Słuchaj, problemem może byc wypalona stacyjka, zobacz czy masz napięcie na 40amperowym ( pomarańczowy)bezpieczniku w prawym górnym rogu skrzynki. Przeważnie nie ma, robi się takie obejście na przekaźniku.
D3, to jest dioda.
Za światła odpowiada FFC (frontowy komputer ramy) umieszczony z przodu na ramie za schodkami pasażera. W pierwszej kolejności sprawdź wszystkie grubsze czerwone przewody na wtyczce zasilającej. Tam wszędzie musi być napięcie nawet bez zapłonu. Jednak wcześniej sprawdź puszkę z bezpiecznikami (kontrolką, lub miernikiem) za kabiną po stronie kierowcy....
Normalne. Na cewce nawiniętej czerwonym i pomarańczowym drutem obok bezpiecznika nie ma przypadkiem nadpalonej izolacji? Jeśli jest to zabezpieczyć/zalać jakimś lepiszczem izolującym.
Skąd pomysł że ma być szklany bezpiecznik? Zaznaczone to kondensator ceramiczny, a to przed nim, pomarańczowe, bezpiecznik polimerowy.
Chodzi o ten pomarańczowy element ? Jest to bezpiecznik polimerowy. [url=https://www.podzespoly-elektroniczn... Wartość można odczytać ze sprawnej płytki. Z tym że jak się spalił, to gdzieś jest zwarcie, sama wymiana nie rozwiąże sprawy.
To będzie ten z nadrukiem S , z lewej strony pomarańczowej kostki.
Pod maską szukaj w skrzynce bezpieczników, 40A pomarańczowy.
Pomiędzy śrubami jest bezpiecznik (pomarańczowy na zdjęciu) F1 https://obrazki.elektroda.pl/4232838500_...
Witam szanowne grono. Trafiła do mnie pralka Miele WDA 116, typ HW07. Problem polega na tym, że nie kręci silnikiem. Wiem, temat już był, sprawdzałem, ale dalej nic na podstawie tamtych postów. Moduł wygląda na nieuszkodzony, wymieniłem przekaźniki (te pomarańczowe), bezpiecznik jest nieuszkodzony. Pralka po uruchomieniu na odwirowanie np. załącza pompę...
Spalony pomarańczowy bezpiecznik 30A 32V na akumulatorze.
Z tego, co kojarzę, w tańszych transformatorowych prostownikach układ regulacji prądu jest zrealizowany na triakowym regulatorze mocy po stronie pierwotnej. Akumulatory AGM mają inną charakterystykę ładowania, łącznie z wyższym napięciem końcowym. Fakt, wymienić amperomierz i śmigać. ;) Ta pomarańczowa kostka wygląda na bezpiecznik automatyczny/resetowalny.
Sprawdź jeszcze te dwa bezpieczniki w skrzynce pod tą pomarańczową klapką z napisem Motorelektronik.
Może rezystor bezpiecznikowy? Ten trzeci pasek możliwe, że złoty (nie żółty ani pomarańczowy) czyli kolejno brązowy, zielony złoty, czerwony i byłyby to rezystory bezpiecznikowe 1,5Ω o tolerancji 2% oznaczane na płycie często jako bezpieczniki.
Ogarnąłem elementy ten pomarańczowy to bezpiecznik resetowalny a to w czerwonym to kondensatory. Lecz nadal wyświetla błąd 24. Niestety to jakiś błąd serwisowy i nie mogę znaleźć za co odpowiada. Jeśli ktoś posiada kody błędów to był bym wdzięczny :) pozdrawiam
Przewód pomarańczowy to zasilanie/bezpieczniki. Przewód od góry zdjęcia był od płyty.
Bezpiecznik jest w skrzynce na akumulatorze jak mnie pamięć nie myli. Sterownik jest w pompie czy lewe nadkole zaraz za zderzakiem. Najlepiej dostać się do pompy i tam na 2 wtyczkach ma być zasilanie - wtyczka z grubymi przewodami to stałe zasilanie pompy. Wtyczka z dwoma pomarańczowymi i czarnym (może być czarny z jakimś paskiem) to plus po zapłonie...
