Rozrusznik do wyjęcia będzie, pewnie i alternator padł i masę na silniku trzeba poprawić.
Raczej szukaj solidniejszego połączenia, jak to będzie jedyne to potrafi nim płynąć kilkaset amperów.. Najlepsza byłaby śruba macowania rozrusznika lub alternatora. Pozdr. J.
Co tam akumulator,alternator i elektronika w aucie droższa.
Kolego, od akumulatora wychodzisz na wyłącznik, od drugiego zacisku wyłącznika wychodzisz na led, od led wychodzisz na drugi zacisk akumulatora. Prościej się nie da zrobić (albo sknocić, jak jest talent). Ja podejrzewam, że ten wyłącznik jest Z-W (zwierno-rozwierny)
Najlepiej miernikiem, kabel plusowy do diody, minusowy do obudowy silnika. Napięcie zmienia się wraz z obrotami, przy 3600 ob/min powinno być około 14 V. Na takich obrotach należy mierzyć, przy niższych będzie mniejsze. Oświetlenie o mocy 70 watów, napięcie wzrasta z 8V przy 2400 obr/min do 12V przy 3600 obrotach (prąd zmienny).
Tak z silnika wychodzą dwa przewody jeden bedzie od gaszenia podłączony do cewki zapłonowej a drugi prawdopodobnie od ładowania, Wszystko zależy od tego co chcesz z tym zrobić ?czy zreanimować wiązkę i poprawnie podłączyć odpalanie ładowanie, gaszenie ,jakieś oświetlenie,itp. Czy dalej metodą pròb i błedòw podążać, Masz tu przykładowy schemat...
Cieńki kabelek D+ wzbudzenie, do kontrolki ładowania. Gruby zacisk B+ do plusa akumulatora.
Pompa ma tylko 2 zaciski, podobnie jak akumulator, podłącz pompę kablami do akumulatora, co za problem???
Witam ppdlaczam pod prostownik Nie wiem co to za prostownik, ale możesz uszkodzić radio. Podłącz pod właściwy zasilacz. Na wstępie, by go uruchomić to radio połącz przewód żółty z czerwonym razem do plusa a czarny do minusa. Reszty przewodów na razie nie podłączaj, tylko zaizoluj by nie nastąpiło zwarcie. Głośnik tak jak w opisie złącza. Pin 9-11, 13-15,...
To nie wina kabli ani podłączenia. Odkrecilem kable od alternatora. Przy podłączeniu akumulatora delikatnie iskrzy i normalnie wszystko się wyświetla na desce. Czyli zwarcie jest gdzieś na alternatorze Wymień alternator na sprawny.
pod 30 podlącz plus z akumulatora 85 masa 86 przełącznik podczas przełączania ma dawać plus czyli sterowanie przekażnika 87 do urządzenia
Hej, miejsce na akumulator mam w bagażniku. Pod maską wyjście na plus od akumulatora. Padł mi akumulator i postanowiłem wziąć go do domu podładować tylko że po wyjęciu akumulatora bagażnik się zamknął a zamek mi nie działa. Od środka tez nie da się dostać do bagażnika. Czy jak podlacze inne auto kablami rozruchowymi pod maską to czy pojawi się napięcie...
Kurcze na takie pytanie nie powinno się odpowiadać, jest tyle poradników na tym forum że głowa mała. Lenistwo trzeba leczyć ;)
do czego podłączyć ten żółty ?. Diagnoza. Wolny lub do OBD. Linia K.
Te trzy kable to plus masa i podświetlenie+
Jak masz kable rozruchowe to spróbuj na dwa akumulatorki Jak napięcie podczas rozruchu spada do 10 V to raczej akumulator jest coś nie tak. Spróbuj podładować akumulator i potem kable podłącz i odpalaj na dwa akumulatory. Będziesz miał jasne czy to wina akumulatora.
Witam,weź sobie jakiś akumulator i podłącz kable plus i minus z akumulatora do wzmaka,remote do plusa na wzmaku...rca do wieży bądź kompa i podłącz jakiś głośnik jeśli chcesz sprawdzić czy tylko działają to nic sie nie stanie....(dla pewności daj jakiś bezpiecznik na plusie)...pozdrawiam
Witam. Mam taki problem, rozprowadziłam i podłączyłam dziś wzmacniacz tj. kable do radia i masę. Problem zaczął się gdy szukałam jakiejś wolnej przestrzeni, żeby kabel poprowadzić do akumulatora. Nigdzie nie mogłam znaleźć jak się przebić z kabiny do silnika. Sprawdzałam przy schowku, ale niestety się nie da. Wiązki kabli nie idzie ruszyć. Czy ktoś...
