Szczotki i odpalanie?
DDDDDDziekuje wam bardzo za pomoc ;)
O tej porze ciezko bedzie na gazie odpalać-uruchomić pompkę paliwa.
Witam polonez 1.6 gli wtrysk 1 punktowy Abimex.Na gazie ciężko odpala trzeba odpalić na bęzynie i wtedy można przełączyć na lpg.Jak sprawdzić silnik krokowy bo myślę że to jest problem?
A rozrusznik kręci normalnie czy ciężko :?: sprawdź przewody po kręceniu rozrusznikiem,który to jest rok ,sprawdź zawory nie pamiętam czy one miały regulowane czy samo regulujące
Jak świcie i przewody nie pomogą to sprawdziłbym ciśnienie sprężania. Miałem takie same objawy ...okazało się że na 3 i 4 było po 5 barów. Gdy odpali i zaraz go zgasisz, to jak ponownie odpala?
Nie do końca tak, jak się nie zdąży nagrzać to na gazie czy benzynie łechta chwile, ale jak jest nagrzany i zgasze na gazie i odpalam na gazie to tak samo ciężko zapala ale łechta krócej niż gdy jest zimny.
Ok. Tak ustawie, bo teraz niby obroty na ciepłym silniku są, ale za to zimny bardzo ciężko odpala. Musze ze 6, 7 razy kręcić dość długo rozrusznikiem żeby odpalił, i to na ssaniu.
Co mają do tego przewody z rozrusznika? Przecież samochód odpala bez problemu, a kłopoty są podczas jazdy, gdy samochód gaśnie w czasie jazdy. Gdyby były problemy z kablami rozrusznika to ciężko by odpalał a potem juz jeżdził by bez problemów.
nad przekaźnikami się zastanowiłem ale po podaniu prądu na cewkę od parownika wtryski i tak nie pracują, przy odpalaniu , znowu otwarcie wtrysków nie jest zbyt bezpieczne bo za dużo go możne wpaść do komory i albo porostu się ,zaleje, i nie odpali albo nie wiem bo więcej nie próbowałem , może coś w przełączniku można na przekaźniku zrobić . moja pierwsza...
(at)gimak Dziwne....Miałem wiele do czynienia z Polonezami na gazie i nawet ciężko z nimi czasem było w zimę po zgaszeniu na gazie ,a odpalaniu na Pb.Sam LPG lubię w autach lecz niestety -jest mróz i jest problem jak nie ma Pb.Wiesz ,że gaz rozprężając się...itp.itd.Trzymałeś go na zewnątrz i przy mrozach odpalał na LPG?Możesz coś więcej napisać o...
Witam. Ostatnio mam problemy z zapalaniem mojego poldka Rozrusznik ledwo co kręci i pobiera taka ilość prądu ze bardzo szybko rozładowuje akumulator. Zauważyłem ze dzieje się tak tylko wtedy kiedy silnik jest zimny. Kiedy ciepły to kręci bardzo dobrze. Akumulator na pewno nie ma winy. W innym polonezie kręci jak szalony. Dzisiaj rozebrałem sprawdziłem...
Ssanie było w polonezie na benzynę, tu nie ma żadnego ssania, jedynie komputer dostosowuję dawkę paliwa i początek wtrysku do temperatury silnika.
wąż od odpowietrzania jest drożny bo odkręciłem obudowę filtra powietrza i odstwiłem na bok - opel ma niestety już przedmuchy i widać kopcenie. Kopci na siwo. Pali też na wszystkie gary, bo sprawdzałem. Gdy odpali a ciężko mu rano bo zapali i zaraz gaśnie a jak uda się to jest bardzo słaby i trzeba bardzo delikatnie puszczać sprzęgło już miałem tak...
Właśnie. może ktoś wie dla czego ta kontrolka nie świeci i gdzie szukać pod maską. pozdrawiam Dodano po 6 Nie wiem czy "rox" nie pomylił mojego poldka z modelem starszym bo pod schowkiem nie mam żadnych bezpieczników. Raczej nie mam immo - ciężko mi to stwierdzić. Jak można ewentualnie sprawdzić czy dany przekaźnik jest sprawny czy nie?.
