Woda stoi w zbiorniku co widać kolego (at)skiper56 nawet na filmie. Podłóż ręczniki pod pralkę z wyczuciem poluzuj nakrętkę filtra pompy i spuść wodę z pralki etapowo bo jak odkręcisz filtr od razu to zalejesz pomieszczenie w którym stoi pralka. Sprawdź czy coś nie zablokowało turbinki silnika pompy a jeżeli pompa będzie martwa to na przykład tu masz...
Przy poluzowaniu pokrywy filtra powietrza na pracującym silniku pokrywa cyklicznie jest przyciągana i odpychana - można powiedzieć, że gra, wydając metaliczny dźwięk. W/g mnie nie jest to normalne. Zawsze będą zmiany ciśnienia akustycznego. To normalne . Turbosprężarka wycisza zarówno stronę ssącą jak i wydechową, dokładając swój gwizd.
Odpal go otwórz maskę i posłuchaj dokładnie z jakiego to idzie miejsca. Możliwe, że masz uszkodzony jakiś przewód od powietrza albo obudowe filtra lub po prostu jakaś opaska się poluzowała i łapię Ci lewego powietrza.
Nie piszesz jaki diesel nawet jak to?W 2.0 napinacz jest automatyczny,obudowę filtra zdemontujesz i będzie dobry dostęp.
woda zaczyna spływać, ale dopiero jak delikatnie odkręcę filtr. Za każdym razem i jak poluzujesz to z filtra zaczyna przeciekać, a filtr nie jest wygięty bądź pęknięty? :arrow: Poprawiłem TONI_2003
Pacjent Audi A6 C5 1.9 AFN. Po wymianie przewodów od filtra paliwa, nie odpala. Poluzowałem nakrętki wtrysków, paliwo poleciało, odpalam i odpala lecz gaśnie od razu. Pomocy.
Musisz go dobrze odpowietrzyć. Podepnij pomkę przed filtr poluzuj rurki od wtrysków i odpowietrzaj
Witam. Przyczną awarii w silniku 2.0 hdi było zapowietrzenie pompy. Poluzowałem śrubę na pompie pzy dopływie paliwa z filtra,potem podpompowałem trochę aż paliwo wytrysnęło i dokęciłem. póżniej poluzowałem nakrętkę na przewodzie wysokiego ciśnienia u wyjścia z pompy i druga osoba kręciła rozrusznikiem i zapalił.
Ten twój zawór spustowy w obudowie filtra paliwa to służy do spuszczania wody a nie paliwa przy wymianie filtra paliwa Do wymiany filtra paliwa wystarczy tylko poluzować filtr paliwa aby samo paliwo spłyneło do baku. Po drugie hengst produkuje cały układ filtracji paliwa i oleju Stąd filtry hengst to to samo co filtr ori. Na obudowie filtra paliwa i...
A czy przy wymianie filtra nalałeś czystej ropy do obudowy tego filtra? Poluzuj przewód paliwowy ostatniego wtryskiwacza i wtedy spróbuj odpowietrzyć. A może w zbiorniku paliwa jest za mało, wtedy też nie zassie. Ja u siebie w renówce premiumce raz pompowałem pół godziny puki zassało.
Samodzielnie wymieniono świece. Trzy świece z 4 były martwe. Jedynie jedna odkręciła się w miarę lekko, reszta z dużym oporem, ale żadna się nie urwała / naprawa 1 zerwanej świecy to ok. 300 zł/. Gniazda poprawiono gwintownikiem 10x1 / drobnozwojowy/, oraz gwinty nasmarowano CX-80. Dostęp do świec fatalny - odkręcono EGR, poluzowano obudowę filtra paliwa...
Wszystko OK ,pompa działa ,zapowietrzył sie filtr paliwa (poluzowała sie śrubka z odpowietrzenia filtra i zaciągnoł powietrze ) Dzięki ....
No to poluzuj śrubę na przewodzie wychodzącym z filtra i popompuj pompką ręczną, jak ujdzie powietrze to powinno być ok.
Przyczyny : dziurawy bak , nie szczelne zawory , nie szczelne przewody paliwowe , ja miałem poluzowaną śrubę od filtra paliwa no i kapało zdarzyło się też że ręczny nie odbijał a średnia spalania rosła
Najpierw odkręciłem przewód ciśnieniowy z wtryskiwacza i zakręcilem rozrusznikiem tak żeby silnik obrócił sie kilka razy. Nie poleciała ani kropla paliwa. Odkręciłem drugi przewód i znowu zakręcile. Nadal z żadnego z nich nie poleciala ani kropla paliwa. Wtedy żeby sprawdzic czy paliwo w ogóle dochodzi do pompy, to poluzowałem przewód doprowadzający...
już ogarnąłem. sruby były poluzowane
Sprawdziłem. Przepustnica była czysta, filtr powietrza też. Gdy odkręcałem zauważyłem że jeden kabel co idzie od gazu do filtra był poluzowany dokręciłem i wydaje mi się że już jest trochę lepiej, a jak w tym aucie podkręcić obroty??
