silnik nie kręci się do takiej wartości i wirnik alternatora też nie jest 1 do 1 z prędkością obr. silnika chociażby przez uślizg paska ale zakładam warunki idealne czyli przełożenie 1 do 1. Nie, zmierz sobie średnicę koła pasowego wału korbowego silnika i koła pasowego alternatora, przekładnia wyjdzie Ci 1:2 lub nawet 1:3 Po za tym szczegółem to dobrze...
Po co kombinować. W tym silniku w Citroenach było wspomaganie. Załóż łapę z jakiejś Cytryny. Tam pompy montowane były dość wysoko /bliżej głowicy/. W Poldku silnik jest w pionie, więc pompa i tak zmieści się pod maską.
Trochę kiepska jakość. http://obrazki.elektroda.pl/4395360100_1... http://obrazki.elektroda.pl/5265602600_1... http://obrazki.elektroda.pl/3123619100_1... http://obrazki.elektroda.pl/3068939200_1... http://obrazki.elektroda.pl/6299049600_1...
a silnik poloneza diesel ??
Sprawdź stacyjkę. Pozdrawiam.
Z benzyny na diesla zawsze łatwiej tylko czy masz skrzynie biegów z tym dieslem potem troche zabawy z wydechem i instalacja do świec żarowych. Osobiscie mam na koncie diesla z golfa 1 w polonezie i diesla 1.6 w astrze f po silniku 1.4i
Nie.Trzeba odkręcić termostat,wlew oleju,rurę do termostatu i linkę gazu ze wspornikiem.Po takich czynnościach człowiek wygląda jak biały inaczej(Murzyn nie wolno pisać)
Dzięki bardzo za tak szybką odpowiedź.To dobrze,że można liczyć na pomoc.Pozdrawiam.
Kupujesz XUD9, w jak najstarszej odmianie z jakiegoś Citroena, skrzynię od Poloneza diesla można jeszcze bez problemu znaleźć i w ogłoszeniach i na złomowiskach. Znacznie prościej będzie jednak wyszarpać kpl. powerpack z jakiegos starego Mercedesa/VW LT - ze starego, tylnonapędowego "elteka" można wziąć skrzynię, silnik 1.6/1.9 z jakiegoś starego osobowego...
Sprawdź wszyskie kostki połaczeniowe, a po drugie masz zwarcie w instalcji elektrycznej jeżeli to zaczeło sie dizać po obróbce blachrskiej to sprawdż miejscaa gdzie było to robione najcześciej blacharze nie wyjmują wiązek przewodów z progów i zakamarków i w czasie spawania przegrewają inzolacje i robią się wtedy cuda w samochodzie istna choinka. To...
Jak ze sprężaniem , czy jest cala uszczelka pod glowicą?
Odkopię temat. Chciałbym zrobić odwrotną 'operację'. Do Poloneza z silnikiem benzynowym, tj. Rovera, chciałbym zastosować obrotomierz od Poloneza Diesla. Jak to zrobić ? Jest to wykonalne ? Będzie pokazywał prawidłowe wartości ?
Wszytko ladnie opisane co i jak wiec nie bede sie rozpisywal tylko dam link http://forum.tuning.pl/viewtopic.php?t=8...
mam pytanie chciałem wymienić elektro wtryski w polonezie 1.9 diesel z silnikiem citroena ale nie wiem jaki tam jest gwint , wie może ktoś ?
poszukaj dobrze wtyczki do tego czujnika, powinna być, przynajmniej jest w oryginale, no chyba że ktoś obciął Wtyczkę na przewodzie do czujnika mam. Nie mam tylko części, która prowadzi do zegarów. Tylko pytanie do bardziej kumatych w elektryce Poloneza diesla - przewód idzie od razu od czujnika do obrotomierza, czy po drodze przechodzi przez jakieś...
Hm, ja nigdy nie widziałem poloneza diesla z obrotomierzem. Zawsze tam miał puste pole. Na desce pisało nawet diesel. Komuś pewnie się nudziło i wsadzi szafę od benzyniaka.