Gdyby ci nie podświetlało na tych dwóch głownych zasilających to do plusa zasilania w niektórych modelach to wyprowadzenie " słoneczko było do podłączenia pod światła i wtedy w momęcie ich włączenia świeciło też radyjko nie wiem jak jest tutaj narazie podłącz bez "słoneczka" gdyby nie podświetlało to podepnij go pod plus akumulatora
Wyjście jest tam gdzie kable. Ale to najlepiej wie kolega.
T o niech się nie wacha ! Podłączcie te kable poczekajcie 5 minut i odpali . Podłączcie kable na wyłączonych silnikach idźcie na kawę , a po kawie odłączcie kabelki , to będzie najbezpieczniejsze . Jak jest taki uparty to niech pożyczy Ci prostownik od ciągnika i po godzinie ładowania autko odpali . Więc napiszę czerwono na białym : Jeżeli podłączycie...
Niestety nie ładuje po podłączeniu do mocno rozładowanego akumulatora, Nie kombinuj z prostownikiem. Mam nadzieję, że jeszcze nie uszkodziłeś prostownika. To prostownik inteligentny i nie będzie ładował mocno rozładowanego akumulatora, akumulatora z innym napięciem znamionowym lub przy odwrotnym podłączeniu kabli. Nie wykazuje też napięcia jeżeli nie...
Witaj! Prostownik jest to urządzenie,które napełnia zużytą energnie akumulatora przez ładowanie odpowiednim prądem. Nowy akumulator powinien być ładowany w/g instrukcji. Do pełniej sprawności powinien być kilka razy rozładowani i naładowany. Jeśli miejsce zamontowania pozwala to można kupić o większej pojemności. Sprawa podłączenia prostownika w zamian...
jezeli przy klemie nie masz sruby do ktorj mozesz sobie spokojnie przykrecic zasilenie to masz 2 opcje 1 kupic na allegro kleme ktora ma takie mocowanie i zmienic ta co juz amsz 2 zciagnac kleme i kabel wlozyc pomiedzy aku a kleme
Witam. Musisz mieć dostęp do akumulatorów i podłączyć kable rozruchowe po jeden z z akumulatorów. Najlepiej pod ten którego (-) jest podłączony z masą ciężarówki.
Witam, mam pytanie do [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/fi... z początku tematu. Mianowicie co zabezpiecza prostownik przed odwrotnym podłączeniem kabli do akumulatora? U mnie przy takim podłączeniu płynie prąd zwarciowy. Poza tym prostownik działa bardzo dobrze.
Tak do niebieskiego kabla od radia puść rem do wzmacniacza. Ten bezpiecznik daj jakieś 20-30cm od akumulatora na kablu +.
https://obrazki.elektroda.pl/4571050800_... A to sam przełącznik 12/24V. Gdy jest przełączony na 12V, zwarte są dwa "+" i dwa "-". Gdy jest na 24V, zwarta jest lewa strona na zdjęciu, czyli jeden "+" z jednym "-". https://obrazki.elektroda.pl/5553483600_... Pozwoliłem sobie zrobić jeszcze amatorski rysunek, jak to...
Zmień akumulator, bo pewnie zdycha. Względnie popraw przewody przy rozruszniku :P . Bo z takiej przesiadki rozrusznik powinien to dźwignąć. Na próbę podłącz akumulator np od samochodu na kablach rozruchowych, jak zakręci jak głupi to ci akumulator zdycha.
Zgadza się. Podłącz w ten sposób, a prostownik będzie działał poprawnie. Pozdr
wg schematu od kol. sisko biały kabel z tych niepodłączonych powinien być podłączony do plusa akumulatora czyli pod śrubę rozrusznika (gruby czerwony kabel) i powinno działać jeśli wszystko jest ok https://obrazki.elektroda.pl/9279814000_...
S podłączony bezpośrednio do klemy + alternatora niweluje spadek napięcia na długim kablu akumulator-rozrusznik-alternator. Oczywiście możesz go podłączyć razem z B+ pod śrubę rozrusznika, ale napięcie ładowania nieznacznie spadnie
No to tak jak myslalem z tym radiem :) Dzieki za pomoc, ale jeszcze sprawa podlaczenia kabli pod sam akumulator :)
Witam ponownie. Kupiłem w końcu samochód z dwoma silnikami 12V i do tego 2 akumulatory po 6V każdy. Kupiłem również osobno ładowarkę 12V. Czy ktoś wie jak mam teraz ładować te akumulatory bez wyjmowania z samochodu ? ( nie posiadam oryginalne ładowarki ) Czy powinienem je spiąć jakoś i wyprowadzić kable do ładowarki ? Np. czerwony kabel z jednego akumulatora...
jak podłączyć kable żeby mi alternator ładował akumulatory w ursusie 60????????
