Witam.To dodatkowe podswietlenie jest stosowane przewaznie w firmowych radiach VW/Audi.bez podlaczenia tego przewodu w tych radiach podswietlenia nie ma wogole,ewentualnie tylko wyswietlacz jest podswietlony,najlepiej to podpiac pod podswietlenie dechy lub pod zaplon. Pozdrawiam
Jezeli piloty sa dosc "grube" to jest to Legend CS9218 (moze GOLD) Mozesz pobrac instrukcje wraz z ustawieniami tu: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic47... A centralny to trzeba przekrecic stacyjke i nacisnac maly przycisk w pilocie lub trzymajac wylacznik serwisowy wlacz wylacz zaplon 7 razy, po czym zalacz zaplon i nacisnij maly przycisk...
http://images.google.pl/images?svnum=10&...
Pod masę podłącz.
Pomarańczowy przewód w wiązce stacyjki to +15.
LAN 10/100 (czyli twoja sieć - wykorzystuje 4 piny). Można kupić rozgałęźnik, bądź zacisnąć na nowo końcówki: 1 wtyczka pin 1 - pomarańczowy przewód pin 2 - biało pomarańczowy przewód pin 3 - zielony przewód pin 6 - biało zielony przewód 2 wtyczka pin 1 - niebieski przewód pin 2 - biało niebieski przewód pin 3 - brązowy przewód pin 6 - biało brązowy...
Spróbuj odłączyć pomarańczowy przewód od kondensatora i przy starcie silnika pomóż mu trochę i zakręć wałem wirnika w dowolną stronę. Zachowaj ostrożność.
Pomarańczowy przewód to zasilanie pamięci,jeśli radio będzie na stałe w aucie warto go podłączyć do zasilania niezależnego od stacyjki.
Witam Z tego co pamiętam w tym alarmie nie ma możliwości wy programować tej funkcji.Najprościej odciąć pomarańczowy przewód - ten od sygnału hamulca. Ale na otwórz nadal będzie podawał sygnał na centralny.
Kolego, oczekujesz pomocy, to zamieść skan instrukcji obsługi ! Chyba otrzymałeś od sprzedawcy "ogórków" - bo tak muszę nazwać firmę która nie udziela wsparcia po sprzedaży ! Nie wiem, czy Twoja centralka ma takie same wyprowadzenia jak RTX KE4, której schemat posiadam ale w centralkach RTX, to wyjście nazywa się : "Sygnał komfort" - przewód pomarańczowy....
skrzynia dynashift z rewersem elektrohydraulicznym nie mechanicznym
Proszę o wskazówkę w celu usunięcia awarii. Jeśli odpływ wody z pralki nie jest zapchany to masz uszkodzony czujnik temperatury przy grzałce albo przerwane przewody między tym czujnikiem a PCB. Stawiam na przerwany pomarańczowy przewód tuż przy czujniku, na takim wiązaniu przewodów.
Witam. Sprawdź pomarańczowy przewód (illumination) w kostce ISO od radia, czy jest on podłączony we właściwym miejscu w aucie, czyli do przewodu na którym pojawia się 12V po włączeniu świateł. Sprawdź miernikiem jak zapalisz światła lub nawet postojówki. pzdr
Szukaj centralki. Pomarańczowy przewód to sterowanie blokady zapłonu. Gdzieś masz przekaźnik. Google nie boli... https://www.google.pl/?gws_rd=ssl#q=pres... http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic23...
pod zielony i niebieski przewód "masa" przewód pomarańczowy podpiąć pod przewód brązowo-biały (otwieranie) wychodzi on z drzwi kierowcy a przewód różowy pod brązowo-czerwony też wychodzi z drzwi kierowcy (zamykanie)
Miałem takiego fokusa z nieźle popaloną instalacją i przy tym kupe roboty , powodem była żarówka w oświetleniu tablicy rejestracyjnej,klient jeździł z tym przez dłuższy czas i nic się nie działo .
