Zobacz tutaj http://www.cobra.it/COBRA_SCHEDE/SCHEDE Trzeba się tylko zarejestrować. Instrukcje są w języku angielskim, włoskim i hiszpańskim. Do VW SHARAN też są. Pozdrawiam
Tak dobrze zrozumiałeś: ze sterownika do siłownika wychodzą 2 przewody do zasilania silnika siłownika, w stanie spoczynku na obu jest masa i w momencie ruchu przekaźnik rozwiera jeden z przewodów i podaje w kierunku siłownika, + co powoduje ruch siłownika w jedną ze stron (siłowniki np. zamykają się i układ ponownie przechodzi w stan spoczynku). Na...
Witam Z tego co sie ostatni dowiedzialem jezeli mozesz domykac okna po przytrzymaniu kluczyka i otwierac przy odwrotnej sytuacji tj. przy otwieraniu jak przytrzymasz to otwierasz szybki. To oznacz ze wszystko jest sterowane jednym przewodem. Masa pelna i nie pelna masa z rezystorem ok 200Ω. Pozdrawiam.
Żle podłączyłeś sterowanie,ma być schemat 1-wszy czyli masą i wówczas biały i biały/czarny do biało/zielonego z konsoli( z parametrem 200) pomarańczowe z alarmu maja być wolne a zółte do masy
rozpiska 2000r
Możesz podłączyć siłowniki, ale nie będziesz miał sterowania z drzwi kierowcy. Lepiej podłączyć przez moduł centralnego zamka.
a wychodzą z alarmu przewody szary i brązowy?
rozpiska alarmu http://obrazki.elektroda.net/6_125131785...
Oto opisy podłączenia alarmu i centralnego zamka do SCORPIO :)
O Octavii napisano już wiele. Ciekawą lekturę znajdziesz w dziale Zabezpieczenia Serwis. Polecam.
Nie widzisz podanych linków? No to z nich skorzystaj, bo jest tam wszystko o co pytasz.
zamek centralny działa tam na dwóch przewodach żółto-szary podanie masy zamyka,czerwono-szary chwilowe rozwarcie przekaznikiem tego przewodu otwiera.Ale trzeba to jeszcze zweryfikować w samochodzie,łapiesz je w wiązce wychodzącej z drzwi.
Aby Ci pomóc podaj jaki jest rocznik auta bo między 2000 a 2004 zaszły duże zmiany w sposobie sterowania centralnym , dysponuje sposobem podłaczenia w wersji językowej włoskiej jeśli Ci to pomoże przesle Ci na pw
Dzięki napewno sprawdze. A wisz coś na temat podłączenia przewodów ad alarmu do sygnalizacji kierunkowskazami? gdzie należy je wpiąć? Czy gdzieś do przewodów przy BSI pod kierownica czy w skrzynce z bezpiecznikami w komorze silnika? Dodano po 13 A jeśli chodzi o podłączenie sterowania do centralnego zamka to niestety na desce rozdzielczej ni nigdzie...
Na przycisk przez diody ten na konsoli a jak chcesz to moge ci podeslac schemat zamka do c3 ale na priv
trzeba zrobić specialny układ z przekaźników żeby mozna było sterowac centralnym np z alarmu, chyba ze kupisz alarm z wbudowanym sterownikiem zamka to tylko podepniesz go!!! Ja w mercu terz mam pneumatyka i kupiłem MAGICAR 440 i jestem bardzozadowolony, centralny bardzo prosto podłaczyc z takim alarmem!!! !!! !!! Ale słyszałem ze w passacie jest więcej...
Witam, jeśli działa centralny zamek (tzn. przy otwieraniu drzwi po przekręceniu kluczyka otwierają się drzwi lub po wciśnieciu bolca blokującego zamykają) to ściągnij maskownice z przednich drzwi od str. kierowcy znajdz "automat" zam/otw. drzwi, z niego wychodzą kable chyba 4, trzeba sprawdzić próbówką lub multimetrem bo 2 z nich w stanie zwarcia zamykają...
Układ się nazywa UNSTER 00 i wysteruje każdym zamkiem z każdego alarmu. Tu http://www.amt.pnet.pl masz producenta, schematy i instrukcje. Kupić się chyba też da.
[url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to... czytał?
Żeby ktoś ci pomógł musisz podać więcej danych o tym alarmie. Ile jest przewodów, kolory itd. POZDRAWIAM
Tak, wejścia sterownika c. zamka podłączasz pod te przewody do których na schemacie podłączony jest siłownik Przewody różowy i pomarańczowy podłącz do masy a czarny i biały pozostaw niepodłączone Pod wyjście kanału dodatkowego możesz podłączyć za pośrednictwem przekaźnika np. dodatkowy siłownik który będzie otwierał tylna klapę, albo jakieś domykanie...
