Trzy wyprowadzenia, wiec uzwojenia skojarzone wewnątrz silnika i przystosowane do napięcia 400 V. Obecnie podłączenie tego silnika do jednej fazy, będzie skutkowało ułamkiem jego mocy znamionowej. Nie ma sensu tego robić.
Tu może być twoja odpowiedź: https://www.youtube.com/watch?v=Ywtghw6-...
przeczytaj sobie te tematy http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic10... , http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic10...
na praniu obroty rewersyjne są ok.? dla pewności dobrze by było sprawdzić silnik podłączyć poza programatorem ale wszystko wskazuje na sterownik
To co nazywasz mocą silnika zależy głownie od prądu płynącego przez uzwojenia i prędkości obrotowej. Na modułach z A4988 jest potencjometr do regulacji tego prądu.
Jak dobrze rozumiem kabel powrotny służy w przypadku tego silnika jedynie jako kabel ochronny? Tak, ale on się inaczej nazywa. Prawidłowa nazwa to w zależności od układu sieci to PE lub PEN. Mam drugi silnik 3 fazowy i elektryk tak właśnie to mi podłączył. To niech podłączy tak i szlifierke. Skoro elektryk to wie co robi.
Przecież gdzieś tam robią te silniki i niczego nie mierzą, tylko podłączają na pałę kolorami.... Ale "Ci co robią na pałę" są widocznie bardziej kumaci w elektryce niż Ty!
czy jest możliwe żeby silnik od pralki Diana P-565E BEZ PASKA KLINOWEGO pobierał taki prąd że w pomieszczeniu aż ciemno się robi, bo już zaczynam podejrzewać że silnik jest uszkodzony :oops: Jest możliwe. Podłącz silnik bezpośrednio.
Tak też zrobię, wiem że z tabliczki wynika że można go łączyć tylko w trójkąt w naszej sieci ale wolałem się upewnić. Z tabliczki znamionowej wynika, że ten silnik w naszej sieci można podłłaczyć tylko w gwiazdę. W trójkąt, ten silnik można by podłączyć w sieci 127/220V.
Pomiary należy robić podczas ładowania lub z podłączonym obciążeniem.
Szczotki szeregowo z uzwojeniami stojana, jak kierunek obrotów niewłaściwy to zamień szczotki miejscami. Możesz próby robić przy niższym napięciu np. 24VDC.
Mogły, ale to nie w tym rzecz, gdy szyby Ci się rozkodują, to nie będą zamykały Ci sie automatycznie,, ale ręcznie powinny a co do usterki, to zamiast silnika podłącz żarówkę H4 i wtedy rób testy, sądzę, że to któryś przekaźnik nie daje pełnego napięcia, a zarazem prąd jest znikomy i nie da rady zakręcić silnikiem, podłącz tą żarówkę i daj znać, czy...
Albo silnik źle podłączony, albo źle przewinięty/przezwojony. A co robi przewód żółtozielony na zasilaniu silnika?
Rolety najczęściej składają małe firmy. Z silnika wychodzi przewód, który montażysta może połączyć wewnątrz obudowy lub poza nią. Jest to typowa składanka z klocków. Ta składanka musi mieć deklarację CE i prawidłowe oznakowanie. Klasa 1 odbiornik musi mieć zacisk PE. Uszkodzony silnik, podłączona obudowa do PE silnika, Tak robić nie wolno. Należy podłączać...
A w czym problem podłączyć miernik w obwód silnika i obserwować napięcie gdy stanie? PS. Staraj się to robić przy zakrytej obudowie. Wyprowadź sobie dodatkowe przewody lub może sondami miernika dasz rade.
Ten silnik to zarazem transformator zasilający lampowy układ magnetofonu. Do sprawdzenia jest pobór prądu przez elektronikę. Szczególnie podejrzany może być prostownik selenowy. Do sprawdzenia jest też smarowanie. Oś wirnika chodzi w panewkach. Obecność kurzu i wirnik stawia opór. Trzeba rozebrać wyczyścić panewki i oś. Kiedyś smarowało się oliwą do...
