Pewno kręci w drugą stronę, jak to przy silnikach 3f i ma to wpływ na kompresor.
Czyli wychodzi tak, czarny - wspólny czerwony - uzw. główne biały - uzw. pomocnicze Tak by to po mojemu wyglądało:
(at)drenei123 Silnik jednofazowy z kondensatorem pracy i kondensatorem rozruchowym i wyłącznikiem odśrodkowym. Kostki połączeniowe z reguły są takie same, tylko jednofazowy ma dwa mostki do zmiany kierunku obrotów, a trójfazowy trzy do przełączenia trójkąt gwiazda. W Twoim 6 wyjść to uzwojenie główne, uzwojenie pomocnicze i wyłącznik odśrodkowy.
Witam Trochę ciężko coś poradzić na odległość, ale...... To 2 to Motor strartong capicator A może "starting" ? Angielska nazwa sugeruje jakby był to kondensator tylko do rozruchu, albo ogólnie do "wystartowania" tego silnika z sieci 230V. Widze pewną analogię między Twoim drugim rysunkiem a rysunkiem ze strony http://www.elektroinstalacje.info/readar...
Z tego co widać na foto to silnik ma dwa uzwojenia,połączone wspólnym wyprowadzeneim na które podajesz '0' na uzwojenie robocze dajesz faze przez uzwojenie cewki rozruchowej na uzw. pomocnicze faze przez styk cewki rozr.. omomierzem sprawdzisz które uzwojenie jest robocze(zwykle ma większą oporność a rozruchowe mniejszą) tagże omomierzem dojdziesz wspólny...
wpisz sobie w wyszukiwarce: Wyłącznik silnikowy z zabezpieczeniem termicznym LMS i włącznik ciśnieniowy hydrofor W mojej samoróbce takie dwa pracują od ponad 20 lat. Ciśnieniowy jest z Grudziądza, mają różne wykonania aż do 11 barów - atmosfer, 1,1 MPa. Szukaj czegoś podobnego.
Więc stycznik mamy już z głowy. Podłącza kolega wprost do tego presostatu, a uzwojenia silnika łączy w trójkąt. PS. Zmień link do allegro na zgodny z regulaminem. A dlaczego w trójkąt ? Moderator ; Krzysztof Reszka
Z opisu wynika, że ze stojana wychodzą trzy przewody. Dobrze zrozumiałem?
Jeżeli podłączyłeś go w gwiazdę ,czy na osobnym przewodzie czy styczniku kompresora?.By zrealizować układ o którym piszesz musisz posiadać 3-styczniki (właściwie 2,bo jeden już masz) i przekaźnik gwiazda/trójkąt
Kolego łączysz w gwiazdę co znaczy: U1- 1 faza V1- 2 faza W1- 3 faza Do obudowy PE czyli zółto zielony i po wszystkim. Silnik teraz masz gotowy do połaczenia w gwiazdę wiec zostaje połączenie przewodów.
Mam jedno pytanie odnośnie podpięcia silnika przy moim kompresorze. Mam silnik o parametrach takich jak na zdj : Chciałbym podłączyć go pod softstart . Mam aktualnie jeden do silników 11kw. Czy mogę go nim rozbujać ?
Proszę bardzo: http://obrazki.elektroda.pl/4276069100_1... Kondensator 25uF/450V. Proszę pamiętać że pracowała z gazem R407C. Pozdrawiam
Wykonać to zgodnie ze schematem , zaznaczony przewód czerwony usunąć.
Do wyjścia stycznika jest podłączony termik,do wyjścia z termika podłącz silnik.
W jaki sposób może być źle podłączony kompresor? Silnik kręci się w odpowiednią stronę - czy można coś jeszcze zrobić niedobrze? Połączenia w kompresorze również sprawdzone. Dodam, że kompresor nie ma przełączenia z gwiazdy w trójkąt, ale to chyba nie ma znaczenia?
Niektóre presostaty mają tylko dwie pary styków to jednofazowe . Jest to oczywiście źle dla odłączenia trójfazowego ponieważ jedna faza będzie stale zasilana do silnika .