Niestety całe okablowanie musisz zrobiś sam. Jak kupujesz alarm to ma on już wiązkę podłączeniową, tak samo jest z centralnym zamkiem. A masz już kupiony centralny i alarm czy dopiero zamierzasz kupić?
Centralny zamek: dwa plusy w wiazce z drzwi biało-fioletowy zamykanie, żółto-czarny otwieranie. Kierunkowskazy: niebieski i niebiesko-czerwony w lewym boku. Krańcówka drzwi: czarno-zielony przy module bezpieczników. Blokada zapłonu: fioletowo-pomarańczowy w lewym boku.
A to masz zapewne Alarm Masters Firmy WIK z Gdańska. Schematu nie posiadam ale moge Ci podpowiedzieć z kąd wychodzą kable z centralki od centralnego. Z alarmu wychodzi złacze 10 pinowe i obok tego złacza jest małe złacze 3 pinowe. W tym złaczu 3 pinowym wychodzą dwa przewody , jeden jest koloru czarnego a drugi czarno czerwonego. alarm jest sterowany...
Każdym z tych zamków podłączysz się pod ten alarm. W alarmie to piny nr 1 i 2 licząc od lewej patrząc wiązka w swoją stronę. Nic nie musisz programować bo te alarmy są fabrycznie ustawione na standardowy (czyli taki jak zamierzasz kupić) zamek. Wszystkie te zamki mają wejścia sterujące w centralkach (najczęściej brązowy i biały przewód). Pozostanie...
Masz rację "neo2k", sterowany jest +. Zółto-czarny zamknięcie, biało-fioletowy otwarcie. Przewody są przy nogach kierowcy po lewej stronie.
Szare złącze w pobliżu boczku kierowcy, sterowanie masą, przewody biało-niebieski zamknij i biało-zielony otwórz.
jakis schemat jest tez w download samochody
Wpisz w wyszukiwanie Peugeot 206 .Tyle razy było to opisywane.Znajdziesz tam odp na swoje pytanie http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic24...
Jest to PRESTIGE APS 250.Co do modelu mogę się mylić ale nie sądzę.To jest na pewno PRESTIGE.Bardzo dobre alarmy.A przewody do centrala wychodzą z boku.Jak nie miałeś podłączonego CZ to masz wolne wyjście dwu pinowe. Dodano po 1 No widzisz na ostatnim zdjęciu widzę wolne wyjście.To właśnie tam.Sterowanie masą.
Jest to pomarańczowy z czarnym paskiem.Podczas załaczenia alarmu stoi na nim cały czas masa.
Niebieski (jeżeli jest krótki i nie zaostrzony) jest anteną. Dodano po 3 Być może jeden z czarnych oraz brązowy i biały są od sterowania centralnym zamkiem (widać, ze idą na rezystory, a ponadto standardowo sterowniki MATER posiadają właśnie brązowe i białe przewody oraz czarne od krańcówek).
Schemat zamieszczony obrazuje sterowanie siłownikim na przemian wg/Twoich ozznaczeń 1,2 pojawia się 1- plus 2- minus np,zamykanie 1-minus 2-plus otwieranie. wg oznaczenia 4 to antena alarmu . Jeżeli potrzebujesz sygnałów minusowych do sterowania -wystarczy, że przewody rózowy pomarańczowy podłaczysz do minusa .Wtedy naprzemiennie minus bedzie sie pojawiał...
Jakie auto? Jaki alarm? My to nie wróżki!!!
prosze bardzo
panie szanowny, wykonawcze sygnały zamykania na silnik pójdą z oryginalnej instalacji samochodu np. z tylnych drzwi,a ty tylko podawaj masy z brązowego i szarego na przewody sterujące siłownika master,które będą spięte z przewodami oryginalnego sterowania nexii,ajeżeli nie rozumiesz tego co piszę,to zleć to komuś,bo to 3 minuty roboty. Dodano po 49...
No przecież pisze, że jeżeli na zamek wychodzą tylko dwa przewody sterujące, to jest to wyjście niskoprądowe masy, czyli możesz podpinać się bezpośrednio pod brązowo-czerwony i brązowo-biały. Przy tym podłączeniu jednak nie uzyskasz ryglowania - potrzebne są dwa impulsy na zamknij i łączysz się wtedy pod inne przewody. W Vectrze podpinasz się bezposrednio,...
