Silniki w tych wciągarkach są dwubiegowe a więc łącząc w gwiazdę będziesz miał tylko jeden bieg ( prawdopodobnie tylko szybkie obroty).
OK teraz już coś wiadomo, UVW, to złącza fazowe, do niech podłączasz kolejne fazy. Osobiście wymieniłbym te przewody na kolorystykę krajową. Przewód w gumie OW 4 x 4 mm2, wtedy masz przewody brązowy, czarny, szary i zółto-zielony. Wywal te chińskie, bo jeszcze sobie biedy narobisz. Podłączasz U-brązowy, V-czarny, W-szary i tam masz złącze do uziemienia...
Pokaż wirnik. Jest to silnik szeregowy, czyli podłączasz uzwojenie stojana potem podłączasz koniec uzwojenia stojana do szczotek z szczotek do drugiego stojana. Pozostałe dwa przewody podłączasz do sieci. Jeśli chcesz zamienić kierunek obrotu silnika to najprościej zamienić początek z końcem uzwojenia wirnika. Czyli zamieniasz miejscami przewody zasilające...
Silnik na 200-220V. Silniki z USA często nie mają tabliczek tylko luźne przewody. U nas do zasilania tylko przez falownik 1-fazowy. Zgaduję, że może trzeba połączyć jednakowe kolory razem - byłoby to połączenie równoległe uzwojeń.
Jestem dokładny a nie upierdliwy. Jak by chciał podłączyć kompresor to by tutaj o tym wspomniał, bo to całkiem inny układ zasilania. Edytowałem przez błędy i braki. Przeglądaj temat dokładnie , na zdjęciu jest presostat do powietrza. Tak chcę podłączyć kompresor Wystarczy sam presostat. Silnik ma 2,2 kW więc da radę .Ten na zdjęciu to chyba Schwarzbau...
myślałem ze jakies blaszki trzeba montowac Żadnych mostków nie montujesz. Tabliczka mówi, że silnik skojarzony jest w gwiazdę i nie ma możliwości zmiany.
4 kW, to sporo mocy możesz nim napędzić np. średniej wielkości tokarkę, frezarkę, pilarkę, strugarkę itp.
Lepiej napisz ile silnik ma wyprowadzeń? Jaką ma moc? Jeżeli 6 to prawdopodobnie jest ustawiony teraz do pracy w gwiazde musisz połączyć go w trójkąt do dwóch zacisków silnika podłączyć 220V a do trzeciego ten kondensator drugi koniec kondensatora podłącz do któregoś z przewodów od 220v w zależności do którego podłączysz masz możliwość zmiany obrotów...
był to zły kabel? To jest zły kabel bo do zasilania silnika potrzebujesz 3 faz i przewodu 4 ochronnego . Tu schemat (odręczny) takiego zasilania do silnika z wyłącznikiem silnikowym jako zabezpieczeniem przeciążeniowym i twoim wyłącznikiem 0-1 .
Silnik niebieski nie jest silnikiem oryginalnym tylko przezwajanym zapewne na dwubiegowy. Więc trudno dociec jak jest połączony bez pomiaru oporności. Drugi szary zapewne jest silnikiem o połączeniach Y/YY wygląda na oryginalny więc może są oznaczenia lub schemat pod pokrywą .
https://obrazki.elektroda.pl/1290720800_... tak podłączasz silnik.
Wzór był dla kondensatora pracy. Wystarczy że dasz połowę tego pracy na rozruch i powinien ruszyć. No chyba że będzie miał większe obciążenie wtedy i pracy i rozruch muszą być trochę większe. Tu rysunek jak to połączyć. https://obrazki.elektroda.pl/4225585300_...
L1 L2 to L N. połącz jak na 2 schemacie.
Nic się nie stanie, dokładne odwzorowanie "starych" i "nowych" oznaczeń to: U - U1; V - V1; W - W1; X - U2; Y - V2; Z - W2.
Tyle, że silnik na trójkącie potrzebuje 400 V, a nie 230 V. Niezły ZONK mi dałeś Panie :D Teoretycznie obroty silnika asynchronicznego a taki zapewne tu jest reguluje się za pomocą częstotliwości. Ale tabliczka mówi co innego. Siła jest także nie ma z tym.provlemu To może nie zawracaj sobie głowy falownikiem. Koszty tylko rosną. A między 1000 a 1350...