Masz już silnik połączony w gwiazdę. A więc wystarczy podłączyć tylko trzy fazy plus PE. Ale jak nigdy tego nie robiłeś. To może zleć to komuś kto się na tym zna i dobierze odpowiedni termik i podłączenie wykona. Bo z 380V/400V nie ma zabawy.
Użyj diod zabezpieczających podłącz zaporowo na wyjściu stabilizatora i pomiędzy wejściem i wyjściem. pozdrawiam
Żeby coś zaproponować trzeba minimum wiedzy posiadać- ile prądu pobiera silnik podłączony bezpośrednio do zasilacza? Jakie będzie obciążenie silnika? Czy silnik ruszą z pełnym obciążeniem?
Masz zabite żeberka. Silnik do mycia. Pomiar masz robić w miejscu czujnika. A masz go nie podłączonego. Sam czujnik jest na 165°C.
Jakiej odpowiedzi oczekujesz, skoro podłączyłeś przypadkowy silnik (sam nie wiesz jaki) do modułu od innego silnika i coś nie gra? W dodatku nie wiadomo, jak podłączyłeś.
Kondensator ma dwa zaciski, jutro kupię nowy. Wolał bym najpierw się upewnić czy silnik jest sprawny, może nie ma sensu tego robić... No i kupiłem nowy kondensator. Po podłączeniu silnik startuje robi kilka obrotów i staje. Na pewno się nie zaciera bo obracając śrubą chodzi luźniutko, mogę nawet obrócić w palcach w obie strony. To chyba już koniec tego...
Ze zdjęć wynika że magnes nie był wykręcony, cewka ok, więc pomierz oporność na szczotkach i na dwóch pozostałych wyprowadzeniach. Jeśli nie ma oporności na nich czyli przerwa to zrób fotkę stojana od strony z której są wyprowadzone przewody, tam jest w stojanie termik zabezpieczający sinik , to on jest otwarty więc odetnij końcówki przy nim i zmostkuj...
Odkręć stary kondensator i wepnij ten co masz szeregowo w obwód silnika i będzie ok. Szeregowo tj. od strony gdzie masz 2 wyprowadzenia dajesz 230V, od strony trzech wyprowadzeń, dwa czarne pewnie przewody dajesz do silnika, gdzie dotychczas podłączone było zasilanie. Ten co pozostał do obudowy silnika, albo nigdzie. A jeszcze szybciej kupić nowy kondensator...
Oczywiście , że sam tego nie będę robił. Po prostu chce się dowiedzieć,czy jest to możliwe, czy trzeba jakoś inaczej to robić... Na nowo jakies kable ciągnąć itd, anie podłączać się pod istniejącą już instalację z puszki. Jest to możliwe do zrobienia. Należy nowe przewody położyć (zasilanie od rozdzielnicy, przewody sterowania (np grupowego)). Dobry...
Jak skojarzony jest ten silnik, który ma robić za prądnicę?
Niestety, uszkodzenie mostka prostowniczego. Konstrukcja modułu nie pozwala na naprawę, więc pozostaje wymiana na nowy. Przed podłączeniem nowego upewnij się czy alternator na silniku nie jest uszkodzony, wizualnie czy nie widać śladów przegrzania. Elektrycznie trudniej go sprawdzić.
macie moze jakiesgos vag którego bym podłączył do samochodu
http://obrazki.elektroda.net/85_12840614... A tak to by mi się ładował akumulator i nie trzeba było by go wymieniać czy jak? Gdzieś się robi zwarcie bo nawet iskrzą mi styki jak podłącze tan kabel od cewek . Jak by były spalone to pewnie by się już nie kopciło. To co do instalacji to jak ona może być żle podłaczona skoro tam jest tylko jeden...
Niestety, ale tak jak kolega napisał czeka cię niezła rzeźba jeśli planujesz użyć tego silnika. W pralce steruje tym specjalizowany układ który ma zaimplementowany model elektryczny, mechaniczny i cieplny maszyny. To jest wręcz niemożliwie skomplikowane tam jest nawet moduł odwbudzania tego silnika... tak wiem to tylko pralka. Przykładowa nota układu...