Sprawdź, czy przewód doprowadzający do filtra paliwa nie jest pęknięty lub poluzowany, co może powodować zapowietrzenie w układzie.
W focusie takowej pompy nie ma. Poluzuj przewody zasilające na wtryskach i kręć. Przy wymianie filtra najpierw go zalej ropą.
Jak ręcznie zaciągnąłeś paliwo do filtra? Posiadasz pompę do odpowietrzania układu olejowego? Pytanie czy paliwo jest poniżej pompy? Brudne filtry+ filtr na pompie pytanie czy do niego zaglądałeś? Możesz poluzować wąż odpowietrzający / przelewający i załączyć palnik, troszkę paliwa powinno się przelać i odpowietrzyć. Co do wymiany dyszy, jeżeli sam...
Na górze obudowy filtra jest odpowietrznik, napompuj gruszką i poluzuj ten odpowietrznik, powtarzaj (pompuj i luzuj) aż będzie wypływało paliwo bez powietrza (bez piany).
Załóż nowy filtr powietrza i sprawdź tam szczelność i poprawność montażu. Dziękuję, trafna diagnoza. Okazało się że poluzował się przewód (rurka) wychodzący z filtra powietrza (schowany za filtrem) ciężko na pierwszy rzut oka to zobaczyć.
Rozumiem że masz układ ciśnieniowy.Czyszczenie filtra oczywiście przy zamkniętych zaworach przed i za pompką.Odpowietrzanie przy otwartych zaworach.Musisz poluzować śrubę w środku pompy-ale nie całkiem ją odkręcić.Jeśli jest zapowietrzona to oprócz płynu będą wypływać charakterystyczne bąble powietrza.Nie wiem jak to inaczej nazwać.Po prostu będziesz...
ok dzięki za szybką odpowiedz. rozumiem że trzeba co najmniej poluzować filtr by oddzielić silniczek od reszty korpusu. Jak to zrobić, filtr jest - jeśli dobrze zauważyłem - przymocowany do "podłogi" pralki coś jakby systemem zatrzasków, nie wiem jak się do tego zabrać by czegoś trwale nie uszkodzić. Pozdrawiam
Jak będziesz miał zdjętą puszkę filtra powietrza, to poluzuj zasilanie wtrysków i zobacz czy ON dochodzi do wtrysków. Bez wpiętego przepływomierza też powinien odpalić. Problemu trzeba szukać w informacji STOP ale jeszcze nie wiem gdzie. Przed remontem silnik palił normalnie? Jaki był powód kapitalki? Dodano po 3 Jak masz drugi kluczyk to nim spróbuj...
Ciężko to określić, to dzieje się tylko w trasie, na początku przejechałem z 5 k z fap-em, ale okazało się że nie uczciwy sprzedawca poluzował śrubę (ponieważ fap był zatkany) od mocowania filtra i spaliny leciały pod maskę, potem włączył się błąd i nie było już wyjścia. Dodano po 7 Może to być wina egr ? czy to nie ma znaczenia ?
Po poluzowaniu łapy skrzyni biegów, i wyjęciu obudowy filtra powietrza, zapierając podnośnik trapezowy z deska, o wewnętrzna stronę prawego nadkola, przestawiłem silnik w stronę kierowcy. Po przesunięciu silnika, zrobiło się na tyle miejsca, aby wyjać pompę.
Można, sposobem: 1 woda musi być zimna!!! 2 weź kogoś do pomocy 3 poluzuj filtr i pełna gotowość 4 wyciągasz filtr jedną ręką 5 drugą tamujesz wyciek 6 pomocnik czyści filtr i po wyczyszczeniu podaje Ci do ręki pierwszej (miednica może się przydać) montaż w odwrotnej kolejności :D Pozdrawiam
zapłon nie był włączony, jedyny kłopot miałem z odkręcenie filtra bo się troche zapiekł i musiałem parę razy za pomocą śrubokręta i młotka go poluzować bo zwykłym kluczem do filtru nie mogłem go odkręcić
Idealne rozwiązanie na zatarcie silnika. Kontrolka może się zapalać z kilku przyczyn: - uszkodzenie czujnika (to najmniejszy problem) - uszkodzenie pompy oleju - odkręcony (poluzowany smok) - zatkany filtr oleju - uszkodzenie silnika Przy tych objawach to raczej może już nie być najciekawiej a dalsze uruchamianie silnika na bank go zabije. Na ten komputer...
