jeszcze była taka rzecz że wymieniałem wode w układzie może jest zapowietrzony
a ja bbym stawail na zapowietrzony uklad
ostatnio bylem w trasie i jadac z predkoscia okolo 100km/h mialem caly czas temp 70 - 80 stopni a na zewnatrz byl mroz wiec to chyba malo realne. ps. jak sprawdzic czy uklad jest zapowietrzony ?
Możesz polewać reduktor gorącą wodą przed odpaleniem silnika, w żadnym przypadku nie dodawaj gazu dopuki silnik choć troszkę się nie rozgrzeje. Ponadto prawdopodobnie możesz mieć zapowietrzony reduktor.
Witam. Masz pewnie zapowietrzony układ chłodzenia. Pozdrawiam.
J.W. - zapowietrzony układ chłodzenia. Dolać płynu i odpowietrzyć.
Jak z nawiweu ;eci ci zimne powietrze to znaczy ze to wina plynu chlodniczego. Albo za malo albo zapowietrzony albo termostat non stop otwarty.
jeżeli Jesteś pewien , że tyl nie jest zapowietrzony stawiał bym na nieszczelność między sekcjami pompy hamulcowej. Sprawdz czy przy hamowaniu w zbiorniczku nie podnosi się poziom plynu.Po zaślepieniu w pompie hamulcowej odprowadzenia na tyl pedal powinien być twardy i wysoki.Czy niema przecieków płynu z pompy do serwa.
Witam mam problem z hamulcami w moim polonezie z 98.r, po przejechaniu około 10km pedał hamulca wchodzi prawie całkiem do spodu, po kilku naciśnięciach zaczyna dopiero hamować. Układ raczej nie jest zapowietrzony bo po dłuższym postoju pedał łapie u samej góry. Co to może być? Pozdrawiam
kolega do takiego mechanika niech nie jedzie albowiem szumi skrzynia łożysko oporowe pracuje dopiero po wciśnięciu pedału sprzęgła więc nie może szumieć głośna praca skrzyni to w tym modelu norma co się tyczy grzania to przy walniętej uszczelce nie ma prawa się załączyć wentylator bo układ jest zapowietrzony czyli jak u kolegi.Bierze się to z tego że...
Przyczyna braku ogrzewania jest: jak wcześniej pisali poprzednicy zamulona nagrzewnica.demontaż troche uciążliwy ale do zrobienia.Przeczyszczenie silnym strunieniem w obu kierunkach ewentualnie jeszcze jakis detergent. nie otwierający sie zawór.wymiana zapowietrzony układ chłodzący. korek nie ma nic wspólnego z ogrzewaniem.
Czy przed wizytą u mechanika tez był ten problem? Może coś jeszcze źle poskładał? :) Sprawdź, czy nie grzeją ci się felgi i tarcze. jak tak to tłoczek zapiekł się w cylinderku i blokuje koło. Albo masz zapowietrzony układ hamulcowy i któreś z kół hamuje mocniej. W najgorszym wypadku pompa hamulcowa. Spróbuj na początek odpowietrzyć układ.
Heh jest taka sprawa. Byłem u mechaników (tych od gazu) i sparwdzili, popatrzyli i powiedzieli, że prawdopodobnie układ zapowietrzony tj. układ chłodzenia. Nie dochodzi płyn do reduktora i dlatego on jest zimny i coś tam z gazem sie dzieje. Istanieje taka możliwość?
Witam, Ostatnio wymieniłem reduktor na nowy (przy okazji nowy filtr powietrza).w warsztacie w którym był montowany parownik został on wyregulowany za pomocą komutera. Po odpaleniu silnika byłem mile zaskoczony ponieważ na gazie samochod naprawde ładnie chodzil równe obroty-zero wahań.Problem w tym,że gdy silnik nabierze temeperatury (okolo 80-90 stopni)...
ja równiez postawiłbym na zapowietrzony układ sam miałem w poldku takie problemy i okazało sie że wcześniejszy właściciel jeździł na wodzie i cieniutka rureczka, która znajduje się w zbiorniczku wyrównawczym zaszła osadem i nie odpowietrzała układu. Ważne jest aby nie przelewać płynu powyżej MAX w zbiorniczku bo jest wtedy duże prawdopodobieństwo przytkania...