No czyli masz nie podpięty przewód "stacyjka". Na czas programowania podepnij pomarańczowy przewód pod stały plus, po zakończeniu programowania odepnij. Swoją drogą niepodpięcie stacyjki to trochę profanacja i czuć tu amatorszczyznę instalatora. Masz we Wrocławiu http://emel-alarmy.pl/ podjedź, niech poprawi co trzeba.
Witaj,Jak by kolega napisał jaki to model to coś podpowiemy.
Witam, tak jak napisałeś zasilanie +310V DC podajesz na Vdc (czerwony przewód), minus oczywiście na GND , Vcc jest to zasilanie +15V względem GND,FG jest sygnałem zwrotnym do elektroniki klimatyzatora pojawia się pulsacyjnie 5V(przeważnie 4 impulsy na obrót wentylatora) tego nie musisz podłączać . Vsp(pomarańczowy przewód)-sterowanie prędkością wentylatora...
Myślę że ostatnie pytanie. W opcji "czujnik dodatkowy " . Mogę zastosować czujnik uderzeniowy? Lub dowolny zwierający do masy,lub do plusa zasilania?. (Myślę to masy)..
zgadzam sie z ziomkami ta kostka daje plus minus 40 volt na wyswietlacz a ten kabelek to wyciszanie telefonem
Czy ten przedłużacz będzie narażony na intensywne deptanie lub może go pogryźć pies lub będziesz przy nim kopał grządki? Jeśli tak nie będzie to rozłożony przewód zostaw w spokoju i nie męcz się żadnymi rurami czy peszlami. Przewód to 3x1,5 typ H07RN-F lub H07RR-F - oba są czarne albo H07BQ-f - pomarańczowy.
Dziękuję bardzo za poradę 😁 Odłączyłem pomarańczowy przewód i działa 😁
Odłącz pin 33 przy Stagu - pomarańczowo-czarny przewód. Wtedy wtrysk powinien przestać lać a na Stagu czas wtrysku powinien być równy zero. Jeżeli tak będzie to do sprawdzenia przewód idący z PCM do przewodu pomarańczowo-czarnego. Jeżeli nie dotyka nigdzie masy, izolacja nie jest uszkodzona to PCM (sterownik silnika) do wymiany.
Ill , pomarańczowy przewód w złączu Toyota _iso. Ant i Ster później, kolacja :) A więc tak , pin 6 podaje masę na kierownicę, piny 7 i 8 waracają ze zmienną rezystancją, będziesz musiał przeprowadzić z poziomu radia programowanie funkcji (vol+, vol- itd.) . Masę główną podaj pod złącze radia, nie łącz jej z sterowaniem z kierownicy. W złączu Toyota-iso...
[postid]18936857/postid] Kolego, miałem ten sam problem w radiu Xtron. Nie było podświetlenia przycisków, ale przyczyna była banalna. Pomarańczowy przewód od radia połączyłem z żółtym od zasilania i jest wszystko ok.
Sterowanie impulsami masy. 8-pinowe, białe złącze wiązki przewodów wychodzącej z drzwi kierowcy. Zamykanie - niebieski przewód, pin-6. Otwieranie - niebiesko/pomarańczowy przewód, pin-7.
Ciężko z tym zdjęciem bo wychodzi trochę plontanina przewodów. Podpowiedź tylko czy wystarczy jedna dioda i z czym podłączyć pomarańczowy przewód??
Opis kabli kostki ISO Zasilająca: Czerwony - zasilanie po stacyjce. Żółty - stałe zasilanie pamięć radia Czarny - masa Niebieski - wzmacniacz antenowy prąd po włączeniu radia. Pomarańczowy - Przewód do regulacji jasności podświetlenia przycisków radia Jeżeli chcemy aby radio można włączyć bez przekręcania kluczyka, należy przewód czerwony (+12V Power)...
