rozpiska 2000r
Witam. Master do niczego Ci się nie przyda, a będziesz miał więcej przewodów do podłączenia (oczywiście zakładając, że masz oryginalny centralny). A i tak będziesz musiał przejść z dwoma przewodami ze środka auta do drzwi. p.s. schemacik wrzucony we wcześniejszej odpowiedzi w formacie jpg. pozdrawiam.
O ile pamiętam, musisz znaleść sterownik (taka kostka jak przekaźnik, tylko ciut wyższa) i tam jest jeden wolny pin do otwierania. Ta kostka była chyba żółta, ale to była noc i nie widziałem dokładnie.
Aby Ci pomóc podaj jaki jest rocznik auta bo między 2000 a 2004 zaszły duże zmiany w sposobie sterowania centralnym , dysponuje sposobem podłaczenia w wersji językowej włoskiej jeśli Ci to pomoże przesle Ci na pw
Na przycisk przez diody ten na konsoli a jak chcesz to moge ci podeslac schemat zamka do c3 ale na priv
Oto opisy podłączenia alarmu i centralnego zamka do SCORPIO :)
tu masz rozpiske do clio 01, w thali będzie tak samo http://www.cobra.it/images/pdf/RECLI01GB...
Dzięki napewno sprawdze. A wisz coś na temat podłączenia przewodów ad alarmu do sygnalizacji kierunkowskazami? gdzie należy je wpiąć? Czy gdzieś do przewodów przy BSI pod kierownica czy w skrzynce z bezpiecznikami w komorze silnika? Dodano po 13 A jeśli chodzi o podłączenie sterowania do centralnego zamka to niestety na desce rozdzielczej ni nigdzie...
trzeba zrobić specialny układ z przekaźników żeby mozna było sterowac centralnym np z alarmu, chyba ze kupisz alarm z wbudowanym sterownikiem zamka to tylko podepniesz go!!! Ja w mercu terz mam pneumatyka i kupiłem MAGICAR 440 i jestem bardzozadowolony, centralny bardzo prosto podłaczyc z takim alarmem!!! !!! !!! Ale słyszałem ze w passacie jest więcej...
[url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to... czytał?
Szare złącze w pobliżu boczku kierowcy, sterowanie masą, przewody biało-niebieski zamknij i biało-zielony otwórz.
Masz rację "neo2k", sterowany jest +. Zółto-czarny zamknięcie, biało-fioletowy otwarcie. Przewody są przy nogach kierowcy po lewej stronie.
prosze bardzo
Przeniosłem z: Schematu/instrukcji …
WITAM przy drzwiach nic nie dotykaj !!! trzeba się podłączyć przy sterowniku centralnego u pasażera pod nogami nad głośnikiem!!! jak znajdę to podam ci kolory przewodów do rozcięcia a tym czasem wejdź na KLUB-BMW.pl i tam znajdziesz wszystko na temat tego auta. mam takie same!!
Zielono/niebieski - otwórz Żółto/niebieski - zamknij to jest od E30 325 `89r
Jakie auto? Jaki alarm? My to nie wróżki!!!
model'99 dwie masy brązowy konektor w boczku,przewody brązowo-czerwony i szaro-biały,domykanie to wydłużenie czasu na zamknij.
No przecież pisze, że jeżeli na zamek wychodzą tylko dwa przewody sterujące, to jest to wyjście niskoprądowe masy, czyli możesz podpinać się bezpośrednio pod brązowo-czerwony i brązowo-biały. Przy tym podłączeniu jednak nie uzyskasz ryglowania - potrzebne są dwa impulsy na zamknij i łączysz się wtedy pod inne przewody. W Vectrze podpinasz się bezposrednio,...
