Zobacz tutaj http://www.cobra.it/COBRA_SCHEDE/SCHEDE Trzeba się tylko zarejestrować. Instrukcje są w języku angielskim, włoskim i hiszpańskim. Do VW SHARAN też są. Pozdrawiam
Tak dobrze zrozumiałeś: ze sterownika do siłownika wychodzą 2 przewody do zasilania silnika siłownika, w stanie spoczynku na obu jest masa i w momencie ruchu przekaźnik rozwiera jeden z przewodów i podaje w kierunku siłownika, + co powoduje ruch siłownika w jedną ze stron (siłowniki np. zamykają się i układ ponownie przechodzi w stan spoczynku). Na...
Witam Z tego co sie ostatni dowiedzialem jezeli mozesz domykac okna po przytrzymaniu kluczyka i otwierac przy odwrotnej sytuacji tj. przy otwieraniu jak przytrzymasz to otwierasz szybki. To oznacz ze wszystko jest sterowane jednym przewodem. Masa pelna i nie pelna masa z rezystorem ok 200Ω. Pozdrawiam.
Żle podłączyłeś sterowanie,ma być schemat 1-wszy czyli masą i wówczas biały i biały/czarny do biało/zielonego z konsoli( z parametrem 200) pomarańczowe z alarmu maja być wolne a zółte do masy
rozpiska 2000r
trzeba zrobić specialny układ z przekaźników żeby mozna było sterowac centralnym np z alarmu, chyba ze kupisz alarm z wbudowanym sterownikiem zamka to tylko podepniesz go!!! Ja w mercu terz mam pneumatyka i kupiłem MAGICAR 440 i jestem bardzozadowolony, centralny bardzo prosto podłaczyc z takim alarmem!!! !!! !!! Ale słyszałem ze w passacie jest więcej...
masz tu rozpiske po angielsku do tego modelu: http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... Dodano po 17 kierunkowskazy możesz podpiąć przy bsi,jest to czarna kostka 16-to pinowa nr.pinów 13 i 14,pamiętaj,że przewód lampki pod który sie podłączasz jest sterowany plusem-nr32 w zielonym konektorze przy bezpiecznikach i trzeba zastosować...
[url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to... czytał?
Masz rację "neo2k", sterowany jest +. Zółto-czarny zamknięcie, biało-fioletowy otwarcie. Przewody są przy nogach kierowcy po lewej stronie.
Szare złącze w pobliżu boczku kierowcy, sterowanie masą, przewody biało-niebieski zamknij i biało-zielony otwórz.
WITAM przy drzwiach nic nie dotykaj !!! trzeba się podłączyć przy sterowniku centralnego u pasażera pod nogami nad głośnikiem!!! jak znajdę to podam ci kolory przewodów do rozcięcia a tym czasem wejdź na KLUB-BMW.pl i tam znajdziesz wszystko na temat tego auta. mam takie same!!
rozpiska alarmu http://obrazki.elektroda.net/6_125131785...
Możesz podłączyć siłowniki, ale nie będziesz miał sterowania z drzwi kierowcy. Lepiej podłączyć przez moduł centralnego zamka.
jakis schemat jest tez w download samochody
Z prawej strony kolumny kier. masz moduł cz, nie pamiętam koloru, ale na 1 przewodzie podanie "-" zamyka a przecięcie tego samego przewodu otwiera
Jakie auto? Jaki alarm? My to nie wróżki!!!
Ta może być z allegro.Wybierz sobie a wielki brat zasponsoruje.
No przecież pisze, że jeżeli na zamek wychodzą tylko dwa przewody sterujące, to jest to wyjście niskoprądowe masy, czyli możesz podpinać się bezpośrednio pod brązowo-czerwony i brązowo-biały. Przy tym podłączeniu jednak nie uzyskasz ryglowania - potrzebne są dwa impulsy na zamknij i łączysz się wtedy pod inne przewody. W Vectrze podpinasz się bezposrednio,...
Zielono/niebieski - otwórz Żółto/niebieski - zamknij to jest od E30 325 `89r
Witam. Master do niczego Ci się nie przyda, a będziesz miał więcej przewodów do podłączenia (oczywiście zakładając, że masz oryginalny centralny). A i tak będziesz musiał przejść z dwoma przewodami ze środka auta do drzwi. p.s. schemacik wrzucony we wcześniejszej odpowiedzi w formacie jpg. pozdrawiam.
O Octavii napisano już wiele. Ciekawą lekturę znajdziesz w dziale Zabezpieczenia Serwis. Polecam.