Na gorącym czy na zimnym tak się zachowuje? Ssanie automatyczne ma czy ręczne? Jeśli na gorącym to trzeba sprawdzić dokładnie filtr paliwa w zbiorniku, filtr powietrza wymienić lub wyjąć, poluzować korek od paliwa, sprawdzić czy dochodzi paliwo do cylindra. Jeśli jest OK to pozostaje gaźnik, rozebrać, wyczyścić, przedmuchać sprężarką, dobrze uszczelnić....
Póki sterownik wykrywa problemy z emisją spalin wyłącza egr, a w przypadku gdy istnieje ryzyko uszkodzenia silnika ogranicza moc. Poluzuj obejmę filtra cząstek przy turbo, tak aby gazy nie kumulowały się w filtrze, zrób mu adaptację filtra i czujnika różnicy ciśnień skasuj błąd i uruchom silnik. Zanim przeliczy masę osadów nagromadzonych w filtrze będziesz...
Powodem była poluzowana dysza w gaźniku i łapał lewe powietrze
Filtr paliwa jest przed "opakowaniem" na filtr powietrza. Kapnąłem się po naklejce :-) Udało się. Mesio śmiga aż miło. Cała operacja trwała dosłownie 5min. A co zrobiłem?? 1. dotankowałem 10L oleju napędowego 2. poluzowałem dekielek filtra paliwa i dolałem strzykawką do pełna i dokręciłem 3. poluzowałem przewód doprowadzający paliwo do pompy 4. pokręciłem...
Ja i tak sprawdzilbym czy gdzieś śruby nie dostały luzu - na pewno to nie zaszkodzi, a może okazać się winowajcą - u mnie kiedyś poluzowała się śruba od pokrywy filtra powietrza i też wydawało to dziwne dźwięki. Skoro wydech spawany to raczej odpada możliwość brzęczenia "bebechów". Osobiście sklaniałbym się ku szukaniu jakiegoś obluzowanego elementu...
No więc tak złożyłem dziś do kupy odcinek ssak-blok chwile pokręciłem rozrusznikiem i olej poleciał więc myśle wszystko ok tam jest' założyłem uchwyt filtra' filtr i rurkę do bloku' wykręciłem czujnik ciśnienia i dalej kręce po chwili oleju nie było dalej' myśle znów lipa ;[ poluzowałem filtr olej się lało z niego czyli było go dużo tam więc mówie zakręce...
Kręć aż się odpowietrzy, jak nie to poluzuj nakrętki na wtryskach i zakręć silnikiem.
Witam! Problemy związane z pilarka zostały rozwiązane. 1 wyciek oleju, winowajcą okazał się poluzowany wężyk od pompy (filtra) oleju smarującego, 2 problem z pracą silnika wynikał z uszkodzonego gwintu mocowania świecy, gdy wykręcałem świece zauważyłem uszkodzenie gwintu, kolejnie opiłek spowodował rysy na cylindrze oraz tłoku. W podsumowaniu, jeśli...
Poluzuj zawór w pompie zobacz czy olej pocieknie. Jeżeli tak to dobry znak. Jeżeli nie to wstrzyknij tam olej i szybkoo wszystko zakreć zawsze coś zostanie do uszczelnienia gładzi pompy i jej pomoże. Podstawa filtra coś złapie ale i tak bedzie wszystko ściekało do miski. Zalej ją do pełna i szybko zakreć plastikową podstawke oring zatka kanał spustowy...
Cześć, nie mam dostępu do kodów gdybyś rozszyfrował może było by łatwiej, ale 1 sprawdź czy pompka paliwa po prawej stronie za kabina robi się twarda jak pompujesz, 2 takie objawy mogą być także przy braku synchronizacji czujników z wału i koła rozrządu, same czujniki do sprawdzenia jak i poluzowane koło impulsowe - trzeba zdjąć obudowę filtra odpowietrzenia...
Poluzuj na korpusie filtrów przewód który idzie z filtrów na pompę i wtedy pompuj pompką ręczną aż zacznie paliwo lecieć. Wtedy nie zaprzestając pompować dokręć śrubę.
Witam, mam problem z Fiatem Ducato 2.3 JTD 2010 rok, a mianowicie wszystko działało bez problemu. Mechanik wymienił filtr paliwa i auto nie chce odpalić. Po poluzowaniu wtrysków nie leci paliwo, po wyjęciu czujnika na pompie CR nie leci paliwo, tak jakby nie szło paliwo na wtryski. Tylko dlaczego? Może ktoś miał coś podobnego? Z góry dziękuję za pomoc.
Może wystarczy poluzować zbiornik i opuścić jedną stronę.Bo jak inaczej,lepiej to zrobić dobrze niż kombinować.
