Ja bym się nie bawił w analogówke ... Sam zrobiłem stację meteo podłączoną do serwera , dane zbierane były do bazy danych mysql a stronka z odpowiednimi skryptami wyświetlała wyniki w postaci wykresów ( gnuplot ) oraz wskaźniki we flaszu bieżącą pogode. Zastosowałem mikrokontroler atmega8 pomiary temp czujnik DS18B20 pomiar wilgotności czujnik analogowy...
W wózkach widłowych samo ciśnienie nie wystarczy. W wagach wózkowych stosuje się pomiar różnicy ciśnień oraz jak dobrze pamiętam przepływ (jest to zrobione na dodatkowym zaworze obejściowym do spuszczania oleju - jest to zrobione na starej hydraulice - raczej nie do zaaplikowania w nowych rozwiązaniach z serwozaworami i kontrolą ciśnienia w najnowocześniejszych...
Witam, zegarki tego typu nie mierzą ciśnienia tętniczego. Spojrzyj jaka jest budowa sensora 2xLED i fotodiody, to pomiar pośredni i próba znalezienia korelacji między przepływem podskórnym (czujnik wykrywa zmiany absorpcji) a realnym ciśnieniem tętniczym za pomocą algorytmów matematycznych. To jest "przewidywanie" wyniku a nie jego pomiar. Jest to analogia...
wtryskiwacz do pomiaru jest napewno zmodyfikowany tzn. nie posiada igły w końcówce, a pomiar będze wiarygodny i ile zachowasz warunki prawidłowego pomiaru. Jeżeli chcesz ocenić stan silnika to należy zastosować kilka zasad : 1 silnik zimny po postoju min. 8 godzin, wymóg ten związany jest z dokładnym obcieknięciem oleju z gładzi cylindrów i utratą temperatury....
http://obrazki.elektroda.pl/6530112600_1... Przedstawiam schemat, oraz praktyczne wykonanie urządzenia do pomiaru ciśnienia i temperatury zbudowanego w oparciu o cyfrowy przetwornik MS5534 firmy Intersema Sensoric. Konstrukcja powstała 4 lata temu. Składa się zaledwie z 7 elementów. Oprócz przetwornika MS5534 w układzie wykorzystano...
ten zetor ma jeszcze hamulec skrzyni który właśnie działa po wciśnięciu sprzęgła. przed rozbiórką na rozgrzanym oleju obowiązkowo pomiar ciśnienia na mikropompce. na żółwiu i na zającu.bo może być wcale nie tego przyczyna. zobacz najpierw czy to hamulce nie zacinają, odpuść je śrubami z tyłu oba koła i wtedy pojeździj. uszkodzony wzmacniacz zazwyczaj...
Tutaj pomiar ciśnienia nie zawsze pokazuje pierścieni....Tutaj na branie oleju liczą się fakty grupy vw czyli pierścienie głównie...
Ano przewaga jest taka że urządzenie z mojdomek, mierzy poziom za pomocą różnicy ciśnienia, pomiar jest dokonywany za pośrednictwem rurki (słupa wody) a wada urządzenia jest taka że jak to powietrze lubi się utleniać w wodzie więc z czasem trzeba tą rurkę wyciągnąć i napowietrzyć. Urządzanie kolegi jest prawdopodobnie ultradźwiękowe i bardzo dokładne...
Podstawa to pomiar ciśnienia. Wymieniałeś coś jeszcze, czy tylko same tarczki?
Poszukujemy przyrządu do rejestracji ciśnienia wody w elastycznych (gumowych) rurach w zakresie 0,5 do 5 barów (0,05 do 0,5 MPa) przy przepływach laminarnych. Z góry dziękuję za wszelką pomoc.
Cześć wszystkim :) Mam pewien problem związany z wykorzystaniem świecy żarowej zintegrowanej z czujnikiem ciśnienia. Mam dostęp do takich świec, ale nie mam pojęcia jak je podłączyć w sposób umożliwiający odczyt wartości ciśnienia jakie mierzy. Świece te przeznaczone są m. in. do nowszych silników FIAT-a, aczkolwiek częściej można znaleźć o nich informacje...
Moim zdaniem, podstawowe badanie w takich przypadkach to pomiar ciśnienia sprężania, połączony z próbą olejową.