Ten pomarańczowy podwójny, ma być podłączony do bezpiecznika. Jeden z nich idzie do zasilania klaksonu razem z zielonym który to ma być podłączony z przyciskiem klaksonu przy kierownicy gdzie będzie łączony do masy i w tedy zadziała. A drugi koniec tegoż pomarańczowego do włącznika stopu.
Scalak to MPS 0702. A co do przewodów to: Czarny - GND Niebieski - idzie do bezpiecznika Żółty - ani GND ani bezpiecznik Fioletowy - do bezpiecznika Brązowy - GND Czerwony - ani do GND ani do bezpiecznika Pomarańczowy - ani do GND ani do bezpiecznika Zielony - ani do GND ani do bezpiecznika http://obrazki.elektroda.pl/5699568400_1...
Kolego doczytałem coś dla ciebie, znajdź sobie na forum golfa pod hasłem pomarańczowe bezpieczniki. Tzw termiki, wymień oba i masz szansę. A wstępnie zastąp je kawałkiem drutu dowiesz się napewno czy one są winne.
https://obrazki.elektroda.pl/3519598100_... Tak to widzę, jednak zdało by się skonsultować ;) Zielone to masa, pomarańczowe linie to zasilanie. Oczywiście obowiązkowo bezpiecznik jak najbliżej punktu zasilania.
potrzebował bym jeszcze kierunki Zielony - pin13 Pomarańczowo/czarny - pin3 Pomarańczowo/niebieski - pin 2 Czerwono/zielony - pin12 w czarnym 40-pinowym złączu "skrzynki bezpieczników" Biało/czarny - pin39 Pomarańczowo/biały - pin38 w niebieskim 40-pinowym złączu "skrzynki bezpieczników" Wszystkie przewody odseparować diodami. sterowanie drzwiami i...
słuchaj, sprawa jest prosta-masz zgnitą wiązkę na prawym progu, na wysokości siedzenia pasażera. Tam na zasilanie zamka idzie jeden kabel i odchodzi od niego pięć, jest to zataśmowane, ale zawsze gnije na łaczeniu, zaraz jak wiązka wchodzi w taka plastikową rynienkę Kabel pomarańczowy w bodaj niebieskim paskiem. Bezpieczniki od tego są nad kolanami...
8,2Ω. Trzeci złoty pasek to mnożnik x0,1 OK, ale 8,3Ω a nie 8,2Ω :) tam jest pomarańczowy a nie czerwony. Chcesz pogadać o kolorach? OK ale najpierw musisz znaleźć szereg rezystancyjny, w którym na drugim miejscu znaczącym jest tróka a na trzecim jest złoty czyli mnożnik, to pogadamy.
Na zbiorniku od tyłu jest pomarańczowa wtyczka rzuć okiem czy nie ma w środku nalotu.
http://img82.imageshack.us/img82/4021/ze... Sprawdź bezpiecznik numer 2. Ma 5 amper kolor pomarańczowy. Dostęp do bezpieczników masz w tablicy po otwarciu drzwi kierowcy i zdjęciu osłony.
Witam.Może któryś z szanownych forumowiczów będzie wiedział od czego jest pomarańczowy przewód idący do czytnika Toll collect marki Grundig.Do urządzenia dochodzi 5 żył przewodów Czerwony- +30 Czarny- +15 Pomarańczowy- ??? Brązowy- masa Zielono/czerwony -Tacho Czerwony,czarny i pomarańczowy idą przez bezpieczniki ale kopałem w instalacji i mi się pomarańczowy...
Według kolorów jak opisujesz wypada na 0.39 Ω
Duży pomarańczowy przekaźnik w skrzynce bezpieczników pod maską. Trzeba go przelutować powinno działać. Dawno robiłem takiego i zwykle to był problem ze światłami.