Fazy do trzech zacisków na dole, PE do obudowy po prawej stronie - imbus. N nie podłączasz nigdzie. Jakieś dodatkowe zabezpieczenie będzie czy tak na żywca z 32A?
Kolegо , alicjaiwojtek2! Z silnika wychodzą 3 przewody. Oznacz je jako 1-2-3 i zmierz opór między 1-2, 2-3 i 1-3.
Silniki indukcyjne nie potrzebują N, najlepiej zrozumieć to na przykładzie połączenia w trójkąt. Nie ma nawet wówczas gdzie podłączyć N.
Jeżeli ten napęd podłączony jest bezpośrednio z sieci, 400V między fazowe, to jest źle podłączony. Powinien być podłączony w gwiazdę.
Jeżeli wychodzą 3 wyprowadzenia i jest to silnik 400V, to L1, L2 L3 - to te żyły ze zdjęcia (kolejność dowolna, zmiana kolejności powoduję zmianę kierunku wirowania silnika), PE do obudowy, N nie ma. Widzę że silnik jest w nie najlepszym stanie, przed przyłączeniem należało by zrobić pomiary chociażby rezystancji izolacji. Pamiętaj o odpowiednich zabezpieczeniach...
Zwracam się do was z prośbą o wytłumaczenie mi jako osobie zielonej w jaki sposób podłączyć silnik 3 fazowy do cyrkularki aby było to poprawne i bezpieczne Czy kol. czytał : https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1... szczególnie pkt.1? Szczegółowa podpowiedź to post#4 - przed podłączeniem silnika należy sprawdzić rezystancję uzwojeń i izolacji...
A czy można 2 silniki połączyć w zygzak skoro są 2 uzwojenia? Ale w jakim celu? Jak silniki mają wyprowadzone wszystkie końcówki uzwojeń (tak jak do przełącznika gwiazda/trójkąt) to fizycznie się da tylko jakiego efektu oczekujesz? Czy te silniki będą napędzały jeden wał? Zauważ, że te silniki zostaną połączone szeregowo więc każdy dostanie część napięcia...
Mała rezystancja to zasilanie, duża to kondensator. Zielony + żółty => zasilanie , czarny => kondensator, przy czym drugi jego koniec do żółtego to obroty w jedną strone, a do zielonego w druga.
To może inaczej Kup dwa wtyki przemysłowe żeńskie 8-10 stykowe np HAN i jedno gniazdo męskie. Zrób dwa kable jeden z wtykiem 3f 400 V - HAN i drugi z wtykiem 1f 230 V - HAN Na gniazdo wyprowadź wszystkie 6 przewodów z silnika i dwa z kondensatora. Wykonaj odpowiednie mostki w wtykach HAN - skojarzą silnik i/lub dołączą kondensator w zależności od podłączonego...
Witam . Silnik należy podłączyć w gwiazdę,wystarczy przewód 4-ro żyłowy . Dobrze jest dodatkowo oprócz wyłącznika głównego ,zastosować wyłącznik silnikowy .Wyłącznik główny dla wygody zastosować L-O-P w razie podłączenia do różnych gniazd siłowych.Ja osobiście zamontowałem w cyrkularce gniazdo hermetyczne 230V (podłączenie wiertarki lub podobnego sprzętu).Wówczas...
Pod U1 V1, na pokrywie masz opis.
Jak dobrze rozumiem kabel powrotny służy w przypadku tego silnika jedynie jako kabel ochronny? Tak, ale on się inaczej nazywa. Prawidłowa nazwa to w zależności od układu sieci to PE lub PEN. Mam drugi silnik 3 fazowy i elektryk tak właśnie to mi podłączył. To niech podłączy tak i szlifierke. Skoro elektryk to wie co robi.
długość 96 szerokość 79 a jest przezwojony 2 drutami 0,60 zwoje a jest poloczone początek z końcem Silnik 1400ob/min ( 4 biegunowy ). Źle wyprowadzone końce i początki cewek ( nie ten kąt miedzy fazami ). Musi być 120 stopni a narysowałeś 60 stopni.
Według mnie ten silnik jest spalony, ale to tylko takie wzrokowe spostrzeżenie. Daję zdjęcie powiększone , pomiary mogą być decydujące. http://obrazki.elektroda.pl/9451671200_1...
Witam, proszę sprawdzić pod tym adresem: http://www.apator.torun.pl/pl.php?a=2&b=... - są tam różne rodzaje podłączeń. W razie wątpliwości proszę podać więcej danych. Pozdrawiam.