Komputer, pomiar ciśnienia różnicowego.
Pomiar pulsu wiem jak jest robiony. Nowe opaski podają jeszcze ciśnienie. Wyświetlana wartość ma coś wspólnego z rzeczywistością. Więc nie jest to tylko marketing.
Jeśli bierze olej, to pomiar ciśnienia sprężania i być może wymiana pierścieni.
Fajnie a jest tam pomiar ciśnienie (w tym zestawie) w układzie żeby sprawdzić czy jest go wymagana ilość?
Witam, silnik pracuje nie równo na wolnych obrotach, słychać tak jakby cykanie wtryskiwaczy, poza tym, zapala bez problemu, ma moc, nie zapala się kontrolka check engine. Pomiar ciśnienia za pomocą komputera wskazuję wartości od 290 bar do 400 bar, mierzyłem też ciśnienie na trzech innych autach z tym silnikiem, tam ciśnienie było stałe gdzieś na poziomie...
Witajcie Walczę trochę z rzeczą banalną, ale widać diabeł tkwi w szczegółach. Wykonuję pomiar ciśnienia przy pomocy układu [url=http://www.nxp.com/assets/documents... Napięcie pomiędzy OUT+ i OUT- osiąga 0-40mV w zależności od ciśnienia. Zbudowałem prosty wzmacniacz różnicowy taki jak np. tu: [url=http://www.electronics-tutorials.ws...
Jedyne co mi się ani troche nie pokrywa, to pomiar ciśnienia, raz jest zbliżony do wyniku na faktycznym ciśnieniomierzu, a raz odskakuje w krainę fantasy... Pod tym względem zobacz sobie: HUAWEI Watch D2 Piszą że ma: "Huawei presents the Watch D2 at Medica fair- a smartwatch with medically certified blood pressure and ECG measurement." A pomiar ciśnienia...
Witam serdecznie Czy jest ktoś z użytkowników kto wie jak wykonać taki pomiar. Aparatura schemat jej podłączenia. Bardzo proszę o pomoc.
O tak na przykład taki renault w świeżych modelach stosuje port serwisowy wysokiego ciśnienia na przewodzie niskie ciśnienia, a pomiar wysokiego ciśnienia jest tylko za pomocą diagnoskopu. No cóż życie pędzi do przodu, ale dzięki temu na co dzień korzystamy z różnych bajerów :D
Może być uszkodzony zawór a może pracuje na granicy zadziałania bo masz domyślnie wysokie ciśnienie w instalacji wodnej. Pomiar ciśnienia jałowego rozwiąże zagadkę.
Tak bardzo ważne. Tak jak pomiar ciśnienia doładowania.
Pomiar ciśnienia na zasilaniu pompy wysokiego ciśnienia dużo wyjaśni.
To jszcze pomiar ciśnienia paliwa i podgląd bloków pomiarowych . ( ciśnienie paliwa , wał i inne ) Chyba ze w sterowniku zrobione dtc off to nie zobaczysz .
07.97 miały pomiar ciśnienia doładowania w komputerze silnika często wężyk się zapychał starym olejem lub gnił i pękał trzeba to sprawdzić. rozbierz kompa wymień wężyki i wymyj. niewłaściwy pomiar ciśnienia doładowania w/w czujnikiem powodował takie zachowanie silnika i błędy które opisałeś.
Skoro po podmianie pompy faluje ci ciśnienie to albo problem z zasilaniem samej pompy w paliwo, albo masz wciek paliwa na wytryskach. Ewentualnie coś z wiązką . Nie steruje dobrze pompa. Jak i sam pomiar ciśnienia może być zafałszowany.
Pomiar ciśnienia sprężania ? Nie wiem jaki to silnik, ale ciśnienie rzędu 7 atmosfer powinno być OK.
Było by słychać tłuczenie ale silnik by chodził na wszystkie gary.Duża korekta to może sam wtrysk a może ciśnienie,może szklanka. Wykonaj pomiar ciśnienia, zdejmij pokrywę zaworów,obejrzyj wałek i szklanki. Bo z pisania nic się nie zrobi.
Witam Skoro siłowniki są po remoncie, to trzeba zrobić pomiar ciśnienia pompy czy daje prawidłowe ciśnienie .