Dobrze i źle. Dobrze jak obroty silnika są takie jakich oczekujesz , czyli zgodnie z tym, jak ma pracować urządzenie(jeśli ma określony kierunek pracy), albo źle, bo kierunek pracy urządzenia jest wymagany przeciwny do pracy silnika.
Silnik trójfazowy , zasilanie opisane w poprzednim poście. Pozdrawiam
Proponuję tak podłączyć silnik: U1----zasilanie----U2 U1-- czerwony1--- czerwony2--U2 Z2,W2 -----czarny1---czarny2---Z1,W1 V2-----nienieski1--( wył. odśrodkowy )-niebieski2------Z1,W1 V1----Kondensator pracy ( mniejszej pojemności) Z1,W1 V1---kondensator rozruchowy ( większej pojemności ) V2 To są moje przypuszczenia. POPRAWIŁEM .Zworki ( blaszki ):...
Korek przy wyłączniku to zawór zwrotny - nie ruszać, korek na pompie służy do zalania wodą rury do studni, w celu ułatwienia zassania pompie. Poziom wody powinien być pomiędzy tymi kolankami co masz podłączony ciśnieniomierz i tam powinien być obsadzony wskaźnik rurkowy. U Ciebie jest na pewno sporo ponad górnym kolankiem stąd woda we wskaźniku(rdza)....
Rozmawiałem z wujkiem który robil w budowlance Równo dobrze mógłbyś porozmawiać ze sprzedawcą bułek. Jeśli kabel bezpieczniki-gniazdko jest 1,5mm to wymienić na 2,5 , gniazdko na mocniejsze i bezpiecznik na C16A lub 20A A skąd ze względu na długośc przewodu , i prądy rozruchowe wskazał bym przekrój 4mm2, KTÓY POZWOLI NIEZAWODNIE STARTOWAĆ SILNIK pod...
Wydzielenie się ciepła to normalna rzecz, jeśli nie jest gorący, to wszystko w porządku. Możesz nawet odrobinę zmniejszyć prąd nastawiony na termiku. Zrób to o jeden "zabek', po przetestowaniu pracą, gdy nic nie będzie się działo(termik nie wyłączy) możesz jeszcze "zmniejszyć nastawiony prąd. Aż do momentu, w którym termik będzie wyłączał. Próby i przestawianie...
Witam. Drugi rysunek jest poprawny. Powodzenia.
Tak chcę podłączyć kompresor
Budowa i zasada działania jest dla 5-ciu przewodów , a moc i kierunek obrotów może Komuś pasować. Tak tylko w przypadku silników dwubiegowych z możliwością zmiany kierunku obrotów czego nie stosuje się w przypadku kompresorów - tu stosowane są silniki o jednej prędkości obrotowej.
Witam mam prośbę jak podłączyć silnik do kompresora silnik ma 2,2 kv kompresor jest wyposarzony w stycznik i zabezpieczenie zwarciowe kompresor to stary 100 l ASPY proszę o shemat nr email jar0(at)amorki.pl lub na forum dziękuję
Witam ! A gdzie włącznik/wyłącznik silnika i zabezpieczenie przed brakiem faz ?
Witam wiem że temat był już wałkowany ale mam problem chce podłączyć silnik z 380/230V,silnik ma 1,5KW chcę go wykorzystać do kompresora, podpiąłem fazy w gwiazdę i dodałem kondensator silnikowy 120 uF silnik bez obciążenia chodzi normalnie ale gdy podłączę pasek klinowy do kompresora to nie umie dostać obrotów
Na pinach są oznaczenia V1 V2 W1 W2 U1 U2 Dodano po 8 Mieszkam w norwegi i mam dostęp do indtalacji 3 fazowej 230v. To też nie nadaje się do kompresora?