Więc stycznik mamy już z głowy. Podłącza kolega wprost do tego presostatu, a uzwojenia silnika łączy w trójkąt. PS. Zmień link do allegro na zgodny z regulaminem. A dlaczego w trójkąt ? Moderator ; Krzysztof Reszka
https://obrazki.elektroda.pl/1422279000_...
Witam. 3 przewody czyli funkcja tylko: prawo/wył/lewo
Rysunek dotyczy nie "termika", lecz wyłącznika silnikowego i jest jak najbardziej poprawny. Wyłącznik silnikowy trójfazowy łączymy z "przeplotem" między fazami dla zabezpieczenia silnika jednofazowego. Wynika to między innymi z konstrukcji zabezpieczenia dla jego prawidłowego zadziałania.
Do zacisków fazy i do zacisku śrubowego przewod PE. Dodano po 37 Pamiętaj o odpowiednim zabezpieczeniu.
Tak, według drugiego schematu.
Chodzi o sterowanie takim silnikiem (napięciem bezpiecznym 12v przez styczniki?) oraz zabezpieczeniu przed naciśnięciem dwóch przycisków naraz odpowiedzialnych za obroty lewe prawe. Przecież to jest najprostszy z najprostszych układów sterowania, cztery styczniki, dwa do zmiany obrotów i dwa do przełączania szybko/wolno. Zabezpieczenie przed włączeniem...
Połączone były śrubą, skręcone i zaizolowane. Nie mów tylko, że była tam jakaś taśma izolacyjna na tej śrubie? Producent silnika nigdy tak nie połączy. Opornośc pomiędzy tym złączem była do brązowego 4,3 do żółtego i zielonego 5,3 (tych kolorów na zaciskach). No i te pomiary trzeba było na początku wstawić. Jeśli prawidłowo zmierzyłeś, to jak dla mnie...
Nada się ten wyłącznik.
CA- kondensator rozruchowy, CB- roboczy, w tym przypadku więc 2x 50µF Podczas startu oba włączone w obwód, po starcie kondensator rozruchowy jest odłączany, roboczy pozostaje w obwodzie. V.
[url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to... [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to... [url=http://ise.pl/forum/nie-jestem-elek... [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to...
To jest silnik jednofazowy.
Czyli przełącznik jest identyczny jak ten stary ? Bo silnik to już teraz wiemy że można go podłączyć. Tu schemat podłączenia takiego przełącznika , jeśli to nie wystarczy wezwać elektryka i po kłopocie .
Silnik ten do działania nie potrzebuje przewodu N. Do obudowy silnika podłączasz przewód PE. Sytuacja się zmienia, gdy brak różnicówki, wtedy podpinamy N. Nie prawda nic się nie zmienia, nadal do obudowy podłączamy PE pomimo braku wyłącznika różnicowoprądowego. Nigdy do obudowy nie podłączamy przewodu N, ewentualnie można podłączyć PEN lub przewód zerowy...
Od kiedy N podłączasz do silnika 3-fazowego?
Rozwiązanie na stycznikach Moeller-a z modułami czasowymi
Wg obliczeń (wzór C=(60-70)0,8*PN [uF] ) powinieneś wpiąć tam ok 25-30 uF. Wpinasz dwa z trzech przewodów odpowiednio do L i N, a następnie w trzeci wpinasz kondensator i podłączasz do pierwszego lub drugiego (zależnie w którą stronę ma się obracać :D). Pamiętaj żeby go nie przeciążać (obciążenie to jakieś 30% znamionowego) Pozdrawiam
Tak to oznacza że tylko w gwiazdę pod 380V!
schemat podłączenia silnika 3-fazowego na 1 fazę
Kolego pawel3 , do zasilenia tego silnika musisz użyć trzech styczników. Tu masz schemat takiego sterowania. http://www.silnik.pl/index.php?func=3&pa... Jeszcze gdyby Cię interesowało to są do tych silników wyłączniki krzywkowe, nawet takie które mają dwa biegi i dwa kierunki obrotów, wszystko w jednym przełączniku.
Witam , jak pisał kolega ostag na 99,9 % silnik dwubiegowy Y , YY - dwie prędkości obrotowe . poniżej prawdopodobne podłączenie zacisków silnika http://obrazki.elektroda.net/6_126640379... pozdrowienia
Podpięcie pod 3F spowoduje ze wróci tam skąd przybył :D Silnik może posiadał włącznik zewnętrzny do rozruchu dlatego nie posiada wyłącznika odśrodkowego. A zdjęcie zrób pod innym katem bo prześwietlone tak samo daj fotkę kostki silnika z podłączonymi kondensatorami.