Na początek demontaż i kontrola wtryskiwaczy. Pomiar ciśnienia sprężania w cylindrach.
Odczyt synchro oscyloskopem , pomiar ciśnienia na pompie tandem ,spadek napięcia podczas kręcenia i prąd "zjadany" przez rozrusznik to by była diagnoza. A tak to sobie możecie wymieniać z mechanikiem aż traficie. W sumie jak się na to godzisz to nie miej potem do niego pretensji.
OPIS URZĄDZENIA SPN 3946 WYSOKOCIŚNIENIOWA CHŁODNICA POWIETRZA DOŁADOWUJĄCEGO Wskazanie błędu: Centralna lampka usterek świeci stale na czerwono w trakcie jazdy i postoju (priorytet 2) Błąd OBD P1095 Strategia monitorowania: Kontrola działania termostatu/ów w wysokociśnieniowej chłodnicy powietrza doładowującego i zaworu odcinającego / redukcji ciśnienia...
Witam. Potrzebny będzie pomiar ciśnienia sprężania.
odpalone i nic się nie działo pochodziła z godzinę i nic. Pomiar ciśnienia oleju zaczyna się od 2 tys. obr\min. Poniżej tych obrotów w silniku nie będzie oleju i kontrolka ciśnienia nie zaświeci się a silnik się zatrze. Pomiar ciśnienia oleju manometrem wiele wyjaśni.
Jak boisz się ryzyka zegar i pomiar ciśnienia jak się nie zgodzi omijaj go szerokim łukiem.
Z jakiejś przyczyny to podciśnienie jest niewłaściwe , nieszczelność , rozregulowana (uchylona )przepustnica , czy też stan silnika = pomiar ciśnienia sprężania .
Witam, dzisiaj robiłem pierwszy raz pomiary ciśnienia sprężania w dwóch autach i sam nie wiem co o tym myśleć, wyniki poniżej. Przyrząd wyskalowany mam w kqf/cm2 lub kgf/cm2 (rosyjski). Przelicznik na bary to jakieś 1,1/ 1,05 z tego co czytałem. Jeśli się mylę to niech mnie poprawi!!! Silniki rozgrzane, zawory ustawione prawidłowo, pomiary były powtarzane...
Wygląda na to, że sprężarka przestała tłoczyć. Pomiar ciśnień wyjdzie 4 do 5 LP i 6-8 HP, w mojej ocenie.
No to jak kolega Fyszo wie dlaczego inny pomiar niż za pomocą mokrej szmatki się nie sprawdzi? Czekam na pomysły dlaczego mokra szmatka ma przewage.
Inny kod silnika, ale w ostatnim poście są screeny jak przebiega pomiar ciśnienia na tandemie. https://a4-klub.pl/topic/429757-b7-brb-j...
Pomiar ciśnienia na wstępnej,tandem , i grupy 13.18.23 to mnie się wydaje że to podstawa by co dyskutować przez forum. A gniazda t opowinieneś ocenić przed montażem .Czujnik trzeba sprawdzić jasne ,choć nie wiem czy to pasuje do objawów.
Pierwsze układ zapłonowy do przegladu. Kuny np lubią podgryźć kable. Druga sprawa to pomiar ciśnienia sprężania AKL już trochę lat ma i mozliwe że coś się skończyło.
Zanim rozbierzesz silnik jeszcze raz sprawdzić rozrząd i pomiar ciśnienia w cylindrach po wyłączeniu pompy paliwa. Zanosi się na zgon silnika.
Witam. Jeżeli przy próbach pompa nie uzyskuje nominalnego ciśnienia i już przy ciśnieniu 80 bar brakuje mocy napędowej to należało by przeliczyć dokładnie wydajność tych pomp. Domyślam się, że sekcje tych pomp są połączone równolegle i ich sumaryczna wydajność może być dużo wyższa jak 30 l/min.
Ło matko i córko .....pozwolisz że się wtrace i nie gniewaj się normalnie nie wierzę, cenisz forum twój pierwszy wpis jeden z drugim z kolegów ci pisze jak możesz zrob pomiar ciśnienia oleju a ty jeździsz do swojego mechanika rozumiem przywiązanie od zawsze ci pomagał każdy w rodzinie do niego jeździł i dziś widać że jest mądrzejszy o następne doświadczenia...
