Ale dlaczego gasnie dopiero jak sie nagrzeje?
Ze wszystkimi mechanikami w okolicy jestem na "ty" przez tego poldka. W końcu udało się go naprawić a winnym okazał się być czujnik Halla (czujnik położenia wału korbowego). Nie wiem co dokładnie tam zostało zrobione, ale udało się go naprawic bez wymieniania na nowy. Zwracam też honor mechanikowi, który wymieniał pasek rozrządu – to był czysty...
Sprawedzałeś czy to nie cewka zapłonowa (dostaje zwarcia jak się nagrzeje) ?
to byl na 99% czujnik polozenia walu korbowego, one potrafia padac na rozne sposoby jednym z nich jest wlasnie taki objaw jak opisujesz, u nas tez stopniowo glupial po nagrzaniu
Mam Poloneza z wtryskiem jednopunktowym Bosh z fabrycznie montowaną instalacją gazową Bedini (rocznik 2000). Problem polega na tym, że po przełączeniu samachodu na benzynę, silnik natychmiast gaśnie na wolnych obrotach. Po wciągnięciu samochodu na wysokie obroty (wtedy nie gaśnie) silnik przełącza się na gaz i pracuje normalnie. Byłem w serwise. Samochód...
Nie sądze żeby to był moduł. Świece po wykręceniu są suche jest iskra. Chciałbym jeszcze dodać że przed wystąpieniem tych objawów spalił się silnik od wentylatora chłodnicy. Póżniej wymieniłem czujnik załączania tego wentylatora bo się nie załączał. Wygląda na to jakby nie było załączania ssania albo coś jest zatkane. Po nagrzaniu jakoś chodzi ale to...
Montuję instalacje gazowe już 7 lat i od siedmiu lat słyszę to samo pytanie(szczególnie w zimie),czemu nie chce odpalać na gazie,ludzie bo nie powinien ,ma odpalać na benzynie.Nie mogę się nadziwić dajemy takie książeczki gwarancyjne,gdzie jest krótka instrukcja instalacji,tam tłustym drukiem pisze:odpalamy,samochód na benzynie i po nagrzaniu silnika...
Witam ponownie. Mój temat został usunięty prawdopodobnie za zły dział. Wklejam ponownie: Samochód Polonez Caro Plus 1.6 GLI +gas 2001r, bosh. Wracając sobie do domku, po jakichś 80km samochód zaczął szarpać i prychać, zjechałem na stację CPN i okazało się, że akumulator jest rozładowany, jako że miałem przy sobie prostownik, podładowałem aku na stacji...
WITAM problem w tym że jak silnik jest ciepły to gaśnie i nie wchodzi na obroty powyżej 3000. Za kazdym razem jak zgasnie i go zapale jest coraz gożej obroty spadają i tak aż się wcale nie da jechać szarpie itp. POMOCY bo zgradzik jest potrzebny jak nigdy
Witam, mam problem ze swoim Polonezem, przy hamowaniu, czy to normalnym, czy też ostrzejszym przygasa mu silnik, zapala się światełko Stop i R (w kółeczku), a następnie zapala się kontrolka tylnej szyby, tak jak przy odpalaniu samochodu. Jakiś czas temu miał wymieniona uszczelkę pod głowicą, bo się "wydmuchała". Czym to może być spowodowane? POPRAWKA:...
Witam! Problem wygląda tak, że po nawet krótkiej jeździe świece są zasyfione. Jeżeli zgaszę silnik to mam problem z odpaleniem, chyba, że wyczyszczę świece to wtedy pali od razu. Zupełnie nie wiem dlaczego ma takie spalanie. To coś z zapłonem ? Jeżdżę tylko na benzynie. Silnik 6 tyś po remoncie. Poziom oleju prawidłowy, olej wymieniony około 100 km...
Polonez Caro 92-gaźnik po full remoncie silnika +głowica, nowy gaźnik ,przewody wys. nap. ,aparat zapłonowy ,świece PROBLEM1:zimny silnik -zapalam na ssaniu chodzi ok 3 sek i gaśnie i tak ze 4 razy ,póżniej jest ok z ciepłym nie ma problemu PROBLEM2: Pływa na wolnych obrotach w zakresie 1000-1500. Regulowałem wykręcając elektro- dyszę niebardzo pomaga....
