VF7RDRHF8AL516788 na przewodach przy wyłączniku poduszki pasażera jest 18 omów, w programie reaguje na ON/OFF, dalej widnieje informacja o zbyt dużej rezystancji. do kontrolki niezapiętych pasów dochodzi 12V i wciąż nic nie wyświetla Bezpośrednia odpowiedź - Na podstawie podanego VIN i objawów usterka dotyczy obwodu lampki „Passenger airbag OFF” w...
Radziłbym uważać przy naprawach poduszek jeden niewłaściwy pomiar i będziecie mieli dużo więcej do zrobienia niż teraz.
N1200 to poduszka boczna pasażera, czyli w fotelu. N131 to czołowa poduszka pasażera, czyli w desce. Zazwyczaj gniazda poduszek są tak zrobione, że po ich odpięciu następuje zwarcie ich pinów - stąd pewnie taki wynik pomiaru rezystancji. Odpuść sobie pomiar miernikiem poduszki, bo możesz sobie krzywdę zrobić albo wybić szybę, jak mierzysz to w aucie....
W załączniku masz schemat do AIRBAG tego auta oraz sieć CAN gdzie są poduszki. Opis pinów który pokazałeś na zdjęciu się zgadza. Najlepiej zamiast sterownika podłączyć żarówkę - będzie pewność że zasilanie jest OK. Jeżeli zasilanie jest to można odpiąć akumulator i wypiąć wtyczkę przy UCH oraz tą mała czy sterowniku poduszek i sprawdzić ciągłość tych...
:arrow: elektrit Tak sobie myślałem że to Ty odpowiesz. Już chciałem pisać prywatne zapytanie. Przeglądając wczoraj tematy Airbag'ów często zabierałeś głos i z tego co czytałem wyglądasz mi na fachowca. A teraz do rzeczy. Corsiczka ma dwa airbagi (1996r.). Kiedy ją kupiłem lampka kontrolna zapalała się po właczeniu zapłonu i gasła po uruchomieniu silnika....
a pomiar poziomu napięć VAN między bsi a airbag
Każdy airbag jest podpięty osobnymi kablami do sterownika więc skoro padły wszystkie 4 na raz to może to być wina sterownika. Radził bym Ci uważać bo jeden nieodpowiedni pomiar i poduszki polecą. Nie radzę mierzyć oporów poduszek zwykłym miernikiem.
Mam milimetr instalacja jest orginalna a bezpiecznik mogę zrobić ale bez obudowy a to jest samochód na złom więc ABS lub airbag mogą nie działać Wstępna ocena dostępnych informacji Analiza podanych przez użytkownika danych: - Samochód: Ford Fiesta MK4 1.3i benzyna. - Stan instalacji: Instalacja elektryczna jest oryginalna. - Skrzynka bezpieczników:...
ac nie wykasuje błąd crach. Taka anegdota - miałem wczoraj telefon o pytanie w jakim zakresie powinna się mieścić rezystancja napinaczy? Bo po pomiarze za pomocą oryginalnej kości z przewodami (bo tam jest zwora mi "człowiek" tłumaczy i zwierała na zwarcie-dlatego zastosował kość) wychodzi że pomiar miernikiem jest ok. Natomiast błędy związane z napinaczami...
udało mi się zmierzyć rezystancję To nie jest zapalnik a czujnik więc pomiar rezystancji nie jest miarodajny...jak wiesz gdzie są czujniki to zamień miejscami i wtedy się przekonasz o usterce....
Sterownik nie spowoduje odpalenia poduszek bez kolizji. Można zastąpić poduszki rezystorami tylko trzeba wiedzieć jakimi. Proponuje pomiar o jakim pisałem wyżej.
Witajcie! Kupiłem niedawno Peugeota 206 2007rok 1.4 Hdi. W momencie zakupu wiedziałem że nie działa prędkościomierz, a także nie nabija przebiegu, ale myślałem że będzie to łatwy problem do rozwikłania. Samochód stał już u dwóch mechaników i każdy rozkłada ręce. Początkowe założenia okazały się nie trafne (uszkodzony czujnik na skrzyni - takowego jednak...