Viper, tniesz kabel żółty z pomarańczowym paskiem, lutujesz bezpiecznik 20A, drugi kablek do drugiej nóżki bezpiecznika i do 15 stacyjki ( gruby biały kabel).
Dwa plusy, przewody pomarańczowo-biały i różowo-fioletowy za przekaźnikami, powyżej bezpieczników. I to chyba nie jest konkretnie voyager tylko town & country, chociaż to prawdopodobnie to samo, jedynie różnica w nazwie.
Witam. Mam także to urządzenie(chyba nówka). Niestety instrukcji nie dołączono.... Wiem jak podłączyć zasilanie.... Czerwony i czarny, standardowo, ale jest jeszcze pomarańczowy(z bezpiecznikiem.) Na jakiej częstotliwości to działa? Czy na tej cz.można spokojnie nadawać, czy trzeba mieć pozwolenie?????????? I jakby ktoś miał schemat podłączenia to proszę-podeślijcie....
No więc dziś auto ożyło i zapaliło normalnie. Nie mam juz pojęcia co mu dolega, przeczyściłem jednak czujnik wału który był uwalony od jakiejś sadzy i smaru. I dotarłem jeszcze do skrzynki bezpieczników która znajduje się pod BSI i pod obudową filtra powietrza. Tam znalazłem spalony jeden pomarańczowy bezpiecznik Maxi 40a plus spalony przekaźnik G.CARTIER...
Powiedziałbym, że chyba nie możliwe....powinien być taki który ma osobne wyjścia na każdą świecę..... Były i takie i takie wersje, chyba 12 różnych kodów silnika i trzy wersje mocy, nawet dla 2006 roku zostaje kilka rodzajów. Do 2005 roku większość miała przekaźnik "sterownik" z wyjściem na poszczególne świece, od 2006 przekaźnik "normalny" w skrzynce...
https://obrazki.elektroda.pl/6889073600_... Wycieraczka 15 Zapłon włączony - 15 15A Bezpiecznik 15 A 30 Napięcie akumulatora - 30 30A Bezpiecznik 30 A 31 Masa - 31 50 Sygnał startu - 50 5A Bezpiecznik 5 A 70A Bezpiecznik maksymalny 70 A A20 Sterownik elektroniki nadwozia bg Beżowy bl niebieski br brązowy G10 Połączenie masy na pokrywie...
Sprawdź kontrolką pin 16 zasilanie pin 4 i 5 masa. Napięcie ma być cały czas, bez zapłonu też. Zasilanie stałe, przewód pomarańczowy. Po 2005 była zmina na bezpiecznik 46.
W cc 700 ucinasz nanoplexa i masz pomarańczowy po kluczyku Masa ->wiadomo Stały plus z aku przez bezpiecznik Reszta łopatologicznie Jak dla mnie do ogarnięcia za sobotę pod warunkiem że zdejmiesz immo
w skrzynce z bezpiecznikami pomarańczowy przekaźnik z napisem ABS... przynajmnjej u mnie tak jest....
Oba kable czerwony i pomarańczowy, są zabezpieczone bezpiecznikami. Wystarczy jak się do nich dogrzebiesz i zamienisz końcówki. Najprostsze i najszybsze rozwiązanie.
Warto przyjrzeć się drugiej stronie PCB zapewne wykonanej w technologii SMD czy tam nie ma jakichś uszkodzeń. Sugeruję po naprawie włączać urządzenie przez żarówkę 60W włączoną w szereg lub wpiętej w miejsce bezpiecznika 3,15A.
pomarańczowy przekaźnik w skrzynce bezpieczników
Witam. Monitor jak w temacie nie startuje. Zasilany z zasilacza 12V/5A, mruga dioda stand-by pomarańczowa, bezpieczniki sprawne, główne napięcia czyli 12V, 5V i 3,3V obecne, stabilizatory sprawne. Podejrzewam pamięć flash- ale jak to sprawdzić??? Czy wgranie nowego softu pomoże??? Szukam schematu. Dołączam zdjęcie płyty sygnałowej. http://obrazki.elektroda.pl/9192388400_1...
