trójnik i manometr - to chyba najlepsze rozwiązanie - masz od razu wskazanie ciśnienia.. (od pompki -> trójnik -> do wtrysku; środek trójnika na manometr) niestety, nie pamietam jakie powinno być ciśnienie... można chyba by próbować jeszcze sprawdzić wydajnopść pompy przez pomiar ilości przepompowanego paliwa w jednostce czasu - ale to i mało dokładne,...
Numer fabryczny podstawy 4144918.
Odwrotnie i ssanie 0,15 wydech 0,25 GLI to nie miał hydraulicznych popychaczy?
Kabel niebieski ( za skrzyką,od bezpicznika,lub przekaźnika pompy ) przeciąć i w obwód wbudować przekażnik 541 (styki 30 i 87a-normalnie zwarte).Cewkę zasilać z elektrozaworu na parowniku (kable przeważnie niebieski i czarny) Idea jest taka że jak zawór dostanie napięcie (jazda na gazie) przekaźnik rozłączy obwód pompy.
Przeczyść przewód paliwowy i wymień filtr paliwa.
Przekaźnik pompy paliwa znajduje się nad nogami pasażera z boku. A od instalacji gazowej to zależy od jej rodzaju i wyobraźni montera
w polonezie pompa paliwa jest w baku czy poza ? również miałem z tym problem ze pompkę było słychać, a nie podawała paliwa. Okazało się ze pękł przewód w pompce w baku i ssał powietrze
To odkręcasz plasikowy boczek na lewym słupku, dostajesz się do kostki łączącej wiązkę przednią z tylną i wyciągasz pin z kostki. Albo przecinasz kablel.
Witam,do czujnika dostaniesz sie od góry ale lepiej jest troszkę opuscić zbiornik
witam jak masz boscha to wtrysk jednopunktowy przekażnik włącza ECU a co się dzieje pompka stoi,na PW masz tą część schematu,jak będziesz coś potrzebował to pisz
Wjedz na kanał,ewentualnie podnieś tył.Filtr jest w pobliżu zbiornika paliwa przymocowany do karoseri.
Proponował bym założenie zaworka na przewodzie paliwowym tak jak jest w golfie , koszt jakieś parę groszy i nie trzeba elektrycznej.
pomiędzy 0,8 a 1,2 bar.
Moim zdaniem to się zapowietrza masz nie szczelne przewody od zbiornika ,są metalowe i czasami lubią przerdzewiec ,możnna wymienic na igielitowe koszt nie wielki .
Witam . Jak dobrze pamiętam to jeden jedno pin. jest czujnik temperatury na desce rozdzielczej . Dwa piny do sterownika świec żarowych a jeszcze jeden jedno pin. to czujnik ciśnienia oleju .
Jak kódka miga to nie odpaisz na benzynie, bo stoją wtryskiwacze i stoi pompa paliwa.
Ciśnienie ma być w granicach 2.3-3 bary. W kolektorze masz podciśnienie a więc wartość niejako ujemna do atmosferycznego. Na wolnych 2.3-2.5 bar przy nagłym otwarciu przepustnicy ma skoczyć do max 3 bar.
Pompa paliwa, filtr.
Sprawdź wężyk paliwowy w zbiorniku paliwa pomiędzy pompą paliwa a pokrywą często pękają.
Pompa paliwa Polonez z wtryskiem Abimex Producent: WRC Hiszpania Nr katalogowy: 76386 POLONEZ (Z WTRYSKIEM ABIMEX) ... Dodano po 3 http://www.allegro.pl/item774970779_pomp... Wygląda tak jak na tym zdjęciu
Włóż przekaźnik i jedź spokojnie dalej w przeciwnym wypadku paliwka nie 1/4 a 3/4 i to jeszcze ne daje 100% pewności że się nie skopci, gadki że "ma pracować cały czas bo się uszkodzi" włóż między bajki. Z przejściem na benzynę nie ma najmniejszego problemu, ćwiczyłem to w różnych samochodach (w polonezach też), pomka wali taki nadmiar paliwa że ew....
