Aby wymienić czujnik temperatury silnika bez uronienia kropli płynu chłodzącego, trzeba w układzie chłodzenia wytworzyć podciśnienie. Do tego celu mam specjalnie dorobione nakrętki zbiornika wyrównawczego do różnych modeli. Po wlaniu ropy do zbiornika, najlepiej spuścić całe paliwo ze zbirnika i zalać nowe.
Mam pytanie co było przyczyną bo mam ten sam problem
Nagraj film jak wg pracuje nierówno i wrzuć na forum. Zrób pomiar kompresji.
Nie wierzyłbym ślepo w tą "za ubogą", ubogą widzi ECU i silnik pracuje nierówno, a po puszczeniu lewego powietrza pod przepustnicą zaczyna pracować równo...
Nie sądzę żeby poduszki były za sztywne:-) Od zawsze tak miał? długo go masz? nie robiłeś przypadkiem coś z rozrządem może coś przestawione i nierówno pracuje (ale nie sądzę żeby aż tak jak piszesz) Chyba bez wyciągięcia skrzyni sie nie obejdzie. Mój kolega oststnio w polo sdi robił skrzynię łączny koszt z robocizną 1500 zł, niestety używka wcale nie...
Witam i od razu pytam, może ktoś wymieniał i podpowie? Wymieniłem EGR na nowy, ale niestety, jak podłączam wtyczkę, to silnik się dusi i nierówno pracuje. Trzeba jakoś go ustawiać, czy jak? Mam błąd 17811.
Witam w moim przypadku polo pracuje nierówno na benzynie bez względu na temperaturę i wyrzuca błąd ubogiej mieszanki na pierwszej sądzie wgrałem nową mapę do sterownika benzyny i trochę pomogło i zaczął w miarę normalnie palić a w twoim przypadku nie wiem jaką masz instalację gazową i jakie wtryskiwacze gazu.Podejrzewam zbyt ubogą mieszankę benzyny.Może...
Przepustnica była czyszczona , podmieniany był sterownik /komputer/ silnika, elektryk sprawdził instalację i stwierdził, że łańcuszek rozrządu przeskoczył o jedno ogniwo i dlatego silnik pracuje nierówno. Mechanik potwierdził, że łańcuszek przeskoczył i ustawił rozrząd. Nadal to samo .
Panowie, chyba znalazłem przyczynę... zawór EGR, odpiąłem wtyczkę, silnik chodzi idealnie równo i wywala tylko jeden błąd: 17851 - Potentiometer for EGR (G212): Signal too Low P1443 - 35-00 - - Wyciągnąłem EGR a tam co... zaślepiony. No i teraz pytanie? Dlaczego na podpiętym EGR nie ważne czy go zaślepię czy nie silnik pracuje nierówno, a po odpięciu...
Na wstępie pisze że szukałem i nie znalazłem tego co mnie interesuje a mianowicie jak ustawić pompę wtryskową w Polo 1.4d 92r pompa bosh czyli kąt i jak uregulować dawkę paliwa ponieważ auto nie chce załapać a jak psiknę plakiem to odpali ale strasznie kopci i nierówno pracuje.
KWZ nie sprawdzę jak napisałem nie mam vaga. A czujnik już podmieniałem na inny i bez zmian. Po odpięciu złącza MAP silnik zaczyna pracować na wyższych obrotach w miarę stabilnie zaś na wolnych nierówno pracuje. Po podpięciu złącza silnik pracuje nierównomiernie w całym zakresie obrotów. Występują odgłosy detonacji. Przepustnica była też już wymieniana,...
Witam. Auto VW Polo 2006r. 1.4 16V wyskakuje błąd 17439 - zawór zmiany geometrii kolektora dolotowego - wartość żądana nieosiągnięta. Wymieniony zawór na nowy, wymieniony czujnik położenia klap kolektora, nowe uszczelnienia na wtryskach, nowa uszczelka kolektora. Błąd po trzecim odpaleniu wraca. Żadne inne błędy nie wyskakują. Na wolnych obrotach nierówno...
z wlasnego doswiadczenia wiem ze moze byc od polo 1.4 98 kiedys taki mialem pod reka a klijentowi sie spieszylo smiga juz 2 lata:D:D
Pierwsz pompka podaje paliwo z baku na pompe cisnienia. Ta druga zasila listwę wtrysków. Sprawdz czy druga wogóle pracuje.Podejrzewam , że diagnoza Marioccp jest prawilowa, obydwie są zasilane równolegle.