Z prawej strony kolumny kier. masz moduł cz, nie pamiętam koloru, ale na 1 przewodzie podanie "-" zamyka a przecięcie tego samego przewodu otwiera
Przeniosłem z: Schematu/instrukcji …
Ta może być z allegro.Wybierz sobie a wielki brat zasponsoruje.
Zielono/niebieski - otwórz Żółto/niebieski - zamknij to jest od E30 325 `89r
przepraszam ze odgrzeje kotleta, jutro bede miał jeepa cherokee, i duzo było tu mowy ze jak sie zamykają drzwi to uzbraja sie alarm fakbryczny , czy jak otworze je z bagażnika to alarm będzie juz zdezaktywowany na wieki czy do kolejnego uzbrojenia. pozdrawiam
Dzieki. Wlasnie o takie informacje mi chodzilo. Reszte sobie juz wstepnie sprawdzilem na schemacie elektrycznym z jakiejs ksiazki o naprawie Tico.
cental: biały i fioletowy kabel z centralki podłącz do masy, zielony i niebieski w kierunku instalacji samochodu, brązowy i czarny nigdzie nie podłączaj. syrena: odłącz na moment biały i zobacz czy nadal wyje, jak wyje to sprawdź czy na pewno syrena dostaje (+) i (-).
Ale do czego chcesz to podłączyć?Jeżeli posiadasz oryginalny sterownik to są tam następujące przewody: Czerwony +12V Stałe zasilanie Czarny - Masa zielony, niebieski do siłowników W drzwiach kierowcy dodatkowo przewód biały , brązowy, i czarny (wszystkie przewody mają takie same kolory) Do alarmu podłączasz przewody biały i brązowy jest to sterowanie...
tu masz wszelkie informacje
Witam.Posyłam opis pod jakie przewody podłancza sie alarm ,morze to coś pomorze
w przy bsi to chyba pin nr 27,ale trzeba sprawdzić Dodano po 8 a jeżeli nie ma przycisku na desce,to jest jeszcze jedna opcja sterowania,przewod 27 w 40-to pinowym konektorze na bsi w jednym cyklu rozwierasz na chwilę przekaznikiem i wtedy zamyka,a podanie masy na ten sam przewod bez rozwarcia otwiera,takie sterowanie występowało np. w xarach i peugeotach...
Zamek powinien być na szarym zamknij i zielono-żółtym lub zielono-czerwonym otwórz,sprawdź jeszcze opcję przewodów żółty i biały,bo takie typowo fordowskie sterowanie występuje również w vw transporter{musi być "mocny" plus} i może akurat tobie sie trafiło.Tapicerkę z drzwi możesz ściagać bez problemów i aibagi również odpinać pod warunkiem wyłączonego...
Honda Civic 2002 benzyna. Zamykanie żółto/czerwony, otwieranie biało/czerwony umiejscowione w 24 pinowym szrym złączu konektorowym umiejscowionym po lewej stronie pod deską rozdzielczą.Albo możesz wpiąć się w te przewody wychodzące w wiązce z drzwi kierowcy.
Nie, bo w takim przekaźniku kotwica 30 przełącza się między 87a w stanie spoczynkowym, a 87 w stanie aktywnym. Pod warunkiem, że jest to przekaźnik zwierno-rozwierny. Sprawdź poprosu czy jest przejście między 87a i 87, jeżeli nie ma to OK.
Jest to zamek sterowany minusem. Weź kawałek kabla z bezpiecznikiem rozłącz złączkę na łączeniu drzwi z karoserią. Jeden koniec kabla do masy a drugim sprawdzaj kolejno w gnieździe wyprowadzenia. Powienieneś natrafić na dwa kable które będą powodowały otwieranie i zamykanie drzwi. Uwaga!!! Gdy będziesz to robił wyłącz radio!!! podłączenie minusa na...
bez oryginalnego sterownika nie ruszysz siłowników bez przeróbki raczej wstaw oryginalny
szary przy wyjściu z drzwi zamykanie,zielony również przy wyjściu otwieranie,obydwa oczywiście plusem,musisz za pomocą dwóch przekażników odwrócić sygnał z minusa na plus,wydłuzając czas na zamknij do ok.25s uruchomisz dociąganie szyb elektrycznych tzw.komfort. Dodano po 12 kolory do alarmu to:kierunki zielono/czarny,biało/czarny w wiazce idacej od...
to Prestige APS 150MX http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
Jeśli auto posiada funkcję komfort i domyka szyby z kluczyka, to przy prawidłowym podłączeniu do centralnego zamka, powinien domykać szyby, oczywiście trzeba ustawić tą opcję w alarmie, (wydłużyć impuls zamykania). czy zamek centralny zamyka i otwiera?