Witam kolegów pytanie mam takie czy rozrusznik od poloneza 1,9 diesel /citroen będzie pasował do silnika XUD7 citroena mam możliwość kupienie zregenerowanego rozrusznika niedrogo pozdrawiam MO
Przekaźnik ze starego forda escorta, VW ( patrzeć, żeby nie miał styku T) lub ewentualnie francuza, może nawet z poloneza diesla?
Mam poloneza 1.9 Diesel i radio CD daewoo. Nieraz podczas włączania samochodu pamięć radia się kasuje ( stacje radiowe i ustawienia). Co może być tego przyczyną i co zrobić?
Od poloneza diesla (XUD9) sie nie nada,bo Valeo A13N95 stosowane w Polonezie jest 9-cio diodowy,w renault 6-cio. Dało by się to przerobić,ale czy to sie opłaca?
Witam Mam problem z moim Poldkiem otóż dostaje się powietrze do układu paliwowego i zasysa ręczną pompkę paliwa. Co mogło się stać? i gdzie szukać pompy paliwa w polonezie dieslu? Z góry dziękuje
A co doradzisz żebym zrobił. Troche to denerwujące jest. Pozdrawiam
Cześć. Jak zdecydujesz się na motor 1.4Rover to przy okazji przeróbek pomyśl nad hamulcami. Przerobiłbym na system lucasa, taki od poloneza po 95' lepiej się jeździ. Problem jest tylko w serveo, jest za duże i nie pasuje. Ale były polonezy 1.9 gld i tam servo było mniejsze, bo silnik by zawadzał i takie servo powinno pasować, od poloneza diesla po 95'.
Rdzewieją - zobaczcie sobie w przedliftowych ramki drzwi - prawie jak w ś.p. Polonezie. Diesel 1,6 to taka bieda, dwulitrowy był zwyczajnie lepszy. Olej piją - trzeba pilnować, do tego mają nieprzyjemną cechę, która nie powinna się we współczesnym świecie zdarzać - potrafi się urwać wahacz. Środek taki sobie - łatwo przecierająca się tapicerka na fotelach,...
z tego co mówisz to ten filtr nie był wcale taki bardo dobry poza tym jaki silnik diesel czy benzyniak ? co do sunkera to dzisiaj miałem okazje przetestować i moje stare radio lafayette jest o niebo lepsze sunker sprawdzany w toyocie avensis a lafayette w polonezie i lagunie diesel
Były Polonezy z silnikami Peugota 1,9 diesel to chyba byłoby najmniej kłopotliwe rozwiązanie.
No stary pośredniak z komorami wirowymi, ale to i tak bez znaczenia. Każdy diesel jest kolizyjny.
Kolego krzych1-b w polonezach nie było silników diesla Rovera były montowane silniki PSA Reno. Co się tyczy wibracji w pierwszej kolejności sprawdź poduszki silnika i czy układ wydechowy nie jest podgięty i nie dotyka elementu zawieszenia lub nadwozi.Obroty zostaw są prawidłowe.
Witam. Bardzo proszę o pomoc. Posiadam Poloneza trucka 1.9 diesla, który podczas jazdy dodając gazu nie wchodzi na obroty, obroty spadają i czasem gaśnie.
zajarzyłem , kondensatorek elektrolityczny :) ale na dłużej?
Watpie, jednopunkt benzyna ma pompke elektryczna w baku a diesel nie
witam mamy taki oto problem nie mamy obiegu plynu chlodniczego w chlodnicy pompa działa termostat tez a chlodnica cały czas jes zimna jesli ktos sie na tym zna to prosze o pomoc. chodzi o samochód polonez truck 1.9 diesel
Witam. Auto jak w temacie, pompa bosch Problem polega na tym że od kilku miesięcy nie ma możliwości rozpędzić się więcej niż 100, a i to długo schodzi, bardzo ciężko wkręca się na obroty. Najciekawsze jest to że czasami chociaż bardzo bardzo rzadko chodzi tak jak powinien, wydaje mi się że raczej w sytuacjach losowych, aczkolwiek często zdarza się to...