dodam jeszcze że jak odkręce korek wlewu oleju to silnik zaczyna nierówno pracować i zasysa powietrze do środka (czuć to jak przytykam ręką wlew oleju ) silnik ma przejechane 93 tys. km (oryginalny przebieg :) jestem pierwszym właścicielem )
Witam. Problem jest następujący: po rozgrzaniu się silnika w Vw Polo 9n 1.2 54 kM z 2002 roku falują obroty, silnik pracuje nierówno, jakby się dławił. Przypomina traktor, a podczas jazdy ma spadki mocy, ledwo przyspiesza po naciśnięciu na gaz. Objawia się to tak, że po kilku kilometrach jazdy przy zatrzymaniu się, np. na światłach silnik zaczyna nierówno...
Witam, Zajmuje się serwisem od kilku lat, ale takiego przypadku jeszcze nie miałem, może ktos z kolegów z czymś takim się spotkał w tej maszynie (infotec 5151). Robilem tych maszym kilkadziesiat, ale tej nie mogę rozgryźć. Część kopii do połowy wychodzi z maszyny ladnie kontrastowo, natomiast druga cześć kopii jest kontrastowo o kilka poziomow jasniejsza...
W tym inverterze ( V144-301 48.V1448.021/A) 2-polowe ( smd code: H37AP (FDS8958A )) zasilaja dwa trafka.WN (każde trafko na dwie lampy). Zasilanie invwertera to +24V. Trafko ma uzw.wtórne: dwie sekcje, kazda po ok. 600 ohm POŁCZONE SZEREGOWO. Trafek jest 8. (opisane jako 4006A... potem 6-innych cyfr) Scalak znany OZ960G . Musi być orginał trafko. lub...
"a) W jaki sposob stwierdzasz podcisnienie w trybie Pb? " Odpalam silnik rano, tryb pracy pb - ciągły (na centralce LPG nic sie nie swieci), rozpinam listwy wtryskowe LPG , po lewej mam 1 listwe i 3 wtryski po prawej 1 listwe i 3 wtryski. Obie listwy sa polączone kawalkim przewody gumowego tworząc jedną listwe na 6 wtryskow. Czyli rozpinam liszasysa...
A więc silnik nierówno chodzi na luzie. Jak się stoi to słychać szczególnie. Świece były wymianiane i na chwilę był spokój. Jeżdżę codziennie tylko 2km do pracy. Jak pojadę gdzieś dalej poza miasto to często są przygody. Na światłach Jak się stoi silnik nierówno pracuje i już czuć nieraz że trzęsie lekko samochodem. Przed wymiana świec było gorzej trochę....
Autko jak wyżej tyle że nierówno pracuje silnik.Kody błędów 16684 i 16687 czyli przerwa zapłonu i przerwa zapłonu na 3 cylinder.Przewody WN nowe.Co sprawdzić na początek ,wyłożyłem już 1200zł i bez efektu.
Witam.No nie chciało sie użyć np. Google i poczytać o sondach lambda? W Polonezie sonda lambda jest sondą 1V.Jeżeli masz sondę jednoprzewodową,to żeby ją sprawdzic,musisz rozgrzać silnik do temperatury 70 stopni(jest to temperatura,przy której włącza się sonda.Przy zimnym silniku sonda nie pracuje).Nastepnie podłączasz miernik pod zacisk sondy(uwazaj...
Witam,jestem posiadaczem vw polo 1.3 z 95roku i od ponad pół roku mam założoną instalację IIgeneracji KME BINGO.ostatnio mechanik wymieniał mi olej w silniku i jak tylko motor przełączył się na gaz to silnik pracował nierówno,najpierw odłączyliśmy bezpiecznik od pompy paliwa ale nie dało to poprawy ale przyszło mu na myśl włożenie w miejsce silnika...
A więc gdy zapale silnik to słychać że nierówno pracuje a gdy jadę to są momenty tak jakby szarpało byłem u mechanika i napewno nie jest to z paliwa powiedział że to może być coś z elektryką co może być przyczyna??
Witam!!!Mam problem z volkswagenem polo 1.2 12v ciągle świeci się kontrolka silnka, silnik nierówno pracuje na wolnych obrotach, a w trakcie jazdy zwłaszcza po redukcji biegów kiedy dodaje gazu silnik na chwile przestaje ciągnąc,po prostu traci moc. Byłem z tym problemem u kilku mechaników podpinali pod komputer u wszystkich wykazywało ten sam błąd...