Nie wiem jak tam jest.Ale na bank złapiesz od wkładki.A z Cobry wynika,że to musi być w środku auta.A po drugie nie rozumiem jak to klient nie daje rozebrać drzwi?A jak się inaczej nie da podłączyć.To co zrobisz to telepatycznie?To daj mu to i niech podłączy sam.
O ile pamiętam, musisz znaleść sterownik (taka kostka jak przekaźnik, tylko ciut wyższa) i tam jest jeden wolny pin do otwierania. Ta kostka była chyba żółta, ale to była noc i nie widziałem dokładnie.
Aby Ci pomóc podaj jaki jest rocznik auta bo między 2000 a 2004 zaszły duże zmiany w sposobie sterowania centralnym , dysponuje sposobem podłaczenia w wersji językowej włoskiej jeśli Ci to pomoże przesle Ci na pw
Na przycisk przez diody ten na konsoli a jak chcesz to moge ci podeslac schemat zamka do c3 ale na priv
a wychodzą z alarmu przewody szary i brązowy?
Oto opisy podłączenia alarmu i centralnego zamka do SCORPIO :)
w przy bsi to chyba pin nr 27,ale trzeba sprawdzić Dodano po 8 a jeżeli nie ma przycisku na desce,to jest jeszcze jedna opcja sterowania,przewod 27 w 40-to pinowym konektorze na bsi w jednym cyklu rozwierasz na chwilę przekaznikiem i wtedy zamyka,a podanie masy na ten sam przewod bez rozwarcia otwiera,takie sterowanie występowało np. w xarach i peugeotach...
Nie, bo w takim przekaźniku kotwica 30 przełącza się między 87a w stanie spoczynkowym, a 87 w stanie aktywnym. Pod warunkiem, że jest to przekaźnik zwierno-rozwierny. Sprawdź poprosu czy jest przejście między 87a i 87, jeżeli nie ma to OK.
Jest to zamek sterowany minusem. Weź kawałek kabla z bezpiecznikiem rozłącz złączkę na łączeniu drzwi z karoserią. Jeden koniec kabla do masy a drugim sprawdzaj kolejno w gnieździe wyprowadzenia. Powienieneś natrafić na dwa kable które będą powodowały otwieranie i zamykanie drzwi. Uwaga!!! Gdy będziesz to robił wyłącz radio!!! podłączenie minusa na...
bez oryginalnego sterownika nie ruszysz siłowników bez przeróbki raczej wstaw oryginalny
Ale do czego chcesz to podłączyć?Jeżeli posiadasz oryginalny sterownik to są tam następujące przewody: Czerwony +12V Stałe zasilanie Czarny - Masa zielony, niebieski do siłowników W drzwiach kierowcy dodatkowo przewód biały , brązowy, i czarny (wszystkie przewody mają takie same kolory) Do alarmu podłączasz przewody biały i brązowy jest to sterowanie...
Centralny zamek: dwa plusy w wiazce z drzwi biało-fioletowy zamykanie, żółto-czarny otwieranie. Kierunkowskazy: niebieski i niebiesko-czerwony w lewym boku. Krańcówka drzwi: czarno-zielony przy module bezpieczników. Blokada zapłonu: fioletowo-pomarańczowy w lewym boku.
Spróbuj tak podłączyć. Zastanawiam się czy nie zblokować tego diodami, ale chyba nie ma takiej potrzeby.
A to masz zapewne Alarm Masters Firmy WIK z Gdańska. Schematu nie posiadam ale moge Ci podpowiedzieć z kąd wychodzą kable z centralki od centralnego. Z alarmu wychodzi złacze 10 pinowe i obok tego złacza jest małe złacze 3 pinowe. W tym złaczu 3 pinowym wychodzą dwa przewody , jeden jest koloru czarnego a drugi czarno czerwonego. alarm jest sterowany...
tu masz rozpiske do clio 01, w thali będzie tak samo http://www.cobra.it/images/pdf/RECLI01GB...
kierunki się przydaja,widać że włączył.Możesz tak podłączyć tylko linie drzwi musisz podłączyć pod impuls otwierania aby ponownie się nie zamykał,chyba ze ten alarm tego nie ma lub ewentualnie jest w opcji wyprogramowanie ponownego uzbrajania.
ZOBACZ TO
zaraz bo cos nie czaje: jak masz na czerwonym staly plus , na brazaowym staly minus a na żółtym i białym następuje zmiana (rewersja) potencjałów to w czym problem? piszesz że z cntralki alarmowej wychodzi impuls "-" dla zamykania i otwierania to pow. schemat jest zgodny z opisem: czerwony +12V, brązowy -12V , żółty + i - , biały - i +. Mam nadzieje...