Witam Nie wiem w czym problem bo o ile się nie mylę to płyn powinien właśnie się sączyć z przewodu hamulcowego , z pompy i jeszcze gdzie tam poluzujesz układ . Pompa ma taką konstrukcję że pompa w stanie spoczynku pobiera płyn , tak więc przy popuszczonych / drożnych / odpowietrznikach tyle ile płynu nalejesz tyle będzie na ziemi. Co do bąbelków to...
Witam. Mam taki problem, mianowicie ciekła mi chłodnica więc wlałem uszczelniacz w płynie i od tego czasu zaczęły się większe problemy bo chłodnica dalej ciekła ale teraz doszło to, że cieknie także korek od zbiorniczka wyrównawczego. Chłodnice już wymieniłem i wlałem nowy płyn, żeby tego uszczelniacza się pozbyć bo zamienił się w taką gęstą maź która...
trochę za młode autko na takie problemy. Mój polonez 1997-90 000 - rok temu zaczęły lać tylne cylinderki Lucas, przód jest wciąż ok. Wg mnie problem wygląda na zapowietrzający się lub zapieczony przód. Czy po dluższym staniu jest efekt twardniejącego pedału? tak = zapowietrzony przód, nie = zapieczone cylinderki przodu.
Do sprawdzenia raczej odparowalnik gazu, zwłaszcza czy nie zapowietrzony i się wygrzewa (termostat w aucie również). Reszta objawów to norma gdy gdy zgaśnie zimny silnik na LPG. Do sprawdzenia również czy reduktor nie jest zaolejony i należy skorygować dawkę gazu na biegu jałowym. Jeśli instalacja jest wiekowa możliwe że "zesztywniała" również membrana...
przegrzanie :?: woda zamiast płynu chłodniczego uszkodzony korek na chłodnicy wypalona uszczelka po głowicą żle ustawiony rozrząd ewentualnie zapłon uszkodzony termostat zamulona,zasłonięta,pozbijana chłodnica lub nagrzewnica zagięte przewody wodne żle podpięty reduktor gazu trzymające hamulce dodatkowe(samoróbki)osłony pod silnikiem zamulony katalizator...
Witam Jedna tylko uwaga - przekrecenie pokretla na czerwone pole (ogrzewanie max) nie powoduje tego ze plyn leci bardziej lub mniej przez nagrzewnice - Panowie to nie polonez ktory ma zawor na wezu i reguluje przeplyw plynu. Tmperatura jest regulowan mieszaniem powietrza zimnego i cieplego a plyn leci caly czas tak samo przez nagrzewnice. Ja ostatnio...
Zacznij od zresetowania ECM. Rozgrzej silnik do temp. pracy />80C/. Wyłącz, zdejmij ujemną klemę na kilka minut. Dołącz klemę i uruchom silnik. Pozostaw nieobciążony przez conajmniej 30 sek od osiągnięcia temp. pracy. Jeśli problem nie ustąpi zastąp czujnik temperatury rezystorem ok. 220R. Uruchom sinik. Jeśli pracuje w miarę poprawnie to: uszkodzony...
To znaczy tak tps chcialem przeczyścić ,przedmuchać, sprawdzić czy reaguje itp , po rozłożeniu zadziwia mnie jego prostota mianowicie jest to kawał plastiku 😃 lewego powietrza nie dostaje sprawdzałem i dla pewności uszczelniłem silikonem , serwo bylo ostatnio zmieniane ale spr. i jest szczelne . Z chęcią bym wymienił tps ale to koszt rzędu pięćdziesięciu...
Gdyby to była Mazda to rzekłbym, iź jest to przepływomirz. Dysza od "wolnych" obrotów nie może być zapchana, bo tu jest wtrysk. Można jeszcze sprawdzić, czy układ chłodzenia nie jest zapowietrzony i czy jest wystarczająca ilość płynu chłodzącego oraz czy parownik nie jest do wymiany. Nie wiem, jak w Poldku, ale u Nas instalacja gazowa załącza się po...
Zaczęło się 2 tygodnie temu, dość nagle. Po odpaleniu rano silnik utrzymuje równe obroty 1000 - 1100 obr ale strasznie się trzęsie i chodzi jak zapowietrzony diesel, ma jakieś przerwy w zapłonach (słychać takie purkanie z wydechu). Tyle że obroty nie falują i są idealnie równe. W miarę rozgrzewania jest coraz lepiej, ciepły silnik chodzi jak dawniej...
Linia powrotna wtrysku nie idzie do dna baku więc jak wyciągnie z przewodów benzynę to się zapowietrzy.