Witam. Tym razem mam zamiar zamontować silnik diesla w polonezie z silnikeim gaźnikowym (GLE). Chodzi mi o instalacje elektryczną. Wiem że w silniku diesla potrzbny jest prąd tylko na świece żarowe żeby je podgrzać no i jeszcze kabelki od czujnika temperatury i oleju. Czy wszystko będzie działać jeśli założe tego diesla do instalacji elektrycznej z...
to polonezy były w dieslu ?? ja polecam 1.6d volkswagena, niezawodny , mało pali, no i można zawsze golfa 1ke kupić całego , i nie trzeba latać za małymi pierdołami :)
(at)mad__max Myślę że filtr od poloneza diesla (z układem Bosh) spełni wszystkie Twoje oczekiwania zarówno techniczne jak i cenowe, zdjęcie takiego filtra zamieściłem na 47 stronie tego tematu. Co do termometru, ja zastosowałem u siebie termometr cyfrowy zakupiony na allegro do samodzielnej zabudowy, można zaprogramować go wg życzenia, wskazuje dwie...
jeszcze może być tak opcja że masz np. obrotomierz od poloneza 1,9 diesel a chcesz podłączyć go do altka (a w wymienionym tutaj poldku obrotomierz bierze sygnał z czujnika położenia wału
Warto dopłacić do Audi Raczej nie, bo to jest ta sama technologia. Tak dla porównania, Cady i Inca. Miałem kiedyś Poloneza trucka z silnikiem diesla 1,9, został skasowany ze względu na padające blachy. Auto miało przebieg około 650 tysięcy. Wracając do Superb i Audi, osobiście wybrałbym Skodę, lecz decyzja należy do ciebie.
mechanicznie zamienne.
O właśnie temat na czasie,mianowicie kolega w polonezie 1.9 diesel ma taką sytuację,że na postoju na wolnych nagrzewnica jest gorąca,a tylko ruszy samochodem to nagrzewnica robi się zimna,wymieniono juz termostat na nowy,i problem nie ustąpił.
Nie, inny dzwon- zresztą trudno dociec co tam autor naprawdę wetkał. Oryginalny rozrusznik od Poloneza 1,5 ma albo 1,3 albo 1,5kW - to zbyt mało dla diesla.
Hmmm jak ja dawno już nie mam tego Poloneza :) Już zapomniałem jak się nim jeździło :) Teraz mam diesla :) Temat zamykam
Gdzie znajduje sie czujnik temperatury potrzebny do wskaźnika w Polonezie Caro 1.6 Diesel ?
poszło na PW
Jaki to silnik 1600 ,gaźnikowy,wtrysk 1-punktowy,wielopunktowy? A "GSI" to Twoim zdaniem jaki? Diesel ?
Na 99% w samochodzie uległ uszkodzeniu mostek prostowniczy.Typowa usterka alternatorów Lucas.Problem zresztą poruszany na forum. Sigi-styki w kostce o której wspominasz się przeplają,owszem,ale nie w polonezie MPI 16V,a w GLD ( dieslu).Polonez-Rover takowej kostki nie ma,ale raz miałem zdarzenie ze była wypalona kostka ze stykami,ta która nachodzi bezpośrednio...
XUD9 kojarzy mi się z dość awaryjną pompą wtryskową Lucas EPIC, ale stosowany był nawet w Polonezie, więc (poza pompą) każdy "kowal" to naprawi (a przynajmniej "utrzyma przy życiu").
hmm mój tato ma poloneza 1,9 diesla i miał podobny przypadek ale to sie działo tylko w zimie ... i jak zaczą sprawdzać to sie okazało ze na jednym cylindrze była mniejsza kompresja niz powinna byc ... tak wiec wymienił pierscienie i tłok i jak narazie wszystko działa bez problemów
Ok to się chwali, a jak z tym nadwoziem?
Witajcie ponownie! Kolega męczy mnie żebym mu przełożył do Dużego Fiata (rocznik coś koło 89r) zespół napędowy z poloneza caro 1.9D XUD Citroen. ma oba samochody kompletne jeżdżące, tylko w DFie silnik 1.5 jest na wykończeniu i teraz mam pytanie - czy nie przerabiali w FSO budy poloneza pod silnik 1.9D? tzn czy pasuje na te same łapy poduszek od benzyniaka?...