Dziękuję za pomoc, teraz tylko typ dobrać. Czy PKZM0-10 się nada? 10A prąd znamionowy. Nie wiem w jaki sposób dobrać odpowiedni. Wiadomo w zależności od mocy silnika, ale jakiś zapas robić?
Witam. Poszukuję jakiejś rozpiski albo schematu elektrycznego instalacji silnika w chrysler 300m 2.7 99r, w której będzie zawarty info o podłączeniu czujników silnika. Robiłem wymianę uszczelek pod głowicami i była konieczność rozpięcia 3/4 elektryki silnika. Po złożeniu nie mam iskry na świecach. Podejrzewam mój błąd w podłączeniu czujników na kolektorze....
Autor ma silnik z jednym uzwojeniem przełączalnym Wytłumacz mi, jak w takim silniku robi się przełączanie prędkości obrotowej ?
No potencjometr za silnik elektryczny nie będzie robić. Jak by go nie podłączyć. To jeszcze nie ta technologia. 🤣🤣
Zaczniemy od tego że silnik powinien być podłączony w trójkąt . Potem robisz auto tuning falownika. Następnie musisz zdecydować co ci jest potrzebne z wejść i wyjść w falowniku. Musisz poczytać dokładnie instrukcje. Odnośnie problemu z mijającym panelem sprawdź w jakiej pozycji jest przełącznik S1 powinien być na 0 i sprawdź wyjmujac panel czy piny...
Najprawdopodobniej dron miał "przygodę" i w jej wyniku zwarciu uległ mosfet silnika. Dlatego też pewnie trafił do licytacji. Praktycznie wymiana płytki i możliwe, że silnika, gdyż może być uszkodzony. Teoretycznie można by spróbować się pobawić w naprawę, ale wymaga to posiadania odpowiedniego warsztatu do napraw elektroniki w technologii SMD, oraz...
Przede wszystkim, potrzebne są 3 fazy, a tu jest jedna. Po drugie, lepiej będzie, jak dla każdej fazy prąd będzie mógł płynąć w obie strony - czyli wypada mieć wyjście push-pull dla każdego wyprowadzenia silnika. Po trzecie, da się, ale algorytm dobierania czasów włączenia poszczególnych faz jest nieco złożony - to raczej nie dla początkującego, również...
Najprościej odłączyć silnik i wyłącznik i podłączyć w gwiazdę silnik i sprawdzić .Ewentualnie silnik podłączyć w trójkąt i zobaczyć czy będzie dawać radę zabezpieczenie przy starcie . Dopiero jak próby wyjdą pomyślnie zdecydować czy robić automat gwiazda/trójkąt czy uruchamiać w trójkącie bezpośrednio. W gwieżdzie ten silnik nie powinien pracować z...
Co to znaczy "podłączyłem silnik"?
Witam. Jak to jest ? Przecież nie mam 400V pomiędzy zerem a fazami. Masz 400V pomiędzy fazami i te fazy przyłączasz do 3 zacisków silnika.Pozostałe 3 zaciski łączysz ze sobą w układ gwiazdy(γ). 230V Cię nie interesuje. Jeśli masz instalację o 5 przewodach, to PE (zielono-żółty) przyłączasz do obudowy. przewodu N nie przyłączasz. Pomiędzy N a fazami...
Ja z racji tego, że nie popieram naprawy w ciemno to proponuję odłączyć silnik i podłączyć sam silnik pod 1,5V i sprawdzić pobór prądu, jeżeli jest większy niż 20mA to silnik do wymiany.