Primo PB to w sprzedaży nie ma od ładnych kilku lat, secundo skąd we francuzie pompowtryski ? ? ? Tertio, spuść jak najdokładniej całą benzynę z układu, no wiesz przewody paliwowe,zbiornik, filtr, poluzuj rurki od wtryskiwaczy Zalej cały układ ON . Powinieneś mieć tam gruszkę do odpowietrzania, odpowietrz cały układ i próbuj zapalić. Jaką masz tam pompę...
Zobacz czasem czy nie poluzowała się chłodniczka oleju. Czasem przy odkręcaniu filtra odkręca się tulejka z gwintem na której trzyma się filtr, przez co luzuje chłodniczkę i zaczyna lecieć olej. Odkręć filtr, odkręć nakrętkę, spróbuj dokręcić tą tulejkę i dociągnij tą nakrętkę na koniec (nakrętka chyba 27mm). Wątpię aby to była wina simeringu - gdzie...
witam. Tak jak kolega pisze najlepiej pod kompa. na obudowie filtra od dołu masz zaworek spustowy poluzuj go podstaw jakiś pojemnik wcześniej zdejmij jeden przewód paliwowy i zobaczysz co pocieknie. Ja w tym silniku miałem kłopot z zaworem EGR też brak mocy i czarny dym z tłumika pomogło czyszczenie kolektora ssącego .
Dysza główna, to mosiężna śruba na klucz 1/2" pasuje też 13mm, znajduje się od spodu gaźnika, nie musisz odkręcać całego gaźnika ani podstawy filtra powietrza, od przodu silnika jest wystarczająco miejsca aby poluzować dysze i ją odkręcić. Jeśli będzie mocno zaśniedziała przeczyść drucikiem 0,6mm (np z migomatu).
Odpuściłem sobie zabawę z montażem wodnego zaworu zwrotnego w miejsce nieszczelnych oryginalnych. Poprzedni właściciel cos grzebał w sterowaniu kompresora, teraz zrobiłem to "po bożemu"(czyli tak jak przewiduje producent) i przed każdym uruchomieniem(zwłaszcza w trybie AUTOMATYKA), jeszcze przed załączeniem stycznika Y, przez kilka sekund odpręża się...
Koniecznie trzeba je poluzować. Zdjąć wszystkie 3 węże i wymontować pompę na zewnątrz a wtedy będzie bezproblemowe jej czyszczenie. Odblokować języczek blokady i przekręcić silnik pompy w prawo a resztę pompy czyli korpus można umyć pod kranem. Oczywiście zdjąć również odstojnik i również go wyczyścić. Jeśli silnik pompy będzie już poza pompą to proszę...
Najlepiej się zakłada po poluzowaniu zaczepów od filtra powietrza wtedy jest luźniej i guma lepiej wchodzi na swoje miejsce. Panowie mam podobny problem... Audi 90 2.3 + LPG 87r. Kupiona po strzale na gazie. Na LPG pracuje bez problemów ale oczywiście podstawa to musi chodzić na benzynie a niestety po odpaleniu od razu gaśnie. Wymieniłem ta metalowa...
P0101 Mass or Volume Air Flow Circuit Range/Performance Problem ( masy lub objętość przepływu powietrza obwód zakres/wydajność problem) P0101 to też niezgodność wskazań MAF z TP, czyli przepustnicą. Zerknij na przepustnicę (VSC) i jej czujnik położenia a przede wszystkim na podciśnienia (ten nieruchawy EGR może być wskazówką) Ten błąd daje popalić jednak...
Lukas jeżeli pojawia się powietrze to muszą być gdzieś poluzowane obejmki na przewodach i tam może zasysac powietrze do filtra. To odpalanie na ciepło to jak długo kręcisz rozrusznikiem? Umnie nie ma tego na ciepło nawet szybciej zapali chociaż czasami ze 4-5 razy obróci wałem zanim załapie. Może to ciężkie palenie jest spowodowane tym zapowietrzaniem...
1.Czy pralka wypompowuje wodę ? 2.Poluzuj tą śrubę krzyżakową o kilka obrotów i spróbuj(np.kombinerkami odwrotną stroną) 3.Jeżeli dalej nie można odkręcić filtra to mogło coś wpaść większego trzeba odkręcić pompę i dostać się od węża doprowadzającego wodę z bębna do pompy powyjmować znajdujące się tam przedmioty i złożyć w odwrotnej kolejności.
Rozrusznik silnik okręca , nie ma wogóle sprężania . Dodano po 4 Jeszcze zapomniałem dodać że Po wypadku koło pasowe wału było luźne i je dokręciłem gdy silnik palił 2 razy sie poluzowało
Kolego myslę że twój pierwszy post można było skrócić do 3 zdań, nie widzę sensu opisywania stanu prawno-majątkowego ciągnika czy jego aktualnych/poprzednich właścicieli. Odpowietrzenie tego silnika jest banalne, wystarczy pompować pompką i popuścić najpierw śrubke na klucz 8 na głowicy a następnie na kopułce. Po odpowietrzeniu ciągnik odpala a jeśli...
