Okazało się, że rozrusznik ok. Pod pedałem gazu od korozji urwał się miedziany kabel prądowy..
Zasada działania jest taka: -przekręcamy kluczyk w pozycję "zapłon" -zaczynaja grzać świece i zapala się kontrolka (tutaj uwaga: w układzie bardziej "zaawansowanym" - tak jak wspomniany Mercedes - w przypadku uszkodzenia którejś ze świec kontrolka się nie zapali. Zapali sie na ok. dwie minuty po uruchomieniu silnika) -kontrolka gaśnie - silnik jest...
Że stacyjki EZS wychodzi sygnał 12V na fioletowym cienkim przewodzie w pozycji rozruchu. Problem w tym, że ten sygnał nie jest podłączony do cewki przekaźnika rozrusznika. Ten przekaźnik jest połączony prosto do ECU. Czy zwierając przekaźnik rozrusznika lub podając na niego prąd na krótko silnik ma odpalić, czy ECU wysteruje wtryskiwacze itd ?
gdyby ten przekaźnik padł o którym mówisz świeciła by sie lampka od ABS-u juz to przerabiałem Nie do końca masz rację - bo tych przekaźników jest sporo rodzajów, może mieć kilka wyjść, może w ogóle mieć wewnątrz kilka styczników, tak więc możliwości uszkodzeń jest sporo. Możesz go zapiąć na krótko - masa i zasilanie. Aby nie chodził cały czas, to wysteruj...
Witam, Wujek mechanik ma problem z Mercedesem E240 i poprosił mnie o pomoc. Otóż wujek robił przy nim blacharkę i mówił że pewno dnia chciał odpalić auto i rozrusznik już nie zakręcił. Po podłączeniu rozrusznika na "krótko" to kręci. Natomiast pokazuje temperature -38st. oraz SERVICE oraz włącza się wentylator. Może ktoś spotkał się z podobnym problemem...
A może by tak najprościej podłączyć na krótko rozrusznik i zobaczyć czy odpali,czy wina jest tylko w sterowaniu rozrusznika? czy jakiś inny problem wynikły w trakcie przeróbki , jak odpali to wtedy zobaczyć czy do przekażnika odcinającego rozrusznik dochodzi sterowanie po stacyjce jak tak to sprawa prosta,jak nie to star diagnoza i przeprogramować....
Gerri Witam mam taki problem z Atego z rana pali normalnie a jak się nagrzeje to komunikat CODE, kręci a nie odpala. Nie strzelają też zawory. mam rozebraną wiązkę. i już zrobioną tam gdzie była poprzecierana. Gdy ruszam tymi kablami to czasami zaskoczą zawory. Czy te elektrozawory od puszczania paliwa można podłączyć na krótko i gdzie one się znajdują....
Witam, Jest Mercedes VITO 1998 rok, 108CDI, po mocnym wygrzaniu w długiej trasie i wyłączeniu silnika, nie można go odpalić. Wszystkie kontrolki się świecą, ale rozrusznik nic, nawet nie pyknie. Wymieniona została kostka przy stacyjce, po podłączeniu do kompa nie ma zapisanych błędów. Jak auto nieco przestygnie 1-2 godziny to odpala. Na zimnym silniku,...
Przeryłem co się dało, ale nie znalazłem rozwiązania, w końcu podłączyłem na tzw. " krótko", puściłem przewód od rozrusznika do stacyjki, podłączyłem go do grubego fioletowego w stacyjce. Pali bez problemu. Jedyna wada że pali na wszystkich położenia drążka skrzyni, a powinien tylko na P. Szczerze mówiąc to auto to koszmar ma więcej uszkodzeń niż warte,...
Taka uwaga. Samochody te (a przynajmniej w mojej A140stce z roku 2003) posiadają rozrusznik z immobilajzerem, to znaczy, ze specjalny układ elektroniczny decyduje czy kręcić rozrusznikiem i jak długo. W samochodzie tym wystarczy przekręcić kluczyk i zaraz puścić, a rozrusznik i tak kręci do momentu odpalenia silnika. Więc to nie jest taka prosta sprawa....
Panowie podam mój przykład może komuś się przyda względem rozrusznika. Postaram się w skrócie. Posiadam Mercedesa W204 rok 2010. Miałem problem z odpaleniem rozrusznika raz kręcił a innym razem nie, ale po kilku próbach przekręcani w stacyjce odpalał więc zwlekałem z naprawą, ale przyszedł ten moment, że żadna próba nie dawała rezultatu więc byłem zmuszony...
Witam. Posiadam mercedesa 906 315 cdi z 2007 roku który spędza mi sen z powiek. Pojazd przestał odpalać. Auto jest karetką pogotowia i po mojej nieudanej próbie podłączenia sterownika stroboskopów zrobiło się zwarcie i od tej pory auta przestało odpalać jak i stroboskopy przestały działać. sprawdziłem wszystkie bezpieczniki te pod deską rozdzielczą...