Witam.Posyłam opis pod jakie przewody podłancza sie alarm ,morze to coś pomorze
po CAN-ie i opis dostaniesz z alarmem W opcji-- szukaj --tez coś jest -sprawdzałem Będzie dobrze
Z prawej strony kolumny kier. masz moduł cz, nie pamiętam koloru, ale na 1 przewodzie podanie "-" zamyka a przecięcie tego samego przewodu otwiera
Honda Civic 2002 benzyna. Zamykanie żółto/czerwony, otwieranie biało/czerwony umiejscowione w 24 pinowym szrym złączu konektorowym umiejscowionym po lewej stronie pod deską rozdzielczą.Albo możesz wpiąć się w te przewody wychodzące w wiązce z drzwi kierowcy.
Zamek powinien być na szarym zamknij i zielono-żółtym lub zielono-czerwonym otwórz,sprawdź jeszcze opcję przewodów żółty i biały,bo takie typowo fordowskie sterowanie występuje również w vw transporter{musi być "mocny" plus} i może akurat tobie sie trafiło.Tapicerkę z drzwi możesz ściagać bez problemów i aibagi również odpinać pod warunkiem wyłączonego...
witam właśnie ż mam TDI i nie wiem czy można gdzies przeciąć jakiś przewód ( wiem że od zaworu pompy można , ewentualnie od zasilania ktory idzie na stacyjkę -- ale to zbyt łatwe i można łatwo podpiąć zasilanie ) najlepiej może gdzieś od jakiegoś sterownika itp tak aby nie odpalił a co do alarmów legendford to wiem że są dobre bo mam już założony tej...
w przy bsi to chyba pin nr 27,ale trzeba sprawdzić Dodano po 8 a jeżeli nie ma przycisku na desce,to jest jeszcze jedna opcja sterowania,przewod 27 w 40-to pinowym konektorze na bsi w jednym cyklu rozwierasz na chwilę przekaznikiem i wtedy zamyka,a podanie masy na ten sam przewod bez rozwarcia otwiera,takie sterowanie występowało np. w xarach i peugeotach...
Nie, bo w takim przekaźniku kotwica 30 przełącza się między 87a w stanie spoczynkowym, a 87 w stanie aktywnym. Pod warunkiem, że jest to przekaźnik zwierno-rozwierny. Sprawdź poprosu czy jest przejście między 87a i 87, jeżeli nie ma to OK.
bez oryginalnego sterownika nie ruszysz siłowników bez przeróbki raczej wstaw oryginalny
Jest to zamek sterowany minusem. Weź kawałek kabla z bezpiecznikiem rozłącz złączkę na łączeniu drzwi z karoserią. Jeden koniec kabla do masy a drugim sprawdzaj kolejno w gnieździe wyprowadzenia. Powienieneś natrafić na dwa kable które będą powodowały otwieranie i zamykanie drzwi. Uwaga!!! Gdy będziesz to robił wyłącz radio!!! podłączenie minusa na...
Czy mógłbyś zamieścić zdjęcie centralki? (w obudowie oraz bez obudowy zdjęcie płytki obustronne) Znalazłem informacje, że jest to alarm firmy Nutek z Tajwanu: [url=https://apps.fcc.gov/eas/GetEas731R...
Według schematów. Odpowiednio brązowy i biały(są takie dwa luźne) ze sterownika centralnego do wyjść otwórz/zamknij z alarmu.
Biały i brąz to sterowanie centralnym,oczywiście masą
Jest taki sterownik uniwersalny ST-1000 firmy EBS. Lub małoracjonalne bo rezygnujesz ze sterowania c.z. z kluczyka - odciąć te przewody i wpiąć przekaźnik tak aby podawał masę raz na jeden, raz na drugi przewód - w zależności stanu alarmu.
ZOBACZ TO
co prawda już było, ale ...... Zamek sterowany plusem. Biało-czarny zamykanie i żółto-fioletowy otwieranie w wiązce wychodzącej z drzwi.
kierunki się przydaja,widać że włączył.Możesz tak podłączyć tylko linie drzwi musisz podłączyć pod impuls otwierania aby ponownie się nie zamykał,chyba ze ten alarm tego nie ma lub ewentualnie jest w opcji wyprogramowanie ponownego uzbrajania.