W przypadku kompresora jest to idealny przepis jak spalić silnik. W każdym innym też Wpis autora odebrałem jako że ma silnik od kompresora i chce podłączyć do 230V ale nie jako napęd kompresora. Jeśli faktycznie to nadal ma być kompresor to masz rację falownik.
silnik chciałbym zamątować do kompresora 50L 10 Bar
Sima jak w temacie mam główkę z silnikiem kompresora maktek sky50 potrzebuje informacjii jak podłączyć silnik kto poprostu uciął przewody przy silniku oraz brak kondensatorów wiec mam 6wystających przewodów i tyle jak to poączyć?
Mój szef też sobie kupił taką piaskarkę i 10 worków sody, podłączył to do 100 litrowego kompresora z silnikiem siłowym który już miał w warsztacie.Napiszę Ci tak, ten drugi sprzedawca ma rację małe kompresory taki jak Twój z linku , tego nie uciągną. W tej chwili cały ten zestaw stoi i jest nieużywany z braku odpowiedniego kompresora.
Szkoda tej dyskusji Nigdy nie szkoda, bo się można wiele nauczyć. Udzielający porad musi dysponować wiedzą i prawidłowym nazewnictwem. A tu tego nazewnictwa brakło. Instalacji jest starej daty , pislem że sa trzy fazy i tak jak kolega pisał tak zwane 0 . Tak jak pisano wyżej te twoje ( zero) podłączasz na obudowę skrzynki i łączysz z przewodem żółto...
Prąd rozruchowy jest od 6 do10 razy większy od znamionowego Z tym 10 razy to przesadziłeś, silnik nie obciążony. Nawet obciążony silnik 10 razy nie uzyska bo to jego prąd zwarcia. Silnik ruszył przeskoczyła iskra i wybiło korki. Gdzie przeskoczyła iskra? Blaszki mają być pomiędzy pomiędzy Z2-U2 /U1-V1 a ty tak nie masz .
O układzie nie słyszałem, a przerobić silnik na 230V stosując kondensator to silnik straci na mocy ok. ¼ i może nie ruszyć kompresora.
Ten kompresor z tym silnikiem 230V zostaw tak jak jest. Dodatkowe kompresory podłącz do silnika 400V. Silników absolutnie nie łącz żadym paskiem itp. Jeśli wszystkie kompresory będą podłączone do jednego zbiornika to presostat z użyciem styczników bez problemu sterować będzie tymi dwoma silnikami.
L1, L2, L3 zasilanie od góry. Od dołu silnik. PE (żółto-zielony) zasilania i silnika przykręcasz do metalowego korpusu wewnątrz obudowy (powinien być oznaczony zacisk).
Pod pojęcie rezystancja 0 rozumiem to że na moim multimetrze ( automatyczne przełączanie zakresów ) pojawia się .OL . Więc nie wiem już sam..
3jw60 aspa kompresor
Zmierz rezystancję uzwojeń. Napisz ile wyprowadzeń (przewodów)wychodzi z silnika do podłączenia.
Jeżeli to zwykły kompresor (silnik i pompa bez żadnej elektroniki) to polaryzacja nie ma znaczenia. Tłok i tak wykona ruch posuwisto-zwrotny, a zawory się otworzą od ciśnienia. Dlatego przewody są tego samego koloru.
Silnik asynchroniczny klatkowy nie będzie pracował jako generator! Może wytworzyć SEM resztkową wytworzoną szczątkowym namagnesowaniem wirnika! Nie prawda, takie układy istnieją i były stosowane na pewno już w latach 70-tych XX w kontenerach chłodniczych - silnik elektryczny normalnie napędzał kompresor gdy kontener był podłączony do instalacji statku...
Witam. Zobacz sobie schemacik z pełnym wyposażeniem skrzynki sterowniczej kompresora. http://obrazki.elektroda.net/11_12613089...
Dodam jeszcze że fabrycznie z urządzenia wychodzi kabel z 4 przewodami 1-żółto zielony i 3 koloru czarnego o oznaczeniu 1,2,3 99% urządzeń zasilanych trójfazowo nie potrzebuje przewodu N (neutralnego), a takim jest silnik 3f kompresora. Schemat producenta jest prawidłowy.