Tak jak napisał kolega pod 86 + 12 po stacyjce natomiasy pod 85 przewód pomarańczowy.
Podłączyłem wszystko tak jak mówiłeś. Do nóżki nr5 w scalaku idzie pomarańczowy przewód. Na matrycy pojawił się obraz w dwóch kawałkach (wina oprogramowania) i obraz jest bardzo ledwo widoczny, jakby brakowało podświetlenia. (at)edit Jak nazywa się typ złącza pod głośniki i pod inverter?
Tam nie ma kabelków,musisz przeciąć odpowiednie ścieżki. Nie pisz bzdur!! Wystarczy odlutować/przeciąć dwa przewody idące do niesprawnego kanału w moim przypadku są to skręcone razem biały i pomarańczowy przewód idące od kondensatora filtrującego (taki duży leżący na płasko nie trudno go zauważyć ;)) w stronę niesprawnego kanału. Obok nich powinna...
Problem jest w tym że to przewód telefoniczny a nie ethernetowy.
Czyli moge użyć tego "pomarańczowego" przewodu do gazu ziemnego? Do podłączenia kuchenki służy inny przewód giętki przystosowany do metanu.
przewód fioletowo-pomarańczowy w progu to pompa paliwa do odcięcia.
Czy ten przewod o oznaczeniu h05vv-f 3x2,5mm nie jest jakąś podróbką? O tym przekroju na portalach aukcyjnych są tylko czarne albo białe , a tu pomarańczowy . Jak potrzebujesz przewód odporny na uszkodzenia mechaniczne to szukaj przewodów w powłoce gumowej/neoprenowej lub poliuretanowej. Te pierwsze będą czarne, a te drugie mogą być np. niebieskie,...
Czekaj... czy pomarańczowy przewód łączy się z kondensator zasilający szpilka? https://obrazki.elektroda.pl/9831846500_... Ze zdjęcia tego nie widać, ale może ten moduł ma inny pinout? Jestem teraz zdezorientowany. Możesz to sprawdzić multimetrem?
Czarny przewód od kondensatora masz źle podłączony, przełącz go na zacisk gdzie jest zielony i pomarańczowy przewód.
Zdjęcie 1. Przewód pomarańczowy- masa mostka selenowego Jeżeli przewód pomarańczowy jest masą mostka to powinien być z jednej strony podłączony do dwóch minusów mostka, a z drugiej do masy urządzenia, w tym przypadku metalowej konstrukcji radia (sprawdź czy to połączenie jest trwałe (pewne) zarówno dla tego przewodu jak i dla wszystkich pozostałych...
obetnij przewód pomarańczowy na 6 pinie - idzie na kontrolke albo włóż plastikową spinkę w szczeline we wtyku i rozewrzyj zworkę która zwiera 6 i 7 pin jarek
Nie jest podłączony. Jak świeci czerwona dioda na panelu to aktywacja tylko na autoryzowanej stacji Toola.
bo jak otworzyłem zasilacz to nieds się go wyciągnąć Przewód sygnałowy SATA nie ma nic wspólnego z zasilaczem, z tyłu na zdjęciu leży pomarańczowy przewód SATA. Przewód zasilający SATA masz w zasilaczu, na pierwszym zdjęciu. W jakim celu otwierać zasilacz?
Cześć. Kondensatorki to bym wymienił, te bardziej szare w otulinie są chyba za duże powinny być 2.2uF a są chyba 22uF? To bardzo źle jeśli mnie wzrok nie myli. Białe przewody połączone są w jednym punkcie to minusy dla głośników i minus wejścia z terminala z tyłu kolumny. Pomarańczowy przewód to wejście + z terminala, sygnał przechodzi przez dużą cewkę...