Moduł ST1000 załatwi podłączenie tego alarmu i centralnego.
witam właśnie ż mam TDI i nie wiem czy można gdzies przeciąć jakiś przewód ( wiem że od zaworu pompy można , ewentualnie od zasilania ktory idzie na stacyjkę -- ale to zbyt łatwe i można łatwo podpiąć zasilanie ) najlepiej może gdzieś od jakiegoś sterownika itp tak aby nie odpalił a co do alarmów legendford to wiem że są dobre bo mam już założony tej...
najprościej i najtaniej jest kupić siłowniki elektryczne w wv tak jak w audi były oryginalnie montowane siłowniki pneumatyczne. siłowniki z centralką kupisz za 40-50 zł. jeżeli alarm ma wyjście do sterowania zamkiem do można to podłączyć, nie znam tego alarmu.
kierunki się przydaja,widać że włączył.Możesz tak podłączyć tylko linie drzwi musisz podłączyć pod impuls otwierania aby ponownie się nie zamykał,chyba ze ten alarm tego nie ma lub ewentualnie jest w opcji wyprogramowanie ponownego uzbrajania.
Są takie moduły. Było już o tym wielokrotnie, wystarczy użyć wyszukiwarki.
ZOBACZ TO
zaraz bo cos nie czaje: jak masz na czerwonym staly plus , na brazaowym staly minus a na żółtym i białym następuje zmiana (rewersja) potencjałów to w czym problem? piszesz że z cntralki alarmowej wychodzi impuls "-" dla zamykania i otwierania to pow. schemat jest zgodny z opisem: czerwony +12V, brązowy -12V , żółty + i - , biały - i +. Mam nadzieje...
Witam, Centralka w bawarce sterowana jest plusem, a wiekszość alarmów chodzi na (-) wiec musisz użyc dwóch przekażników I-sposób(zamykanie z jednoczesnym ryglowaniem zamka) -kabel biało-czerwony-zamykanie -kabel bialo-zielony-otwieranie na czas otwierania kabel czerwono-zielony musi zostać rozłączony. Tym kablem idzie stałe 12+ (uzyj przekaźnika) W...
co prawda już było, ale ...... Zamek sterowany plusem. Biało-czarny zamykanie i żółto-fioletowy otwieranie w wiązce wychodzącej z drzwi.
Pomarańczowo/biały i fioletowo/biały do masy, pomarańczowy i fioletowy-sterowanie minusami
Napisz jaki masz samochód, czy jest oryginalny centralny czy dokładany, elektryczny czy pneumatyczny. Co do drugiej części jest tak jak piszesz. POZDRAWIAM
W załączniku różne sposoby podłączenia "centralnego zamka" do alarmów Cobra.
musisz sprawdzic czy ma imobilajzer w pilocie jak nie ma to załóz zwykły alarm i bez problemu a jak ma to zostaje tylko bezpilotówka
Powinno pasować.
Załączam opis który ci pomoże
jaki alarm?Nazwa?
Próbnik żarówkowy to taka żarówka12V z kabelkiem. Bez dodatkowego modułu domykania nie zrealizujesz tej funkcji bo auto nie posiada jej z klucza(komfort)
Nie, od takich numerów są bezpilotówki
Przewód brązowo/czerwony zamykanie, brązowo/biały otwieranie. Przewody te znajdują się w wiązce wychodzącej z drzwi kierowcy. Bierzesz miernik i sprawdzasz kiedy pojawia się impuls masy na przewodzie np. czerwonym. Jeżeli przy zamykaniu to podpinasz go do brązowo/czerwonego. Jeżeli przy otwieraniu to do brązowo/białego.
Proszę:
Ja przerabiałem takie trzy sztuki 95 i wszystkie miały sterowanie jednoprzewodowe na cienkim chyba niebiesko zielonym kablu. Wiem że były sterowania dwoma masami alle ja w tych rocznikach nie miałem.
np. ten http://www.elsmet.com.pl/product_info.ph... Dodano po 1 tu znajdziesz wszystko co cie interesuje,a jak zadzwonisz to doradza tel.601364446
to będzie pasować
Przewody opisane na schemacie centralki jako interfejs centralnego zamka: - pomarańczowy i pomarańczowo/czarny nie podłączasz, - żółty i żółto/czarny podłącz do masy, - biały i biało/czarny podłączasz do przewodów białego i brązowego w wiązce zamka centralnego (opisane jako sterowanie manualne). Jeśli w instrukcji alarmu nie ma pisanych pinów wejść...