Po rozgrzaniu autka wychodzą mi takie pomiary pokazane na załączniku, Wentylator załącza się przy około 96 – 97 stopniach C. najniższe napięcie ładowania po włączeniu wszystkich możliwych odbiorników ( pomiar miernikiem bezpośrednio na AKUMULATORZE jest nieco wyższy w spoczynku bez dociążenia 14,18 V) Proszę o opinie co do sondy, czy jej wymiana...
Witam Auto jw. czy to normalne że po przekręceniu stacyjki wraz z kontrolkami abs airbag gaśnie kontrolka oleju, nie wiem jak jest w 1.6 czy kontrolka oleju powinna zgasnąć dopiero po uruchomieniu silnika. Na jakimś forum octavi znalazłem iż np 1.9tdi jest dynamiczny pomiar ciśnienia oleju powyżej 1500obr/min i po przekręceniu stacyjki pozycje II kontrolka...
coś ten pomiar dziwnie wyszedł,bo rezystancja tego czujnika to 5 k w +25 st .cels.Wstaw zamiast niego opornik 4,7k i zobacz czy pokazuje coś koło 25 st.
Miałem podobny problem z passatem 96rok 1.9tdi . Objeżdziłem pare warsztatów co warsztat to co innego wymyślali że pompa złom że turbina do wymiany że pierścienie się skończyły na tłokach itp. Żebym naprawiał to wszystko pokolei to by mi pewnie wyszło taniej drugiego passata kupić .Kolego ja zrobiłem tak poczytałem na forum vw ,na elektrodzie kupiłem...
hejka też to przerabiałem w civicu .Zmierz opór każdago przewodu od poduszki do sterownika airbag .W civicu sterownik zamontowany jest w środku kabiny pomiędzy nogami pasażera a kierowcy Czyli pod konsolą środkową blisko komory silnika.Mierzyłem wszystkie przewody i żaden nie wykazał większego oporu niż 1 ohm ,jak się okazało ktoś kto montował alarm...
Wiązka
Bloki pomiarowe na vag 5053 Ogólne:1 1-a)RPM,b)temperatura płynu chłodzącego silnik,c)wartość kontroli lambda (%) (regulacja wtrysku),d)wartość osiągnięta(10110011) 2 i 3 Systemy z czujnika ciśnienia kolektora ssącego: 2-a)RPM,b)obciążenie (%),c)Średni czas wtrysku (ms),d)ciśnienie na kolektorze wlotowym (Mbar) 3-a)RPM,b)ciśnienie na kol.wlotowym (Mbar),c)kąt...
Próbował ktoś odczytywać bloki pomiarowe airbag tym testerem? Funkcja jest ale po próbie odczytu pojawia się: Operate Fail, testowany samochód to VW Passat B5 FL 2001r.
Przeinstalowałem nawet aplikację Wearfit Pro (to, ze beznadziejna to inna sprawa). Jednoczesny pomiar ciśnieniomierzem cyfrowym z opaską pokazał 148/86, natomiast zegarkiem 110/70 Dodano po 27 Ciekawostka znaleziona na ALi. Zegarek z pompa powietrzną i airbagiem :) https://www.aliexpress.com/item/10050076...
A wiesz może jak sprawdzić czy elektrycznie napinacz jest sprawny ? Szczególnie mnie interesuje dlaczego mierzone są dwie wartości, rezystancja i pojemność. W żadnym innym samochodzie z czymś takim się nie spotkałem, zazwyczaj mierzy się tylko rezystancję zapłonnika, jak został odpalony albo nie ma przejścia w kablach to wynosi wtedy nieskończoność...
Może masz racje. Pod ręką miałem sterownik airbag, po teście własnym pobiera 0,6 A Ale zauważyłem coś innego. Zrobiłem pomiar tym amperomierzem ryżowym i multimetrem , i wychodzi na to że pomiar ma tylko na drugim i trzecim segmencie,(pomiar pokrywa się z multimetrem ) tylko tam po między powinna być kropka,a jej nie ma. To by się zgadzało jak by miał...
