Niebiesko/żółty kabel w wiązce przewodów wychodzących z drzwi kierowcy. Zamykanie - masa Otwieranie - masa przez rezystor 180 Ω.
pneumatyczne a które kable z centralki do zamków powinny iść ? i gdzie najlepiej się wpiąć ? https://obrazki.elektroda.pl/3606719200_... https://obrazki.elektroda.pl/1160304700_...
szare złącze 16pin, sterowanie siłownikami schemat F pin13 i pin15
ustaw na zamek pneumatyczny i wykżystaj niebieski przewód z drzwi kierowcy,xczęść od strony auta(anie drzwi) to jest pompa resztę powinieneś mieć na schematach
Siłowniki są elektryczne, sterowanie można podpiąć na włączniku centralnego lewych drzwi kierowcy lub przy module komfortu. Sterowanie jest masą na jednym przewodzie, jeden impuls sama masa, drugi masa przez rezystor ok 0,5 - 1 kohm.
MAKE SUZUKI MOD. IGNIS YEAR. 02 2nd sem.® PETROL DIESEL ALARM/SIREN POSITION Position the compact alarms and the sirens on the support of the shock absorber, driver’s side. Pass the cables through the original rubber sleeve located in the bulkhead that divides the engine compartment and the driver’s side passenger’s compartment...
Niebiesko/biały kabel w wiązce zamka drzwi - otwieranie masa przez opornik 180 Ω - zamykania masa
Mam tylko siłownik od zamka i 5 kabli. Masz dołożony uniwersalny centralny zamek, teraz trzeba wewnątrz auta odnaleźć centralkę sterującą siłownikami i podłączyć sterownik radiowy , o ile się da bo nie do wszystkich centralek sterujących siłownikami da się to zrobić
Od styków NC odciąć masę. Od styków NO odciąć +12V. Pod styki NO podpiąć masę. Tylko pamiętaj że płytka jest dwustrona i zobacz czy z drugiej strony nie trzeba rownież odciąć ściezek.
Kolego ŻLE wpinasz się ze sterowaniem Błędnie interpretujesz schemat podłączenia Tytana DS300R do Doblo. Wysteruj zamek impulsami [masy] do czarnego, 40-pin złącza w "skrzynce bezpiecznikowej" : [pin34] biało/brązowy - zamykanie, [pin24] błąkitno/niebieski - otwieranie.
Zamek sterowany (-) Podłącz przewód "zamykania" do brązowego przewodu (nr pozycji 4) w czarnym 6-pinowym złączu przycisku centralnego zamka na środku deski rozdzielczej. Przewód "otwierania" do zielonego przewodu (nr pozycji 27) w białym 40-pinowym złączu w jednostce sterującej BSI.
Na słupku drzwi kierowcy biała wtyczka przewód żółto-niebieski (przedostatni). Zamykanie impuls masy, otwieranie impuls masy szeregowo przez opornik 180om.
A może te dwa przewody są do tego by z kluczyka uruchamiać dwa siłowniki? Tylko że na starym sterowniku ta funkcja nie działała. Pewnie do tego. Sprawdź czy pojawiają się masy i zobacz czy Twój sterownik obsługuje sygnały otwierania i zamykania. ( w uniwersalnych sterownikach są to kolory biały i brązowy) Dodano po 1 Nie trzeba chłopaka z samochodówki...
No to powinno być tak, jak napisałem. Różowy zamyka, szary otwiera.
Pierwsze zdjęcie od lewej: Centralka autoalarmu, centralka sterownika centralnego zamka, czujnik ultradźwiękowy. Zamieść zdjęcie wnętrza centralki alarmu i zdjęcia pilota oraz jego wnętrza. W czujniku ultradźwiękowym: czerwony https://obrazki.elektroda.pl/6501382100_...
Tu masz rozpiskę: https://www.the12volt.com/installbay/for...
Witam. jest tam typowy centralny zamek sterowany dwoma minusami. Znajdz 2 kable wychodzace z przelotki drzwi kierowcy: - brazowo/bialy otwieranie - brazowo/czerwony zamykanie Podepnij do kabli od centalki sterujacej, wpinajac sie w oryginalne a nie przecinajac je i gotowe :) pozdrawiam
Niebiesko-biały w drzwiach kierowcy - masa/masa+180 Ohm.