W takim razie 90 % wina powietrza w paliwie. Trzeba poluzować nakrętki na przewodach we wtryskiwaczach i zobaczyć czy leci czyste paliwo czy z powietrzem.
Wybaczcie że piszę post pod postem ale mam taką potrzebę zasięgnięcia opinii I znów pojawiło się drżenie kierownicy. Doszedłem jednak że to świece, bo już raz dokręcałem odkręconą samoczynnie świecę od strony filtra powietrza. Dzisiaj znów była poluzowana a jak wykręciłem to się okazało ze ma zepsuty gwint. Wkręciłem starą świecę do samego oporu i...
Podczas wymiany łożysk mogło zdarzyć się banalne poluzowanie styku w którejś wtyczce.Sprawdż od silnika poprzez pompę,aż do góry.Kolejnym problemem może być zatkanie układu hydrostatu,lub zwyczajnie filtra - przez odpadnięty podczas tych operacji szlam i kamień.
Witam, Astra H 1.8 125kM. Zaczęło się od nierównej pracy silnika po postoju na wolnych obrotach, po rozgrzaniu było ok. Zauważyłem, że tworzy się podciśnienie w zbiorniku paliwa. Po poluzowaniu korka wlewu paliwa objawy ustąpiły ale czuć paliwem w kabinie. Zawór EVAP sprawdzony działa, napięcie sterowania dochodzi. Brak błędów. Jaka może być przyczyna...
Kat wtrysku ustawia się poprzez poluzowanie 4 śrub i przestawieniu pompy w lewo lub prawo ? , tylko jak widziałem na youtubie to u nich auto chodzi samo a u mnie jak puszczę gaz to mi zgaśnie , a możliwe jest że niewielka ilość powietrza zaciąga np z filtra paliwa i to przez to? A co do wtryskiwaczy one muszą ładna mgiełkę czy mogą po prostu tryskać...
Filtr jest nowy a pompką ręczną paliwo ze zbornika normalnie mogę podpompować wejściem serwisowym od zasilania z filtra do pompy. Z bańki i przewodem przeźroczystym widac że pompa zasysa paliwo, ale nawet z plakiem nie pojawia się na poluzowanym wtrysku ani na przelewach..
Nie zanm Saab'a ale z doswiadczenia napiszę że zawsze filtr trzeba zalać ON przed założeniem a po odpaleniu potrzymać go przez chwile na wysokich obrotach - pomaga :). Taraz to bym Ci proponował zdjąć weżyk zasilający z filtra i nalać przez niego paliwa do filtra - ewentualnie tak samo zdjąć wezyk wychodzący z filtra i go zalać. Pokręcisz chwile powinien...
Pisze ponownie, bo pojawiła się nowa, ciekawa i śmiesznie prosta opcja naprawy większości problemów z ww błędem. Wymaga posiadania jakiegoś interfejsu, czy to elm czy opcom, cokolwiek co pokaże nam napięcie na czujniku położenia klap. Zaznaczam, że opisane postępowanie dotyczy kolektorów sprawnych mechanicznie, tzn. dźwigienki na miejscach, klapy poruszają...
Możesz też poluzować śrubunek na zimnej wodzie zaraz przed kotłem i sprawdzić jakim strumieniem wchodzi do kotła. Ja bym powiedział, że wina jest po stronie zaworu zwrotnego lub filtra siatkowego.
Mam C16SE i coś mi się kojarzy, że w C14SE też raczej nie zalecane są świece dwuelektrodowe. Prędzej w 16V. Jeśli w dodatku są to BOSCH FLR8 LDCU+ to z mojej praktyki i jak spostrzegłem w internecie kilku innych użytkowników to porażka. To chwyt reklamowy 2-elktrodowe do tego silnika. Teraz sam sobie zaprzeczę-3 elektrodowe "ISKRY" dobrze mi się sprawowały....
Sprawdź połączenie kolektor cylinder, tam lubi się poluzować, tak samo połączenie kolektor gaźnik, posprawdzaj stan uszczelek. Spróbuj po odpaleniu bez filtra powietrza przytkać wlot powietrza do gaźnika, da to dużo informacji, bo jeśli po przytkaniu zacznie równo pracować to znaczy że za mało paliwa, jeśli jednak będzie jeszcze gorzej znaczy że za...
Czesc Bestler! Dzieki za odpowiedz! Zastanawiam sie co sie stalo by sie kiedy ominalbym filtry i podlaczyl napiecie bezposrednio do PCB...? Ze wzgledu na upalone konektory na PCB gdzie podlaczone jest napiecie (2 piny obok bezpiecznikow 10A) wpadlem na pomysl oplotu drutem miedzianym i lutowania w celu wyeliminowania poluzowania i iskrzenia oraz wymiany...