Wymiana filtru paliwa - co 30 000 km lub co 2 lata, sprawdzenie pompy - pomiar ciśnienia i wydatku.
Pomiar ciśnienia paliwa w tym silniku jest prosty-na magistrali jest zaworek Schradera, taki sam jak w kole.
Dziękuję za odzew. Jak sprawdzić czy silnik nie jest nadmiernie zużyty? Pomiar ciśnienia sprężania.
Pomiar ciśnienia jest konieczny, ale wcale nie musi być przy filtrze. Można dać osobny króciec gdzieś między filtrem a listwą wtryskową.
Pompowtrysk 4 podejrzany. NIe pompowtrysk a cylinder. Dodałbym do tego pomiar ciśnienia na tandem. Pompowtrysk też dlatego sugeruje zamianę miejscami 3 i 4 pompki. Wtedy będzie wiadomo czy pompka czy gar.
proponuje pomiar ciśnienia paliwa , a następnie pomiar kąta wyprzedzenia zapłonu , kontrola jest dynamiczna i przy bodajże zdjętej kostce czujnika temperatury (to ten z niebieską głowicą i dwoma pinami) jutro sprawdze procedure i moge ci ją przesłać
aby mieć 100% pewność musisz wykonać przynajmniej 2 układy kontrolujące poziom , jeden roboczy ( dozór poziomu ) drugi zabezpieczający ( kontrola poziomu max ) , zasadnicze pytanie to czy chcesz skorzystać z gotowych rozwiązań czy samodzielnie wykonać układ i za ca za tym idzie koszty jeżeli chodzi o same rozwiązania układowe to można podzielić je następująco...
Jakiej rady oczekujesz? Manometr w listwę paliwową, pomiar ciśnienia paliwa i diagnostyka komputerowa. Samemu podstawowymi narzędziami nie masz szans tego naprawić.
Samochód w czasie jazdy zgasł. Ten błąd nie powinien "zgasić" auta... Może pomiar ciśnienia sprężania...
Przeskoczył rozrząd i nie ma kompresji skoro nawet na paliwie podanym z strzykawki nie zapala.Wykonaj pomiar ciśnienia sprężania manometrem.
No tak, można podejrzeć, pomiar ciśnienia paliwa już poza zakresem, wartości z przepływki też... Jedyna sensowna metoda, to kolejność o której pisałem..
Przez te 5 dni sprawdziłeś tylko stan filtru. A pomiar ciśnienia gdzie? Chcesz pomocy, napisz jakie masz ciśnienie na wyjściu zewnętrznym. Przyczyn może być wiele począwszy od uszczelniaczy kończąc na samej pompie.
Pomiar ciśnienia na tłokach był ? jak poprzednie wtryski lały ,to tam już tłoki wypalone albo pierścionki lichawe ,zacznij od pomiaru ciśnienia
Ciśnienie oleju powinieneś mieć 2bar-y przy 2000obr/min. I taka informacja ode mnie, żebyś przed pomiarem nagrzał silnik do min. 90*C i dopiero wykonał pomiar ciśnienia. Jeśli będzie ok (napisałem), to w ów czas wymień czujnik i będzie ok.
Witam, przymierzam się do zrobienia pomiaru temperatury przegrzania (ciągłe), pomiar ciśnienia i temperatury. Pomiar temperatury to sprawa prosta a pomiar ciśnienia ; absolutne czy tylko nadciśnienie. Proszę o jakieś wskazówki uwagi.
O jakim filtrze mówisz? Zamarza Ci parownik więc tutaj nie wina w ustawieniach. Co z dyszą rozprężną? Przydał by się pomiar ciśnień w czasie pracy klimatyzacji po stronie LP i HP.
Szukaj lewego powietrza w dolocie. Olej pomiar ciśnienia sprężania bo nie tutaj jest problem. Na pompie wspomagania powinien być czujnik, odłączę wtyczkę od niego, powinno trochę pomóc. Dość często ten czujnik się uszkadza.