Sterownik jest zcalony ze skrzynką bezpieczników jest to całe urzadzenie urzadzenie łącznie z blokadą zapłonu, do sterowania z alarmu wepnij sie do przełącznika zamka pod włącznikiem świateł awaryjnych pozdrawiam
niebiesko/żółty ale on otwiera tylko kabinę ...a dwa impulsy otwierają całe auto ?
Według mnie patrząc na schematy obok do plus 12V.Po prostu w schemacie jest błąd i tam zamiast masy ma być plus
w civicu w drzwiach kierowcy nie ma siłownika,jest tylko taki switch sterujący,jeżeli chcesz,żeby zamek działał na pilota musisz włozyć siłownik i podłączyć pod twój sterownik,jeżeli sterownik nie obsługuje bezpośrednio siłowników,użyj układu dwóch przekażników i wysteruj je z twojego modułu.
sterowanie masą wiązka z drzwi szary i niebieski z czarnym kierunki różowy i brązowy na białym 22 pinowym złączu na słupku A
sterowanie dwie masy,przewody biało-niebieski i czarno-niebieski w 23-pinowym konektorze w module hella pod deska rozdzielczą,krańcówka drzwiowa to brązowo-biały Dodano po 7 w nowszych mógł byc zamiennie zamiast biało-niebieskiego biało-żółty i zamiast brązowo-biały[drzwi] brązowo-niebieski,ale to już bez problemu zweryfikujesz.
Dzięki za porady. Jak zrobie to napisze. Z tego co napisałeś wnioskuję, że jednak sam chcesz to zrobić. No cóż, jeżeli tak to mała podpowiedź. Widzę, że nie wiesz jak ustawić punkty lutownicze, więc zamiast tego zamontuj diody na zielonym i niebieskim i nimi odseparuj spoczynkowy minus ze sterownika. Czyli bardziej po ludzku kup dwie diody np. 1N4002...
Łączysz Noxona wg. schematu "sterowanie minusami" Biało/czarny z Noxona podłączasz do biało/błękitnego w VW przez opornik 180Ω W to samo miejsce do biało/błękitnego w VW podłączasz biały z Noxona oraz czerwony (domykanie szyb)
Wystarczy zajrzeć w link który wyżej podałem - jest tam dokładna instrukcja ze zdjęciami co gdzie podłączyć.
+12V, zasilanie Gruby czerwony kabel z konektorem oczkowym 6mm "powyżej pedału hamulca". domykanie szyb Czerwono/brązowy (pin3) w 16pinowym, brązowym złączu w "nogach kierowcy". Impuls domykania wydłużyć do ok. 25s.
Brązowy i biały to otwórz/zamknij wyzwalane masą
Tak podłączenie ze schematu ,,zamek sterowany minusem,,Proböwką musisz wyłapać dwa kable-jeden zamyka a drugi otwiera.
na przemian szary i zielony plusem
Pod kokpitem pod kierownicą czarna puszka pod warunkiem że go posiadasz bo ubogie fabie nie miały modułu komfortu a centralny zamek był dokładany
Sterowanie jest plusem. Sterownik znajduje się w module komfortu, w zależności od modelu (rocznika) pod siedzeniem kierowcy lub w skrzynce bezpieczników (nad bezpiecznikami).
Same problemy z tobą, możesz zostawić wszystko tak jak jest, sterownik powinien mieć we wiązce przewody brązowy-zamknij i biały-otwórz sterowanie również masą i tam podepniesz się białymi przewodami z exusa. Dodano po 7 Jeżeli to przypadkiem polski zamek mera błonie{ bardzo dobre zamki}, to sterowanie masą jest na przewodach fioletowy-zamyka, brązowy-otwiera.
Centrala od zamka centralnego nie wystarczy.Zastosuj ten uniwersalny sterownik ST1000.
podłącz tak https://obrazki.elektroda.pl/9677977500_...