250µF powoli się rozpędzał i przy pewnych obrotach następuje hamowanie, To jest prawidłowo. Ten kondensator po rozruchu (1,2 sek.) ma być odłączony. Na stałe pracuje 50 µF jako kondensator pracy. Moduł rozruchu to nic innego jak odpowiednik elektromagnetycznego przekaźnika prądowego stosowanego do rozruchu silników kompresorów lodówkowych. Podłącz...
Mam też problem z przemiennikiem fazowym. Zasilanie 1 dąży do wyjścia 3 fazy. Max silnik, jaki może być podłączony, to 5,5 kW 3 x 220 V w trójkącie. Silnik, który jest podłączony, to 4 kW od kompresora. Niestety w tym falowniku kondensatory mi się wydmuchały po 2 tygodniach. Moje pytanie, jak dobrać falownik do silnika?
(at)tyqva Nie bardzo wyobrażam sobie kompresor o mocy silnika 5 kW (?) bez presostatu, ale tutaj na Forum różne dziwy się zdarzają i cuda.
(at)bruk Bez problemu możesz tak zrobić. ciśnienia na reduktorach musisz mieć takie same. To raz, druga sprawa to że wartości włączenia i wyłączenia (prestostat) muszą mieś takie same wartości nastawy. A najlepiej założyć stycznik i niech silniki startują jednocześnie. Wiesz dlaczego?
chwilę chodzi i znów się wyłącza Mimo, że cały czas ma zasilanie? Nie robi się ciepły (gorący) przy tym - może jakieś zabezpieczenie termiczne w silniku może być. Poza powyższym to ten typ tak ma. Te kompresory nie są budowane do pracy w szybkich cyklach start/stop/start bo termostat lodówki (+ jej bezwładność cieplna) raczej reaguje powoli. Z opisu...
Chciał bym się doradzić w sprawie doboru zabezpieczenia instalacji z gniazdami 400V w nowo wybudowanym garażu w którym będzie podłączony kompresor silnik 3kW 400V ,spawarka 230V MIg-mag 200 . W domu główne zabezpieczenie przed licznikiem to wkładki topikowe 25A za licznikiem 20A z domu do garażu mam puszczony ziemią przewód 5x4m2 w garażu chciałem zrobić...
Witam, niestety silnik nigdzie nie ma tabliczki znamionowej. Mam tylko info na naklejce na butli kompresora, że silnik ma 2,2kW :(
Witam wszystkich, Głupie pytanie dla wtajemniczonych ale na necie jest tylko o silniku. Mianowicie, potrzebuję podłączyć kompresor 3-fazowy na 230V. O ile silnik 3-fazowy jest pokazane na necie o tyle w kompresorze mamy presostat przed silnikiem. Najpierw przewód wchodzi do presostatu a z niego wychodzi na silnik. Wytłumaczcie mi proszę tak łopatologicznie...
(at)Wword Przy Twoich rozważaniach moja rada jest taka - wezwij Kumatego Elektryka do Podłączenia Silnika !!! :!: :cry:
Nie wiem tylko gdzie się wpiąć w instalacji trojkat-gwiazda. W instalację zasilającą silnik nigdzie . Musisz podłączyć w układ sterowania załączający styczniki . Jak wygląda twój schemat obecnie .
Jeśli wcześniej brzęczał i nie ruszył to najprawdopodobniej masz spalone uzwojenie rozruchowe. Jeżeli lubisz się bawić to możesz rozciąć kopułkę i wyjąć silnik. Ja kiedy nie wiedziałem jak podłączyć spaliłem silnik i wyjąłem sam kompresor i podłączyłem pod inny silnik.
Mam silnik 3-fazowy o mocy 1,5 kw/380v.Na tabliczkę zaciskową z silnika wyprowadzone są tylko trzy przewody.Czy aby podłączyć ten silnik z sieci 1-fazowej muszę wyprowadzić pozostałe trzy przewody rozpinając gwiazdę uzwojenia czy mogę podłączyć go tak jak jest dodając kondensator rozruchowy?Silnik ma służyć jako kompresor
Czyli mam rozumieć, że silnik od malucha który jest tym kompresorem i jest podłączony do silnika 5,5 kW, ma taka wydajność, że bez przerywania piaskowania będzie on napełniał zbiornik i przestawał pracować po jego napełnieniu?
