To jszcze pomiar ciśnienia paliwa i podgląd bloków pomiarowych . ( ciśnienie paliwa , wał i inne ) Chyba ze w sterowniku zrobione dtc off to nie zobaczysz .
proponuje pomiar ciśnienia paliwa , a następnie pomiar kąta wyprzedzenia zapłonu , kontrola jest dynamiczna i przy bodajże zdjętej kostce czujnika temperatury (to ten z niebieską głowicą i dwoma pinami) jutro sprawdze procedure i moge ci ją przesłać
Czy Kolega na pewno wie,że ten silnik ma turbo doładowanie? Szukać w zasilaniu paliwem , jeszcze raz dobry pomiar ciśnienia paliwa i regulator ciśnienia. Wtryski nie przesączają?
termostat jest nowy i sprawny Wahler,kod silnika AVF 2005r.. Blok 023 podam jutro. W takim razie jedna para czujnika wygląda na uszkodzoną. Prócz bloku 023 podaj również oznaczenia pompowtrysków oraz wyniki pomiarów ciśnienia paliwa. Jeśli to będzie ok, zostaje jeszcze dla pewności przed stwierdzeniem nie drożnych wtryskiwaczy, pomiar kompresji.
12 na rys. http://obrazki.elektroda.net/89_12226261... Zaniżasz trochę poziom nawet działu początkujących. Co do pompy to i tak dla prawidłowego jej zdiagnozowania potrzeba pomiaru ciśnienia
Silnik pracuje na 4-ry cylindry tylko nie równo, widać to w grupie 13 skrajne cylindry dostają "minimum" paliwa, środkowe "maximum" nie wiem tylko z jakiej przyczyny dlatego proponowałem pomiar ciśnienia sprężania.
I nadal Kolego nie wiemy jakie Masz ciśnienie na pompie paliwa Bez badania nie da się postawić diagnozy można tylko dywagować, pozdro ps. jeśli sam jest zgazowany a pompa paliwa nie jest odłączana przy pracy na gazie to po prostu szybciej się kończy i ma nierówne obroty Czasami można to stwierdzić (czy ma równe obroty)przykładając ucho w okolicy baku....
Pomiar ciśnienia paliwa był robiony? Manometrem i z poziomu testera? Następnie szczelność dolotu do sprawdzenia. Błędy się kasują? Wracają od razu czy po chwili?
Silnik na złom, ew. przynajmniej do gruntownego remontu - powypalane zawory, 9 barów to poniżej dopuszczalnej granicy, poniżej 10-11 atm już jest słabo. Chyba że ciśnienie sprężania było mierzone tak samo jak ciśnienie paliwa: Też wydaje mi się, że za duże ciśnienie paliwa. Wychodzi 7 bar przy każdym pomiarze. Tak wygląda listwa z regulatorem ciśnienia....
Wysoka korekcja, nierówna praca oznacza o złym spalaniu w komorze cyl 1 do tego problem z odpalaniem to pewnie padnięte uszczelnienie pompki 1 (z tym wyrobieniem gniazd to trochę mechanik przesadził choć nie wykluczam), jak dymi na niebiesko to bierze olej, może przez gniazdo pompki? Na początek pomiar ciśnienia na cylindrach, wyjęcie pompki 1 i ocena...
Było coś grzebane przy pompie paliwa w zbiorniku Kto, co? Miałem podobny przypadek był zapchany filtr paliwa przy pompie w zbiorniku./butów nie zmieniałem/ Nie wiem, tak mówi właściciel. Rzekomo pompa zmieniona ale wątpię. Dodano po 36 Pomiar ciśnienia na zasilaniu pompy wysokiego ciśnienia dużo wyjaśni. Ile ma być? 3-4 bar mówią jedni a inni że 0.5......
Witam Mam takie pytanie , jakie ciśnienie powinna zrobić sama pompa paliwa znajdująca się w zbiorniku. Specyfikacja podaje Ciśnienie systemu 4.0 bar, Ciśnienie regulacji z podciśnieniem 3.5 bar. Czyli gdybym wpiął miernik ciśnienia paliwa po między pompę a listwę takie ciśnienia powinienem uzyskać. Przy zapalaniu ok 4.0 bar bo podciśnienie jeszcze nie...
No ładnie ,to już kilka przypadków i w każdym może być coś innego ,ciężko wam będzie wszystkim na raz pomóc . Pomiar ciśnienia paliwa ,należy wpiąć się w układ zasilania po przez trójnik ,bo wpinając sie tak jak to opisywano wyżej możecie uszkodzić pompkę paliwa a sprawdzicie tylko przy jakim ciśnieniu otwiera się zawór bezpieczeństwa , regulator ciśnienia...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Dzisiaj musiałem podmienić przepływomierz bo przy czyszczeniu chyba stary się zepsuł - wyskakiwał na ddt2000 - błąd braku temperatury powietrza. Musiałem więc założyć inny przepływomierz . Jakoś źle i tym bardziej powoli zaczął "zbierać się" i powoli budować boost - wyczuwalne uderzenie w pewnym momencie - ale kiedyś tak też tak miałem po podmianie...