Próbówka w rękę , kluczyk w zamek , podczas próby otwierania kluczykiem szukaj - na przewodach, może być też tak , że sterowanie otwieraniem i zamykaniem jest na tym samym kablu, tylko np. otwierasz -12v a zamykasz -6v, niektóre fordy tak mają. próbówka prawdę ci powie
https://obrazki.elektroda.pl/5691350600_... Zasilanie - gruby czerwony przewód w dwupinowej kostce w BSI Masa - oczko do śruby za klapką z lewej strony deski rozdzielczej Kierunkowskazy - czarna 16 pinowa kostka piny 13 i 14 Otwieranie - Przecinasz biały kabel pin 15 szarej 16 pinowej wtyczki. Kabel NC (otwieranie) na 15 pin, kabel...
Przy zamykaniu pojawi się na jednym z przewodów na 1 sek. impuls (-), przy otwieraniu pojawi się taki sam ipuls na drugim przewodzie. A więc miernik podłączony do plusa jedną końcówką a drugą do wyjścia na centralny zamek podczas zamykania i otwierania pokaże przez chwilę napięcie. Sprawdź na którym jest ipuls zamykania a na którym otwierania i odpowiednio...
siłownik w drzwiach kierowcy jest "mechanicznie"(kluczykiem)sterowanym modułem CZ.podłącz przewody fabryczne,wykorzystaj 2 przewody i zamontuj siłownik slave.Niczego nie podpinaj pod oryginał!! Co ty pleciesz,slave jest sterownikiem mech,od kiedy to on ma kable sterujace???Wstawil sterownik i slave,a by miec zamek na pilota. Autor tematu niech sprawdzi,czy...
Zółty i żółto czarny do masy.
Niebieski i żółto-czarny, 2 i 3 pin w 10 pinowej wtyczce modułu sterownika CZ
Witam serdecznie, Hyundai Getz 2003 rok. Mam problem z podłączeniem zewnętrznego sterownika do zamka centralnego. Znalazłem 4 przewody , które sterują zamkami. Brązowy + , czarny - ,oraz czerw/ pomar. i zielony na których przy zamkn./otwar. Pojawią się + przez 2 sekundy. Po podłączeniu na chwilę + z akumulatora na zielony słychać tylko zamek w bagażniku,...
Wystarczy wpiąć się w przewody pomarańczowy i różowy konfigurując sterownik do sterowania siłownikiem, dobrze widzę? Tak, tylko oczywiście odłącz przedtem ten oryginalny sterownik.
Napisz do nich, może udostępnią schemat: http://www.emel-alarmy.pl/sterowniki.htm mam problem z podłączeniem sygnału otwierania/ zamykania i gdzie to wpiąć w samochód. Samochód ma centralny zamek?
http://obrazki.elektroda.net/22_12674410... http://obrazki.elektroda.net/14_12674410... Na podstawie tego schematu URZ0222 powinieneś znaleźć funkcje wejść. Byłoby prościej, gdybyś zamieścił zdjęcia płytki drukowanej (obie strony)
Niebieski (jeżeli jest krótki i nie zaostrzony) jest anteną. Dodano po 3 Być może jeden z czarnych oraz brązowy i biały są od sterowania centralnym zamkiem (widać, ze idą na rezystory, a ponadto standardowo sterowniki MATER posiadają właśnie brązowe i białe przewody oraz czarne od krańcówek).
opis w załączniku
Fioletowo-czerwony to sterowanie central zamka - masa otwiera a rozcięcie tego przewodu i podanie masy przez rezystor w kierunku body komputera zamyka centralny zamek - rezystor 1k ohm.
Możesz mi kolego wytłumaczyć czego nie zrozumiałem ? lub do wewnętrznego wyłącznika centralnego zamka. Otwieranie z opornikiem 670ohm zamykanie masą na jednym przewodzie. post #2 https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... lub zrób to w oryginale za ok. 600zł - nowy, fabryczny klucz - scyzoryk z pilotem i immo.