Postronie kierowcy przy prawej nodze koło pedału gazu jest główna kostka podłączeniowa do tyłu samochodu tam masz wszystko przewody kierunków także. nie pamiętam dokładnie ale chyba przewód zielony z czerwonym paskiem i zielony z żółtym paskiem, to sś plusy i tylko dopinasz się do nich przewodami z alarmu.
W module ZKE masz dwa wolne piny 17 i 4 w żółtej wtyczce z których sterujesz plusami.
Złącza sa po lewej stronie na boku koło nóg ( plastikowa osłona) Zamek nentralny kostka koło dzwigni pod maske przewody otwieranie i zamykanie popielaty/bialy i popielaty/brazowy, a kierunkowskazy jakies dwie kostki nizej niebieski/czerwony i zielony/czerwony. Cos takiego :) mam nadzieje ze pomoze.
Po odcięciu pomarańczowego przewodu w drzwiach u kierowcy zaobserwowałem ze gdy zamykam drzwi kierowcy kluczykiem to zamyka się cała reszta ale, zamek od kierowcy nie jest zamykany elektrycznie tylko mechanicznie natomiast gdy zamknę zamek od strony pasażera to centralny zamek nie daje się zamknąć (zamyka się i otwiera ponownie) natomiast gdy podaję...
no dobra ale które przewody podłączyć z centralnego zamka a które z alarmu
Jak podłączyć alarm po centralny zamek tego auta,czy można podłączyć się pod włącznik c.z. na drzwiach kierowcy-zamykanie i otwieranie od wewnątrz.
Tylko teraz się rozchodzi o to czy da radę podłączyć pod ten alarm??
tak mozna jak to napisze ci jutro bo niepamietam kolorow
Czy ktoś wie jak podłączyć centralny zamek pneumatyczny(fabryczny w mercedesie) do alarmu
Skoro masz na schemacie sterowanie pneumatykiem to powinieneś mieć schemat sterowaniem masy. Może być tak: żółty i żółto-czarny do masy, biały i biało-czarny zamykanie i otwieranie pozostałe zostają wolne Reszta o sterowaniu w A jest na forum, użyj wyszukiwarki.
Mam pytanie jak podłączyć alarm pod orginalny centralny zamek w tym właśnie modelu ??
Kolego po pierwsze zastanów się nad samodzielnym montażem tego alarmu , bo jeśli nie wiesz cyt'' ale nie wiem czy centralny zamek jest pneumatyczny czy z siłownikiem zamka '' to nic dobrego nie wróży . Dla podpowiedzi proszę linki http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic15... tematów na audi 80 jest kilkadziesiąt i wystarczy że użyjesz wyszukiwarki...
dzis po wczesniejszym przestudiowaniu archiwum zabralem sie za montaz alarmu oraz centralnego w golfie mk3 1.9D z 96r. rozkrecilem wszystko lecz niestety utknolem na podlaczeniach - mam takie problemy: 1. skad wziasc plus do zasilania alarmu oraz plus po stacyjce? w opisach znalazlem informacje, ze plus nalezy wziasc gdzies z tylu skrzynki z jakiegos...
Witam wszystkich Forumowiczów. Proszę o nie usuwanie tego postu gdyż szukałem podobny temat i nic nie znalazłem, co by mogło mi pomóc. Mam opla vectrę A z 95r . Puszka centralnego to Kikert ( standard ). Podłączyłem sterownik STIG na pilota tzw. scyzoryk. Wszystko działa kierunki palą się podczas zamykania i otwierania. Problem jest taki, że z kluczyka...
Opisane masz w poscie Centralny a alarm
Prawdopodobnie na pomarańczowo-białym pojawia się masa po uzbrojeniu alarmu, ST-1000 lub SR911 zamienia ją na sygnały "zrozumiałe" dla centralnego zamka. To tak najprościej mogłem to wytłumaczyć.
Witam Ja szukam pomocy jak podłaczyć w BMW 320 E30 (1990) także alarm frodo pod centralny :?: HELP
Na które przewody w alarmie podłączyć centralny zamek,proszę o ponoc.,
Dostań się do płytki w centralce od centralnego i tam trzeba znaleźć przekaźniki które odpowiadają za zamykanie i otwieranie. Trzeba ustalić dwa piny , na które trzeba podać minus zamknij i otwórz z centralki którą kupiłeś.
Czy ktoś może podpowiedzieć jak podłączyć central do tego alarmu
podłączyć centralny zamek alarm podłączyć centralny alarm podłączyć alarm centralny
dewalt udarowy najlepszy centrala domowy philips golarka akumulator