Teraz przejrzałem i widzę jak na dłoni że te przewody wychodzą z uzwojeń silnika. Przepraszam.
Nowy silnik z 5 przewodami Nowy silnik też będzie maił cztery podłączenia, 3 fazowe i uziemienie (ochronny). Przewód N nie będzie w nim stosowany. Chyba, że jest to przewód PEN.
Zmierz omomierzem czy jest przejście między U-X, V-Y i W-Z. Jeżeli jest, to podłącz według tego co napisałeś.
Jaki sens ma przełączanie Y/Δ silnika nieobciążonego ? Pozdrawiam A co z silnikami Δ/Y 230/400, one nie mogą być przełączane Y/Δ.
Domyślam się, że chodzi o silnik 3-faz na 380V. Jeżeli uzwojenia połączone są w gwiazdę można spróbować połączyć je w trójkąt , w przeciwnym wypadku silnik osiągnie mniejszą moc. Podłącz napięcie w następujący sposób: 1 zacisk - N 2 zacisk - L 3 zacisk - L przez kondensator (sztuczna faza) Wartośc kondensatora trzeba dobrać doświadczalnie, około 70...
Tak jak myślałem, ten silnik nie ma hamulca. Chociaż taki efekt rzeczywiście w nim powstawał przy bardzo szybkim wyłączeniu. Po ustawieniu wyłącznika na pozycję "0", wszystkie uzwojenia po przez wyłącznik są połączone szeregowo z kondensatorem, i to właśnie powodowało jego wyhamowanie. Typ silnika to SZFe 112 a 4A . http://obrazki.elektroda.net/8_128924254...
https://obrazki.elektroda.pl/3612017200_... https://obrazki.elektroda.pl/3612017200_...
Gdzieś kiedyś czytałem o tych łożyska izolowanyc Dla tak znikomych mocy, ten problem jest pomijalny i nie rozumiem, skąd to jego demonizowanie :cry: . A czy ktoś z Was Panowie użytkuje silnik ze zwykłymi łożyskami i falownikiem. Jeśli tak to czy występują jakieś problemy? Dziesiątki silników do 10 kW i nic się nie dzieje. A wszystkie przedtem pracowały...
stek98 zobacz schemat w pierwszym poście tego tematu myślę że zasada sterowania jest taka sama--> http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic22...
Około 5kW silnik asynchroniczny trójfazowy pierścieniowy z epoki Adolfa H. :D Bezpośrednie uruchomienie dość trudne, mimo posiadania sieci trójfazowej, bo silnik wymaga ,,rozrusznika'' czyli trójfazowej opornicy nastawnej podłączonej do szczotek wirnika. Uruchomienie: Falownik - tak można (spory koszt) Sofstarter - także (taniej) Należy koniecznie przed...
Silnik był oddawany do przewinięcia. Prawdopodobnie był spalony. Skoro nie działa prawidłowo przy połączeniu jak przed uszkodzeniem, to sugeruję kontakt z zakładem, który przezwajał silnik, aby podał informacje, jak połączył uzwojenia. Być może nastąpiła jakaś zmiana w stosunku do schematu z tabliczki, szczególnie, że "Nie mam też 100% pewności czy...
Wtyczki 4 bolcowe wychodzą z użycia ale zawsze dolny bolec najczęściej ukośnie przekrzywiony (jeśli był płaski) to "zero". Kabel wypadało by podpiąć do obudowy metalowej silnika. Nie wpina się go do żadnego przewodu wchodzącego do wnętrza silnika. W puszcze kablowej powinna być jakaś gwintowana dziurka na śrubkę a jeśli nie to można wcisnąć pod śrubę...
Wszystko jedno w jakiej kolejności podepniesz 3 fazy pod L1 L2 L3 Jeżeli betoniarka będzie się kręciła w złą stronę to zamieniasz dowolne dwa sąsiadujące ze sobą kable fazowe miejscami. Oczywiście wpierw odłącz wtyczkę z gniazda zasilającego ;P
jak jest tabliczka to zobacz czy jest napisane napięcie 380V czy220/380V w pierwszym przypaddku może pracować w układzie gwiazda trójkat a w drugim raczej w połączeniu w gwiazdę
Poczytaj o układach Dahlandera. Prawdopodobnie silnik ma dwa uzwojenia. Jak gdyby były dwa silniki. Jeden o dwóch parach biegunów a drugi o czterech parach. Każde z uzwojeń jest połączone w gwiazdę. Wystarczy wykorzystać tylko jedno z nich. Spróbuj podłączyć zasilanie do grupy oznaczonej 1 poprzez termik dla bezpieczeństwa i obserwuj prędkość obrotową....