To jak wszystko działa z kluczyka/zamka, to podpinaj się pod te przewody przy wtyczce GEM. W złączu masz przewód czarno-zielony i czarno-pomarańczowy (w innych miejscach niż podałem wcześniej) i do nich spróbuj podpinać się probówką podpiętą do masy (a nie miernikiem). Przewody Modemixa połączyłeś wg drugiego obrazka "sterowanie masą"? Również kontrolką...
Powinieneś mieć podpięte sygnały pod brazowo-czerwony i brazowo-bialy. Możesz sprawdzić co się dzieje jak podasz na te przewody sygnał masy przez żarówkę 12v.
Troche inicjatywy kolego http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic76... lub http://leonclub.pl/forum/viewtopic.php?f...
Czyli schemat C ?
W golfie III zamek jest sterowany +. Szary i zielony w wiązce z drzwi. Musisz sprawdzic który jest na zamknij a który na otwórz. Po podaniu dłużej + na kabel od zamykania domyka szyby i tam sie musisz wpiąć tym dodatkowym kablem - ale sprawdź czy on na domykanie na tym przewodzie z modułu podaje plus czy minus. Jesli podaje plus to spokojne się wpinaj,...
(at)carrot (at)camer , otóż zdjąłem zabezpieczenie na kable z tej wiązki co kolega (at)camer zaznaczył na zdjęciu, na jednym forum jedna osoba napisała aby znaleźć otwieranie i zamykanie który to kabel w samochodzie to probówkę podłączamy do masy i probówką dotykamy kabli, jeżeli na którymś kablu się otworzy albo zamknie zamek to już wiemy który kabel...
Zobacz to, może będzie pomocne.
Paskami w kierunku sterownika fabrycznego.
Jeśli to ci nie pomoże, to oddaj do tych fachowców i też będziesz miał satysfakcję... http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic16... http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic37...
Pomarańczowy i pomarańczowo-czarny do masy, żółty do +12V, biały z centralki do zielonego, biało czarny do niebieskiego, reszty nie podłączasz.
Spróbuję tak zrobić, ale najpierw rozbiorę obudowę kluczyka i posprawdzam, czy wszystko tam jest ok. Bo przecież nie możliwe jest, że przed wymianą obudowy działał, a teraz nie. Nie chcę ryzykować złamania kluczyka np. przy próbie otwarcia zamarzniętego zamka. Dodano po 3 Problem musi być w pilocie kluczyka bo inaczej centralny nie działał by w ogóle...
Chce podłaczyc unwersalny sterownik centralnego zamka z pilotem do avensis t22 1998r. Auto oryginalnie mialo pilota w kluczyku ale nie dziala i nie ma nawet nic w srodku takze zdecydowalem zakupic universalny modemix. Wiem ze sterownik jest w nogach kierowcy przy bezpiecznikach. Pytanie czym jest sterowany i jakim schematem go podłaczyc. Moze posiada...
Sterownik dokupisz w każdym sklepie z elektroniką, a jak nie maja to ci sprowadzą.
Witam Tu masz kolego wszystko.Powodzenia.
http://obrazki.elektroda.pl/9842068700_1... http://obrazki.elektroda.pl/9842068700_1...
Po lewej masz zasilania i sterowanie.muszą wychodzić kable z drzwh.
2x pomarańczowe wolne, 2x żółte do masy-wynikiem tego jest sterowania masą na dwóch białych-koniec!
na tej instrukcji co ja dostalem jest tak: jedna kartka polowa A4 i na niej 4 rysunki bardzo nie czytelne- rozmazane napisy, slaby wydruk albo ksero i jest jeszcze niby taka ksiazeczka co ja otwierasz a w srodku jedna kartka i jest opisane ktory kabel co to
mam lagune 95 r. i siadla mi plytka na podsufitse i kupilem sobie sterownik centralnego zamka z pilotem i mam piec kabli a do starej plytki wychodzily tylko 3 i nie wiem jak to podlaczyc . prosil bym o jakis schemat
Przewód biało-czarny(zamykanie) i żółto-fioletowy(otwieranie). Sterujesz plusem. Musisz wypatroszyć wiązkę od drzwi spod takiej maty głuszącej i tam się wciąć. Centralny napraw swoją drogą.