Silniki sprężarki i reduktora wpięte razem, równolegle do zasilania. Tylko silnik kompresora ma mieć wyłącznik ciśnieniowy po drodze w szeregu. Jak takie coś sprawia problem, to wybacz.
Silnik jednofazowy powinien mieć dwa uzwojenia - jedno z nich jest łączone wprost do sieci, drugie przez kondensator. Sprawdź, gdzie jest podłączana sieć i pomierz oporności, żeby ustalić, co gdzie jest.
To są przewody z wyłącznika odśrodkowego mogły być podłączone albo pod tabliczkę zaciskową (bo ją nie ma na zdjęciach )ale najprędzej do tych żółtych koszulek olejowych . Najlepiej zanieść to do fachowca od silników on to zrobi dobrze .
Koledzy, wybaczcie, ale póki co, to tak jakby wciąż stoję w miejscu. Nic konkretnego nie ustaliliśmy. Ponawiam pytanie: Czy silnik kompresora będzie działał prawidłowo, czyli czy będzie miał prawidłowe sprężanie jeśli prawidłowo podłączę (U, V, W) do falownika silników indukcyjnych?
ale jak miało by to wyglądać? Przecież prościej nie można go podłączyć. Kondensator do prawidłowej pracy musi być podpięty. Nie wiem czy jest możliwość podłączenia go bez obciążenia, jak się da to odepnij moduł kompresora od silnika i spróbuj go podłączyć. Nie wiem czy ma to ustrojstwo zawór który powoduje odprężenie kompresora przy rozruchu, jeżeli...
Jest taka możliwość,z zastosowaniem kondensatora,ale jeśli się nie mylę,to moc jaką uzyskasz to chyba 1/3 obecnej.Czy to ma sens?
Używam takiego agregatu ale od Polara i tam zasilanie 220V jest 2-u przewodowe plus ochronny, ale starszego typy sprężarki mają jeszcze przekaźnik do rozruchu nadprądowo-rozruchowy który należy podłączyć bo nie ruszy silnik.
Kolego zleć to elektrykowi. Jeśli poległeś dlatego iż przewody nie mają kolorów to nie dotykaj dalej. Kolorami nigdy się nie sugeruj bo nie wiadomo czy mając "wtyczkę do siły w której wszystko jest tak jak ma być" jest prawdą. Polegniesz na ilości żył w przewodzie . Prawdopodobnie w instalacji masz 5 a do kompresora potrzeba 4. Kwestia kierunku obrotów...
Oba były podłączone
To nic nie zmienia. Usuń gniazdo na sprężarce i podłącz przewód bezpośrednio, lub za pomocą połączenia gniazdo /wtyczka, gdzie wtyczka ma być zamontowana na sprężarce, a gniazdo jako końcowy element przedłużacza. Albo ... https://obrazki.elektroda.pl/4012694100_... Taniej, bez kombinacji wystarczy podłączyć kabel bezpośrednio do łącznika...
Silnik kompresora fanfary pobiera relatywnie duży prąd , przekaźnik potrzebny jest po to aby nie upalić styków włącznika załączającego fanfarę. Podłączenie jest proste : włącznik fanfary montujesz w obwodzie cewki przekaźnika a obwód prądowy kompresora dajesz przez styk przekaźnika. Nie zapomnij o bezpieczniku w obwodzie kompresora .
Witam, nie wiem czy tu mam zadac pytanie ale spróbuje... mam silnik trój fazowy i chce podlaczyc go na 230v. Podobno musze podlaczyc kondensator albo cewke ale nie wiem dokladnie jaka ma byc .... silnik 2.2kW bedzie to silnik do kompresora, jednotłokowego, butla 55l Pozdrawiam
Potwierdzam.Szkoda zachodu.