Nie prościej podpiąć OBD i podglądać parametry pracy, ciśnienie doładowania i wysterowanie poszczególnych elementów? Tak zgadywać to można w Polonezie.
Bez akumulatora , to można odpalić diesla S60 - na korbę.
Stary dobry Polonez 1.9 GLD "Diesel Frytka" też jeździ na zużytym oleju spożywczym. Bez mieszania i rafinowania. I to jest dopiero technologia! Przy okazji można poczuć zapach smażonej na danym oleju potrawy...
A może łatwiej będzie zastosować obrotomierz od diesla i sygnał wyjąć z alternatora? Takie luźne przemyślenie.
Może silikon do wydechów (wysokotemperaturowy)? Co do kleju na gorąco - nie sądzę, by się nadawał. Pistolety do kleju topią klej w temp. 160-205 stopni, ale kiedyś użyłem takiego kleju w bagażniku poloneza i po upalnym dniu cały klej w formie płynnej znalazł się na tapicerce, a element klejony, rzecz jasna, puścił.
Sześciocylindrowy nie wejdzie, za ciasno. Wiele lat temu do Poloneza zamontowałem silnik od Peugeot 504 Diesel 2.3L (czterocylindrowy). Połączenie silnika ze skrzynią od Poloneza (kielich) odlewał gość w Konstancinie Jeziorna. Przód samochodu "siedział" nisko to zamontowałem tylne sprężyny od Wartburga Kombi. I tyle było kombinacji.
I juz problem z glowy :D:D Kupilem diesla.
1.9 Diesel ze stajni peugeota. Kiedyś jeździłem polonezem z takim silnikiem :)
Mój miał 120tys jak kupiłem i zrobiłem nim jeszcze 35tys i też się nic nie działo, niestety już go nie mam nie pamiętam czy były tam jakieś emulatory. W tej chwili interesuje się tym ponieważ chce założyć silnik 1.4 do poloneza 1.6 który jest na jednopunkcie. Ale dzięki Waszym odpowiedziom jestem przekonany ż zrobie taki swap:) Pod warunkiem że wcześniej...
W caro był na alternatorze. Ale nie napisał jaki silnik, bo może mieć polonezowski, 1,9 diesel (XUD9) albo K16 Rovera,
Przy gazie standardowo wysiadają uszczelki pod głowicą, - dobrze by było że tylko uszczelka, - często po odkręceniu głowicy okazuje się że wypalone są zawory (gniazda zaworów), uszkodzone przegrody w głowicy, a nawet wypalona dziura w tłoku. Z tymi usterkami się spotkałem, i wyleczyłem się z samochodów z gazem. Lepiej kupić ekonomicznego diesla.
Praktycznie każdy będzie pasować , oprócz diesla i chyba Rowera.
Witam do PARTNERA polecam silnik 1.9D oryginalny z partnera to silnik nie do zniszczenia powinno wszystko pasować dodam ze ten silnik chodzi tez w polonezach tych dostawczych a jak kolega chce coś nowszego to może być silnik 1.4od 306 lub jakiś Diesel HDI jednak to ostatnie to już elektronika nie polecam najbardziej realne wydaje się zastosowanie 1.9D...
Proponuję poloneza z silnikiem peżota. Niezła fura.
atrix55: czyli robiliście komorę wstępną jak w dieslu ;) co do Poloneza to nie wiem kto wymyślił te miksery w postaci tych 2 rurek wchodzących w gaźnik, to taka beznadzieja była że nie wiem, jak zdobyłem na złomie z jakiegoś DFa/Poloneza taki mikser "palnikowy" czyli z dziurkami jak w kuchence to Duży Fiat od razu lepiej zaczął zapalać i jeździć, parowniki...