Witam. Ostatnio mam problemy z zapalaniem mojego poldka Rozrusznik ledwo co kręci i pobiera taka ilość prądu ze bardzo szybko rozładowuje akumulator. Zauważyłem ze dzieje się tak tylko wtedy kiedy silnik jest zimny. Kiedy ciepły to kręci bardzo dobrze. Akumulator na pewno nie ma winy. W innym polonezie kręci jak szalony. Dzisiaj rozebrałem sprawdziłem...
Problem pojawia się gdy silnik się rozgrzeje, raptownie gaśnie. Po wyłączeniu silnika i ponownym włączenie przy przełączeniu na gaz odrazu gaśnie. Gdy silnik jest zimny i zanim się rozgrzeje wszystko pracuje normalnie. W parowniku zostały wymienione membrany lecz nic to nie pomogło.
Witam mam problem z starym polonezem 80r W trakcie jazdy przy 90km /h przy obrotach 3000 zaczyna mi szarpać i gaśnie i nie mogę przekroczyć tych parametrów bo mi stanie na luzie silnik ładnie pracuje tylko w jeździe odprawia mi cyrki – wymieniłem pomne paliwowa , popychacz , platynki do układu zapłonowego i nie wiem co robic ?????
Witam, mam problem z poldkiem 1.6 mono wtrysk + gaz, zimny gaśnie na wolnych obrotach a gdy temp dojdzie do 90 to jest ok i do tego pali jakies 15l !! JEsli ktos mial podobny problem bardzo bym prosil o pomoc.
Witam! Zmagam się z takim problemem. Otóż wczoraj zajrzałem do kopułki. Wyczyściłem jej styki, przetarłem drobnym papierem ściernym również palec rozdzielacza bo był nadpalony. Wymieniłem także termostat bo temp. cieczy chłodzącej na trasie nie przekraczała 70*C. Obieg przez reduktor jest, nagrzewa się już po chwili. Problem jest taki, że samochód normalnie...
Witam może ktoś mi pomoże bo już tracę zmysły przez to cholerstwo. Pacjent to polonez caro 1.6GLI. Zaczęło się od niewinnego wypadania zapłony w okolicach 3k obrotów głównie na zimnym. Później było tylko gorzej. Pewnego dnia tak tragicznie było że aż zgasł w trakcie jazdy i to do tego stopnia że nie dało się ruszyć po odpaleniu bo od razu zdychał. Jedyne...
witam Zastrajkował mi polonez. otórz stał on przez jakieś dwa tygodnie nieurzywany, normalnie odpalił i ruszyłem w trase, po przejechaniu jakiś 5km był już rozgrzany i zacząl przerywać aż wkońcu zgasł, wygłądało to tak ja by zabrakło pałiwa chociaż było, próbowałem go odpałić ale nie szło, to szczelił w wydech to w gażnikjednak po dłuższym czasie odpalił....
Witam, mam problem z porannym uruchomieniem silnika, nowy akumulator sprawdzony, ładowanie prawidłowe, świece nówki, przepustnica czyszczona, kręcę i nic, po ok minucie coś drgnie, oczywiście gaz do dechy powoli odpala i to w taki sposób jak by dwa gary były martwe. Gdy łapnie temperatury wszystko ok. Najgorsze to iż dwa akumulatory już padły. Proszę...
Witam. Mam problem z odpaleniem Poloneza. Jak jest ciepły silnik to nie ma problemu. Jak rano przy zimnym silniku chcę go zapalić to minimalnie coś łapie, ale nie zapala. Tak załapie ze 2 - 4 razy maximum i nawet przy dalszym kręceniu nie ma efektu ani już nie łapie. Po wyłączeniu zapłonu i ponownej próbie jest taka sama sytuacja. W końcu za którymś...
Witam Od pewnego czasu mam problemy z odpaleniem silnika gdy jest zimny. Problem pojawił się z dnia na dzień przedtem bardzo dobrze palił. Kręciłem nim bąki na ciepłym już silniku gdy nagle coś strzeliło w tłumniku. Wróciłem do domu odstawiłem samochód, wszystko było ok jeszcze ładnie palił. Na drugi dzień rano nie chciał już odpalić. Muszę go pokręcić...