Witam. Mam problem z samochodem Audi A3 8L 1997. Świeci się kontrolka poduszek a po przeskanowaniu wyskakuje błąd 00532 - Supply Voltage B+ 07-10 - Signal too Low - Intermittent. Czytałem sporo o tym błędzie ale nigdzie nie znalazłem co go praktycznie powoduje. Gdy sam przystąpiłem do diagnostyki to znalazłem taki problem - zasila go szaro-biały kabelek...
Podłącz vaga i wejdz w blogi pomiarowe. Sprawdz rezystancje poduszki pasażera powinna 3 ohm wyświetlać lub jako rezystancja prawidłowa lub za wysoka. Popraw styki przy poduszce pasażera pod schowkiem jednocześnie podłączoną do naboju i w dużej żółtej kostce. Podczas odpinania i podłączania obserwując logi czy zmieniają się wartości.
po zapłonie jest wciąż ale robi się 2.5 ohma Nie rozumiem. Jesli cos sie zmienia, to potrzebny jest pomiar napiecia. W zasadzie, jesli jest masa na 1 i napiecie na 4, to swiece powinny grzac. Co mowi ECU na ten temat? Przekaznik jest monitorowany (linia na pinie 5) przez ECU. Zmienia się minimalnie ale zarówno bez jak i po zapłonie 0V . Do tej pory...
Pokaż nr sterownika jaki widzi program. Skoro pokazuje że rezystancja jest zbyt duża to znaczy że obwód jest otwarty. Skoro nie ma różnicy po podpięciu rezystorów to zewrzyj ze sobą przewody we wtyczkach - powinno wtedy pokazać że rezystancja jest zbyt mała. 2,2 Ohm jest OK. Mierżąc miernikiem dochodzi Ci jeszcze rezystancja przewodów miernika. Najlepiej...
Poduszka kierowcy. Wejdź w bloki pomiarowe i tam będzie lepiej widać. Uszkodzona poduszka lub taśma pod kierownicą.
Więc pozostają luźne piny we wtyczce. czy do tak starego auta produkują jeszcze te airbagi i można je nabyć Pewnie można - tyle że raczej nie będziesz zainteresowany, ze względu na cenę. czy gdy złapie błąd i pali się kontrolka, to w razie wypadku kontroler jest zablokowany czy jednak próbuje odpalić - co odpali to odpali, co nie to nie. Zdaję sobie...
Radio ma pamięć podłączoną na stałe "bezpośrednio" do akumulatora (poprzez skrzynkę bezpieczników oczywiście). Problem Będzie po stronie + lub - Rozumiem że nigdy nie było problem z kręceniem rozrusznikiem? Jeśli tak to masa silnika jest w porządku. Brak dobrej masy pomiędzy karoserią a instrumentami, lub coś po stronie + (znacznie więcej poszukiwań)...
Miałem podobnie w VW, co jakiś czas wywalało błąd poduszek, a dokładnie, że poduszka pasażera jest wyłączona z kluczyka w schowku. Wymontowałem przełącznik i na stół, a że jestem elektronikiem, to przed demontażem wykonałem pomiary rezystancji na stykać w dwóch położeniach i poprawiłem wszystkie luty cyna ołowiową. Po tym zabiegu okazało się, że w jednym...
Czy w module licznika też nie ma błedów. A podczasz awarii w blokach pomiarowych nr 125 lub wyższych masz stałe 1 przy komunikacji z innymi modułami.
Każda Astra G wychodziła fabrycznie z ABSem i airbagiem. W każdej wersji. Więc jak możesz nie mieć ABSu?
O jakie parametry pytasz? W blokach pomiarowych? Sprawdzę jutro.
czujniki przyspieszeniach znajdziesz w sensorach ( sterownikach ) airbag
Bez testera nie robi sie airbagow.
No teraz pytanie czy błąd jest stały czy tylko w pamięci sterownika AIR-BAG i wystarczy go wykasować (bo np był demontowany AIR BAG pasażera). Jeśli jest obecny/stały to z jakim kodem przyczyny (zwarcie, przerwa, rezystancja za duża ,za mała). Mając VCDS można wejść w bloki pomiarowe i zobaczyć jaką rezystancję zapalnika widzi moduł sterujący. PS Auto...