Miałem to samo. Naprawa polegała na wywaleniu przepalonego bezpiecznika termicznego. Jest on zamontowany szeregowo na żółtym przewodzie zasilającym (ten w parze z czarnym) Patrząc na 4 post w tym wątku na pierwszym rysunku transformatora jest para czarny i żółty zaznaczona jako 4. Jest to para zasilająca transformator. Dlatego brakuje zasilania końcówek...
Plus jest stały po bezpieczniku 30A nie jest z niczego sterowany. czyli jak mam czytać na schemacie wyjscie ze sterownika (patrz mój schemat powyżej) a4 ap24 pomarańczowe przez bezpiecznik i dalej do mojego przekaźnika pompy?? niestety niemam 2giego sterownika na podmiankę, bo druga sztuka była nowsz model sagem s3000...
Jeżeli masz tam czujnik, to dalej sygnał z niego leci do skrzynki z bezpiecznikami / przekaźnikami. Tam jest taki przekaźnikopodobny element (bodajże pomarańczowy) który jest przetwornikiem sygnału z czujnika na sygnał drogi / prędkości. A pewnie problemem u ciebie jest walnięty czujnik -> wymiana razem z piastą niestety.
Witam. Przesyłam opis kabli : Czerwony +12V (stałe) przez bezpiecznik 7A Żułty +12V (stałe) przez bezpiecznik 15A (zasilanie kierunkowskazów) Pomarańczowy - czujniki masowe drzwi Zielone kierunkowskazy Fioletowe blokada zapłonu czarny masa samochodu biały moduły dodatkowe (od roku 2000 to -12V, do roku 2000 to +12V) podłącza się diode migającą błękitny...
Proszę o pomoc ponieważ mam taką zmieniark,ę oraz oryginalny kabelek. Kabelek składa sie z przewodu łączącego radio ze zmieniarką do kabelka przyklejony jest przewód czarny (masa) oraz pomarańczowy z bezpiecznikiem i z takimi dwoma śmniesznymi końcówkami. Niewiem do czego to podłączyć (ten pomarańczowy) . Proszę o pomoc. Byłbym bardzo wdzięczny jeżeli...
Ten bezpiecznik zabezpiecza obwód prądowy przekaźnika K28 (pomarańczowy-ten do którego jest przymocowany jest bezpiecznik -zielona 30) - z którego zasilany jest silnik wentylatora.
Z alternatora wychodzą tylko dwa przewody pomarańczowy i grubszy czerwony. Pomarańczowy idzie ma cztery bezpieczniki.
Kolor był pomarańczowy , a bezpiecznika zaraz poszukam...
Jeśli bezpieczniki są dobre, to pozostaje włącznik świateł. Na początek pozycje: Przewód pomarańczowo-czarny (pin 11) - zasilanie włącznika, a przewód pomarańczowo-żółty (pin 13) - wyjście na bezpieczniki pozycji. Tablica rejestracyjna jest zasilana z tego samego miejsca, a wyjście na nią z włącznika świateł jest na pinie 16 - przewód również pomarańczowo-żółty.
Włoskie gabloty raczej po wyłaczeniu zapłonu nie podają napięcia na gniazdo zapalniczki. Musisz znaleźć na tablicy bezpiecznikowej bezpiecznik na którym jest prąd po wyjęciu kluczyka i tam wpiąć biały kabelek łącząc go z żółtym w kostce radia, natomiast do czerwonego podpiąć prąd po kluczyku. oprócz tego podłączając pomarańczowy kabel do bezpiecznika...
Grzałki oraz skrzynka + bezpieczniki + przekażniki - jest . Montaż, zobaczymy czy zniknie pomarańczowy napis na desce...
Możesz mieć inny układ bezpieczników, u mnie był to trzeci od góry po prawej stronie, pod pomarańczowym, nad zielonym. Zdjęcie poniżej. Powinien tam być bezpiecznik 5A. https://obrazki.elektroda.pl/5378539000_...
