Witam niestety żadnego schemacika nie posiadam ale wiesz jest taka książeczka "Krzysztof Trzeciak obsługa i naprawa polonez caro, atu plus tam jest znajdziesz dużo info na temat silnika gsi, widziałem kiedyś taką książeczke na allegro, a z czym masz problem może pomogę?
Przy wymianie uszczelki koniecznie nowe szpilki. nie trzeba ich wymieniac, trzeba zmierzyc za to ich dlugosc po wkreceniu w blok bez glowicy, opisuje to ksiazka do poldka P. Trzeciaka
zobacz silnik krokowy na 100% daje Ci ssanie (czyli zwieksza dawke powietrza, tak ajkbys recznie dodawal gazu). i po wymianie nie wie jaka pozycja dla niego ejst dobra. metoda ustawiania silnika krokowego jest nastepujaca. zdejmujesz klemy z akumulatora na 20sekund (okolo) dzieki temu rozprogramujesz komptuer. nastepnie podlaczasz kelmy i uruchamiasz...
Jeśli masz skan książki Trzeciaka, to jestem zainteresowany, Skanu nie mam, mam książkę fizycznie. Zrobiłem Ci zdjęcia sekcji Multec - wybacz, że nie skany, ciężko ułożyć taką książkę na skanerze. ps. Czyli owa blaszka na górze pokrywy zaworów, strzałka na górze zdjęcia, w wersji GLI jest do niczego, tylko wadzi. Nie sprawdziłem jeszcze, coś nie mogę...
W książce Trzeciaka z tego co pamiętam powinno być. Budowa jest prosta, ciężko źle złożyć.
Koledzy !!! Jeśli to takie proste to proszę o rozjaśnienie mojego umysłu - bo jakoś nie mam pojęcia jak to zrobić. Jeśli rzeczywiście przeczytaliście mój post to wynika z niego że potrzebuję tylko schematu podłączenia kabla pomiędzy złączem pod maską, a komputerem PC na którym mam zainstalowany program diagnostyczny do tego sytemu /MONO-Motronic MA...
proszę http://obrazki.elektroda.net/3_123735791... co autor miał na myśli?? podstawowa rzecz reguluje sie . Wszystko opisane jest w książce Trzeciaka. a w skrócie: -napełnić hydropopychacze olejem (jeśli masz je w ręku) -po złożeniu silnika skasować luz zaworowy a następnie tak jak kolega pisał 2,5 obrotu jeszcze wkręcić. -kolejna ważna rzecz...
Z powodu poważnego wycieku benzyny zaraz za regulatorem, żeby upewnić się gdzie dokładnie cieknie zdjąłem gumowy przewód powrotny i założyłem na króciec regulatora 2 metry igielitu. Koniec rurki igielitowej wsadziłem do kanisterka i odpaliłem. Okazało się, że regulator jest szczelny i powodem przecieku była utrata elastyczności przewodu gumowego bo...
http://obrazki.elektroda.pl/6645351500_1... - Polonez "Borewicz" - Polonez "Akwarium" - Polonez "Przejściówka" - Polonez Truck wydanie: 1991
trzeciak polonez chłodnica polonez polonez chłodnica mikroprocesor polonez
defro optimum komfort samorozładowanie akumulatora rezystancja wirnik agregat
bateria macallister naprawa udaru makita
Magnat Monitor Supreme Sub 202A – dioda auto standby, typy LED i detekcji, 1N4148, LED 5mm Bojler sprawny, ale nie grzeje wody - przyczyny i rozwiązania