Witam. Maniek-a1 ma racje z tym zapowietrzeniem parownika, tyko ze jeszcze w polonezach jest taka metalowa rurka w układzie chłodzenie ktora czesto jest zapchana i nie ma wystarczajacego obiegu płynu.
mam starszego poldka ,wali mi bezpiecznik po zał.stacyjki ,bezpiecznik jest od wycieraczek,spryskiwacz,i dmuchawa,jak zlokalizowac najłatwiej usterke,czy wszystke kable zasilajace te urzadzania wychodza pojedynczo z bezpiecz? czy jest to jeden przewod i pozniej dopiero sie rozchodza na urzadzenia?gdzie mam szukac?kiepski jest dostep do skrzynki
Sprawdź poziom płynu chłodniczego. Może jest zapowietrzony?
wiem, ale co znaczy, zasysa, powietrze jak jest to lekko sobie chodzi, zasysa wtedy gdy nie ma dobrego doprowadzania paliwa(podciśnienie) lub odpowietrzenia zbiornika, nic wspólnego z zapowietrzeniem.
Hipotezy są dwie albo pękł jakiś kanał w głowicy albo jest zapowietrzony.Osobiście wolę tą opcję z zapowietrzeniem ten wężyk z trójnika przy zbiorniczku , do kolektora ssącego nie wygląda najlepiej ale myślalem,że nie ma większego znaczenia jutro go sprawdzę dzięki
Powstawanie masła spowodowane jest niedogrzaniem silnika. Skoki temperatury mogą być spowodowane zapowietrzeniem układu chłodzenia, miałem tak w 1,6 GLI.
autko naprawione, zapowietrzyła się pompa :) zamykam temat.
Witam. Najpierw w polonezie (tył tarcze, nie lukasy) blokowało mi tylne koła. I standardowo - cylinderki smarowanie, wymienione gumki wszystko super. Przejechałem jakieś 60km i znowu zablokowało tylne koła. I teraz - nie zapiekły się cylinderki! Chodziły elegancko. Tylko tarcza i klocki były rozgrzane. Więc wymieniłem zaciski na tyle, klocki i płyn....
trzy możliwości 1-zapowietrzony przez: a-uszkodzoną uszczelke pod głowicą-ciśnienie dostaje sie do układu chłodzenia -uszkodzony parownik-pęknięcie lub membrana , gaz dostaje się do układu chłodzenia 2 zanieczyszczony dolot lub zatkane zwężenie przy wlocie do obudowy termostatu,przewiercić wiertłem fi 6mm 3 mało płynu
Nagrzewnica może być zamulona albo ukaład chłodzenia masz zapowietrzony, albo pompa już na wykończeniu, różne mogą być tego przyczyny, ale jak już bedziesz wyjmował deskę to możesz wyjąć nagrzewnicę i ją przeczyścić bo w śroku może byc troche szlamu, polonezy słyną z tego że mają bardzo dobre grzanie. A co do samego zdejmowania deski to zadługo by było...
nie zapowietrzysz po prostu wymień, dolej płynu do stanu i po sprawie
Wentylator powinno słychać. Jeśli nie słychać to nie działa ;-) Inną sprawą może być - jeżeli wentylator działa - zapchana nagrzewnica osadami, jak i różnym syfem, który mógł używać poprzedni właściciel np. do uszczelnienia wycieków. Innym wyjściem może być zapowietrzony układ, nie kojarzę jak jest w typ poldku, ale chyba powinien być odpowietrznik...
Nie wiem jaka jest chłodnica w caro, ale jeżeli taka sama jak w zwykłych poldkach, to można sprawdzić czy pompa tłoczy płyn. Wystarczy na zimnym silniku odkręcić korek na chłodnicy odpalić silnik, poczekać aż sie nagrzeje i termostat otworzy duży obieg. Wtedy przegazować silnik, jak jest intensywny przepływ płynu przez chłodnicę to pod tym względem...
Witam wszystkich! Mam pytanie do użytkowników poldków. Mam sprzynta z 92r i dość kiepsko grzeje.Temperatura niecałe 90. Sprawdzałem węże dochodzące do nagrzewnicy z bloku silnika , ich temperatura jest równa a to chyba znaczy ze obieg przez nagrzewnicę w porzadku. Powietrze z nawiewów po nagrzaniu silnika jest letnio-ciepłe. Poziom plynu w porzadku,zadnych...