Witam, Centralka w bawarce sterowana jest plusem, a wiekszość alarmów chodzi na (-) wiec musisz użyc dwóch przekażników I-sposób(zamykanie z jednoczesnym ryglowaniem zamka) -kabel biało-czerwony-zamykanie -kabel bialo-zielony-otwieranie na czas otwierania kabel czerwono-zielony musi zostać rozłączony. Tym kablem idzie stałe 12+ (uzyj przekaźnika) W...
Jeżeli nie masz 2 przewodów do sterowania centralnym zamkiem wychodzących z alarmu to może masz wyjście do zasilania czujników dodatkowych lub sterowania blokady ( np. pojawiający się + lub - w momencie załączenia alarmu ) wtedy wystarczy zastosować sterownik uniwersalny centralnego zamka .
Moduł ST1000 załatwi podłączenie tego alarmu i centralnego.
Nie widzisz podanych linków? No to z nich skorzystaj, bo jest tam wszystko o co pytasz.
Niebieski (jeżeli jest krótki i nie zaostrzony) jest anteną. Dodano po 3 Być może jeden z czarnych oraz brązowy i biały są od sterowania centralnym zamkiem (widać, ze idą na rezystory, a ponadto standardowo sterowniki MATER posiadają właśnie brązowe i białe przewody oraz czarne od krańcówek).
Alarm znajdziesz na www.conda.pl i do każdego alarmu dostajesz dyskietkę ze schematami.A podłączenie do thalii jest proste.Nie będziesz miał kłopotów.
prosze bardzo
Przeniosłem z: Schematu/instrukcji …
jaki alarm?Nazwa?
Dzieki. Wlasnie o takie informacje mi chodzilo. Reszte sobie juz wstepnie sprawdzilem na schemacie elektrycznym z jakiejs ksiazki o naprawie Tico.
Wyjścia sterujące centralnym zamkiem alarmu połączyć wg. schematu "sterowanie masą" i podłączyć dwoma przewodami do wejść sterujących centralki zamka.
Układ się nazywa UNSTER 00 i wysteruje każdym zamkiem z każdego alarmu. Tu http://www.amt.pnet.pl masz producenta, schematy i instrukcje. Kupić się chyba też da.
Każdym z tych zamków podłączysz się pod ten alarm. W alarmie to piny nr 1 i 2 licząc od lewej patrząc wiązka w swoją stronę. Nic nie musisz programować bo te alarmy są fabrycznie ustawione na standardowy (czyli taki jak zamierzasz kupić) zamek. Wszystkie te zamki mają wejścia sterujące w centralkach (najczęściej brązowy i biały przewód). Pozostanie...
Musisz podłączyć do przewodów białego i brązowego w centralce zamka centralnego. Biały do przewodu nr 6 czyli otwieranie. A brązowy do przewodu od zamykania POZDRAWIAM
Niestety całe okablowanie musisz zrobiś sam. Jak kupujesz alarm to ma on już wiązkę podłączeniową, tak samo jest z centralnym zamkiem. A masz już kupiony centralny i alarm czy dopiero zamierzasz kupić?
Nie zrozumieliśmy się. Myślałem, że masz na myśli podłączenie uciętych przewodów z wkładki do wyjścia alarmu na centralny a siłownika do oryginalnego sterownika centralnego w samochodzie.
Tak, wejścia sterownika c. zamka podłączasz pod te przewody do których na schemacie podłączony jest siłownik Przewody różowy i pomarańczowy podłącz do masy a czarny i biały pozostaw niepodłączone Pod wyjście kanału dodatkowego możesz podłączyć za pośrednictwem przekaźnika np. dodatkowy siłownik który będzie otwierał tylna klapę, albo jakieś domykanie...
Proszę:
Wpisz w wyszukiwanie Peugeot 206 .Tyle razy było to opisywane.Znajdziesz tam odp na swoje pytanie http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic24...