Kolego jak ssanie wyłączasz dopiero przy 80°C to nie dziw się, że pali 15l/100km to i tak nieźle, moim zdaniem musiał byś dać gaźnik do regeneracji, co do schodzącego paliwa to miałem przypadki, że pompa paliwa, mimo że nowa była wadliwa, w niej są zaworki, które zapobiegają cofaniu sie paliwa.
Masz poloneza z elektryczną pompą paliwa, żółty przewód jest używany w gaźnikowcach do odcinania benzyny między mechaniczna pompą a gaźnikiem. U Ciebie jest to niepotrzebne.
Sprawdź centralkę od gazu i przewody. Jak nie wtryskuje paliwa to nie zapali.
Pompa paliwa umiera lub jej masa
decyzja jak najbardziej słuszna
Ruszałeś wszystko poza układem paliwowym, a wygląda to na jego usterkę. Jakie ciśnienie paliwa?
Dokładne ceny głowiczka 18 zł a kompletna starego typu z dwoma wyjściami 26 zł
Witam. Problem rozwiązany padło sterowanie pompy paliwa
Oczywiście pompy inne .
pewnie jakiś magik namieszał coś z odcinaniem pompy paliwa i wtryskiwacza tam poszukaj
Zmierzyć kompresję. Sprawdzić synchronizację silnika. W tym silniku przy zerwanym pasku iskra będzie normalna.
Zbiornik paliwa mam od C330 (35l pojemności To zrób to jak biały człowiek w Polski. Wywierć w górnej części otwór i zamontuj wskaźnik poziomu z kontrolką rezerwy. Do 30 stki pasuje od poloneza.
Witaj kolego, no to wypadało by sprawdzić sterowanie przekażnika piny 85 i 30 nie ma + lub - , skoro przekażnik dobry to miernik w rękę i do dzieła. Ps zamień przekażniki na chwilę faktycznie może cewka być przegrzana i nie ma siły podciągnąć zwory.
Za mało powietrza za dużo paliwa. Sprawdź dolot i filtr powietrza.
HEJ mam coś takiego i działa od 12 lat
Jakie masz cisnienie i wydatek pompy paliwa? Czyli w skrócie, czy wraca do baku około 1/2L paliwa w ciagu 30s
Zdejmij wtyczkę z wtryskiwacza z zakręć rozrusznikiem żeby uruchomić pompę paliwa jeśli będzie lać wtryskiwacz to masz usterkę mechaniczną, oring zapieczona iglica lub wybita przylgnia we wtryskiwaczu, lub uszkodzony zawór przelewowy przez co w układzie panuje za wysokie ciśnienie benzyny. Jeśli będzie sucho wo coś z elektryką je trzeba by sprawdzić...
Sprawdź czy nie masz jakiegoś dodatkowego wyłącznika pompy paliwa(rozwiązanie popularne w Polonezach z LPG) - może został przypadkiem wyłączony albo uległ uszkodzeniu. Druga możliwość może w polonezie masz zamontowany immobilizer który odcina także pompę paliwa i akurat uległ uszkodzeniu.
Rysunek zbiornika paliwa od Poloneza z książki napraw.
Sprawdz regulator cisnienia paliwa i samo ciśnienie.Powinno być około 350kPa.
Najczęstszą przyczyną tego stanu jest zastosowanie pompy paliwa od samochodu z jednopunktowym wtryskiem paliwa.Zawór bezpieczeństwa w takiej pompie ustawiony jest na 3 atm. Mpi wymaga ok. 3,2. Co powoduje że ciśnienie jest za niske dla zimnego silnika oraz w czasie przyspieszania.Rozmiary obu pomp są zbliżone
Nie, to Multec CFI, odmiana tego systemu w polonezie to TBI 700
Tyle co wiem na dzisiaj to jest w traku pompa na zewnątrz,a bak różni się tym że diesel ma 1 dziurę a benzynowy 2 .Jedna jest na smok, 2-ga na pływak.Mam dostęp do baku z diesla z jedną dziurą i ciekawi mnie sposób w jaki rozwiązano temat smok pływak.Jeżeli komuś wiadomo to proszę o słowo.Pompkę w baku mają poldki osobowe.
prosilbym o porade czy pompa paliwa od poloneza jest wymienna z pompa od astry 1. chodzi mi o poloneza ktory byl na jednopunktcie.
Witam. Na początek wymień filtr paliwa.