Masz przyjacielu nieszczelność w przewodzie zasilającym. Być może poluzowany scisk przy filtrze. U mnie było podobnie. Miałem pęknięty wezyk zasilający.
Wita. Ktoś nasypał mi cukru do mojego VW .Zmieniłem filtr paliwa ,wymontowałem zbiornik paliwa , wymyłem go przepłukałem przewody paliwowe od zbiornika do filtra , od filtra do pompy.Zbiornik zalany nowym paliwem. Mimo to auto za nic nie chce odpalić. Próbowałem odpowietrzyć pompę , po przez poluzowanie przewodów na wtryskiwaczach .Zauważyłem że nie...
Zbyt wysokie ciśnienie gazu na listwę, zrób eksperyment nagrzej auto do momentu kiedy się zblokuje. Jak będzie zblokowane zgaś auto otwórz maskę i poluzuj przewód gazowy od filtru gazu do listwy wtryskiwaczy. Poluzuj i spuść ciśnienie gazu. Zakręć tak jak było i odpal auto jak się przełączy na gaz to wina leży po stronie parownika. Zacina się tam regulator...
To czyli przez ten dekielek było widać że napęd na pompę jest przekazywany, tak?? Teraz może spróbuj poluzować przewód(rurkę) przez którą olej powinien iść na rozdzielacz. Jak zacznie się sączyć olej to raczej coś z rozdzielaczem, a jak nie to pompa. Jeżeli nie zaglądałeś do filtra to też go wyczyść.
Proponuję uderzyć w tej sprawie do Krotoszyna. W google wpisz "naprawa pomp zexel krotoszyn" i będziesz wiedział do kogo dzwonić. Z resztą w każdym ASO Mitsubishi w Polsce powiedzą Ci gdzie wysyłają pompy z Pajero 3.2 DID. Wymontowałem i zamontowałem tych pomp kilkadziesiąt i nigdy nie miałem problemu. Wracajac do tematu to są one bardzo wrażliwe na...
Jeśli to gażnik Pierburg to trzeba zdjąć obudowę filtra powietrza i tam przy gażniku po lewj stronie jest obudowa sterowania ssania(półkula) przykęcona 3 śrubkami z łbem na krzyżak.Trzeba je poluzować i po naciśnięciu gazu, obracając tą półkulą w prawa zmniejsza się zamknięcie przepustnicy ssania.
Poszukaj o tym na forum bo bylo a jak nie to gugle i jutu😉 jest tego od groma. Jak dlugo masz ten motorek i co bylo robione? Jakie masz paliwo?(świeże) czy bylo cos kręcone przy gazniku? Jaki masz tam gaznik? Moze kolo magnesowe poluzowane albo wogole klin scięty albo ociera o cewki? Jaki to zaplon?(platynki czy elektronik)? Może byc jeszcze...
tak, bęben jest do wymiany, ale jeżeli chcesz mieć jeszcze lepszą kopię na starym bębnie, wyczyść 6 lustro w środku.jeżeli chcesz się do tego zabrać wyjmij bęben a następnie zdemontuj wszystkie obudowy. w miejscu gdzie są zawiasy części podnoszonej do góry są zabezpieczenia poluzuj je następnie podnieć górę kopiarki do 90 stopni, poluzuj sprężyny wywoływaczki...
Przez 20 lat zapłon ustawiałem tak: Żaróweczkę 12v wpinałem pomiędzy zacisk na przerywaczu lub zasilanie cewki zapłonowej a masę. Włączałem zapłon bez zapalania sinika. Gdy żaróweczka nie świeci to oznacza że styki są zwarte. Obracałem kołem pasowym w prawo - moment w którym zapali się oznacza punkt zapłonu - styki przerywacza rozwierają się. Powinno...
Dziękuję, sprawdzę dzisiaj wieczorem - muszę podejść, bo to pralka mojej mamy. Dodano po 5 No niestety, nic tam nie ma . Ale czy ten filtr, jak po przekreceniu w prawo na wejściu wskoczy głebiej, to tam też powinien dać sie jeszcze raz przekrecic i zablokować ? Jak wyciagałam ten filtr, to nie dało sie go odkręcić -po prostu pociagnełam,poluzował sie...
Na niskich obrotach jest ok ale od pewnej predkości obrotowej zaczyna przerywać i kopcić na jasny gęsty lekko niebieski kolor .Zapala się często wtedy kontrolka silnika. Wymiana filtra paliwa nic nie pomogła.Objawy są na zimnym jak i gorącym silniku.Odpala raczej dobrze.Da się jeżdzić tylko na niskich obrotach .Próbowałem odpowietrzyć przez poluzowanie...