Witam. Kupiłem kompresor po wymianie silnika. Poprzedni właściciel zwątpił w podłączenie wymienionego silnika. Znalazłem na internecie schemat elektryczny. https://obrazki.elektroda.pl/3529683100_... Z silnika wychodzą 2 przewody. Jeden 7 żyłowy (uzwojenia plus PE) drugi 2 żyłowy. Jak dobrze rozumiem po sparowaniu uzwojeń (początek...
Witam, wszystko super działa. Pod zasilacz serwerowy Artesyn 7000758 podpiąłem gniazdo zapalniczki i kompresor samochodowy śmiga jak na zapalonym silniku. Temat do zamknięcia.
HS 11 to tylko przykład . Koledzy na Elce robili kompresory np z silnika malucha . Poszukaj takich tematów.
Mam problem z dodaniem zdjęcia przez telefon. Ale tu nic innego Ci nie pokaże. Jest identycznie jak narysowałem na 1 obrazku. Te same kolory. 2x3 kabli wystaje. Łączenie jest za pomocą takich nakrętek. Silnik jest od kompresora Herkules
Sprawdź zaworek na tłoczeniu, może się zacina w pozycji zamkniętej, tak samo zawór zwrotny. Podłączenie kondensatora w silniku tez możesz sprawdzić.
Na stronie producenta kompresora jest email i formularz kontaktowy. Może warto napisać i poprosić o instrukcję? Bez tego to rozmowa o jakimś mitycznym MS-185 o którym jedyne co można znaleźć w internecie to wygląd i funkcje. Nie wiadomo nawet co ten błąd oznacza, bo może jest powodowany czymś innym niż wyłączenie termik. Sam silnik nie może się przecież...
Witam, planuję zakup kompresora z silnikiem 5,5 kW podłączonym w trójkąt. Czy wystarczy zabezpieczenie C20? Dodam, że kabel do garażu, w którym będzie kompresor, to 5x6, a kabel od skrzynki w garażu do gniazda kompresora to 5x4. Zastanawiam się, czy nie kupić D20. Zabezpieczenie przedlicznikowe to etimat 25. Moc umowna 14 kW.
Tutaj masz schematy: https://4cardata-info.translate.goog/ele... Tutaj jak to działa: https://4cardata-info.translate.goog/ele...
Bo tam nie ma "plusa/minusa", ? to nie DC. Zobacz czy na deklu silnika masz schemat podłączenia.
Tak jak napisałem - kompresor jest podłączony 3m odcinkiem OWY 3x4mm2 wprost do tablicy. Tablica zasilana 5x10mm2 ok 15m.
Jak odepnę kabel kolorowy (ochronny) przy kompresorze to normalnie działa. Co może być przyczyną i co mogę zrobić aby działało z uziemieniem? Uszkodzenie silnika, przebicie. Zle podłączenie?
Z jakim silnikiem ten kompresor 7.5 czy 11kW, nie taniej wyjdzie opcja w oryginale Y/D chyba że to silnik 220/380
Witam, czy silnik z tego kompresora można podłączyć pod 3 fazy tak żeby działał prawidłowo? Jeśli tak to co trzeba zmienić w połączeniach? Tabliczki silnika nie mam, mam tylko dane z butli kompresora. https://obrazki.elektroda.pl/1649393300_... https://obrazki.elektroda.pl/7840703200_...
Wiesz, mam naprawdę spore doświadczenie z różnymi dziwnymi silnikami, nawet z serwosilnikami z enkoderem na światłowodach i chłodzeniem wymuszonym osobnym kompresorem w podstawie maszyny. Sprawdź ze schematem, na początek z jednym kondensatorem, jak pisałem.
Pokaż jaki masz wyłącznik, bo może należałoby wstawić zabezpieczenie termiczne. Jaka jest moc silnika?