Witam, Centralka w bawarce sterowana jest plusem, a wiekszość alarmów chodzi na (-) wiec musisz użyc dwóch przekażników I-sposób(zamykanie z jednoczesnym ryglowaniem zamka) -kabel biało-czerwony-zamykanie -kabel bialo-zielony-otwieranie na czas otwierania kabel czerwono-zielony musi zostać rozłączony. Tym kablem idzie stałe 12+ (uzyj przekaźnika) W...
Wyjścia sterujące centralnym zamkiem alarmu połączyć wg. schematu "sterowanie masą" i podłączyć dwoma przewodami do wejść sterujących centralki zamka.
zaraz bo cos nie czaje: jak masz na czerwonym staly plus , na brazaowym staly minus a na żółtym i białym następuje zmiana (rewersja) potencjałów to w czym problem? piszesz że z cntralki alarmowej wychodzi impuls "-" dla zamykania i otwierania to pow. schemat jest zgodny z opisem: czerwony +12V, brązowy -12V , żółty + i - , biały - i +. Mam nadzieje...
Powinno pasować.
Załączam opis który ci pomoże
Alarm znajdziesz na www.conda.pl i do każdego alarmu dostajesz dyskietkę ze schematami.A podłączenie do thalii jest proste.Nie będziesz miał kłopotów.
Zobacz tutaj http://www.cobra.it/COBRA_SCHEDE/SCHEDE Trzeba się tylko zarejestrować. Instrukcje są w języku angielskim, włoskim i hiszpańskim. Do VW SHARAN też są. Pozdrawiam
Napisz jaki masz samochód, czy jest oryginalny centralny czy dokładany, elektryczny czy pneumatyczny. Co do drugiej części jest tak jak piszesz. POZDRAWIAM
Proszę:
Możesz podłączyć siłowniki, ale nie będziesz miał sterowania z drzwi kierowcy. Lepiej podłączyć przez moduł centralnego zamka.
jaki alarm?Nazwa?
Moduł ST1000 załatwi podłączenie tego alarmu i centralnego.
to będzie pasować
Tak dobrze zrozumiałeś: ze sterownika do siłownika wychodzą 2 przewody do zasilania silnika siłownika, w stanie spoczynku na obu jest masa i w momencie ruchu przekaźnik rozwiera jeden z przewodów i podaje w kierunku siłownika, + co powoduje ruch siłownika w jedną ze stron (siłowniki np. zamykają się i układ ponownie przechodzi w stan spoczynku). Na...
Sterowanie zamka centralnego znajduje się w złączu 3-stykowym (dwa zewnętrzne piny ok.100mA , środek +12V ) ;złącze 2- stykowe to awaryjne wyłączenie (po przekręceniu stacyjki i zwarciu 2 styków wyłącza się alarm)
Postronie kierowcy przy prawej nodze koło pedału gazu jest główna kostka podłączeniowa do tyłu samochodu tam masz wszystko przewody kierunków także. nie pamiętam dokładnie ale chyba przewód zielony z czerwonym paskiem i zielony z żółtym paskiem, to sś plusy i tylko dopinasz się do nich przewodami z alarmu.
W module ZKE masz dwa wolne piny 17 i 4 w żółtej wtyczce z których sterujesz plusami.
Witam Z tego co sie ostatni dowiedzialem jezeli mozesz domykac okna po przytrzymaniu kluczyka i otwierac przy odwrotnej sytuacji tj. przy otwieraniu jak przytrzymasz to otwierasz szybki. To oznacz ze wszystko jest sterowane jednym przewodem. Masa pelna i nie pelna masa z rezystorem ok 200Ω. Pozdrawiam.
tak mozna jak to napisze ci jutro bo niepamietam kolorow
najpierw podaj masę raz przy zamkniętych zamkach a raz przy otwartch (na nierozciętym )-będziesz wiedział jaka reakcja (natomiast CHWILOWA ) przerwa daje skutek odwrotny
to jest orginalny program fiata . z nikad sie nie sciagnie w Punto sa zamki we wsztstkich drzwiach , tylko w pandzie nie ma . jesliby ci cos trzeba to pytaj podesle .