Od czasu założenia instalacji gazowej mam problem z autem. Problem pojawia się przy odpaleniu auta kiedy jest zimne poprostu nierówno pracuje. Obroty sięgają 2tys. a na dodatek są nierówne dopiero kiedy się rozgrzeje obroty się normują tzn wynoszą ok 1tys. i silnik zaczyna równo pracować. Wcześniej nie było z nim problemów dopiero po założeniu instalacji...
Witam, proszę o pomoc Mam problem z obrotami. Przy dojeżdżaniu do skrzyżowania i wciśnięciu sprzęgła i hamulca obroty spadają poniżej obrotów biegu jałowego, rożnie, czasami 700 a czasami 400 i po "odbiciu" od dna podskakują do 1500 i potem znowu opadają i tak podskakują jak piłka (czasami lubi zawisnąć na 1500 i tak wyć przez chwilę). czasami bardziej...
Witam wszystkich i proszę o pomoc! Jestem posiadaczem VW Polo 1.0 z 2000 r. Od ostatniej naprawy (wymiana świec i czyszczenie przepustnicy) mój samochód zaczął się zachowywać co najmniej dziwnie. Przy odpalaniu silnik pracuje strasznie nierówno, zaświeciła się kontrolka EPC oraz CHECK (CHECK świecił się od momentu zakupu samochodu, jednak żaden mechanik...
W tym modelu jest monowtrysk. Ja już nie wiem o co chodzi... silnik po odpaleniu chodzi nierówno, po lekkim wciśnięciu pedału gazu wchodzi na 3 tyś obrotów i za chwilę gaśnie, jeśli przytrzymam go na takich obrotach to dobrze pracuje.. Jednak pojawiają się strzały w kolektorze po odjęciu gazu.. I na gaz reaguje z opóźnieniem.
Witam. Mam poloneza na wielopunkcie. Jak jest zimny po odpaleniu nierówno pracuje jakby się dusił. Świece przewody wymieniłem filtr paliwa i nic. Jak się nagrzeje to wszystko się normuje. Gdzie szukać przyczyny
Cześć. Mam poloneza caro z wielopunktowym wtryskiem rocznik 99 nie moę znaleść gniazda diagnostycznego ALDL doczytałem się że jest za półką pasażera ale nie znalazłem czy mam zdjąć cała półkę? Chciałbym przetestować kody błęów, silnik na wolnych obrotach pracuje nierównomiernie dopiero jak się rozgrzeje jest lepiej ale i tak słychać niewielkie przerwy.
samochód to polo classic 1,4aex sprawdzałem vag-iem czas wtrysku benzyny 5,5ms a czas wtrysku gazu 3,5ms czyli ok.Dziwne jest to że ze po daniu gazu do ok 2200obr sąda zaczyna pracować poiprawnie a czas wtrysku wtedy wynosi 3,5ms mowa tutaj jest cały czas o benzynie.Pąpa paliwa jest sprawna robiłem dziś test odłączyłem przewód paliwowy i "sika"ale ciśnienia...
Witam! Mam problem z silnikiem w poldku z gaźnikiem z 92 roku. Silnik nie dawno przeszedł kapitalny remont. Problem polega na tym, że po odpaleniu z zimnego pracuje bardzo nie równo, tak jak by jeden cylinder nie pracował, po rozgrzaniu pracuje już normalnie. Co może być tego przyczyną ? Dodam jeszcze, że kiedy było ciepło wszystko było dobrze, problemy...
Na wolnych obrotach , tylko jak silnik jest ciepły (powyżej 70 , a zawsze przy 90 stop.C) pracuje nierówno , jakby któryś cylinder nie zawsze zaskakiwał .Po włączeniu kilku odbiorników (szczególnie wentylatora nawiewu czy ogrzewania szyby , foteli ) silnik natychniast pracuje równo - po wyłączeniu obciążenia znów szarpie.Dzieje się tak również po wymianie...
Witam, od wczoraj mam problem z moim autem, silnik po odpaleniu chodzi nierówno i pracuje jak "traktor" i niezależnie od tego czy jest na wolnych obrotach czy po nacisnięciu gazu, oprócz tego świeci się kontrolka widoczna na zdjęciu.Auto straciło na mocy, na moje odczucie to były świece i zaraz je wymieniłem na nowe, ale nic się ni zmieniło i teraz...