Koła w porządku, Świce dobre, termostat nowy i działa poprawnie. A o jakich czujnikach mówisz?? Sonda lambda jest 4 przewodowa. Właśnie czytałem o tym że trzeba wpiąć się między czarny a szary i powinno być tam napięcie między 0,1-0,9V na niskich obrotach i rozgrzanym silniku.. A i mam odrazu zapytańca- czy to prawda że w tym samochodzie wentylator...
Jak chcesz rovera, to chcij coś innego (ze względu na padające jak muchy uszczelki pod głowicą Jak się pałuje na zimnym to tak się dzieje . Albo jak się ukłąd zapowietrzy albo termostat zatnie albo jak jest mało płynu.
Jeśli układ był odpowietrzany i zapowietrzył się ponownie, a wszystko na to wskazuje, to może "skończyła" się uszczelka pod głowicą. Kiedyś u mnie w Polonezie takie właśnie objawy były zawsze początkiem końca żywota uszelki czego Tobie nie życzę.
przelacze na gaz to po dluzszym czasie jazdy puszczam na luz auto gasnie lub obroty spadaja na okolo 400 i po kilku sekundach gasnie Jak silnik zgaśnie a był rozgrzany sprawdź parownik gazu czy jest ciepły jak zimny to układ chłodzenia niedrożny lub zapowietrzony, bo objawy masz takie jak by go gaz "zalewał". Jeżeli parownik ciepły wyczyść i sprawdź...
Na butli może tylko strzelać elektrozawór jak już jeden z kolegów ci podpowiada a ja dodatkowo radzę ci sprawdzić czy masz dobry obieg cieczy w parowniku . Jak się zapowietrzy to jest złe odparowanie ciekłego gazu i też będzie zalewał i przerywał-pozdrawiam
Przedewszystkim to nie dotykaj głowicy to niepotrzebny koszt i wydawanie pieniędzy. Co ma głowica do płynu chłodzącego jeśli Ci olej nie rośnie, to mogą być trzy sprawy korek chłodnicy który działa pod ciśnieniem i jeżeli korek jest zardzewiały to źle działa. Dróga sprawa to poziom płynu chłodzącego i zapowietrzony układ oraz trzecia sprawa to termostat...
Witam Jak w temacie w moim polonezie mam słabe ogrzewanie płyn w zbiorniczku na ful, nigdzie nie ucieka pokrętło od ciepłego powietrza działa, nagrzewnica zamulona raczej być nie może bo wcześniej było ok. Chłodnicę zatkałem kartonem temperaturę mam 90 a z nadmuchów leci tylko letnie powietrze, dawniej to przy 90 leciało zarąbiście gorące. Dodam jeszcze...
Nie, układ paliwowy nie jest zapowietrzony. jak gaz dopływa do parownika ,a auto nie odpali to nie zamarznie parownik? Ciekawe. Ściąg sobie kable ze świec i pokręć chwile rozrusznikiem. na 100% zamarznie. Dodano po 4 Dzięki za instrukcje do linków :-) Dodano po 56 (do OSTRY)
To musi być przeciek. Weź kumpla, wjedź na kanał, lampa do ręki, uzupełnij płyn żeby nie zapowietrzyć całości. Jeden do sam. (silnik chodzi) i hamuje, drugi od koła do koła i patrzy. Jak na kołach sucho to jeszcze p przewodach. W poldku widać je jak na dłoni. Myśle że raczej tył.
Co do kolegi "misiotaki" to może i ma racje z tym planowaniem głowicy, ale problem pojawia się chyba w polonezach na wielopunktowym wtrysku a z tego co wiem w 97r. nie było wielopunktowego wtrysku tylko jednopunktowy BOSCH. Pewnie przedmówca ma rację, jeżdżę tylko wielopunktem. Natomiast co do samego mechanizmu ubytku wody to uważam że raczej będzie...
Uszczelniaczy nie wymieniałem ale mam zamiar to zrobic razem z bieleniem zaworow i gniazd zaworowych. W jaki sposob sprawdzic cisnienie paliwa? Napisałem ze zaczyna sie rzucac jak jest paliwa ponizej 10 litrow, a wiec czy moze to byc np jakas nieszczelnosc miedzy mieszkiem na koncu pompki w baku a przewodem? Poniewaz nie wiem czy to jest mozliwe ale...
zapowietrzony wymiennik grzejnik zapowietrzony zapowietrzony kineskop
podłączyć silnik falownik przełącznik kolumna kierownica naprawić zmywarka candy
piekarnik indesit piekarnik indesit
DPS-130PP+2950298203 Circuit Diagram Inquiry Jak rozkręcić odkurzacz Philips FC9332?