Witam.Posyłam opis pod jakie przewody podłancza sie alarm ,morze to coś pomorze
po CAN-ie i opis dostaniesz z alarmem W opcji-- szukaj --tez coś jest -sprawdzałem Będzie dobrze
Jest to PRESTIGE APS 250.Co do modelu mogę się mylić ale nie sądzę.To jest na pewno PRESTIGE.Bardzo dobre alarmy.A przewody do centrala wychodzą z boku.Jak nie miałeś podłączonego CZ to masz wolne wyjście dwu pinowe. Dodano po 1 No widzisz na ostatnim zdjęciu widzę wolne wyjście.To właśnie tam.Sterowanie masą.
przepraszam ze odgrzeje kotleta, jutro bede miał jeepa cherokee, i duzo było tu mowy ze jak sie zamykają drzwi to uzbraja sie alarm fakbryczny , czy jak otworze je z bagażnika to alarm będzie juz zdezaktywowany na wieki czy do kolejnego uzbrojenia. pozdrawiam
Honda Civic 2002 benzyna. Zamykanie żółto/czerwony, otwieranie biało/czerwony umiejscowione w 24 pinowym szrym złączu konektorowym umiejscowionym po lewej stronie pod deską rozdzielczą.Albo możesz wpiąć się w te przewody wychodzące w wiązce z drzwi kierowcy.
szary przy wyjściu z drzwi zamykanie,zielony również przy wyjściu otwieranie,obydwa oczywiście plusem,musisz za pomocą dwóch przekażników odwrócić sygnał z minusa na plus,wydłuzając czas na zamknij do ok.25s uruchomisz dociąganie szyb elektrycznych tzw.komfort. Dodano po 12 kolory do alarmu to:kierunki zielono/czarny,biało/czarny w wiazce idacej od...
Witam O przekaźnik taki może być problem ,natomiast możesz zrobić to na dwóch przekaźnikach. Jeden się załączy i podtrzyma z sygnału siłownika Drugi go rozłączy po podaniu sygnału z siłownika Przykładowo przewód niebieski siłownika załączy,zielony przewód rozłączy ,po podaniu chwilowym napięcia.Zasada działania START STOP na przyciskach.Przekaźnik załączający...
Jeśli auto posiada funkcję komfort i domyka szyby z kluczyka, to przy prawidłowym podłączeniu do centralnego zamka, powinien domykać szyby, oczywiście trzeba ustawić tą opcję w alarmie, (wydłużyć impuls zamykania). czy zamek centralny zamyka i otwiera?
Jest to pomarańczowy z czarnym paskiem.Podczas załaczenia alarmu stoi na nim cały czas masa.
W module ZKE masz dwa wolne piny 17 i 4 w żółtej wtyczce z których sterujesz plusami.
Schemat zamieszczony obrazuje sterowanie siłownikim na przemian wg/Twoich ozznaczeń 1,2 pojawia się 1- plus 2- minus np,zamykanie 1-minus 2-plus otwieranie. wg oznaczenia 4 to antena alarmu . Jeżeli potrzebujesz sygnałów minusowych do sterowania -wystarczy, że przewody rózowy pomarańczowy podłaczysz do minusa .Wtedy naprzemiennie minus bedzie sie pojawiał...
witam właśnie ż mam TDI i nie wiem czy można gdzies przeciąć jakiś przewód ( wiem że od zaworu pompy można , ewentualnie od zasilania ktory idzie na stacyjkę -- ale to zbyt łatwe i można łatwo podpiąć zasilanie ) najlepiej może gdzieś od jakiegoś sterownika itp tak aby nie odpalił a co do alarmów legendford to wiem że są dobre bo mam już założony tej...
najpierw podaj masę raz przy zamkniętych zamkach a raz przy otwartch (na nierozciętym )-będziesz wiedział jaka reakcja (natomiast CHWILOWA ) przerwa daje skutek odwrotny
tak mozna jak to napisze ci jutro bo niepamietam kolorow
Można jeszcze inaczej . Zakładałeś tylko centralny zamek czyli sterownik +siłowniki.W sterowniku centralnego zamka (schemat zamieściłeś )jest wtyczka a w tej wtyczce dwa przewody zielony i niebieski -zamień je miejscami i też będzie dobrze.
panie szanowny, wykonawcze sygnały zamykania na silnik pójdą z oryginalnej instalacji samochodu np. z tylnych drzwi,a ty tylko podawaj masy z brązowego i szarego na przewody sterujące siłownika master,które będą spięte z przewodami oryginalnego sterowania nexii,ajeżeli nie rozumiesz tego co piszę,to zleć to komuś,bo to 3 minuty roboty. Dodano po 49...
cental: biały i fioletowy kabel z centralki podłącz do masy, zielony i niebieski w kierunku instalacji samochodu, brązowy i czarny nigdzie nie podłączaj. syrena: odłącz na moment biały i zobacz czy nadal wyje, jak wyje to sprawdź czy na pewno syrena dostaje (+) i (-).
Według schematów. Odpowiednio brązowy i biały(są takie dwa luźne) ze sterownika centralnego do wyjść otwórz/zamknij z alarmu.