Dolacz zdjecie tabliczki znamionowej silnika i wewnetrzna strone pokrywy zlacz silnika ,czasami nie pozostal slad po schemacie podlaczenia silnika
Witam, mam kompresor firmy Balma na 400 V , chcę go przerobić na 230 V . Może ktoś już przerabiał i podpowie jak to zrobić prawidłowo, dodam zdjęcia kompresora i typ podłączenia na nim. Już próbowałem na rożny sposób podłączyć, ale nie ma siły ruszyć, silnik buczy i grzeje się.
(at)bearq Skad ten bzdurny schemat ? - popatrz dobrze !
ale napięcia pomiędzy zaciskami nie są równe i wynoszą 225V (1,2), 240V (2,3) oraz 168V (1,3). Czy silnik może pracować w taki sposób, czy spowoduje to jego uszkodzenie? Taki rozkład napięć, jest zupełnie prawidłowy. Jeśli silnik startuje prawidłowo i nie grzeje się, to wszystko jest w porządku.
Posiadam książkę serwisową do tego kompresora w języku niemieckim i francuskim. Kupiłem taki kompresor bez oryginalnego silnika i również zamierzam go spasować do silnika diesla. Chętnie podłączę się do tematu, bo najwyższy czas ogarnąć sprzęcik żeby nie marniał w garażu.
Zasilacz posiadam. Jednak z której linii skorzystać i jak to podłączyć nie mam pojęcia. Jakieś sugestie ? Mam zasilacz bodajże 400w Wykorzystujesz gałąź 12V posiadającą wydajność prądową minimum 15A aby silnik mógł ruszyć.
Prosiłbym o pomoc! Jak podłaczyć alarm aby sterować zamkiem centralnym VW Polo. Lub informacja o sterowaniu silnikiem kompresora za posrednictwem zamka drzwi ( 4 przewody ?)
Nie dziwię się, podłącz jak było na początku i zamień miejscami dwa kabelki czarny z siwym np. Od kabla zasilającego oczywiście. Rozumiem że podłączasz pod 400V.
Silnik po podłączeniu na 230V straci dużo mocy której i tak nie ma. Co to za kompresor co potrzebuje tak małego silnika? I druga sprawa obroty tego kompresora.
Nie lepiej silnik 1,1kw? Znaczna oszczędność prądu.
Ty potrzebujesz zasilacz 12 V, 15 A minimum, najlepiej z 20 A. Na pewno nie będzie to wymiarów wtyczki do gniazdka. Skoro pompujesz w garażu, najlepiej to robić podpinając do auta przez zaciski na akumulatorze i przy odpalonym silniku.
(at)crusader 17 Sprawdź styki wyłącznika odśrodkowego i mechanizmu na wale. (!!) W tym silniku jest on niesamowicie tandetny. Kondensatory, szczególnie rozruchowe (200 µF) także są beznadziejnej jakości. Wał się obraca, nie jest zablokowany ? Silnik ma dwa uzwojenia - główne i pomocnicze, do którego podłączony jest na stałe kondensator pracy,...
prosze o pomoc potrzebuje kondensatora do silnika 380v 3KW 1400obr/min tak aby pracowal na napięcie 220v i jakies rady w podłączeniu go jaka pojemnośc kondensatora silnik będzie pracowal przy kompresorze tak aby wyszło trwale wydajnie i tanio
...Czy któryś z szanownych kolegów mi wyjaśni ten zapis DELTA 230V i ewentualnie czy można go jakos podłaczyć na 230V?? Wyjaśniam zapis delta 230V: to znaczy, że silnik można podłączyć w trójkąt pod napięcie międzyfazowe 230V np. z falownika. Normalnie w domu należy go podłączyć w gwiazdę do sieci 400V.
kompresor podłączyć podłączyć kompresor kompresor podłączyć termik
motocykl wskaźnik adata su630 mercedes wtryski sprinter
pralka miele schemat magazyn energii
Akai AP-306C – gdzie podłączyć dodatkowy kabel masowy gramofonu MAN TGA, Autocom, Mercedes W169 – kod 003781 FAIL, EDC 03781, zawór dozujący, komunikacja VCI