Witam, mam poloneza caro '92 w lpg i coś zaczęło się dziać że gdy odpalałem go na gazie i po przejechaniu krótkiego odcinka drogi parownik zamarza i samochód staje. Nie dochodzi do parownika płyn chłodzący, stan płynu jest w normie. gdy samochód się unieruchamia to wtedy z pod maski auta słychać jak płyn chłodzący zostaje przelewany do zbiorniczka i...
Mam Poloneza Caro Plus i ostatnio przy jeździe na gazie po zdjęciu nogi z pedału gazu gaśnie. Czy przy parowniku jest jakaś regulacja biegu jałowego? Po co jest śruba w środku pokrywy parownika znajdująca się od strony silnika? Regulacja tą śrubą nic nie daje. Instalacja gazowa firmy Bedini (niestety).Silnik z wtryskiem jednopunktowym.
Mam ciekawy problem z zapalaniem mego Poloneza Caro Plus 1.6GLI z fabryczna instalacją gazową Bedini. Obecnie jeżdżę tylko na benzynie (uszkodzony parownik). Samochód zapala od razu , ale jak jest zimny silnik (wyprowadzam go np. z garażu). Natomiast jeżeli jeżdżę jakiś czas , stanę , wyłączę silnik. Chcę go uruchomić i nic z tego- kręcę rozrusznikiem...
Witam, mam problem z poldoroverem, mianowicie czasami silnik zaczyna się dławić, objawia się to tym że po dodaniu gazu obroty spadają, jeśli nie odpuszczę szybko gazu silnik zgaśnie, i już nie odpali, trzeba poczekać 5-10minut wtedy odpala, i można dalej jechać, czasami usterka już nie powróci przez jakiś czas, a czasami ujadę 1km i znów zgaśnie. Na...
Następujący problem polonez 1,4 16V silnik rovera na zimnym silniku wszystko OK natomiast po nagrzaniu żarzy się lekko kontrolka ładowania - po dodaniu gazu (około 2500obr/min) gaśnie. Ładowanie na ciepłym silniki i biegu jałowym 13,95V i sie waha 0,5V - kontrolka się żarzy. na zimnym 14,36V kontrolka nie pali się. wyjąłem regulator - szczotki OK, poczyściłem...
witam, uzupelnij plyn chlodniczy i odpowietrz /po nagrzaniu silnika/,jak jest prawidlowe podlaczenie to reduktor musi grzac i nagrzwnica rowniez, pozdrawiam Zdzislaw
Witam. Dość dawno temu mój c330 przeszedł remont. Został założony alternator od żuka, - na masie, itd. Jakiś tydzień temu owy alternator od żuka uległ awarii. Mianowicie zatarły się łożyska. Jako że miałem 2 alternator, założyłem go. Wszystko podpiąłem tak jak na schemacie poniżej. Regulator jaki zastosowałem to regulator od Poloneza (taki by założony...
Moja usterka: Po nagrzaniu silnika (3-7 minut pracy), prycha, dławi się, nierówno pracuje czasem gaśnie. Co charakterystyczne - w chwili gdy silnik kaszle obrotomierz spada raptownie do zera, by nagle powrócić na skalę. Jakieś rady? Przed nagrzaniem (po ostygnięciu) nie ma problemów z odpaleniem i pracuje normalnie. Dodam że obadałem gniazda i łączówki...
Nie odłączałeś przypadkiem akumulatora. Jeśli tak, to odepnij go jeszcze raz na kilkanaście sekund. Następnie uruchom silnik na benzynie(koniecznie zimny) i nie dotykając pedału gazu pozwól mu nagrzać sie do momentu aż załączą się wentylatory chłodnicy. Po następnym uruchomieniu silnika powinno być OK.