Ta syrena nie ma związku z unieruchomieniem samochodu. Możesz ją wrzucić do śmietnika a auto i tak ma odpalać. Jeśli nie odpala to albo jest uszkodzone,albo alarm ma odcięcie które jest teraz aktywne. Musisz po przewodach od syreny dojść do alarmu i zrobić mu fotę,albo podać typ. Syrena się nie odzywa prawdopodobnie z powodu niedziałającego alarmu,pewnie...
Witam. Crafter 2012r 2.0 TDI. Brak komunikacji z ABS. Potrzebuje na szybko opis złącza. Jak na razie wygląda że wszystko mam czyli: Pin 1,25 - 30 Pin 13,38 - GND Pin 28 - 15 Pin 14,26 - CAN Sterownik na stół, po podłączeniu brak zasilania procka, brak poboru prądu. Sterownik po podaniu 15 (+12) na pin 28 wysterowuje jeden z driverów z którego wyjścia...
Pomarańczowy i jasnobrązowy ,przy bezpiecznikach lub złącze w lewym progu.
Sorka Panowie, że zawracam głowę możecie mi powiedzieć pin 16 i 18 w którym miejscu się znajduje bo nie miałem z tym styczności a wydawało mi się, że będzie bardziej logiczne i lepiej oznaczone :idea: hehe. Chciałem także zrobić sterowanie (+,-) ale mam problem co z tym żółtym przewodem który jest na schemacie przekaźnika czy to jest bezpiecznik +?...
Bezpieczniki główne w przedziale silnika Oznaczenie - max nat pradu - opis A - 80 A - Zasilanie skrzynki bezpieczników i przekaźników (30-3) B - 60 A - Zasilanie skrzynki bezpieczników i przekaźników (30-2) C - 60 A - Zasilanie skrzynki bezpieczników i przekaźników (30-1 ) D - 50 A lub 40 A - Silnik elektryczny wentylatora chłodnicy E - 50 A - Ogrzewanie...
1 pomarańczowy do pinu ECU G2 wtyczka B 2 pomarańczowy do pinu ECU E2 wtyczka B 3 fioletowy (cienki) do pinu B4 wtyczka B 4 fioletowy (gruby) zasilanie po bezpiecznik f15 12v 5 biały do pinu G1 wtyczka B 6 czarny masa stała 12v
Zamieniłem przewody jak sugerował "doc3nt" ( na bezpiecznikach czerwony na pomarańczowy) i wszystko OK :D
Wyprowadzenia, jak widać na fotce: czerwony - skrzynka bezpieczników przy akumulatorze - bezpiecznik mini 30A (środkowy z rzędu pięciu), biały - gniazdo diagnostyczne, pomarańczowy - sterownik klimatyzacji, czarny - masa, żółty - skrzynka bezpieczników przy akumulatorze - bezpiecznik mini 10A (pierwszy od prawej z rzędu czterech).
Witam. W moim Fiacie Tipo z 2016 roku są jakieś bezpieczniki 7.5A. Może mi ktoś powiedzieć od czego one są. Są one przy ścianie grodziowej za BSI co jest pod nogami kierowcy? Jest ich bodajże 8 sztuk koło siebie i wychodzą same pomarańczowe kable.
Bezpieczniki główne w przedziale silnika Oznaczenie - max natężenie prądu - opis A - 80 A - Zasilanie skrzynki bezpieczników i przekaźników (30-3) B - 60 A - Zasilanie skrzynki bezpieczników i przekaźników (30-2) C - 60 A - Zasilanie skrzynki bezpieczników i przekaźników (30-1 ) D - 50 A lub 40 A - Silnik elektryczny wentylatora chłodnicy E - 50 A -...