Wymieniłem pompę i pojawił się problem auto ciężko odpala nie trzyma obrotów i szarpie silnikiem czy powodem tego może być filtr paliwa oczywiście kupiłem nowy tylko gość w sklepie dał mi od poloneza bo do citroena nie mieli .
Witam Już od drugiego roku mam problem z odpalaniem silnika gdy jest zimno lub po wielkim deszczu. Jak przekręcam kluczykiem by odpalić, rozrusznik da rade przekręcić silnik kilka razy i nic. Potem Już akumulator wysiada i przekręci raz czy półtora razy silnik i się zatrzymuje. Nie raz dam radę go odpalić na pierwszym obrocie ale większość czasu wyczerpie...
Miałem ten sam problem i już go rozwiązałem. Chętnie podzielę się informacją ale mam problem z komunikowaniem się z "elektrodą" Dodano po 28 Mój Poldek nie zapalał na benzynie po nocnym postoju. Za 5-6 razem zapalał na gazie. Po 20 sekundowej pracy silnik gasiłem i ponownie odpalałem na benzynie czy na gazie i odpalał natychmiast. Oznaczało to, że na...
Panowie mała prośba... proszę o pomoc w zdiagnozowaniu stukania w silniku w tym polonezie. Podejrzewam hydro-popychacze lub panewki. Ciężko określić z jakiego miejsca dobiega dźwięk, ale wydaje mi się że z górnej części silnika. Aby ułatwić Wam zadanie nagrałem pracę tego silnika, plik .mp3 jest w załączniku. Dodam iż nie znam historii usterki ponieważ...
Ciężko odpala na zimnym silniku a jak juz odpali to obroty około 600 i gaśnie ( chyba ze trzymam nogę na gazie), po rozgrzaniu do 60stopni obroty rosną do około 1500 i jeździ
Siemka mam problem z moim caro plusem 1.6gli bosch minaowicie podczas pracy na luzie gdy dodam gazu do 2000-3000obr. auto lekko się telepie, później podczas jazdy samochod nie ma mocy gdzy wejdzie na 2k obr i dalej obroty nie ida auto nie przyspiesza mocy nie ma wcale po puszczeniu gazu auto gaśnie później ciężko odpala chyba że wyłącze zapłon i jeszcze...
tą śrubę która jest na przewodzie jest skręcona i mniej się już nie da bo auto gaśnie. a co chodzi o ta przy parowniku jeżeli się dobrze orientuje to jest ona plastikowa w parowniku lovato i to jest trochę dziwne bo ciężko jest mi to ustawić trochę bo nie wiem dokładnie w która stronę mam kręcić czy mam ją wkręcać czy wykręcać. jak ciepły silnik to...
Panowie mój problem w polonezie objawia się na różne sposoby. Pierwsza sprawa mam w nim instalacje gazową firmy lovato która jest podłączona na sposób gaźnikowy, a jak wiadomo to jest jednopunk abimexa. i zaczynają się jaja, poldek ciężko odpala nie ważne czy benzyna czy gaz, jak już odpali utyka i ciężko mu utrzymać obroty, spada poniżejej 500 i tak...
Witam Mam daw polonezy caro i atu z roku 1996 i z obydwoma zaczęło się coś dziać 1)CARO przebieg 200 tyś uszczelka pod głowicą niebyła jeszcze ani razu robiona auto już od dłuższego czasu bierze olej. Mam problem z mocą której niema w samochodzie, stało się to podczas jazdy stracił gwałtownie na mocy i strasznie trzęsie silnikiem na trójce, nie wspomnę...
to polonez caro 1,6 1996rok zwykły nie truck na jednopunktowym wtrysku Dodano po 12 służy nam do pracy jak dotąd nie było z nim żadnych problemów z odpalaniem nawet w zimie z początku z rana nie chciał palić trzeba było go chełtać i jak silnik wystygł obroty mu skakały albo nie chciały spadać pierwsza myśl to że padł silnik krokowy po wymontowaniu gaźnika...