Rozumiem że wiesz co chcesz zrobić. Bo w polonezie blachy to istna porażka, nic nie rdzewieje tak szybko jak polonez. Co do silnika to najbardziej oszczędny jest diesel 1,9 Citroena chyba. Co do silnika rovera 1,4 to na pewno lepszy niż 1,6 poloneza.
Obrotomierz z beznyzniaka nie będzie pasował do diesla; niemniej jednak sa się przerobić.
Witam. Chciałbym wstawić do Poloneza Plusa obrotomierz z auta z silnikiem diesla - Konkretnie z LUBLINA gdyż w miarę łatwo go wpasować w zegary polonezowskie. Obrotomierz który chcę założyć ma oznaczenie Autometronic RS95DL. I tu mam pytanie czy po podłączeniu go do impulsu sterowania który jest fabrycznie w Polonezie pozwoli na normalną pracę tego...
Jak sprzęgło łapie przy końcu to znaczy, że jest do wymiany. Tam nie ma żadnej regulacji jak w polonezie. Gratuluję niskiego przebiegu. Sprawdź, od ilu obrotów przy depnięciu masz odcięcie mocy. Przy 120 km/h wypada na 5 biegu wbijać gaz w podłogę :) Powyżej 3000 obr diesel nie jest tak zrywny jak od 2000 do 3000. "Panie, klima sprawna tylko wąż trzeba...
Wtryski, pompa CR lub regulator ciśnienia. To do sprawdzenia w serwisie specjalizującym się w dieslach, a nie u pana mietka co się z diesel dopiero w FSO polonez spodkał.
No i spoko, mojemu teściowi ( taksiarzem był) za komuny do poloneza wrzuciłem silnik z peogeota 504, diesla. Masz coś do dodania? Poza tym temat się tyczy innego problemu, i jak sądzę nie masz w nim nic do powiedzienia. Najwyżej każesz przeczyścić silniczek krokowy.
Temat można uznać za rozwiązany. Znalazłem w literaturze wartości jakie ma mieć akumulator dla poszczególnych wersji silnikowych: - Polonez 1.4 Rover , 1.5 oraz 1.6 gaźnik (1978 - 1994): 45 Ah, - Polonez 1.5 oraz 1.6 wtrysk Abimeks (1992 - 1997): 55 Ah lub 60 Ah, - Polonez 1.6 wtrysk Bosh oraz Delphi (1997 - 2002): 62 Ah, - Polonez 1.9 Citroen Diesel...
Jaki polonez?To że Caro nic nie znaczy. Były tam trzy typy alternatorów,a jeżeli weźmiemy pod uwagę model z silnikiem Rovera lub citroenowski diesel to więcej. Może napisz kolego który rocznik,i jaki to caro,ok?
Jak chcesz rovera, to chcij coś innego (ze względu na padające jak muchy uszczelki pod głowicą) - ja przerobiłem cztery silniki 1.4 14K4F (w pewnym okresie taniej było kupić całego Poloneza 1.4 niż sam silnik i niewiele drożej niż wymiana uszczelki po bożemu). Dwa Roverki (silniki) 1.4 14K4F wymagające wymiany uszczelki podgłowicowej straszą jeszcze...
Albo silnik 1.9d z Poloneza, taki sam jak w Citroen/Peugeot poniżej 99r.
Także robię kompresor tylko z silnika z poloneza 1.9 diesel spręzanie około 28 bar , także jestem za zastosowaniem zamiast głowicy blachy stakowej i zaworków zwrotnych. Ja mam mały problem ponieważ tłoki ok 1 mm wystają ponad blok. Szukam starej uszczelki do silnika diesla citroena 1.9 mam nadzieje że załatwi sprawę. Zastanawiam się czy dawać koła pasowe...
A kolega wedsew jeździ 15letnim passatem w dieslu z autentycznym przebiegiem 10 tys km ?:] Heh.. Gdyby ktos się choć troche orientował w samochodach to widział by że 50% diesli na rynku ma za sobą milion i sprzedają się jako igiełki z 150 tysięcznym przebiegiem.. Więc bajką tutaj jest wiara w małe przebiegi 15 letnich diesli.. Ale jak widać są jeszcze...