Da się podłączyć alarm. Nie ma osobnej centralki zamka, całością steruje skrzynka połączeń (UCH), tam gdzie sa bezpieczniki.
A czy masz schemat instalacji do Passata? SEO dostarcza takie schematy do większości obsługiwanych modeli samochodów, ale są one chyba dostępne tylko dla instalatorów więc nie wiem, czy Ci ktoś je udostępni.
zakładam ze alarm montujesz pod kokpitem, w takim razie zdemontuj z lewej strony plastikowa nakladke progu znajdziesz tam wiazke a w niej kabel bialo-brazowy i brazowo-czerwony, łatwo dojdziesz ktory jest ktory podlacz probowke z zarowka z jednej strony do zawiasu drzwi probowka przebij koszulke kabla jesli zamknie i otworzy znaczy ze trafiles, sterowanie...
Sterownay plusem Przewód żółty zamykanie przewód biały otwieranie znajdujące się w wiązce przewodów wychodzących z drzwi kierowcy wiec musisz dodac 2 przekazniki zeby przejsc na sterowanie plusem
Nie zrozumieliśmy się. Myślałem, że masz na myśli podłączenie uciętych przewodów z wkładki do wyjścia alarmu na centralny a siłownika do oryginalnego sterownika centralnego w samochodzie.
Dostań się do płytki w centralce od centralnego i tam trzeba znaleźć przekaźniki które odpowiadają za zamykanie i otwieranie. Trzeba ustalić dwa piny , na które trzeba podać minus zamknij i otwórz z centralki którą kupiłeś.
oto schemacik
W samochodzie mam zainstalowany centralny zamek, a teraz dokupiłem alarm, który ma tym zamkiem sterować. Problem polega na tym, że nie wiem ja( ) to zrobić. Z centrali alarmu wychodzą dwa przewody. Na jednym napisane jest otwieranie, a na drugim zamykanie. Gdzie powinienem przyłączyć te przewody żeby alarm sterował mi centralnym zamkiem.
witam, jak dotad jasne, ale razem z kostka z tymi trzema przewodami jest jeszcze jedna kostka dwu pinowa, nie podlaczona do niczego, kolory przewodow to - biało-czerwony i żółto-czerwony... moze wie ktos do czego sa te dwa przewody? To są przewody sterujące siłownikiem. Kup sobie najlepiej silownik centralnego z jakiegoś Rovera 600 - np. z wersji angielskiej....
Na potrzeby tego projektu muszę podłączyć sygnał do otwarcia i zamknięcia
Jeżeli nie masz 2 przewodów do sterowania centralnym zamkiem wychodzących z alarmu to może masz wyjście do zasilania czujników dodatkowych lub sterowania blokady ( np. pojawiający się + lub - w momencie załączenia alarmu ) wtedy wystarczy zastosować sterownik uniwersalny centralnego zamka .
Tak to będziesz miał fajerwerki na Sylwestra. Na Twojej instrukcji schemat po prawej na dole, pisze jak byk sterowanie zamkiem pneumatycznym.
Prawdopodobnie na pomarańczowo-białym pojawia się masa po uzbrojeniu alarmu, ST-1000 lub SR911 zamienia ją na sygnały "zrozumiałe" dla centralnego zamka. To tak najprościej mogłem to wytłumaczyć.
Może komuś się przyda. Ostatnio zakładałem taki sterownik i faktycznie nie jest łatwo. Co do sterowania steruje się masami. Ja osobiście darowałem sobie bsi i wpinałem się bezpośrednio w drzwiach kierowcy. Problem który napotkałem był tylko taki ze faktycznie jak się poda masę na otwieranie to otwiera ale już nie zamyka. Po odcięciu przewodów sterujących...