Czyli mam się podpiąć pod bezpiecznik nr 30 jeśli na stałe tak ? Nie. 30 to popularna nazwa kabli w aucie podłączonych bezpośrednio do akumulatora. Lampką/kontrolką sprawdź sobie który z bezpieczników jest pod napięciem przy wyłączonej stacyjce.
Czyli który kabel do czego ?
To jest moduł DC-CDI zasilany z 12V, musisz mieć regulator napięcia i akumulator żeby układ działał
Przekaźnikiem. Cewke podłączasz do stacyjki a styki między jeden kabel zasilający a akumulator.
I to i to podłączasz pod akumulator czyli 12v. Kwestia tego że dokupisz żeńską wtyczkę zapalniczki za 3zł, dolutujesz kable, podłączysz pod aku i ma działać.
Co to jest według Ciebie "masa". Z akumulatora co idzie na" masę"? + czy -? Jeżeli - z akumulatora idzie na" masę pojazdu a ten gruby który pokazujesz też jest z "masy" to podłącz go do śruby mocującej rozrusznik do silnika.Do dolnej śruby na elektromagnesie rozrusznika podepnij gruby kabel+bezpośrednio z akumulatora (niedokręcona nakretka na zdjęciu)...
nie wiem jaki kabelek mam podłączyć do ako a który do stacyjki Żółty czarny czerwony ciemnoniebieski ?
Mam pytanie do grupowiczów: Chodzi mi o to jak mogę zrobić podtrzymanie pamięci w radiu Sony 4000 chcąc to radio wyjmować w całości, a nie tylko panel. Czy można podłączyć akumulatorek mały do kabla, który jest podłączony do akumulatora? Jakieś rozwiązanie ? Z góry dziękuje
Ile wynosi napięcie na akumulatorze? Jak podłączysz telefon za pomocą kabla USB, komputer wykrywa urządzenie?
żółty kabel podłączyłem do akumulatora, czarny do karoserii jako uziemienie, niebieski do kabla od anteny w radiu żeby wzbudzał wzmacniacz i kable od głośnika pod + i - od kabli głośnikowych w radiu
A jak tę ledówkę podłączysz kablami do akumulatora, to ona dobrze świeci? Szukaj w katalogu LED bulb o wymiarach, które Tobie pasują i jak największej mocy albo lepiej - jak największym strumieniu świetlnym.
Szukaj uszkodzeń w połączeniu akumulatora do instalacji. Żarówka 21W na kablach i jedziesz od akumulatora w stronę instalacji, każdy punkt
Wywal kondensator i wlutuj kable w jego miejsce z akumulatora.
Masz 2 styki B+, oba czerwone kable do + akumulatora, chodzi o mniejsze obciążenie prądowe konektorów i możliwość zastosowania 2 cieńszych przewodów
coraz to dziwniejsze mają ludziska pomysły Moich 2 szwagrów (jeden to aktywny kierowca autobusu) podłączyło prostownik do akumulatora w celu naładowania. Kable zaczęły dymić. Zgadnij co zrobili w reakcji na dym z kabli?
Dokręć klemy na akumulatorze.
Dlatego tez doradzam oddanie sprzętu do kogoś, kto zrobi pełny przegląd i uruchomi pojazd. Jeszcze raz - skąd jesteś?
Jeśli zdjęcia ECU są od tego auta to chyba ktoś odwrotnie podłączył kable do akumulatora. Po takim błędzie trzeba sprawdzić wszystkie moduły czy żyją a także wiązki czy się nie poprzepalały. Generalnie masa pracy ,sporo kosztów pytanie czy opłacalne jest ratowanie.
Teraz pomiary. Sprawdzić jeszcze masę na karoserię, tą co idzie z ujemnej klemy akumulatora. Bez pomiarów to właśnie takie szukanie po omacku. Jak masz kable rozruchowe, takie porządne, nie supermarket, to podłącz masę z akumulatora, bezpośrednio do silnika. Zobacz czy zapali. Jak nie, to tym kablem, daj zasilanie na śrubę rozrusznika. Znowu spróbuj.