Jeśli nadal będzie paliło bezpiecznik. Wyciągnij go i sprawdź w której wsówce jest prąd. Następnie zobacz ile jest kalbli w drugiej wsówce do której ma dochodzić prąd przez bezpiecznik. Jeśli jest więcej niż jeden kabel, odłącz jeden i włóż bezpiecznik jeśli nadal pali to odepnij drugi, Takim sposobem znajdziesz kabel który robi zwarcie. Później pozostaje...
Zębata pompa od hydrauliki np. z c-360 nie ma żadnego zaworu. Możesz z niej śmiało zrobić pompkę do przetłaczania paliwa. Z poloneza nie za bardzo. pracuje ona w misce oleju, nie posiada żadnych uszczelnień bo nie jest to potrzebne. Ewentualny wyciek trafia do miski. http://obrazki.elektroda.net/66_12677266... Taka lub podobna tego typu będzie się...
Na początek możesz spróbować zalać lepszego paliwa i dolać jakiegoś ustrojstwa do czyszczenia wtrysków.
Zacznij od ciśnienia paliwa
Dzięki za szybką i rzeczową, choć smutną :( wiadomość.
Polonez GSi w baku jest wmontowane złącze zasilania pompki paliwa które się przegrzało zimne działało po chwili przerywało.
Ostatnio mam problem z wskaźnikiem poziomu paliwa w moim polonezie z silnikiem rovera..mianowicie po przekreceniu kluczyka w pozycję 0 wskaźnik powinien wychylić się i pokazywać stan poziomu paliwa w baku ..a tego nie pokazuje..dopiero jak zaczynam dodawac gazu i jechać to na pulpicie wskaźnik tam i z powrotem odchyla sie raz w prawo , raz w lewo..w...
Witam. To dobrze że tak się skończyło :D proponuje jednak "zrujnować " się na przekażnik odłączający pompkę :)
Filtr węglowy oparów paliwa.
Kolega miał uruchomić Poloneza? Ponieważ jest skomplikowany jak taczki to gdzie problem dla mechanika? Co do rwania asfaltu- miałem go i jakoś tego nie widziałem (przejściówka tzw. akwarium). Inna sprawa że to był chyba najładniejszy Polonez.
Nie wiem, czy to dobry pomysł. Wg instrukcji nalezy się wpiąć albo bezpośrednio do baku, albo w linie powrotną od wtrysku do baku. Nie wiem, czy wpięcie trójnika przy filtrze nie spowoduje osłabienia ciśnienia paliwa do listwy wtryskowej, które musi być odpowiednio wysokie.
A pompa paliwa działą?
I jeszcze jedna możliwość - regulator ciśnienia paliwa.
Dokładnie tak jak kolega pisze, często pompy siadają zwłaszcza w polonezach z gazem, w baku jest mało paliwa i pompa się powoli zaciera, jeżeli padła pompa to czeka cię wydatek w granicy 250-300zl plus robota. Kiedy wymieniałeś filtr paliwa?
W Polonezie (97r) przestała działać pompka paliwa, co się mogło stać? Jak ją wymontować aby można ją sprawdzić? Proszę o pomoc.
ja miałem podobny problem, nie łączyły mi wsówki w pokrywie pompy paliwa. Ale trzeba wyjąć pompę, żeby się do nich dostać.
Maluch czy inny polonez nie miał takiego ciśnienia paliwa.
Może ktoś zmienił zbiornik paliwa od benzyniaka???
Czyli pozostaje nadal problem z układem paliwowym . A najprowdopodobnie z pompą paliwa .
....i ciśnienie paliwa
Witam, mam następujące pytanie, jaka jest różnica w wymiarach między dużym a małym kołnierzem do pompy paliwa polonez Caro 1.6, wtrysk abimex. Potrzebne mi to bo musze kupić bak a nie wiem na jaki kołnierz. Bardzo proszę o szybką odpowiedź Pozdrawiam wazuup
Ciśnienie paliwa podejrzewałem już ale miałem pompe co dawała 6 barów i teraz ta pompa to nie może być przyczyna ciśnienia paliwa.