No tak to jest że pomarańczowy przewód zasilacza podaje 3,3V ehhh
Nie spotkałem się z takim rozwiązaniem, że przełącznik blokuje również przyciski kierowcy. Jeżeli ten przełącznik był by aktywny to pasażerowie oczywiście nie mogą sterować szybami, ale z panelu kierowcy powinna być możliwość sterowania. Od panelu kierowcy wychodzi pomarańczowy przewód który idzie do drzwi pasażera i tylnych drzwi. Na tym przewodzie...
Najpierw trzeba wyjąć z termostatu ten pomarańczowy przewód ( który idzie na grzałkę ) - być może blokuje pracę termostatu. Nie powinien dotykać termostatu.
Chyba że takie zachowanie jest spowodowane sygnałem na tym pomarańczowym przewodzie od podświetlenia. Odpinałem pomarańczowy przewód też i nic się nie zmieniło, tak jakby w ogóle do niczego nie był potrzebny bo radio po jego wypięciu zachowywało się tak samo.
Wypnij wtyczkę po prawej stronie do której idzie czerwony, biały oraz pomarańczowy przewód i sprawdź czy jest zwarcie pomiędzy biały-czerwony, pomarańczowy-czerwony oraz pomarańczowy biały.
To dobrze - jedno załatwione. Teraz gdzie podłączyć tą parę zieloną co jest oddzielnie i gdzie podpiąć żółty i pomarańczowy przewód.
Ten model miał już prawdopodobnie pin kod. W autoalarmie Prestige wystarczy wyjąć z centrali grzebień i nie ma alarmu - przekaźnik blokady pracuje na tyku normalnie zwartym (zakładam, że nie jest wykorzystany przewód pomarańczowo-biały, lub go nie ma).
Hej, waga jest dlatego, że podawałem zewnętrzne zasilanie na tę przetwornicę, ponieważ nie dochodzi z płyty głównej. Podawałem 24 V na czerwony i pomarańczowy przewód, ale przetwornica nie reaguje. Podświetlenie to jedno, drugie to, że nie ma obrazu ani z Windowsa, ani ze sterownika OSAI, tak jakby jednocześnie padło zasilanie lamp i obraz. https://obrazki.elektroda.pl/5136682700_...
Przypuszczenia co do głośników się potwierdziły, pomarańczowy przewód to prawdopodobnie sterowanie wzmacniaczem. Dalej pozostaje tylko miernik i sprawdzenie połączeń w ten sposób. Zobacz notę tego TDA to powinno Ci pomóc. Więcej na podstawie zdjęć nie powiem.
Abonentów przyłącza sie do węzłów w takiej sieci szkieletowej. Takie węzły sa zlokalizowane raczej co kilka km niż co jedna ulice. Dokładnie w miejscowości gdzie mieszkam kilka lat temu wybudowano centrale światłowodową, mój kuzyn, który mieszkał wtedy około 20m od centrali, zbadał sprawę możliwości przyłącza, w zamian otrzymał odpowiedź, iż przyłączenie...
W tych schematach nie ma pomarańczowych przewodów. W kostce mam tak: 2.3.4.5. Przewód (pomarańczowy) 2.3.4.5. Przewód (fioletowy) 2.3.4.5. Przewód (zielono-biały)
Podpinasz moduł pod stały plus akumulatora i przewód gaszenia pomarańczowy pod postój w lampie . Niebieski pod masę jest dla hybryd i inteligentnego ładowania. http://pdf.lumenet.hu/Daylight9%20manual...
tylko jak wpiąć włącznik, do którego gniazda i którym przewodem. O jaki "włącznik" Ci chodzi? Pewnie chodzi o guzik wyjścia. Według instrukcji którą wstawiłeś podanie GND (masy) na przewód pomarańczowy przez guzik. Dodano po 16 Tutaj masz: https://obrazki.elektroda.pl/7586758200_...
Dzisiaj sprawdziłem ten drugi, czyli pomarańczowy przewód. Wyczytałem że musi mieć przejście z 7 pinem w kostce sterowania klimatronikiem. No i wszystko jest OK.Gdy ponownie podłączyłem przewody do zaworu to o dziwo kompresor ruszył, wcześniej jakoś nie chciał. Tylko że po przekroczeniu 2500 obrotów się wyłącza, gdy rozłącze przewody, wyłącza się już...