Dzięki za pomysł. W poniedziałek sprawdzę czy nie ma płynu na świecach. Obecnie jest tak: gdy zimny po nocy zapala momentalnie nawet przy - 20 stopniach mrozu. Po chwili ( 10-15 sekund ) gaśnie. Zeby nie zgasł ruszam gazem i czekam aż się nagrzeje ( około minuty). Po nagrzaniu pracuje jak z fabryki a może i lepiej niż napisali w instrukcji fabrycznej....
witam no tak ale jak ja tez siedziałem i silnik zdążył sie już nagrzać już było koło 60 stopni, silnik na mrozie normalnie zapalił na gazie i po tych piećiu minutach dostaje skoków obrotów i gaśnie i potem jest jest juz powiedzmy troche rozgrzany to niechce zapalic jak jest zimny zapali i znowu tak samo Dodano po 6 a pozatym jak reduktor byłby zamarniety...
Alternator Magneti Marelli A127-55.Ułamała się jedna ze szczotek.Jakie elementy ulegają uszkodzeniu w takim przypadku(regulator napięcia,mostek prostowniczy).Alternator nie pracował długo po awarii, ale mocno się nagrzała obudowa. Efektem uszkodzenia jest brak ładowania, pomimo zamontowania nowej szczotki. Objawy w samochodzie:świecąca się kontrolka...
Witam, Przerabiałem taki problem w swoim Polonezie GLE. Zapalam rano na Pb i jeżdżę do zagrzania - jest niby OK. Niby - bo można było zaobserwować wahania wskaźnika temperatury, ale silnik nie gasł. Przełączam na LPG nagrzany motor - jest OK. Ale jeśli robiłem to na zimnym lub niedogrzanym silniku - zamarzał parownik. Zanim to następowało szalał wskaźnik...
Podczepię się do tematu. Mam te same objawy. Rano, gdy jest zimny to nie ma problemu (kontrolka zapala się, po uruchomieniu autka gaśnie). Po nagrzaniu auta ładowanie pojawia sie i znika, ale częściej znika. Wnioskuję po spadku napięcia w instalacji. W trakcie jazdy po mieście (światła, dmuchawa, wentylator na chłodnicy) napięcie na gnieździe zapalniczki...
Witam Mam daw polonezy caro i atu z roku 1996 i z obydwoma zaczęło się coś dziać 1)CARO przebieg 200 tyś uszczelka pod głowicą niebyła jeszcze ani razu robiona auto już od dłuższego czasu bierze olej. Mam problem z mocą której niema w samochodzie, stało się to podczas jazdy stracił gwałtownie na mocy i strasznie trzęsie silnikiem na trójce, nie wspomnę...
witam mam pytanie co może być przyczyną że obroty silnika spadają bardzo powoli dzieje się tak od 2000 a potem spadaja do około 900 mam to na benzynie i na gazie.Druga sprawa to często gaśnie mi silnik na wolnych obrotach ale tylko na gazie dzieje się to jak silnik jest trochę już nagrzany potem jak temperatura jest już wysoka to jest ok ,czy można...
cewka owszem była wymieniona ale nie od tego typu auta (nowa od poloneza)widziałem kiedyś taki myk też w mazdzie i wszystko grało,dorwałem drugą mazdę tego samego typu przełożyłem cewkę i jest ok. Moduł w tym typie auta jest identyczny jak w daewoo tico-nowy 130zł. Jeżeli chodzi o moduł to też już to kiedyś przerabiałem z tą różnicą że gdy przegrzewa...
Witam. Kolejny problem który mam to objaw nastepujący: Po wymianie silnika krokowego w Polonezie 1,6 GLI ,wolne obroty przy zimnym silniku sa poprawne, auto odpala dosc dobrze. Niemniej po nagrzaniu czuc wyrazny spadek wolnych az do momentu zgasniecia. Pio ponownym rozruchu wolne ok 700 pomaga "przykrecenie" sruby na przewodzie gazowym, tzn zmniejszenie...
stawiam że wyzionął ducha któryś z czujników (ew. jakaś wtyczka) taki sam objaw miałem jak czujnik temperatury mi się zwieszał jak był zimny palił ok jak się nagrzał normalnie dopóki czujnik nie zaczął szleć wtedy zaczynał dymić gubił takty i ledwie się kręcił jak zgasł trzeba było go kręcić i kręcić. jak zacznie wariowac spróbuj odpinać czujniki jeśli...