Masz na bank żle podłączoną instalację kiedyś robiłem coś podobnego spalone dwa kompy , po wymianie silnika dokladnie nie pamiętam ale warsztat wymieniający silnik pomylił kostkę czujnik ciśn oleju z innym czujnikiem
Najbardziej mnie interesuje elektryka , bo z mechaniki to sobie ogarnę na spokoju fajny sprzęt tylko najbardziej zależy mi na odpowiednim podłączeniu tego silnika ... I o podpowiedz kogoś kto już robił ten temat na takim silniku jak mój
Ło chłopie aleś zaszalał - spróbujmy.... Zdjęcie dekla - kabel z lewej to pływak: połączone niebieski z czarnym tutaj podłącz brązowy z kabla obok (zasilanie). Brązowy z pływaka podłącz do czerwonego silnika. Żółty silnika połącz z czarnym kondensatora i z niebieskim kabla zasilającego. Żółto - zielony do obudowy. Gdyby silnik nie chodził prawidłowo...
Niestety tam nic nie piszę :( Dodano po 6 Ja na tym silniku mam oznaczenia W, U, X gdzie są podpięte przewody a pod V, Y, Z nic nie ma podpietego. Po podłaczeniu pod W i X silnik buczy ale nie chodzi, a gdy rusze wałkiem silnik chodzi. Nie wiem czy dobrze to robię, wygląda na to że silnik nie ma siły ruszyć, co robić?
Pomiarów prądu nie robiłem ,stycznik mam ustawiony na 10A .Silnik jak chodzi jest zimny ,jak się wyłączy robi się ciepły.
Ja nie rozumiem po co tak robić. Skoro silnik 1,5kW to falownik też. Jak się okaże, żę jednak 1000obr to za mało to z falownikiem 0,75 będzie klapa.
Poszukaj schematu podłączenia wewnątrz pokrywy skrzynki zasilania. Standardowo takie silniki podłącza się : 1U 1V 1W To jest dla pierwszych biegunów ,niższe obroty. Drugie bieguny wyższe obroty łączysz tak : 2U 2V 2W podłączasz zasilanie L1 L2 L3 a na zaciskach 1U 1V 1W robisz gwiazdę czyli łączysz je razem
Przeglądając schemat zauważyłem że połączenia gniazda LPT (2,3,4,5) z układem poprowadziłeś tym samym sygnałem. Nie możesz tak robić, bo na płytce będziesz miał zwarcie. Aby sprawdzić czy różne sygnały nie mają zwarcia (te samej nazwy), podświetl je narzędziem Show . Na schemacie niepotrzebnie rysowałeś cewki silników. Zamiast tego powinieneś użyć symboli...
Jak buczy a nie robi zwarcia to jest spora nadzieja, że silnik żyje. Jednak pewność będzie po podłączeniu startera, ponieważ nie wiemy w jakim stanie jest uzwojenie rozruchowe.
Do silnika napędowego wystarczy podłączyć diodę led która będzie świeciła gdy samochód będzie jechał do tyłu natomiast do przodu będzie brak świecenia z powodu zmiany polaryzacji zasilania silnika. Robią tak w zabawkach rodem z Chin.
Może kupisz gotowca i napiszesz program choć i w mogę wątpić (znajdziesz na http://www.cnc.info.pl/). Może to za ostro ale najpierw zaczyna się od podstaw. Najlepiej ten schemat wrzucić do kosza, by nie nie mieszał w głowie innym. Jest wiele podobnych tematów o sterowaniu silnikami krokowymi na elektrodzie i możesz tam zobaczyć jak to robią inni.
To jest prosta pralka silnik klatkowy z dwoma uzwojeniami dla pewności powinien mechanik podłączyć silnik z pominięciem programatora i jeśli wtedy jest ok to można przypuszczać że to programator
Mam też przemiennik trójfazowy na 230V którym mogę zasilić ten silnik łącząc go w trójkąt i podając napięcie 230V Dodano po 1 Silnik pochodzi z podajnika ślimakowego do pieca węglowego. Ciekawe jest to że bez obciążenia szybko robi się dosyć ciepły.
No właśnie <bezradny> nigdzie niema informacji o tym silniq :( Co robić?
Podłączenie silników od pralki było wałkowane dziesiątki razy na forum. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic20...
Zamawiać, będziemy testy robić?