Sterowanie centralnym: wiązka z drzwi kierowcy, biało-czarny zamykanie, żółto-fioletowy otwieranie. Sterowanie plusem. Drzwi - przewód niebiesko-czarny z czarnego 28 polowego złącza konektorowego - po prawej stronie skrzynki bezpiecznikowej. Bagażnik: przewód pomarańczowo-czarny przy lampce oświetlenia bagażnika. Pozdr.
Jeśli bezpieczniki są dobre, to pozostaje włącznik świateł. Na początek pozycje: Przewód pomarańczowo-czarny (pin 11) - zasilanie włącznika, a przewód pomarańczowo-żółty (pin 13) - wyjście na bezpieczniki pozycji. Tablica rejestracyjna jest zasilana z tego samego miejsca, a wyjście na nią z włącznika świateł jest na pinie 16 - przewód również pomarańczowo-żółty.
Podłącz według schematu "sterowanie masą", pomarańczowe przewody odcinasz, żółte do masy a białe do centralki. Pisałem wcześniej, że centralka Volvo sterowana jest masą. Na kostce powinna być numeracja kabli lub w gnieździe. 16- przewód różowo-czarny 18- brązowy
Pomarańczowy przewód to podświetlanie, żółty to zasilanie 12V z aku. Czerwony 12V po stacyjce czarny masa i masa na obudowie. Tak masz podpięte radio?
Przewód pomarańczowy to zasilanie/bezpieczniki. Przewód od góry zdjęcia był od płyty.
witam ponownie , niestety po podaniu bezpośrednio 12V na pomarańczowy przewód , centralka nie wchodzi w tryb programowania Jakieś sugestie ?
Czy wie ktoś gdzie można kupić przewód pomarańczowy na metry - taki jaki jest stosowany w gotowych przedłużaczach ogrodowych - sam chcę zrobić sobie o odpowiedniej długości.
Po pierwsze przewód o oznaczeniu 61 (żółty) to sygnał powiedzmy do kontrolki ładowania( tak naprawdę jest wykorzystywany też do pary innych rzeczy jak blokada rozrusznika po zapłonie, włączenie zasilania do osuszacza, podgrzewanie lusterek....) natomiast sygnał obrotomierza to przewód o oznaczeniu W (pomarańczowy). przewód 61 idzie od alternatora do...
Jeśli jest za to odpowiedzialny pomarańczowy przewód, to pewnie ma stałe 12V a powinien mieć tylko po stacyjce...
Albo zamienić w złączu zasilania (A)- przewody czerwony (7) z pomarańczowym (4), albo je spiąć do kupy (bez wypinania ze złącz), wówczas napięcie podtrzymania pamięci i zasilanie radia będą obecne bez względu na położenie kluczyka. Opisuję opcję, gdy doprowadzone są napięcia zasilania i podtrzymania, ale zamienione przewody (co często mam okazję poprawiać...
Witam. Historia miała ciąg dalszy, po ok. 1,5 tygodnia, czego się spodziewałem, bo przecież przyczyna nie zostaną usunięta. Tym razem podczas powrotu auto zaczęlo gasnąć (jak się później okazało odcinało wtrysk). Jakoś jednak udało się dojechać do domu i poruszając wiązką "idącą" od skrzynki bezpieczników (pod akumulatorem!), a następnie rozdzielającą...
Jak masz kostki ISO to odłącz pomarańczowy przewód (illumination).
Dziękuję ci bardzo dużo informacji mi podałeś. Powiedz mi proszę, czy pomarańczowy przewód jeżeli to będzie zasilanie z akumulatora, bo sygnał będzie szedł z łodzi motorowej i nie chcę tego podłączać pod stacyjkę i podłączę go pod (+) to też będzie ok? W ogóle dzięki za info ten adres podałem i przyjął STE OK. Czyli w porządku.