Witam serdecznie. Dziś trochę pomęczyłem się z nim więc piszę: 1. włożyłem stary czujnik położenia przepustnicy - ładne ma obroty - ok. 950. 2. Wykręciłem czujnik położenia wału korbowego, można by powiedzieć że ładnie był zabrudzony, 3. odczytałem kod jaki mi wyświetla - więc tylko ciągle pokazuje mi 12 - czyli prawidłowy. Wiec odłączyłem klemę, później...
Przecież napisałem że przewód , ceweczka , przewody wysokiego napięcia , kopółka , palec , świece zapłonowe są nowe i chodzi silnik tak samo. Dopiero zmiana modułu zapłonowego na stary orginalny- który ma tą wade że jak się nagrzeje to zanika iskra (teraz już padł całkiem)- przywracała regularną praę silnika. Zatem jest jakaś różnica w modułach zapłonowych...
Kolego, czy wina nie jest po stronie termostatu na wlocie powietrza - możesz sprawdzić, odłączając na chwilę wąż ssący ciepłe powietrze z nad kolektora wydechowego. Pewnie nie uwierzysz, ale różne takie przypadki z podwyższonymi obrotami silnika w losowych momentach miałem w Abimexie, gdy okazało się, że padł regulator napięcia ładowania przy alternatorze....
Czujnik cieczy-to przede wszystkim wg niego komp. ustala ile mu polać żeby szyko odpalił i nie mulił się gdy jest zimny i później nagrzany. Oczywiście wszystkie są ważne, ale przecież ty ssania nie zaciągasz tylko komp na podstawie czujnika temp. silnika ma zaprogramowane ile czasu otwierać dłużej wtryski jak jest zimny i rozgrzany(korekta do tego co...
ja mam citroena zx na jednopunktowym wtrysku i mam, a raczej miałem takie same objawy. Gdyby silnik krokowy był walnięty to na benzynie też byś miał dość spory rożrzut wolnych obrotów, gdyby sonda lambda to dopiero po nagrzaniu silnika miałbyś objawy gasnięcia na wolnych obrotach , gdyż ECU pracuje w małej pętli do póki czujnik temperatury nie przekroczy...
Mam duzy problem ze swoim Polonezem Atu 1.6GLI (Abimex). Otóz rozchodzi się o to, że jak silnik jest zimny (czyli nie osiągnie temperatury ok 70st. C) to nie jedzie, znaczy wrzuce jedynkę, przejade 20m i silnik spada mi z obrotów i gaśnie tak się dzieje ciągle, dopuki się nie nagrzeje, pozniej wszystko chodzi pięknie. Jak silnik pracuje bez obciąznia...
Witam wszystkich! Kilka dni temu zanabyłem poloneza gaźnikowca z instalacja LPG i mam kilka problemów, mianowicie: Nie wiem jak należy odpalać zimny silnik, czy załączenie ssania ma jakiekolwiek znaczenie jeśli silnik chodzi na gazie ?? dopóki sie nie nagrzeje do ok 50 st C nie pracuje równomiernie i spontanicznie gaśnie zarówno na gazie jak i na benzynie,...
Witam, Mam 2 problemy. Najpierw pierwszy bardziej pilny. Ostatnio pojawił się problem, przy odpalaniu wszystko ok, ruszam, jadę, wciskam sprzęgło, puszczam gaz, żeby wrzucić na 2 i silnik gaśnie obroty spadają, jest tak jak bym miał przekręcony kluczyk ale go jeszcze nie odpalił, puszczam sprzęgło i szarpnie i jedzie, do momentu aż znów nacisnę sprzęgło...
Mam następne uszkodzenie w moim 20 letnim Polonezie Caro Plus 1,6 GLI. Mianowicie nie mogę korzystać z gazu (samochód posiada fabryczną rzadko spotykaną instalację firmy Bedini, co jest -jak się okazało-poważnym problemem). Normalnie po przekręceniu kluczyka w stacyjce na normalną pracę powinna zapalić się zielona dioda umieszczona w przełączniku gaz-benzyna,...