Witam.Dziś zabrałem się za telefon i nie mogę wgrac softu nowego (error 270 ). Zaczynam pkt 2. Wrzuć do telefonu plik SP_AllowCertificateInstall.cab i go zainstaluj (telefon musi być podłączony przez ActiveSync/WMDC).Tu jest mój problem nie mogę tego zainstalować z poziomu telefonu ponieważ nie mogę wejść w menu (powód restart tel) resztę robię jak...
Jak wypniesz moduł GEM, to też pali bezpiecznik? https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... ostatnie zdjęcia, + https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... Zasilanie z bezpiecznika to pomarańczowy z zielonym paskiem pin 5 https://obrazki.elektroda.pl/8369836300_... Dodano po 3 https://obrazki.elektroda.pl/2610146100_...
Witam wszystkich,temat był poruszany wielokrotnie z tego co zaobserwowałem,ale mój problem polega na tym że drukarka wykonuje wszystkie czynności prawidłowo ,zaczyna drukowac ale wypuszcza białe kartki.Dodam że postąpiłem według wskazań na tym forum tz.pampers jest zressetowany,tusze pełne ,żadnych komunikatów pomarańczową dioda,bezpieczniki od głowicy...
Jak zamontujesz z powrotem dolną grzałkę, to podłącz do niej tylko biały przewód. Pomarańczowy zostaw w powietrzu i sprawdź czy wybija. Następnie odłącz biały a podłącz pomarańczowy i sprawdź.
Albo zamienić w złączu zasilania (A)- przewody czerwony (7) z pomarańczowym (4), albo je spiąć do kupy (bez wypinania ze złącz), wówczas napięcie podtrzymania pamięci i zasilanie radia będą obecne bez względu na położenie kluczyka. Opisuję opcję, gdy doprowadzone są napięcia zasilania i podtrzymania, ale zamienione przewody (co często mam okazję poprawiać...
Wrócić na reklamację usługi. Palący się bezpiecznik = zwarcie. Polecam wizytę u elektryka zanim auto spłonie. Nikt nie wie co jest na drugim końcu kabla pomarańczowego.
Kierunki masz na jasnonieiskiem i jasnoniebieskim z czerwonym w skyrznce bezpieczników. Centralka od zamka wydaje mi się że koło pasażera jest. Czujniki drzwi czarny z jasno niebieskim paskiem też w skrzynce bezpieczników bodajże szara wtyczka. Klapa bagażnika to musisz od lampki pociągnąć kabel czarny z pomarańczowym paskiem. Przelotke pod maske to...
Witam posiadam modem bardzo gorący który bardzo mocno mi sie nagrzewa po zdjeciu plastikowej obudowy nie można go złapać w dłoń nagrzewa się w pobliżu takiego pomarańczowego nie wiem co to bezpiecznik czy stabilizator, proszę o radę...
Witam. Interesują mnie następujące kwestie: a). zabezpieczenie linii wyjścia przed pobraniem prądu większego niż zadany (małe prądu rzędu mA bądź pojedynczych A) Najprostszym wyjściem jest mechaniczny bezpiecznik, tyle, że ten jest mało wygony i jednorazowy (być może zapewnia największe bezpieczeństwo). Zastanawiam się nad innymi rozwiązaniami. Gigabyte...
A po włączeniu stacyjki świeci kontrolka silnika w volvo jest to trójkąt pomarańczowy z zielonym środkiem.
sprawdź bezpieczniki i podłączenie panelu lcd.
Nie wspomniałeś, że masz lampy wyładowawcze. Odepnij wtyczkę od lampy i zobacz czy dalej masz zwarcie, pin 1 w lampie to zasilanie HID a 3 to masa, możesz to sprawdzić podpinając kontrolkę. Jeżeli kontrolka się zaświeci to moduł HID do wymiany a jeżeli dalej pali bezpiecznik to do prześwietlenia biało-pomarańczowy kabelek z modułu zasilania pin 7 wtyczka...
Właśnie takie są objawy ten blad 81..... to polaczenia np pomarańczowa kostka, polaczenie pompy od dolu, zasniedzialy bezpiecznik, matko ile to czasu minęło z tymi euro 5 jak w roku mam na warsztacie jednego to szczyt.