Witam . W passacie b5 1.9 tdi 115 koni zmagałem się z problemem szarpania pod obciążeniem . Dłuższy czas szukałem przyczyna sprawdzając wszystko wielokrotnie . Podstawa poprawna diagnoza przez system diagnostyczny . Wyczyściłem smok w baku było syfu typu kurz zrolowany . Wykonałem pomiar ciśnienia pompki paliwa w baku ( nie występuje we wszystkich modelach...
Korekty na pierwszym screenie dramat. Na drugim już ok. Wygląda to na brak paliwa do pompek. Jak pojawi się problem zgaś silnik i zajrzyj do filtra. Wystarczy zdjąć zawleczkę i do góry wyjąć przewód paliwowy. Poziom paliwa ma być ponad materiałem filtrujacym. Możesz sobie porównać z poziomem jak silnik jest rozgrzany i nie ma problemu. Jak tu będzie...
Kopcenie na wolnych to raczej układ paliwowy. Standard AWX to stan pompek , uszczelnienia pompek, wałka rozrzadu i szklanek ,pompy tandem. Na początek przezroczysty wąz paliwa z tandem pompy do filtra lub oba i czy nie latają w nich bąble. Dwa pomiar ciśnienia na tandem pompie. Trzy dekiel zaworów do góry i oględziny. Jak tu bedzie ok to do wyrwania...
Passat a peugeot to dwa różna protokoły transmisji diagnostyki , co do czujnika to tylko oscyloskop jest wiarygodny do pomiarów, 1.9D nie musi wacle oznaczać że to jest od diesela, do pomiaru ciśnienia paliwa służy manometr nie oko, to wkoncu kiedy lepiea pali jak co jest wyżej przód czy tył?
domex32 napisał: Ciśnienie paliwa tandempompy. Eee wtedy by szarpał ale palić będzie normalnie. Mylisz się, brak ciśnienia paliwa, które nie jest mierzone, nie jest w żaden sposób korygowane, najwyżej wydłużeniem czasu wtrysku co powoduje w końcu start silnika. Mechanik sprawdzał wtryski i dawka z wtrysków była w porządku, najwyższy pomiar był około...
to status pompy wymuszającej obieg płynu chłodzącego przez chłodnicę paliwa Dokładnie tak. AJM posiada osobny układ chłodzenia powrotu paliwa do baku. Właśnie sprawdzałem 2 AJMy z pompami w baku. Pompa działa cały czas. Obie około 1 bar ciśnienia (w tym jedna nowa). Sądząc po ciśnieniu to sama tandem pompa z uszk. pompą w baku bez problemu pociągnie...
Odpinaj po kolei wtryski i próbuj odpalać, stawiam na zwartą cewkę wtryskiwacza, błędu nie będzie. Dodano po 2 Ropa była w sumie jakaś dziwna ciemna jakby grafitowa jak na moje chyba że to jakaś werwa czy coś To przez uszkodzoną pompę tandemową oraz delikatnie przez gumki wtryskiwaczy, olej dostaje się do paliwa. Dodano po 5 Zaciskałem, ale skoro też...
Ciśnienie raz.Dwa spadki napięcia przy kręceniu.I pomiar na wstępnej by wykluczyć problemy z dostarczaniem paliwa.
ZNALAZŁEM NA FAJNEJ STRONCE JAN BIEŃ Poniżej przedstawiam prosty tester-symulator do komputerów sterujących dawkowaniem gazu LPG . Pomysł zrodził się z potrzeby gdy dostałem od dystrybutora systemów sterowania AUTRONIC w Krakowie ok 20 płytek elektroniki sterującej firmy AUTRONIC do naprawy . Przy takiej ilości naprawianych sterowników uznałem za konieczność...
VOLKSVAGEN / AUDI PRZEGLĄD USTEREK DIAGNOSTYCZNYCH (DTC) Przegląd usterek diagnostycznych (DTC) jest dostosowany do kodów VAG i SAE (OBD-II) Zasady włączania MIL A=MIL zaistniały pierwszy raz B=MIL zaistniały drugi raz C=Usterka związana z brakiem emisji – tylko lampka serwisowa D=Usterka braku emisji – brak lampki serwisowej DTC (VAG)DTC...
Podczas kręcenia rozrusznikiem, sterownik nie odnotowuje żadnego błędu. Jedynie co nam się rzuca w oczy to bloki pomiarowe i ta wartość czujnika ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej co wyżej opisuje. Niestety nie posiadamy oscyloskopu na warsztacie gdyż nie zajmujemy się typowo elektroniką. Ale gdyby czujnik lub zawór był uszkodzony. to podmiana tych...