Silnik od wycieraczek i enkoder, sama elektronika prosta: -końcówka mocy do silnika -jakiś uC z podłączonym enkoderem To wszystko trza gdzieś podłączyć Zwykły silnik raczej odpuść, bo musiałbyś robić przekładnie
Bez podłączonej manetki (robiłem test silnika bez podłączenia manetki) już silnik chodził. I obecnie dalej chodzi bez manetki. Wystarczy przekręcić kluczyk Czy mogę jakoś sprawdzić manetkę? Czyli jednym rozwiązaniem jest wymiana płytki + ew. manetki. Pozdrawiam
Mnie akurat trzepnął 45uF rozruchowy. Wcześniej go rozładowałem ale coś tam jeszcze robiłem i musiałem podłączyć silnik jeszcze raz i przy rozpinaniu (wyłączonego silnika) zapomniałem go rozładować. Jak mierzyłem go po tym jak mnie trzepnął tou zostali jeszcze 160V.
Bateria 7,4 V --> stabilizator napięcia 5 V --> sterownik silnika --> silnik 3,7 V. Co dokładniej ten sterownik ma robić? Zmiana kierunku obrotów czy też prędkości albo obu?
tak to się robi https://www.youtube.com/watch?v=bvzHp0ht...
Myślę że chodzi Ci o gokarta jeśli nie masz o tym pojęcia to nie rób. Wystarczy przenieśc napęd z silnika łańcuchem do ośki kół podłączyć jak należy układ kierowniczy solidna rama i można śmigać.
Tak dzieki temu linkowi wszystko wiem... Hmhm.. L1 ÷ L4 to uzwojenia jednego silnika :!: Przy pomocy omomierza łatwo zidentyfikujesz wyprowadzenia (na mim schemacie jest przecież 6 wyprowadzeń). WY WZM_DET łączysz z WE STEROWNIK (no i oczywiście masy GND :D ) Sterownik robiłem w "realu", wzmacniacz-detektor - na symulatorze. No a te 100% - to chyba...
Owszem ...będzie "kręcił"; przy produkcji masowej "zabawki" opartej na silniku krokowym zastosowanie PLC się nie opłaca i zapewne Producenta zastosowałby generator na procku; ale w automatyce liczy się też dokładność pozycjonowania, możliwość zastosowania sekwencji (np. stopniowanie prędkości) dopasowanie dynamiki ruchu do inercji układu - tego wszystkiego...
Hej. Właśnie patrzę a ten Twój rysunek ma błąd . Jeśli chcesz diagnozować silnik do LEDa podłącz między "+" i "L" . Aha przed odczytem nie trzeba robić jazdy próbnej , no i kolejność tak jak napisałem wcześniej. Pozdrawiam.
No właśnie powinieneś to podłączyć tak jak na tym rysunku. Ja nie wiem co robisz źle.
Programowanie komputera robimy tak ,że po podłączeniu akumlatora silnik powinien pracować na wolnych obrotach do włączenia wentylatora na chłodnicy. A jeżeli chodzi o podwyższone wolne obroty to sprawdził bym czy nie podsysa fałszywego powietrza (zwróć uwagę na instalacje gazową tj. podstawka , wąż , no i reduktor). A jeżeli chodzi o czujnik to jeżeli...
Stawiam na złe podłączenie.
Nie wiem co masz na myśli jako "cewka". Jeśli zaś chodzi o kondensator to pewnie te 4 wyprowadzenia są połączone po dwa, często tak się robi. Jeśli z silnika wychodzą 2 kable to po prostu podłącz je do dwóch odpowiednich wyprowadzeń kondensatora a dwa pozostaną niepodłączone.
Witam, Posiadam uprawnienia E1 eksploatacji: pkt2 urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1kV pkt10 aparatura kontrolno-pomiarowa oraz urządzenia i instalacje automatycznej regulacji; sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji wymienionych w pkt.: 2 Czy w takiej sytuacji mogę podłączyć i robić próby silników...