Witam! Mam problem z VW Polo Classic 1.6 benzyna (74 kW) 101 KM, rok prod. 1997. Samochód nie ma mocy, przy wciśnięciu gazu nie reaguje, jest jakby zamulony, nie wkręca się w obroty, nie ma przyspieszenia, czy to na niższych, czy wyższych obrotach, a przy tym nadmiernie pali. Wymieniłem wszystkie filtry, świece wszystkie palą, pompa paliwa była wymieniana...
rzeczywiście, w sprawie ciśnienia nieporozumienie z mojej winy, jeśli chodzi o wyniki badania komputerem, to całkiem zgłupiałem - program prawidłowo pokazuje napięcie podpiętej zamiast sondy bateryjki, ale na zimnym nieruchomym silniku napięcie sondy ---- 0,35V, ( sonda jest nowa, łączona rurkowym konektorem). po uruchomieniu napięcie oscyluje pomiędzy...
Koleś odkręcił sobie korek oleju na pracującym silniku. Zapaliło się EPC i Check. Złapał usterki: 17961 - Sygnaly ciśnienia atmosferycznego / sygnały ciśnienia w kolektorze dolotowym niezrozumiała koleracja 17912 - System zasysania powietrza , rozpoznanie nieszczelności Pomyślałem odmą zaciągnął wiater z podwyrza i nałapał usterek. Skasowałem. Nie pojawiły...
Mam ten sam problem Samochód Nie mogę się połączyć z komputerem za pomocą interface K-Line OBD. (samochód jest za stary na komunikację z komputerem) Starsze VW mają "kody błyskowe" I teraz proszę o wytłumaczenie jak odczytać np. jakiś kod błędu i potem go usunąć z : Volkswagena Polo 1.0 1990 rok silnik AAK , (wtrysk jednopunktowy) W warsztacie samochodowym...
Witam. Mam problem z odpaleniem Poloneza. Jak jest ciepły silnik to nie ma problemu. Jak rano przy zimnym silniku chcę go zapalić to minimalnie coś łapie, ale nie zapala. Tak załapie ze 2 - 4 razy maximum i nawet przy dalszym kręceniu nie ma efektu ani już nie łapie. Po wyłączeniu zapłonu i ponownej próbie jest taka sama sytuacja. W końcu za którymś...
Witam Ja mam właśnie takie problem z samochodem klienta. Wymienione świece, kable WN, krokowy, czujnik położenia przepustnicy, położenia wału, sonda lambda, silnik nie łapie już żadnych błędów, ale po zdjeciu klemy silnik ma ok 900-1000obr, ale po paru kilometrach znowu ok. 1500 i tak cały czas na ciepłym. Po 2 dniach walki z nim doszedłem że prawdopodobnie...
Witam. Dzisiaj rano po odpaleniu kilkakrotnie zamigała kontrolka ładowania akumulatora. Napięcie na zaciskach akumulatora przy następnym uruchomieniu skoczyło do 15,6V , przy czym kolejne włączenia odbiorników spowodowały jego spadek. Przy włączonych światłach mijania , długich , ogrzewaniu tylnej szyby i wentylatorze spadało do 14V skacząc nieregularnie,...
Mam poloneza caro 1.6 rok 92. Mam problem; silnik pracuje nierówno przerywa i gaśnie na biegu jałowym. Wymieniłem przewody wysokiego napięcia, dałem nową kopułkę, zawory wyregulowane i gaźnik czyszczony i nic nie pomogło. Pomocy.
Byłem w nim w Bieszczadach były podjazdy zjazdy itp , autosdradowe prędkości itp. obserwacje -na zimnym silniku zeby auto zapaliło trzeba kilka razy przekręcić zapłon tak inaczej trzeba kręcić długo łapie za którymś razem -silnik po uruchomieniu pracuje niby normalnie ale coś nie halo tzn delikatnie nierówno drga troszkę -podczas pracy na biegu jałowym...
Witam, Mam problem z zakupionym samochodem, kupiony od pierwszego właściciela czarne tablice z przebiegiem oryginalnym 85.000km salon polska 1997r. Jest to VW Polo 1.0 silnik AER benzyna. Problem jest z nierówną praca silnika na wolnych obrotach, podczas jazdy nie jest to odczuwalne aczkolwiek nie mam porównania jak to auto powinno chodzić ale do rzeczy:...