Czy mógłbyś zamieścić zdjęcie centralki? (w obudowie oraz bez obudowy zdjęcie płytki obustronne) Znalazłem informacje, że jest to alarm firmy Nutek z Tajwanu: [url=https://apps.fcc.gov/eas/GetEas731R...
Biały i brąz to sterowanie centralnym,oczywiście masą
Dostań się do płytki w centralce od centralnego i tam trzeba znaleźć przekaźniki które odpowiadają za zamykanie i otwieranie. Trzeba ustalić dwa piny , na które trzeba podać minus zamknij i otwórz z centralki którą kupiłeś.
co prawda już było, ale ...... Zamek sterowany plusem. Biało-czarny zamykanie i żółto-fioletowy otwieranie w wiązce wychodzącej z drzwi.
Da się podłączyć alarm. Nie ma osobnej centralki zamka, całością steruje skrzynka połączeń (UCH), tam gdzie sa bezpieczniki.
Sterownay plusem Przewód żółty zamykanie przewód biały otwieranie znajdujące się w wiązce przewodów wychodzących z drzwi kierowcy wiec musisz dodac 2 przekazniki zeby przejsc na sterowanie plusem
Niebiesko-zielony i szaro-brązowy w szarym złączu na module to przewody wykonawcze siłowników. Możesz wysterować zamek bezpośrednio wysokoprądowo wykorzystując te przewody, oczywiście odcinając je na czas zadziałania od modułu za pomocą przekaźników. Ewentualnie jeszcze możesz podłączyć zamykanie do przewodu sekwencyjnego sterowania z przycisku na konsoli,...
Nadal nie podałeś większej ilości szczegółów, ale trudno. Pomijając przypadkowe łączenie przewodów zakładam, że problem polega jak powyżej na złym sterowaniu alarmu na zamek. Jeśli już masz właściwe przewody po stronie oryginalnej instalacji auta to teraz czas skupić się na samym alarmie. Sprawdź w instrukcji jak ustawia się w Twoim modelu sterowanie...
oto schemacik
tu masz wszelkie informacje
zrobiłem już takich toledo kilka i jak świat światem zawsze było sterowanie dwa plusy zamykanie czerwono-zielony,otwieranie czerwono-niebieski,zielony i niebieski z żółtymi paskami z wiązki legendforda łączysz po +12,z czerwonymi paskami pomijasz,a na zielonym i niebieskim z białymi masz impulsy zamykania plusem i nie włączaj już komplikatora tylko...
Powinno pasować.
Załączam opis który ci pomoże
Prawdopodobnie na pomarańczowo-białym pojawia się masa po uzbrojeniu alarmu, ST-1000 lub SR911 zamienia ją na sygnały "zrozumiałe" dla centralnego zamka. To tak najprościej mogłem to wytłumaczyć.
Tak to będziesz miał fajerwerki na Sylwestra. Na Twojej instrukcji schemat po prawej na dole, pisze jak byk sterowanie zamkiem pneumatycznym.
Witam Ja szukam pomocy jak podłaczyć w BMW 320 E30 (1990) także alarm frodo pod centralny :?: HELP
Sterowanie zamka centralnego znajduje się w złączu 3-stykowym (dwa zewnętrzne piny ok.100mA , środek +12V ) ;złącze 2- stykowe to awaryjne wyłączenie (po przekręceniu stacyjki i zwarciu 2 styków wyłącza się alarm)
Przed podłączeniem alarmu centralny działał normalnie?
W załączniku różne sposoby podłączenia "centralnego zamka" do alarmów Cobra.
Musisz wziąść miernik lub neonke i sprzawdzić przy włanczaniu alarmu i wyłaczaniu gdzie pokazuje się impuls +12V (kolega wloc podpowiedział,że alarm steruje 12V)
Podepnij pod sterowanie z pokrywy bagaznika wylaczniki w sa tylko na zamkach wychodzi tylko kabelek
Jak w tym autku podłączyc alarm pod centralny zamek? Jak jest sterowany central?
Pomarańczowo/biały i fioletowo/biały do masy, pomarańczowy i fioletowy-sterowanie minusami
Jak podłączyć alarm po centralny zamek tego auta,czy można podłączyć się pod włącznik c.z. na drzwiach kierowcy-zamykanie i otwieranie od wewnątrz.
podłączyć centralne zamek alarm alarm sterować centralne podłączyć centralne mazda
poziom tuszu canon pixma aquastop przeciek panel zwarcie
philips mcm1150 schemat kemppi
Simulating Neon Lamp Relaxation Oscillator in Simulink Niedziałające przyciski w okapie Mastercook - przyczyny i rozwiązania