Jeżeli zastosujesz filtr DP to im lepszy filtr,tym bardziej będziesz się zbliżał do przebiegu sinusoidalnego+składowa stała,jakość regulacji się zmnieszy. Co kolega rozumie przez "jakość regulacji" ? Przy zasilaniu tych silników chodzi o to, by dostarczyć stałe napięcie regulowane - zależnie od potrzeb i im mniej składowych zmiennych, tym lepiej (jakość...
No tak- nie mam pojęcia o uzwojeniach domyślam sie że trzeba rozebrać silnik? Lepiej żebym tego nie robił. jest to silnik fabryczny robiony przez zakłady więc ktoś musi mieć schemat podłączenia ?
Witam Nie ma sprawy, zaraz coś się wymyśli. Silnik będzie sterowany przez mosfeta i można pomiar robić na rezystorze podłączonym do masy? Jakie napięcie referencyjne masz w uP? Najlepiej aby było około 2,56V, bo jak będzie 5V to układ elektroniczny skomplikuje się z powodu zabezpieczeń.
Robiłem to nieraz, ostry nóż, trochę delikatności i dasz radę. Jak lakier mocno utwardzony to trochę czoła podgrzać.
Zakładam że oscyloskopu nie posiadasz, wiec wyklucz najpierw problemy z zasilaniem, np. ze spadkami napięcia przy starcie silnika, dopiero później kombinuj dalej. Na pewno wszystko dobrze podłączyłeś, może robisz zwarcie przekaźnikami i zanika zasilanie. Zamiast silnika podłącz żarówkę i sprawdź co się dzieje. Załączanie po chwili zasilania przez mosfeta...
(at)Automat23 Trochę nie rozumiem. Jest prasa hydrauliczna, ale po co silnik i co on robi?
Które kable robią się ciepłe,te podłączone do mostka czy te od mostka do wkrętarki ?.Odłącz silnik wkrętarki i w jego miejsce podłącz żarówkę np.12V60W.Typowa żarówka od reflektora samochodu.Jeśli żarówka będzie swiecić pełnym światłem i kable będą zimne,masz uszkodzony silnik wkrętarki.
A chciałeś podłączyć dwa silniki do kręcenia jedną kierownicą? Wzorujesz się na jakimś sprawdzonym projekcie DIY czy chcesz opracować od podstaw? Pytam bo nie robiłem takiego projektu i widzę spore wyzwanie w budowie regulatora, który będzie sterował momentem (prądem) silnika, ale może ludzie robią to jakoś prościej i stwierdzili że też jest ok.
Podłącz go bezpośrednio do 230V przy pomocy 2 przewodów czy silnik uruchamia się. Rób to ostrożnie by nie zostać porażonym prądem elektrycznym! Czy turbinka silnika nie ma luzów góra-dół? Warto by to sprawdzić bo nadmierny luz będzie świadczył o wyeksploatowaniu silnika. Czy pralka zasila pompę powinno się sprawdzać multimetrem, ale jeśli nie posiadasz...
Nie można sobie zmieniać zabezpieczeń dowolnie jak się chce, bez oględzin elektryka i pomiarów nie radzę tego robić.
więc jak to zrobić , żeby sterować silnikiem o na większe napięcie. Poduczyć się na Forum. Masę o tym jest. :cry: A i MOSFETy też ktoś kiedyś wynalazł...i Darlingtony :D natomiast kolektor podłączyłem do akumulatora 12V . ...robiąc wtórnik emiterowy. Wiec czemu się dziwisz ?
powiedz do czego go podłączyłeś i co ma robić napewno trzeba wprowadzić dane silnika do niego
Kolego, nie zarzucaj innym to co sam robisz. Jak podłączyłeś silnik, bo twoja prezentacja rysunkowa jest błędna i różna od wskazanej w temacie prawidłowej . Nie widzisz różnicy?
Na początek, to należy sprawdzić stan przewodów. Proponuję dać maszynę do sprawdzenia komuś, kto wie, co robi. Z prądem nie ma żartów.
Dzięki, tak właśnie robiłem, ale mimo to silnik nie działa. Więc być może silnik wadliwy.