TYLKO bezpośrednie połaczenie biegunów akumulatorów.
Regulator w altku umarł
Podepnij zasilacz 3,7V/3A w miejsce kabli od akumulatora.
Mam dwa regulatory mechaniczny o ozmaczeniach D+, D-,DF.51,61 ten rozgryzłem przy podłaczaniu jka na schemacie ma zwarcie Wziąłem elektroniczny oznaczenia szcz, 6V, wzbudz. jak to podłaczyć? gdzie podłączyć kabel z akumulatora i td.
dodam tylko ze przewod remote podlaczasz w radiu pod wyjscie auto antena zazwyczaj niebieski kabelek i umiesc jak najblizej aku bezpiecznik w oprawce na kablu plusowym:)
Jak radio nie ma RCA to też nie jest problem bo możesz podpiąć pod hi input we wzmacniaczu. Wtedy po prostu bierzesz sygnał z tylnych głośników. Odpowiednia kostka powinna być w zestawie. Wtedy RCA pomijasz. REM musi być podpięty. Masz kilka opcji. W radiu trzeba znaleźć REM ale wątpię że będzie, szukaj też wyjścia "ANTENA" działa tak samo. Jak nie...
W tym Golfie najprościej podłączyć to ACC z tego modułu świateł dziennych do styku TFL we włączniku świateł. Masa oczywiście pod akumulator albo gdzie bliżej. Trzeciego kabla nie podłączasz w ogóle. Włączysz postojówki czy drogowe to DRL gasną, wszystko zgodnie z prawem. ;)
Generalnie piszesz dobrze o podłączeniu. Kupisz jakiś wzmacniacz to instrukcja też Ci trochę podpowie co i jak podłączyć. Skoro nie jest to jakaś zaawansowana konstrukcja audio to: 1 - odłącz akumulator 2 - podłącz kabel prądowy (przekrój 10 - 21mm2) z akumulatora + do wzmaka w gniazdo supply. Zaraz za aku daj bezpiecznik. 3 - ze wzmaka z gniazda ground/gnd...
Nada się. Po prostu jedną żyłę kabla zostawiasz niepodłączoną.
A może ta zworka coś nie kontaktuje i nie zwiera i przez to centrala myśli że jest rozwarta i pro-turbo jest włączone? Zamień może zworki i sprawdź czy są dobrze włączone i spróbuj odłączyć centrale o zasilania a następnie podłączyć. Informacje ze zworek są dopiero czytane po ponownym podpięciu zasilania. Co do kabla od kontrolki oleju to na pewno na...
W audi A3 1999 musiałem odłączyć poduszkę pasażera oraz fotel kierowcy.Zrobiłem to na odłączonym akumulatorze. Czy przed ponownym podłączeniem kabla akumulatora muszę mieć włączony zapłon? /wg IC technika/ Dlaczego tak trzeba zrobić i co może się stać gdybym podłączył ako bez włączania zapłonu.
Inaczej jeszcze - jak masz jak to zrób prosty test i podłącz kablami rozruchowymi drugi akumulator albo samochód (tak jak się typowo odpala na kable) i zobacz co się stanie. Jak będzie kręciło ładnie to masz po prostu padnięty akumulator a jak dalej będzie źle to albo rozrusznik albo gdzieś kable po drodze (najczęściej masa). Zasadnicze pytanie jeszcze...
Prawdopodonie spalił się czujnik lub elektromagnes. Nic kolega sam nie poradzi trzeba się udać do fachowca. Samemu nie radze przy tym grzebać.Może jeszcze spróbuj odłączyć i podłączyć kable akumulatora może coś pomoże.Chciał kolega z tym przekażnikiem dobrze lecz wyszlo tak nie do końca ;-)
Czy jest taka możliwość ze przez złączenie kabli z multiblok na sztywno, zaczęło to rozładowywać akumulator ? Bo zastanawiam sie czy to jest przyczyna. Bardzo prawdopodobne, niemal pewne. Druga rzecz to nie mam pojęcia czemu nie odpala rozruchowo poprzez podłączenie kabli z innego auta. Bo rozładowany akumulator jest niemalże zwarciem, i prąd ze sprawnego...
Witam posiadam fiata pande i nie ma zapalniczki chciałbym się zapytać czy może to być zapalniczka motocyklowa z allegro z bezpiecznikiem. Można ją podłączyć kablami do akumulatora i poprowadzić przewody do środka.