Schemat 1 - "sterowanie masą" Podłącz przewód [biały - "zamknij"] do przewodu Beżowego (poz. nr 9), a przewód [biało/czarny - "otwórz"] do przewodu Pomarańczowego (poz. nr 17) w czarnym złączu 40-stykowym na module sterującym nadwozia, pod deską rozdzielczą, po stronie kierowcy.
Sprawdziłem- w twoich linkach jest to pomarańczowy przewód połączony z NC.
Ten pomarańczowy przewód podłącz pod stałe +12V. Czarny przy zmieniarce to masa.
Czyli ma być tak: Czerwony przewód do lampy cofania Czarny przewód masa Pomarańczowy przewód lampy boczne (Cicha noc) Zielony przewód do świateł przeciwmgielnych (Cicha noc uruchomienie)
Brakuje pinu 3.3V - pomarańczowy przewód - zmostkuj pin z innym pomarańczowym na próbę i sprawdź, czy zadziała.
Pomarańczowy przewód wychodzący z kostki stacyjki to odpowiednie zasilanie.
Wszystko ogarnąłem, zasilanie na impulsator 12v podłączyłem stary impulsator na krótko do licznika pod pomarańczowy przewód zasilanie wziąłem ze skrzynki bezpiecznikowej przy kierowcy. Zakręciłem starym impulsatorem i prędkościomierz ruszył. Zabrałem się jak widać od dobrej strony nie mogłem zabrać się od innej bo nie mam do tego warunków. Tak czy siak...
Dochodzi do niego dwupinowa wtyczka. Jak dobrze pamiętam to czarny i pomarańczowy przewód.
Sprawdź (a najlepiej popraw pomarańczowy przewód) połączenia w kostce silnika.
Jeśli nadal potrzebujesz przypisanie pinów: a (pomarańczowy przewód) = kontakt przed uruchomieniem - b (różowy przewód) = zawór elektromagnetyczny - c (brązowy biały drut) = do tablicy wskaźników - d (niebieski przewód) = starter - e (2 czarne przewody) = masa - f (2 czarne przewody) = masa - g (biały drut) = w kierunku świecy Pozdrawiam.
Witam. Wiem o co chodzi z tym zwarciem czarnych przewodów, że jak zewrę to wymuszę na kotle grzanie wody. A jeśli zewrę przewody, to on będzie stale grzał CWU, a potem tylko dogrzewał w miarę stygnięcia. Ten kocioł dokładnie tak działa za równo w przypadku puszczenia wody, jak również gdy DIBI midi jest wyłączony (lato). Czyli adapter powinien wysyłać...
Podłączyłem na wszelki wypadek czujniki przez diody prostownicze. Powiadomienie działa OK tylko przy pełnym wzmocnieniu (rozłączone złącze centralki przy wyściu anteny) urządzenie wzbudza mi wszystkie istniejące czujniki w samochodzie i wywołuje alarm. Przeglądałem trochę informacji na forum i zdecydowałem się na zakup separatora, który ma wyeliminować...
Cześć mam taki problem że przewód paliwowy mi się przerwał i zastąpiłem ten kawałek przewodem do gazu taki pomarańczowy orginalny przewód przyjdzie są kilka dni a to auto do pracy i chciałem się spytać czy ten przewód się nie rozpuści i wytrzyma te kilka dni ? mam diesla
Pomarańczowy przewód podepnij na masę parownika albo wymień ten czujnik na nowy i będzie wszystko ok.
Antena podłączona, to ten pomarańczowy przewód na górze z prawej - przewód dochodzi do teleskopu - sprawdzone.
Zasilanie to pewnie ten pomarańczowy przewód. Natomiast jak chcesz mini jacka, to kup sobie kasetę adapter za 10zł i masz problem z głowy.