JAk chcesz sprawdzić VCDSem czy VAGiem to bez opornika da radę - raz robisz zwarcie zamiast poduszki a raz zostawiasz odpiętą wtyczkę. Wtedy masz info o zwarciu/zbyt małej rezystancji lub o obwodzie otwartym/zbyt dużej rezystancji. Widać to po błędach jak i w blokach pomiarowych. Nie bój się robić zwarcia bo sterownik jest na to przygotowany.
W sterowniku sa zazwyczaj dwa duze kondensatory na 3300uF + przetwornica napiecia. Koncowki mocy to uklady ASIC i co w nich jest to chyba nie wie nikt. Co do testowania sprawnosci tych koncowek to jakos na pewno sie odbywa ale fakt, ze producent nie gwarantuje ponownego zadzialenia daje do myslenia, prawda? 1. Nie znamy dokladnie budowy wewnetrznej...
Jeśli chodziło o grupę 125/126 w Blokach pomiarowych w module (19) CAN GATEWAY to przy każdym mam Brake Electronics (J104) - ABS 0 Instrument Cluster (J285) - Instruments 0 Airbag System (J234) - Airbag 0 Steering Aid (J500) - Steering 0
Kolego na początek podpiąć komputer i zerknąć na błędy , następnie podgląd parametrów w blokach pomiarowych . Będzie wszystko jasne .
o boże ,a od czego są bloki pomiarowe?patrze i widzę nie? niektóre tutaj teorie są normalnie śmieszne ,niektórzy powinni się zająć ogrodnictwem ,potem usłyszymy w wiadomościach że auto nagle zjechało na lewy pas pod inny samochód,bo pewnie czegoś ktoś nie dokręcił ,i jeszcze poducha nie wystrzeliła bo jakiś magik bawił się srs
Wymiana czujnika na inny na 90% zakończy się błędem mówiącym o nieprawidłowym wykonaniu adaptacji czy nastaw podstawowych - czego nie idzie zrobić w używanym sterowniku. Chodzi tutaj o to że czujnik ma nr indexu, który widać w blokach pomiarowych w programie a nie widać go na naklejce przez co nie wiadomo z jakim indexem kupuje się czujnik. Jedną z...
Błąd stały czy odległy? Zezwolenie na start jest? co wiać w blokach pomiarowych? Jakie ciśnienie paliwa?
to jest tylko blok pomiarowy ta funkcja??ktora juz uruchamialem ?
zaczynamy od pomiarów zasilania tak jak kolega wyżej napisał-vin zostaw w spokoju narazie
Nie wiadomo co kupisz i nie wiadomo z jakim wyposażeniem był dawca. Inna końcówka to możliwe że będzie inna wtyczka, inne kodowanie, inna ilość poduszek. Sterownik jest zablokowany więc nie skasujesz błędów ani nie wywołasz nowych. Jedynie powinno być w blokach pomiarowych widać stan poduszek - czy widzi czy nie.
Zobacz w momencie występowania problemu blok pomiarowy 125. I powiedz co tam masz, 0 czy 1
witam, czy ktoś spotkał się może z takim przypadkiem jaki ja mam w Audi A6 c5 , kontrolka airbag świeci się, nie gaśnie , w sterowniku airbag brak błędów, w zegarach również brak błędów, a to co podejrzewam to zaobserwowane w blokach pomiarowych wartości : Occupied Seat Sensor Pass, Side Too High Belt Inquiry Front Driver Side Too High Belt Inquiry...
Dwa cienkie czarne kable do tej klemy wchodzą. Mierzyłes przejście na pinach zapalnika i przejscie aż do sterownika Airbag? Przy zdjętej wtyczce pamiętaj o sprężynkach zwierających piny, trzeba je odchylić do pomiaru. Ma tam być parę ohm. Załóż ale okulary ochronne i rękawice, co prawda omomierz nie odpali Klemy, ale lepiej być ostrożnym.
elm327 airbag mazda airbag opornik airbag
liczyć pakiet opóźnić start głośnik zmiana biegów lanos
samsung ue43nu7022k samsung ue43nu7022k
Rezystancja żarówki 100W/230V - zimna i gorąca Nissan Primera P12 1.9 dCi błąd P0670 - auto nie odpala