Tak tak kolego jesli chcesz sobie lub komuś krzywdę zrobić albo coś uszkodzić posłuchaj kolegi wyżej z tym rozrusznikiem. W polonezach tak sie odkręcało i nikt nie zginął z tego powodu.
W Polonezie chodził normalnie, jest od tego starego typu Poloneza czyli ten kwadratowy.
Jak nie walisz kilometrów to sobie odpuść diesle. Diesle są dobre jak są nowe.. Każde auto się psuje. Ja od zawsze benzyna/LPG i inaczej nie będzie. Maluch, Polonez, Opel, Citroen XP, BMW E36. Auta stare, naprawiane nawet młotkiem. Na nowe auto musisz nastawić się na komputer. Niemal za każdym razem.
czy jadąc zwykłym dieslem bez turbiny Opel Astra Panowie- coponiektórzy zaczynają się rozkręcać powyżej obrotów maksymalnych a dyskusja staje się jałowa :D Zaraz zaczniecie o jeździe z górki na luzie bolidem F1... Kolega pytał o diesla z tradycyjnym wtryskiem, po co truć o CR, Polonezach na gaźniku i innych wtryskach PB? Wolnossący diesel to wolnossący...
No cóż zdarzyłomi się odpowietrzać Poloneza, potem Fiata 125P, CC700, Ticacza i Astre Diesla ale z tym silnikiem odpalonym to nie wiedziałem ;-)
Proponuję VW golfa II. Najmniejproblemowe będą beznyniaki, może z gazem. Pojemności od 1.6L Mniej nie ma co bo to nie będzie jazda tylko męczarnia. Poczytaj na forum VW golf. Dowiesz się na co zwracać uwagę. Na plus tanie części i łatwe naprawy, na minus korozja. Przy tej kwocie nie pchałbym się w diesla (będzie zajechany i naprawy drogie) zwłaszcza,...
Widziałem na YT patent na blokowanie dyfra w 126p. Nie wiem, czy takie rozwiązanie jest technicznie możliwe w dyfrach BMW. Muszę i tak taki kupić więc może się uda... a jak nie to zostaje tzw elektroszpera chociaż tego pragnę uniknąć. http://www.youtube.com/watch?v=MGg4jsnvG... Powyżej patent na takie sprytne blokowanie. Kolejne pytanie. Jak duży skok...
Można, ale będziesz miał problem z ładowaniem akumulatora, oczywiście w przypadku pełnego obciążenia alternatora ( światła, dmuchawa, ogrzewanie szyby itd. ). Nie będzie miał on odpowiedniego zapasu energii i może się uszkodzić. Bzdura, wystarczy z zapasem. To nie diesel z podgrzewaczami.
to bardzo rachityczny alternator, zółta nalepka oznacza model 35A, i raczej nieszczególnie nadaje się do diesla. D+ to mostek diod pomocniczych, DF ( dynamo field-czyli inaczej pole magnetyczne) to szczotka-odpowiednik zacisku 67 w alernatorze poloneza czy fiata
Zapewniam że mozna odpalić poldka na gazie nawet w -15 stopniowym mrozie :D Mój kumpel robi tak: Gotuje litr wody idzie odpalić autko. Jak zaskoczy otwiera maskę i polewając wrzątkiem ogrzewa parownik. Zwykle lejąc powoli ok minutę, po tym czasie silnik na tyle się rozgrzewa, że jest juz sam w stanie ogrzać parownik. metoda może nieco brutalna ale...
Ale polak mądry i przebiegły więc na pewno niewiele się zmieni w tej sprawie. Dalej będą liczniki ''korygować Klient sobie życzy dziesięcioletniego diesla z przebiegiem 180k km, klient będzie miał.
Moim zdaniem na takie trasy najlepszy jest stary diesel (najlepiej bez turbiny).Sam 7 lat jeździłem polonezem 1.9D i jak był dobry akumulator oraz paliwo to mu wystarczało.Wynalazki typu EGR-y,filtry cząstek stałych są dobre na autostradę,bo przy krótkich dystansach to się zapycha sadzą.W przypadku benzyny czy gazu dochodzi jeszcze wymiana tłumików...