Jak masz 200k to jednak w stronę filtra bym spoglądał. Należy wykonać pomiar ciśnienia roznicowego na biegu jalowym, podczas jazdy oraz przy tzw odcince, znając parametry ciśnień można określić stan filtra. Dodatkowo weryfikacja stanu egr. Dodano po 1 Duże znaczenie ma jak jest użytkowany samochód. Długie trasy bez gaszenia czy krótkie po mieście i...
Niewłasciwa praca zaworu rozprężnego. Rozprężanie czynnika nastepuje w kompresorze, a nie w parowniku (bloku osuszania). Pomiar ciśnienia ssania i tłoczenia niezbędny. Nadmiar czynnika możliwy, ale mało prawdopodobny.
Pomiar ciśnienia powie wszystko. Jeśli by było uszkodzenie po stronie mechanicznej szkrzyni. To na którymś biegu by jechał. Dodano po 1 Tak mi teraz się przypomniało. Nad pedałem sprzegła masz czujnik włącz/wyłącz sprawdz go. Miałem kilka razy, że przestał działać i sterownik widział, że sprzęgło jest wciśnięte
Pewnie pompka poszła z dymem. Warto by pomiar ciśnienia paliwa zrobić. A z tym wtryskiwaczem to pewnie odcina go przekaźnik a nie emulator i wywala błąd.
Tyle że to pojawiło się po wymianie filtru, a także oleju. Jeśli filtr od Filtrona, to do wymiany. Olej wlany taki sam? Pomiar ciśnienia oleju, możliwe zablokowanie zaworu regulującego ciśnienie.
Tylko że mi to jakoś nie gra z tymi objawami. Dlatego wezwij serwis. Zrobiłeś co mogłeś. I tak dużo. Kolejne rzeczy sa już w kompetencjach serwisu. Pomiar ciśnienia gazu (statyczny i dynamiczny). Pomiar i analiza spalin. Skoro nie rozumiesz dlaczego przy cwu wykrywa a przy co nie - to już dyskwalifikuje dalszą Twoją pracę. Dlatego że cwu grzeje z pełną...
Zrób pomiar ciśnienia na każdym cylindrze na sucho i z próbą olejowa jeżeli będzie na którymś słabe ciśnienie to bez do zbierania silnika może Ci z całego serca polecić ceramizer do silnika sprawdzony produkt
Kiedyś analizowałem budowę i szerokości kanałów zasilających w olej. Z tego, co pamiętam, jest zastosowany bardzo restrykcyjny kanał zasilający głowicę, dlatego to ciśnienie jest, jakie jest. 99% aut ma pomiar ciśnienia oleju na bloku. Nawet stare 1.9 TDI Bxx miały bliźniacze bloki i pomiar ciśnienia na bloku, nie głowicy.
Manometr jest dodatkowym punktem gdzie może dojść do wycieku czynnika, a wierz mi że wymieniłem już wiele nieszczelnych. Sam pomiar ciśnienia nie ma odwzorowania dla ilości czynnika i poprawnej pracy. Do tego potrzeba wielu innych danych jak temperatury i wysterowanie podzespołów agregatu skraplającego.
Tu wszystko w porządku. Wypadało by sprawdzić ciśnienia LP (czy schodzi poniżej 3 bar) i czy te 8 bar na wysokim jest prawidłowe. Wygląda na to że sprężarka nie robi różnicy ciśnień (nie pompuje). Ale to potwierdzi pomiar ciśnienia w porcie LP. Wyprzedzając fakty czasem jest to sam zwór regulujący wydajność sprężarki (n280) albo sama sprężarka (jest...
Cześć poszukuje zbiornika zamkniętego 30-40 litrów do którego ma być pompowana woda przez 2 pompy. Czy ktoś pomoże dobrać taki zbiornik? Poza tym chce mierzyć ciśnienie w tym zbiorniku. Chciałbym też pomoc w doborze tych pomp i jakie ciśnienie wytwarza w tym zbiorniku?
Jeśli tłokowa hermetyczna to kierunek nie ważny jeśli to scroll praca w odwrotną stronę będzie dużo głośniejsza. W razie braku pewności to pomiar ciśnienia. Wiesz ze jeśli coś jest przewidziane do mroźni to nie koniecznie nadaje sie do chłodni.