Największy problem jest z tym pierwszym odpaleniem samochodu. Jak on już sobie pochodzi albo się przejadę kawałek to pali już normalnie przez cały dzień. Po tym rozgrzaniu się silnik już ładnie chodzi i na benzynie i na gazie. Na benzynie silnik pracuje trochę bardziej nierówno. Cały problem to odpalanie na benzynie, zawsze rano po długim postoju, jakby...
uszkodzony był przewód modół-cewka zapł.raz przewodził a raz nie.teraz bardzo dobre zapala na benzynie ale pracuje nierówno na wolnych obrotach.płyn uzupełniłem ale nie sprawdziłem czy zawiera olej sprawdzę.jeszcze jedna sprawa.przy rozruchu elektromagnes stuka ale rozrusznik nie kręci.czy to mogą być szczotki rozrusznika?
Witam szanownych kolegów forumowiczów! Mam problem z moim poldolotem a mianowicie autko po wymianie Świec i przewodów WN pracuje nierówno na biegu jałowym ale tylko na benzynie na gazie jest super.Również jak jadę dwójką małym gazem po dołkach to strasznie szarpie a na gaziku pracuje super dodam jeszcze że samochód to polonez atu plus 1.6 GSI Świece...
Widzisz, zawodowo zajmowałem się czymś podobnym, tyle, że 50 lat temu, a teraz jestem niepełnosprawnym emerytem, który musi naprawiać samochód na chodniku przy jezdni w ruchu ulicznym. Powiem tylko, że mam trochę inne nastawienie. Te prawie 50 lat temu robiliśmy rzeczy na poziomie zachodnim, czasem nawet lepsze, ale nic nie wyprodukowaliśmy, bo nas...
Witam, Mam problem z Polo 9N, 1.2 benzyna, 3 cylindry. 2006r. Po odpaleniu silnik pracuje ok. Po przekroczeniu przez kilka sekund 4000 obrotów silnika pojawia sie błąd P0301. Zapalają się lampki check engine i ESP. Silnik wówczas zaczyna pracować nierównomiernie i nie ma mocy. Nie ma znaczenia bieg, to samo jest na postoju. Zamieniałem miejscami cewki...
Witam , czujniki mierzyłem miernikiem Metex m-3650 :idea: w polonezach czy w wentach lub w passatach i peugeotach są zastosowane wtryski i przepustnice bosch na każdym jednym jest opisany model, i które wymieniałem są takie same nawet silniczek krokowy jest taki sam , dzisiaj rano podmieniłem od wenta na spróbowanie i działa tak samo jak na tym orginalnym...
Witam, walczę jakiś czas z Polo 9N 1.2 6V 2003 rok, usterka zaczęła się od utraty mocy i nierównej pracy silnika (jakby szedł na dwóch cylindrach). Po podłączeniu pod skaner, był błąd od 2 i 3 cylindra )wypadanie zapłonu) po skasowaniu silnik dalej szedł nierówno. Podczas mocniejszego przygazowaniu próbował wejść na obroty, ale bardzo mocno przerywał....
(at)kowal305 hej, chyba masz rację bo może nie ma czego ratować. Postaram się sprawdzić kompresję w tym tygodniu choć nie mam manometru i się waham między kupnem jakiegoś badziewia za 50zł czy pójściem do mechanika z tym. Ale dam znać jak zrobię. (at)banasiewicz02 Sprawa wyglądała tak, że po kupnie był jeżdżony tylko na PB i wywalało błędy : 17584 -...
Witam. Mój problem polega na tym iż: auto miało problemy z zapłonem wydawało mi sie ze na trzeci cylinder nie pali po wymianie przewodów świec podłączyłem go pod komputer i znaleziono 2 błędy sonda lambda nie określony sygnał sporadycznie (lub coś w podobnie) oraz czujnik halla który pojawiał się po każdym odpaleniu silnika długo nie myśląc wymieniłem...
Witam, kupiłem zonie polówkę 6n2 1.4mpi i mam z nią pewne problemy, silnik raz działa ok a niekiedy jak się odpali lub zostawi na luzie zaczyna nierówno pracować obroty skaczą niekiedy silnik nawet gaśnie. podczas jazdy, na obrotach nie ma żadnych problemow. przebieg ok 130 co zostało wymienione, (pakiet startowy po kupnie) -termostat -płyn chłodniczy...