Rezultat bedzie taki jakie elementy w to wsadzisz , osobiscie uwazam ze bedzie niezmiernie ciezko ci to skalibrowac do kupy na jakim kolwiek nie uniwersalnym kompie czy to z poloneza fiata lub innym , czasy otwarcia wtryskow ilosc paliwa , rozmiar dysz paliwowych inaczej mowiac bedzie ci niezmiernie ciezko uzyskac stosunek mieszanki stechiometrycznej...
Sprawdż ciśnienie paliwa.
wina pompki paliwa
zmień filtr paliwa, ten na ramie pod kierowcą obok pompki elektrycznej, taki jak do starego poloneza i wyczyść regulator paliwa na pompie cp, problem zniknie
A choćby pompa paliwa.
(at)pe0s też tak uważam. lepeij zlewać z baku i pomału wyjeżdżać Tak właśnie bym zrobił. Zwierasz przekaźnik pompki na krótko, wężyk dajesz do kanistra i masz paliwo na "dolewki". Ja kiedyś wlałem ropę do poloneza 1,6 rocznik 95 (ropa stanowiła 1/4 ogółu paliwa) silnik miał 70 tys przebiegu, zrobiłem jeszcze kilka tysięcy i po silniku.
Jeś będziesz prawidłowo eksploatował (odpalanie na benzynie i dopiero potem na gaz i zawsze miał dość paliwa) to nie musisz niczego więcej odłączać tylko wtryskiwacz
Nie tylko w trapezie wskaźnik tak oszukuje zwłaszcza jak się ma mało paliwa.
Mogło dojść do przerwy pomiędzy przekażnikami a wyłącznikiem bezwładnościowym pompy paliwa
a skasowałeś błąd
Czy i kiedy był wymieniany filtr paliwa ?
myslisz ze to mozliwe jezeli cały czas miała paliwo ?
Sprawdx ciśnienie paliwa :)
aha sprawdze ten bezpiecznik. chciałbym tez sprawdzić ten przekaźnik pompy paliwa mógł by mi ktoś wskazać który to jest?? z góry dziękuję
a wogule był wymieniany filtr paliwa
To GLI
Czy przy LPG odcieta pompa paliwa?
Witam.Czy może mi ktoś powiedzieć co się uszkodziło przy polonezie Caro plus jeżeli nie działają wskaźniki paliwa,temp.wody,obrotomierz... Prosze o odpowiedź pozdrawiam
Wtryskiwacz jest nierozbieralny.Pompa paliwa, filtr paliwa,poziom paliwa.
Raczej za niskie ciśnienie.Sprawdź ciśnienie paliwa i będziesz wszystko wiedział,z kryształowej kuli się tego nie dowiesz.
A jakie masz spalanie paliwa?
Sprawdź przekaźnik pompy może się zawiesił i ziwera ciągle.
Sprawdź przekaźnik załączający pompę paliwa. Być może się przycina i nie zawsze załącza pompe. Czy zawsze na zimnym odpala??
Ciśnienie paliwa jakie?
jaki masz wtrysk? jeśli abimex to po prawej stronie za schowkiem masz bezpieczniki i przekaźnik pompy.... od tego bym zaczął
Dziękuję za pomoc:)
Nie duży z boku silnika podłączone wężyki oparów paliwa.
a wymieniałeś filter powietrza i paliwa ?
Jak iskra jest, ciśnienie dobre to nie dostaje paliwa...
O tej porze ciezko bedzie na gazie odpalać-uruchomić pompkę paliwa.
Po pierwsze wylej paliwo i wlej świeżego, wymień filtr paliwa, zbadaj ciśnienie paliwa. Jak się pompa pali to niezły syf w baku robi. Po drugie stare paliwo nie chce się palić zbytnio.
Może niedrożny jest "powrót" paliwa z wtrysku i pompa jest przeciążona. A tak wogóle to proponuję zrobić odcięcie pompy paliwa przy pracy na LPG - (temat odcięcia wielokrotnie poruszany na forum). Pozdrawiam.
cisnienie paliwa polonez wtrysk paliwa polonez wtrysku paliwa polonez
spawanie ciągłe wymiana samsung świetlówki focus antena
electrolux ew8tn3372p politechnika łódzka
Najlepsza jakość dźwięku w kodeku do kamery IP Ursus 360-3P - Sprzęgło nie wciska się do końca