Witam wszystkich mam nadzieje, że jestem w dobrym dziale :) Pacjent to auto żony :) Renault clio 2 1999 rok 3-drzwiowy. Auto miał w standardzie centralny otwierany z kluczyka. Niestety immo zwariował o fachowiec wyciągnął to co było w kluczyku wsadził inną płytkę auto odpala ale centralnego z kluczyka już nie mam. Można jedynie zamykać centralny w środku...
No a jaką masz pompkę jakiś nr. zdjęcie wtyczki? . Taka https://obrazki.elektroda.pl/1805474500_... https://obrazki.elektroda.pl/3539337600_...
W tym modelu jest kilka wersji w zależności od rocznika , silnika i wyposażenia ale najczęściej to : niebiesko/biały (zielono/siwy) i fioletowo/zielony sterowanie masą , drzwi kierowcy.
Potrzebuje informacji gdzie/pod co, podpiąć się ze sterownikiem centralnego zamka. Fiat Doblo Maxi 2011r, centralny zamek na kluczyk, zamyka wszystkie drzwi, otwiera tylko od kabiny pasażerskiej, otwarcie bagażnika (2 drzwi) odbywa się poprzez wciśnięcie dodatkowego przycisku wewnątrz pojazdu (na drzwiach kierowcy) Prosiłbym o dosyć szczegółowe informacje,...
Tu masz schemat z 206 - może się przyda. https://obrazki.elektroda.pl/2643049200_... https://obrazki.elektroda.pl/9146753100_...
Powinien być pneumatyczny, sterowany (+). Podłączasz się do przewodów wychodzących z drzwi kierowcy (szary i zielony).
ST-1000 kosztuje 25zł...
może trochę zakręciłem zamek centralny jest na kluczyk i trzeba założyć centralkę sterowaną z pilota
Zatrzaśnij zamek na otwartych drzwiach, jak szyby w prądzie to musisz wpinać się wewnątrz drzwi, na wiązce od zamka do modułu sterującego silnika szyby.
Dotknij do masy na 0,5s przewodem niebieskim lub zielonym (przy zamkniętych drzwiach). Centralny zamek powinien się zamknąć lub otworzyć. Wykorzystujesz wtedy sterownik zamka centralnego. Maxicara konfigurujesz na sterowanie impulsami masy - schemat 1. Możesz podpiąć nowy sterownik Maxicar bezpośrednio pod siłownik drzwi - schemat 4. Jednak wymaga to...
Sprawdź skrzynkę
Najlepiej w wiązkę drzwi kierowcy,jak wchodzi do auta.Tam masz sterowanie.
A ja trafilem na 306 ze sterowaniem +12V!! Zglupialem do reszty, pisze aby ostrzec innych.
już poprawiłem obrazki... to pomoże mi ktoś? Bo zakładając temat nie miałem na celu wysłuchwania, ze mam sobie odpuścić. Dodano po 49 podpiąłem już zamykanie i otwieranie zamka pod przycisk. Teraz stoję przed dylematem który kabel to masa i gdzie mam podpiąć zasilanie. Pomoże mi ktoś? Konkretne pytanie, konkretna odpowiedź.
1. Czy posiada ktoś schemat odbiornika IR ( żeby spr czy da się go uratować ) Wg. mojej wiedzy schemat jest nieosiągalny. 2. Czy sam odbiornik da się wymienić z innego auta bez kodowania? Jeśli nie jak przeprowadzić ponowne zakodowanie. Np.: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic10... 3. Jak podłączyć osobny sterownik centralnego zamaka np z...
Na czas podania impulsów zamknij/otwórz przewody sterowania muszą być odcięte od wkładki. Więc albo barbarzyńsko likwidujemy sterowanie z drzwi, albo tak jak w książkach piszą puszczamy przewody sterowania przez przekaźniki.
