocy ok 200W tylko nie wiem czy byś dał rade to zrobić. (potrzeba dużoooooo cierpliwości)
Wg opisu ze strony z linku. Coil with 3.0 Ohms or more internal, primary resistance required. (cewka zapłonowa min 3 omy) Resztę łączysz jak w klasycznym przerywaczowym układzie zapłonowym. Czyli: + po stacyjce do wyprowadzenia cewki nr 1. Czerwony kabel układu do drugiego wyprowadzenia cewki (nr 15). Czarny do masy.
Ej a jak będę w układzie miał te 350 V to po podłączeniu do cewki zapłonowej butelkowej 8V nie spali mi cewki? bo tak myślałem dzisiaj troszkę nad tym i się pogubiłem chyba :)
Rysunek w#29 jest błędny,podłączenie do cewki zapłonowej do prób powinno wyglądać tak jak na rys.Mod zapłonowy 2(kondensator od 100nF do 220nF) ,a podłączenie do układu 555+BU931 jak na rys.Mod zapłonowy 1
Witam. Myślę, że można byłoby poeksperymentować z cewkami zapłonowymi. Ja wykorzystałam trafko z polskiego telewizorka Vela. Myślę, że można wykorzystać układ generatora i przetestować działanie po podłączeniu cewki zapłonowej z samochodu. Chyba , że czegoś nie doczytałam w postach innych forumowiczów.:-( Mimo wszystko pozdrawiam serdecznie.
Zamontuj cewkę do auta. Podłącz wtyczkę do niej. Podłącz do cewki przewód zapłonowy a na jego koniec da świece i daj ją do masy. Odetnij środkowy przewód i od strony cewki podawaj na nią impulsy. Przy włączonym zapłonie ma być iskra jak podajesz masę. Możesz użyć diody LED z połączonym szeregowo rezystorem 1J i wpiąć ją pomiędzy plusa wtyczki i środkowy...
Sprawdzałeś czy drugi jego koniec jest podłączony do cewki zapłonowej.
Dziękuje Panowie za odpowiedź :) . Bardzo pomoglo mi to zdjecie. Zaraz sobie zapisze je na komputerze. Autko odpala po podlaczeniu w ten sposob przewodow :) . Panowie,a korzystajac z sytuacji moze wiecie co to moze byc z tym moim autem ? Ostatnio rano-po poludniu juz nie,migal mi szybko kierunkowskaz prawy,jakby zwarcie. Po poludniu bylo wszystko okej....
Na pewno (jakoś) było to podłączone do cewki zapłonowej (jeśli dobrze myślę to od tej cewki idzie kabel do świecy) bo bez tego nie palił. odchodzą od tego 3 wyprowadzenia i do tego masa na obudowie.
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic13... podobny układ zapłonowy
W benzyniaku zegary są podłączone do cewki zapłonowej, a w dieslu do alternatora pod wyjście W.Poza tym obrotomierze też są inne.
Proponuję od razu założyć sobie dwuwyjściową cewkę i bezpośrednio podłączyć świece - będzie DUŻO bardziej bezawaryjne Oczywiście to nie pomoże bo tutaj ewidentnie masz problem albo z przerywaczem, albo jeszcze pewniej z kondensatorem aparatu zapłonowego, bo one często padają schemat jest banalnie prosty, plus po stacyjce przychodzi na jedną śrubkę cewki...
Szukam pomocy w podłączeniu cewki zapłonowej do silnika Robin EY35. Mam cewkę , mam czujnik położenia wału i cewkę która przychodzi wewnątrz koła zamachowego
Cewka od świateł zasila tylko światło przednie a postojówka z tego co tu widze na schemacie jest zapięta do światła pozycyjnego tylnego przez stacyjke tak, że kiedy masz załączone na stacyjce światła to napięcie idzie z cewki, a kiedy przekręcisz na ostatnią pozycję (postojowe), to wtedy bierze z akumulatora... Masz chyba zapłon iskrowy... więc wychodzi...
Dioda FMG-G2CS szybka na 1000v 3A, Zwykłą diodą zgasisz przepięcie po stronie pierwotnej prawie do zera, tak samo na wtórnej. Żeby mieć wysokie napięcie na wyjściu trzeba pozwolić na powstanie przepięcia na wejściu - tranzystory w układach zapłonowych daje się na 600V lub więcej, zabezpieczenia przeciwprzepięciowe też się daje, ale takie które pozwolą...
zdemontuj cewki podłącz świece na zewnątrz i zakręć rozrusznikiem, obserwój czy masz iskrę na świecach
Oryginalnie obrotomierz podłączony jest do zacisku "1" cewki zapłonowej.