Jeśli nie posiadasz prostownika podłącz kable do drugiego odpalonego samochodu niech popracuje z 10min. powinien się wzbudzić.Ale najprościej jest podmienić akumulator. Tak chce właśnie zrobić bo nie mam prostownika , chciałbym podłączyć kablami akumulator z drugiego samochodu żeby nie potrzebnie nie wyjmować akumulatorów. ale żeby to zrobić to odłączam...
Witam, mam buggy z Fiata 126p i robię instalację. Chciałbym podłączyć kontrolkę do ładowania akumulatora. Od tej kontrolki wychodzą dwa kable: plusowy i minusowy. Czy może wie ktoś, jak to zrobić?
Bardziej wygląda na koniec akumulatora lub klemy wyczyścić.
Prąd może być zbyt mały, proponuję dodatkowo podłączyć drugi akumulator. Przy takich problemach dobre efekty daje podłączenie kablami do akumulatora pracującego silnika samochodowego.
Źle się wyraziłem. Masa musi być podłączona do zacisku masowego we wzmacniaczu, ale po pierwsze kabel nie musi biec aż do akumulatora, tylko może być podłączony gdziekolwiek, a po drugie nie ma nic złego w tym, że masa jest na obudowie, to nawet lepiej że jest! O to mnie chodziło ;)
Czy lepiej będzie podłączyć ten gruby kabel bezpośrednio do klem akumulatora z przodu, czy może lepiej podłaczyć je przy wyjściu alternatora ? Z alternatorem chodzi o to, żeby czasie uruchomienia silnika prąd nie musiał płynąć "na około" przez kabel do akumulatora i dopiero do tyłu auta ? Podczas "pożyczania" prądu do rozruchu i tak większość energii...
Chcę prosić żeby ktoś mi opisał które piny z którymi pinami musze kablami podłączyć żeby akumulator zaczął się ładować
Czerwony do zasilania po stacyjce (po włączeniu zapłonu). Musisz takowe odszukać w skrzynce bezpieczników. Tymczasowo możesz go połączyć z żółtym (stały plus z akumulatora).
Mam UPS Ever 700 z sinusem. Chciałbym podłączyć pod niego akumulator samochodowy czy można zrobić tak iż naciąć izolację kabli co idą do akumulatora i dolutować na środku kabel do wyprowadzenia na zewnątrz w celu podłączenia akumulatora samochodowego. Kabel do wyprowadzenia mam 6mm2. Na rysunku przedstawiam o co chodzi. 801027
Czyli po dwa kable +?
Jak kolega podłączył bezpośrednio do akumulatorów inwerter , to te ładowarki jak podłączy ? :) Nawet gotowy kabel będzie miał już poprowadzony do tych akumulatorów....
To spróbuj jeszcze podłączyć inny akumulator, lub z koszyczka na baterie od kamery ale dolutować kable i podłączyć przez złącze jack, ewentualnie jeszcze przez zasilacz sieciowy 12v, dowiesz się w ten sposób czy to wina akumulatora czy coś innego.
Sprecyzuj pytanie o tą "dawkę" ? A prostownik, kable rozruchowe najpewniej pod akumulator podłącz (- masz na korpusie ciągnika, przyjżyj się ,że masz jeden zacisk aku podłączony do korpusu, a + masz podłączony do rozrusznika, poprzez włącznik rozrusznika). Pozdrawiam.
Jakie napięcie ma akumulator ? Po podłączeniu kabla słuchawki przypuszczalnie działają jak klasyczne przewodowe i nie potrzebują elektroniki.
można śmiało podłączyć te kable pod akumulator +12v
Witam, mam pytanko, czy w CLS 3.2 2005 r. są kołki do podpięcia kabli rozruchowych, czy bezpośrednio do akumulatora zaczepiać? AI: Czy możesz wyjaśnić, dlaczego potrzebujesz podłączyć kable rozruchowe? Czy samochód ma jakieś problemy z akumulatorem? Rozładował się akumulator. AI: Czy masz doświadczenie w obsłudze samochodów, czy to Twój pierwszy raz,...
Dzień dobry ostatnio wymieniałem przekaźnik rozrusznika w skuterze 50cc 4t i zapomniałem zobaczyć jak są podłączone kable od akumulatora i rozrusznika i czy ktoś może wie jak mają być podłączone albo czy ktoś może w swoim sprawdzić https://obrazki.elektroda.pl/5163569000_...
Nie kabel beztlenowy, tylko z miedzi beztlenowej:). Mase tez najlepiej z akumulatora ale mozesz dac mniejszej srednicy.
