Windows ma uruchomić sterowniki do interfaceu. Czyli pewnie port COM. W Windows musisz wybrać by ten port był z przedziału 1-4. I taki port udostępnić na DosBoxie jako sprzętowy port COM. A 1-4 bo dosowe programy na ogół nie potrafią skorzystać z portów o wyższych numerach. A pewnie w Windows jest to COM7 albo 9.
Pompa paliwa się kończy.P
nazwijmy rzecz po imieniu : po prostu VAG z pojedynczą linią K, piny można znaleźć woltomierzem, bezproblemowa diagnostyka i test niektórych elementów
Wypadało by jakąś diagnostykę w końcu zrobić?
A diagnostyka gdzie? MPI ma kilka parametrów, które muszą być zachowane w określonych granicach, do poprawnej pracy.
skrajne to linia L i K :?: Napewno? Ten bosch nie ma linii L, tam są trzy kable, czerwony +12, czarny masa, i ten trzeci(koloru nie pomnę) diagnostyka.
Ten interfejs służy do poloneza na Boschu MA1,7.Po niewielkich zmianach w obrębie wtyczki DB9 bedzie i do VW.Jak dotąd nic do Rovera (K16) nie ma(poza autoryzowanymi stacjami które mają Testbook)
wiem że ten temat był poruszany na forum ale nie mogę go znaleźć prosił bym o link do niego, jaki program obsługuje poloneza i podłączenie kabelków
Witam Zbudowałem układ do komunikacji z komputerem zlokaliowanym w pojeździe Polonez (Bosch Motronic 1.3 - gniazdo 3-pinowe) wg opisów z elektrody. Oprogramowanie w jęz. polskim pod DOS również znalazłem. Komunikacja i diagnostyka przebiega prawidłowo. Chodzi mi obecnie o coś takiego aby samemu np. w Delphi napisać program graficzny (pod okienka) do...
Temat uwazam za zakonczony, winna byla zła masa centralki gazu , po diagnostyce na komputerze na benzynie i gazie program nie wykazuje bledow tym bardziej sondy lambda jak mi sugerowali gazownicy.Tak na marginesie schemat fejsu do poloneza na boschu rysowany recznie ma dwa bledy i brak mostkow na wtyku bd9.
dobry wieczór. Polonez problem z Caro Plus 1998roku.treba wiedzą, na którem samochode jest odpowiedni program diagnostyczny do mono motronik Bosch. samochód naprawdę dobry, ale na Ukrainie nie ma usługi. podziękować Dodano po 4 jak nie wykonalne ???? przecież motronic słynie z tego ze jako jeden z pierwszych wprowadził kody błyskowe podaj jaki motronic...
Poniewaz temat budowy uniscana jest juz tak obciazony (16 stron)postanowilem stworzyc nowy temat dla osób które uzywaja uniscana i natkneli sie na jakies dziwne problemy badz udalo im sie "zrobic" samochód spoza listy, lub inne ciekawostki z nim zwiazane. Stworzylo by to pewna baze danych o tym co mozna zrobic za jego pomoca a czego na pewno sie nie...
Tak. Zresztą tylne hamulce w kredensie to nie hamulce, to zwalniacze. E, tam - tylko rzadko kto o nie dbał, żeby zaciski nie były zapieczone. Ten sam system w Polonezie był dużo gorszy, z racji innej masy i jej rozmieszczenia. Do kredensa (dawna włoszczyzna) proponuję Tewesa z Bravo 96r. Prosty bo zasilanie, kontrolka, 4 czujniki i diagnostyka. Plus...
czujnik jest na obudowie termostatu (ten z prostokątną wtyczką) do diagnostyki bosch potrzebny jest kabelek i komputer. Program i schemat znajdziesz na forum.
Witam, Mam problem z komputerową diagnostyką komputera wtryskowego Bosch Mono-Motronic MA 1.7 w Polonezie Atu Plusie 1.6 GLI. Dodam, że złącze w samochodzie jest sprawne - w serwisie poprzez kabel serwisowy można bez problemu odczytać wszelkie parametry. Zrobiłem schemat kabla według schematu: http://www.wlan.webd.pl/xxx/vag.jpg Podłączenie do instalacji...
Od jakiegoś czasu auta muszą być wyposażone w system diagnostyki pozwalający okreslić czy samochód zanieczyszcza środowisko z powodu uszkodzenia kluczowych dla emisji spalin czujników. Kazdy mechanior ma mieć możliwość sprawdzenia która sonda w wydechu padła by samochód jak najszybciej przestał truć Producenci muszą umieszczać w tym protokole dane o...
To jest system prosty jak kij f-ma Bosch nie przewiduje diagnozy.
Witam mam pytanie czy wie ktoś jak wywołać kody błędów w polonezie jednopunkt, i ma ktoś może jakieś kody błedów. Mam jeszcze taki programik do diagnostyki poldka (abimex, bosch) tylko nie mam pojęcia jak podpiąć poldka do kompa jak można zrobić taką wtyczke jak sie coś takiego robi i ilr może kosztować.
Na wolnych obrotach linka gazu powinna mieć lekki luz - regulacja dwie nakrętki na klucz 13 ( o ile mnie pamięć nie myli ) . Jednak na tym się chyba nie skończy . Wypadałoby też sprawdzić czy na wolnych obrotach zderzak przepustnicy zamyka zestyk wolnych w silniczku krokowym - mikrowyłącznik.Jednak nadal twierdzę podjedź na tester i niech ktoś z doświadczeniem...
Jeżeli dobrze pamiętam to GLI to wtrysk Boscha i akurat te polonezy pracują lepiej na gazie niż na benzynie , a kontrolka się świeci bo prawdopodobnie niema założonego modulatora sondy lambda jeżeli jesteś zainteresowany programem do diagnostyki to coś takiego mam a interfejs jest bardzo prosty
Wszystko jest o.k! To znaczy:zawory,rozrząd,serwo. Gaźnika nie sprawdzałem,bo to jest jednopunkt Boscha. Byłem na diagnostyce i nic nie stwierdzili?! A samochód dalej nie działa tak jak powinien :cry:
problem : problem z uruchomieniem, podłączam diagnostkę ustawiam na wartości mierzone (np obroty,czas wtrysku) i dopóki chodzi to mam te odczyty po czym po kilku sek. następuje zerwanie transmisji i w tym momencie silnik zaczyna strzelać w dolot i gaśnie. zasilanie tylko benzyną (nie ma lpg).zero błędów.
diagnostyka polonez bosch diagnostyka polonez polonez diagnostyka
programowanie centrali honda biegi kompresor sprężarki ursus
peugeot check engine peugeot check engine
Mercedes Actros MP2 błąd BS E03 A 273 95 - analiza Odblokowanie baterii w Lenovo T480S - jak to zrobić?