-z podłączeniem kierunkowskazów Przewód czarno/biały i czarno/zielony w czarnym 12'pinowym złączu skrzynki bezpiecznikowej. -z podłączeniem sterownika do centralnego zamka Sterowanie (+), przewód czerwono/niebieski i czerwono/zielony w czarnym 6'pinowym złączu drzwi kierowcy. -z domykaniem szyb Podłącz do przycisków sterujących, ciąć i podłączyć: biało/czarny...
bo mam schemat Pokaż. z podaniem masy nie ma problemu a jak zrobić na to rozwarcie ? Rozwarcie - przewód nie podłączony do niczego. 3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które nic nie wnoszą do dyskusji. Wprowadzają w błąd, są niebezpieczne czy nie rozwiązują problemu użytkownika.
Witam, mam problem z podłączeniem sterownika do centralnego zamka.... Mam Honde Civic 1.4iS 99r 5D z seryjnym centralnym zamkiem, który zanjduje się w drzwiach kierowcy. Siłowniki są wszędzie oprócz drzwi kierowcy. Otwierając drzwi kierowcy otwieram pozostałe zamki, ponieważ umieszczony jest tam jakiś odbiornik do którego idą 3 kable, ale o tym zaraz....
Witam, Posiadam VW sharana z 2002 roku i centralny zamek sterowany z kluczyka. Chciałbym dołożyć mu sterowanie z pilota. Zakupiłem uniwersalny sterownik z dwoma pilotami i zrodził się mały problem przy podłączeniu tego badziewia bo albo ja jestem za głupi albo coś tu nie gra. Podłączyłem to najpierw na zewnątrz pod zasilacz warsztatowy żeby zobaczyć...
witam wszystkich na forum podłączyłem ten sterownik centralny zamek działa tylko imobilaizer nie wiem jak podpiąć aby się wyłączył może ktoś pomoże pozdrawiam wszystkich
Witam. Za pomocą próbnika podłączyłem sterownik pod radio. Sterownik działa. Reaguje na pilota, dioda mruga. Podłączyłem według schematu biały kabelek od sterownika pod szary od przycisku oraz biało-czarne od sterownika pod różowy od przycisku i nie działa. Sterownik reaguje( słychać jak przeskakuje coś) a centralny zamek już nie. Jakieś pomysły co...
Siłowniki są sterowane plusem. Po schemacie z pierwszego obrazka widać, że masa jest wspólna. W przypadku centralek to kable ze siłowników się nie różnią. Błądzisz a to dlatego że sterowanie siłownikami realizowane jest poprzez zmiane polaryzacji. Sygnały są zamieniane podczas otwierania i zamykania. Pytanie do autora. Czy w twoim aucie są siłowniki...
a w co jest wpiete w brazowe zlacze ? a te kable ze złącza sa czy do czegoś innego
Dokładnie. Dla wygody czarny z radiosterowanika możesz połączyć z brązowym z kiekerta. To masa.
kolega camer coś zamieszał... ja zamontowałem tylko centralke z pilota i działa bo jeśli masz fabrycznie CZ to po co osobny siłownik. Jak coś konkretnie potrzebujesz to pisz na PW - niedawno zakładałem to może jakoś pomoge:)
Do sterowania zamkiem wykorzystujemy cienki przewodzik biało/niebieski wychodzący z drzwi kierowcy. Wszystko na jednym przewodzie, zamykanie masa,otwieranie masa+ rezystor 180ohm krótki impuls.
Sterowanie centralnym zamkiem: Wiązka przewodów w prawym progu. Otwórz - czerwono/czarny (gruby) Zamknij - czerwono niebieski (gruby) Sterowanie impulsami "masy". Kierunkwskazy w tej samej wiązce prawego progu: Jasno-szaro/czerwony Jasno-szaro/niebieski
Focus ma central sterowany masą na przewodach czarny z pomarańczowym i czarny z zielonym złapiesz w lewym progu
to będzie pasować
podłączyć sterownik centralne suzuki podłączyć centralne zamek podłączyć centralne zamek vectra
piszczy napęd używany server zamiennik tranzystora indukcji
płyta główna viessmann samsung ue55nu7462
Resetowanie licznika dziennego Hyundai Kona Pralka Beko: Przekreślony kran mimo pobierania wody