Witam, ostatnio bardzo 'modnym' uszkodzeniem zaplonu - jest sciecie klina magneta, a wtedy zaplon moze sie opoznic nawet o kilka mm / 1 cm i silnik ma zaledwie '10 % mocy z instrukcji' - jesli w ogole da sie go uruchomic... Czytalem juz nawet o 'zaplonie / w polowie suwu' pracy w takich wypadkach... Pozdrawiam.
Witam, Mam nastepujący problem z samochodem... Kiedy uruchamiam samochód, wszystko pracuje idealnie, są obroty, reaguje na pedał gazu. Po przejechaniu około 20km, po rozgrzaniu się samochodu, obroty zaczynają nierównomiernie pracować na biegu jałowym i spadać. Trzeba delikatnie dodawać gazu aby samochód wkręcił się na wyższe obroty. Gwałtowne dodanie...
Witam, VW Polo IV 1.4 16v BKY 2005 Zmierzyłem wczoraj kompresje na ciepłym silniku i zrobiłem próbę olejową (8ml), wyniki jak interpretować ten wynik i różnice po 3 latach: - 1,2,4 cylinder przyjąć, że mają teraz zbliżone parametry, po próbie olejowej też, czy jednak 4 vs 1&2 to już duża różnica :?: - Najmniej to 12 Mój plan: - Xado Antykoks Anticarbon...
Chciałem zapytać o poradę. Posiadam Poloneza 1.6 GLi z wtryskiem MonoMotronic 1.7 firmy Bosch. Samochód ma przejechane 128 tys km. W zeszłym roku zmieniłem silnik na inny, z przebiegiem ok.65 tys km. Wszystko było dobrze do jesieni tego roku. Usterka ma następującą postać: - samochód zaczął źle odpalać rano - pracują początkowo 3 cylindry, po kilku...
Witam panowie. mam taki oto problem z moją niedawno zakupioną ibizka. autko jest napędzane silnikiem identycznym jaki był w VW polo produkowanym do 1994r 1.3 AAV(jesli się nie mylę),na jednopunktowym wtrysku w autku jest instalacja LPG.taka zwykła z mikserem i śrubą regulacyjną na przewodzie gazowym idącym do miksera. i teraz mój problem: -autko rano...
Polonez Caro GLI 96r. monowtrysk abimex. silnik 116 000 przebiegu. Wymieniłem silniczek krokowy, czujnik temperatury, potencjometr przepustnicy, wtryskiwacz, filtry powietrza i paliwa. Wyregulowałem zawory, zmieniłem pasek i koła rozrządu. A silnik na benzynie pracuje nierówno. Co kilka sekund zaczyna nim majtać trwa to dwie, trzy sekundy i znów kilka...
przy jeździe już nie szarpie ale na wolnych pracuje nierówno dalej już nie wiem co zrobić, może to ten moduł musze go wymienić i spróbować . za wszelką pomoć wszystkim bardzo dziękuje
Moja usterka: Po nagrzaniu silnika (3-7 minut pracy), prycha, dławi się, nierówno pracuje czasem gaśnie. Co charakterystyczne - w chwili gdy silnik kaszle obrotomierz spada raptownie do zera, by nagle powrócić na skalę. Jakieś rady? Przed nagrzaniem (po ostygnięciu) nie ma problemów z odpaleniem i pracuje normalnie. Dodam że obadałem gniazda i łączówki...
Od jakiegoś czasu silnik (gaźnikowy) na wolnych obrotach pracuje nierówno - trzyma 1000 o/min, za chwilę spadają, jakby chciał zgasnąć, i natychmiast wracają. Jest to regularny cykl powtarzający się co ok. 3 sekundy - na ciepłym silniku. Niby można z tym żyć, ale... Samochód ma instalację gazową, objawy występują na benzynie, na gazie nie wiem, bo siadła...
Witam. Mam taki problem z moim samochodem - Polo 1.0 silnik AEV (6N) iz po odpaleniu obroty wchodza na jakiś 1000 a potem dość gwałtownie spadaja do okolo 500 tak ze samochód chodzi bardzo nierównomiernie, cały sie bardzo trzesie, jak przegazuje i puszcze gaz to nic to nie daje jest tak samo. Poprawia sie gdy załacze gaz w samochodzie , wtedy jak ręką...