Podłączając silnik w gwiazdę nie zmniejszysz obrotów.
PE z sieci do obudowy silnika i do obudowy skrzynki. N z sieci do wolnego zacisku cewki i do N silnika. L z sieci do wolnego zacisku na przycisku "0" i przez wszystkie szeregowo połączone tory pradowe stycznika i termika do L silnika.[/quote] jak kolega wcześniej napisał musisz wymienić cewkę w styczniku tel do mnie 600 974 403 to ci pomogę jak to zrobić
Przewody z opisem T zapewne są to wyprowadzenie czujnika temperatury, natomiast przewody z opisem U, V i W to przewody zasilające ale warto dokładnie sprawdzić miernikiem.
Silnik będzie pracował, jego napięcie uzwojenia fazy jest na 400V/przy trójkącie ma na fazie 400V/. Przy zapisie 660/380 na tabliczce producenci podają sposób połączenia - gwiazda/trójkąt. Dla gwiazdy przy napięciu 660V na fazie silnika mamy 380V. Silnik taki można uruchamiać za pomocą układu gwiazd-trójkąt, bo jego uzw. jest na napięcie 380V. Przy...
Czyli jeśli już ustalę te końcówki, to mam tak je połączyć V1 do V2, W1 do W2, U1 do U2 i dopiero wtedy podłączyć przewody z zewnątrz? Myślałem iż skoro według schematu w trójkąt podłączone powinno być . . . | | | . . . To przestawienie tych blach według schematu da zamierzony efekt (na tabliczce zaciskowej są oznaczone te symbole W1/2 U1/2 i V1/2)...
Witam Oto schemacik
Jeśli ma symetryczne oporności na każdym zacisku to zakładamy że jest 3 fazowy.
Wydzielenie się ciepła to normalna rzecz, jeśli nie jest gorący, to wszystko w porządku. Możesz nawet odrobinę zmniejszyć prąd nastawiony na termiku. Zrób to o jeden "zabek', po przetestowaniu pracą, gdy nic nie będzie się działo(termik nie wyłączy) możesz jeszcze "zmniejszyć nastawiony prąd. Aż do momentu, w którym termik będzie wyłączał. Próby i przestawianie...
Potrzebuje schemat instalacji Potrzebujesz kompleksowego podejścia kompetentnego konstruktora a w zasadzie minimum zespołu inżyniera mechanika i automatyka... Na początek trzeba zaimplementować podstawowe rozwiązania mechaniczne zgodne ze sztuką. Na podstawie zdjęć które podałeś w poprzednim wątku, widać było głównie 'sztywny' układ napędowy, (bez...
Z tabliczki wynika.że silnik jest przystosowany do pracy w gwiazdę przy napięciu 380 V.Wobec tego nie można go uruchomić przełącznikiem gwiazda/ trójkąt.
Czy mogę podłączyć to wszystko do nowej instalacji elektrycznej Tak podpinasz to do istniejącego gniazda 3 fazowego.
Witam O opisach na silniku: 230/400V - Uzwojenia silnika zbudowane na napięcie 230V. Silnik można więc połaczyć w trójkąt przy napięciu międzyfazowym 230V lub w gwiazdę na napiecie 400V. Ponieważ w Polsce nie ma napięcia międzyfazowego 230V silnik ten można pracować jedynie połączony w gwiazdę. 400/690V - Uzwojenie silnika zbudowane na napięcie 400V....
Pokaż tabliczkę znamionową silnika.
Przewód N zaizolować, przewód PE do obudowy silnika. Nie ciąć tego przewodu i nie puszczać przez przełącznik. On ma być stale podłączony. Przewody fazowe tylko przez przełącznik, miernik i zobacz które styki rozłączają.
Witaj przede wszystkim odepnij przewód N od cewki skoro jest to silnik 3 fazowy. Do tego jeszcze musisz założyć 2 styczniki lewe i prawe obroty. Np. 1 stycznik załączy lewe obroty, a 2 stycznika nie będziesz mógł włączyć i na odwrót. Od tego są styki pomocnicze NO i NC.