Jak połączyć zaciski silnika Nie pamiętam już jak fizycznie jest podłączony sam silnik, czy do zacisków, czy na stałe, musisz to obadać, ostatnio coś robiłem przy takim napędzie u szwagra jakiś czas temu.
Witam chciałem zapytać czy któryś z panów ma zastosowany alternator Fiat 126p do silnika S7 jak to najprościej podłączyć (będę robił tylko świata) i jakie koło pasowe dać na wałek przedni żeby było dobre ładownie
W tym projekcie silniki nie pracują jako krokowe tylko raczej robią za galva?
Masz do czynienia z hamulcem na prąd stały a ta zielona kostka to prostownik . Zasilasz kostkę napięciem zmiennym 380V ( dwa skrajne podłączenia) . Teraz w zależności od typu pracy robisz to zgodnie ze schematem. Jeśli silnik ma pracować cały czas to podłączasz zgodnie ze lewym schematem . Jeśli by miał często się wyłączać i praca hamulca musiała by...
Powiedz czy umiesz wymontować silnik i podłączyć go na stole celem sprawdzenia?
3x400 - trójkąt Jeżeli będzie takie oznaczenie na silniku to silnik może u nas pracować połączony w trójkąt. Jeżeli będzie oznaczenie na silniku 3x230V trójkąt to w naszej sieci taki silnik nie może pracować połączony w trójkąt. . Twój silnik po prostu łączysz w gwiazdę, i nic więcej nie musisz robić.
Oj to jeszcze dużooooo musisz się nauczyc jak mówisz że chcesz to podłączyc do silników... Robiłeś kiedyś jakiegoś robota :?: Żeby to działało to musiał byś to podłączyc do uC w którym byłby napisany odpowieni program a napisac taki program wcale nie tak łatwo. Wejdz na link w moim podpisie, na tym portalu/forum jest kilka robotów dla początkujących....
VW 1,9 TDI miał chyba komputer do silnika co robionym ciągniku jest zbędne (no i trzeba podłączyć). Raczej 1,6 TD i wyrzucić turbinę i tak mocy będzie na tyle. Jakie koła z tył. Na jakie maszyny WOM. Ile biegów- potrzebne terenówki? Kolega dokładniej określi co to ma być to można coś zaprojektować. I najważniejsza sprawa- ile można wydać bo jak sprawa...
czy nie taniej by było zakupić używkę na 380V i założyć wyłącznik P L Na pewno znacznie prościej, jeśli masz możliwość korzystać z instalacji 3-fazowej. Jeśli nie ma takiej możliwości, to ten przełącznik można użyć, będzie on realizował zmianę obrotów, ale do tego jeszcze jest potrzebny drugi wyłącznik, który będzie załączał uzwojenie robocze. A najwygodniej,...
Nie robiłem czegoś takiego ale na logikę rzecz biorąc szukaj przy stacyjce.Jakoś ten samochód musi być gaszony.
Witam ! Pomiar uzwojeń dobrego silnika robiłem najtańszym miernikiem za 15zł. Pozdrawiam. Stefan
Kup wyłącznik trójfazowy Lewo - zero - prawo. Kosztuje 50 zł. A ten "pstryczek" to sobie zostaw jak będziesz robił lampki na choinkę, albo jak ci przyjdzie zrobić przełącznik do Passata LPG/Gasoline... ;) Do tego silnika... Zdecydowanie nie polecam.
Podłącz auto pod komputer o zobacz gdzie jest wypadanie zapłonu zamień mu wtryski na tych cylindrach i sprawdź oczy się zmieniło jeżeli tak będzie wtrysk robiłem dużo silników Kia i czasami podobnym problemem był rozciągnięty łańcuch rozrządu
Oczywiście, że event system może reagować na zbocza - robi to analogicznie jak system przerwań. Czyli musisz skonfigurować poziom/zbocze i podłączyć pod event system.
robić laweta przelotki robić wirus robić
excel pomiary android resetuje ładowanie baterii wyłącza
building management system wirtualny prosument
Iveco Daily EDC16 uruchamia się tylko na plaku Niedziałające kierunkowskazy w Romet 747 z 2009 roku