Najprostszy sposób to spróbować włączyć ssanie na zimnym, nie spowoduje to wzrostu spalania jak na benzynie ale może podnieść obroty. Tak sobie kiedyś radziłem w moim poldku. Normalnym zjawiskiem jest że jeżeli zgaśnie na zimnym silniku na gazie to go ciężko odpalić. Wynika to z nagłego ochłodzenia parownika. Nie jest to wina zapłonu. Najlepiej odpalać...
Wracam do tematu...niestety zakup czujnika u sprzedającego jako do opla do tego dokładnie silnika okazał się błędem...czujnik nie pasuje-zamiast numerów 06681 ma 06682 i widocznie gołym okiem ma inne ustawienie wewnątrz, gdzie kręci nim przepustnica i błąd pokazuje za wysokie napięcie. Mam pytanie czy jak zakupię czujnik również 06681 lecz ten drugi...
U mnie od początku były problemy z strzałami w wydech i gaśnięciem ale jakoś to wyregulowałem ze palił od lekkiego szarpnięcia choć świece zawsze mokre po pracy na wolnych lecz od pewnego czasu zaczął świrować z odpalaniem i gaśnięciem już nawet myślałem że za dużo oleju w mieszance bo chyba też dosyć czułe są te silniki ale to nie to , gaźnik czyściutki...
Witam po dłuższej przerwie. Byłem na urlopie w górach Lancią, dało się jechać ale z przygodami. Zauważyłem jedną dodatkową ciekawą rzecz: Odpalam zimny silnik, rozpoczynam jazdę, jadę jakąś odległość (niezależnie jak długą), zatrzymuję się na skrzyżowaniach, itd. Wszystko jest ok (po za tym spalaniem stukowym i czasami lubi sobie szarpnąć, nieznacznie...
Posiadam POLONEZA 1.5 GLE z 1992 roku, gaźnik z ręcznym ustawieniem ssania, BEZ instalacji gazowej. Samochód stał od roku w garażu. Nie był odpalany. Po ciężkich trudach po roku nie używalności uruchomiłem go po wymianie następujących części: wymiana oleju, wymiana filtru powietrza, wymiana filtru paliwa, wymiana filtru oleju, wymiana kabli zapłonowych,...
Witam od jakiegoś czasu w moim polonezie 1.6 jednopunktowy wtrysk BOSCHA mam problem z gasnącym i przerywającym silnikiem. Ma instalację gazową I generacja jeździł na niej ok. 130000km bez większych problemów aż do teraz. Z paliwem już dość dawno temu pojawił się problem, gaz ostatnio zaczął strzelać i czasem nawet gasnąć, wymieniłem parownik i filtr...
Jak rozrusznik kręci i silnik nie odpala trzeba sprawdzić w jakim stanie jest układ zapłonowy, szczególnie część wysokonapięciowa. Jak jest obniżony poziom izolacji, wilgotne powietrze i ciężki rozruch (zimno - gęsty olej) to mogą być problemy z odpaleniem silnika. Ja w FSO-1500 i Polonezie przed zagazowaniem na zimę zmniejszałem szczelinę na świecach...
Po pierwsze zacznij jeździ chłopie na benzynie chociaż parędziesiąt kilometrów na dzień \tydzień\miesiąc, po drugie spróbuj przy powrocie do domu na noc wrócić kilka\kilkanaście km na benzynie i zgaś go na benzynie i rano odpal na również na benzynie. Co do płynu to jest ciężkie pytanie jeżeli nie a wycieku co dziwne i nie rośnie olej (bo nie musi)...
miałem kilka samów (i kilka mam) więc się wypowiem cośniecoś: według mnie najlepsza konfiguracja to most Gaza/Lublina51 lub Stara (najlepiej z blokadą) - niezniszczalny (od żuka to dziadostwo) skrzynia wg mnie najlepiej z gaza/Lublina51 bo biegi lekko się zmienia i ma hamulec na wyjściu na wał, od Stara jest strasznie wielka i dość toporna, ale ma miejsce...