Cześć wszystkim, przychodzę do was z problemem w moim samochodzie Audi a4 b6 1.9tdi. Mianowicie podczas odpalania i gaszenia oraz przy hamowaniu oraz dodaniu gazu słychać głuchy stuk dobiegający z prawej strony samochodu a dokładniej z filtra powietrza lub pod nim. Zawieszenie jest nowe tak więc wykluczmy któryś z wahaczy. Moim zdaniem padła poduszka...
Dziękuje kolego. A propos zaworów odcinających. Czy trzeba je dublować, czy oprócz zaworów na belce rozdzielacza muszą być zawory bezpośrednio przy króćcach z kotła? W celu zapobiegnięcia wypływania wody z koła na przykład przy czyszczeniu filtra na powrocie CO. Zamówiłem już kocioł.Ma on wbudowane urządzenie do napełniania instalacji. Zrobić jakiś...
Napisałeś: ... Wczoraj stałem pod nim jak robiłem zbieżność wydaje mi się że, chyba wycieka na skrzyni jest od strony lewego koła tam jest pokrywa i chyba pod tym uszczelka ale, czy jak ją rozkręcę by ją wymienić to już będę musiał wymienić olej i filtr? Nie chciałbym zmieniać oleju i filtra tylko jeśli naprawdę trzeba będzie to zrobić. Chciałbym zlokalizować...
Hmnnn z tym wyciąganiem schowka no to nie wiem czy to jest dobry pomysł :D Motor znajdziesz od stony pasażera - patrząc od dołu z pod schowka. w Lagunach były dwa rodzaje (dwa sposoby mocowania tych motorów ) pierwszy to taki jak na foto poniżej a drugi rodzaj - motor przykręcony na trzech wkrętach http://obrazki.elektroda.net/77_12313407...
najczęstsza przyczyna oprócz nie działającej pompki to cofanie się paliwa i zapowietrzanie układu, problem rozwiązuje zaworek zwrotny przed filtrem paliwa. ogólnie te serie ciężko palą. na przyszłość włącz pompkę i poluzuj plastikowy korek na filtrze az zacznie lecieć samo paliwo. Następnie kręć rozrusznikiem (jak zejdzie całkiem paliwo to trzeba podławodać...
Witam, mam problem z ursusem c 325, mianowicie ciągnik stał wiele lat nieodpalany i postanowiłem się za niego zabrać. Problem jest z wtryskiem paliwa. Chciałem odpowietrzyć układ, po poluzowaniu śrub przy filtrach i ręcznym pompowaniu paliwo wycieka normalnie jednak po poluzowaniu śruby na pompie wtryskowej nic nie leci. Odkręciłem także przewody wtryskowe...
Zapowietrzony układ paliwowy,pompa. Przede wszystkim nie dopuszczaj do braku paliwa w baku.Pełny bak,nowy filtr,sprawna pompka w baku,szczelny układ paliwowy,poluzowane przewody na wtryskach ,jak pójdzie paliwo dokręcić i jak nie zajechałeś pompy to powinno odpalić.
Dzięki. Jeszcze gdzieś na zagranicznych forach wyczytałem, że może to być kwestia poluzowanej płyty - która nie jest dobrze dokręcona do obudowy. A poluzować może się przez lata delikatnych wibracji i zmieniającej się temperatury w okresach pracy i przestoju. Jeśli to nic nie da to prawdopodobnie kondensatory jakiegoś filtra wymagają przelutowania,...
Witam ! Mondeo kolegi nie chce zapalić .Dzień wcześniej przyjechał do domu bez problemu a rano odpalił na krótko i zgasł i nie opala więcej.Kupił go 4 miesiące temu pozmieniał oleje filtry i tak jeździł , ale zauważył że silnik traci czasem moc . Dlatego zacząłem o sprawdzenia filtra i rzeczywiście przelew był włożony za krótko jak to ruszyłem wyskoczył...
Sprawdź kąt wtrysku paliwa. O ile masz poprawnie złożony rozrząd to kąt wtrysku reguluje się na sprzęgle pompy wtryskowej. Zdaża się, że pomyłkowo pompa wtryskowa połączona jest poprzez sprzęgło z przesunięciem o 180st tj. pół obrotu i wtedy silnika napewno nie uruchomisz. Wtrysk następuje po suwie sprężania - dokładne dane w instrukcji silnika. Moment...
Witam, to wyglada na olej z odmy silnika, ktora jest wyprowadzona do filtra powietrza i mogl sie poluzowac od wibracji ten chromowany dekiel z boku filtra - dlatego przecieka. I trzeba go dokrecic widocznym 'blachowkretem' lub go odkrecic, oczyscic i wymienic uszczelke pod deklem filtra powietrza. No chyba innej rady nie ma : dokrecic wkret, jesli sie...