Zacznij od sprawdzenia bezpieczników . Puszka immo na pomarańczowym i czerwonym powinna mieć + (ACC i B+), a na czarnym -
Tak, wpierw należy sprawdzić bezpieczniki które są w skrzynce na podszybiu i znajdują się pod pomarańczową zaślepką z napisem motorelektronik. One są tam wzdłuż dłuższego boku skrzynki. Powinny być dwa, 10A i 15A Może być też jeden bezpiecznik dodatkowo u góry przekaźnika pompy paliwa.
Jeden z bezpieczników jest do zasilania akcesoriów 24V. Sprawdź czy na styki z transformatora przychodzi coś ? Powinno być przemienne AC - pomarańczowy i niebieski.
Za zasilanie lewej przedniej i lewej tylnej szyby odpowiada bezpiecznik 43 40A ( pomarańczowy) sprawdź czy ci się coś nie wypaliło :cry:
Głównie czerwony, czarny i np. pomarańczowy. Nie musi być z bezpiecznikiem, byle żyła i izolacja była taka jak w tych wszystkich alarmach i sterownikach samochodowych. Potrzebuję z 50m po każdym kolorze. Pzdr.
odcięcie pomarańczowy+15 po stacyjce,pompa paliwa na zielonym w czarnym konektorze na lewo od bezpieczników,możesz też odciąć fioletowo-czarny w wyłaczniku inercyjnym-wypadkówce,centralny jak każdy fiat dwie masy niebieski i biały w wiązce drzwiowej i chyba też są przy bezpiecznikach,kierunki też fiatowskie niebieski i niebiesko-czarny w konektorze...
Pewnego razu po włączeniu piekarnika wystrzeliły bezpieczniki. Po przywróceniu zasilania okazało się, że nie grzeje dolna grzałka. Mimo wszystko lampki kontrolne czerwona i pomarańczowa sygnalizują grzanie. Czy to prawidłowy objaw? Dlaczego dość często przepaleniu grzałek towarzyszy "wystrzelenie" bezpieczników? Żeby oszczędzić czasu, planuję wyjąć...
przewody do lampki idą w lewym słupku pod listwą przy szybie czołowej czyli stały +12 , masa , i masa z czujników dżwiowych , natomiast +po stacyjce znajdziesz w okolicach skrzynki bezpieczników a dokładnie nad nią jest centralka code i tam są dwie wtyczki jedna z dwoma czarnymi kabelkami druga z większą ilością i w tej pomarańczowy będzie +po stacyjce.
Zaczął bym od sprawdzenia bezpiecznika 40 A kolor pomarańczowy , pod maską przy akumulatorze tylna skrzynka za baterią. Jeśli słychać trzask przekaźnika , to znaczy że pracuje. Bezpiecznik pompy - 20 A , bodajże numer 19
Więc tak stopień wyjściowy bez przekaźnika, zasilanie z bezpiecznika 20A F9 Pomarańczowy przy sprężarce kremowy wyjście ze sterownika. Zresztą jak sterownik nie wystawia masy - może ubity tranzystor wyjściowy, , poprowadź dla sprawdzenia zewnętrzy przewód.
tym razem mam problem w focusie: brak oświetlenia tablicy rejestracyjnej. wszystkie inne światła działają oprocz wlasnie tej tablicy. do tych światełek dochodzi masa (czarna) oraz prądowy (pomarańczowo - czarny), sprawdzałem bezpieczniki ale na oko wszystkie wyglądają na dobre. proszę o pomoc bo policja już wie i mnie poszukuje po mieście :D zawsze...
witam, gaz prins nie przełacza na lpg dioda świeci na mocny pomarańcz po ponownym naciśnięciu pomarańczowa dioda przygasa. bezpieczniki całe, ale w jednym jest brak napięcia. zawory w butli nie cykają. filtry wymienione i nic. zawór w butli podłaczony na krótko i jest sprawny. kupiłem kabel do diagnostyki i nie pokazuje błędów. Po nacisnieciu, zeby...