Problem rozwiązany. Ale mam więcej pytań, jakie ustawić ciśnienie w jakich warunkach? książka mówi o 12MPa, ustawiłem próbnie na szybko na zimnym oleju 10MPa przy 800RPM. Problemem było najprawdopodobniej uszczerbienie stożka na końcu tłoczka. Ogólnie mam jakąś regulowaną śrubą wersję rozdzielacza. https://obrazki.elektroda.pl/1322537000_...
Sprawdzaliśmy uszczelkę pod głowica tez bez zarzutu Jak to "sprawdziliśmy"? Jak się sprawdza uszczelkę? Uszczelkę pod głowicą można jedynie wymienić, jest jednorazowa. Każde zdemontowanie głowicy, to nowa uszczelka. Odnośnie awarii, to na początek zrób pomiar ciśnienia w cylindrach.
Coś się dzieje z 4-tym cylindrem, albo słabsze sprzężanie, albo uszczelniacz pompki, albo sama pompka. Ujemna synchronizacja zwiększa wskazania spalania. Będziesz robił sam czy mechanik? Na początek proponuję regulacje pompek i poprawa konektorkow w wtyczce pompki oraz pomiar ciśnienia sprężania, przy okazji wymienisz świece.
Można napompować powietrzem, ale zalecany jest azot, jest bardziej obojętny dla gumowej membrany. Pompowanie i pomiar ciśnienia powinno odbywać się bez ciśnienia wody w naczyniu (najlepiej zakręcić zawory dopływowy i odpływowy od CO i spuścić ciśnienie wody w piecu).
Czy ktoś zna jakiś fajny układzik (elektroniczny-cyfrowy) do pomiaru ciśnienia atmosferycznego?
Witam Skoro po około 10 sek. - to podłącz oscyloskop pod pomiar ciśnienia - zobaczysz wykres i wsio jasne. pozdrawiam piotrek P.S. Zdrowych świąt- bo wesołe zawsze da się zrobić .. :idea:
W twoim aucie nie ma klasycznego sprzęgła z elektromagnesem na kompresorze. Tutaj masz tylko sprzęgło zrywalne które uszkodzi się gdy wirnik kompresora będzie stwarzał zbyt duży opór. Dość częsty przypadek w tych autach to zerwane sprzęgło z powodu zatarcia się kompresora. Przy takim rozwiązaniu kompresor kręcisz się cały czas gdy pracuje silnik. Kompresor...
(at)bb57 na pewno zaszkodzi jeżdżenie na tym co jest. Pomiar ciśnienia dopiero po wymianie bo teraz to tam masz mazut a nie olej. Na pierwszą wymianę po takim zapuszczeniu wlej jakikolwiek 10W40, niech pochodzi, zmierz ciśnienie, przejedź się. Możesz później upuścić z litr oleju i uzupełnić naftą albo ON i jak tak sobie pochodzi z 10-15 minut to wtedy...
Tak jak wyżej , pomiar ciśnienia sprężania na cylindrach, możliwe duże zużycie silnika.Filtr paliwa / gazu - czysty ? Konkretna odpowiedż byłaby gdybym znał typ silnika / numer/ wtrysk mono czy wielopunktowy, jaki sterownik / ECU/?
witam, jakie programy i urządzenia są potrzebne aby zmierzyć charakterystykę przenoszenia, ciśnienie akustyczne....generowany przez urządzenia audio w samochodzie lub w domu?? ingor
Dziękuję wszystkim osobom za zainteresowanie tematem i za pomoc. Więc tak, pomiar ciśnienia oleju w skrzyni biegów (w miejscu czujnika) był mierzony zegarem o zakresie do 200 barów, to był błąd! Wskazywał błędny pomiar. Po zamontowaniu innego przyrządu o mniejszym zakresie (dokładniejszy) do 30 barów, przyrząd pokazał 18 barów, czyli ciśnienie jest!...
Chodzi o to czy cos w ogóle leci , węże IC wszystkie oczywiście sprawdzałeś?
czujnik ciśnienia powietrza działa na zasadzie pomiaru ilosci obrów koła .. odpowiada za to abs Rewelacja, wiesz że dzwonią ale nie wiesz w którym kościele. Chciałeś napisać "pomiar ciśnienia działa...itd" Odpowiedzi dla pytającego. 1. Tak. 1a.Nie ma takiej opcji, to nie kluczyki. 2. Będzie waliło błędem na desce
Skoro chodzi na wolnych obrotach a po dodaniu gazu gaśnie, za maławydajność układu zasilaniapaliwem. Pomiar ciśnienia paliwa. Czy auto długo jest zagazowane? Czy wcześniej było dobrze,odjakiego czasu to się dzieje? Czy jest różnica czy silnik zimny czy ciepły?