Będzie pamiętało, o ile jeden kabel zasilający (+ żółty) masz bezpośrednio z akumulatora. Drugi kabel zasilający (+ czerwony) powinien być załączany przez kluczyk stacyjki. Ostatecznie możesz oba zewrzeć i podłączyć prosto pod akumulator- bez stacyjki- ale to jedynie gdy nie masz rozłączanego (+) zasilania ze stacyjki.
Opisz co jakie masz elementy instalacji i wg. jakiego schematu łączyłeś. Szanse na spalenie stacyjki są prawie zerowe! Czy podłączenie plusa akumulatora do kabla idącego od przerywacza kierunkowskazów do przełącznika prawy lewy powoduje ich zaświecenie z możliwością zmiany lewy-prawy. Czy świecą dwa kierunkowskazy. Czy zasilony każy z osobna świeci....
Przeniosłem z: Schematu/instrukcji…
Jeśli zrobiłeś Big3 to nie musisz ciągnąć masy przez cały samochód, wystarczy że masę drugiego akumulatora podłączysz w bagażniku. Jeśli chodzi o przekrój przewodu to zależy jaki masz alternator, dla 90A 25mm2 to minimum. A kondensator 1F to tutaj jest zbędny, no chyba że tak jak ja chcesz mieć świecący rozdzielacz przewodów to jak najbardziej :D
Jest problem, bo nie trawią napięcia powyżej 13 V. Bardziej różnica. Na czerwonym masz powiedzmy 13 a na żółty dajesz 12 i nie gasną. Pewnie jak żółty podłączysz bezpośrednio do czerwonego to zgasną na pracującym. Też tak myślę ,ze jest różnica napięć na kablu świateł pozycyjnych a akumulatorem ,ale jak podłącze bezpośrednio kabel z akumulatora na...
Nie uziemienie tylko masa czy jest podłączona dobrze. Ujemny kabel akumulatora czy jest dobrze połączony z blachą samochodu, czy nie jest skorodowane to połączenie. To samo sprawdzić z najgrubszym kablem idącym od plusa akumulatora do rozrusznika.
Podaj skąd jesteś to ktoś z okolic się może znajdzie. Bo rysowania może być więcej jak roboty.
Podano kilka kroków. Brak na nie odpowiedzi. Nie może spaść do zera... podłączyłeś odwrotnie bieguny? Omomierzem można sprawdzić czy jest zwarcie (bez podłączonego akumulatora). Po kablach w głąb aby znaleźć winowajcę.
Pewnie za mała powierzchnia badż utleniony styk w miejscu podłączenia kabla do akumulatora
Ładuj je kilka godzin, a docelowo dobę przy takim prądzie. Jeśli silnik będzie odpalał, to jeszcze jest nadzieja że trochę posłużą. Jeśli będą słabnąć, czy tracić napięcie, to zostanie wymiana - te mówisz ponad 8 lat mają, więc i tak dobre były. Uważaj podczas ładowania - odkręciłeś korki, zatem nie wolno odłączać kabli od ładowania bez wyłączenia prostownika....
Przygód ciąg dalszy... Wyciągnąłem akumulator, który był rozładowany solidnie ponieważ nawet centralny zamek nie zadziałał. Naładowałem baterię, podłączyłem ją jak zawsze i spotkał mnie kolejny psikus od życia. W aucie nie ma zasilania. Zero. (teraz już nie jestem pewny czy prostownik jest sprawny, niestety nie mam nic do pomiaru prądu w domu) Pomyślałem...
Po podłączeniu żarówki zamiast radia, rozpędzeniu się i wjechaniu w dziurę żarówka gaśnie na sekundę i zaświeca się ponownie. I tu jest klucz do rozwiązania zagadki, pomimo tego że wszystko wygląda w porządku to któryś kabel ma przerwę. Na twoim miejscu nie bawiłbym się w szukanie mało ważnej usterki tylko pociągnął nowy kabel zasilający bezpośrednio...
Czyli kupujesz kable , przekaźnik (ten jest OK) , podłączasz i ciesz się muzą.
przedłużenie kabli akumulatora odkurzacz podłączenie kabli podłączenie kabli świece
konwerter antenowy voyager zapala gaśnie skaner microtek
generator funkcyjny prostownik tyrystor
Opel Astra H 1.6 benzyna 2007 – spalanie 0,8 l/100 km na postoju – czy to normalne? How to Connect I2C LCD (PCF8574 + HD44780) to OpenBeken BK7231 – Wiring, Address, Commands