Od pewnego czasu podczas jazdy zapala się (czasem żarzy się) kontrolka ładowania akumulatora. Dzieje się tak raczej przy nagrzanym silniku, od obrotów biegu jałowego do około 2200 obr/min. Po zwiększeniu obrotów lampka gaśnie, wyłączenie odbiorników (świateł, radia) raczej nie pomaga. Samochód to Polonez Caro Plus 1.6 GSI, typ alternatora A125-70p firmy...
Witam. Proponuje kupić w aptece SILOL. Olej przeciwko oparzeniom. Zdjąć kopułkę wymyć w środku i na zewnątrz w benzynie ekstrakcyjnej, wysuszyć a następnie na kawałek czystej szmatki wylać parę kropel Silolu i wytrzec kopułkę na zewnątrz i wewnątrz. Nie żałować jeszze smarowanie nikomu nie zaszkodziło. Wyprowadzenia te aluminiowe też. Oczyścić ( z nagaru,...
Witam! W ciągu tygodnia czasu pojawił się i urósł do obecnego stopnia taki problem, opiszę wszystko po kolei: Jeszcze tydzień temu silnik pracował w 100% poprawnie na benzynie i na gazie. Jeżdżę w trybie automatycznego przełączania (kiedy nagrzeje się silnik - załącza się gaz). Pojawił się problem - silnik zaczął przerywać, gdy jechałem na benzynie....
Witam wszystkich i proszę o pomoc. Mam poloneza caro 1.4 MPi 16v z silnikiem rovera. Problem jest z nim taki, ze gasnie w czasie jazdy. Czasami jest tak, ze trzyma obroty na sprzęgle ale jak sie nim ruszy to przejedzie 1-2 km(czasami mniej, czasami wiecej) i gasnie. Kiedy gasnie probuje go wysprzeglic ale wtedy da sie przygazowac raz czy dwa i od razu...
Samochód przyjechał ze źle poskładanym regulatorem b.jałowego.Krzywka była całkowicie zablokowana.Po poprawnym zmontowaniu regulatora ECU reguluje bieg jałowy,ale tylko na zimnym silniku.Po nagrzaniu,ECU przestaje sterować krokowym i motor po dodaniu i puszczeniu gazu gaśnie.Samochód ma też uszkodzoną sondę lambda,ale brak sygnału sondy nie spowoduje...
po nagrzaniu silnika nie mogę wyłączyć ssania bo silnik gaśnie.mechanik miał ustawić obroty ale nie wiem czy to zrobił.jak ustawić obroty.przy gażniku nie ma śrub. czyżby linką?.
A ssanie? Wygląda na to, że jest cały czas "włączone". Tak. Jest włączone. A wyczyściliście gaźnik, bo od tego należało zacząć oraz czy zapłon jest dobrze ustawiony, przerwa na platynkach? Gaźnik jest wyczyszczony. Mam 3 gaźniki i wszystkie są w bardzo dobrym stanie. Wymieniane były zaworki, uszczelki etc. Gaźnik odpada. Zapłon jest prawidłowo ustawiony....
"fiatowskie" 3-pinowe? Z tego co do tej pory wyczytałem na forum i co widziałem w aucie to tak. Na wszystkich schematach które widziałem na forum to na złączu diagnostycznym jest 12V, masa i linia K. Potrzebuję oprogramowanie do Polonez Caro Plus, 98 Bosch Mono motronik.bere dużo benzyny (20 litrów na 100 km), nie może znaleźć przyczyny. Na Ukrainie...
Witam. 1) Jakiś czas temu pojawił się problem polegający na tym, że przy temp. silnika powyżej 100 st. auto lubi zgasnąć i potem nie chce odpalić przez jakieś 2-3 min. Na benzynie takich objawów nie zaobserwowałem. Czy przyczyną może być źle wyregulowany reduktor (wydatek czy może wolne obroty za małe?).Dodam że auto nie jest zmulone i przy temp. 90...
kosiarka gaśnie nagrzaniu monitor gaśnie nagrzaniu gaśnie nagrzaniu silnika
pomiar odległość radio migomat aluminium wyszukuje nieparzyste
bateria niteo domofon rainmann
New Holland T5.100: Błąd 2583 - Przyczyny i Diagnostyka Schemat podłączenia włącznika trójfazowego – jak podłączyć 3-fazowy wyłącznik, kolory przewodów, bezpieczeństwo