Nadal nie podałeś większej ilości szczegółów, ale trudno. Pomijając przypadkowe łączenie przewodów zakładam, że problem polega jak powyżej na złym sterowaniu alarmu na zamek. Jeśli już masz właściwe przewody po stronie oryginalnej instalacji auta to teraz czas skupić się na samym alarmie. Sprawdź w instrukcji jak ustawia się w Twoim modelu sterowanie...
Żle podłączyłeś sterowanie,ma być schemat 1-wszy czyli masą i wówczas biały i biały/czarny do biało/zielonego z konsoli( z parametrem 200) pomarańczowe z alarmu maja być wolne a zółte do masy
Jeżeli jest to BAS (nie Bas plus), to nie ma sterowania CZ, musisz zastsować moduł zamka sterowany 1 minusem (pomarańczowo-czarny) do blokady zapłonu.
zrobiłem już takich toledo kilka i jak świat światem zawsze było sterowanie dwa plusy zamykanie czerwono-zielony,otwieranie czerwono-niebieski,zielony i niebieski z żółtymi paskami z wiązki legendforda łączysz po +12,z czerwonymi paskami pomijasz,a na zielonym i niebieskim z białymi masz impulsy zamykania plusem i nie włączaj już komplikatora tylko...
tu masz opis
Oto opis podłączenia alarmu do Forda Fiesty od '96. Do podłączenia centralnego zamka trzeba użyć dodatkowego sterownika c.z. lub zmienić sygnał masowy sterowania c.z. za pomocą 2 przekaźników na (+).
Ostatnio podłączałem alarm w R19 - 90% kabli podłączyłem w progu, przy podnóżku pasażera, kierunki na diodach do przewodów lecących na tylne lampy, sterowanie cenrtalem (fabrycznym) do przewodów lecących z praweko słupka (sterowanie + (biały i fioletowy-chyba)), wyłącznik drzwiowe też tam jest w pobliżu, odłączenie pompy paliwa to był biały gruby przewód,...
centralny sterowany jest masą (minusem) dobra rada: zawsze sprawdzaj , nawet to , co wiesz na 100% - nie będzie nieprzyjemnych niespodzianek miłego boju z fiatem
Na forum w download, masz gotowe schematy krok po kroku jak zainstalować sterowanie centralki w e39 i innych autach
Witam O przekaźnik taki może być problem ,natomiast możesz zrobić to na dwóch przekaźnikach. Jeden się załączy i podtrzyma z sygnału siłownika Drugi go rozłączy po podaniu sygnału z siłownika Przykładowo przewód niebieski siłownika załączy,zielony przewód rozłączy ,po podaniu chwilowym napięcia.Zasada działania START STOP na przyciskach.Przekaźnik załączający...
Niestety nie ma przycisku na konsoli. Sa przyciski na drzwiach ale z elektronika maja niewiele wspolnego - jedynie steruja drutem dochodzacym do silownika. Podlaczylem sterowanie silnikiem sterownika przez dodatkowy zewnetrzny sterownik centralnego ale z kolei nie dziala otwieranie z orginalnego pilota centralnego (z alarmu ok) i zamykanie wszystkich...
Podepnij pod przycisk w samochodzie na konsoli jesli jest jednoprzewodowe sterowanie to przez diody
help :!: w samocodziku mam orginalny cent. zamek i elektryczne szyby.Gdzie podpiac sie z alarmem aby zamykal/otwieral zamek i domykal szyby. Rozebralem drzwi kierowcy do sterowania z zamka i do silownika idzie 6 kabelkow.Ma ktos schemat gdzie sie wpiac :?:
Sterowanie jest parametrem 470OHM na czerwono-czarnym przewodzie w sterowniku w drzwiach kierowcy. Pełna masa otwiera, 470OHM zamyka.