A ciężko podjechać, zapłacić 50 zł i mieć diagnozę komputerową? Tak na początek? A co w tym aucie diagnozować komputerowo i dlaczego za 50 a nie za 150 ? Sprzęt (legalny) i wiedza kosztują a po takich wypowiedziach przyjeżdża klient i mówi zeby podpiąć komputer za 30 zł bo na forum tak było napisane. "Podpięcie komputera " to jest taki skrót myślowy....
Koledzy jakie wykonać logi aby zdiagnozować przyczynę drgań? Drgania pochodzą od silnika gdy pracuje na wolnych obrotach i przenoszone są na samochód do wnętrza kabiny. Po dodaniu lekko gazu, tak powyżej 1000obr/min ustają. Słyszalna jest również co jakiś czas nierównomierna praca silnika na wolnych obrotach. Z góry pięknie dziękuję za udzieloną pomoc.
zuroskop musi byc malutki, jak najmniejszy, taki lotniczy jest wielkosci drugiego robota Wiesz, żyroskop i tak jest elementem stosunkowo ciężkim a co za tym idzie - dużym. Wynika to z zasady działania tego przyrządu. Nie mówie o żyroskopie z boeinga 747-400 ale np. z jakiegoś szybowca, gdzie każdy kilogram się liczy. a szacowanie polozenia na podstawie...
Witam. Mam vw polo Coupe 1,3 rocznik 1991r. i nie wiem jaki tam jest gaźnik- proszę o rade. Na gazie fajnie pracuje lecz na paliwie ma bardzo wolne obroty- chce gasnąc i nie równo pracuje. Moze ktoś wie jaki jest gaźnik w tym modelu.[/b]
Chorzy jesteście z kombinowaniem osi przyczepki na resorach Poloneza, Caddy itp. Takka rzeźba w gównie była dobra dwadzieścia lat temu. Kupujesz atestowaną Niewiadowską kompletną oś za pięć stówek, przykręcasz na cztery śruby do ramy przyczepki i masz święty spokój. http://www.niewiadow.pl/public/images/th...
witam wszystkich mam wielki problem z polo jest to silnik 1.0 jak jest zimny to jeszcze w miare silnik pracuje zapewne dla tego ze ssanie sie załaczyło.a jak jest silnik ciepły to gasnie obroty sa slabe silnik nierowno chodzi. zuzycie paliwa jest wieksze. nie mam pojecia co to moze byc. :cry:
A teraz rozwiązanie zagadki nierównych obrotów. Przewody zapłonowe były sprawne i miały rezystancje w granicach 5 do 6 kohm. Za to usunąłem blachy otaczające fajki świec, i momentalnie silnik zaczął poprawnie pracować. Takie proste. A dochodząc do tego wymieniłem przeprływomierz, aparat zapłonowy, 3 czujniki, świece.
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Witam Pytanie dotyczy samochodu VW Golf 3 1,4 ABD Mam problem z obrotami silnika, objawy sa nastepujące : - na biegu jałowym obroty bardzo faluja, samochod nie reaguje lub sporadycznie zareaguje na pedał gazu, silnik szarpie, pracuje bardzo nierówno, gdy odepne kostke od czujnika polozenia przepustnicy obroty wracaja do normy lecz przy próbie ruszenia...
W tym rzecz że błędów nie ma żadnych, a gdy zostawiłem auto u tego elektryka na tydzień zatankowałem mu za 100zl on wyjeździł polowe z tego i przy nim się to nie stało :D norma :( powiedział że zmienił czujnik położenia wału z doświadczenia bo kiedyś w takim golfie miał taki przypadek, ale jak widać to nie to, poza tym jest jeszcze inny objaw czasem...
Wymontowałem cały zespół nawiewu łącznie z nagrzewnicą. 1. Nasmarowałem wentylator nadmuchowy-chodził dość ciężko; 2. Sprawdziłem nagrzewnicę- bez śladów wycieku, jedynie ślady na łączeniu króciec-wąż-wyczyszczone. 3. Wyregulowałem wszystkie "klapki" poprzez przesunięcie ich pancerzy w metalowym zaczepie. Wydaje się że teraz pracują ok. Natomiast podejrzewam,...