Uwaga... sytuacja patowa!! Silnik odpalony zgodnie z zaleceniami firmy rege, poza autem rozrusznik nabił cisnienie w magistrali, wszystko ładnie pieknie, silnik do auta, cisnienie przy odpalaniu na początku 7 bar i z czasem spada powoli do 4-5 bar, auto chodziło długo na wolnych obrotach, układ chłodzenia się odpowietrzyl, silnik grał cicho, żadnych...
Witam. Moje auto to Mercedes W202 C180 1997r. benzyna + lpg, automatyczna skrzynia biegów. Opiszę krótko swój problem: Wracam po kilku godzinach do samochodu i nie mogę otworzyć drzwi pilotem "rybką". Pomyślałem, że to wina baterii w pilocie. Wymieniłem, dalej żadnej reakcji centralnego zamka. Dodam, że mechanicznie nie mogłem otworzyć kluczykiem bo...
Witam, mam dość nietypowy problem. Otóż dotyczy starszego już samochodu, Mercedesa 310D, ale będącego ambulansem. Mimo, że autko już wiekowe świetnie sprawdza się jako karetka jeszcze bardzo dobra. Ale niestety ostatnio podczas pracy na pielgrzymce w dość specyficznych warunkach pojawił się problem z zasilaniem. W czasie pracy na postoju z pełnym oświetleniem...
masa na budzie jest, bo z akumulatora klema bezpośrednio idzie na karoserię auta, na silniku raczej też jest masa bo rozrusznik kręci na krótko i przy podpięciu delphi kręcił cały czas, ale rano spróbuję i dam masę bezpośrednio z aku na silnik, chociaż myślę aby znaleźć wszystkie punkty masy w aucie i je przeczyścić IPA, papierkiem sciernym i podłączyć...
Witam. mam problem z szybkim rozładowywaniem akumulatora. Cały czas pobiera 0,10 A, po sprawdzeniu bezpieczników , jedynie po wyjęciu bezpiecznika 27 ( immobilizer, rozrusznik , sterowanie silnika cd i) spada do ok. 0,02 A. Cały czas mam pobór 0,10 A z okresowym skokiem ( krótko trwałym , co ok.15 s.) do wartości 0,12 A z chwilowym spadkiem do 0,07...
Piszę jeszcze raz bo ten schemat nie całkiem pasuje do mojego modelu. Przy tym aucie jest sterownik na dwie duże wtyczki. Każda ma prawie 44 piny z wbudowaną wtyczką o 2 pinach (CAN). Numerowane są piny od 1 do 85. Zajęte są 42 piny łączne. Na module jest oznaczenie MSE HM 2.0L 4 zyl. SW 31.96 Nr. merc. 019 545 22 32 [08]. Sprawdziłem silnik przepustnicy,...
Witam wszystkich, witajcie. Prowadząc ożywioną dyskusję ze "zdunvw" i za jego namową, chciałem dorzucić coś od siebie do tego tematu, bo sądzę, że może to pomóc, tym którzy już opadają z sił😉. Ja ze swoim problemem walczyłem od wakacji, aż do teraz. To jakieś 7 miesięcy i bynajmniej po tym okresie stwierdzam, że dobrych fachowców od MB, to szukać...
W momencie cykania słychać tylko elektromagnes. Rozrusznik absolutnie się nie obraca. Co do klem to raczej odpada ponieważ podłączałem rozrusznik na krótko po jego montażu tak samo jak przed i dalej nie kręcił. Wygląda tak jakby rozrusznik był za słaby. Niby jak załapie to kręci silnikiem bdb ale może jednak to wina styków elektromagnesu? Bo co innego...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Witam. mam problem z szybkim rozładowywaniem akumulatora. Cały czas pobiera 0,10 A, po sprawdzeniu bezpieczników , jedynie po wyjęciu bezpiecznika 27 ( immobilizer, rozrusznik , sterowanie silnika cdi) spada do zera. Słyszę po pewnym czasie, przekaźnik w tylnym module SAM , potem przy akumulatorze , wiec obwód się usypia i cały czas mam pobór 0,10 A...
podłączyć rozrusznik krótki mercedes rozrusznik krótki kręcić ursus rozrusznik krótki
schemat buderus vaillant podtrzymanie naprawa stacyjki
dobre sklepy elektroniczne online dobre sklepy elektroniczne
Niebieska dioda LED w routerach ASUS, TP-Link, Netgear – co oznacza świecenie i miganie? Pompka wody Ariston, Askoll M231X, BLDC – nie pompuje, diagnostyka, typowe usterki