Cały czas skupiasz się na procentowym zapełnieniu DPF, ale jakie wartości pokazuje czujnik ciśnienia spalin? Tak jak napisał T5, multimetr i pomiar napięcia zasilania, masy i wartości pomiaru przy czujniku ciśnienia spalin. Przy pomocy drugiego multimetru pomiar równoległy przy wtyczce ECU, aby się upewnić że nie giną gdzieś po drodze Volty. Manometr,...
hej narysowalem ci jak sie ma czujnik cisnienia oilu w polonezie moze sie na cos przyda;) opisze jeszcze jak to mniej wiecej dziala: Uklad kontroli skalada sie z : -lampki kont.cisnienia oleju -manometru,wsk.cisnienie oleju w silniku w danej chwili Po obroceniu kluczyka w stacyjce prad plynie z akum.przez wylacznik zaplonu ,bezpiecznik, lampke kontrolna...
Jak odłączy przewod, to nie będzie ciśnienia i efekt nie nastąpi. Niech tak zrobi, jednak trzeba dbać aby ciągle sprężarka się włączała i była obciążona ciśnieniem. Do korka manometr, dość dokładny i pomiar ciśnienia, po 20 minutach na wolnych obrotach powinno być już widać efekty.
Czy wymieniając głowicę sprawdziłeś jej szczelność? Większość dostępnych na rynku tanich głowic posiada pewien mankament zwany niedotartymi zaworami. Zrób pomiar ciśnienia sprężania na zimnym i gorącym silniku. Zapewne zawory są nieszczelne, a ciśnienie z komory spalania ucieka. Jeśli w dolot to zawór ssący, jeśli w wydech to zawór wydechowy. Jakie...
Co za różnica, czy olej ma 70 czy 90 stopni jak ciśnienie co najmniej o połowę niższe od prawidłowego przy wyższych obrotach
Pomiar spadku ciśnienia na filtrze, zabarwienie indykatora wilgoci czynnika w wzierniku cieczy, pomiar zakwaszenia oleju.
Zrób pomiar ciśnienia po stronie wysokiego i niskiego. Podaj tu co wyszło i wtedy będzie już coś wiadomo. Prawidłowe czujniki założone ? czemu wymieniałeś czujniki ? objawy były jak wyżej ? czy po wymianie czujników takie coś się zaczęło.
Witam. Jeżeli wydmuchuje spod korka oznacza to zużycie pierścieni oraz tłoków. Może nawet znacznemu zużyciu uległy cylindry. Podejrzewam, że ciśnienie spreżania jest za małe i dlatego ciężko odpala. Tak jak napisał (at)1 Marcin, pomiar ciśnienia sprężania wyjaśni sprawę.
Dobre masz. Na wszystkich jednakowe?
Witam! Przerabiałem ten temat trzykrotnie. Za pierwszym razem straciłem dwa dni na różne testy. W każdym przypadku wina nieszczelnego zaworu wydechowego na kulejącym cylindrze. Co dziwne pomiar ciśnienia sprężania nie wykazał dużej różnicy.Dopiero zalanie komór spalania potwierdziło nieszczelność zaworu. Niestety głowicę trzeba zdjąć:cry:
Witam,jeżeli mogę coś zasugerować miałem kiedyś przypadek,że prąd na świeczkach był prawidłowy a przyczyną była uszczelka dmuchnięta pod głowicą między cylindrami Dodano po 1 pomiar ciśnienia na cylindrach jak najbardziej wskazany
pomiar pomocą termopary pomiar pomocą komputera pomiar pomocą oscyloskopu
kombajn claas dominator pompa wspomagać renault laguna wymiana pierścień tłokowy
bateria kosiarki bateria kosiarki
Sterowanie dwoma silnikami z jednej kasety sterującej Docieranie silnika VW LT 2,5 po remoncie głowicy