Witam, Mam problem taki jak w temacie. Łada wcześniej była remontowana przez niezbyt utalentowanego mechanika, który zreszta i tak juz nie naprawia aut, a ja też lepszej wiedzy o autach nie mam :/ Łada ma silnik 1.3 z gaźnikiem z poloneza typu 34S2. Po włączeniu zapłonu napięcie na akumulatorze pokazuje 12 V, a gdy juz ją zapalę to pokazuje 16 V ( może...
Witam, Mam problem z moim Polo. Od jakiegoś czasu silnik ma nierówne obroty (dławi się). Przy odpaleniu jest wszystko w porządku, po ssaniu (tj. jakoś po 15 sekundach) zaczyna się dławić. Wzrósł poziom płynu chłodzącego w zbiorniczku wyrównawczym oraz po odkręceniu korka ukazał się brud w postaci jakby piasku (kolor płynu jest różowiutki) oraz pojawia...
Natomiast bardziej stawiam na łożysko oporowe przy tym sprzęgle. Łożysko oporowe huczy przy wciśniętym sprzęgle, bo wtedy pracuje. Poznaj zasadę jego działania to odpuścisz sobie. Stary myk handlarzy, że jak coś wyje to "Panie, to łożysko oporowe za 40 zł"... Poduszki silnika odpuść sobie jak tam poradził remik77777 bo na zerwanych poduszkach silnik...
piotrek power mosiezna wkrec do oporu i wykrec o 1/2 max 1 obr.Wkrec nagrzany silnik na 3000 i skrecaj srube na wezu az bedzie moment spadku obr - o d tego momentu odkrec o 1/2 do 3/4 obr i zostaw na razie.Potem wolne obroty wyreguluj sruba z boku reduktora :ta szara plastikowa radelkowana .Skrecasz az obr zaczna spadac (zaznacz sobie w ktorym momencie...
Witam, Jako kierowca nowicjusz (prawko zrobione na początku lipca) otrzymałem autko, które użytkował wcześniej brat przez dobre 6 lat - Volkswagen Polo 6R 1.6 TDI 105 KM (przebieg nieco ponad 150 tys. km). Samochód był w serwisie po tym jak kontrolki zaczęły pojawiać się na desce rozdzielczej (układu wydechowego, check engine oraz mrugające świece żarowe)...
Witam. Problem jak w temacie.Od pewnego czasu jest problem z odpaleniem na benzynie.Samochód posiada również instalację LPG z sterownikiem Bingo.By odpalić zimny silnik trzeba kręcić 5-6 razy.Po uruchomieniu posiada nie równe obroty i przy podniesieniu obrotów do 1400 zaczynają spadać obroty.Wymieniłem pompę paliwa i filtr.Sprawdzony bezpiecznik i przekażnik...
mam problem w mojej polówce silnik 1,9 d AEF .zaczęło się od problemu z uruchomieniem ciepłego silnika.Rozrusznik kręcił a silnik nie zapalał. Otworzyłem pokrywę silnika poczekałem około 10 min silnik ostygł i zapalił .zaraz Po tym zauważyłem,że wolne obroty są niestabilne i z rury leci błękitny dym.Silnik raczej nie stracił mocy ale podczas przyspieszania...
Ostatnio pojawił się problem. Auto po odpaleniu mało jakby mało mocny, pedał gazu średnio reagował. Chciałam wrzucić 2 bieg i nagle auto zgasło. Kilka dni później identyczna sytuacja, ale zanim zgasło zaczęło mocno szarpać, podskakiwac i obroty szły raz w górę, a raz mocno w dół. Tym razem nie zgasł, ale nie dało się nim jechać. Przy wciśniętym sprzęgle...
Witam, Problem jest z Poldkiem Atu Plus 1.6 na wielopunkcie - z instalacją gazową. Mianowicie odpala bez problemu na benzynie i gazie, niezależnie od temperatury silnika/otoczenia. Po około 30 km jazdy na gazie jest odczuwalny spadek mocy i silnik pracuje nierówno - jakby nie palił na jeden cylinder, na benzynie spadek mocy jest dużo większy. Obroty...
rozruchu nierówno pracuje nierówno pracuje silnik agregat nierówno pracuje
pralka bosch silnik inwerterowy procesor zamiennik piaggio wariator
siemens wm12n wentylacja garażu
Komunikat błędu err123 w kotłach Defro i Windows Drgania na lewarku biegów VW Passat B5 FL 1.9 TDI AVB