W 405 tak, z koła zamachowego. Polonez z silnikiem XUD9 też tak miał.
Wymiana oleju na elfa 10W/40 napewno nie zaszkodzila. Sam jestem mechanikiem .Francuzkie diesle mają automatyczne przyspieszanie zaplonu w niskich temperaturach, jak wiedomo dieselek z przyspieszonym zaplonem pracuje poprostu glosniej, bardziej metalicznie, jezeli odglosy te ustepuja w miare rozgrzewania sie silnika i potem jest juz wszystko ok to nie...
u mnie nawiew to dmuchawa z malucha a regulator elektronik z poldolota sa dostepne na zlomie stopniowa regulacja lub plynna.a ta pompa z poloneza kolego pufi to jakie cisnienie ci wytworzy?bo rzeby przebic wtrysk z diesla to trza troche atmosfer z doswiadczenia wiem:) Dodano po 18 sorki nie doczytałem 2.3 to bedzie benzynowy motor chyba,jak tak to przepraszam
Polonez 15 głupoty to ty wypisujesz widać twoja wiedza zatrzymała się na poziomie starego diesla z pośrednim wtryskiem.
Jak chcesz to ci coś wskanuję, mam nawet instrukcje obsługi tylko podaj jaki to poldek, wtrysk, benzyna, diesel, 96 to domyślam się że jeszcze nie Caro Plus?
Witaj mój kolega zrobił z 126p i gumy w tyle ma 165 od poloneza cała konstrukcja poszerzona i dośc pancerna i jakoś to jeździ ale też mu się marzy ale od poloneza 1,9 gld bo te diesle palą ok 5 l na trasie przy spokojnej jeździe a wykop maja niesamowity Dodam ze ten rurak ze 126p bierze zwykłego malucha bez problemu pali gumę na aswalcie bączki i co...
kolego na każdej uszczelce Witam, rzadko się udzielam ale w tym wypadku nie mogę się zgodzić!, pokaż mi chociaż Elringa w którym są podane momenty, takie rzeczy to raczej z serwisówek ewentualnie Autodaty, a 1000 km to nie mit chociażby polonezy 1.6 tak się dokręca, a golfa też jakiegoś robiłem ale raczej mk2 diesla, gdzie zalecane było dokręcanie...
Belka moim zdaniem jak najbardziej nadaję się na przyczepkę. Zewnętrzny rozstaw mocowań belki wynosi 122 cm, taka sama jest odległość miedzy kołami przy feldze ET 45. Śmiało można zrobić pakę 120 cm, zastosować felgi np z renaulta et 36 i nic nie będzie ocierać. Amortyzatory z golfa są za długie, pasuje użyć z innego samochodu, sprężyny też twardsze...
Kiedyś miałem wypadek znajomy holował mojego wraka na lawecie, laweta 300kg? + moje auto ok.800kg Peugeot'em 405 w benzynie ..wiem że nielegalnie bo za duża masa była przyczepy ale dawał radę choć lekko nie było :) . To niczego nie dowodzi bo sam ciągnąłem Polonezem ciężką lawetę + Audi B4 na niej, jak również ze znajomym Fabią ciągneliśmy naprawdę...
Komunikacja nie jest dobrym rozwiązaniem bo ogranicza, autko nie ma być totalnie małe (dotychczas mieliśmy poloneza) i często coś gabarytowo megane/laguna jest potrzebne.
Ja proponował bym od poloneza diesla.Założyłem taki do wózka widłowego, który wcześniej był akumulatorowym i jestem zadowolony. Mało pali i jest mocny.
polonez truck diesel obrotomierz diesel polonez polonez diesel obrotomierz
schemat magnetofon zbiornik kombinowany peugeot boxer kluczyk
skuter elektryczny briggs stratton nierówna praca
Sony KDL-32WE610 – 5 mignięć diody, nie włącza się, błąd T-CON/panel LCD Opel Vivaro 2018 1.6 CDTI – błąd 2097810/P20EE, AdBlue, SCR, czujnik NOx, aktualizacja ECU