Witam Sądzę że jest to silnik 3-fazowy z hamulcem.Hamulec jednofazowy.
Nigdzie tam nie ma napisane/schematu podłączenia do jednej fazy.
To raz, a dwa potrzebny będzie kondensator 10 µF /400 VAC. Proszę o informację jak podłączyć do sieci 3 fazowej Silnik jest jednofazowy, 220V z kondensatorem pracy.
Bo dla 110VAC łączysz 2 uzwojenia stojana równolegle, a dla 220VAC szeregowo, stąd cztery przewody wychodzące z silnika. Typowy standard silników z USA, jednak pomierz rezystancje pomiędzy przewodami, bo czasami zdarza się jedno uzwojenie z wyprowadzeniami 110VAC, 125, 208 i 220. Podaj kolory przewodów. Bo to, że drugi silnik ma dwie prędkości obrotowe...
Witam. Tradycyjny wyłącznik ciśnieniowy nie posiada L,N ,jedynie wejście ,wyjście ,o dwóch parach styków ,oraz zacisk ochronny(wyłącznik ciśnieniowy do silników jednofazowych)Możesz podać typ,lub zdjęcie tego wyłącznika.Jeżeli jest tak jak piszę ,to wyłącznik podłącz na przewodzie fazowym ,za termikiem.
Witam. Do kolegi wola ja zrozumiałem tylko tyle z odpowiedzi na moje pytanie Dobre i to. Kondensator, który "przyłączyłeś" do zacisków U1, W2 ma być "przyłączony" do zacisków U1, U2. Czyli kondensatory mają być wpięte w "czarne linie". Następnie mostkujesz zaciski jak w poście 4 dla trójkąta. Zresztą; narysuj trójkąt równoboczny. Boki trójkąta to "twoje"...
Witam, dostałem kiedyś silnik chyba od bramy przemyslowej 3 fazowy. Jest on z kaseta sterująca. Chciałbym go podłączyć czy ktoś pomógłby? Pozdrawiam https://obrazki.elektroda.pl/5960941400_... https://obrazki.elektroda.pl/5742491600_... https://obrazki.elektroda.pl/8981913700_... https://obrazki.elektroda.pl/5330105100_...
Zdecydowanie nie. Uklad z rys.C odpowiada raczej ukladowi z rys.A
Silnik wystartował, ale ma bardzo małą moc. Mogę zatrzymać go ręką :/ To konsekwencja takich metod uruchamiania silników trójfazowych na jednej fazie i na obniżonym napięciu. Cudów nie ma. Jakby się dało tak uruchamiać silniki trójfazowe z pełną mocą, to wystarczyłaby "przejściówka" uniwersalna, może nawet z regulowanym kondensatorem do mocy silnika...
Czyli ten silnik można podłączyć w trójkąt tylko w takiej sieci 3-fazowej, w której napięcie międzyfazowe wynosi 230V? Dokładnie tak.
Ten twój silnik jest trójfazowy powiadasz. A w silnikach trójfazowych zmiane kierunku obrotów ustawia sie poprzez zamiane jednej fazy z drugą. Dodano po 14 http://obrazki.elektroda.net/76_12312404... Dodano po 14 masz schemat Dodano po 13 przez stycznik
Przyrząd pomiarowy i pomiary.
(at)michaluznanskimu Bez wątpienia kiedyś coś napędzał ten silnik, ale przy napięciu 400V (kiedyś 380 V) musiał być podłączony w gwiazdę.
Może tak zdjęcie tabliczki znamionowej tego silnika czytelnie Kolega zamieści ?
Tu masz pół tańszy: https://allegro.pl/oferta/wylacznik-siln...
Może dodać kondensator i zasilić jako 1-fazowy . Inne wyjście przeliczyć i przezwoić .
Tak jak kolega wyżej napisał to jest falownik z wyjściem 3 fazowym 3x230V.
Ale jeśli chcę podłączyć na jedną fazę 3-fazowy, to trzeba stosować kondensator, chyba, prawda?
podłączyć silnik fazowy fazowy silnik fazowy podłączyć podłączyć silnik fazowy
ch340 rs232 paski ekranie cienkie suzuki wagon
anteny satelitarne anteny satelitarne
Lokalizacja wtryskiwacza w Ford Escort 1.4 1991 Duże spalanie Scania 410 2015 - przyczyny i diagnostyka