Wydaje mi się, że temat został juz rozwiązany. Co zrobiłem: - pomiar przejść w wiązce silnika - wszystkie przejścia były prawidłowe (przy okazji wyszedł błąd w schemacie elektrycznym silnika zamieszczonym w "Morawskim") - wymiana kabli WN (musiałem to zrobić, bo dwa z czterech zostały urwane przy zdejmowaniu ze świec przed pomiarem kompresji) - założyłem...
Kończą mi się pomysły co może być przyczyną ciężkiego zapłonu Partnera 1,9d. Sprawdziłem już: Ciśnienie na cylindrach jest ok, luzy zaworowe ok, rozrząd ustawiony na blokady jak ma byc, wtryskiwacze ok, pompa zmieniona z lucasa na boscha od poloneza zapłon ustawiany, paliwo sie nie cofa, świece grzeja, a auto czy to ciepłe czy zimne bardzo cieżko pali...
Kable sentecha są dobre?Oj chyba są dobre,ale jak leżą na sklepowej półce.A świece jakie masz(oby nie iskry "super gazowe").Co do ciężkiego odpalania zaraz po zgaszeniu na gazie to przy trzech dychach mrozu może być.Przyczyną jest przedostający się gaz z parownika .Mimo ,że odcinamy dopływ gazu do parownika wyłączając zasilanie,to jakiś gaz w nim zostaje...
Z tym, że samochody napędzane gazem stawiają większe wymagania dla układu WN się nie zgadzam, a na to mam prosty argument. Kiedyś bardzo dawno, kiedy polonez był niezagazowany, do odpalania silnika przy dużych mrozach (do -30*C, olej gęsty, często wszystko oszronione - czyli bardzo ciężki rozruch, duży pobór prądu z akumulatora), żeby nie męczyć akumulatora...
jet jeszcze jedna opcja - powiedz tylko czysilnik bierze olej. jeżeli masz zużyte uszczelniacze zaworów na ciepłym silniku olej rzadszy przedostaje się koletorem ssącym do garów i parując w komorze spalania wypiera tlen niezbędny do procesu spalania przez co odpala dłużej, bo musi najpierw opary z oleju wydmuchnąć i dopiero zaskoczy. Jeżeli natomiast...
Witam! Problem jest następujący: Od jakiegoś czasu był taki problem że autko ciężko wchodziło na średnie obroty (poprostu prawie się dusiło). Teraz wymieniono pierścienie, panewki i korbowód. Autko odpaliło (z problemami ale jednak), ale coś jest nie tak. Otóż wszystko jest ok na wolnych obrotach, odpala na gazie i benzynie. Jednak przy próbie naciśnięcia...
Przeczytałem ostatni post i ciężko mi się w tym połapać, bo wg mnie napisane jest to trochę chaotycznie. Z tego -na gazie chodzi idealnie przyśpiesza trzyma obroty zapala na zimnym silniku , ma kopa wnoszę, że problem jest tylko z pracą silnika na benzynie. auto ma założoną instalacje gazową 1 generacji od nowości obecny parownik BRC na sterowniku Stag(zmieniany...
Sam mam Paska z przebiegiem pod 260 tyś to wiem co mówię, a silnik mam w bdb kondycji. To musisisz miec cos nie tak skoro Ci nie chce palic ,moj pasek 2004R AWX ma przelatane 350 tys i pali na dotyk
Polonez 1.9 D 450 tys (przy 400 padła pompa -cóż polskie paliwo) skutkiem awarii pompy była ( z niewyjaŚnionych przyczyn) awaria uszczelki pod głowicą. Mimo białego obłoku za plecami przejechałem jeszcze 50 tys i ... sprzedałęm bo korozja go zjadała pękł przewód hamulcowy. (facet zrobił uszczelkę i smiga dalej na silniku) Od początku na elf exelium...
Ja tez mam taki problem w astrze f 1.4 monowtrysk. Rozwiązałem go w ten sposób że zrobiłem wyłącznik do gazu osobny tak że jak chodzi na zimnym silniku na lpg i chcę wyłączyć silnik to wyłączam gaz tym osobnym przełącznikiem i czekam aż wypali sobie to co zostało w przewodach i reduktorze, na zimnym silniku wychodzi nieraz jakieś dobre 20 sekund. Jak...