Tak, to jest złącze z wyprowadzonymi impulsami sterującymi do centralnego zamka
jakis schemat jest tez w download samochody
Przy zamykaniu pojawi się na jednym z przewodów na 1 sek. impuls (-), przy otwieraniu pojawi się taki sam ipuls na drugim przewodzie. A więc miernik podłączony do plusa jedną końcówką a drugą do wyjścia na centralny zamek podczas zamykania i otwierania pokaże przez chwilę napięcie. Sprawdź na którym jest ipuls zamykania a na którym otwierania i odpowiednio...
Musisz wziąść miernik lub neonke i sprzawdzić przy włanczaniu alarmu i wyłaczaniu gdzie pokazuje się impuls +12V (kolega wloc podpowiedział,że alarm steruje 12V)
Super, dziekuje bardzo. Spytam jeszcze o jedna rzecz, gdzie moge szukac przewodów od czujników klap przedniej i tylniej. bo nie moglem ich znalesc na zadnym module pod deska rozdzielcza.
przesyłam opis podłączeń
czyli mogę darować sobie przekaźniki i bezpośrednio podłączyć pod alarm wielkie dzięki:)
Jak podłączyć alarm żeby sterował fabrycznym centralnym zamkiem. Czy wystarczy że połącze 6 odpowiednich przewodów.Czy te przewody to zielony,niebieski,bialy, czarny, pomarancz i różowy. Co powinno być (+) czy (-) na poszczególnym przewodzie i kiedy ?
Witam Mam problem z podłączeniem alarmu firmy Magicar do centralnego zamka w Scorpio 90r.Znalazłem już przewodu biały i żółty w wiązce do drzwi kierowcy, z tego co już wiem to one odpowiadają za otwieranie i zamykanie.I z tego co wiem centralny jest sterowany dwoma plusami.Taką też funkcje ma alarm.Tylko że jak to podłączyłem nie było żadnej reakcji....
FORD MONDEO 1997 INSTALLATION POSITION Compact control units and sirens: positioned in the engine compartment near the headlamp on the passenger side. Control units and accessories: positioned behind the glove compartment on the passenger side. POWER SUPPLY Positive: connect to a branch in the fuse box. Negative: connect to one of the manufacturer’s...
Podepnij pod sterowanie z pokrywy bagaznika wylaczniki w sa tylko na zamkach wychodzi tylko kabelek
okolice slupka A lewego i skrzynki bezp.
Niebiesko-zielony i szaro-brązowy w szarym złączu na module to przewody wykonawcze siłowników. Możesz wysterować zamek bezpośrednio wysokoprądowo wykorzystując te przewody, oczywiście odcinając je na czas zadziałania od modułu za pomocą przekaźników. Ewentualnie jeszcze możesz podłączyć zamykanie do przewodu sekwencyjnego sterowania z przycisku na konsoli,...
witam właśnie montuje alarm inferno do SCORPIO w dieslu z 96roku i mam problem z centralnym! możecie mi powiedziec jakie kolory przewodów są do sterowania zamkiem bo według instrukcji jest biały i żółty i sterowanie na nie plusem ale nie działa mi to!!! tak jakby nie miało siły macie jakąś sprawdzoną instrukcję podłączenia alarmu do tego modelu???kolory...
Prosiłbym o pomoc! Jak podłaczyć alarm aby sterować zamkiem centralnym VW Polo. Lub informacja o sterowaniu silnikiem kompresora za posrednictwem zamka drzwi ( 4 przewody ?)
podlaczyc alarm centralnym alarm sterowany centralnym połączyć alarm centralnym zamkiem
katalog kodów usterki płyta gazowa przegub wewnetrzny
sygnalizacja rozładowania baterii traktorek kosiarka
Candy pralkosuszarka – migająca czerwona dioda, kody błędów, diagnostyka, modele Smart/GrandÓ Vita/Alise Zielony kwarc – prasiolit, rezonatory 32,768 kHz, zielona kapsuła, Epson, Citizen, właściwości