Przecież tam jest zapłon typu DC-CDI, napięcia na cewce zapłonowej nie zobaczysz. Zwróć uwagę na zachowanie kontrolki immobilizera, czy prawidłowo czyta kluczyk. Sprawdź rezystancję impulsatora. Podłącz inną cewkę WN. Jeśli wszystko inne wygląda ok, to pozostaje uszkodzenie modułu zapłonowego.
Potrzebuje schemat cewki zapłonowej a dokładnie opis jak mają być podłączone przewody zapłonowe z której cewki na który cylinder. Czy takie podłączenie jak w załączniku jest prawidłowe. Zamontowane są dwie cewki bez oznaczeń. Proszę o sprawdzenie ewentualnie podanie prawidłowego podłączenia.
Ojej, styki NC szeregowo z cewką tego przekaźnika, powstanie ,,brzęczyk" a do NO samochodową cewkę zapłonową.
Szanowny Błażeju, te moje ,,ALBO-ALBO,, dotyczyło tego rysunku autora na którym nie ma styków z oznaczeniami 1 i 15 jak na cewkach starszego typu. Jako że autor oznaczył sobie kolejnymi cyframi:1,2,3i4. A każdy kto miał styczność z tym zapłonem wie że nie ma znzaczenia na który styk podłączymy aparat zapłonowy gdyż te styki 1i2 są wewnątrz cewki zmostkowane...
Wiele Ci to nie da. W tym przypadku kształt elektrod jest nieistotny. Cewka zapłonowa potrzebuje czasu aby zgromadzić energię w polu magnetycznym, "naładować się". Przy wysokiej częstotliwości pracy tego czasu jest za mało i gromadzi niewiele energii. Dodatkowo marnujesz jej mnóstwo w formie szpil po stronie pierwotnej. Co gorsza - nie widzę żadnego...
Już wiem na pewno że wychodzą przewody: z modułu zapłonowego idą 3 -czarny,czerwono-czarny i brązowy który jest podłączony do obudowy cewki z instalacji wychodzą 2 -zielony i biało-czerwony Te cztery przewody są podłączone do cewki-każdy osobno a brązowy do obudowy Cewka którą kupiłem jest oryginalna od tego modelu Teraz rozkładam ręce i rozpaczam bo...
Pierwszy typ,jak się domyślam z mikserem,przełączenie na gaz odbywa się po osiągnięciu pewnego progu obrotów,jeśli nie robi tego to prawdopodobnie a- przy odłączaniu akumulatora uszkodziłeś przewód,pewnie koloru brązowego podłączony uprzednio do cewki zapłonowej b-doszło do iskrzenia i uszkodziło centralkę przełączania na gaz w przypadku -a- sprawdż...
Witam zakupiłem quada z silnikiem od suzuki xf 650 i w tej instalacji po podłączeniu akumulatora podaje 33v w kostce do cewki zapłonowej wie ktoś może dlaczego tak się dzieje ? Zmieniłem moduł zapłonowy ,regulator napięcia i cały czas jest to samo
Witam, Posiadam tranzystory IGBT RJH3047 i drivery IGBT IR2106. Tranzystory są na 330V, natomiast ja chciałbym ich użyć do odpalania lampy zasilanej z napięcia 360V. Z tego względu chciałbym ażeby pracowały one szeregowo. Dla uproszczenia możemy przyjąć, że kondensator zapłonowy ma 1200uF, palnik to IFK 120, zaś podłączenie cewki zapłonowej pominięto....
z cewki zapłonowej
Na baterii 9V nie będzie zbyt dużej wydajności po 1 zbyt mała pojemność takiej baterii zaledwie kilka mAh <---mili ampero godzin Jak już to najlepszy byłby akumulator żelowy nie musi być duża pojemność wystarczy zaledwie ok 1Ah - 3Ah (nie będziesz przecież robił rozruchu :) ) Wystarczy ci nawet akumulator 6V przy założeniu że ta cewka i świeca jest...
15 zasilanie, ten przewód od cewki 1 cewka zapłonowa, tam gdzie był przerywacz masa wiadomo Przerywacz to ten przewód z platynek, który wcześniej szedł na cewkę zapłonową.
Witam Jestem autorem tematu Odświeżam bo pewnie nie jeden użytkownik szuka odpowiedzi W moim przypadku przyczyną upalania cewek było podłączenie sygnału instalacji gazowej bezpośrednio pod kable od cewki zapłonowej (sygnał obrotów) . Gazownicy podłączyli to coś pod czujnik obrotu wału i problem z cewkami zniknął Pozdrawiam :D
To są upływności rzędu kilkunastu - kilkudziesięciu megaomów. Można łatwo je usunąć ale bardzo wysokim napięciem - 10 kilowolt i więcej a nie napięciem 300 volt. W tym celu trzeba zewrzeć wszystkie elektrody oprócz ostrości S3 i podłączyć wyjście WN z cewki zapłonowej samochodu do elektrody S3 a masę cewki do pozostałych elektrod. Podając i wyłączając...
to sa cewki i powinno byc na nich opisane gdzie podłączyć ktory kabel.