Min jest chyba 0,95 Poniżej 10atm. zaczynają się problemy z równomiernością pracy i odpalaniem. Generalnie w tych wynalazkach leciały gniazda zaworowe i wałki rozrządu - czasem odpowiedź dawał pomiar wysokości wzniosu krzywek - okazywało się że są ledwo zaznaczone. Zresztą przebieg 180kkm to granica życia tych silników - ciężki układ rozrządu, piłujący...
" Panie, wsio je okiej"... Dobrze powiedziane :D Ale takich to większość jest. Ja tak trafiłem na w miare dobrego Dieslowca, pare dni auto trzymal i sprawdzał jak rano odpala na zimnym bo zawsze z tym problem miał i wywnioskował ze pompa nie szczelna ;d
I mam pytanie czy sprzęgło ciężko się wyciska? Ponieważ w maluchu naciska się je nogą, a tu masz przy kierownicy. Dość ciężko pomimo wielkiej klamki. Duże opory stawia linka - pancerze od peugeota a linka od poloneza trucka akurat. Ale ze zmianą biegów nie ma problemów. Przy powolnym turlaniu zapina się I i nawet nie zgrzyta, no czasem. Dodatkowo sprzęgło...
Napisane przez kkknc "Panowie i 10W wystarczy. Kwestia przełożenia. Chociaż wtedy 1 metr pokona w 10 minut." Ja powiem szczerze swoje życie przerobiłem w doświadczeniach technicznych i prądowych w akumulatorniach i magazyn energii (próba), dojść mają falowniki i panele. Ale to co napisał Pan 10W to ja bym nawet palcem nie kiwnął bo to nie jest możliwe...
Dziękuję bardzo za odpowiedź bardzo pomagasz mi i nam tutaj obecnych i tych przelotem zaglądającym tutaj. Napis na biało muszę się bać? Impulsator to kto to jest? Czujniki Halla czy platynka? Bo to jest duża różnica. Cewka wyzwalająca podobno jako czujniki Halla. Czy całkiem coś innego? W końcu nie wiem co to jest co mam. Czarne pudełko dwa razy. Umieszczony...
Nic innego tylko szczotki na rozruszniku zawieszają się. Miałem to samo. Awaryjnym wyjściem jest postukanie młotkiem bądź cięższym kluczem w rozrusznik. Na dłuższą metę to denerwujące więc nie minie cię rozkręcenie rozrusznika i sprawdzenie szczotek.
Dzień dobry! Chcę dziś przedstawić swoją konstrukcję agregatu 12V z niewielkiego silnika spalinowego i alternatora samochodowego. https://obrazki.elektroda.pl/9360359700_... Wstęp/założenia Przyczyną powstania konstrukcji była bardziej chęć ciekawego wykorzystania starych silników Honda G100 które posiadam i sprawdzenia swoich umiejętności...
Witam serdecznie, mam coraz gorszy problem z polonezen, przeczytałem wszystkie posty ale zaden mi nie pasuje, probowałem tez niektore rozwiazania wprowadzic ale bez skutku. Opisze najpierw poloneza: 1995, wtrysk Abimexu, ma instalacje gazowa Lavato, co 10 000 wymiana oleju, filtrow, przewodow wn, swiec regulacja zaworow - po prostu wszystko na czas....
A Ty chcesz zdiagnozować magiczną ręką via internet? Ja nigdy nie używałem logów do takich silników ze stajni vw.Jakoś inne auta też da się robić bez logów.Jeżeli coś stuka w silniku to nie wiem co wy chcecie wylogować?No ale każdy ma swój sposób.Życzę by się udało.
polonez odpala kosiarka ciężko odpala ciężko odpala volvo
ładowarka wkrętarki black tablet wgrywać android scenic skrzynia automat
briggs głowica moment briggs głowica moment
Błąd rejestru i brak obrazu po restarcie komputera Problem z otwarciem tylnej klapy i szyby w Land Rover Freelander 1 2000