Bezpiecznik to taki mały pomarańczowy prostokącik na którym jest napisane XXXV I XXA gdzie X to cyferki
Czy dobrze podłączyłem Kompresor? Ten pomarańczowy przewód z bezpiecznika idzie przez stycznik chyba się łączy z cewką wchodzi do styku oznaczonego 14N . http://obrazki.elektroda.pl/3228870000_1... a to zdjęcie tego ustrojstwa. http://obrazki.elektroda.pl/3948515600_1... Gdzie oznaczenie NO nic nie ma tylko dziura więc...
Wygląda na bezpiecznik. Jakie ma oznaczenie na płycie?
Podaj numery bezpieczników,na których brakuje zasilania, ale bedzię to wina kostki stacyjki (zólty, pomarańczowy po zapłonie 15), a błąd przepustnicy to drugi problem.
2-biały GMLAN 3-czarny 15 bezpiecznik F22 5A 5-brązowy masa 31 6-pomarańczowy poduszka powietrzna kontrolka 7-szaro czarny BCM podświetlenie 8-zielony GMLAN 10- czerwony 30 bezpiecznik F3 7,5A 12- brązowo zielony gniazdo diagnostyki 13- brązowo niebieski immobiliser kontrolka Pozdrawiam.
Czy może wystają z radyjka jakieś kable ? czerw do +aku rozłączane przez stacyjke róż i pomarańczowy na jednym będzie bezpiecznik i ten na stałe do + aku drugi sterowanie automatyczną anteną czarny do masy pozostają jakieś brąz szary fiolet zielony niebieski mogą być z paskami to będą głośniki ale napisz czy są i jakie to może coś jeszcze dodam
2 x 100W (2 głośniki 100 watowe) Bezpiecznik 5A pomarańczowy. Czy dało by się otworzyć ogniwo z akumulatorków? Czy to wogule ma sens, bo może za krótko by działało (powiedzmy minimum 3 godziny)?
Nie potrzebujesz szukać żadnego modułu. Podłącz sterowanie impulsami masy do przewodu brązowo/białego pin nr.14 (zamknij) i do niebiesko/pomarańczowego pin nr. 16 (otwórz), umieszczonych w 18-to pinowym, białym złączu, pod deską rozdzielczą, po stronie kierowcy, z tyłu skrzynki bezpieczników.
Przetnij i zaizoluj szary przewód wychodzący z centralki alarmu - silnik zapali. Żeby zgasła dioda LED i pozostała przy życiu część alarmu - wyjmij dwa bezpieczniki na czerwonym i pomarańczowym przewodzie.
Pomarańczowa auto z kluczykiem to właśnie kontrolka od immo. Grupa VW wymyśliła sobie, że moduł immo będzie w zegarach. Wcześniej to był oddzielny moduł, tak do połowy lat 90. Sprawdź dokładnie bezpieczniki i puste miejsca , bo często klienci wyjmuja bezpiecznik sprawdzając i wkładają w miejsce obok. Drugi kluczyk nic nie da do momentu uruchomienia...
Sprawdź bezpiecznik F7 10A. Ogólnie to dość prosty układ. Bezpiecznik F7 podaje zasilanie +24 na włącznik S12 na pin 1 i 2 (szary kabel). Po naciśnięciu włącznika w celu uruchomienia blokady przełącznik mostkuje +24 V na pin 6 (pomarańczowy kabel) który z kolei idzie do zaworu V10 znajdującego się przy moście. Po włączeniu blokady włącznik B11 wysyła...
pomarańczowy pomarańczowy srebrny złoty optiplex pomarańczowy pomarańczowy trójkąt
jumper zworka programy hakerskie zamienić tranzystor dioda
niegasnące światła stopu kondensator startowy
Zawór trójdrożny przepuszcza CO i grzeje CWU - przyczyny i rozwiązania Ciśnienie doładowania w VW Passat B5 1.9 TDI AVB