Filtra paliwa wymieniany w zeszłym roku więc raczej wykluczyłbym. W sumie to mógłbym zamontować tam przezroczysty przewód i obserwować co się dzieje. Co do poluzowania korka to moim zdaniem gdyby był niedrożny przewód odpowietrzenia to auto nie odpalało by i gasło jak pędzę 100-140km\h bo nie dałoby zaciągnąć paliwa a tak się nie dzieje. No i do tego....problem...
Nie kombinuj z ustawianiem początku wtrysku. Na początek jeśli masz uszkodzoną pompkę ręczną to ją napraw-wymień odpowietrz filtry, poluzuj przewody na wtryskiwaczach lub odkręć je od sekcji wysokiego ciśnienia pompy. I doprowadź aż będzie się paliwo wydostawało przy kręceniu rozrusznikiem. Jeszcze co mi chodzi po głowie to pod tą pokrywką z czterema...
Witam Mam problem z tym samochodem Problem jest z paliwem objawy jakie były wcześniej Na początku check się świecił brakowało bardzo dużo mocy jednak po postoju 3 tyg było ok , później auto chodziło jednak rano ciężko zapalało porostu nie trzymało paliwa tak jakby schodziło ale dal rade pociągnąć Dzisiaj tzn teraz nie chce wgl zapalić , filter ok ,...
Standardowo do gaźnika w polonezie więcej "ścięgien" jak linka przyśpieszenia i linka ssania nie dochodzi. Obie są regulowane. Linka od pedału "gazu-przyśpieszenia" działa za pośrednictwem łącznika plastikowo-metalowego o regulowanej długości na przepustnicę I przelotu i po osiągnięciu przez nią pewnego kąta otwarcia wywołuje ona poprzez układ dźwigienek...
A filter paliwa zalałeś paliwem podczas wymiany?Ja odpowietrzałem bez problemu układy paliwowe ciągników takich jak trudny do odpowietrzenia Fegurson oraz ciągniczek ogrodniczy TK 14 w ten sposób iż w zapasowym metalowym korku wlewu paliwa wywierciłem otwór i wlutowałem zawór z dętki wraz z wentylem.Tak wykonany korek mocowałem na zbiorniku paliwa zakładając...
Kolego - tak to opisałeś, że nic nie mogę zakumać co się dzieje... A IQ nie mam najniższego... Tym nie mniej jeżeli z filtra leci paliwo, to stojąc na stacji mógł się zapowietrzyć... Wymień filtr na kolejny nowy (zalany paliwem), uprzednio oczyść powierzchnię przylegania we wsporniku filtra (szmatka, benzyna ekstrakcyjna), uszczelkę i wyoblenie na filtrze...
Low saps to wcale nie znaczy że nie ma popiołu tylko jest go trochę mniej. Co znaczy niby "zacementować" ? sadzę? to tylko ściema tych co oferują cudowne środki do czyszczenia, jak już wcześniej pisałem sadza absolutnie w niczym się nie rozpuszcza i jedynie co mogą zrobić te cudowne specyfiki po kilkaset euro za litr to odchudzić portfel i poluzować...
Tam nie ma gaźnika! Jest monowtrysk elektromechanik takie rzeczy pisze. Co do ustawienia zapłonu to lampę stroboskopową w ręke, nagrzej silnik do temp. co najmniej 80st.C, poluzuj uchwyt mocowania rozdzielacza zapłonu, wyjmij zaślepkę otworu kontrolnego w obudowie sprzęgła i odpowiednio ustaw lampę aby muc obserwować znak nieruchomy i podziałkę kątową...
filtr powietrza albo poluzowana linka od gazu (u mnie w merolu (mescedes 190 2,5d ) tak mialem ) taki plastik sie ułamał
Siemanko. Kolego na początek sprawdź dokładnie układ paliwowy, może przewód przy filtrze sie poluzował - kiedyś kolega tak miał, że obluzował Mu sie przewód i auto ciężko odpalało. Może paliwo jest złej jakości? Powodów może być 100, jak będziesz miał układ w porządku,a problem wciąż będzie dręczył to podepnij pod kompa? :)
Dla zainteresowanych: Filtr udało mi się wymienić. Rzeczywiście tak jak pisze bandi21 w ASO nie można kupić samego filtra - jest tylko drogi komplet razem z pompą i całą obudową. A filtr z tą obudową jest połączony w zasadzie nieodłączalną rurką. Jednak udało mi się dostać filtr osobno (nie w ASO). Tą nieodłaczalną rurkę można jednak poluzować podważając...
wypalanie filtra cross filtra filtra subwoofera
maksymalna dewiacja ruszać automat czyszczenie fusera
mikrokomputer cobra1 mikrokomputer cobra1
Milwaukee M12-18C Battery Charger Schematic Availability, Internal Block Diagram, and Repair Tips Instrukcja obsługi licznika Romet 717 2008