W Pana kostce brakuje przewodu. Niebieski to wyjście do np. sterowania automatyczną anteną (stąd po podłączeniu z szarym było podświetlenie licznika - napięcie było z radia). Miedzy żółtym a czarnym powinien być przewód sterujący podświetleniem radia - zazwyczaj koloru pomarańczowego. I właśnie do tego przewodu podłączamy napięcie z obwodu świateł.
a do czego masz podpięty pomarańczowy przewód powiadomienia,do przewodu blokady zapłonu czy do plusa po stacyjce?
Sprawdź czy idzie zasilanie na płytkę CD. Jest to złącze CN205 ( 4 siwe przewody i jeden pomarańczowy). Przewód pomarańczowy to +B na zasilanie CD.
W polonezie tylna wycieraczka jest stale pod napieciem po zapłonie (pomarańczowy przewód). Natomiast po naciśnięciu wyłacznika od wycieraczki podawane jest zielonym przewodem napięcie do przekaźnika który załącza silnik
Podłącz szybę pasażera tak samo jak kierowcy tylko pomarańczowy przewód od szyby nr2 podłącz do stałej masy
a po co ci ten pomarańczowy przewód?Ciekawe gdzie podłączyłeś sygnał otwarcia drzwi?
witam Sterownik jest ok, dodam ze gdy podam bezposrednio +12V na pomarańczowy przewód do cewki to załacza się pompa ale iskry brak. Czujnik połozenia wału i czujnik wałka rozrządu podmienione ale poprawy brak. Ten wspomniany przewód idzie do modułu usim/upc ale przejście jest. Czy ma ktos rozpiske tego modułu(załączam zdjęcie). Potrzebowałbym pinout...
Zapalniczka jest tam z tego co pamiętam na stałe . Pod obudową kierownicy jest wiązka od stacyjki - pomarańczowy przewód jest ACC.
wypowiedz MAX52 właśnie mi sie skojarzyła z wyjściem na obrotomierz (pomarańczowy przewód)
Przecinasz przewód zielono/czerwony wychodzący z drzwi kierowcy. Do końca przeciętego przewodu, idącego do drzwi podłączasz przewód biały z centralki alarmu. Do przeciętego przewodu od strony pompy - zielony. Pomarańczowy do + 12v, różowy do masy, a przewód czarny razem z niebieskim do kupy. Pozdrawiam Robert
Sprawdz czy jest podłączone zasilanie do pamięci żółty albo pomarańczowy przewód powinno zadziałać też tak miałem ale jak podłączyłem zasilanie do pamięci to wszystko było ok
Witam. Tak, ten pomarańczowy przewód podłącz do masy. Zabronione jest oglądanie TV podczas jazdy ;-) Ale namieszane te kolory :-). według diagramu na radiu jest orange czyli pomarańczowy. Według kolorów jest co innego. Podłączasz pod parking masę . Pozdrawiam.
Na batri jest 40.5v i we wtyczce takie samo po dotknięciu pierwszego i trzeciego Pina pomarańczowy i brązowy przewód
Masz fotografię oraz spis części tego piecyka. http://obrazki.elektroda.pl/2968955700_1... Sprawdź woltomierzem napięcia na cewkach zaworu różnicowego( patrz post #4): - na cewce (1) pomarańczowy przewód napięcie 0,6-1,5V przy pracy iskrownika, - po odpaleniu płomienia pilota na cewce (2) powinno pojawić się napięcie również od 0,6-1,5V.
podłączyć pomarańczowy przewód przewód pomarańczowy zielony pomarańczowy pomarańczowy srebrny złoty
wejście cyfrowe wzmacniacz dioda przestała świecić irfz44 zamiennik
wojna rosja ukraina hc900 firmware
Różnice między SVI 3102B a SVI 3102 w sprzęcie Technics Kenwood KA-3020 vs KRF-V5020 vs Onkyo TX-200 do gramofonu MM