Cewka i instalacja LPG do sprawdzenia. Czasem tak bywa, gdy uszkadza się wiązka gazowa, a sterownik jest podłączony pod wejście cewki zapłonowej.
podpinam kondensator pod zacisk 1 na cewce Nie do końca..., Kondensator, który masz koło cewki, to kondensator przeciwzakłóceniowy, ma za zadanie tłumić zakłócenia pochodzące z układu zapłonowego, tak aby nie były słyszalne w radiu na falach średnich i krótkich (AM), dziś już chyba nikt nie używa w samochodzie takich zakresów, więc ten kondensator...
Pod minusowy biegun cewki zapłonowej żółto-czarny przewód pin nr.4.
Możesz podłączyć plusa z cewki zapłonowej.
Trudno wyrokować, ok, mówisz paliwo jest, to sprawdź stacyjkę i zasilanie cewek zapłonowych, lub podłącz cewki zapłonowe przewodem prosto z plusa akumulatora pomijając całą instalację, ewentualnie podmień kondensatory. Zmierz napięcie na akumulatorze, jeśli nie masz ładowania a akumulator jest wyczerpany to objawy będą takie jak opisujesz, czyli pali...
Impulsy na obrotomierz brane są z cewki zapłonowej ( zielony przewód).Pozdrawiam.
Ten kondensator to tzw. kondensator komutacyjny. Chroni styki przerywacza przed wypalaniem i wzmacnia iskrę. Kondensator przeciwzakłóceniowy jest dwa razy grubszy i podłączony do cewki zapłonowej.
Witam. Podejrzewam, że jet to wina cewki zasilającej (do której jest prawdopodobnie podłączony moduł), która po prostu słabnie (też miałem taki problem). Proponuję podłączyć pod cewkę świetlną a pod zasilanie cewki zapłonowej podłączyć kondensator.
Znasz się na cewkach? Tak znam się. :D Jednak nie znam parametrów każdej występującej na rynku cewki. sorki. Z reguły rezystancja uzwojenia pierwotnego (kabelek idący od modułu) do masy wynosi od 2Ω do ok 6Ω. Rezystancja uzwojenia wtórnego: wyprowadzenie kabla WN - masa, to z reguły kilka, kilkanaście tysięcy omów (kΩ). Najczęściej w...
Układ generuje impulsy jak w układzie zapłonowym samochodu. IC1 ustala częstotliwość impulsów, IC2 czas trwania impulsu. Ten czas odpowiada za ilość zgromadzonej w cewce energii, więc za siłę rażenia. Wysokie napięcie pojawia się gdy IC2 wyłącza tranzystor sterujący cewką (taki zamiennik przerywacza z aparatu zapłonowego). Cewka ma stałą przekładnię,...
Jedno uzwojenie (z diodą) służy do ładowania akumulatora a drugie do zasilania oświetlenia Układ zapłonowy jest całkowicie niezależny, od tych uzwojeń. Cieńszy kabel, z cewki zapłonowej, ma być podłączony do wyłącznika zapłonu. http://obrazki.elektroda.net/66_12724324... Rysunek przedstawia przykład takiej instalacji, jeżeli chodzi o alternator....
Nie. Musi być moduł.
Witam. Chciałem podłączyć wskaźnik zbyt wolnych obrotów do maszyny, która jest napędzana z wałka WOM ciągnika. Więc nie ma tam żadnych cewek zapłonowych ani elektroniki. Zasilanie będzie podpięte pod instalację ciągnika. Czy można użyć czujnika Halla i magnesu, żeby zdobyć sygnał? Jeśli tak, to jaki, bo na schemacie przewód podłączony powinien być do...
Jedyny przewòd ktòry podłączony jest do cewki/modułu zapłonowego w tych silnikach jest od gaszenia, realizowane jest to przez połączenie do masy, po wyłączeniu stacyjki albo poprzez system bezpieczenstwa czyli krańćòwek. W każdym razie; odłącz ten przewòd od cewki zapłonowej i wtedy sprawdź czy masz iskrę, Pozdrawiam
podłączenie cewki zapłonowej yamaha podłączenie cewki zapłonowej schemat napięcie cewki zapłonowej
vaillant kominek hamulec postojowy elektryczny dźwiękowy sygnalizacja
zablokowane drzwiczki pralki zablokowane drzwiczki pralki
Kawasaki EN 500 - brak kierunkowskazów i światła stopu Odkręcanie się kolby w ekspresie do kawy - przyczyny