Witam! Problem jest następujący może ktoś pomoże: Auto podczas przyspieszania szarpie tzn ma takie zdławienia charakterystyczne gdy nie dostaje paliwa. Błędy wskazują na czujnik ciśnienia niewiarygodny sygnał. Pomiary online podczas jazdy pokazują, że wysokie ciśnienie na biegu jałowym to między 40-50bar, po dodaniu gazu rośnie lecz gdy ruszam i "depnę"...
Wykręć sondę lambada i zobaczysz, czy sie poprawi, jeśli to wina katalizatora. Druga metoda to pomiar vaccu - na biegu jałowym ma być w okolicach 350mBar. Jeśli będzie wartość wyższa, to chyba wiadomo. Chociaż ja bym jeszcze ciśnienie paliwa sprawdził...
Przekaźnik znajduje się pod deską rozdzielczą patrz rys. Zmostkuj go i zobacz jaki płynie prąd ( posłuchaj czy słychać pompę ). Możesz sprawdzić ciśnienie paliwa po zmostkowaniu na listwie ( 0.8-1.2 bara ). Pozdrawiam Jack PS Sam pomiar napięcia bez obciązenia układu nic ci nie da.
Witam. Samochód VW Passat B8 2.0 TDI CRLB (common rail) 2015r. z przebiegiem 100 000km zgasł podczas jazdy i nie udało się ponownie uruchomić silnika. Podłączyłem komputer diagnostyczny i jest błąd w sterowniku silnika: 000135 - Fuel Rail/System Pressure P0087 - 001 - Too Low Zrobiłem kilka testów/pomiarów i napiszę co wyszło: - pompa wstępna podaje...
Spróbuję po pracy wymusić wypalanie dpf i zrobię pomiary raz jeszcze na rozgrzanym silniku gdy będzie kopcił i na rozgrzanym gdy nie będzie kopcił. Czytałem gdzieś o tym zaworze regulacji ciśnienia paliwa i gdy jest poniżej 250 bar auto powinno być mułowate. Tak jak mówiłem wcześniej spadków mocy nie ma żadnych no chyba że są tak małe że ich nie wyczuwam
no to kolejną rzeczą którą należałoby wykonać, aby się dowiedzieć czy usterka nie leży po stronie zasilania paliwem pompowtryskiwaczy jest pomiar paliwa... pomiar ten wykonuje się na pompie umieszczonej z tyłu głowicy silnika... tzw. "tandem pompa" ciśnienie to jest potrzebne do zasilania paliwem pomowtryskiwaczy jak również do Ich chłodzenia... samego...
Witam wszystkich.Problem jak w temacie,mianowicie, Passat na ciepłym silniku pali od strzała,natomiast jak jest zimnym(postój przez noc)wygląda to tak jakby silnik się rozpędzał,łapie od samego początku kręcenia,ale praca silnika bez pomocy rozrusznika jest dopiero po 6-8 sekundach,jak już zaskoczy walnie dużą chmurę czarnego dymu.Wymieniony został...
Info z jednej ze strona na temat diagnozy PD. [ ]..."Jak sprawdzić stan pompowtryskiwaczy Oprócz wyczuwalnych objawów uszkodzonych pompowtryskiwaczy, takich jak nierówna praca silnika, szarpanie, brak pracy na wszystkich cylindrach, można z grubsza ocenić stan tych elementów za pomocą komputera, kabla diagnostycznego i oprogramowania VAG-COM. Korekcje...
Witam serdecznie. Auto jak w temacie, Passat Variant. Konfiguracja auta: -1.9 TDI AHU -wtryski 0.216 Fratelli Bosio 220/300 -pompa wtryskowa na tłokorozdzielaczu z Renault 11mm -turbosprężarka z silnika CAHA -Program Do tej pory auto mieściło się w 6.5L przy mocniejszym pałowaniu, ale nie ciągłym ucie w podłodze. Z dnia na dzień zauważałem szybsze opadanie...
Sprawa jest prosta jadąc w korku np. przez 1 km odpowiednio długo spali ci załużmy 1l. Teraz biorąc 1l/1km daje nam 100l/100km - przesada??? może ale to prosty rachunek i nic tego nie zmieni. Druga sprawa, że dokładny pomiar zużycia paliwa byłby tylko możliwy jakby mieć dane o: - ciśnieniu paliwa - czasie otwarcia wtryskiwacza - ilosci sumarycznej otwarc...
pomiar ciśnienia paliwa passat regulator ciśnienia paliwa passat czujnik ciśnienia paliwa
otwieranie pralki dobra serwis notebook używany server
naprawa sterownika salda naprawa sterownika salda
Vidos 670 i S50D - Zanik głosu i obrazu Lodówka Siemens KG39NXI35 - Zamrażarka mrozi za mocno, chłodziarka nie chłodzi